Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις Φεβρουάριος 04, 2007, 05:54:56 μμ

Τίτλος: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Wizard στις Φεβρουάριος 04, 2007, 05:54:56 μμ
Γεια σας!

Ας υποθέσουμε ότι αποκτώ τον προσεχή Ιούνιο οργανική σε Λύκειο με λίγους μαθητές και θα έχει 11 ώρες διδασκαλίας.
Στο Γυμνάσιο του ίδιου σχολικού συγκροτήματος δεν καθορίζεται οργανική γιατί υπάρχουν 8 ώρες διδασκαλίας,
που σημαίνει ότι τον Ιούνιο δεν μπορούν να το δηλώσουν οι υπόλοιποι καθηγητές.

Το ερώτημα μου είναι με ποια σειρά γίνονται οι διαθέσεις τον Σεπτέμβριο;
Επειδή θέλω τις ώρες του Γυμνασίου για να αποφύγω δυσάρεστες καταστάσεις,
προηγούμαι έναντι των νεοδιόριστων, των άλλων συναδέλφων χωρίς οργανική
και των άλλων συναδέλφων με οργανική, αλλά που τους λείπουν ώρες;
Ποια κριτήρια παίζουν ρόλο;
Όλοι μαζί καλούνται και με βάση κάποια κριτήρια αποφασίζονται οι διαθέσεις ή μήπως προηγούνται κάποιοι ανεξαρτήτως κριτηρίων;

Αν κάποιος ήξερε και κάποιο νόμο-προεδρικό διάταγμα που αναφέρει για αυτή την περίπτωση, θα το εκτιμούσα πολύ  :)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: nikoskalakos στις Ιούνιος 26, 2007, 10:20:09 πμ
 Καταρχήν σας χαιρετώ όλους. Είμαι καινούργιος στη παρέα και ξεκινώντας θέλω να μου εξηγήσει κάποιος τι συμβαίνει στη παρακάτω περίπτωση. Έχει κάνει η γυναίκα μου αίτηση απόσπασης. Κατα πάσα πιθανότητα θα την πάρει καθώς υπάρχει συνηπηρέτηση στη μέση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν στη τοποθέτηση σε σχολείο προηγείται ο αποσπασμένος ή ο νεοδιόριστος. Με ενδιαφέρει καθώς στη περιοχή που είμαι δεν υπάρχουν πολλά κενά για τη γυναίκα μου (Δευτεροβάθμια εγώ, πρωτοβάθμια εκείνη). Έτσι αν προηγούνται οι νεοδιοριζόμενη τότε υπάρχει πρόβλημα.
 Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει, ας μου απαντήσει. Θα βοηθούσε επίσης αν κάποιος γνώριζε το ΦΕΚ στο οποίο ορίζεται απάντηση για το παραπάνω ερώτημα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: arianara στις Ιούνιος 26, 2007, 05:53:58 μμ
Από όσο ξ'ερω προηγούνται οι αποσπασμένοι
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: vikoulaki στις Ιούνιος 26, 2007, 06:58:02 μμ
Οι αποσπάσεις των μονίμων γίνονται πιο νωρίς απο τους νέους διορισμούς που και οι νεοδιόριστοι με την σειρά τους έχουν δικαίωμα απόσπασης μετά απο 1 μήνα της αρχικής τους τοποθέτησης ή τουλάχιστον όταν κληθούν για αίτηση απόσπασης
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: vsk στις Ιούνιος 27, 2007, 12:12:50 πμ
Ποια σειρά ακολουθούν οι διαδικασίες: μεταθέσεων, τοποθετήσεων αποσπάσεων;

1) Οργανικά κενά Φεβρουάριου για να γίνουν οι μεταθέσεις.
2) Μεταθέσεις – Μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών (π.χ. σύζυγοι δικαστικών λειτουργών. Αυτές οι περιπτώσεις ΔΕΝ προηγούνται στις τοποθετήσεις).
3) Τοποθετήσεις :
    α) Υπεράριθμων (προηγούνται)
    β) Μετατιθέμενων –Βελτιούμενων (από σχολεία της ίδιας περιοχής) -Διάθεση ΠΥΣΔΕ
4) Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ και σε υπηρεσίες του ΥΠΕΠΘ (Περιφέρειες, Δ/νσεις, Γραφεία, ΥΠΕΠΘ, ΑΕΙ, ΤΕΙ κλπ)
5) Τοποθέτηση όλων των αποσπασμένων στο Νομο και των εκπαιδευτικων του Νομού που ζητούν απόσπαση σε λειτουργικά κενά του Νομού.
6) Διορισμοί
7) Τοποθέτηση Νεοδιόριστων
8) Διαθέσεις- Υπερωρίες
9) Πρόσληψη Αναπληρωτών
10) Τοποθέτηση Αναπληρωτών
11) Πρόσληψη Ωρομισθίων

Πηγή (και περισσότερες πληροφορίες)
http://dide.dod.sch.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=273&Itemid=62
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: nikoskalakos στις Ιούνιος 28, 2007, 08:14:23 μμ
Καταρχάς διορθώνω ορθογραφικό λάθος. Συνυπηρέτηση λοιπον... :-\
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες... Καλό Καλοκαίρι σε όλους.... 8)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: mrsour στις Ιούλιος 30, 2009, 09:43:47 μμ
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία??? όταν λένε ότί αφού πάνε στον νομό θα μας στείλουν σε σχολεία ανάλογα με τα κοινωνικά κριτήρια τι ακριβώς εννοούν?? έχει σημασία αν έχεις παιδιά και πόσα ή αν είσαι έστω παντρεμένη αλλά χωρίς παιδιά??? επίσης έχει σημασία η ηλικία??? ευχαριστώ πολύ...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: sophia_pap στις Ιούλιος 30, 2009, 09:55:09 μμ
τα κοινωνικα κριτηρια ειναι ο γαμος και κυριως τα παιδια και ο αριθμος αυτων. αυτος που εχει τα περισσοτερα παιδια εχει το δικαιωμα να επιλεξει το σχολειο που θελει  και ας ειναι και ο τελευταιος σε μορια που διοριζεται ειτε μονιμος ειτε αναπληρωτης.
περυσι εγω (με 2 παιδια ) επελεξα σχολειο πρωτη γατι ημουν η μονη με 2 παιδια. αν ομως "συναντηθω" με μια τριτεκνη, επιλεγει εκεινη πρωτη.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: mrsour στις Ιούλιος 30, 2009, 10:03:19 μμ
εγώ είμαι παντρεμένη αλλά πολύ μικρή σε ηλικία... παίζει ρόλο η ηλικία ή θα προηγούμαι από τις κοπέλες που είναι ελεύθερες???
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Λουλου στις Ιούλιος 30, 2009, 11:34:36 μμ
Δεν παιζει ρολο η ηλικια σου ,φυσικα και  προηγεισαι σε μορια απο μια ανυπαντρη και ας ειναι μεγαλυτερη σου.Ο γαμος δινει μορια.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: mrsour στις Αύγουστος 01, 2009, 11:02:53 πμ
κάτι είναι και αυτό... τουλάχιστον να προλάβω κανένα σχολείο με αρκετά μόρια για να τα μαζέψουμε κάποια στιγμή από εκεί...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: pamast στις Αύγουστος 05, 2009, 11:18:54 πμ
συνάδελφοι,θέλω να ρωτήσω πώσ γίνονται οι τοποθετήσεις.Αφου βγούν οι μεταθέσεις,οι αποσπάσεις κ.τλ εμεις που μείναμε απο πέρυσι εδώ ,με αρκετά μόρια  και ως τρίτεκνη θα μπορέσω να πάρω καλή τοποθέτηση ή θα μαγειρευτούν πάλι οι θέσεις?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: teacherakos στις Αύγουστος 05, 2009, 11:53:07 πμ
Εννοείται ότι θα μαγειρευτούν τα αποτελέσματα αλλά δεν νομίζω ότι εσύ θα έχεις πρόβλημα. Αφού έχεις αρκετά μόρια και κυρίως είσαι τρίτεκνη θα τοποθετηθείς σε λειτουργικό κενό της αρεσκείας σου.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: pamast στις Αύγουστος 05, 2009, 03:48:02 μμ
υπάρχει περίπτωση να μην έχει και λειτουργικά κενα? και τότε λόγω διάθεσης πώς θα μας τοποθετήσουν? όπως προτιμήσουμε εμεις? εγω θα είμαι σε άδεια ανατροφής τέκνου ,ούτως ή άλλως δεν θα παρουσιαστώ,δεν μπορώ τότε να ζητήσω σχολείο με πολλά μόρια? ή θα με κράξουν?
εφόσον δεν θα υπάρχουν και λειτουργικά κενά τι τους πειράζει ? αλλά εκει που είμαι δεν ανακοινώνουν τίποτα ούτε μόρια,ούτε σειρά ούτε κοινωνικά κριτήρια! κεκλεισμένων των θυρών το ΠΥΣΔΕ συνεδριάζει και άμα σου αρέσει!! δεν ανακοινώνεται επίσημα τίποτα!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: teacherakos στις Αύγουστος 05, 2009, 04:01:03 μμ
Όλο αυτό το κλίμα της μυστικοπάθειας είναι που εντείνει και το φαινόμενο του "μέσου". Αφού δεν υπάρχει ενημέρωση για κενά και μόρια των ατόμων που είναι στην διάθεση, λογικό είναι να δημιουργείται κλίμα αβεβαιότητας και να προσπαθεί ο καθένας με κάθε "τρόπο" να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό για τον εαυτό του.

Δήλωσε εσύ τα σχολεία που θες ανεξαρτήτως μορίων. Το ότι είσαι τρίτεκνη είναι πολύ σημαντικό και δύσκολα θα σε "παρακάμψουν". Το ότι δεν θα υπηρετήσεις δεν ξέρω πως μπορεί να επηρεάσει.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: blethalassa στις Αύγουστος 05, 2009, 05:34:07 μμ
υπάρχει κάποιος νόμος/ρύθμιση/απόφαση που να τονίζει ότι οι τοποθετήσεις γίνονται βάσει κοινωνικών κριτηρίων?
έτσι ώστε να ξέρουμε που μπορούμε να στηριχτούμε αν ανακαλύψουμε ότι παει να γίνει στραβή από κάποιο πυσδε.
αλήθεια πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι έχει γίνει κάτι παράτυπο (πρωτότυπο για Ελλαδα!)
κι αν το καταλάβουμε πώς γίνεται να βρούμε το δίκιο μας, έχετε κάτι υπ όψιν ?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: teacherakos στις Αύγουστος 05, 2009, 05:49:12 μμ
Δυστυχώς δεν ξέρω ποιος είναι ο νόμος - κανόνας που ορίζει τα κριτήρια τοποθέτησης.

Αυτό που θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις (αν υπάρχει η δυνατότητα βέβαια) είναι να πληροφορηθείς τα λειτουργικά κενά και τα μόρια όλων όσων έχουν κάνει αίτηση για τοποθέτηση (αρισμένες διευθύνσεις αναρτούν τέτοιους πίνακες στις ιστοσελίδες τους) και να τσεκάρεις αν κάποιος που τοποθετήθηκε πριν από σένα σε σχολείο που είχες δηλώσει είχε όντως περισσότερα μόρια ή συνέτρεχαν άλλοι λόγοι γι' αυτό (ασθένεια κτλ)

Αν παρατηρήσεις κάτι που δεν συνάδει με την πραγματικότητα μπορείς να κάνεις ένσταση και το Πυσπε/Πυσδε να εξετάσει το αίτημά σου.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: blethalassa στις Αύγουστος 05, 2009, 06:00:01 μμ
μπα! υπάρχουν 2βάθμιες που αναρτούν στη σελίδα τους τέτοια στοιχεία όπως μόρια εκπαιδευτικών ? :o
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: pamast στις Αύγουστος 05, 2009, 06:39:08 μμ
όταν αναρτούν τα ονόματα και μόρια εχει καλώς, το ελέγχεις. σε μενα πέρυσι δεν ανάρτησαν τίποτα και σου λέει θα σας βάλουμε όλους μέσα στην πόλη για να μην υπάρχει αδικια,εφόσον δεν υπάρχουν λειτουργικά κενά ! και εκ των υστέρων μαθαίνουμε απο συναδελφους ότι πήγαν σε κάτι χωριούδακια με 5 και 7 μόρια και εμείς παίρναμε τα 3!!!!!!  ούτε ανάρτηση ούτε τίποτα! δεν βγάζεις άκρη !
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: pamast στις Αύγουστος 05, 2009, 06:43:08 μμ
αν υπάρχει νόμος για την τοποθέτηση ας μας τον υποδείξει καποιος,ευχαριστω πολυ!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: corina στις Ιούλιος 28, 2010, 08:26:44 μμ
Υπουργείο Παιδείας: Διευκρινίσεις σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών και την αντιμετώπιση των υπεραριθμιών

27/07/2010 - 15:16


Υπουργείο Παιδείας: Διευκρινίσεις σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών και την αντιμετώπιση των υπεραριθμιών


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Ε. &  Δ.Ε.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ  Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

            Μετά την ψήφιση και τη δημοσίευση του νέου Νόμου με αριθμ. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/19-5-2010 τ. Α΄), «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις» και ύστερα από σειρά τηλεφωνημάτων ως προς την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών και την αντιμετώπιση των υπεραριθμιών σας γνωρίζουμε

1. Στις διατάξεις του άρθρου 30 παρ. 1 εδάφιο πρώτο και δεύτερο του νέου νόμου ορίζεται ότι «Με την επιφύλαξη των διατάξεων της παραγράφου 4 του άρθρου 4 για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, προϋπόθεση για τη μετάθεση εκπαιδευτικών είναι η πραγματική υπηρεσία δύο ετών στην κατεχόμενη οργανική θέση μέχρι την 31η Αυγούστου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα αυτό καταργείται.»

Επομένως για να έχει κανείς δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης απαιτείται πλέον διετία πραγματικής υπηρεσίας στην νέα οργανική θέση, πλην της περιπτώσεως των νεοδιόριστων για τους οποίους ο «χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στη σχολική μονάδα της πρώτης τοποθέτησης μετά το διορισμό δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών ετών». Κάθε άλλη ρύθμιση στο θέμα αυτό δεν ισχύει.

Διευκρινίζεται ότι στη συμπλήρωση του χρόνου της διετίας ή τριετίας αντίστοιχα  συμπεριλαμβάνονται οι περιπτώσεις των παραγράφων 2, 3 και 4 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 καθώς σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις αυτές διατηρούνται σε ισχύ.

Οι περιπτώσεις προσμέτρησης χρόνου στη διετία ή τριετία για τους νεοδιοριζόμενους περιλαμβάνουν:

·        Το χρόνο υπηρεσίας σε θέσεις προσωρινής τοποθέτησης των νεοδιοριζομένων και των μετατασσομένων εκπαιδευτικών, καθώς και το χρόνο παραμονής των εκπαιδευτικών στη διάθεση της οικείας Διεύθυνσης, για οποιονδήποτε λόγο, εφόσον δεν οφείλεται σε δική τους υπαιτιότητα (παρ. 2 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97).

·        Το χρόνο που προσμετράται από 1η Σεπτεμβρίου για όσους εκπαιδευτικούς διορίζονται και αναλαμβάνουν υπηρεσία το μήνα Σεπτέμβριο καθώς και το χρόνο που προκύπτει από συνυπολογισμό σωρευτικά υπηρεσίας που έχει διανυθεί τμηματικά κατά τη διάρκεια διδακτικού έτους. (παρ. 3 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97). Δεν προσμετράται ο χρόνος που προκύπτει από το άθροισμα των καλοκαιρινών διμήνων κατά τα οποία οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί επανέρχονται στο σχολείο της οργανικής τους θέσης (Γνωμοδότηση 864/1989).

·        Για τις περιπτώσεις μετάθεσης ειδικών κατηγοριών και σε ΣΜΕΑΕ δεν απαιτείται η παραμονή στην οργανική θέση (παρ. 4 του άρθρου 8 του π.δ. 50/1996 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 7 του Π.Δ. 100/97).

2. Σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις του άρθρου 30 (παρ. 1 εδάφιο τρίτο) του νέου νόμου ορίζεται ότι «η υποχρέωση της διετούς πραγματικής υπηρεσίας που προβλέπεται στο πρώτο εδάφιο αφορά την οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτησή τους, από το σχολικό έτος 2010-2011 και μετά.»

            Η σαφής διατύπωση της διάταξης αυτής θέτει ως έναρξη εφαρμογής της υποχρέωσης διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτησή τους, κατά το διαδικασία υποβολής των αιτήσεων το σχολικό έτος 2010-2011, δηλαδή αφορούν στις μεταθέσεις του σχολικού έτους 2011-2012.

Προκύπτει έτσι ότι για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) καθώς και για τις οριστικές τοποθετήσεις εντός των ΠΥΣΠΕ, για τις οποίες οι αιτήσεις έγιναν κατά το σχολικό έτος 2009-10 και οι διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, οι προϋποθέσεις που θα ισχύσουν είναι αυτές που προβλέπονται στο άρθρο 6 του Π.Δ. 50/96 και οι οποίες ίσχυαν κατά την υποβολή της αίτησης. Επομένως για τους τοποθετούμενους κατά την παρούσα διαδικασία θα εφαρμοστούν οι προαναφερθείσες διατάξεις και η παραμονή τους στη σχολική μονάδα μετάθεσης/τοποθέτησης  θα είναι, εφόσον το επιθυμούν, για ένα (1) έτος.

Έτσι, οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά με την προϋπόθεση όμως ότι θα έχουν πλέον υπηρετήσει πραγματικά την οργανική τους θέση στο σχολείο στο οποίο θα έχουν μετατεθεί ή θα έχουν τοποθετηθεί.

            Κατ’ αναλογία με τα προαναφερόμενα, οι τοποθετήσεις των πολύτεκνων εκπαιδευτικών θα γίνουν κατά το τρέχον σχολικό έτος με τις ισχύουσες διατάξεις πριν από την ψήφιση του νέου Νόμου. Οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 30 θα ισχύσουν από το σχολικό έτος 2010-2011.

Διευκρινίζεται ότι με την κατάργηση της περ. στ΄ της παραγράφου 8 του άρθρου 16 του π.δ. 50/1996 (παρ. 2 του άρθρο 31 του Ν. 3848/2010) και κάθε σχετικής διάταξης, οι εκπαιδευτικοί θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης μόνον όταν υπηρετούν την οργανική τους θέση με την επιφύλαξη της παρ. 1 της παρούσης.

3. Αποσπάσεις. Οι διατάξεις του άρθρου 31 περί αποσπάσεων του ίδιου ως άνω νόμου ισχύουν από τη δημοσίευσή του, και οι οποίες θα εφαρμοστούν για την πραγματοποίηση των αποσπάσεων. Σε περίπτωση απόσπασης δεν θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης, εάν δεν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση.

Οι αποσπώμενοι στην Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης λαμβάνουν τις προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα και επιπλέον δύο μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος, ενώ για όλες τις άλλες περιπτώσεις αποσπάσεων ως μόρια μετάθεσης λαμβάνονται αυτά της πλησιέστερης σχολικής μονάδας της υπηρεσίας απόσπασης.

4. Οργανικότητα σχολικών μονάδων- υπεραριθμίες.

Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 όπως αντικαταστάθηκε ή προστέθηκε με το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97 ορίζεται με κάθε λεπτομέρεια ο τρόπος αντιμετώπισης των υπεραριθμιών. Σε ερωτήματα που τέθηκαν στην υπηρεσία μας σας πληροφορούμε τα εξής:

α) Στις περιπτώσεις υποβιβασμού ή συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων σε κάθε περίπτωση ορίζεται με την υπουργική απόφαση και η νέα οργανικότητα. Αυτονόητο είναι ότι με βάση τη νέα αυτή οργανικότητα των σχολικών μονάδων θα πρέπει να προσδιορισθούν οι κενές οργανικές θέσεις και παράλληλα, οι προκαλούμενες υπεραριθμίες να αντιμετωπισθούν σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις.

Τονίζεται ότι στα ολιγοθέσια (3/θέσια, 2/θέσια και 1/θέσια) σχολεία δεν θα υπολογίζεται θέση ειδικότητας. Για την κάλυψη των θέσεων αυτών θα ληφθούν υπόψη τα αναφερόμενα στην αριθμ. Φ.12/773/77094/Γ1/28-7-2006 (ΦΕΚ 1139/23-8-2006 τ.Β’) Υπουργική Απόφαση.

β) Ως οργανικότητα των σχολικών μονάδων, από 6/θέσια σχολεία και άνω, θα υπολογίζεται και μία θέση επιπλέον (για τη θέση του Διευθυντή), ενώ για τα 4/θέσια και 5/θέσια σύμφωνα με την οργανικότητά τους.

 

 

Ο  ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

                 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ


Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Wizard στις Ιούλιος 29, 2010, 09:23:57 πμ
Έλεος πια με την τακτική του alfavita και του esos, έλεος! Και οι δύο ιστοσελίδες δημοσίευσαν αυτή την είδηση (τυχαίο;) με ημερομηνία 27/7 (δηλαδή σαν να είναι κάτι καινούργιο), ενώ είναι εγκύκλιος που βγήκε στις 26/5, της οποίας αφαιρέσανε όλα τα εισαγωγικά στοιχεία για να συγκαλύψουν την εξυπνάδα τους!!! Η πλήρης εγκύκλιος είναι εδώ: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/dieykriniseis_neoy_nomoy_gia_topothethseis_kai_yperarithmies_100526.pdf (http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/dieykriniseis_neoy_nomoy_gia_topothethseis_kai_yperarithmies_100526.pdf)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: dimari στις Ιούλιος 29, 2010, 02:09:00 μμ
 ;D
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Estella80 στις Αύγουστος 29, 2010, 10:23:38 μμ
Τελικά κάτι σχετικό για τη δευτεροβάθμια έχει κυκλοφορίσει;

Εμείς οι υπεράριθμοι της Βθμιας θα πάρουμε τα μόρια του σχολείου που είμαστε τοποθετημένοι για μισθοδοσία, εφόσον είμαστε στη διάθεση;

Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Jack1978 στις Ιούλιος 03, 2013, 11:24:16 πμ
Ο Νόμος που αποσαφηνίζει τα κριτήρια τοποθέτησεις απο μεταθεση,υπραρυθμία,απόσπαση κ.α. είναι το Π.Δ. 50/1996.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Jack1978 στις Ιούλιος 04, 2013, 08:28:01 μμ
Μπορείς να κάνεις ένσταση επι των αποτελεσμάτων εντος 5 εργάσιμων ημερών καθώς υπάρχουν συγκεγκριμένα κριτήρια για τις τοποθετήσεις.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: katkat στις Σεπτέμβριος 12, 2013, 10:34:16 μμ
Συναδελφοι καλησπερα
στις τοποθετησεις μονιμων παιζει ρολο ο αριθμος των μοριων η τα κοινωνικα κριτηρια πρωτιστως ?
επισης αν γνωριζετε προηγειται στην τοποθετηση αυτος που εχει 2 παιδια ενηλικα η αυτος που εχει ενα παιδι ανηλικο???

Σας ευχαριστω εκ των προτερων  :)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Ilek05 στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 05:58:06 μμ
Καλησπέρα σε όλους...

Ήρθα κι εγώ με την απορία μου... Διαβάζω, διαβάζω και δεν βγάζω άκρη...

Πέρα από τα μὀρια και τα κοινωνικά κριτήρια (; ), έχει σημασία και η σειρά προτίμησης;

ας πούμε πως ο κύριος Α έχει 70 μόρια και βάζει την Σαλαμίνα ως πρώτη (και μόνη) επιλογή του. Ο κύριος Β έχει 80 μόριά αλλά την Σαλαμίνα την έχει ως 4η επιλογή. Ποιος έχει προτεραιότητα; Μέχρι στιγμής ήμουν σίγουρη πως την είχε ο Α αλλά υπάρχει κανόνας ή το κάθε γραφείο κάνει ό,τι θέλει;

(μιλάω για πρωτοβάθμια αν αλλάζει αυτό κάτι..)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 06:46:02 μμ
 Ο Μίστερ 80 μόρια, αν δεν πιάσει την 1η, 2η, 3η επιλογή του, γιατί κάποιοι άλλοι θα έχουν 80+ μόρια, παίρνει την Σαλαμίνα από αυτόν με τα 70 μόρια!  ;)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Ilek05 στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 09:34:39 μμ
Οκ, ευχαριστώ... Και τελικά ούτε τα κοινωνικά κριτήρια παίζουν ρόλο, έτσι;
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 09:43:42 μμ
τα κοινωνικά κριτήρια μοριοδοτούνται (γάμος, εντοπιότητα, συνυπηρέτηση,παιδιά) συνεπώς περιλαμβάνονται στο σύνολο μορίων.
Τίτλος: Κριτήρια Τοποθετήσεων
Αποστολή από: mg_eagle στις Οκτώβριος 11, 2013, 09:29:36 πμ
Καλημερα! ειμαι αποσπασμενη απο αλλο ΠΥΣΔΕ κ θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια. ΣΤο νομο που αποσπαστηκα υπαρχουν 5 ατομα που ανηκουν στο συγκεκριμενο ΠΥΣΔΕ (διαθεση) και αλλο ενα ατομο μαζι με εμενα που αποσπαστηκαμε.  Εξεταζομαστε ολοι μαζι ή πρεπει πρωτα να τοποθετηθουν οι του ΠΥΣΔΕ και μετα οι αποσπασμενοι?? Γιατι μου ειπαν πως εξεταζομαστα ολοι μαζι με τα μορια μας. Ναι, αλλα οι του ΠΥΣΔΕ εχουν τα μορια μεταθεσεων και εμεις τα μορια αποσπασεων (οπου δεν μετρανε οι δυσμενεις συνθηκες).. Αρα (ισως κανω λαθος) δεν ειναι λογικο να συνεξεταζομαστε ολοι μαζι... Εχουμε νομο που διευκρινιζει τι γινεται ακριβως???ευχαριστω για το χρονο σας κ τη διαθεση να απαντησετε, καλημερα! :-)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια Τοποθετήσεων
Αποστολή από: giokspy στις Οκτώβριος 11, 2013, 10:24:50 πμ
Προηγουνται οι της διαθεσης
http://www.pde.gr/index.php?topic=1747.msg594790#msg594790

Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: mg_eagle στις Οκτώβριος 11, 2013, 11:38:40 πμ
ευχαριστω πολυ, καλημερα
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: BOYNO στις Νοέμβριος 01, 2013, 11:13:51 μμ
Μήπως γνωρίζει κάποιος να μου λύσει μια απορία?

Έστω ότι σε ένα σχολείο τοποθετούνται την ίδια χρονιά 2 εκπαιδευτικοί ίδιας ειδικότητας, αλλά ειδικής κατηγορίας και οι δύο. Ο ένας ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω ασθένειας του ίδιου, ενώ ο δεύτερος που έχει και περισσότερα μόρια, ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω συζύγου. Ποιος από τους δύο προηγείται μένει στο σχολείο αν τελικά δεν υπάρχει ωράριο που να καλύπτει και τους δύο????????
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: angela_p στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 01:09:52 πμ
Συνάδελφοι Καλησπέρα. Στο Πυσπε που αποσπαστηκα έχει αποσπαστεί και συνάδελφος με ακριβώς τα ίδια μορια με εμενα (ιδια μορια προϋπηρεσίας, γάμου, παιδιων...). Κανείς απο τους 2 μας δεν εχει εντοπιοτητα ή συνυπηρετηση στο συγκεκριμένο πυσπε. Μεταξύ μας ποιος προηγειται στις τοποθετησεις;;
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: marcella στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 08:05:15 πμ
Καλημέρα συνάδελφοι. Έχω την ίδια απορία αλλά σχτίζεται με τους αναπληρωτές. Αν πχ πάρουν οκτώ φιλολόγους αναπληρωτές στην δ Δωδεκανήσου, πώς τους κατανέμουν στα νησιά και τα σχολεία;
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: xriana1 στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 10:08:05 πμ
Καλημέρα συνάδελφοι. Έχω την ίδια απορία αλλά σχτίζεται με τους αναπληρωτές. Αν πχ πάρουν οκτώ φιλολόγους αναπληρωτές στην δ Δωδεκανήσου, πώς τους κατανέμουν στα νησιά και τα σχολεία;
Επιλέγουν κατά προτεραιότητα:
1) πολύτεκνοι
2) έχοντες αναπηρία
3) τριτεκνοι
4) δύο παιδιά
5) ένα παιδί
6) έγγαμοι
7) εντοπιότητα
Σε κάθε περίπτωση ισοβαθμίας μετρά η σειρά του πίνακα.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 11:07:30 πμ
Συνάδελφοι Καλησπέρα. Στο Πυσπε που αποσπαστηκα έχει αποσπαστεί και συνάδελφος με ακριβώς τα ίδια μορια με εμενα (ιδια μορια προϋπηρεσίας, γάμου, παιδιων...). Κανείς απο τους 2 μας δεν εχει εντοπιοτητα ή συνυπηρετηση στο συγκεκριμένο πυσπε. Μεταξύ μας ποιος προηγειται στις τοποθετησεις;;
Αν κάποιος είναι ειδική κατηγορία  (ασθένειες) προηγείται.
Πολύτεκνοι δεν προηγούνται.
Γενικός κανόνας:
Προηγούνται οι εκπαιδευτικοί που υπερέχουν κατά κριτήριο, εάν αυτά συντρέχουν και με την εξής σειρά:
στη συνυπηρέτηση,
στην εντοπιότητα.
στους οικογενειακούς λόγους,
στη συνολική υπηρεσία,
στις δυσμενείς συνθήκες λειτουργίας των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν.
Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στα επιμέρους κριτήρια (!!!) λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: angela_p στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 11:22:25 πμ
Silkcut σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Από ότι καταλαβαίνω θα ληφθούν υπόψη στην περίπτωση μας και οι μονάδες συνθηκων διαβίωσης  (στην ουσία μεταθεσεων, σωστα;).  Αυτές θα τις αναζητήσει η διεύθυνση αποσπασης από την διεύθυνση της οργανικης μας; ρωταω γιατί στην αιτηση αποσπασης δεν φαίνονται πουθενά. Και ένα τελευταίο: Γνωρίζεις μηπως τον νομο/εγκυκλιο/πδ που να ορίζει τα παραπανω; κάτι μου λέει πως δεν θα ακολουθηθεί η παραπανω σειρά και μαλλον πρέπει να ειμαι ετοιμη για ενσταση..
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 11:44:58 πμ
Αυτό με τις δυσμενείς συνθήκες το αναφέρω με επιφύλαξη (γιατί είστε αποσπασμένοι οπότε πάτε με μόρια απόσπασης και όχι μετάθεσης όπως πχ οι διαθεσίτες), επίσης δεν ρώτησα αν κάποιος από εσάς έχει αποσπαστεί κατά προτεραιότητα, αυτοί πάντως δεν τοποθετούνται κατά προτεραιότητα εντός του ΠΥΣΠΕ απόσπασης.
Από νομοθεσία το μόνο που βρήκα είναι αυτό:
Μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους και τους διαθεσίτες τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 (ασθένειες) προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκάστου, συγκρινόμενοι μεταξύ τους. Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96), υπενθυμίζουμε ότι η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αφορά αποκλειστικά τις εν λόγω αποσπάσεις όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.
Δεν παρέχει όμως διευκρινίσεις για την περίπτωση της απόλυτης ισοβαθμίας ;D ;D ;D....
Πάντως κλήρωση δεν θα γίνει ;D ;D ....
Θα συμβούλευα να θέσεις το ερώτημά σου και στο ΠΥΣΠΕ απόσπασης και στο ΠΥΣΠΕ οργανικής ...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 11:57:11 πμ
Επανέρχομαι..
Βρήκα αυτή την οδηγία του 2013 (υπ΄αριθμ. 122329/Δ1/4-9-2013 οδηγία του Υπουργείου Παιδείας), δεν αποσαφηνίζονται τα ερωτήματα που θέτεις (περίπτωση απόλυτης ισοβαθμίας αποσπασμένων), αναφέρεται ότι:...."Τέλος τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΠΕ συνεκτιμώντας στις δηλώσεις προτίμησής τους τόσο τα υπηρεσιακά όσο και τα κοινωνικά κριτήρια.", όπου υπηρεσιακά και κοινωνικά κριτήρια είναι όσα ανέφερα στο πρώτο μήνυμά μου.
Αλλά και σε μεταγενέστερες εγκυκλίους τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά, δεν έχω δει να μνημονεύεται κάτι επιπλέον για την περίπτωση απόλυτης ισοβαθμίας αποσπασμένων, όπως πχ ισχύει για όσους ζητούν μετάθεση εντός περιοχής (η σειρά τοποθέτησης που ανέφερα στο πρώτο μήνυμά μου).

http://logothetis63.blogspot.gr/2013/09/blog-post_784.html
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: marcella στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 01:04:02 μμ
Επιλέγουν κατά προτεραιότητα:
1) πολύτεκνοι
2) έχοντες αναπηρία
3) τριτεκνοι
4) δύο παιδιά
5) ένα παιδί
6) έγγαμοι
7) εντοπιότητα
Σε κάθε περίπτωση ισοβαθμίας μετρά η σειρά του πίνακα.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Οπότε αν δεν ανήκεις σε κάποια από τις τρεις πρώτες κατηγορίες βρίσκεσαι Καστελόριζο σε ανύποπτο χρόνο...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: EmmaB στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 01:43:40 μμ
Κοιτάζοντας τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών στη δ Δωδεκανήσου τα 3 τελευταία χρόνια το Καστελόριζο και τα λοιπά μαγευτικά νησάκια δεν προλαβαίνουν να τα διεκδικησουν άλλοι συνάδελφοι πέρα απ' αυτούς που ανήκουν στις 3-4 πρώτες κατηγορίες. Κάνε μια έρευνα και θα δεις.  ;)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: angela_p στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 02:30:46 μμ
Silkcut ευχαριστώ και πάλι! Δεν είναι κανένας μας κατά προτεραιοτητα, ολοι είμαστε αποσπασμενοι από αλλα πυσδε. Από ότι έψαξα λίγο, ο συνάδελφος έχει τα ίδια χρόνια υπηρεσίας με εμενα, ωστόσο παλιότερο φεκ διορισμού  (εχω αναγνωρισει εγω προϋπηρεσία). Έχει όμως λιγοτερες μοναδες δυσμενών συνθηκων οι οποίες οπως προανεφερα δεν φαίνονται πουθενά και γι αυτό φοβάμαι πως θα επιλέξει πριν από εμένα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο  (δεδομένου ότι σε ολα τα υπόλοιπα ισοβαθμουμε) θεωρείς πως έχει βάση η ενσταση; μπορεί η α/θμια να μου απαντήσει αυθαίρετα "εμείς αυτή την σειρά ακολουθουμε" (π.χ. σύγκριση με βάση το φεκ στην περίπτωση μου) και να μην μπορώ να απαντήσω τιποτα;
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: marcella στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 03:38:01 μμ
Κοιτάζοντας τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών στη δ Δωδεκανήσου τα 3 τελευταία χρόνια το Καστελόριζο και τα λοιπά μαγευτικά νησάκια δεν προλαβαίνουν να τα διεκδικησουν άλλοι συνάδελφοι πέρα απ' αυτούς που ανήκουν στις 3-4 πρώτες κατηγορίες. Κάνε μια έρευνα και θα δεις.  ;)
Tρελό μου ακούγεται να πάει κάποιος με παιδιά ή με προβλήματα υγείας τόσο μακριά. Για να το λες κάτι θα ξέρεις.
Και μια και ξέρεις μπορείς να μου πεις ποια είναι τα Δωδεκάνησα που δεν έχουν ζήτηση, για να έχω μια ιδέα τί με περιμένει...
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 03:59:33 μμ
Silkcut ευχαριστώ και πάλι! Δεν είναι κανένας μας κατά προτεραιοτητα, ολοι είμαστε αποσπασμενοι από αλλα πυσδε. Από ότι έψαξα λίγο, ο συνάδελφος έχει τα ίδια χρόνια υπηρεσίας με εμενα, ωστόσο παλιότερο φεκ διορισμού  (εχω αναγνωρισει εγω προϋπηρεσία). Έχει όμως λιγοτερες μοναδες δυσμενών συνθηκων οι οποίες οπως προανεφερα δεν φαίνονται πουθενά και γι αυτό φοβάμαι πως θα επιλέξει πριν από εμένα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο  (δεδομένου ότι σε ολα τα υπόλοιπα ισοβαθμουμε) θεωρείς πως έχει βάση η ενσταση; μπορεί η α/θμια να μου απαντήσει αυθαίρετα "εμείς αυτή την σειρά ακολουθουμε" (π.χ. σύγκριση με βάση το φεκ στην περίπτωση μου) και να μην μπορώ να απαντήσω τιποτα;
Να κάνεις ένσταση εφόσον για την απόλυτη ισοβαθμία αποσπασμένων δεν υπάρχει κάτι σαφέστερο από ότι είπαμε παραπάνω. Για τις
δυσμενείς συνθήκες βέβαια μπορεί να σου πουν δεν μετράει γιατί τοποθετείστε με μόρια απόσπασης ως αποσπασμένοι.Σε κάθε περίπτωση όμως είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και όχι με ατάκες του τύπου εμείς έτσι το κάνουμε..
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: harac στις Σεπτέμβριος 03, 2017, 04:07:26 μμ
Tρελό μου ακούγεται να πάει κάποιος με παιδιά ή με προβλήματα υγείας τόσο μακριά. Για να το λες κάτι θα ξέρεις.
Και μια και ξέρεις μπορείς να μου πεις ποια είναι τα Δωδεκάνησα που δεν έχουν ζήτηση, για να έχω μια ιδέα τί με περιμένει...

Σύμφωνα με ότι έχω δει να γίνεται τα τελευταία χρόνια, υπέροχα νησάκια όπως η Κάσος και το Καστελλόριζο είναι γεμάτα από τρίτεκνους ή εκπαιδευτικούς με δύο παιδιά. Όλα έχουν ζήτηση. 
Το θεμα όμως δεν είναι η ζήτηση αλλά η προσφορά, δηλαδή  που προκύπτουν λειτουργικά κενά.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: lectoris στις Σεπτέμβριος 04, 2017, 07:40:03 πμ
καλημέρα κι απο\ό μένα.

Ρωτώ τους έμπειρους (και όχι μόνο). Υπάρχει σαφής νομοθεσία σχετικά με το συνυπολογισμό μορίων απόσπασης εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ;

Το ρωτώ, γιατί, ενώ για τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ είναι σαφής ο συνυπολογισμός, το ΠΥΣΔΕ Πειραιά κάθε χρόνο τοποθετεί πρώτα τους εντός ΠΥΣΔΕ και μετά τους εκτός.

Ενώ συνάδελφοι κάνουμε ένσταση, χωρίς νομική επιχειρηματολογία, μας γράφουν στο παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: ann83 στις Σεπτέμβριος 04, 2017, 07:51:22 πμ
καλημέρα κι απο\ό μένα.

Ρωτώ τους έμπειρους (και όχι μόνο). Υπάρχει σαφής νομοθεσία σχετικά με το συνυπολογισμό μορίων απόσπασης εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ;

Το ρωτώ, γιατί, ενώ για τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ είναι σαφής ο συνυπολογισμός, το ΠΥΣΔΕ Πειραιά κάθε χρόνο τοποθετεί πρώτα τους εντός ΠΥΣΔΕ και μετά τους εκτός.

Ενώ συνάδελφοι κάνουμε ένσταση, χωρίς νομική επιχειρηματολογία, μας γράφουν στο παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

δεν ειμαι στους εμπειρους αλλά οι εντος που λες πρεπει να μας πριοσδιορισεις αν ειναι υπεραριθμοι ή στη διαθεση ή απλά ζητούν εσωτερική απόσπαση
η σειρα είναι 1) υπεραριθμοι (μορια μετάθεσης) 2)διαθεσίτες (μορια απόσπασης) 3) αποσπασμένοι από αλλά ΠΥΣΠΕ μαζί με τους εντός ΠΥΣΠΕ αιτουντες απόσπαση (μορια απόσπασης)
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: marcella στις Σεπτέμβριος 04, 2017, 08:43:27 πμ
Σύμφωνα με ότι έχω δει να γίνεται τα τελευταία χρόνια, υπέροχα νησάκια όπως η Κάσος και το Καστελλόριζο είναι γεμάτα από τρίτεκνους ή εκπαιδευτικούς με δύο παιδιά. Όλα έχουν ζήτηση. 
Το θεμα όμως δεν είναι η ζήτηση αλλά η προσφορά, δηλαδή  που προκύπτουν λειτουργικά κενά.
Ή μπορεί να μην έχουν άλλη επιλογή....Καλημέρα!!! ;D
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 04, 2017, 08:52:30 πμ
δεν ειμαι στους εμπειρους αλλά οι εντος που λες πρεπει να μας πριοσδιορισεις αν ειναι υπεραριθμοι ή στη διαθεση ή απλά ζητούν εσωτερική απόσπαση
η σειρα είναι 1) υπεραριθμοι (μορια μετάθεσης) 2)διαθεσίτες (μορια απόσπασης) 3) αποσπασμένοι από αλλά ΠΥΣΠΕ μαζί με τους εντός ΠΥΣΠΕ αιτουντες απόσπαση (μορια απόσπασης)
2. Διαθεσίτες με μόρια μετάθεσης..
Πριν το 1. Λειτ.υπεραρ. προηγούνται οι ειδ.κατηγορίες (ασθένειες).
καλημέρα κι απο\ό μένα.

Ρωτώ τους έμπειρους (και όχι μόνο). Υπάρχει σαφής νομοθεσία σχετικά με το συνυπολογισμό μορίων απόσπασης εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ;

Το ρωτώ, γιατί, ενώ για τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ είναι σαφής ο συνυπολογισμός, το ΠΥΣΔΕ Πειραιά κάθε χρόνο τοποθετεί πρώτα τους εντός ΠΥΣΔΕ και μετά τους εκτός.

Ενώ συνάδελφοι κάνουμε ένσταση, χωρίς νομική επιχειρηματολογία, μας γράφουν στο παλαιότερα των υποδημάτων τους.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Ότι έχουμε είναι οι εγκύκλιοι τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά και η νομοθεσία που αναφέρεται σε αυτές. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Πάγια θέση της ΟΛΜΕ οι αιτούντες απόσπαση εντός να τοποθετούνται πριν τους αποσπασμένους από άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΕ μετά φυσικά από ειδ.κατ.,λειτ.υπεραριθμ,διαθεσίτες..
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Solaris στις Σεπτέμβριος 04, 2017, 09:41:02 πμ
H τελευταία εμπεριστατωμένη εγκύκλιος του υπουργείου για τις λειτουργικές τοποθετήσεις είναι η 137644/Ε1/03-09-2015 η οποία για τη Β/θμια  προβλέπει:

Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96, όπως ισχύουν, προβλέπεται ότι κατά την έ-
ναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν
λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μο-
νάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά
υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των
τοποθετήσεων σε οργανικά κενά.

2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση
Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά
τους λειτουργικά υπεράριθμους.

3. Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αποσπασμένοι εντός και εκτός των ΠΥΣΔΕ. Οι τοποθετήσεις τους γίνο-
νται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων εκάστου συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
Συμπληρωματικά γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τρο-
ποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010, ορίζεται ότι οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετά-
θεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96 προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών και
κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων.

4. Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (πλην όσων ανή-
κουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 περ. α και γ του 13 του Π.Δ. 50/96), υπενθυμίζουμε
ότι η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αφορά αποκλειστικά τις εν λόγω αποσπάσεις
όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με
τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, καθώς κατ’
έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.

5. Τέλος τοποθετούνται οι αναπληρωτές στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά των Διευθύνσεων.

Tα παραπάνω ισχύουν και για την Α/θμια.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: jfk1976 στις Σεπτέμβριος 13, 2017, 03:24:51 μμ
Στην Αθμια διατέθηκαν 10 καθηγητές Πληροφορικής , οι 7 με την αίτησή τους και οι 3 χωρίς.

Για ποιό λόγο οι 7 που πήγαν με την αίτησή τους διαλέγουν πρώτοι σχολεία;

Και αυτοί που διατέθηκαν με αίτησή τους το ωράριο είναι το ωράριο της Αθμιας ή της Δθμιας; Γιατί αυτοί που διατέθηκαν με αίτησή τους το ΚΥΣΠΕ τους δίνει το ωράριο της Δθμιας..
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: bolos στις Σεπτέμβριος 20, 2017, 06:41:13 μμ
Στην Αθμια διατέθηκαν 10 καθηγητές Πληροφορικής , οι 7 με την αίτησή τους και οι 3 χωρίς.

Για ποιό λόγο οι 7 που πήγαν με την αίτησή τους διαλέγουν πρώτοι σχολεία;

Και αυτοί που διατέθηκαν με αίτησή τους το ωράριο είναι το ωράριο της Αθμιας ή της Δθμιας; Γιατί αυτοί που διατέθηκαν με αίτησή τους το ΚΥΣΠΕ τους δίνει το ωράριο της Δθμιας..
Α μπράβο πολύ σωστά το έθεσες αφού έκαναν αίτηση πρέπει να μιλαμε για απόσπαση πλεον και αρα ολοι μαζι θα έπρεπε να συγκριθούν μεταξύ τους με μορια αποσπασεων και αυτοι απο Β/βαθμια και οι αποσπασμένοι από αλλα ΠΥΣΠΕ.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: eleni_as στις Αύγουστος 30, 2018, 01:20:17 πμ
Επιλέγουν κατά προτεραιότητα:
1) πολύτεκνοι
2) έχοντες αναπηρία
3) τριτεκνοι
4) δύο παιδιά
5) ένα παιδί
6) έγγαμοι
7) εντοπιότητα
Σε κάθε περίπτωση ισοβαθμίας μετρά η σειρά του πίνακα.
Μηπως γνωριζεις μεχρι ποια ηλικια μπορουν τα παιδια να προσμετρουνται? πχ αν καποιος αναπληρωτης εχει παιδια 8 και 28 χρονων, θεωρουμε οτι εχει 2 παιδια ή 1 προστατευομενο μελος στην ουσια?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Lasid στις Αύγουστος 30, 2018, 08:48:15 πμ
Μετράνε μόνο τα παιδιά που είναι ως 18 ετών ή αν σπουδάζουν νομίζω ότι το όριο προσμέτρησης είναι ως 24 ετών.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: apuleius στις Αύγουστος 31, 2018, 04:11:42 μμ
Καλησπέρα! Λύστε μου σας παρακαλώ μια απορία, γιατί εδώ στη Δευτεροβάθμια Χανίων θα μας τρελάνουν (για άλλη μια φορά!) τελείως. Σε έναν κλάδο που έχει λειτουργική υπεραριθμία τον Σεπτέμβρη εφαρμόζεται η ίδια ακριβώς διαδικασία που ισχύει και για την οργανική υπεραριθμία τον Μάιο; Δηλαδή αν κάνουν αίτηση οι εκπαιδευτικοί του κλάδου, κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος ο παλαιότερος από αυτούς, ενώ αν δεν γίνει αίτηση από κανέναν κρίνεται αυτοδίκαια ο νεότερος; Εγώ ήξερα ως τώρα και πάντα ότι στη λειτουργική υπεραριθμία κρίνεται αυτοδίκαια και αυτόματα υπεράριθμος ο τελευταίος τοποθετηθείς, χωρίς να υπάρχει η διαδικασία αιτήσεων που προβλέπεται για την οργανική υπεραριθμία. Τι ισχύει τελικά για την λειτουργική υπεραριθμία; Υπάρχει και κάποια εγκύκλιος ή νόμος που να ρυθμίζει το ζήτημα αυτό; Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Vania στις Ιούλιος 29, 2019, 02:40:33 μμ
Ποια είναι η διαφορά λειτουργικής κ οργανικής υπεραριθμιας?πόσες ώρες πρέπει ν έχει ένας καθηγητής ώστε ν μην κριθεί υπεράριθμος?αν κριθεί τι γίνεται?εγώ είμαι νεοδιοριστη?δλδ μπορεί αν κριθεί ότι υπάρχει υπεραριθμια ν βγω εγώ υπεραριθμη ως νεότερη παρόλο που μπορεί ν πήγα στο οργανικό κενό με πλήρες ωράριο?
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: cgs στις Ιούλιος 29, 2019, 08:20:24 μμ
Οργανική < 12 ώρες πρώτης ανάθεσης. ==> Προσωρινά είσαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.. ΑΛΛΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ/ΠΡΩΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΧΟΛΕΊΟ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ αν χαρακτηριστείς ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.

Λειτουργική (ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ). ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ δεν συμπληρωνεις ωράριο στο σχολείο ==> πας και σε άλλο/α σχολείο/α. (Για Α ή Β ή/και Γ ανάθεση μετά τον Σεπτέμβριο...

Μπορεις ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΕΤΑ λειτουργικα θα σε τοποθετήσει το ΠΥΣΔΕ (Μπορείς να δηλώσεις και ποια σχολεία επιθυμείς με αίτησή σου).

Η ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΔΕΝ "ΧΑΝΕΤΑΙ". ΑΙΩΝΙΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ. ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ-αν χαρακτηριστείς ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ- ΑΛΛΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ,,, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ= ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΝΟ (ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ).

Γενικά η υπεραριθμία ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟ.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: Vania στις Ιούλιος 31, 2019, 10:03:12 μμ
Κατάλαβα!σε ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: s93060 στις Αύγουστος 03, 2019, 12:07:46 πμ
Θέλω να ρωτήσω το εξής ;
Έχω ελλειμα 6 ωρών στο σχολείο της οργανικής μου ;
Βγαίνω λειτουργικά υπεράριθμος ;
Έχω κάνει αίτηση για απόσπαση εντός πυσδε
Αν κριθώ λειτουργικά υπεράριθμος γι αυτές τις 6 ώρες πρέπει να δηλώσω σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου;
Ποια τοποθέτηση θα γίνει πρώτα της συμπλήρωσης ωραρίου και μετά αν παρω απόσπαση διαγράφεται αυτή η τοποθέτηση ;
Κάθε γνώμη δεκτή



Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: ΙΓΝΑΤΙΟΣ στις Σεπτέμβριος 11, 2019, 07:28:36 πμ
Καλή αρχή σε όλους!
Έχω οργανική σε σχολείο, υπάρχει παλαιότερος συνάδελφος της ειδικότητάς μου και φέτος έχω 4 ώρες μόνο. Με στέλνουν για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολείο άλλου Δήμου, πάνω από 30 χλμ απόσταση. Υπάρχει συνάδελφος της ειδικότητάς μου αποσπασμένος από άλλο ΠΥΣΔΕ με τοποθέτηση σε σχολείο του Δήμου μου και μηδενικό ωράριο που δεν μετακινήθηκε με το σκεπτικό ότι εγώ πρέπει να φουλάρω με τις ώρες μου ως οργανικά τοποθετημένος αν και υπεράριθμος και μετά να πάρει αυτός ωράριο.
Στο σχολείο της οργανικής μου υπάρχουν 8 ώρες μαθήματος δεύτερης ανάθεσης. Δεν μου τις δίνουν, τις παίρνουν συνάδελφοι εκείνης της ειδικότητας που βρίσκονται στη διάθεση. Υπάρχουν και ώρες Ερευνητικής Εργασίας. Μπορώ να κάνω ένσταση;
α) Γιατί δεν παίρνω ώρες στο σχολείο της οργανικής μου ενώ θα μπορούσα;
β) Γιατί θα πρέπει να μου πληρώνουν οδοιπορικά ενώ, αν ο αποσπασμένος συνάδελφος είχε τοποθετηθεί στο σχολείο που έχει κενό, δεν ζημιώνεται το δημόσιο;
γ) Γιατί στο νέο σχολείο δεν αναλαμβάνουν το μάθημα συνάδελφοι που το έχουν β' ανάθεση και πλεονάζουν; (ξέρω ότι υπάρχουν).
δ) Να ζητήσω με το ίδιο σκεπτικό να μετακινηθούν συνάδελφοι από το δικό μου Δήμο, αρχαιότεροι από εμένα, που επίσης δεν συμπληρώνουν ωράριο; (εντελώς χαζό αλλά τους πετάω το επιχείρημά τους).
ε) Ποιες είναι οι διαδικασίες για να κάνω ένσταση στην Περιφέρεια; Αν επικαλεστώ οικονομική ζημία για την υπηρεσία από την μετακίνησή μου θα κερδίσω τίποτα;
Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: gvasilis στις Σεπτέμβριος 11, 2019, 08:40:08 πμ
Ναι η οικονομική ζημία που σωστά τη θέτεις είναι το μοναδικό επιχείρημα που έχει βάρος για τους μηχανισμούς ελέγχου, και μπορεί να πιάσει. Θα πρέπει να κάνεις μια καλή γραπτή περιγραφή σαν και αυτήν εδώ τονίζοντας την οικονομική ζημία και να την στείλεις στο ΣΕΕΔΔ, με κοινοποίηση στην υπουργό, στην Περιφέρεια, στο ΠΥΣΔΕ. Για ασφάλεια ενημέρωσε τουλάχιστο προφορικα ότι σκοπεύεις να το κάνεις, το ΠΥΣΔΕ και την περιφέρεια. Είναι σύνηθες να δεχτείς απειλές αφού θα τους χαλάσεις τη σούπα. Ανάλογα με την βαρύτητα των απειλών θα πρέπει να σκεφτείς αν θα χρειαστείς δικηγόρο, που αυτό θα συνιστά οικονομική ζημία για εσένα.
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: jfk1976 στις Σεπτέμβριος 11, 2019, 05:32:44 μμ
Καλή αρχή σε όλους!
Έχω οργανική σε σχολείο, υπάρχει παλαιότερος συνάδελφος της ειδικότητάς μου και φέτος έχω 4 ώρες μόνο. Με στέλνουν για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολείο άλλου Δήμου, πάνω από 30 χλμ απόσταση. Υπάρχει συνάδελφος της ειδικότητάς μου αποσπασμένος από άλλο ΠΥΣΔΕ με τοποθέτηση σε σχολείο του Δήμου μου και μηδενικό ωράριο που δεν μετακινήθηκε με το σκεπτικό ότι εγώ πρέπει να φουλάρω με τις ώρες μου ως οργανικά τοποθετημένος αν και υπεράριθμος και μετά να πάρει αυτός ωράριο.
Στο σχολείο της οργανικής μου υπάρχουν 8 ώρες μαθήματος δεύτερης ανάθεσης. Δεν μου τις δίνουν, τις παίρνουν συνάδελφοι εκείνης της ειδικότητας που βρίσκονται στη διάθεση. Υπάρχουν και ώρες Ερευνητικής Εργασίας. Μπορώ να κάνω ένσταση;
α) Γιατί δεν παίρνω ώρες στο σχολείο της οργανικής μου ενώ θα μπορούσα;
β) Γιατί θα πρέπει να μου πληρώνουν οδοιπορικά ενώ, αν ο αποσπασμένος συνάδελφος είχε τοποθετηθεί στο σχολείο που έχει κενό, δεν ζημιώνεται το δημόσιο;
γ) Γιατί στο νέο σχολείο δεν αναλαμβάνουν το μάθημα συνάδελφοι που το έχουν β' ανάθεση και πλεονάζουν; (ξέρω ότι υπάρχουν).
δ) Να ζητήσω με το ίδιο σκεπτικό να μετακινηθούν συνάδελφοι από το δικό μου Δήμο, αρχαιότεροι από εμένα, που επίσης δεν συμπληρώνουν ωράριο; (εντελώς χαζό αλλά τους πετάω το επιχείρημά τους).
ε) Ποιες είναι οι διαδικασίες για να κάνω ένσταση στην Περιφέρεια; Αν επικαλεστώ οικονομική ζημία για την υπηρεσία από την μετακίνησή μου θα κερδίσω τίποτα;
Ευχαριστώ!

Πρέπει να κάνεις ένσταση για το ότι ο άλλος έχει μηδενικό ωράριο και δεν το τοποθετούν. Ενσταση στο πυσδε με κοινοποίηση στην περιφέρεια. Συνήθως οι περιφερειακοί διευθυντές δεν θέλουν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με μηδενικό ωράριο. Στο πυσδε μου δεν τραβολογουν τους έχοντες οργανικής αλλά αυτούς που έχουν μηδενικό ωράριο. Αλλά η περιφέρεια μπορεί να μην σου απαντήσει όπως έχει κάνει σε εμένα με ένστασή μου για λίγο διαφορετικό θέμα
Τίτλος: Απ: Κριτήρια τοποθετήσεων
Αποστολή από: platonas στις Σεπτέμβριος 11, 2019, 05:34:14 μμ
Συνάδελφε σε αυτά που γράφεις υπάρχουν πολλές ασάφειες, για να μπορέσει κάποιος να σου δώσει κάποια σοβαρή πληροφορία
α) Τι είδικότητα είσαι;
β) Ποιος δεν σου δίνει τις ώρες β ανάθεσης; Ο σύλλογος είναι ο μόνος υπέυθυνος με βάση την νομοθεσία; Γιατί ο σύλλογος και ο διευθυντής δεν σε έβαλαν το συστήμα για 8 ώρες β ανάθεση όπως σαφώς αναφέρεται στις εγκυκλίους; Το ΠΥΣΔΕ δεν έχει σχέση με το ότι εσύ δεν πήρες β ανάθεση. παίρνει τα στοιχεία από το myschool το οποίο και πάλι σε μία τετοια περίπτωση γράφει  ένα μήνυμα περίπου τέτοιο¨μη δεκτό. Υπάρχει εκπαιδευτικός που μπορεί να πάρει τις ώρες ως β ανάθεση"
γ) Το ακριβώς σημαίνει ότι δεν αναλαμβάνουν το μαθημα β ανάθεσης οι συνάδελφοι στο άλλο σχολείο; Πως γραφτηκαν τα στοιχεί στο myshcool;
δ) Γιατί θεωρείς τον εαυτό σου υπεράριθμο; Για το σύστημα myschool έχεις 4=8=12 ώρες α και β ανάθεση.
πρέπει πρώτα να γράψεις σαφείς πληροφορίες και μετά να μαθουμε την αντίστοιχη νομοθεσία.
Παρεπιπτώντος κάποιες άλλες απαντήσεις για "σούπες , ψαρόσουπες και χορτόσουπες" γράφονται από ανθρώπους που έχουν γράψει χιλιάδες σελίδες εναντίον της β ανάθεσης. Οπώς επίσης επιστολές προς υπουργεία περιφέρειες και άλα τέτοια δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα. Γράψε μερικες παραπάνω πληροφορίες και μετά δούμε....
Υ.Γ αν το σύτημα σε έβγαλε υπεράριθμο (σου έγραψα  τοποθετήσε πρώτος πριν από όλους. Δεν είχε άλλο σχολείο πιο κοντά; Εκανες δήλωση υπεραριθμίας