Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: mathm07003 στις Δεκέμβριος 25, 2009, 01:46:17 πμ

Τίτλος: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: mathm07003 στις Δεκέμβριος 25, 2009, 01:46:17 πμ
Καλησπέρα σε όλους,
ξανανοίγω αυτό τι θέμα γιατί σε όλα τα παρεμφερή κατέληγε η κουβέντα σε διαμάχη έμπειρων και μη. Είμαι πτυχιούχος μαθηματικός, φέτος τελείωσα και με το μεταπτυχιακό μου στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και θέλω να ασχοληθώ με την εκπαίδευση για βιοποριστικούς λόγους, δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω....αλλά άμα είναι να το κάνω θέλω να το κάνω αξιοπρεπώς. Δε το βλέπω να με παίρνουν για δουλειά σε φροντιστήρια (ούτε σε ιδιαίτερα), μιας και δεν έχω εμπειρία (ούτε γνωστούς) και είπα αυτή τη χρονιά να κάνω μια προεργασία με τα μαθηματικά του λυκείου και να αρχίσω να φτιάχνω τις δικές μου σημειώσεις. Και η ερώτηση μου είναι η εξής : το να χρησιμοποιήσω κομμάτια από σημειώσεις των δικών μου καθηγητών θεωρείται κλέψιμο, πρέπει να αναφέρω πηγές??? Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποια καλά βοηθήματα και οποιαδήποτε συμβουλή για ιδιαίτερα, ότι μου πείτε καλό θα είναι μιας και είμαι εντελώς άπειρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: mathm07003 στις Δεκέμβριος 25, 2009, 02:18:24 πμ
αααααα!!! και καλά χριστούγεννα
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: koleygr στις Δεκέμβριος 25, 2009, 01:05:25 μμ
Δεν είμαι μαθηματικός αλλά από εμπειρία μπορώ να σου πώ τα εξής:
Με δεδομένο ότι δεν έχεις σκοπό να εκδόσεις κάποιο δικό σου βοήθημα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ασκήσεις από οπουδήποτε....
Παλιές σημειώσεις σου, βιβλία πανεπιστημίου... ακόμα και άλλα βοηθήματα...
Ο νόμος δεν σου δίνει το δικαίωμα γιατι σε κάθε βοήθημα και βιβλίο "απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η ολική, μερική ή περιλυπτική ανατύπωση ή φωτοτυπία του βιβλίου χωρίς έγγραφη άδεια των συγγραφέων. (Ν.2191/93 αρθ 51)"
Από εκεί και πέρα όμως δεν το ψάχνει και κανείς για τις σημειώσεις που δίνονται στα φροντιστήρια και ακόμα περισσότερο στα ιδιαίτερα....
Αν όμως δεν το ρισκάρεις ή αν θες να φτιάξεις κάποτε δικό σου βοήθημα μπορείς χωρίς προβλήματα με το νόμο να παίρνεις τη βασική ιδέα της άσκησης που σε ενδιαφέρει
και να την τροποποιείς πολύ ή λίγο....
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι πως θα ήταν καλό να φτιάξεις και σημειώσεις θεωρίας πάνω στις οποίες θα βάζεις τις ασκήσεις με κλιμακούμενο βαθμό δυσκολίας ωστε να μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις σε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές με λίγες τροποποιήσεις (χωρίς να αρχίζεις κάθε φορά από το μηδέν)

Καλές γιορτές και καλή επιτυχία

ΥΓ: Όσον αφορά τα βοηθήματα που θα διαλέξεις καλό είναι να ακούσεις μια γενική ιδέα από τους μαθηματικούς του forum αλλά η επιλογή είναι δική σου και πρέπει να βρείς μόνη σου ποιά σε καλύπτουν και ποιά όχι ψάχνοντας στα βιβλιοπολεία...
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: mathm07003 στις Δεκέμβριος 25, 2009, 09:31:00 μμ
Ευχαριστώ για την απάντηση, όχι βοήθημα δε θέλω να εκδόσω, σημειώσεις για τα ιδιαίτερα θέλω να κάνω αλλά σε μορφή ηλεκτρονική γιατί με τις χειρόγραφες που έκανα τις πρώτες φορές έκανα το εξής καταπληκτικό :τις έδινα στη μονάκριβη μαθήτρια μου και μετά εγώ δεν τις είχα!! :D, που θα πάει θα μάθω..
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: peano στις Δεκέμβριος 27, 2009, 12:34:17 μμ
Και εγω ειχα την ιδια φιλοδοξια. Να φτιαξω δικες μου σημειωσεις για τα ιδιιατερα. Αλλα πιστεψε με θελει αρκετο χρονο. Και χρησιμοποιωντας βεβαια ασκησεις απο αλλα βιβλια γιατι προσπαθωντας να φτιαξω δικες μου ή εστω και να τις τροποποιηω αποδειχθηκε ονειρο απατηλο. Σκεψου οτι καταξιωμενοι συγγραφεις δεν εχουν ολοκληρωσει ολη την σειρα (Μπαρλας, Γεωμετρια Α Λυκειου), (Παπαδακης Μαθημ. Κατευθυνσης β Λυκειου).
Καθηγητες που εργαζονται σε ιδιωτικα σχολεια χρονια πολλα, απλα αντιγραφουν καποιες ασκησεις σε φωτοτυπιες και τις δινουν. Βεβαια μεγαλα φροντιστηρια εχουν "ολοκληρωμενες" συλλογες ασκησεων αλλα σκεψουν ποσοι μαθηματικοι εργαστηκαν πανω σε αυτο το project. Για να μην σε κουραζω αλλο θα σου πω που κατεληξα εγω. Δινω ενα βιβλιο στους μαθητες ( το αγοραζω εγω αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητο για εσενα. Μπορεις να το προτεινεις και να το αγορασουν μονοι τους). Εσυ δουλευοντας πανω στο βιβλιο μπορεις να ομαδοποιησεις τις ασκησεις , να τις οργανωσεις οπως εσυ θελεις, να λυνεις μια εσυ στο μαθημα και να εχεις γραψει το αποτελεσμα η και υποδειξη ωστε ο μαθητης να ξερει πως να δουλεψει η που θα καταληξει. Αυτα για τωρα.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: domenica στις Δεκέμβριος 27, 2009, 12:55:01 μμ
mathm07003 καλησπέρα και από μένα και Χρόνια Πολλά  :)

Το μόνο σίγουρο είναι πως χρειάζεσαι αρκετό χρόνο και εμπειρία ώστε να φτιάξεις δικές σου σημειώσεις.
Οσα προτείνουν οι συνάδερφοι είναι μια καλή αρχή..
Πολύ σημαντικό θεωρώ να δίνεις στους μαθητές σου, μεθοδολογία και υποδειγματικά λυμένες κάποιες χαρακτηριστικές ασκήσεις.

Επίσης οι ασκήσεις που θα τους προτείνεις σε κάθε φυλλάδιο να έχουν κλιμακωτή δυσκολία και αν είναι εύκολο να τους δίνεις απαντήσεις (όχι απαραίτητα στο ίδιο φυλλάδιο) ώστε να επιβεβαιώνουν τα αποτελέσματα.

Οσο για τα βοηθήματα, υπάρχουν τόσα πολλά που καλό είναι να έχεις προσωπική άποψη και εκτίμηση ώστε να χρησιμοποιείς τα κατάλληλα ,ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών σου.

(εδώ θα είμαστε για ότι περισσότερο χρειαστείς)

Καλή δύναμη  :)
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: mathm07003 στις Δεκέμβριος 27, 2009, 09:18:45 μμ
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, μάλλον και γω αυτή την τακτική θα ακολουθήσω. Καλές γιορτές και καλή χρονιά σε όλους.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 27, 2010, 07:18:50 μμ
........Είμαι πτυχιούχος μαθηματικός, φέτος τελείωσα και με το μεταπτυχιακό μου στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και θέλω να ασχοληθώ με την εκπαίδευση για βιοποριστικούς λόγους, δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω....αλλά άμα είναι να το κάνω θέλω να το κάνω αξιοπρεπώς.....

Δεν μου αρέσει που λες "δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω".
Πιστεύω ότι ειδικά στην εκπαίδευση αν δεν σαρεσει τότε καλύτερα να μην "μπλέξεις" μαζί της. Θέλει πολύ υπομονή και να αγαπάς το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, αλλιώς μια ζωή θα γκρινάζεις και θα είσαι μέσα στα νεύρα.. Τα παιδιά είναι δύσκολα, αλλά θέλει τρόπο και υπομονή...

Έχω παρατηρήσει ότι όσοι μπήκαν κατευθείαν στην εκπαίδευση, χωρίς να περάσουν από άλλους χώρους, τα βλέπουν όλα μαύρα και είναι μέσα στην μιζέρια και στην γκρίνια. Ανίθετα όσοι πέρασαν από άλλους χώρους (πχ να δουλεύουν σε εταιρίες 12 ώρες την ημέρα, και Σαββατοκύριακα γιατί δεν βγαίνει το έργο και ο πελάτης φωνάζει κλπ κλπ), δεν αφήνουν την εκπαίδευση με τίποτα!

Μήπως να αναθεωρήσεις λίγο την άποψή σου για την εκπαίδευση; Δες τι γίνεται και αλλού και σύγκρινε
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: mathm07003 στις Μάιος 27, 2010, 10:59:14 μμ
Καταλαβαίνω τι λέτε και πως πιθανόν να ακούγεται και λίγο άσχημο σε κάποιον που ασχολείτε με την εκπαίδευση επειδή αγαπάει αυτό ακριβώς το πράγμα. Από την άλλη εγώ έχω ένα στόχο, θέλω να συνεχίσω τις σπουδές μου και επειδή μιλάμε για άλλα 4-5 χρόνια και είμαστε στην Ελλάδα, οπού αυτοί που κάνουν διδακτορικό δεν πληρώνονται, πρέπει να έχω τα προς το ζην. Καλώς ή κακώς λίγα μαθηματικά ξέρω, αυτό θα ψάξω πρώτα. Αν δω ότι δε τα καταφέρνω θα αλλάξω ρότα. Με πολλά άτομα που έχω συζητήσει ήταν αρχικά αρνητικόί όπως εγώ, αλλά στη πορεία τους άρεσε ..θα δείξει.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: stargate στις Μάιος 28, 2010, 03:28:25 μμ
Καλησπέρα σε όλους,
ξανανοίγω αυτό τι θέμα γιατί σε όλα τα παρεμφερή κατέληγε η κουβέντα σε διαμάχη έμπειρων και μη. Είμαι πτυχιούχος μαθηματικός, φέτος τελείωσα και με το μεταπτυχιακό μου στα εφαρμοσμένα μαθηματικά και θέλω να ασχοληθώ με την εκπαίδευση για βιοποριστικούς λόγους, δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω....αλλά άμα είναι να το κάνω θέλω να το κάνω αξιοπρεπώς. Δε το βλέπω να με παίρνουν για δουλειά σε φροντιστήρια (ούτε σε ιδιαίτερα), μιας και δεν έχω εμπειρία (ούτε γνωστούς) και είπα αυτή τη χρονιά να κάνω μια προεργασία με τα μαθηματικά του λυκείου και να αρχίσω να φτιάχνω τις δικές μου σημειώσεις. Και η ερώτηση μου είναι η εξής : το να χρησιμοποιήσω κομμάτια από σημειώσεις των δικών μου καθηγητών θεωρείται κλέψιμο, πρέπει να αναφέρω πηγές??? Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποια καλά βοηθήματα και οποιαδήποτε συμβουλή για ιδιαίτερα, ότι μου πείτε καλό θα είναι μιας και είμαι εντελώς άπειρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Θα σου πρότεινα , από τη στιγμή που δεν σε ενδιαφέρει η εκπαίδευση, να ψάξεις για εργασία σε Τράπεζες. Κατά καιρούς βγάζουν διάφορες ανακοινώσεις για πρόσληψη προσωπικού. Ξέρω αρκετούς μαθηματικούς που βρήκαν δουλειά σε Τράπεζες,  ακόμα και περιπτώσεις που μπήκαν σαν ΔΕ και μετά με το πτυχίο τους προχώρησαν παραπάνω.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 28, 2010, 03:59:58 μμ

..... είπα αυτή τη χρονιά να κάνω μια προεργασία με τα μαθηματικά του λυκείου και να αρχίσω να φτιάχνω τις δικές μου σημειώσεις. Και η ερώτηση μου είναι η εξής : το να χρησιμοποιήσω κομμάτια από σημειώσεις των δικών μου καθηγητών θεωρείται κλέψιμο, πρέπει να αναφέρω πηγές??? Επίσης αν μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποια καλά βοηθήματα και οποιαδήποτε συμβουλή για ιδιαίτερα, ότι μου πείτε καλό θα είναι μιας και είμαι εντελώς άπειρη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μιας και πάει καιρός από όταν δημοσίευσες το παραπάνω, ήθελα να σε ρωτήσω με τις σημειώσεις τελικά τι έκανες; Βρήκες άκρη; Πάντως εγώ έχω χάσει το μέτρημα το πόσες φορές τις έχω αλλάξει!! Αλλά πιστεύω ότι βρήκα την τελική δομή και την συνταγή του πως πρέπει να είναι οι καλές σημειώσεις!! (βέβαια αυτό το έχω πει 200 φορές μέχρι τώρα!!! πάντα πιστεύω ότι βρήκα πως πρέπει να είναι γραμμένες)
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: stargate στις Μάιος 28, 2010, 04:16:56 μμ
Παράθεση
Παλιές σημειώσεις σου, βιβλία πανεπιστημίου... ακόμα και άλλα βοηθήματα...
Ο νόμος δεν σου δίνει το δικαίωμα γιατι σε κάθε βοήθημα και βιβλίο "απαγορεύεται η αναδημοσίευση και γενικά η ολική, μερική ή περιλυπτική ανατύπωση ή φωτοτυπία του βιβλίου χωρίς έγγραφη άδεια των συγγραφέων. (Ν.2191/93 αρθ 51)"
 

Το θέμα με τα πνευματικά δικαιώματα έχει καταντήσει αστείο. Εδώ έχω βρει ελληνικά πανεπιστημιακά συγγράμματα που έχουν κλέψει ξένα και δεν
τα αναφέρουν ούτε στη βιβλιογραφία!Γιατί άραγε, μήπως μας τρομάξει η σύγκριση;  Ακόμα και ελληνικά σχολικά βιβλία που βάζουν τις ίδιες ασκήσεις από βιβλία που υπήρχαν 20 χρόνια πριν και δεν τα αναφέρουν καθόλου ή έστω δεν έχουν μπει στον κόπο να αλλάξουν λίγο τα νούμερα. Γενικά όσο δεν σκοπεύεις να εκδόσεις κάτι, μπορείς να βγάζεις όσες φωτοτυπίες θέλεις από όποιο βοήθημα θέλεις.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 28, 2010, 04:23:37 μμ
Ναί σύμφωνοι, απλά θέλει προσοχή όταν δουλεύεις σε φροντιστήριο όπου το 99% σου ζητάει να έχεις σημειώσεις δικές σου. Εκεί τι γίνεται: το φροντιστήριο θα βάλει εξώφυλλο με το λογότυπό του και θα το διανείμει στους μαθητές και θα κυκλοφορήσει ως εκδόσεις Φροντιστηρίου τάδε, και θα έχει και το όνομα του συγγραφέα στο εξώφυλλο (το όνομά σου δηλαδη), ενώ μπορεί να είναι αντιγραφή του Σαββάλα. Ξέρω περίπτωση συναδελφου που δούλευε σε φροντιστήριο που τον τρέχανε στα δικαστήρια για αυτό.  Για απλές φωτοτυπίες που θα δώσεις σε ιδιαίτερο, δεν υπάρχει θέμα εμπορικότητας και καλό είναι ούτε εκεί να μην βάζεις το όνομά σου!!

Για να είσαι καλυμμένος πες στο φροντιστήριο ότι θα βάλεις στο τέλος μια σελίδα με βιβλιοαναφορές.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Ιανουάριος 19, 2011, 10:38:23 μμ
Στο θέμα της χρήσης βοηθημάτων μαθηματικών, θέλω να θέσω τον εξής προβληματισμό: Τα περισσότερα βοηθήματα μαθηματικών έχουν και τις λύσεις των ασκήσεων προς λύση στο πίσω μέρος. Οπότε αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι λειτουργικό να δουλεύεις με βοηθήματα.... Ξέρω φροντιστήρια που δεν μπαίνουν στον κόπο να φτιάχνουν σημειώσεις και λένε στους μαθητές τους να αγορασουν κάποιο συγκεκριμένο βοήθημα. Θεωρείτε την μέθοδο αυτή αποτελεσματική τη στιγμή που υπάρχουν όλες οι λύσεις στο πίσω μέρος;
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: ronsent στις Απρίλιος 06, 2011, 10:39:31 μμ
Πως θα προγραμματίζατε την επανάληψη στα Μαθηματικά της Α Γυμνασίου;
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Μάιος 11, 2011, 03:37:06 μμ
τι κάνεις στο φροντιστήριο όταν έχεις παιδιά από διαφορετικά σχολεία και ας πουμε στο ένα σχολείο στην Άλγεβρα Β Λυκείου έχει μπει προόδους ο καθηγητής , ενώ άλλος πήγε στην εκθετική-λογαριθμική και δεν θα κάνει προόδους καθόλου;
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Ιούνιος 22, 2011, 07:25:49 μμ
όταν πρόκειται να κάνετε στον ίδιο μαθητή και μαθηματικά κατεύθυνσης και γενικής Γ Λυκείου τι κάνετε;

1. ξεκινάτε την Γενική παιδεία από τη Στατιστική κατευθείαν αφού το κομμάτι της ανάλυσης καλύπτεται από την κατεύθυνση

2. κανονικά από την αρχή και την ΓΕνική παιδεία.


Εγώ σκέφτηκα την 2η επιλογή για τους εξής λόγους:
α. αν ξεκινήσω κατευθείαν στατιστική τότε στο σχολείο δεν θα καταλαβαίνει τίποτα στην Γενική παιδεία αφού στην κατεύθυνση αργείς μέχρι να φτάσεις παραγώγους
β. πιστεύω ότι έτσι θα επιταχυνθεί και η κατεύθυνση αφού πράγματα που έγιναν στην Γενική παιδεία δεν θα τα επαναλάβω και στην κατεύθυνση

Σε ιδιαίτερο πόσες ώρες καλοκαιρινή και πόσες χειμερινής (αν δεν έχει διαφορά) προτείνετε;
Εγώ σκέφτηκα 4 ώρες κατεύθυνση και 2 ώρες Γενικής και το ίδιο να κρατήσω και τον χειμώνα.
Απλά βλέπω σε sites πολλών φροντιστηρίων 6 ώρες κατεύθυνση το καλοκαίρι

Τέλος πόσο διαρκεί η καλοκαιρινή προετοιμασία; όλον τον Ιούλιο & Αύγουστο; ή μόνο Ιούλιο; τα φροντιστήρια έχουν 1 μήνα ακριβώς μέχρι τέλη Ιουλίου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: kostasMath στις Αύγουστος 10, 2014, 10:05:56 πμ
Τα περισσότερα βοηθήματα μαθηματικών έχουν και τις λύσεις των ασκήσεων προς λύση στο πίσω μέρος.  Θεωρείτε την μέθοδο αυτή αποτελεσματική τη στιγμή που υπάρχουν όλες οι λύσεις στο πίσω μέρος;
Υπάρχει κάποιο με τις λύσεις για άλγεβρα β λυκείου και μαθηματικά κατεύθυνσης?
Πολύ αποτελεσματική, οι μαθητές δεν έχουν δικαιολογία να μην ασχοληθούν με τις ασκήσεις… το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι να διαβάσεις την άσκηση και να μην ξέρεις από πού να αρχίσεις ή να κάνεις λάθος κάπου και να μην βγάζεις σωστό αποτέλεσμα πως θα σκεφτείς ότι πρέπει να το διορθώσεις?
Τα βοηθήματα επιτρέπουν στους μαθητές που έχουν όρεξη να διαβάσουν λίγο παραπάνω  να ασχοληθούν με τις ασκήσεις που δεν θα γίνουν από τον καθηγητή!   Αν υπάρχουν λυμένες ασκήσεις (όχι μόνο το αποτέλεσμα) είναι πολύ χρήσιμο και για επανάληψη δεν χάνουν χρόνο με το να ψάχνουν σε τετράδια….
Αν τις αντιγράφει ο μαθητής χωρίς να μαθαίνει θα το διαπιστώσεις εύκολα ;), εγώ προτιμώ να διαβάσουν μια λυμένη άσκηση και να την αντιγράψουν παρά να μου πουν πως δεν ξέρω τι να κάνω όταν είναι ίδια με μια που κάναμε ή με το λυμένο παράδειγμα…
σημειώσεις για τα ιδιαίτερα θέλω να κάνω αλλά σε μορφή ηλεκτρονική γιατί με τις χειρόγραφες που έκανα τις πρώτες φορές έκανα το εξής καταπληκτικό :τις έδινα στη μονάκριβη μαθήτρια μου και μετά εγώ δεν τις είχα!! :D, που θα πάει θα μάθω..
ευτυχώς τώρα υπάρχουν και τα πολύμηχανήματα μας έλυσαν τα χέρια :)
Υπάρχει κάποιο εύκολο πρόγραμμα για να γράφεις μαθηματικά?
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: Landau στις Αύγουστος 10, 2014, 11:55:01 πμ
Αν γράφεις σε word, τότε υπάρχει η εφαρμογή mathtype που ενσωματώνεται στο word. Αν γράφεις σε latex, τότε ξέρεις ήδη πως.
Τίτλος: Απ: Συμβουλές σε νέα μαθηματικό
Αποστολή από: killbill στις Αύγουστος 13, 2014, 09:25:00 πμ
και το ίδιο το word έχει  το equation editor. Αλλά το Mathtype είναι ότι καλύτερο