Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: astro στις Ιούλιος 10, 2013, 10:01:14 μμ

Τίτλος: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 10, 2013, 10:01:14 μμ
Συνάδελφοι τι ακριβώς σημαίνει λειτουργικά υπεράριθμος;

Ισχύει τελικά το παρακάτω εδάφιο της πρόσφατης εγκυκλίου;
"Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97."

Μπορεί κάποιος, σας παρακαλώ να μου το εξηγήσει;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιούλιος 10, 2013, 10:10:22 μμ
Εαν δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με μαθηματα 1ης αναθεσης είσαι οργανικά υπεραριθμος αν όμως υπολογίσεις και τα μαθηματα 2ης αναθεσης δηλαδη 1ης+2ης και πάλι δεν συμπληρώνεις 12 ωρες τοτε είσαι λειτουργικα υπεραριθμος
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 10, 2013, 10:13:53 μμ
Εννοείς όμως να μην συμπληρώνω το 12ωρο(1η+2η ανάθεση) έχοντας οργανική στο σχολείο. Ή κάνω λάθος;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιούλιος 10, 2013, 10:18:35 μμ
Βέβαια μόνο αν έχεις οργανικη σε σχολείο
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 10, 2013, 10:20:05 μμ
OK! Σ' ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιούλιος 10, 2013, 10:23:28 μμ
Να σαι καλα καλο βραδι
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: μόνιμος αναπληρωτής στις Ιούλιος 20, 2013, 07:33:10 μμ
Συνάδελφοι μετά από μετάθεση τοποθετήθηκα σε οργανικό κενό που προέκυψε από βελτίωση θέσης. Σε αυτό το σχολείο η συνάδελφος που έκανε αίτηση βελτίωσης και την πήρε τελικά, και εγώ τοποθετήθηκα στη θέση της ,πέρυσι είχε κριθεί λειτουργικά υπεράριθμη. Φυσικά δεν το γνώριζα όταν δήλωνα σχολεία. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε α) λειτουργικά υπεράριθμος είναι ο εκπαιδευτικος που τοποθετείται τελευταίος ή αυτός με τα λιγότερα μορια μετάθεσης? β) Ποια η διαδικασία τον Σεπτέμβρη? γ) Τι είναι πιο φρόνιμο να κάνω? Να φροντίσω άμεσα να αλλάξω οργανική? (να αποκλείσω δηλαδη στο μυαλό μου το ενδεχόμενο απόσπασης για φέτος)  . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:01:19 πμ
Πού μπορώ να βρω επίσημο έγγραφο του Υπουργείου (εγκύκλιο π.χ.) όπου αναφέρεται ρητά ότι λειτουργικά υπεράριθμος είναι αυτός που δεν συμπληρώνει πάνω από 12 ώρες στην οργανική του με μαθήματα Α και Β ανάθεσης; Το χρειάζομαι άμεσα για να υποβάλω ένσταση! Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:29:04 πμ
ρητά ορίζεται μόνο ο οργανικά υπεράριθμος, ο λειτουργικά υπεράριθμος ορίζεται αναλογικά (προσωπικά δεν έχω υπόψη μου κάτι διαφορετικό),
μπορείς να επικαλεστείς την εγκύκλιο Παπαθεοδώρου 84582/Δ2/ 20-06-2013 στην οποία αναφέρονται τα εξής:
"23464/Γ2/06-03-2012 υπουργική απόφαση «Με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα Β΄ ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.»,
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα. ",
συνδυαστικά προκύπτει ότι λειτουργικά υπεράριθμος είναι αυτός που δε συμπληρώνει τουλάχιστον 12ωρο με α και β ανάθεση (αφού στον υπολογισμό των λειτουργικών κενών/πλεονασμάτων υπολογίζονται οι ώρες α και β ανάθεσης σύμφωνα με την υα, ενώ στον υπολογισμό των οργανικών κενών/πλεονασμάτων μόνο οι ώρες α ανάθεσης).
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:35:02 πμ
ρητά ορίζεται μόνο ο οργανικά υπεράριθμος, ο λειτουργικά υπεράριθμος ορίζεται αναλογικά (προσωπικά δεν έχω υπόψη μου κάτι διαφορετικό),
μπορείς να επικαλεστείς την εγκύκλιο Παπαθεοδώρου 84582/Δ2/ 20-06-2013 στην οποία αναφέρονται τα εξής:
"23464/Γ2/06-03-2012 υπουργική απόφαση «Με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα Β΄ ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.»,
Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ ΄ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεση, ανεξαρτήτως αν υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θα μπορούσαν να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναλαμβάνοντας το μάθημα ως Β΄ ανάθεση ή έχοντας δεύτερη ειδικότητα. ",
συνδυαστικά προκύπτει ότι λειτουργικά υπεράριθμος είναι αυτός που δε συμπληρώνει τουλάχιστον 12ωρο με α και β ανάθεση (αφού στον υπολογισμό των λειτουργικών κενών/πλεονασμάτων υπολογίζονται οι ώρες α και β ανάθεσης σύμφωνα με την υα, ενώ στον υπολογισμό των οργανικών κενών/πλεονασμάτων μόνο οι ώρες α ανάθεσης).

Και εγώ αυτή την εγκύκλιο είχα υπ'όψιν, αλλά έλεγα μήπως υπάρχει και κάτι άλλο πιο σαφές και εξειδικευμένο για την λειτουργική υπεραριθμία. Πιστεύω ότι μπορώ να την επικαλεστώ, έχει λογική. Θα ψάξω όμως περισσότερο. Ευχαριστώ πάντως!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:39:05 πμ
επίσης και αυτό σε συνδυασμό με τα προηγούμενα νομίζω οτι σε καλύπτει, είναι το μοναδικό επίσημο έγγραφο που έχω υπόψη μου που αναφέρεται στον όρο λειτουργική υπεραριθμία εννοώντας όσους δεν καλύπτουν υποχρεωτικό ωράριο στην οργανική θέση :
πδ 100/97 παρ 9 άρθρο 14
Οι διατάξεις της παραγράφου 3, και της παραγράφου 7 εδάφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:42:46 πμ
επίσης και αυτό σε συνδυασμό με τα προηγούμενα νομίζω οτι σε καλύπτει, είναι το μοναδικό επίσημο έγγραφο που έχω υπόψη μου που αναφέρεται στον όρο λειτουργική υπεραριθμία εννοώντας όσους δεν καλύπτουν υποχρεωτικό ωράριο στην οργανική θέση :
πδ 100/97 παρ 9 άρθρο 14
Οι διατάξεις της παραγράφου 3, και της παραγράφου 7 εδάφ. Β και 8 του άρθρου αυτού εφαρμόζονται αναλόγως και στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ότι εκπ/κοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση (λειτουργικές υπεραριθμίες) κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

Και αυτό το ΠΔ το γνωρίζω. Αναφέρει μεν τον όρο "λειτουργική υπεραριθμία" αλλά δεν θέτει κάποιο όριο ως προς τις ώρες που πρέπει να σου υπολείπονται ώστε να χαρακτηριστείς λειτουργικά υπεράριθμος. Η φράση "δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας" είναι τουλάχιστον ασαφής.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 01:49:58 πμ
εγώ νομίζω ότι σε συνδυασμό με την υα 23464/Γ2/06-03-2012  (με τα μαθήματα α ανάθεσης καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο......12 ώρες συνιστούν οργανικό κενό που δίνεται σε εκπαιδευτικό που τις καλύπτει με α ανάθεση....)
είναι πολύ σαφές απλά θέλει συνδυαστική σκέψη που ενίοτε η διοίκηση αρνείται να την κάνει, γι αυτό και δεν υπάρχει κάτι άλλο :)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 05:34:22 πμ
Η διοίκηση μάλλον βαριέται να κάνει οποιαδήποτε σκέψη!  ;D  8) 8)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: bitch στις Σεπτέμβριος 29, 2013, 09:11:20 πμ
στις λειτουγικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που υπολείπονται ώστε να βγάλουμε κάποιον "λειτουργικά υπεράριθμο'.
Σιτς οργανικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που μπορεί να διδάξει.

έτσι πχ αν κάποιος έχει τον Σεπτέμβριο 10 ώρες και υποχρεωτικό 21 δεν βγαίνει λειτουργικά υπεράριθμος διότι του υπολείπονται 11 ωρες ( λιγότερες απο 12 δηλαδή).

αντίθετα αν τον Ιούνιο οι ώρες α' αναθεσης που μπορεί να καλύψει κάποιος είναι απο 12 και πάνω τότε, βγαινει οργανικό κενό.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Οκτώβριος 10, 2013, 11:48:09 μμ
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: katerina05 στις Οκτώβριος 10, 2013, 11:58:00 μμ
δυστυχώς μπορεί να είναι άδικο αλλά αυτό ακριβώς έχει συμβεί σε πολλά πυσδε που παραβλέποντας τις οδηγίες έχουν ξεκινήσει τις τοποθετήσεις με την συμπλήρωση ωραρίου....αυτά συμβαίνουν κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν όσο αφήνουμε την ολμε να αφήνει τα πυσδε να κάνουν ότι τους καπνίσει.... ;)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Οκτώβριος 11, 2013, 12:05:35 πμ
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Οκτώβριος 11, 2013, 12:11:56 πμ
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ silkcut! Ήμουν βέβαιος ότι αυτό ισχύει αλλά έχω πραγματικά μπλέξει με το κατάπτυστο ΠΥΣΔΕ στο οποίο ανήκω, για να μην εκφραστώ πολύ χειρότερα! Σήμερα έκαναν τη β΄φάση λειτουργικών τοποθετήσεων και δεν τήρησαν την κανονική προτεραιότητα (ενώ στην α΄ φάση την τήρησαν!), με αποτέλεσμα να έχει βγει ένας πίνακας-έκτρωμα ως προς τις τοποθετήσεις. Αύριο κιόλας τρέχω για ένσταση και δεν θα τους αφήσω ήσυχους αν δεν κάνουν σωστά τη διαδικασία. Ειδάλλως θα πάω από Περιφέρεια μέχρι και Υπουργείο. Νισάφι πια με τις αυθαιρεσίες και τα ρουσφέτια!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: greedo στις Οκτώβριος 11, 2013, 12:51:21 πμ
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτέμβριος 10, 2017, 09:47:48 μμ
Εαν δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με μαθηματα 1ης αναθεσης είσαι οργανικά υπεραριθμος αν όμως υπολογίσεις και τα μαθηματα 2ης αναθεσης δηλαδη 1ης+2ης και πάλι δεν συμπληρώνεις 12 ωρες τοτε είσαι λειτουργικα υπεραριθμος

Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Daidalos στις Σεπτέμβριος 10, 2017, 11:13:30 μμ
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Τώρα, πώς γίνεται στην Πρωτοβάθμια, σε μερικά δημοτικά, να μην βγάζουν οργανικές υπεραριθμίες τον Ιούνιο αλλά μόνον λειτουργικές τον Σεπτέμβρη, ενώ έχουν και αποσπασμένους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους σε άλλες υπηρεσίες, αυτό αποτελεί πράγματι ένα... Θαύμα!  ;)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτέμβριος 11, 2017, 02:52:43 πμ
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Αυτό θεωρώ κι εγώ, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο, αλλά αυτοι εδώ επιμένουν ότι πάει ανάποδα, και οτι μετραμε πόσες ώρες σου λείπουν κι όχι πόσες ώρες έχεις στην οργανική!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 12:24:01 πμ
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: erietta στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 12:36:32 πμ
Συνάδερφοι, τι γίνεται εάν κάποιος πάει σε έναν σχολείο με βελτίωση τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο του λένε: οι ώρες που δώσαμε τον Ιούνιο δεν υπάρχουν άρα δεν έχεις οργανική; Ευθύνη του διευθυντή που έδωσε εσφαλμένα στοιχεία στο myschool δεν μπορεί να αναζητηθεί; Και δεν μιλάω για περιπτώσεις μετεγγραφών μες στο καλοκαίρι, αλλά για εσκεμμένα λάθος στοιχεία...
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:03:56 πμ
Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;

Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:19:05 πμ
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω

Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:31:38 πμ
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:41:12 πμ
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P

Ας απαντήσει ή σχολιάσει κάποιος στα παρακάτω παρακαλώ.
    Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω έχουν την εξής τραγική προσέγγιση στις τοποθετήσεις: Τοποθετούν στην ειδικότητά μου κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου, ακόμα και συναδέλφους που τους λείπουν 6, 5 ακόμα και 4 ώρες στην οργανική τους θέση και μετά δίνουν σε αυτούς που είναι στη διάθεση και έχουν 0 ώρες, ό,τι περισσεύει. Είναι απίστευτοι οι τύποι και είναι στο απυρόβλητο. Και το χειρότερο είναι ότι και οι αιρετοί δε βγάζουν άχνα.
Λέει λοιπόν η εγκύκλιος του υπουργείου: 03-09-2015 Αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1
"Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 9 του Π.Δ. 50/96 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12
παρ. 2 του Π.Δ. 100/97 προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως
της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέ-
χουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού χα-
ρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι τοποθετούνται μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε
οργανικά κενά.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση
Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των Διευθύνσεων τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά
μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους."
Μόνο τότε λοιπόν χαρακτηρίζονται κάποιοι συνάδελφοι λειτουργικά υπεράριθμοι. Λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων, πχ να αναλάβει διευθυντής στο σχολείο της ίδιας ειδικότητας με αυτούς και να τους πάρει τις ώρες ή λόγω μείωσης του μαθητικού δυναμικού. Δε γίνεται να έχουν 16 και 17 ώρες Α ανάθεση στην οργανική τους και το ΠΥΣΔΕ να τους θεωρεί λειτουργικά υπεράριθμους και να τους δίνει τα "φιλέτα" για συμπλήρωση με τις ευλογίες των αιρετών και εμείς που είμαστε στη διάθεση να τοποθετούμαστε εδώ και εκεί
 
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:59:36 πμ
Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω

Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτέμβριος 15, 2017, 12:57:06 πμ
Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.

Eσύ δλδ βγάζεις νόημα από αυτή την πρόταση; Εγώ αλήθεια, όχι..
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: fifi στις Οκτώβριος 05, 2017, 09:03:28 μμ
Συνάδερφοι παρακαλώ πολύ τα φώτα σας στο παρακάτω ζήτημα:
Εκπαιδευτικός κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος απ΄ο το Α σχολείο και τοποθετείται στο Β. Όμως στο Α σχολείο προκύπτει λειτουργικό κενό και στέλνουν αναπληρωτή.Ο εκπαιδευτικός που διώχθηκε από τη θέση του πρέπει να ερωτηθεί αν θέλει να επιστρέψει σε αυτή? Αν διεκδικήσει τη θέση την παίρνει δικαιωματικά?
Μήπως κάποιος γνωρίζει ποιο ΠΔ ορίζει αυτά τα θέματα?