Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 09:44:41 πμ

Τίτλος: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 09:44:41 πμ
Ενα νέο πρόβλημα τώρα με β ανάθεση.
Σε γυμνάσιο τοποθετείται φυσικός με άρση υπεραριθμίας και μόρια (67) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Την ίδια χρονιά τοποθετείται με οριστική τοπθέτηση μαθηματικός με μόρια (58) υποχρεωτικό ωράριο 20 ώρες
Ο φυσικός παίρνει 12 ώρες φυσική και διεκδικεί 4 ώρες γεωγραφία β ανάθεση, έτσι ώστε να φτάσει τις 16 και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου μόνο 4 ώρες.
Ο μαθηματικός παίρνει 16 ώρες μαθηματικά και διεκδικεί τις ίδιες 4 ώρες  γεωγραφίας για να συμπληρώσει ωράριο.
Ποιος από τους δύο έχει δίκιο;
Θα ήθελα απαντήσεις αιτιολογημένες με βάση την νομοθεσία αν υπάρχει.
Ευχατιστώ.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: cgs στις Ιούλιος 18, 2016, 12:32:40 μμ
Κανείς.
Αν δεν υπάρχει ΠΕ15 οι ώρες μοιράζονται στους δύο κλάδους ΠΕ3 και ΠΕ4.

Για αυτό σε ρωτούσα πώς πάτε από μαθηματικά ....
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 01:26:10 μμ
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δεν είναι στο δικο μου σχολείο. Είχα συζήτησει με ένα φίλο που μου έθεσε το πρόβλημα. Εγώ δεν ξέρω που θα είμαι.
θέλω όμως να σε ρωτήσω αν ξέρεις. Επειδή ο γνωστός μου ζήτησε την νομοθεσία και όχι αυτό που νομίζουμε ότι ισχύει.
α) με βάση ποια νομοθεσία προηγείται ο ΠΕ15 (γράφεις εφόσον δεν υπάρχει ΠΕ15); και
β) με βάση ποια νομοθεσία οι ώρες μοιράζονται στους ΠΕ04 και ΠΕ03;
Στο ΦΕΚ του 2016 η παράγαρφος που έγραφε (με στερίσκο σε παλαιότερο ΦΕΚ) " στην ανάθεση της γεωγραφίας προηγούνται οι ΠΕ15" δεν υπάρχει. Επίσης αναφέρεται ότι οι ώρες μοιράζονται όταν πρόκειται για διαφορετικές ειδικότητες που παίρνουν το μάθημα ως α ανάθεση. Δεν αναφέρει ουτε υποννοεί τι γίνεται με τις β αναθέσεις. Αν γνωρίζεις κάτι σχετικό στη νομοθεσία γράψτο για να το δω και να το συζητήσουμε .

Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: loumbago στις Ιούλιος 18, 2016, 05:42:28 μμ
Στις β΄αναθέσεις, αν δεν ορίζεται ρητά κάποια ειδικότητα, προηγείται πάντα ο παλαιότερος.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 05:47:17 μμ
προς Loumbago.
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δύο ερωτήσεις
α) Για την παλαιότητα υπάρχει κάποια νομοθεσία που να το αναφέρει με σαφήνεια;
β) Εφόσον παρουσιάστηκαν την ίδια χρονιά τα μόρια δεν παίζουν ρόλο;
Υπάρχει νομοθεσία; Γνωρίζεις κάτι ή αναφέρεσε στο τι ισχύει άτυπα σε όλα τα σχολεία; Αν ξέρεις νομοθεσία γράψτη για να την βρω και εγώ.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: loumbago στις Ιούλιος 18, 2016, 05:55:13 μμ
Παλαιότερος είναι αυτός που έχει τοποθετηθεί με την "παλαιότερη" πράξη ΠΥΣΔΕ. Αν και οι 2 είναι με την ίδια πράξη ΠΥΣΔΕ, τότε μετρούν τα μόρια μετάθεσης και παλαιότερος είναι αυτός με τα περισσότερα. Δεν μπορώ να το βρω αυτή τη στιγμή, αλλά μου το έχουν απαντήσει και εδώ οι συνάδελφοι, αλλά και οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ στις Ιούλιος 18, 2016, 06:15:14 μμ
-Στην εγκύκλιο 118842/Γ2 /17-09-2008 αναφέρεται ότι:
«Με τα μαθήματα 1ης ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα 2ης ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες».

-Η υπουργική απόφαση 69598/Γ2/10-7-2006 (ΦΕΚ 1050 Β΄) περί «Αναθέσεων μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου», αναφέρει ρητά άρθρο 11 ότι: «Κατά την κατανομή των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στο σχολείο του».

-Σύμφωνα με το Άρθρο 13 του Ν. 3149/2003 ΦΕΚ 141 τ. Α` Παρ. 20 β κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους επιτρέπεται μετακίνηση εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης από σχολείο σε άλλο σχολείο, μόνο στις περιπτώσεις που υπάρχουν υπεράριθμοι ή υπάρχει ανάγκη συμπλήρωσης του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας.

-Το άρθρο 14 του Π.Δ. 100/97 αφορά τους οργανικά τοποθετημένους, οι οποίοι πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο (η σειρά μεταξύ τους καθορίζεται από το χρόνο τοποθέτησης). Η συμπλήρωση ωραρίου γίνεται με μαθήματα α΄και β΄ ανάθεσης, όπως αυτά καθορίζονται στη σχετική εγκύκλιο. Οι προσωρινά τοποθετημένοι έρχονται να καλύψουν ότι κενό απομένει μετά τη συμπλήρωση ωραρίου από τους έχοντες οργανική θέση. Εδώ πρέπει να κάνουμε την παρατήρηση ότι σε κάθε περίπτωση η ανάθεση των μαθημάτων είναι αρμοδιότητα του Συλλόγου Διδασκόντων.
Προτεραιότητα έχει ο οργανικά τοποθετημένος στα μαθήματα Α και Β ανάθεσης μέχρι συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου, έπεται ο τοποθετημένος από τη διάθεση ο οποίος αφού δεν έχει οργανική αυτόματα από το Π.Δ.100 θεωρείται υπεράριθμος στην περιοχή και τοποθετείται ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ (παρόλο που οι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ έχουν 0 ώρες οργανικά, λέγεται συμπλήρωση) σε κάποιο σχολείο της περιοχής που ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ώρες Α ή Β ανάθεσης για την ειδικότητά του. Το αυτό ισχύει και για νεοδιόριστο και για αποσπασμένο που μετακινείται όταν δεν υπάρχουν ώρες για ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ του ωραρίου του.

- Ν. 2817/2000 ΦΕΚ 78 τ. Α προβλέπει ότι:
Στις περιπτώσεις που είναι ιδιαιτέρως δυσχερής η παραπάνω διάθεση, οι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να προσφέρουν υπηρεσία, μέχρι τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, σε άλλες δραστηριότητες του σχολείου ή του γραφείου ή της διεύθυνσης εκπαίδευσης. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται για κάθε περίπτωση ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 07:56:03 μμ
Προς αρχάγγελο
Όσα γράφεις τα γνωρίζω. Αν βρεις ότι το άρθρο 14 του ΠΔ 100/97 αναφέρει αυτό που έχεις με bold τότε θα έχεις προσφέρει μία σημαντική υπηρεσία στον κλάδο αλλά και στους εκπαδευτικους γενικότερα (το λέω αλήθεια χωρίς ίχνος ειρωνίας). Θα έχεις βοηθήσει να λυθούν πολλά προβλήματα τον Σεπτέμβριο.  Επειδή εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο να αναφέρετε με σαφήνεια σε κανένα άρθρο (ειδικότερα στο 14/100/97). Βρες το στο internet και αν είναι ετσι γράψε και πάλι για να το δω και εγώ ή περασέ το σαν φωτο για να το δω και εγώ.
Η αλφαβητα πολλές φορές αναφέρει τον τρόπο με τον οποίο αυτός που γράφει το άρθρο καταλαβαινει την νομοθεσία και όχι την ίδια την νομοθεσία.
Σε ευχαριστώ και περιμένω απάντηση.
προς loumbago
Το ίδιο ξέρω και εγώ. Τι απαντάμε όμως σε κάποιον που θα πεί το αυτονόητο; "Το συγκεκριμένο άρθρο παρακαλώ". Μπορούμε να του απαντήσουμε " μα έτσι γίνεται. Το ξέρουν όλοι. Ρώτα και το ΠΥΣΔΕ" Αυτός θα ξαναπεί " το συγκεκριμένο άθρο παρακαλώ". 'Οπως έχει ζητήσει για παρόμοιο θέμα από διευθυντή σχολείου η σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης "δείξτε μου το άρθρο και εγώ υπογράφω το πρόγραμμα με β ανάθεση στον παλαιότερο".
Επειδή "έχω καεί από το χυλό φυσάω και το γιαούρτι". Γι αυτό με βλέπεις να φωνάζω "την νομοθεσία"
Αν και ξαναλέω το θέμα δεν αφορά άμμεσα εμένα.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 18, 2016, 08:24:45 μμ
Αυτή η εγκύκλιος του 2006 παράγραφος οκτώ
http://www.pde.gr/index.php?topic=28948.msg723198#msg723198
έχει αντικατασταθεί εξ ολοκλήρου ή εν μέρει δεν θυμάμαι από μεταγενέστερη του 2008, ψάξε βρες την κ κάνε συγκρίσεις, δεν την έχω πρόχειρη, αν δεν μνημονεύεται κάτι διαφορετικό για την συγκεκριμένη παράγραφο μπορεί να είναι ακόμα σε ισχύ. Μπορεί όμως να ισχύει η προτεραιότητα της αρχαιότερης οργανικής αν και μιλάμε για διαφορετικές ειδικότητες. Η απάντηση πάντως βρίσκεται σε εγκύκλιο.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Ιούλιος 18, 2016, 08:41:38 μμ
Ευχαριστώ.
Αν παραμενει ή όσι η  εγκύκλιος σε ισχύ είναι ένα πρόβλημα με δεδομένο ότι αναφέρεται σε ένα ΦΕΚ που έχει καταργηθεί με το ΦΕΚ των αναθέσεων του 2016. Υπάρχει όντως ένα πρόβλημα νομοθετικής σαφήνειας στο ποιος προηγείται στην Β ανάθεση. Εγώ δεν έχω βρει κάτι σαφές εκτός του ότι " ο διευθυντής προτείνει την ανάθεση μαθημάτων και τμημάτων με βάση την κείμενη νομοθεσία και ο σύλλογος αποφασίζει" Αλλά αυτό περιέχει την ψηφοφορία από τον σύλλογο.Κάτι τέτοιο κάνει τους συλλόγους ανω κατω. Την τελική απόφαση σε περίπτωση διαφωνίας παίρνει ο διευθυντής με τον σύμβουλο. Αλλά τι εννοούμε διαφωνια; Ποιος απο τους δύο αποφασίζει ο διευθυντής ή ο σύμβουλος; Θα μπορούσαμε να πούμε ο σύμβουλος. Όμως ο σύμβουλος δεν είναι προϊστάμενος του διευθυντή για να υπερισχύσει η ψήφος του.
Βλέπεται πράγματα που τα θεωρούμε δεδομένα (επειδή έτσι τα βρήκαμε) δεν είναι. Και τώρα με  την μείωση των ωρών βγαίνουν στην επιφάνεια.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Ιούλιος 18, 2016, 10:43:37 μμ
Θεωρώ δεδομένο ότι θα βγει εγκύκλιος με διευκρινίσεις επί των αναθέσεων μετά τις φετινές αλλαγές, επίσης υπάρχει κ το ερωτηματικό της ψηφισμένης γ ανάθεσης.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: portokali στις Νοέμβριος 20, 2016, 10:59:26 πμ
 Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους

 Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα:  Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)


Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/


Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: origenis στις Νοέμβριος 20, 2016, 01:47:30 μμ
Οι βλαβερές συνέπειες των β’ και γ’ αναθέσεων – μας αφορά όλους

 Το μάθημα των Θρησκευτικών φέτος βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων με βασικό θέμα τα Νέα Προγράμματα Σπουδών. Δόθηκε μεγάλη δημοσιότητα στις θέσεις των υπερασπιστών, αλλά και κατηγόρων της θεματολογίας των ΝΠΣ καθώς και του τρόπου διδασκαλίας. Ως σύλλογος έχουμε παρουσιάσει τις θέσεις μας βασιζόμενοι πάντα στην καλύτερη προσέγγιση-εφαρμογή των όποιων προγραμμάτων σπουδών καλούμαστε να διδάξουμε, όπως και στην ουσιαστική επαφή των μαθητών μας με το πανανθρώπινο φαινόμενο της θρησκείας καθώς και την καλλιέργεια της θρησκευτικής σκέψης και κριτικής ικανότητας τους. Δυστυχώς παρατηρούμε ότι ένα τεράστιο πρόβλημα που έχει προκύψει στο χώρο της θεολογικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίστηκε με τη δέουσα προσοχή και μάλλον θεωρήθηκε ελάσσονος-λαθεμένα κατά τη γνώμη μας-σημασίας. Σύμφωνα, λοιπόν με τα στοιχεία που παραθέτουμε έχει γίνει κατάχρηση της εγκυκλίου που αφορά τη γ΄ανάθεση του μαθήματος των Θρησκευτικών στους φιλολόγους. Παρατηρούμε τα εξής: Δόθηκαν: Στους νομούς Αττικής 58 ώρες, Θεσσαλονίκης 52 ώρες και Δωδεκανήσων 44 ώρες σε φιλολόγους για συμπλήρωση ωραρίου! Επίσης 18 ώρες δόθηκαν, με κατ΄εξαίρεση ανάθεση σε άλλες ειδικότητες, σε μικρά νησιά των Δωδεκανήσων! Υπάρχουν και άλλοι νομοί που χρησιμοποίησαν το μέτρο με λιγότερες ώρες αναθέσεων, ή περιοχές όπως π.χ. η Κρήτη παρόλο που έχει τα περισσότερα κενά (ν. Ηρακλείου) δεν έχει δώσει ώρες σε φιλολόγους. Επίσης υπάρχουν Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας που αρνούνται πεισματικά να απαντήσουν στα επίσημα αιτήματά μας δηλώνοντας ότι ΘΑ ανακοινώσουν τα κενά και τις αναθέσεις (μετά από 2 μήνες λειτουργίας των σχολείων ακόμα τα ανακοινώνουν). Συμπεράσματα:  Αν θέλεις να μην εφαρμοστεί με τις καλύτερες προϋποθέσεις το ΝΠΣ ή να αποτύχει εντελώς, στέλνεις να κάνουν το μάθημα εκπαιδευτικοί που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τα Θρησκευτικά, ειδικά φέτος που ακόμα και έμπειροι Θεολόγοι με γνώσεις, χρειάζονται πολλές ώρες προετοιμασίας για να ανταποκριθούν. Δεύτερον: Αν θέλεις να εξαφανίσεις με νόμιμα μέσα ένα μάθημα μπορείς και χωρίς την επίσημη κατάργησή του. Εν προκειμένω, δεν διορίζεις Θεολόγους, ή χρησιμοποιείς το ψεύτικο δίλημμα: «Τι είναι καλύτερο, να μην γίνεται το μάθημα ή να το κάνουν άλλες ειδικότητες;» Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η κατάργηση της γ΄ανάθεσης και η έγκαιρη πρόσληψη Θεολόγων ως προς τα πραγματικά κενά. Σύμφωνα με τα παραπάνω υποστηρίζουμε και διεκδικούμε τα εργασιακά και επιστημονικά μας δικαιώματα ώστε να πάψουν κάποιοι να μας θεωρούν εκπαιδευτικούς β διαλογής ή λιγότερο επιστήμονες από τους συναδέλφους των υπόλοιπων ειδικοτήτων. Ο στόχος όλων των Θεολόγων, όποια θέση και αν έχουμε σε σχέση με το περιεχόμενο του μαθήματος και τον τρόπο διδασκαλίας πρέπει να είναι κοινός: Αγωνιζόμαστε για μια ισότιμη αντιμετώπιση ώστε το μάθημα να διδάσκεται από ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ εφόσον δεν υπάρχει ανάλογη επιστημονική κατάρτιση σε κανέναν άλλο εκπαιδευτικό κλάδο.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ (ΠΑΣΑΘ)


Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2016/11/vlaveres-sinepies-ton-anatheseon-mas-afora-olous/
Στην Κρήτη δεν έγιναν τρίτες αναθέσεις σε φιλολόγους,γιατί δεν υπάρχουν φιλόλογοι!Άμα αντιμετωπίζετε το θέμα με τόση προχειρότητα,δεν θα σας πάρουν στα σοβαρά. Ξεκινήστε απο το πόσες θέσεις μόνιμων και αναπληρωτών δίνουν οι δανειστές στο Παιδείας. Δεν θέλω να αναφερθώ στο γεγονός πως χάθηκαν πολλοί μόνιμοι διορισμοί την τελευταία πενταετία,γιατι δεν θέλατε να γίνει ασεπ. Μην την πιάσουμε αυτή την κουβέντα. Η ουσία είναι πως όταν πας να διεκδικήσεις το δίκιο σου με νόμιμα μέσα, πρέπει να ψάξεις πολύ καλά το τι είναι νόμιμο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τι νομίζεις και τι είναι πραγματικά νόμιμο και αυτό εκμεταλεύεται το Υπουργείο και σας κάνει ζημιά!
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 02:19:25 μμ
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: origenis στις Νοέμβριος 20, 2016, 03:46:37 μμ
Ειναι δυνατόν οι φιλόλογοι να διδάσκουν θρησκευτικά;; Ανοίγουν επικίνδυνοι δρόμοι...
Εδώ οι γαλλικών διδάσκουν Ιστορία,που είναι άσχετοι.Αυτο είναι τόσο επικίνδυνο,όσο να διδάσκουν οι φιλόλογοι θρησκευτικά.Το θέμα είναι πως δεν υπάρχει πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης προκειμένου να γίνουν αυτές οι προσαρμογές. Κυρίως πρέπει οι εκτός ασεπ διορισμένοι να δώσουν ασεπ σε όλα τα μαθήματα που διδάσκουν.Αν δεν τα καταφέρουν,σπιτι τους.Όπως γινόταν και με εμάς όταν αποτυγχάναμε.Δεν κατάλαβα,ισονομία δεν έχουμε;
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 04:02:12 μμ
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων  φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: origenis στις Νοέμβριος 20, 2016, 04:11:39 μμ
Η διδασκαλία της ιστορίας ως δεύτερης ανάθεση στους καθηγητές ξένων γλωσσών ισχύει εδώ και πάρα πολλά χρόνια βασιζόμενη στο πρόγραμμα σπουδών των αντίστοιχων  φιλολογιών. Φυσικά οι καθηγητές ξένων γλωσσών δεν διδάσκουν Θρησκευτικά , μάθημα παντελώς ξένο προς την ειδικότητα τους. Οι φιλόλογοι στο πρόγραμμα σπουδών τους έχουν και ύλη θρησκευτικών; Και με ποιο πρόγραμμα αξιολόγησης και επιμόρφωσης οι διάφορες ειδικότητες θα διδάσκουν διάφορα μαθήματα παντελώς ξένα προς τις σπουδές τους; Για να μην παίζουμε λοιπόν την κολοκυθιά το ΙΕΠ επιτέλους να αποφασίσει κάθε ειδικότητα να διδάσκει το μάθημα της.
Ανέφικτο γιατί απαιτούνται χιλιάδες διορισμοί εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν θα γίνουν. Άλλωστε οι δανειστές είπαν αξιολόγηση και θα γίνει. Ή λύση είναι γραπτός ασεπ με βάρος σε δεύτερο πτυχίο, ώστε να γίνονται νόμιμα οι β αναθέσεις. Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχουν κενά και θα απαλλαχθουμε και από τον έλεγχο των δανειστών στην Παιδεία. Είναι άλλωστε και ηθικό αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα με παράνομους διορισμούς εκτός ασεπ, να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να φύγουν.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 04:39:45 μμ
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Truth στις Νοέμβριος 20, 2016, 05:01:07 μμ
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
1. να υποθέσω πως δεν έχεις ασεπ;
2. και ποιος είπε πως οι έχοντες ασεπ δεν έχουν μπει στην τάξη;
3. έχουμε 2 που έχουν μπει στην τάξη αλλά ο ένας ή κρίθηκε αποτυχών ή δεν τόλμησε ή δεν ήθελε γιατί είχε βρει τη λύση την "καλή". Ποιον θα εμπιστευόσουν περισσότερο;
Έλεος με την καραμέλα "στην τάξη φαίνεσαι" και τις αυτόματες εξισώσεις  ότι όποιος έχει ασεπ δεν έχει δοκιμαστεί στην τάξη. Το άκουσα πρόσφατα κι από μια 3τεκνη που χώθηκε στους πίνακες χάρη στην 3τεκνία
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: origenis στις Νοέμβριος 20, 2016, 05:39:23 μμ
Αγαπητέ μου κανείς φοβερά λάθη....Με τον ΑΣΕΠ έχουν διορισθεί μετά το 1988. Όσοι διορίστηκαν πριν είναι άχρηστοι ...στον καιάδα λοιπόν. Όσοι διορίστηκαν μετά το 1988 με το μικτό σύστημα 60/40 κ.λ.π...από που προκύπτει ότι οι μεν είναι ικανότεροι των δε. Όταν μπεις σε αίθουσα να διδάξεις τότε θα καταλαβεις την πραγματική σου αξια και θα προσπαθήσεις αν θέλεις να επιτύχεις να διορθώσεις τις οποιεσδήποτε ελλείψεις εχεις....γιατί κανείς δεν είναι τέλειος.
Βάσει ποιου ηθικού νόμου και ποιου νομικού κανόνα κρίνεις ανικάνους χιλιάδες συναδέλφους σου;
Η στάση σου μου θυμίζει αυτό εδώ. Κρίμα

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ  Απρ 12, 2014; 4:04pm
http://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.html
Με βάση την 527/2015 απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ, παρανομοι είναι οι διορισμοί πού έγιναν εκτός ΑΣΕΠ μετά το 2002. Άρα, έχεις λάθος. Ή απόλυση είναι σοβαρό θέμα και θα γίνει νόμιμα, όχι αυθαίρετα.Εσυ όμως γιατί ενόχλησε; Επανειλημμένα έχεις πει πως είσαι ασεπιτης. Ή μήπως είχα δίκιο που έλεγα πως δεν είσαι; Καλά το θέμα δεν είναι αυτό. Τα πάντα θα κριθούν με βάση τις δικαστικές αποφάσεις, δεν είναι θέμα ανταλλαγής απόψεων.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 05:39:30 μμ
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
 
Παράθεση
Σε περίπτωση που υπάρχουν επιτυχόντες με διπλά πτυχία, θα έπρεπε για το καλό των μαθητών να αποχωρεί και ένας εκπαιδευτικός εκτός ασεπ διορισμένος με ένα πτυχίο.
Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 05:47:12 μμ
@ origenis
Επειδη είσαι αθεράπευτα προκλητικός και εδώ δεν γράφω για να δημιουργώ εντυπώσεις και αντιπαλότητες σου εχω πει κατ επανάληψη ότι υπηρετώ από το 1985...και δέχτηκα εκ μέρους σου πλήθος από ειρωνείες και άλλα πολλά.
Σε παρακαλώ μην παραποιείς τα λεγόμενα μου.
 Η απόφαση της Ολομέλειας ΣτΕ είναι πληρως αποδεκτή από όλους
Όσο για τις απολύσεις ο ΔΥ κώδικας προβλέπει πότε γίνονται...τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού και εκ του πονηρού.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Truth στις Νοέμβριος 20, 2016, 07:08:24 μμ
@ Truth
Είμαι από τους άχρηστους ( δεν το είπα εγώ) της επετηρίδας...ίσχυε ως μοναδικός τρόπος διορισμού με καλα και τα άσχημα της μεχρι το 1998.
Από που κατάλαβες ότι εννοω ότι πως οι έχοντες ΑΣΕΠ δεν έχουν μπει στην τάξη; Η παρατήρηση που έκανα στο σχόλιο μου ήταν γενικής φύσεως.
Στην θεωρία όλοι άριστοι είμαστε....άλλα στην πράξη τα πράγματα είναι πολλές φόρες διαφορετικά. Το αξιόμαχο του στρατού δεν κρίνεται από την εμφάνιση στις παρελάσεις κακά τα ψέμματα. Η τρίτεκνη τι ρόλο παίζει στην συζήτηση μας;
Για τις προτεινόμενες απολύσεις έχεις να πεις κάτι;
 Τι ειδους απαξίωση είναι αυτή; Ποιος νομικός και ηθικός κανόνας την καλύπτει;
Στο σχολείο χρειάζεται αλληλοβοήθεια και όχι αλληλοεξόντωση.
Μα έτσι όπως το είπες αυτό φάνηκε. Τώρα, όσο για την επετηρίδα, ειλικρινά δε μου λέει κάτι. Σαφώς και είναι άσχημο να ξέρεις ότι σε 10 χρόνια θα διοριστείς και ξαφνικά αυτό να χάνεται (μου συνέβη) αλλά, αφού άλλαξε κι αφού από τότε πέρασαν 18 χρόνια (10 μ'εχρι τον τελευταίο ασεπ έστω), είχες όλο το χρόνο να προετοιμαστείς και να προσπαθήσεις. Εσύ απαξιώνεις έτσι απλά στηριζόμενος στο τι ίσχυε; Πολλά ίσχυαν στο παρελθόν αλλά κοιτάμε τ τωρινά δεδομένα και το να θες να εξαιρεθείς ενώ άλλοι περνούν τη βάσανο είναι εγωιστικό.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Νόμιμος! στις Νοέμβριος 20, 2016, 07:42:41 μμ
@Truth
Διαβάζεις με προσοχή ο,τι γράφω;
Υπηρετώ από το 1985...τι μου απάντησες λοιπόν;

Το αδόκιμο όρο "άχρηστος" για τους διορισμένους με επετηρίδα τον χρησιμοποιεί μια ομάδα επιτυχόντων του ΑΣΕΠ...τον λόγο τον γνωρίζουν οι ίδιοι...
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ στις Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:35:51 πμ
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Μάιος 04, 2018, 09:07:41 μμ
επειτα από χρόνια μπερδέματος βγήκε επιτέλους μία εγκύκλιος που αναφέρει με σαφήνεια ποιος προηγείται στην β ανάθεση.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: kos1 στις Μάιος 05, 2018, 01:36:34 πμ
επειτα από χρόνια μπερδέματος βγήκε επιτέλους μία εγκύκλιος που αναφέρει με σαφήνεια ποιος προηγείται στην β ανάθεση.

Πλάτωνα δηλαδή σε ένα λύκειο με όλους τους ΠΕ04 φυσικούς, ο παλαιότερος διαλέγει ότι φυσική θέλει και παίρνει Β' ανάθεση μονάχα έτσι ώστε να μη πάρουν οι άλλοι φυσικοί πάνω από 11 ώρες β' ανάθεση? Ακόμα και τότε θα διαλέξει όποια β' ανάθεση θέλει?
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Μάιος 05, 2018, 05:09:50 μμ
Με ποια λογική (πλην λογιστικής) έχει β ανάθεση μαθηματικά γυμνασίου ο φυσικός και γ ανάθεση μαθηματικά γυμνασίου ο πληροφορικός με πτυχίο μαθηματικών;
https://xenesglosses.eu/wp-content/uploads/2018/05/%CE%94%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%95-%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A5%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%91-%CE%A4%CE%9F-%CE%A6%CE%95%CE%9A-8-%CE%A3%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%94%CE%A9%CE%9D.pdf
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Μάιος 05, 2018, 07:28:46 μμ
ισχύει αυτο που λες ,με την διαφορά οτι κανείς δεν διαλέγει ώρες. Ο παλαιότερος Παίρνει απλά τόσες ώρες ώστε να συμπληρώσει το ωραρίο του πρίν τους άλλους. Το ποια μαθήματα θα πάρει (δηλαδή οι αναθέσεις) καθορίζονται μετά από συννενόηση των ΠΕ04 και με την σύμφωνη γνώμη του συλλόγου. Ο παλαιότερος προηγείται στην συμπλήρωση ωραρίου και όχι στην επιλογή αναθέσεων
Παράδειγμα . σε λύκειο υπάρχουν τρεις φυσικοί με υποχρεωτικό ωράριο 20 , 20 και 21 ώρες αντίστοιχα ενώ στο σχολείο απαιτούνται 56 ώρες μαθημάτων ΠΕ04. Ο παλαιότερος έχει το δικαίωμα να πάρει 20 ώρες φυσική. Συνήθως δεν γίνεται αυτό αλλά ο παλαιότερος παίρνει λιγότερες φυσική για να περισσέψουν ώρες Α ανάθεσης να τις πάρουν οι άλλοι δυο φυσικοί και να μην ξεπερασουν τις 11 ώρες β ανάθεση (όπως τα λες). Ο παλαιότερος δεν έχει το δικαίωμα να διαλέξει ποιες φυσικές ή ποια μαθήματα β ανάθεσης θα πάρει. Αυτό γίνεται μετά από συννενόηση των ΠΕ04 και απόφαση συλλογου. Αν δεν συμφωνήσουν ή ο σύλλογος δεν καταλήξει τότε την απόφαση την παίρνει ο διευθυντής μαζί με το σχολικό σύμβουλο ΠΕ04. Σε μια τέτοια περίπτωση το πιθανότερο είναι να ακολουθηθεί κατά γράμμα ο νόμος δηλαδή ο παλαιότερος φυσικός να παρει 20 ώρες φυσική ο δεύτερος ότι ώρες φυσικής περισσέψουν ακι β ανάθεση που να μην ξεπαρνά τις 11 ώρες και ο νεότερος μόνο β ανάθεση. Όμως και αυτό δεν είναι το εντελός νόμιμο εφόσον προσκρούει στο Π.Δ για τις υπεραριθμίες (λειτουργικες και οργανικές) των ΠΕ04. Δηλαδή στην περίπτση που αναφερετε παραπάνω θα υπάρχουν δύο εκπαιδευτικοί που θα πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο σε άλλο σχολείο (λειτουργικά υπεράριμθοι σύμφωνα με το αντίστοιχο Π.Δ). με το νόμο όμως 4286 του 2013 οι υπεραριθμίες των ΠΕ04 (μέσα σε αυτές εννοούνται και οι συμπληρώσεις ωραρίου) για τους ΠΕ04 γίνονται ομαδοποιημένα και όχι ανά ειδικότητα. Επομενως σύμφωνα με το Π.Δ που έχει μεγαλύτερη ισχύ από την Υ.Α των αναθέσεων η κατανομή των ωρών θα πρέπει να είναι
Παλαιότερος 20 ώρες
Μέσος 20 ώρες
Νεότερος 16 ώρες
Ανεξάρτητα από τις 11 ώρες β ανάθεση.
Το τι ακριβώς θα γίνει εξαρτάται από το πόσο καλά γνωρίζουν την νομνοθεσία οι ΠΕ04 ο διευθυντής και ο σύμβουλος, από τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύουν τονο νόμο αλλά και από την διάθεση των συναδέλφων να το ψάξουν
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: platonas στις Μάιος 05, 2018, 07:31:07 μμ
Είναι αυτονόητο ότι οι αναθέσεις εδώ και χρόνια γίνονται με κριτήριο ποιες ειδικότηητες λείπουν και ποιες περισσεύουν .
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: ernesto στις Μάιος 05, 2018, 08:27:13 μμ
Από ό,τι αντιλαμβάνομαι δεν αναφέρονται πουθενά οι ΤΕ 16.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: gbougioukas στις Μάιος 05, 2018, 09:46:41 μμ
Οι κύριοι που αποφασίζουν τις αναθέσεις γνωρίζουν την ποσότητα και την ποιότητα των μαθηματικών αντικειμένων που διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών, πολλά από αυτά μάλιστα κατά αποκλειστικότητα (!), στις σχολές Πληροφορικής; Γνωρίζουν τι είναι ο Προτασιακός Λογισμός, ο Κατηγορηματικός Λογισμός, η Γραμμική Άλγεβρα, η Θεωρία Πιθανοτήτων, η Θεωρία των Γράφων, η Θεωρία Υπολογισιμότητας, η Θεωρία Πολυπλοκότητας, η Θεωρία Αυτομάτων και Τυπικών Γλωσσών, η Θεωρία Πληροφορίας, η Αριθμητική Peano, η Άλγεβρα Μπουλ; Ή νομίζουν ότι Μαθηματικά είναι μόνο η Ανάλυση (η οποία επίσης διδάσκεται στα τμήματα Πληροφορικής υπέρ του δέοντος); Πόσα από αυτά τα αντικείμενα διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών των τμημάτων Φυσικής; Και πόσα μαθηματικά αντικείμενα γενικά διδάσκονται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών ενός τμήματος Φυσικής; Επιπλέον, σε ποια τμήματα Μαθηματικών διδάσκεται ως υποχρεωτικό μάθημα ο Προτασιακός και ο Κατηγορηματικός Λογισμός;
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Μάιος 05, 2018, 11:23:08 μμ
Οι αλλαγές στις αναθέσεις:
https://xenesglosses.eu/2018/05/allages-echoume-stis-anatheseis-mathimaton-gymnasia-kai-lykeia/
ΥΓ:Μάλλον η ενοποίηση των ΠΕ19 - 20 τους "εξίσωσε" στις αναθέσεις  προς τα κάτω.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 06, 2018, 10:34:07 πμ
Οι αλλαγές στις αναθέσεις:
https://xenesglosses.eu/2018/05/allages-echoume-stis-anatheseis-mathimaton-gymnasia-kai-lykeia/
ΥΓ:Μάλλον η ενοποίηση των ΠΕ19 - 20 τους "εξίσωσε" στις αναθέσεις  προς τα κάτω.

Δεν νομίζω ότι ισχύει το ΥΓ γιατί τρίτη ανάθεση πήραν τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο και όλοι οι ΠΕ04 εκτός από τους .01
Μάλλον άλλη είναι η εξήγηση που ο ρόλος μου ως διαχειριστή δεν μου επιτρέπει να επεκταθώ...H΄μάλλον θα το πάω τόσο όσο.
Οι Α και οι Β Αναθέσεις δίνονται τοπικά σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Οι Γ Αναθέσεις μετά τις 30/9 σε επίπεδο συμφωνίας ΠΥΣΔΕ και ο νοών νοείτω.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Μάιος 06, 2018, 12:22:49 μμ
Δεν νομίζω ότι ισχύει το ΥΓ γιατί τρίτη ανάθεση πήραν τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο και όλοι οι ΠΕ04 εκτός από τους .01
Μάλλον άλλη είναι η εξήγηση που ο ρόλος μου ως διαχειριστή δεν μου επιτρέπει να επεκταθώ...H΄μάλλον θα το πάω τόσο όσο.
Οι Α και οι Β Αναθέσεις δίνονται τοπικά σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Οι Γ Αναθέσεις μετά τις 30/9 σε επίπεδο συμφωνίας ΠΥΣΔΕ και ο νοών νοείτω.
Σωστά, αλλά όλοι οι ΠΕ04 (πλην φυσικών που έχουν την β ανάθεση) δεν απαιτείται να έχουν πτυχίο Μαθηματικών  για γ ανάθεση στα Μαθηματικά Γυμνασίου, γι' αυτό μιλώ για συμπίεση προς τα κάτω.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: LiK στις Μάιος 06, 2018, 01:07:21 μμ
Σωστά, αλλά όλοι οι ΠΕ04 (πλην φυσικών που έχουν την β ανάθεση) δεν απαιτείται να έχουν πτυχίο Μαθηματικών  για γ ανάθεση στα Μαθηματικά Γυμνασίου, γι' αυτό μιλώ για συμπίεση προς τα κάτω.
ΠΕ86 (με πτυχίο Πληροφορικής ή Μαθηματικών)

επειδή υπάρχουν και διορισμένοι στον κλάδο με άλλα πτυχία (κάθε ειδικότητας)+σεμινάριο ή υποτυπώδη εμπειρία...
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: silkcut στις Μάιος 06, 2018, 03:36:55 μμ
ΠΕ86 (με πτυχίο Πληροφορικής ή Μαθηματικών)

επειδή υπάρχουν και διορισμένοι στον κλάδο με άλλα πτυχία (κάθε ειδικότητας)+σεμινάριο ή υποτυπώδη εμπειρία...
Ακριβώς γι' αυτό δεν τόνισα το προαπαιτούμενο πτυχίο πληροφορικής, διότι δεν υπάρχουν πχ διορισμένοι βιολόγοι χωρίς πτυχίο βιολόγου, όπως υπάρχουν διορισμένοι πληροφορικοί με πτυχία που ουδεμία σχέση έχουν όχι μόνο με τα μαθηματικά αλλά και γενικά με τις θετικές επιστήμες.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 06, 2018, 04:46:27 μμ
Ακριβώς γι' αυτό δεν τόνισα το προαπαιτούμενο πτυχίο πληροφορικής, διότι δεν υπάρχουν πχ διορισμένοι βιολόγοι χωρίς πτυχίο βιολόγου, όπως υπάρχουν διορισμένοι πληροφορικοί με πτυχία που ουδεμία σχέση έχουν όχι μόνο με τα μαθηματικά αλλά και γενικά με τις θετικές επιστήμες.

Το να κάνουν μάθημα οι ΠΕ19/20 με πτυχίο μαθηματικού ή μόνο οι ΠΕ19 με πτυχίο πληροφορικής ως Β ανάθεση ίσχυε μέχρι φέτος σύμφωνα με αυτό εδώ. (Επίσης όλοι οι ΠΕ4 το είχαν ως Β ανάθεση). Επίσης υπήρχαν και Γ αναθέσεις από τεχνολογικές κατευθύνσεις που εξαφανίζονται πλέον....

https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/wrario-anatheseis/338-anatheseis-mathimatvn-gymnasio.html

Απο του χρόνου ΜΟΝΟ οι ΠΕ4.01 θα το έχουν ως Β ανάθεση και όλοι οι ΠΕ86 (19&20) μαζί με τους υπόλοιπους ΠΕ4 θα το έχουν ως Γ.  Αρα το πρόβλημα του δεν είναι το αν αυτός που κάνει τα μαθηματικά τα έχει σπουδάσει και σε ποιο βαθμό. Το θέμα του είναι να κάνει περισσότερους νομάδες ΠΕ86 μαζί με τους ΠΕ04 (πλην 01) σε άλλα σχολεία της επικράτειας ΠΥΣΔΕ, που στην περίπτωση ΠΕ86 μπορεί κάλλιστα να επεκταθεί σε επίπεδο ΠΥΣΠΕ. Φανταστείτε αν σε επίπεδο περιοχών υπάρχουν και νησάκια...Στην παράμετρο των υπολογισμών μπορεί να βάλετε και το γεγονός ότι οι περισσότεροι ΠΕ12.10 έγιναν ΠΕ04.01

ΥΓ. Τελικά στο Υπουργείο κάποια πράγματα δεν γίνονται και τόσο τυχαία ή άσχετα όσο θέλουν να δείχνουν! Και τώρα πραγματικά το σταματάω εδώ!

Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: badtouch στις Μάιος 06, 2018, 04:59:05 μμ
Εγώ ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτει, ευνοεί τους μαθηματικούς που τα μαθηματικά για τους πληροφορικους έγιναν Γ ανάθεση;
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 06, 2018, 05:05:22 μμ
Εγώ ήθελα να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτει, ευνοεί τους μαθηματικούς που τα μαθηματικά για τους πληροφορικους έγιναν Γ ανάθεση;

Οχι. Οι μαθηματικοί παίρνουν τα μαθηματικά πρώτοι και ετσι πρέπει. Οι ματσακονιές πάντα γίνονται σε επίπεδο Β ανάθεσης.
Παραπάνω εννοείται πως δεν τα έχω με τους φυσικούς. Τα εχω με κάποιους που από γραφεία παίζουν με τις τύχες των εκπαιδευτικών θεωρώντας τους λάστιχα.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: badtouch στις Μάιος 06, 2018, 05:23:24 μμ
Οχι. Οι μαθηματικοί παίρνουν τα μαθηματικά πρώτοι και ετσι πρέπει. Οι ματσακονιές πάντα γίνονται σε επίπεδο Β ανάθεσης.
Παραπάνω εννοείται πως δεν τα έχω με τους φυσικούς. Τα εχω με κάποιους που από γραφεία παίζουν με τις τύχες των εκπαιδευτικών θεωρώντας τους λάστιχα.
Είμαι αναπληρωτης μαθηματικος και υπέθεσα ότι επειδή η γ ανάθεση ξεκλειδωνει μετα τις 30 Σεπτεμβρίου,  μήπως έτσι προκύψουν περισσότερα κενά για τους πε03...
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 06, 2018, 05:29:09 μμ
Είμαι αναπληρωτης μαθηματικος και υπέθεσα ότι επειδή η γ ανάθεση ξεκλειδωνει μετα τις 30 Σεπτεμβρίου,  μήπως έτσι προκύψουν περισσότερα κενά για τους πε03...

Θεωρητικά θα μπορούσε να ισχύει αυτό.
Αλλά επειδή τα συγκεκριμένα κενά είναι ώρες για συμπλήρωση ωραρίου (δηλαδή όχι ολόκληρα είτε για μόνιμο είτε για αναπληρωτή) λογικά αυτά δεν δίνονται στην Α φάση των προσλήψεων σας.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: badtouch στις Μάιος 06, 2018, 05:32:12 μμ
Θεωρητικά θα μπορούσε να ισχύει αυτό.
Αλλά επειδή τα συγκεκριμένα κενά είναι ώρες για συμπλήρωση ωραρίου (δηλαδή όχι ολόκληρα είτε για μόνιμο είτε για αναπληρωτή) λογικά αυτά δεν δίνονται στην Α φάση των προσλήψεων σας.
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντησεις.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 11, 2018, 03:44:24 μμ
Τελικά η Β ανάθεση αλλάζει από μέρα σε μέρα...

http://www.pde.gr/index.php?page=9488

ΥΓ. Αν μου επιτρέπεται ένα μικρό σχόλιο... Ο Μάης είναι καλός μήνας για το πέταγμα χαρταετού?
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: fileprovider στις Μάιος 17, 2018, 10:36:58 πμ
Και φυσικά και άλλες αλλαγές... Είναι πολλές οι ειδικότητες ΑΡΗ!

https://www.esos.gr/arthra/56915/i-nea-diorthomeni-apofasi-anatheseon-mathimaton-gymnasioy-kai-genikoy-lykeioy-se-fek

και

https://www.esos.gr/arthra/56888/nea-diorthomeni-apofasi-anatheseis-mathimaton-epaggelmatikoy-lykeioy

Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: manitoy13 στις Ιούνιος 21, 2018, 02:16:57 μμ
Καλησπέρα σε όλους,

γνωρίζει κανείς αν πτυχιούχοι ΤΕΙ Αυτοματισμού ή άλλων τμημάτων ΤΕΙ που διορίζονται ώς ΠΕ86 μπουρούν να πάρουν μαθηματικά γυμνασίου ως β' ανάθεση πλεον?

Ευχαριστώ,
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: Lasid στις Ιούνιος 21, 2018, 05:16:32 μμ
Β Ανάθεση στα μαθηματικά γυμνασίου έχουν μόνο οι ΠΕ86 που έχουν πτυχίο πληροφορικής ή μαθηματικών και οι ΠΕ04.01.
Άρα ΠΕ86 που έχουν άλλο πτυχίο και με τα παλιά σεμινάρια διδάσκουν πληροφορική δεν μπορούν να διδάξουν μαθηματικά.
Ούτε οι μηχανικοί αυτοματισμού που διορίστηκαν ως ΠΕ86 μπορούν να διδάξουν μαθηματικά με Β ανάθεση!
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: manitoy13 στις Ιούνιος 26, 2018, 11:27:02 πμ
Μόλις μίλησα με υπουργείο και μου είπαν ότι όσοι έχουν διοριστεί ως ΠΕ19-20 μπορούν να διδάξουν Μαθηματικά ως Β' ανάθεση. Το σκεπτικό στις αναθέσεις είναι να αφήσουν έξω κάποιες ειδικότητες που έγιναν Πληροφορικοί με σεμινάρια. Άρα και οι μηχανικοί Αυτοματισμού μπορούν να πάρουν Β' ανάθεση τα μαθηματικά.

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.
Τίτλος: Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
Αποστολή από: kostakkiss στις Ιούνιος 26, 2018, 01:52:41 μμ
Αν σου είπαν αυτό απο το Υπουργείο δεν ξέρουν τι τους γίνεται...