Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: chriskas στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:57:32 πμ
-
Παιδιά υπάρχει πουθενά αυτό που ρωτάω; Στο σχολείο δεν ξέρουν να μου πουν και στο site του υπεπθ δεν ανανεώθηκαν τα σχετικά για τα καινούρια βιβλία του γυμνασίου.
Διδάσκω α γυμνασίου, γλώσσα και νέα. Επίσης ιστορία γ γυμνασίου.
Θα διδάξω ότι θέλω; Υποθέτω αρχαία και γλώσσα τα πάντα. Αλλά όμηρο και ιστορία γ' ΤΙ ακριβώς;;;
Ευχαριστώ ;D
-
μπες στο παιδαγωγικό Ινστιτούτο, εκεί υπάρχουν τα νέα βιβλία Γυμνασίου...
-
Τα βιβλία τα ξέρω, τα έχω. Υπέθεσα ότι θα διδάξω κάποια περιληπτικά!
-
συναδελφοι μηπως θα μπορουσε να μου πει καποιος πως καθοριζεται η υλη??για γ λυκειου γνωριζω την υλη των μαθηματων κατευθυνσης αλλα των γενικης οχι και γενικα με εχει πιασει ενα αγχος με την υλη του λυκειου α και β ταξης :-\που θα μπορουσα να την βρω???για γυμνασιο απο τα βοβλια του καθηγητη γνωριζουμε πανω κατω τι θα διδαχθει στο σχολειο???αχ αν μπορει καποιος που γνωριζει ας με διαφωτισει και αν γινεται να μου στειλει σε προσωπικο μνμ την υλη ολων των ταξεων εστω και αυτη που συνηθως διδασκεται ???παρακαλω πολυ!!!!!!!!!! :-[ :-[ :-[ :-[
-
τελικα την υλη του λυκειου την βρηκα...μου λειπονται μοναχα της ιστοριας β λυκειου και της λογοτεχνιας α και β λυκειου...θα μπορουσε καποιος να βοηθησει???
-
Που βρήκες την ύλη; Έχεις κάποιο link να μου δώσεις, γιατί κι εγώ τη χρειάζομαι και για τις τρεις τάξεις, ιδιαίτερα στη γλώσσα
-
http://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/
Οδηγίες διδασκαλίας φιλολογικών μαθημάτων στο Λύκειο.
-
έχει κάποιος την ύλη των Αρχαιων Α' , Β', Γ' γυμνασίου απο πρωτότυπο καθώς και λεπτομέρειες για τον τρόπο εξέτασης;
-
Όσον αφορά την ύλη και άλλα σχετικά:
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ»
(ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ)
ΤΩΝ Α΄, Β΄, Γ΄ ΤΑΞΕΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ
1. Τα νέα διδακτικά εγχειρίδια είναι γραμμένα από την ίδια συγγραφική ομάδα (Ν. Μπεζαντάκος, Α. Παπαθωμάς, Ε. Λουτριανάκη, Β. Χαραλαμπάκος κ.λπ) σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΑΠΣ). Τα βιβλία της Α΄ και Β΄ τάξης περιέχουν δεκαοκτώ (18) Ενότητες το καθένα, ενώ το Βιβλίο της Γ΄ δώδεκα (12). Κάθε Ενότητα αποτελείται από τρία (3) Μέρη.
2. Τα παραπάνω εγχειρίδια συνοδεύονται από τα ακόλουθα βιβλία αναφοράς, στα οποία μαθητές και διδάσκοντες μπορούν να αναζητούν πρόσθετες πληροφορίες για τη διευκόλυνση του διδακτικού έργου: α) «Συντακτικό Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας», β) «Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας», γ) «Ιστορία Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας». Επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί η συγγραφή του βιβλίου αναφοράς «Γραμματική Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας», θα χρησιμοποιηθεί το βιβλίο «Γραμματική της Αρχαίας Ελληνικής» του Μ. Οικονόμου.
3. Τα βιβλία της Α΄ και Β΄ τάξης θα διδαχθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους επί τρεις (3) ώρες την εβδομάδα, ενώ το βιβλίο της Γ΄ θα διδαχθεί μέχρι τέλους Φεβρουαρίου επί τρεις (3) ώρες την εβδομάδα, καθόσον από την 1η Μαρτίου και μέχρι τέλους του διδακτικού έτους θα διδαχθεί το βιβλίο Αρριανού Αλεξάνδρου Ανάβαση.
4. Για κάθε διδακτική Ενότητα των βιβλίων με τίτλο «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα» της Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξης θα διατίθενται τρεις (3) έως τέσσερις (4) ώρες, αναλόγως των απαιτήσεών της και των γενικότερων συνθηκών της τάξης, μία δηλ. διδακτική ώρα περίπου για το καθένα από τα 3 Μέρη της Ενότητας. Ειδικότερα:
Α΄ Μέρος
· Για το Α΄ Μέρος κάθε Ενότητας (βασικό κείμενο και τα αντίστοιχα παράλληλα κείμενα του Επιμέτρου) αφιερώνεται μία (1) διδακτική ώρα και αν είναι απαραίτητο και δεύτερη. Η προσέγγιση των κειμένων γίνεται με την κειμενοκεντρική μέθοδο, με την οποία επιδιώκεται να κατανοήσει ο μαθητής το περιεχόμενο του κειμένου, με τη βοήθεια του εισαγωγικού σημειώματος, των γλωσσικών και ερμηνευτικών σχολίων. Στο α΄ τετράμηνο της Α΄ Τάξης ενδιαφέρει μόνο η κατανόηση του κειμένου, ενώ στο β΄ τετράμηνο οι μαθητές ασκούνται και στη μετάφραση. Συστηματικά θα ασκούνται, επίσης, στη μετάφραση του διδασκόμενου κειμένου στη Β΄ και Γ΄ Τάξη.
· Η διαθεματική προσέγγιση των κειμένων αποσκοπεί στην εξοικείωση του μαθητή με ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης και στάσης απέναντι στα πράγματα να μάθει δηλ. να σκέπτεται συνδυαστικά, να απλώνει τη σκέψη του και σε άλλους χώρους, να συνθέτει, να κρίνει, να συγκρίνει, να αξιολογεί και να θέτει σε κίνηση τη δημιουργική του φαντασία. Διευκρινίζεται ότι οι διαθεματικές δραστηριότητες δεν θα γίνονται υποχρεωτικά σε κάθε Ενότητα αλλά ευκαιριακά και κατά την κρίση του διδάσκοντος με την προϋπόθεση ότι ο χρόνος που θα διατεθεί γι’ αυτές δεν θα υπερβαίνει το 10% του συνολικού διδακτικού χρόνου για όλο το διδακτικό έτος.
Β΄ Μέρος (Β1 και Β2)
· Στο Β1 Μέρος υπάρχει Λεξιλογικός Πίνακας με τρεις στήλες. Στην α΄ στήλη καταχωρίζονται λέξεις που απαντούν μόνο στην Αρχαία Ελληνική, στη β΄ λέξεις κοινές της Αρχαίας και της Νέας Ελληνικής και στη γ΄ στήλη λέξεις της Νέας Ελληνικής. Η αξιοποίηση των λέξεων του Πίνακα γίνεται μέσα από προτάσεις ή φράσεις προκειμένου να μάθει ο μαθητής να χρησιμοποιεί σωστά τον λεξιλογικό πλούτο της Ελληνικής και να συνειδητοποιήσει τη διαχρονικότητά της. Ο διδάσκων επιμένει στο λεξιλόγιο της β΄ και γ΄ στήλης όχι όμως και σ’ αυτό της α΄ στήλης που αποτελείται από λέξεις σπάνιες και εξεζητημένες. Η α΄ στήλη αποσκοπεί μόνο στο να συνειδητοποιήσει ο μαθητής την εξέλιξη της γλώσσας.
· Το Β2 Μέρος αναφέρεται στην ετυμολογία. Στο βιβλίο της Α΄ Τάξης γίνεται λόγος για την παραγωγή λέξεων, στο βιβλίο της Β΄ για τη σύνθεση και στο βιβλίο της Γ΄ περιέχεται υλικό ασκήσεων προς επανάληψη όσων διδάχθηκαν οι μαθητές στις δύο προηγούμενες τάξεις. Ο καθηγητής δεν πρέπει να υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, ούτε να επιμένει σχολαστικά σε περιπτώσεις λέξεων, όπου δεν είναι ευδιάκριτο τι δηλώνουν (π.χ. ενέργεια, κατάσταση, πάθος κ.λπ.). Ενδιαφέρει μόνο η πρακτική εξάσκηση του μαθητή ώστε να αντιληφθεί τον τρόπο του σχηματισμού των λέξεων.
Γ΄ Μέρος
· Ο διδάσκων πρέπει να έχει κατά νου ότι στόχος της διδασκαλίας είναι η εκμάθηση των βασικών γραμματικών και συντακτικών στοιχείων και φαινομένων. Η γνώση αυτών δεν είναι αυτοσκοπός αλλά το μέσο που θα βοηθήσει το μαθητή στην επικοινωνία του με το κείμενο.
· Στην προσέγγιση των γλωσσικών στοιχείων και φαινομένων της Αρχαίας Ελληνικής ο διδάσκων αξιοποιεί το γλωσσικό υπόβαθρο των μαθητών. Όπου είναι δυνατόν εξετάζει τα διάφορα μορφοσυντακτικά φαινόμενα σε συγχρονική και διαχρονική βάση, έτσι ώστε μέσα από τη διδασκαλία αφενός να γίνει αντιληπτό ότι οι γλώσσες εξελίσσονται και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις των ομιλητών της κάθε εποχής και αφετέρου να διαφανεί η συνέχεια της γλώσσας μας.
· Η παρουσίαση της ύλης πρέπει να γίνεται με απλότητα, σαφήνεια και συντομία, έτσι ώστε να προσλαμβάνεται εύκολα από τους μαθητές και να μην δημιουργούνται μαθησιακά κενά.
· Τα διάφορα φαινόμενα παρουσιάζονται μέσα στην τάξη με τη σειρά που δίδονται στις επιμέρους Ενότητες του σχολικού εγχειριδίου. Επισημαίνεται ότι διδάσκονται μόνο αυτά και όχι επιπλέον στοιχεία, τα οποία δε συμπεριλαμβάνονται στο βιβλίο.
· Η διδασκαλία των μορφοσυντακτικών φαινομένων δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στη θεωρητική παρουσίασή τους αλλά να συνοδεύεται με παραδείγματα οργανωμένου λόγου, έτσι ώστε τα φαινόμενα αυτά να προσλαμβάνονται και να εμπεδώνονται μέσα από τη χρήση, κυρίως, και όχι μόνο μέσω της θεωρίας.
5. Οι ερωτήσεις-ασκήσεις που εμπεριέχονται στα Βιβλία του Μαθητή και του Καθηγητή είναι ενδεικτικές και όχι υποχρεωτικές. Αν ο διδάσκων το κρίνει σκόπιμο, μπορεί επιπροσθέτως να δίνει στους μαθητές ασκήσεις δικής του επιλογής, θα πρέπει όμως, να λαμβάνει υπόψη τους διδακτικούς στόχους κάθε Ενότητας και να φροντίζει ώστε να είναι λειτουργικές και προσαρμοσμένες στο πνεύμα των σύγχρονων παιδαγωγικών αντιλήψεων. Οι διδάσκων μπορεί να ζητά από τους μαθητές, ανάλογα με το επίπεδο της τάξης, να απαντούν σε όσες ασκήσεις θεωρεί αναγκαίες για την εμπέδωση της ύλης. Δεν χρειάζεται να ζητά, υποχρεωτικά, την απάντηση όλων.
6. Τα Βιβλία του Καθηγητή δίδουν επιπρόσθετες πληροφορίες, σχόλια και διδακτικές οδηγίες γενικές αλλά και για κάθε Ενότητα χωριστά, τις οποίες μπορούν να συμβουλεύονται οι διδάσκοντες προς διευκόλυνση του διδακτικού έργου.
7. Ως διδακτέα ύλη ορίζεται αυτή που περιέχεται στα χρησιμοποιούμενα διδακτικά εγχειρίδια. Προς διευκόλυνση, ωστόσο, των διδασκόντων, και εφόσον για διάφορους λόγους δεν επαρκέσει ο προβλεπόμενος διδακτικός χρόνος προτείνονται παρακάτω τμήματα των Ενοτήτων που είναι δυνατόν να παραλειφθούν κατά τη διδασκαλία ή να διδαχθούν περιληπτικά, προκειμένου να μην μετακυλίεται η ύλη από την μια τάξη στην άλλη:
Α΄ Τάξη
· Από τις ενότητες 1-18 του βιβλίου «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου» των Ν. Μπεζαντάκου, Α. Παπαθωμά κ.ά., έκδ. ΟΕΔΒ, Αθήνα 2008, δε θα διδαχθεί το Α΄ Μέρος (κείμενο) των Ενοτήτων: 8, 9, 16, 17 και 18, καθώς και τα αντίστοιχα παράλληλα κείμενα από το Επίμετρο. Το Β΄ και Γ΄ Μέρος όλων των ενοτήτων (1-18) θα διδαχθεί κανονικά.
Β΄ Τάξη
· Από τις ενότητες 1-18 του βιβλίου «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου» των Α. Παπαθωμά, κ.ά., έκδ. ΟΕΔΒ, Αθήνα 2008, δε θα διδαχθούν τα εξής: Ενότητα 4η: Α΄ Μέρος (κείμενο και παράλληλα κείμενα από το Επίμετρο). Ενότητες 8η, 10η: Α΄ Μέρος (κείμενο και παράλληλο κείμενο από το Επίμετρο). Ενότητα 14η: Β΄2 Μέρος (ετυμολογία). Ενότητα 16: Α΄ Μέρος (κείμενο και παράλληλο κείμενο από το Επίμετρο) και Β΄1, 2 Μέρος (Λεξιλογικά και ετυμολογία). Ενότητα 17η: Β΄1, 2 μέρος (Λεξιλογικά και ετυμολογία). Ενότητα 18η: Α΄ Μέρος (κείμενο και παράλληλο κείμενο από το Επίμετρο).
Γ΄ ΤΑΞΗ
· Από τις ενότητες 1-12 του βιβλίου «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου» των Ν. Μπεζαντάκου, Β. Χαραλαμπάκου κ.ά., έκδ. ΟΕΔΒ, Αθήνα 2008, δε θα διδαχθεί το Α΄ Μέρος (κείμενο και παράλληλα από το Επίμετρο) των Ενοτήτων 5, 10 και 12, καθώς και τα αντίστοιχα παράλληλα κείμενα από το Επίμετρο. Το Β΄ και Γ΄ μέρος όλων των ενοτήτων (1-12) θα διδαχθεί κανονικά.
· Σχετικά με τη διδακτέα ύλη από το βιβλίο «Αρριανού Αλεξάνδρου Ανάβαση» Γ΄ Γυμνασίου των Ν. Μπούρα, Κ. Ναστούλη, Α. Σακελλαρίου, έκδ. ΟΕΔΒ, Αθήνα 2008 (κατά το 3ο τρίμηνο: Μάρτιος-Μάιος) προτείνονται τα εξής:
i. Εισαγωγή: Τα κεφάλαια Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, V, VΙΙΙ θα διδαχθούν κανονικά, όπως αναφέρεται στο Βιβλίο του Καθηγητή. Τα κεφάλαια IV, VI, VII δε θα διδαχθούν.
ii. Κείμενο: Από το Α΄ Βιβλίο θα διδαχθούν τα κεφάλαια: 13,3-7, 15, 3-8, 16, 4-7. Από το Β΄ Βιβλίο θα διδαχθεί το κεφάλαιο 4, 9-11. Από το Ε΄ Βιβλίο θα διδαχθεί το κεφάλαιο 19, 1-3. Από το Ζ΄ Βιβλίο τα κεφάλαια: 28-30· θα ληφθούν υπόψη στοιχεία για τη γενική θεώρηση, όπως αναφέρεται στο Βιβλίο του Καθηγητή. Τα υπόλοιπα κεφάλαια δε θα διδαχθούν.
8. Όσον αφορά τον τρόπο εξέτασης των μαθητών (ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες, ωριαίες γραπτές δοκιμασίες και γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις του Ιουνίου) και για τις τρεις τάξεις (Α΄, Β΄, Γ΄) του Γυμνασίου ισχύει το Π.Δ. 319/2000 (ΦΕΚ 261, τ. Α΄, 27-11-2000).
Η επιλεγμένη περιοχή (από μένα) είναι καθαρά η διδακτέα ύλη.
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank25_9_08_1847.php
Για τον τρόπο εξέτασης δες το τελευταίο μήνυμα εδώ:
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=6431.msg69660
-
καλημερα σε ολους!
υπαρχει καπου η υλη για τα φιλολογικα μαθηματα της Α' Γυμνασιου?
επισης, βιβλια καθηγητη για τα κειμενα γυμνασιου δεν υπαρχουν?
-
για την υλη κοιταξε εδω http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9587 τα βιβλια του καθηγητη γυμνασιου ειναι στη σελιδα του παιδαγωγικου ινστιτουτου. pi-schools.gr
-
σε ευχαριστώ για την απάντηση, στο παιδαγωγικο ινστιτουτο βρισκω ολα τα βιβλια καθηγητη εκτος απο αυτα για τα κειμενα!
-
τη λογοτεχνία εννοείς; όλα τα έχει, γιατί δεν το βρίσκεις;
-
τα βρηκα τελικα.... :-)
απλα εχω ενα προβληματακαι εγω δεν ξερω για σας....θελω να εχω ετοιμες σημειωσεις αλλα δυστυχως δεν ξερω ποια κειμενα θα κανει η καθηγητρια στο σχολειο...ειναι καθαρα στην κριση της η υπαρχει καμια οδηγια απο το υπουργειο? αν ξερει καποιος..... :-\
-
Είναι στην κρίση του καθηγητή αποκλειστικά, με μόνο περιορισμό να διδαχθεί ένα κείμενο τουλάχιστον από κάθε ενότητα.
-
Επειδή πρώτη φορά διδάσκω σε σχολείο στο Γυμνάσιο και τα αρχαία Β' τα ξεκινήσα εγώ όταν προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια αρχές Οκτώβρη (μέχρι τότε δεν είχαν κάνει τίποτα) και έχω αγχωθεί λίγο...
Αρχαία Ελλην. Γλώσσα Β'
Ενότητα 2 σε ένα τμήμα δίδαξα τα αφωνόληκτα γ' κλίσης, στο άλλο τμήμα θα το κάνω στο επόμενο μάθημα
Λογοτεχνία Β'
Έχουμε κάνει 3 κείμενα. Αύριο ξεκινώ το 4ο
Νεοελληνική Γλώσσα Α'
Στο αυριανό μάθημα τελειώνω τη 2η ενότητα
Ιστορία Γ'
Μπήκαμε στο κεφάλαιο για τη Φιλική Εταιρεία.
Εσείς πού βρίσκεστε;
-
Τι έγινε βρε παιδιά; κανείς δεν κάνει μάθημα στο Γυμνάσιο ή δεν τυχαίνει να κάνετε τα συγκεκριμένα μαθήματα;
-
μην αγχωνεσαι.για την υλη.εγω δεν κανω τα ιδια μαθηματα αλλά στη λογοτεχνία της Α εχω κάνει 4 κειμενα,στη λογοτεχνια της Γ εκανα 3, στην έκθεση της Βεκανα μια ενοτητα, στην Ιστορια της Α είμαι στο μυκηναικό πολιτισμό.δεν χρειάζεται να αγχωνεσαι γιατί είναι μικρά παιδάκια και θελει περισσότερη ωρα να τα εξηγήσεις.
-
Επειδή πρώτη φορά διδάσκω σε σχολείο στο Γυμνάσιο και τα αρχαία Β' τα ξεκινήσα εγώ όταν προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια αρχές Οκτώβρη (μέχρι τότε δεν είχαν κάνει τίποτα) και έχω αγχωθεί λίγο...
Αρχαία Ελλην. Γλώσσα Β'
Ενότητα 2 σε ένα τμήμα δίδαξα τα αφωνόληκτα γ' κλίσης, στο άλλο τμήμα θα το κάνω στο επόμενο μάθημα
Λογοτεχνία Β'
Έχουμε κάνει 3 κείμενα. Αύριο ξεκινώ το 4ο
Νεοελληνική Γλώσσα Α'
Στο αυριανό μάθημα τελειώνω τη 2η ενότητα
Ιστορία Γ'
Μπήκαμε στο κεφάλαιο για τη Φιλική Εταιρεία.
Εσείς πού βρίσκεστε;
επειδή διδάσκω σε φροντιστήριο γυμνάσιο, τα περισσότερα παιδιά έχουν ολοκληρώσει την δεύτερη ενότητα στα αρχαία, έχουν κάνει 2-3 κείμενα στη λογοτεχνία και εκει που είναι περισσότερα τα κείμενα αυτά είναι δημοτικά τραγούδια. Μου έκανε εντύπωση ότι τα περισσότερα κάνουν τα "Η Κυρία Νίτσα" και αυτό για τους Ινδιάνους.
στη γλώσσα τώρα ολοκληρώνουν τη δεύτερη ενότητα.
-
Επειδή πρώτη φορά διδάσκω σε σχολείο στο Γυμνάσιο και τα αρχαία Β' τα ξεκινήσα εγώ όταν προσλήφθηκα ως αναπληρώτρια αρχές Οκτώβρη (μέχρι τότε δεν είχαν κάνει τίποτα) και έχω αγχωθεί λίγο...
Αρχαία Ελλην. Γλώσσα Β'
Ενότητα 2 σε ένα τμήμα δίδαξα τα αφωνόληκτα γ' κλίσης, στο άλλο τμήμα θα το κάνω στο επόμενο μάθημα
Λογοτεχνία Β'
Έχουμε κάνει 3 κείμενα. Αύριο ξεκινώ το 4ο
Νεοελληνική Γλώσσα Α'
Στο αυριανό μάθημα τελειώνω τη 2η ενότητα
Ιστορία Γ'
Μπήκαμε στο κεφάλαιο για τη Φιλική Εταιρεία.
Εσείς πού βρίσκεστε;
Στα αρχαία β γυμνασιου τελειώνω την 3η ενότητα.
τα υπόλοιπα μαθηματα που διδάσκεις δεν τα έχω φέτος
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Νομίζω είμαι πολύ καλά, ειδικά αν υπολογίσουμε και τις ώρες που χάθηκαν με τις εκλογές κτλ...
-
Μαθηματικά Α Γυμνασίου
Άλγεβρα: 5.2
Γεωμετρία: 1.13
Μαθηματικά Β Γυμνασίου
Άλγεβρα: 3.2
Γεωμετρία: 3.3
Είμαι μπροστά.
-
Μαθηματικά Α Γυμνασίου: Άλγεβρα στις εξισώσεις και Γεωμετρία στη μεσοκάθετο ευθ. τμήματος.
Μαθηματικά Β Γυμνασίου: Άλγεβρα μόλις μπήκα στις συναρτήσεις και Γεωμετρία στους τριγωνομετρικούς αριθμούς
-
εσείς που κάνετε Νεοελ. Γλώσσα Γ' στο σχολείο πού βρίσκεστε;
έχω μαθητές π είναι στη 2η (!!) με αποτέλεσμα να ακυρώνουν μαθήματα επειδή δεν προχωράνε στο σχολείο και μαθητές που είναι στην 5η κ ψιλοτρέχουμε
-
Καλησπέρα,
πού μπορούμε να βρούμε τη διδακτέα ύλη των Αρχαίων Ελληνικών όλων των τάξεων του Γυμνασίου;
Ευχαριστώ
-
http://www.pde.gr/index.php?page=3028
-
Ευχαριστώ πολύ :)
-
Καλημέρα! Έχω ένα μαθητή στην Α' Γυμνασίου και ο φιλόλογός τους έδωσε ύλη για τις εξετάσεις και τους τα έχει βάλει όλα όσα έχουν κάνει. Επιπλέον τους είπε να μη ρωτήσουν την ύλη από τα άλλα τμήματα της πρώτης γιατί θα τους βάλει ξεχωριστά θέματα στις εξετάσεις! Γίνεται αυτό το πράγμα ή τους το είπε για να τα φοβίσει??
-
οπως λεει και το π.δ για να γινει κατι τετοιο πρεπει να υπαρχει αποχρών λόγος. επιπλεον η εξεταστεα υλη οριζεται στα 2/3 της διδαχθεισας.
-
Στη Λογοτεχνία για παράδειγμα απο τα 17 κειμενα που εκαναν τους εβγαλε μονο 4. Δηλαδή μπορεί να ισχυει αυτο που τους είπε!!
-
Στη Λογοτεχνία για παράδειγμα απο τα 17 κειμενα που εκαναν τους εβγαλε μονο 4. Δηλαδή μπορεί να ισχυει αυτο που τους είπε!!
Γίνεται να δίνουνε διαφορετική ύλη, ιδίως στα κείμενα που προφανώς δεν συμπίπτουν από τμήμα σε τμήμα. Βέβαια, επειδή είναι μάλλον απίθανο να βγάλουν διαφορετικά θέματα θα βάλουν ένα κείμενο από τα κοινά όλων των τμημάτων. (πάντως νομικά καλύπτονται για διαφορετική ύλη)
-
οπως λεει και το π.δ για να γινει κατι τετοιο πρεπει να υπαρχει αποχρών λόγος. επιπλεον η εξεταστεα υλη οριζεται στα 2/3 της διδαχθεισας.
Για το γυμνάσιο η εξεταστέα ύλη είναι τα 3/5 της ύλης που διδάχθηκε, με την προϋπόθεση ότι η ύλη αυτή δεν είναι λιγότερη από το μισό της διδακτέας..
Επιπλέον σε όλα τα τμήματα της ίδιας τάξης του ίδιου σχολείου, δίνονται κοινά θέματα από τον
καθηγητή ή τους καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα, σε συνεργασία με το Διευθυντή του
σχολείου, εκτός εάν συντρέχει ιδιαίτερα σοβαρός λόγος.
-
Καλησπέρα συνάδελφοι! Η ύλη των φιλολογικών μαθημάτων του Γυμνασίου για το 2013-14 έχει βγει; :-\
-
http://edu.klimaka.gr/arxeio/leitourgia-sxoleio/gymnasio-odhgies-didaskalias-mathimatwn-a1.pdf
Αν και λίγο καθυστερημένα, ορίστε η ύλη για τα φιλολογικά μαθήματα!!
Έχω ένα πρόβλημα με την Οδύσσεια, δεν ξέρω αν είναι λάθος της ύλης που δόθηκα ή λάδος του σχολικού καθηγητή.
Η ύλη που δόθηκε από το υπουργείο για την Οδύσσεια, δεν περιλαμβάνει τόσο το ε252-310, όσο την 10η ενότητα (ε421-552). Εγώ, τι να κάνω; Να την κάνω περιληπτικά, να μην την κάνω καθόλου, ή να τη διδάξω κανονικά; :o Το ε252-310 πάντως, η καθηγήτρια του σχολείου το δίδαξε κανονικά.
-
Συνάδερφοι καλημέρα!Εύχομαι μια δημιουργκή σχολική χρονιά σε όλους.
:) Που μπορώ να δω τη διδακτέα ύλη όλων των φιλολογικών μαθημάτων και των 3 τάξεων του γυμνασίου για το σχολ.έτος 2015-16;Είναι ίδια με του προηγούμενο σχολικού έτους; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
http://perikentro.blogspot.gr/2015/01/2015-2016.html
Δεν βρήκα κάτι νέο. :) :)
-
http://perikentro.blogspot.gr/2015/01/2015-2016.html
Δεν βρήκα κάτι νέο. :) :)
Σ΄ευχαριστώ πολύ.Ουτε εγώ βρήκα κάτι νέο.
-
καλημέρα, ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει τύχει ποτέ να σας ελέγχουν από το σχολείο, αν τελειώνετε την ύλη...
-
Στο Γυμνάσιο ποτέ.. Αλλά αν πέσεις σε περίεργο διευθυντή ή περίεργο ΔΔΕ, όλα γίνονται.
-
Στο Γυμνάσιο ποτέ.. Αλλά αν πέσεις σε περίεργο διευθυντή ή περίεργο ΔΔΕ, όλα γίνονται.
το ξέρω! αλλά στη δημόσια εκπ/ση όλα γίνονται! ειδικά, όταν κοιτάνε μόνο τη βιτρίνα και στην ουσία διεκπεραιώνουν την ύλη, για να βγάλουν την "υποχρέωση"...
-
Τώρα που έχει συντονιστές πάντως, δεν θα είναι εύκολο κάποιος να κάνει Ιλιάδα μέχρι την Π και αρχαία ιστορία μέχρι τον Περικλή έτσι από άποψη, για μα τραβάνε τα μαλλιά τους οι υπόλοιποι τον Ιούνιο. Δεν ξέρω για τα άλλα μαθήματα, στα φιλολογικά του Γυμνασίου είναι ανεδαφική η ύλη και δεν βγαίνει εκτός αν τρέχεις χωρίς εμπέδωση, αλλά δεν μπορούμε και να μην έχουμε μια συνέχεια. Κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν.