1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 10, 2024, 01:41:30 μμ »
@g.t θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η εγκύκλιος του 2011 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ γιατί μεταγενέσταρα (το 2013) έχουμε νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τις τοποθετήσεις των ΠΕ04. Νομίζω τη λαμβάνουν υπόψη τα ΠΥΣΔΕ, αν χρειαστεί κιόλας, μόνο ως προς το κομμάτι που αναφέρεται στις περισσότερες ώρες. Θα έλεγα ότι δεν ισχύει καν γιατί δεν αναφέρεται σε νομοθεσία, είναι οδηγίες προς τις Διευθύνσεις και κυρίως, όπως εξηγώ παραπάνω, είναι προγενέστερη της ρύθμισης του 2013.
Μετά το 2013, που έχουμε ρύθμιση σε νόμο, καταλαβαίνουμε ότι από τη διαπίστωση υπεραριθμίας μέχρι τη ρύθμισή της αντιμετωπίζονται ενιαία. Συμφωνούμε μέχρι εδώ νομίζω. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 38 κενές ώρες ΠΕ04 και υπάρχουν 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 στην ίδια ομάδα μπορούν να τοποθετηθούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.
Μην ξεχνάς ότι μετά τις μεταθέσεις (και πριν τις υπεραριθμίες) το συμβούλιο έχει ΗΔΗ καθορίσει τα κενά ανά σχολική μονάδα ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (δεν έχει σημασία πώς: με το -12 π.χ., όπως το θεωρήσουν αυτοί σωστό, σε μικρά μέρη βγαίνει και με -11).
Μετά τους υπεράριθμους έχουμε τις βελτιώσεις/οριστικές. Εκεί ανακοινώνει ΚΕΝΑ (αριθμό δηλαδή και όχι ώρες) όπως τα έχει υπολογίσει στη συνεδρίαση μετά τις μεταθέσεις. Εδώ πάμε ανά ειδικότητα. Αν στην πρώτη συνεδρίαση έχει χαρακτηρίσει το κενό για χημικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΟ κι ας το ζητάνε 10 βιολόγοι.
Συμπερασματικά: στην πρώτη συνεδρίαση (μετά τις μεταθέσεις) βλέπει το συμβούλιο τις κενές ώρες και λέει: -11, -10, -9, -8, όλο μαζί μας κάνει -38. Μπορούν να πάνε 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 (ανεξάρτητα από ειδικότητα). Αν δεν καλυφθούν τα κενά από υπεράριθμους τότε λογικά θα πάει 1 πε04.01 και 1 πε04.02. Θα μπορούσε όμως να δει τι πε04 υπάρχει ήδη και να μη βάλει ειδικότητα που υπάρχει ήδη στο σχολείο (πολύ σπάνιο το παράδειγμα). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ 2 κενά ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.
Αυτό θα πει κάποιος ότι αντίκειται στον "κανόνα" του -12. Δεκτό αλλά εδώ έχουμε ειδική κατάσταση από την οποία μπορεί σε γυμνάσιο που συνολικά απαιτούνται 2 πε04 να μην πάρει κανείς οργανική (αν εφαρμόζαμε κατά γράμμα το -12 σε α ανάθεση).
Μετά το 2013, που έχουμε ρύθμιση σε νόμο, καταλαβαίνουμε ότι από τη διαπίστωση υπεραριθμίας μέχρι τη ρύθμισή της αντιμετωπίζονται ενιαία. Συμφωνούμε μέχρι εδώ νομίζω. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 38 κενές ώρες ΠΕ04 και υπάρχουν 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 στην ίδια ομάδα μπορούν να τοποθετηθούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.
Μην ξεχνάς ότι μετά τις μεταθέσεις (και πριν τις υπεραριθμίες) το συμβούλιο έχει ΗΔΗ καθορίσει τα κενά ανά σχολική μονάδα ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (δεν έχει σημασία πώς: με το -12 π.χ., όπως το θεωρήσουν αυτοί σωστό, σε μικρά μέρη βγαίνει και με -11).
Μετά τους υπεράριθμους έχουμε τις βελτιώσεις/οριστικές. Εκεί ανακοινώνει ΚΕΝΑ (αριθμό δηλαδή και όχι ώρες) όπως τα έχει υπολογίσει στη συνεδρίαση μετά τις μεταθέσεις. Εδώ πάμε ανά ειδικότητα. Αν στην πρώτη συνεδρίαση έχει χαρακτηρίσει το κενό για χημικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΟ κι ας το ζητάνε 10 βιολόγοι.
Συμπερασματικά: στην πρώτη συνεδρίαση (μετά τις μεταθέσεις) βλέπει το συμβούλιο τις κενές ώρες και λέει: -11, -10, -9, -8, όλο μαζί μας κάνει -38. Μπορούν να πάνε 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 (ανεξάρτητα από ειδικότητα). Αν δεν καλυφθούν τα κενά από υπεράριθμους τότε λογικά θα πάει 1 πε04.01 και 1 πε04.02. Θα μπορούσε όμως να δει τι πε04 υπάρχει ήδη και να μη βάλει ειδικότητα που υπάρχει ήδη στο σχολείο (πολύ σπάνιο το παράδειγμα). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ 2 κενά ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.
Αυτό θα πει κάποιος ότι αντίκειται στον "κανόνα" του -12. Δεκτό αλλά εδώ έχουμε ειδική κατάσταση από την οποία μπορεί σε γυμνάσιο που συνολικά απαιτούνται 2 πε04 να μην πάρει κανείς οργανική (αν εφαρμόζαμε κατά γράμμα το -12 σε α ανάθεση).