Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mmmm

Σελίδες: 123 ... 123
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 10, 2024, 01:41:30 μμ »
@g.t θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η εγκύκλιος του 2011 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ γιατί μεταγενέσταρα (το 2013) έχουμε νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τις τοποθετήσεις των ΠΕ04. Νομίζω τη λαμβάνουν υπόψη τα ΠΥΣΔΕ, αν χρειαστεί κιόλας, μόνο ως προς το κομμάτι που αναφέρεται στις περισσότερες ώρες. Θα έλεγα ότι δεν ισχύει καν γιατί δεν αναφέρεται σε νομοθεσία, είναι οδηγίες προς τις Διευθύνσεις και κυρίως, όπως εξηγώ παραπάνω, είναι προγενέστερη της ρύθμισης του 2013.

Μετά το 2013, που έχουμε ρύθμιση σε νόμο, καταλαβαίνουμε ότι από τη διαπίστωση υπεραριθμίας μέχρι τη ρύθμισή της αντιμετωπίζονται ενιαία. Συμφωνούμε μέχρι εδώ νομίζω. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 38 κενές ώρες ΠΕ04 και υπάρχουν 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 στην ίδια ομάδα μπορούν να τοποθετηθούν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.

Μην ξεχνάς ότι μετά τις μεταθέσεις (και πριν τις υπεραριθμίες) το συμβούλιο έχει ΗΔΗ καθορίσει τα κενά ανά σχολική μονάδα ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (δεν έχει σημασία πώς: με το -12 π.χ., όπως το θεωρήσουν αυτοί σωστό, σε μικρά μέρη βγαίνει και με -11).

Μετά τους υπεράριθμους έχουμε τις βελτιώσεις/οριστικές. Εκεί ανακοινώνει ΚΕΝΑ (αριθμό δηλαδή και όχι ώρες) όπως τα έχει υπολογίσει στη συνεδρίαση μετά τις μεταθέσεις. Εδώ πάμε ανά ειδικότητα. Αν στην πρώτη συνεδρίαση έχει χαρακτηρίσει το κενό για χημικό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΟ κι ας το ζητάνε 10 βιολόγοι.

Συμπερασματικά: στην πρώτη συνεδρίαση (μετά τις μεταθέσεις) βλέπει το συμβούλιο τις κενές ώρες και λέει: -11, -10, -9, -8, όλο μαζί μας κάνει -38. Μπορούν να πάνε 2 υπεράριθμοι ΠΕ04 (ανεξάρτητα από ειδικότητα). Αν δεν καλυφθούν τα κενά από υπεράριθμους τότε λογικά θα πάει 1 πε04.01 και 1 πε04.02. Θα μπορούσε όμως να δει τι πε04 υπάρχει ήδη και να μη βάλει ειδικότητα που υπάρχει ήδη στο σχολείο (πολύ σπάνιο το παράδειγμα). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ 2 κενά ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.
Αυτό θα πει κάποιος ότι αντίκειται στον "κανόνα" του -12. Δεκτό αλλά εδώ έχουμε ειδική κατάσταση από την οποία μπορεί σε γυμνάσιο που συνολικά απαιτούνται 2 πε04 να μην πάρει κανείς οργανική (αν εφαρμόζαμε κατά γράμμα το -12 σε α ανάθεση).





 




2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 10, 2024, 10:27:11 πμ »
Ενδιαφέρουσα η συζήτηση για λίγους (πε04 που ενδιαφέρονται για βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση), βαρετή για τους περισσότερους, νομίζω.

Δεν ξέρω πώς ορίζει ο καθένας στο μυαλό του τη λέξη "φάση". Εγώ στο ΠΔ 50/96 βλέπω 3 φάσεις (ρύθμιση υπεραριθμιών, βελτιώσεις-οριστικές τοποθετήσεις, σε επαπομείναντα κενά). Άλλος, ειδικά για τους πε04, βλέπει 4 φάσεις.
Επίσης, το -12 που λέτε δεν έχει θεσμοθετηθεί πουθενά (εννοώ σε διάταγμα, νόμο η Υ.Α). Τηρείται γιατί εμφανίζεται σε εγκύκλιο του υπουργείου.

Σε γενικές γραμμές, τα συμβούλια έχουν την ευχέρεια να κάνουν ό,τι καταλαβαίνουν, τηρώντας τα βασικά φυσικά, αλλιώς δεν θα είχαμε συμβούλια και θα έβγαιναν όλα αυτόματα από πλατφόρμες.

Να θυμίσω ότι τα συμβούλια μετά τις μεταθέσεις, έχουν την υποχρέωση να συντάξουν πίνακες οργανικών θέσεων ανά σχολική μονάδα. Από πουθενά δεν προκύπτει "υποχρέωση" να αναγράφονται ώρες ανά ειδικότητα.

Για τη συζήτηση που κάνετε: ας πάρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα: μετά τις μεταθέσεις προκύπτει σε ένα γυμνάσιο: -11 πε04.01, -10 πε04.02, -9 πε04.04 και -8 πε04.05. Για ρύθμιση υπεραριθμίας νομίζω συμφωνούμε όλοι ότι πρέπει να δοθούν 2 κενά πε04 και όποιος τα πάρει (ανεξάρτητα από ειδικότητα).
Αν δεν τα πάρει κανείς, μετά για βελτιώσεις/οριστικές τοποθετήσεις ποιος θα τα πάρει; Σύμφωνα με το -12 κανείς. Δηλαδή ένα σχολείο με 38 ώρες κενά πε04 δεν θα έχει καθόλου πε04 οργανικά. Δεν στέκει αυτό, γιατί δεν γίνεται να εμφανιστούν για ρύθμιση υπεραριθμίας και να εξαφανιστούν στην επόμενη φάση, οπότε πάμε στη λογική με τις περισσότερες ώρες: 1 πε04.01 και 1 πε04.02.

 


 

3
Σας εξήγησε ο άνθρωπος ότι η τελική απόφαση για την κατανομή λαμβάνεται την τελευταία στιγμή και είναι γνωστή σε πολύ λίγους κοντά στον υπουργό.

4
Και πώς θα μπορούσε αυτό να εφαρμοστεί στην πράξη; Δηλαδή σε μία περιοχή θα είχαμε 100 οργανικά κενά και θα προσθέταμε ακόμη 50. Σε ποιες ειδικότητες θα κάναμε την πρόσθεση; Και αν προσέξετε στον ίδιο νόμο παραπάνω υπάρχουν αναλυτικά νούμερα για κάθε ειδικότητα με σύνολο 50.376 (για βθμια). Προφανώς αυτό το νούμερο έχει αλλάξει αλλά σίγουρα υπάρχουν και επικαιροποιημένα νούμερα ανά ειδικότητα. Θα είχε ενδιαφέρον αν τα είχαμε όλα αυτά. Την εξέλιξη δηλαδή στον αριθμό των οργανικών θέσεων.
Κατά την άποψή μου, το μόνο που θα μπορούσε να γίνει είναι ο αριθμός των υπηρετούντων σε θέσεις με θητεία (του 1566/85) να υπολογιστεί και να προστεθεί ως αριθμός στο σύνολο των οργανικών κενών (π.χ +4000). Αυτό όμως θα μας απασχολούσε αν ήθελε να καλύψει όλα τα οργανικά κενά οπότε σε αυτά να υπήρχε μια αύξηση λόγω των θέσεων με θητεία.
Συνεπώς, εφόσον δεν καλύπτονται τουλάχιστον όλα τα πραγματικά οργανικά κενά δεν έχει νόημα να συζητάμε για πρόσθεση σε αυτά και των θέσεων με θητεία.
Από την άλλη πλέον βλέπουμε ότι τα οργανικά κενά μειώνονται αντί να αυξάνονται, λόγω της μετατροπής Γυμνασίων και Λυκείων σε πειραματικά/πρότυπα!
 

5
Καλησπέρα και καλό μήνα. Στο Υπουργείο απ' ότι φαίνεται ο στόχος είναι ΦΕΚ στα μέσα Αυγούστου, όπως γίνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια.
Σε προηγούμενο μήνυμα έγραψα ότι ο αρχικός επιθυμητός αριθμός διορισμός ήταν 4.800 (ΑΘΜΙΑ, ΒΘΜΙΑ,ΕΕΠ-ΕΒΠ). Αυτό παρουσιάστηκε στην ενημέρωση που έκανε ο υπουργός πέρυσι το καλοκαίρι σε στελέχη (περιφερειακούς διευθυντές, διευθυντές εκπαίδευσης κλπ). Στην παρουσίαση υπήρχαν και τα επιμέρους νούμερα για αθμια, βθμια, εεπ-εβπ για το 2024. Δεν έχει σημασία η τότε επιμέρους κατανομή γιατί μπορεί πλέον να αλλάξει ανά πάσα στιγμή. Φαίνεται ότι τότε η πρόθεση ήταν ένα μεγάλο ποσοστό (πάνω από τα 2/3) να πάει στη βθμια.
Ας έχουν υπομονή οι ενδιαφερόμενοι, όλα θα γίνουν στην ώρα τους, όπως κάθε χρόνο άλλωστε.

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 28, 2024, 04:27:57 μμ »
Ο "αλγόριθμος", αν υπάρχει κάτι τέτοιο γιατί μάλλον γίνεται με το χέρι η δουλειά, προσπαθεί να ικανοποιήσει τις πρώτες προτιμήσεις όλων. Στο teachers υπάρχει η δυνατότητα να τρέξει ο αλγόριθμος των τοποθετήσεων αλλά δεν γνωρίζω αν υπάρχει πυσπε/πυσδε που το κάνει έτσι.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Απρίλιος 03, 2024, 11:52:00 μμ »
Ούτε "αποδεικνύουμε" τίποτε, ούτε "προσκομίζουμε" τίποτε. Οι αποσπασεις σε φορείς γίνονται με "γνωριμίες".
Και δέκα διδακτορικά να εχεις, εαν δεν εχεις γνωστό δεν παιρνεις απόσπαση.....
Σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Δεν είναι σωστό να αποθαρρύνεις έναν άνθρωπο από το να κάνει μια αίτηση.

Αυτή η απολυτότητα μας έχει φάει: αν δεν έχεις γνωστό, δεν παίρνεις απόσπαση. Δηλαδή εσύ γνωρίζεις 100% ότι 2-3 χιλιάδες (κάπου εκεί είναι το νούμερο νομίζω, μπορεί και παραπάνω) αποσπασμένοι σε φορείς έχουν ΟΛΟΙ αποσπαστεί έχοντας "γνωστό".

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Απρίλιος 01, 2024, 04:37:01 μμ »
Καλώς ή κακώς οι 20 επιλογές για οριστική τοποθέτηση/βελτίωση θέσης είναι πρόβλεψη σε προεδρικό διάταγμα. Ίσα ίσα που όποιος λέει "βάλε 40 επιλογές" μάλλον κάνει λάθος (τυπικά). Και γιατί να μην είναι 50 ας πούμε; ή 60; Έπρεπε να μπει ένα νούμερο και μπήκε το 20.



9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 29, 2024, 11:50:11 μμ »
Ας το γράψω ξανά: ο σχεδιασμός του Υπουργείου κατά την έναρξη του φετινού σχολικού έτους ήταν 4800 διορισμοί τον Αύγουστο του 2024.
Από αυτούς: 70% για ΒΘΜΙΑ και από 15% ΑΘΜΙΑ και ΕΕΠ/ΕΒΠ. Αυτό δεν είναι κρυφό, το γνωρίζει πολύς κόσμος (πχ ΠΔΕ/ΔΠΕ/ΔΔΕ).

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 06:54:06 μμ »
Εδώ δεν υπάρχουν "εκτιμήσεις". Αυτή ήταν η πρόθεση του Υπουργείου μετά τις εκλογές του 2023. Από τότε μέχρι σήμερα όμως μπορεί να έχουν αλλάξει όλα.
Θα δούμε, υπομονή.

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 12, 2024, 04:49:20 μμ »
Το Υπουργείο θα ήθελε ο αριθμός των μόνιμων διορισμών για το 2024 (αθμια, βθμια και εεπ/εβπ) να είναι κοντά στο 4.800.
Υπάρχει ενδεχόμενο να σπάσει ο "άγραφος" κανόνας των τελευταίων ετών που μας δείχνει ότι στην αθμια διορίζονται περισσότεροι απ' ότι στη βθμια, μπορεί να είναι πολύ περισσότεροι οι διορισμοί στη βθμια, θα δούμε. Υπομονή σε όσους αναμένουν διορισμό.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 19, 2024, 09:04:12 μμ »
Ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης κατά περίπτωση, εντός των επόμενων τριών (3) εργάσιμων ημερών ελέγχει μακροσκοπικά την πληρότητα της αιτιολογίας της αξιολογικής έκθεσης.
Ειλικρινής απορία: τι σημαίνει "μακροσκοπικά";

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 17, 2024, 09:05:54 πμ »
Ας περιμένουμε να δούμε τι ετοιμάζει το υπουργείο για τον υπολογισμό των κενών. Υποτίθεται υποσχέθηκαν ότι από τον Μάρτιο θα γνωρίζουν τα κενά για Σεπτέμβριο. Έτσι το διαφημίζουν. Στο μεταξύ για τα οργανικά κενά υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που προβλέπει η νομοθεσία, ίσως αλλάξει και αυτά. Μάλλον εννοούσαν τον υπολογισμό για προσλήψεις αναπληρωτών αλλά ποτέ δεν ξέρεις πού μπορεί να φτάσει αυτό.

14
Έτσι ακριβώς, ναι. Οι κρατήσεις ξεκίνησαν προφανώς από τότε που διορίστηκες. Λέγεται "αλλαγή ασφαλιστικής ικανότητας" και γίνεται μόλις διοριστείς.

Σελίδες: 123 ... 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160292
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 307

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.