Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gf

Σελίδες: 123 ... 26
1
Όπως οδεύουν τα πράγματα στο τέλος όλοι οι μαθητές θα επιλέγουν μία κατεύθυνση: Της Οικονομίας και Πληροφορικής...
Οι αριθμοί δεν υποστηρίζουν αυτή την άποψη
https://aeitei.gr/ypopsifioi-ana-pedio.php?year=2023

2
Από 12 και πάνω εννοώ ότι διαπιστώνεται υπεραριθμία.
Δείτε και έγγραφο  ΔΔΕ
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/images/26_5-20_rythmisi_yperorion.pdf

Παράθεση
Οποια πυσδε τηρουν συτον τον τροπο, προφανως εφαρμοζουν (μιας και δεν υπαρχει καπου αλλου στη νομθεσια το οριο των 12 ωρων)  το εδαφιο της
http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/Topothetiseis_Yperarithmies_DE.pdf
στο σημειο που λεει ότι «Δώδεκα (12) ώρες μαθήματος (κατ’ ελάχιστον) συνιστούν οργανικό κενό το οποίο δίνεται σε εκπαιδευτικό που καλύπτει τις ώρες αυτές με Α΄ ανάθεσης» , πλην όμως είναι διασταλτικη η ερμηνεια αυτή γιατι εδώ αναφεραται στο ποτε δημιουργειται οργανικο κενο (δημιουργειται με 12 ωρες Α αναθεσης και προφανως όταν δεν υπαρχουν αυτές τοτε δεν υπαρχει οργανικο κενο δηλ υπαρχει οργανικη  υπεραριθμια)και δεν μιλαει ρητα για το ποτε δημιουργειται λειτουργικο κενο αντιστοιχα.
η εγκύκλιος λέει ρητά λίγο πιο κάτω:
Παράθεση
Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και
κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται ...

3
Συνάδελφοι, το ΠΥΣΔΕ Β' ΑΘΗΝΑΣ τουλάχιστον δεν εφαρμόζει τίποτα τέτοιο παρά μόνο όταν το πλεόνασμα στην ειδικότητα είναι άνω των 12 ωρών.
Αν στην ειδικότητα πχ υπάρχει ανάγκη 34 ωρών, ο παλαιότερος καθηγητής έχει ωράριο 18 και συσταθεί οργανική όπως στην αρχική ανάρτηση για 16 ώρες (ακριβώς γιατί τόσες έλειπαν) το πλεόνασμα στην ειδικότητα είναι 2 ή 4 αν πχ ο νέος είναι των 18 ή των 20 ωρών την εβδομάδα.
Αυτά δεν συνιστούν κανενός είδους υπεραριθμία, ούτε λειτουργική, και για αυτό ο νεότερος θα κάνει απλή συμπλήρωση σε άλλο σχολείο.
(Αφού πρώτα καλυφθούν τα λειτουργικά κενά)
Αν στην ειδικότητα πλεονάζουν 12+ ώρες, τότε εννοείται ότι θα βγει οργανικά ή λειτουργικά υπεράριθμος ο μη ειδικής κατηγορίας.

Σημειώστε επίσης ότι αν το επιθυμεί ο ειδικής (μπορεί να τον συμφέρει) μπορεί να αιτηθεί να βγει αυτός υπεράριθμος

4
Πάντως η νομοθεσία το λέει ξεκάθαρα ότι δε χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι. Τι δεν είναι ακριβώς έτσι;
Το αν έχουν μεγαλώσει τα παιδιά τους, που δεν ισχύει για όλους, είναι ένα άλλο θέμα. Η αδικία παραμένει.
Η νομοθεσία όντως λέει ότι δεν χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι.
Αυτό δεν σημαίνει ότι προηγούνται στη συμπλήρωση ωρών στο σχολείο της οργανικής τους. Αυτό γίνεται κατά σειρά παλαιότητας τοποθέτησης.
Αν ο τελευταίος τοποθετηθείς, ειδική κατηγορία ή όχι, δεν συμπληρώσει (δείτε ότι στο αρχικό νήμα η οργανική δόθηκε για 16 ώρες) αυτός θα πάει και σε δεύτερο σχολείο.
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση υπεραριθμία ώατε να τυγχάνει ειδικής μεταχείρισης.
Μόνο αν στην ειδικότητητα προκύψει πλεόνασμα άνω των 12 ωρών, ο υπεράριθμος δεν εμπλέκεται στη διαδικασία και οι υπόλοιποι καλούνται να επιλέξουν αν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι ή όχι με την ανάλογη συνέχεια σε κάθε περίπτωση.

5
Τοποθετήσεις / Απ: Γυμνάσιο η Λύκειο
« στις: Ιούνιος 21, 2023, 11:46:06 πμ »
Δεν είναι απίθανο αν δεν συμπληρώνεις ώρες να βρεθείς και στους δύο τύπους σχολείων.
Καλή αρχή εύχομαι.

6
πραγματικα δεν ειναι ωραιος ο χαρακτηρισμος 'ασχετος " και μην ειστε τοσο απολυτος γιατι και στην περιοχη μου οταν διορθωναν μαθηματικα ηξεραν οτι τα γραπτα ηρθαν απο Αθηνα, φυσικα οχι περιοχη και σχολεια κλπ αλλά ηξεραν πολη
Σε κάθε βαθμολογικό αποστέλλονται γραπτά από πολλούς νομούς, και σε κάθε πακέτο που παραδίδεται σε βαθμολογητή έχουν ανακατευτεί γραπτά από όλους αυτούς τους νομούς.

7
Υπήρχε φέτος μια τέτοια άσκηση, αλλά την ελέγχουν οι επόπτες πριν παραδώσουμε τον φάκελο (τουλάχιστον στο δικό μας βαθμολογικό έτσι κανουν).
Υποθέτω όταν παραδίδει ο δεύτερος βαθμολογητής. Τότε όμως μπορεί να διαπιστωθεί λάθος του πρώτου και να πρέπει να έρθει να το διορθώσει.

8
Υπάρχουν στο μάθημά σας ερωτήσεις κλειστού τύπου στις οποίες οι δύο βαθμολογητές πρέπει να έχουν απόλυτη σύμπτωση;
Αν στα γραπτά αυτα έχετε κάποιο λάθος σε τέτοια ερωτήματα, θα πρέπει να διορθωθούν έστω και για ένα μόριο, δεν περνάνε καν στο σύστημα καταχώρισης των βαθμών.

10
Β/θμια / Απ: Κρίση στα πρότυπα πειραματικά σχολεια
« στις: Μάιος 03, 2023, 12:11:23 μμ »
Όλοι οι υπάρχοντες εκπαιδευτικοί έχουν την επιλογή να παραμείνουν αν θέλουν επί θητεία. 2 χρόνια στην αρχή και μετά κατόπιν αξιολόγησης, ανανέωση ανά 4 χρόνια.
Δεν απαιτείται να έχουν τα προσόντα που ζητούνται από όσους κάνουν αίτηση για ππσ.
Ακόμη και αν μείνουν, διαλέγουν κατά προτεραιότητα μαζί με τους υπεράριθμους άλλη οργανική, η οποία αν μείνουν μένει για όσο διαστημα λείπουν κενή και καλύπτεται ανά έτος μα άλλον εκπαιδευτικό.

12
Υπέβαλες αίτηση παραίτησης και στην απέρριψαν;
Σοβαροί λόγοι απαιτούνται μόνο μετά από κάποιες προθεσμίες, αλλιώς η παραίτηση γίνεται αυτόματα δεκτή.
Παράθεση
Άρθρο 46

Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης - Τροποποίηση του άρθρου 4 του ν. 3687/2008

1. Η παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3687/2008 (Α ? 159) τροποποιείται ως προς τις προθεσμίες και διαμορφώνεται ως εξής:

«2. Οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που υποβάλλονται μετά την πρώτη εργάσιμη ημέρα που έπεται του πρώτου δεκαημέρου του Φεβρουαρίου, καθώς και κατά τη διάρκεια του αμέσως επόμενου διδακτικού έτους, γίνονται αποδεκτές με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από γνώμη του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Π.Ε.) ή του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.), για εξαιρετικούς λόγους, όπως βαριές και δυσίατες ασθένειες, οι οποίες αποδεικνύονται από πιστοποιητικά υγειονομικής επιτροπής ή δημόσιου νοσοκομείου, ή για ιδιαίτερα σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

Αίτηση παραίτησης μόνιμου εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υποβάλλεται από 1ης Φεβρουαρίου μέχρι και την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την πάροδο του πρώτου δεκαημέρου του Φεβρουαρίου θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτή και λύεται αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση στις 31 Αυγούστου».

14
Συνάδελφοι μεταφέρω τα στοιχεία φετινής αίτησης συγγενικού προσώπου:
Παιδαγωγικό ειδικής Βόλου βαθμός 9,07, ECDL, πολύ καλή γνώση Αγγλικών, σεμινάριο >300 ώρες, νέα εγγραφή στον πίνακα χωρίς προϋπηρεσία.
Υπό τις παραπάνω προϋποθέσεις μπορεί να γίνει μια χοντρική εκτίμηση για τις πιθανότητες πρόσληψης το νέο σχολικό έτος;

Ευχαριστώ.
Επανέρχομαι μετά την έκδοση των προσωρινών πινάκων, εχει θέση 6670.
Τι πιθανότητες έχει;
Ευχαριστώ.

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 534
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.