Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mαίρη

Σελίδες: 1
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: καθημερινό διάβασμα - τιμή
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 10:33:26 πμ »
Καλά για Α γυμνασίου αλλά το λύκειο δε πάει έτσι.. Μήπως να εξηγήσεις στους γονείς πρώτα πως γίνονται τα ιδιαίτερα ειδικά στο λύκειο; Εντάξει κάποια θεωρητικά αλλά πως θα λύνεις τις απορίες στα μαθηματικά ας πούμε;;

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 10:03:04 πμ »
Σε ευχαριστω πολύ! Κάθε αρχή και δύσκολη λένε...! :D

Έτσι ακριβώς, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι όμως, είναι πολύ πιο εύκολο από όσο νομίζεις...

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 08:41:56 πμ »
σε ευχαριστώ. Με βοήθησες αρκετά!! Μια τελευταία ερώτηση επίτρεχέ μου. Δουλεύω την θεωρία κυρίως με τα παιδιά και τα βάζω να ασχοληθούν μόνα τους με κείμενα ή κάπως πρέπει να τα συνδυάσω;

Καλημέρα εγώ δουλεύω πρώτα τα κείμενα (τα πιο βασικά) με τις ερωτήσεις, μετά τους δουλεύω την θεωρία αφού έχουν πάρει πρώτα μια γεύση από τα κείμενα... Μετά τπυς δίνω πρόσθετες ασκήσεις..Βέβαια όπως σε βολεύει καλύτερα, ο καθένας έχει το δικό του τρόπο..

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:29:01 πμ »
η αλήθεια είναι οτι εντόπισα δυσκολίες ήδη απο ερωτήσεις κατανόησης κειμένου. Οι περισσότεροι μαθητές στο φροντιστήριο απάντησαν είτε μονολεκτικά είτε αντέγραψαν το σημειο του κειμένου που εντόπισαν την απάντηση και κάπως πελάγωσα αναλογιζόμεη πως θα βάλω την πρώτη τους έκθεση. ίσως το σχεδιάγραμμα είναι μια πολύ καλή λύση αλλα η ουσία είναι πως θα αναπτύξουν το λόγο τους σωστά. Πιστεύω οτι απο τώρα μπαίνουν οι βάσεις και χρειάζεται σωστή καθοδήγηση, αλλά επειδή είμαι άπειρη ακόμα δεν ξέρω ποια είναι αυτή ακριβώς.

Όχι μην πελαγώνεις, είναι σύνηθες φαινόμενο. Καλό θα είναι αρχικά να τους βάλεις κανένα θέμα τύπου πως πέρασες το καλοκαίρι ως εργασία για το σπίτι για να δεις τι θα γράψουν, χωρίς να τους δώσεις κάποιο σχεδιάγραμμα. Έτσι θα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:18:23 πμ »
Γενικά θα συμφωνήσω, αν όμως ζητάνε συγκεκριμένη δομή και αριθμό παραγράφων, τότε θα πρέπει να προσέξει για να μην πλατειάσει (ειδικά αν έχει και την τάση από φυσικού του να γράφει πολλά).
Είναι μικράκια ακόμα στην Α', χρειάζονται αφενός από τη μια καθοδήγηση και να αρχίσουν να αναπτύσσουν λίγο παραπάνω το λόγο τους αλλά από την άλλη πρέπει να μάθουν να μένουν και εντός των ορίων και να ελέγχουν τις ιδέες τους.

Ναι δε διαφωνώ, στο πλαίσιο του βιβλίου ακολουθούμε τις γραμμές του. Όσον αφορά όμως θέματα και κριτήρια αξιολόγησης που τους δίνω εγώ ζητάω πάντα κάτι παραπάνω. Διότι μου έχει τύχει να έχω μαθήτρια στο λύκειο που αν και ήταν μια καλή μαθήτρια σε γενικές χρειάστηκε πολλή δουλειά στην έκθεση διότι λυπάμαι αλλά στα σχολεία πλέον δεν ενδιαφέρονται καθόλου.. Εγώ δε θυμάμαι να έκανα ποτέ ιδιαίτερο ή φροντ στο γυμνάσιο(και δεν είμαι και πολύ μεγάλη), τώρα έχει γίνει της μόδας δυστυχώς ή ευτυχώς....

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 02:01:54 πμ »
Δεν τα περιορίζουν σε 2-3 παραγράφους τα παιδιά στην Α' Γυμνασίου;
Πολύ ωραίο και χρήσιμο μου φαίνεται στην αρχή για το παιδάκι να έχει ερωτήσεις που το καθοδηγούν!
Να σου πω την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί αν τα περιορίζουν, πράττω αυτό που νομίζω πως είναι καλύτερο για το παιδί. Καλύτερα να μάθουν κάτι παραπάνω παρά κάτι λιγότερο.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:59:05 πμ »
Καλησπέρα σας. επειδή έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν τα παιδιά της α γυμνασίου γράφουν εκθέσεις ήδη απο την 1 ενότητα του σχολικού βιβλίου; Αν ναι, υπάρχει κάποιο βοήθημα ή γενικότερα  γνωρίζει κάποιος έμπειρος φιλόλογος ποια τεχνική πρέπει να εφαρμοστεί για να περάσουμε ομαλά απο τον τρόπο γραφής στο δημοτικό στον τρόπο που πρέπει να γράφουμε εκθέσεις στο γυμνάσιο; ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Ναι γράφουν εκθέσεις από την πρώτη στιγμή αλλά παίζει και ρόλο ο καθηγητής στο σχολείο.
Για μένα πολύ καλό βοήθημα είναι της Ελληνοεκδοτικής για γλώσσα Α γυμνασίου.

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Νεοελληνική Γλώσσα Α' Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 01:54:22 πμ »
Καλησπέρα η αλήθεια είναι ότι γράφουν μικρές εκθέσεις και στο γυμνάσιο, εγώ όμως δε δουλεύω έτσι, προσπαθώ να τα ωθήσω να αναπτύσσουν περισσότερο το λόγο. Στις πρώτες εκθέσεις τους δίνω σχεδιαγράμματα : πρόλογος, κύριο θέμα(2 παραγράφος πχ) επίλογος, σε κάθε μέρος τους βοηθάω με ερωτήσεις οι οποίοες έχουν συνοχή μεταξύ τους. Αυτός είναι ένας τρόπος να μπει το παιδί σιγά σιγά στο τρυπάκι να αναπτύσσει και μόνο του ένα θέμα. Είχα μια μαθήτρια που την διάβαζα στη Στ δημοτικού και είχε φτάσει να γράφει 1 σελίδα μπρος πίσω έκθεση. Θέληση να υπάρχει κι όλα γίνονται...

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 12:56:05 πμ »
Μάλιστα, σ'ευχαριστώ! Θα μπορούσες να μου δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο παράδοσης της εισαγωγής?

Εγώ προσωπικά τους φτιάχνω ένα τύπου σχέδιο μαθήματος(σημειώσεις εισαγωγής στην ουσία) και τελειώνω με την εισαγωγή μέσα σε ένα δίωρο, δεν υπάρχει λόγος να την αναλύσεις διεξοδικά, άλλωστε δε διατίθεται και γι αυτό. Είναι απαραίτητη όμως για να κατανοήσουν οι μαθητές σου τα κείμενα που θα ακολουθήσουν και αργότερα στις πραγματολογικές θα δεις ότι θα αντλούν και στοιχεία από την εισαγωγή.

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2012, 12:38:25 πμ »
Και την εισαγωγή την κάνουμε με την σειρά που είναι? Και όλη? Στο πρώτο μάθημα δηλαδή θα κάνουμε λίγο εισαγωγή, αλλά θα κάνουμε και κείμενο?

Καλησπέρα, παραδίδουμε την εισαγωγή και δεν αγγίζουμε αρχικά το κείμενο. Το ότι θα τη διδαχθούν και στο σχολείο δεν έχει καμία σημασία εσύ λειτουργείς ανεξάρτητα. Με αυτή την έννοια και το κείμενο θα το διδαχθούν στο σχολείο.

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Απόφοιτοι ΠΕ02
« στις: Απρίλιος 17, 2011, 03:25:34 μμ »
ιστορίας, αρχαιολογίας και διαχείρισης πολιτισμικών αγαθών, πανεπιστήμιο καλαμάτας

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 469
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.