Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fiore

Σελίδες: 123 ... 101
1
δεν ξερω συναδελφε αν ειναι σωστό να βγάζεις δημόσια τα μαιλ που μας στέλνουν
όποιος ενδιαφερετε αν στειλει τα στοιχεία του εκείνος
δεν χρειάζονται τόσες πληροφορίες δημόσια

2
καλημέρα όσοι ενδιαφέρονται να στείλουν μαιλ (το αναφέρει η ανακοίνωση στο τέλος) ονομα, επιθετο, κλάδος, ασεπ

οι ενέργειες θα κινηθούν γρήγορα.....

3
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/278962_sta-skoypidia-oi-graptoi-diagonismoi-toy-asep-se-apolysi-ekatontades-epityhos

Ως πολίτες καλούμαστε από το δικό μας μετερίζι να σπάσουμε αυτόν τον δεσμό, πράγμα διόλου εύκολο.
Από το 2002 έως και σήμερα, οι προσλήψεις – διορισμοί των εκπαιδευτικών στην δημόσια εκπαίδευση, πραγματοποιούνται με ένα σύστημα το οποίο έχει κριθεί επανειλημμένα από την Δικαιοσύνη ως αντισυνταγματικό. Οι θιγόμενοι από την χρόνια εφαρμογή του συστήματος αυτού εκπαιδευτικοί επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, ακολουθήσαμε ως οφείλαμε τις νόμιμες οδούς αξιολογούμενοι επιτυχώς από το  Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού της χώρας. Οι επιτυχείς μας ωστόσο αξιολογήσεις από το ΑΣΕΠ και τα εργασιακά δικαιώματα, που σύμφωνα με το Σύνταγμα, προέκυπταν και προκύπτουν από αυτές ως μοναδική προϋπόθεση πρόσληψης – διορισμού στο δημόσιο, δεν έγιναν σε καμία περίπτωση σεβαστά από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου παιδείας, μη εξαιρουμένης και της σημερινής. 

Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας, εξαναγκασμένη από την απόφαση ΣτΕ 527/2015 που κατέδειξε την χρόνια αναξιοκρατία και αντισυνταγματικότητα στο τρόπο επιλογής του εκπαιδευτικού προσωπικού στα Δημόσια Σχολεία, προχώρησε στην θεσμοθέτηση ενός νέου συστήματος το οποίο μας αποκλείει οριστικώς. Η μη μοριοδότηση των επιτυχιών μας στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, σε συνδυασμό με την φωτογραφική υπέρ-μοριοδότηση κριτηρίων του παλαιού αντισυνταγματικού συστήματος, συνδράμουν σε μία οξύμωρη πραγματικότητα απομάκρυνσής μας από τα εκπαιδευτικά πράγματα. Και είναι οξύμωρη διότι αν και η έκδοση της 527 αποτελεί αποτέλεσμα της δικής μας προσφυγής στην δικαιοσύνη, αναφέρεται στην καταπάτηση των δικών μας εργασιακών κεκτημένων και υποδεικνύει επακριβώς την υποχρέωση αποκατάστασή τους, η Διοίκηση προχωρά σε ένα σύστημα το οποίο μας εξοβελίζει και μας αφήνει στο περιθώριο. Πρόκειται για ένα σύστημα που επί της ουσίας ξεπλένει την αντισυνταγματικότητα και αποτελεί καμουφλαρισμένη συνέχεια του προηγούμενου, ευνοώντας ως επί το πλείστων όσους ευνοήθηκαν από αυτό. 

Διατηρώντας σοβαρότατες επιφυλάξεις για το πόσο εναρμονίζεται με τις επιταγές του Συντάγματος και της Δικαιοσύνης, είμαστε υποχρεωμένοι να καλέσουμε για ακόμα μία φορά τους συναδέλφους επιτυχόντες των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, σε μαζικό αγώνα. Είναι πραγματικά λυπηρό αλλά είμαστε εκ νέου αναγκασμένοι να το πράξουμε αυτό, διότι απλά το αυτονόητο παραμένει ακόμα ζητούμενο. Σε οποιοδήποτε άλλο ευνομούμενο κράτος και με αφορμή την οποιαδήποτε αντίστοιχη 527 απόφαση της Δικαιοσύνης, η Διοίκηση θα προχωρούσε αμέσως στην συνολική αποκατάσταση των πολιτών που αδίκησε με τις επιλογές της και η πρόσκλησή μας αυτή θα ήταν περιττή. Στην Ελλάδα δυστυχώς, τρία χρόνια μετά την έκδοση της εν λόγω απόφασης σταθμό,  η Διοίκηση αντί να αποκαταστήσει πολεμά και περιθωριοποιεί τους πολίτες που αδίκησε. Απόλυτα συνδεδεμένη με τον κομματικό μηχανισμό, αντί να μετρήσει και να μαζέψει τις αδικίες που προκάλεσε, μετρά τα κουκιά των πολιτικών σκοπιμοτήτων πουλώντας εκδούλευση στις μικροπολιτικές της δεσμεύσεις.

Ως πολίτες καλούμαστε από το δικό μας μετερίζι να σπάσουμε αυτόν τον δεσμό, πράγμα διόλου εύκολο. Κι αυτό διότι οι ζωές μας είναι απόλυτα δεμένες με μία πλευρά της Ελληνικής πραγματικότητας που το παλιό κρατά ακόμα. Καλά καμουφλαρισμένο ωστόσο υπάρχει και επιβιώνει φορώντας τον μανδύα του νέου και αμόλυντου. Ήδη εκατοντάδες εκπαιδευτικοί έδωσαν το παρόν, πρέπει να γίνουμε χιλιάδες. Περιμένουμε να ενώσεις και εσύ την δική σου φωνή και να παλέψεις για το κοινό μας δίκιο. Μην αφήσεις το παλιό να εξακολουθεί να υπάρχει καμουφλαρισμένο στο σήμερα και να επιβιώνει για ακόμα μία φορά επάνω στις πλάτες σου.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς με επιτυχία/ίες στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, οι οποίοι επιθυμούν να προσφύγουν εναντίον του νέου συστήματος, να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί μας (panel.enosi.epityxonton.asep@gmail.com).

Ο Αγώνας μας είναι Σύννομος, Δίκαιος και Ηθικός

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΑΣΕΠ

4
δεν το ειδες καλα παραμενει

5
και για τεχνικές ειδικότητες ισχύουν τα ίδια όσοι είναι ήδη γραμμένοι θα μπαίνουν σε ποσοστό 50% απο την λίστα και 50%από τον νέο πίνακα μετά το 2026 νομίζω μόνο από ασεπ. Αλλά τα επαγγελαμτικά σχολεία είναι ελάχιστα

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 11, 2017, 02:52:56 μμ »
μεταφέρω ερώτηση συναδέλφου. Ενας χημικος μονιμος με οργανικη σε χ σχολειο έκανε αίτηση για βελτιωση σε ψ σχολείο.τα δυο σχολεία είναι επαλ. Στο σχολείο που πηρε νεα οργανικη δεν εχει φυσικο. Μπορούν οι λιγότερες ωρες χημειας με βαση το ω.π να δικαιολογίσουν αυτη τη νεα θεση ? αφου για συμπληρωση ωραριου ο χημικος θα πηγαινει σε δυο επαλ και ισως παρει και ωρες βιολογιας?

7
με βάση τις νέες αποφάσεις ναι στον επικουρικό πίνακα

8
αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου με διάθεση σε δευτερο σχολείο. Εφημερίες και εξωδιδακτικά αντικειμενα στο σχολειο τοποθετησης. Δεν χρειαστηκε να αναφερω τιποτα τα γνωριζαν

9
συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέλφους :)

10
Για ειδικοτητες που διδασκουν σε επαλ υπάρχει ανακοινωση 15/12/16 για καταργηση καποιων δενθα δεχονται νεες αιτησεις

12
ΜέχριτονΑύγουστο του2018 θα ισχυει παλιο σύστημα μετα θα παρει ποσοστο απο παλιο και ποσοστο απο τον ασεπ. Δείτε ταατομαστον κλάδο σας πριν κανετε κινηση

14
Παρόλο που στείλαμε σε όλες τις διευθύνσεις της βθμιας την επιστολή για να περάσει στους εκπαιδευτικούς, αυτό δεν έγινε. Δεν είναι όμως παράξενο. Δεν αφήνουν όλα τα μέιλ να περάσουν στους εκπαιδευτικούς και πόσο το δικό μας που δεν είναι κάποιου συλλόγου.

Ας κάνουμε λοιπόν μία τελευταία προσπάθεια και την Κυριακή το βράδυ να τη στείλουμε αν συμφωνείτε.

ναι αλλά συνάδελφε είμαστε συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και θέλαμε νατονίσουμε κάποια προβλήματα δεν υπήρχαν προσβλητικά σχόλια. δεν μπορεί να μας στέλνουν διάφορα μαιλ από φορείς για σεμινάρια, κατάρτιση, μαστερ που πολλές φορες είναι ιδιωτικά και να μην προωθούν για ενημέρωση το κείμενο και ο κάθε συνάδελφος διαβάζονταςαν ήθελε υπέγραφε. εδώ στέλνουνκαι ερωτηματολόγια για μαστερ ...τώρα δηλαδή τι θέλουν να πούμε φόρα δεν προωθούν ψήφισμα για τα προβλήματά μας σε συναδέλφους για ενημέρωση

Σελίδες: 123 ... 101

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.