Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gvardal

Σελίδες: 123 ... 26
1
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Προϋπηρεσία ΔΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 01, 2022, 08:33:14 μμ »
Άρα μιλάς για επαγγελματική προϋπηρεσία! Ναι μπορείς να την επικαλεστείς, αλίμονο. Δεν χρειάζεται να είναι μετά την λήψη του πτυχίου. 


2
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Προϋπηρεσία ΔΙΕΚ
« στις: Ιούλιος 01, 2022, 06:36:48 μμ »
Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής αν κάποιος γνωρίζει γιατί δεν καταφερ να το βρω και θέλω βοήθεια. Υπάρχει κάπου σε ΦΕΚ που να λέει αν πχ η προϋπηρεσία ως προσον στις προσλήψεις για καθηγητές  ιεκ λαμβάνεται υπόψιν μόνο μετά την λήψη του βασικού τίτλου σπουδών?

Ανάλογα. Αν πριν τη λήψη του βασικού τίτλου σπουδών είχες δουλέψει σαν εμπειροτέχνης, τότε μετράει η διδακτική εμπειρία. Δεν απαιτούν όλα τα μαθήματα στα ΙΕΚ να έχεις πτυχίο για να τα διδάξεις.

Αν τώρα το μάθημα απαιτούσε πτυχίο και εσύ το δίδαξες πριν το πάρεις (έχουν δει και τέτοια τα μάτια μου), τότε υπάρχει μια λαϊκή παροιμία σχετικά με τον τσοπάνη και τη γκλίτσα του, οπότε θα σου πρότεινα να μην επιμείνεις.

3
XRONIA ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.Γνωριζετε τι ωραριο και τι υποχρεωσεις εχουμε εαν παρουμε αποσπαστη σε ΑΕΙ για επικουρικο εργο?

Το μόνο που ορίζεται ξεκάθαρα είναι ότι δεν αποσπάσαι για διοικητικό έργο. Δεν μπορούν, δηλαδή, να σε βάλουνε στη γραμματεία της σχολής να βγάζεις βεβαιώσεις. Συνήθως κάνεις ότι κάνεις ένας ΕΔΙΠ.  Ωράριο δεν υπάρχει ορισμένο.

4
Μπορείτε να δείτε τις κρατήσεις που σας έχουν γίνει στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών --> Πληροφόρηση Μισθοδοτούμενων https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/pliromes-eispraxeis/eap
Οι κρατήσεις για φορολογία εισοδήματος (ΦΜΥ) θα επιστραφούν με τη φορολογική δήλωση σε όσους είναι κάτω από το αφορολόγητο.

5
καλησπερα τα ενσημα στα ΔΙΕΚ τα κολλανε στο μηνα που αντιστοιχουν ή μπαινουν ολα στους τελευταιους μηνες?

Στο μήνα που αντιστοιχούν. Με το τέλος του εξαμήνου οι Διευθύνσεις συμπληρώνουν σε ένα πληροφοριακό σύστημα τις ημέρες και τις ώρες που κάνατε μάθημα και έτσι κατανέμονται τα ένσημα εντός του εξαμήνου. 

6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Τα ΔΙΕΚ στην εποχή του Κορωνοϊού
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 06:20:14 μμ »
Ο ΟΑΕΔ ΄τακτοποίησε τους εκπαιδευτές του , το Παιδείας???????????????

Το Υπουργείο Παιδείας ζητάει από τους Διευθυντές των ΙΕΚ να δίνουν αναφορά κάθε εβδομάδα για το πόσες αναρτήσεις κάνουν οι εκπαιδευτές τους στις πλατφόρμες ασύγχρονης ΕξΑΕ. Κάτι δεν είναι και αυτό; 

7
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 08, 2020, 07:41:11 μμ »
1. Οι πίνακες κατάταξης είναι διακοσμητικοί. Δυστυχώς. Ο νόμος ορίζει εξ αρχής τα ειδικότερα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτών, (λ.χ. εμπειρία, εξειδίκευση, προηγούμενη συνεργασία με το εν λόγω ΙΕΚ: κριτήρια-αίσχος, ειδικά το τελευταίο, καμία αναφορά σε πίνακες!), που επιτρέπει στους Δ/ντες να αλωνίζουν πελατειακά, κι εκεί στηρίχτηκε η ΔΔΒΜ για να εκδώσει την παρακάτω εγκύκλιο-έκτρωμα:

Παράθεση
Για την ανάθεση διδακτικών ωρών στα μαθήματα του προγράμματος σπουδών κάθε ειδικότητας λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα εκπαιδευτών όπως αυτά περιγράφονται στους νέους πιστοποιημένους από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Οδηγούς Σπουδών (μετά την έναρξη ισχύος του Ν.4186/13).

Επισημαίνεται ότι ο βασικός τίτλος σπουδών (πτυχίο, δίπλωμα) και η ειδίκευση του υποψηφίου εκπαιδευτή σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είναι το κριτήριο που υπερτερεί τόσο της σειράς κατάταξης των υποψηφίων στους αξιολογικούς πίνακες ανά εκπαιδευτικό κλάδο/ειδικότητα όσο και της πιστοποίησης εκπαιδευτή ενηλίκων.

Επειδή υπάρχει μεγάλη παρανόηση σχετικά με το συγκεκριμένο σημείο των οδηγιών αναθέσεων, ως υποδιευθυντής και μέλος της επιτροπής αναθέσεων του ΔΙΕΚ μου, επίτρεψέ μου να σε διαβεβαιώσω ότι δεν δίνει σε καμία περίπτωση τη δυνατότητα σε κανένα διευθυντή να παρακάμψει την μοριοδότηση και αν κάποιος το κάνει μη διστάσεις να κάνεις ένσταση.

Η φράση-κλειδί είναι το "εκπαιδευτικός κλάδος/ειδικότητα". Εδώ η ΓΓΕΕΚΔΒΜ επιχειρεί να λύσει το μπέρδεμα που προέκυψε με την ομαδοποίηση των κλάδων πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας, η διατύπωση όμως δεν είναι και η καλύτερη δυνατή. Οι εκπαιδευτικοί κατατάσσονται σε πίνακες που δεν ταυτίζονται με τα προσόντα που ζητάνε οι οδηγοί σπουδών. Το μάθημα, π.χ., της Παιδικής Λογοτεχνίας στους Βρεφονηπιοκόμους ανατίθεται σε απόφοιτο Φιλολογικού και το μάθημα της Ιστορίας Τέχνης στους Διακοσμητές σε απόφοιτο Ιστορικού-Αρχαιολογικού. Ο διευθυντής λοιπόν που θέλει να αναθέσει την Ιστορία Τέχνης θα πιάσει τον πίνακα κατάταξης των ΠΕ02, θα προσπεράσει όποιον δε διαθέτει το σύνολο των προσόντων που απαιτεί ο οδηγός και θα αναθέσει το μάθημα στον πρώτο απόφοιτο Ιστορικού-Αρχαιολογικού που θα βρει. Αυτόν όμως δεν μπορεί να τον προσπεράσει σε καμία περίπτωση. Να το θέσω διαφορετικά: δεν υπάρχει πίνακας ΠΕ81 αλλά μόνο πίνακας αρχιτεκτόνων, πολιτικών μηχανικών, κτλ. και ο κωδικός του κλάδου χρησιμεύει μόνο για το που θα ψάξεις να τους βρεις. 

 

8
Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου χρειάζεται για οτιδήποτε κάνεις επ' αμοιβή εκτός υπηρεσίας. Είτε είναι ΣΔΕ, είτε ΙΕΚ είτε σερβιτόρος σε ταβέρνα. Θα κάνεις τα εξής:
1. Θα ζητήσεις βεβαίωση διδακτικής απασχόλησης από το ΙΕΚ όπου θα αναγράφεται πόσες και ποιες ώρες κάνεις μάθημα. Θα πρέπει οι ώρες που έχεις μπει στο πρόγραμμα να μην συμπίπτουν με το ωράριο σου στο σχολείο (σπάνια περίπτωση η σύμπτωση).
2. Θα προσκομίσεις τη βεβαίωση στο ΠΥΣΔΕ και θα ζητήσεις άδεια ιδιωτικού έργου.
3. Την άδεια δεν την προσκομίζεις στο ΙΕΚ. Απλά όταν θα καταρτιστούν οι συμβάσεις (πολύ αργότερα δυστυχώς) θα υπογράψεις μία υπεύθυνη δήλωση ότι έχεις ενημερώσει την υπηρεσία σου (υπάρχει σε παράρτημα της πρόσκλησης του ΙΝΕΔΙΒΙΜ)

9
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Μάρτιος 03, 2019, 07:27:13 μμ »
Η  παρ. 7 του άρθρου 5 του Ν.1824/1988 (μετατατάξεις εκπαιδευτικών σε άλλους φορείς) έχει καταργηθεί από την παρ. 1 Αρθρ.19 του  ν.4440/2016. Απορώ γιατί την επικαλούνται.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό αν ισχύει. Το κοίταξα και ο 4440/16 αναφέρει όντως ότι καταργούνται οι ειδικές διατάξεις περί μετατάξεων προηγούμενων νόμων. Η αναφορά όμως περί διατήρησης των ισχυουσών διατάξεων σε ότι αφορά την αποδέσμευση από τα διδακτικά καθήκοντα περιπλέκει τα πράγματα.

όπως φαίνεται και από προηγούμενα μηνύματα,  συνεντεύξεις με εκπαιδευτικούς έγιναν χωρίς να αναμένεται η απόφαση του κύσδε-πύσδε. Άρα αν η απόφαση της 1 / 3 ήταν θετική δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Όποιος ήταν να πάρει μετάταξη θα έπαιρνε.

Καλά, η συνέντευξη δεν συνεπάγεται οπωσδήποτε και επιλογή. Έχεις όμως σοβαρές πιθανότητες καθώς καλούν τους επικρατέστερους.

συνεντεύξεις έχουν προχωρήσει (εδώ και εβδομάδες) και η κινητικότητα εντός του μήνα το πολύ θα έχει ολοκληρωθεί ...
τώρα αν φορείς υποδοχής σάς περιμένουν κάποιους , συγχαρητήρια, είστε τυχεροί.

Αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο. Κάθε φορέας έχει τους δικούς του ρυθμούς. Κάποιοι αμφιβάλλω αν έχουν βγάλει αποτελέσματα για τον πρώτο κύκλο του 2018.
Χρόνος μπορεί να υπάρχει. Πιθανότητες να αλλάξει στάση του Υπουργείο Παιδείας δεν νομίζω ότι υπάρχουν.

10
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Μάρτιος 01, 2019, 12:29:36 μμ »
Συνάδελφοι, καταλαβαίνω απόλυτα την οργή σας ως ομοιοπαθής από τον προηγούμενο κύκλο. Γενικά, ο τρόπος που συμπεριφέρεται το υπουργείο παιδείας στους εκπαιδευτικούς δεν νομίζω ότι συναντάται σε άλλο υπουργείο.
Ας μου επιτραπεί μία ανάλυση του θέματος:

Τι επικαλείται το υπουργείο για να κόβει τις αιτήσεις αποδέσμευσης;

Ο νόμος της κινητικότητας (4440/16) ορίζει μεν ότι αν είναι καλυμμένο το 50% των οργανικών αποδεσμεύεσαι αυτοδίκαια (στο άρθρο 4 παράγραφος 4), όμως στο άρθρο 3 παρ.3 αναφέρει επίσης ότι "οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δύναται να μεταταγούν ή να αποσπαστούν σε φορείς της παραγράφου 1 μόνο μέσω του ΕΣΚ, τηρουμένων των ισχυουσών διατάξεων για την αποδέσμευσή τους από την άσκηση εκπαιδευτικών καθηκόντων".

Ποιες είναι αυτές οι ισχύουσες διατάξεις; Στη δική μου απορριπτική απόφαση αναφέρεται η παρ. 7 του άρθρου 5 του Ν.1824/1988 που λέει ότι "επιτρέπεται η μετάταξη εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες, καθώς και σε ΝΠΔΔ, εφ' όσον υπάρχει σύμφωνη γνώμη των διοικούντων αυτά οργάνων. ... Η μετάταξη γίνεται σε κενή θέση ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου, γνώμη των υπηρεσιακών συμβουλίων και κοινή απόφαση των κατά περίπτωση υπουργών.".

Ποιο είναι το νομικό ζήτημα;
Το ΚΥΣΔΕ πατάει στο γεγονός ότι απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του για την αποδέσμευση από τα εκπαιδευτικά καθήκοντα και θεωρεί ότι μπορεί να κάνει κυριολεκτικά ότι γουστάρει. Στον προηγούμενο κύκλο το κριτήριο αποδέσμευσης  είχε τεθεί στο να μη δημιουργείται οργανικό κενό. Αποδεσμεύονταν δλδ μόνο οι πλεονάζοντες. Νομικός δεν είμαι αλλά γνωρίζω ότι όλες οι αποφάσεις της διοίκησης οφείλουν να έχουν κάτι που αποκαλείται " επαρκή κατά το νόμο αιτιολόγηση" και η θέσπιση του του συγκεκριμένου κριτηρίου δεν πατούσε κάπου νομικά - ήταν δηλαδή αυθαίρετη. Σε ερώτησή μου μάλιστα αν θα μπορούσαν απλά να τις κόψουν όλες, η απάντηση ήταν ναι. Και όπως φαίνεται το εννοούσαν κιόλας.

Καταλαβαίνω ότι οι συμμετέχοντες στο ΚΥΣΔΕ (των αιρετών εξαιρουμένων στη συγκεκριμένη περίπτωση) μπορεί να φαντασιώνονται τους εαυτούς τους σαν αυτοκράτορες που έχουν τη δυνατότητα να αποφασίζουν κατά το δοκούν για τις ζωές των υπηκόων-εκπαιδευτικών, δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει δικαστήριο που θα το συμμεριστεί αυτό. Προσπαθώντας να κάνω μία ερμηνεία του νόμου, καταλαβαίνω ότι ο λόγος που ζητάει τη σύμφωνη γνώμη σου υπηρεσιακού συμβουλίου είναι για να μην δημιουργηθεί κάποιο δυσεπίλυτο πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία, π.χ.να φύγει κάποιος καθηγητής στη μέση της χρονιάς και να είναι δύσκολη η αναπλήρωσή του. Εδώ δεν έχουμε τέτοιες περιπτώσεις, βέβαια, καθώς η όλη διαδικασία το πιο πιθανό είναι ότι θα ολοκληρώνονταν κατά το καλοκαίρι ή στις αρχές τις χρονιές. Ή, τέλος πάντων, θα μπορούσε να οριστεί η αποδέσμευση σε χρόνο που δεν δημιουργείται πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οτιδήποτε άλλο θεωρώ ότι είναι διαφορετική αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους και κατά συνέπεια αντισυνταγματικό.

Αυτά που, επίσης, θα δυσκολευτεί να αιτιολογήσει το υπουργείο σε ένα ενδεχόμενο δικαστήριο είναι γιατί δεν χρησιμοποιεί τα ίδια κριτήρια και στις υπόλοιπες υπηρεσιακές μεταβολές. Αν το επιχείρημα είναι ότι τα δημοσιονομικά της χώρας δεν επιτρέπουν την αντικατάστασή των μεταταχθέντων, το ίδιο κριτήριο θα έπρεπε να τίθεται σε όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές: από τις μετατάξεις σε φορείς του υπουργείου (όπως τις πρόσφατες στην ΚΥ) μέχρις την εκλογή στελεχών επί θητεία. Ή τις μετατάξεις των ΕΔΙΠ  ;). Πόσο μάλλον να αιτιολογήσει γιατί έθεσε άλλα κριτήρια στον ένα κύκλο κινητικότητας και άλλα στον επόμενο.

Εγώ έχω ήδη πάει σε δικηγόρο και έχω καταθέσει αίτηση ακύρωσης της απορριπτικής απόφασης για την αποδέσμευσή μου. Όποιος θέλει πληροφορίες ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα. Ξέρω, θα πάρει καιρό αλλά νομίζω ότι υπάρχουν πολύ σοβαρές πιθανότητες να κερδηθεί. Βασικά, εκτιμώ ότι το γνωρίζουν και στο υπουργείο παιδείας απλά δεν τους ενδιαφέρει γιατί μία ενδεχόμενη θετική απόφαση του δικαστηρίου θα σκάσει στα μούτρα της επόμενης ηγεσίας που θα πρέπει να βρει πως θα τη διαχειριστεί. Ότι γίνεται μία ζωή δηλαδή...

Συνάδελφοι, πολύ σημαντικό είναι να έχετε αποφάσεις αποδοχής από τους φορείς υποδοχής. Θα πρέπει δηλαδή να μπορείτε να τεκμηριώσετε στο δικαστήριο ότι αν αποδεσμευόσασταν θα παίρνατε και μετάταξη.

Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;

Εκτός από το νομικό υπάρχει και ένα πολιτικό ζήτημα εδώ. Αν κάποιο υπουργείο εφευρίσκει τεχνάσματα προκειμένου να μην αποδεσμεύει τους δικούς του, σιγά-σιγά όλοι θα ακολουθήσουν την ίδια τακτική και το ΕΣΚ θα ακυρωθεί στην πράξη. Εδώ καλό θα ήταν να βγει όντως ένα κείμενο με υπογραφές, δημόσια. Που να μην εστιάζει στο νομικό αλλά στο γιατί είναι παράλογο να κρατάς εργαζομένους που μπορούν να προσφέρουν καλύτερα σε άλλο πόστο, που ενδεχομένως να ταιριάζει και καλύτερα στα προσόντα τους.

Αυτά τα ολίγα συνάδελφοι.Γερό στομάχι χρειάζεται και υπομονή!

11
3ωρη η ΟΛΜΕ και 3ωρη η ΕΛΜΕ σου, αν κηρύξει η ΕΛΜΕ σου. Δεν ξέρω γιατί δεν κήρυξε ολοήμερη απεργία η ΟΛΜΕ, αλλά συμβαίνει συχνά αυτό. Ελέγξτε την Πέμπτη αν κήρυξε η ΟΛΜΕ σου.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ δεν μπορεί βάσει καταστατικού να προκηρύξει ολοήμερη απεργία παρά μόνο στάση εργασίας. Για να γίνει απεργία πρέπει να κάνουν συνελεύσεις οι κατά τόπους ΕΛΜΕ, να μαζευτούν οι πρόεδροι όλων των ΕΛΜΕ στην Αθήνα και να συγκεντρώσει εκεί πλειοψηφία μεγαλύτερη των 2/3. Όλο αυτό προφανώς θέλει χρόνο. Γιαυτό σε κάποιες περιπτώσεις βγάζει μία τρίωρη στάση η ΟΛΜΕ που συμπληρώνεται από τις ΕΛΜΕ με άλλη μία τρίωρη. 

12
Μετατάξεις / Απ: Μετάταξη μέσω ΕΣΚ
« στις: Ιανουάριος 03, 2019, 07:42:31 μμ »
Εμένα με κάλεσαν δύο φορές για συνέντευξη από ΑΑΔΕ το καλοκαίρι. Μία για ΔΟΥ και μία για τελωνεία. Η αίτησή μου αφορούσε το δεύτερο κύκλο κινητικότητας, δηλαδή τον πρώτο του 2018 και μπορώ να πω ότι η εμπειρία ήταν αρκετά καλή. Να είσαι έτοιμη να απαντήσεις γιατί θέλεις να αφήσεις την εκπαίδευση και να μεταταχθείς αλλού. Γενικά διαπίστωσα ότι στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει μία εξιδανικευμένη εικόνα για το πως περνάμε οι εκπαιδευτικοί και τους κάνει ιδιαίτερη εντύπωση όταν ζητάμε μετάταξη  :D. Προσωπικά, ήμουν απόλυτα ειλικρινής και είπα ανοιχτά ότι ένα από τα κίνητρα ήταν και η μετακίνηση στον τόπο συμφερόντων μου.

Δεν επιβεβαιώνω κανένα εμπάργκο στους εκπαιδευτικούς. Ήμουν ο μοναδικός από τους αιτούντες με διδακτορικό και με επέλεξαν και στις δύο θέσεις, επομένως μπορώ να πω - τουλάχιστον για τη συγκεκριμένη υπηρεσία - ότι η διαδικασία ήταν αξιοκρατική. Πριν κάποιο διάστημα μου ήρθε και επισήμως το έγγραφο της ΑΑΔΕ. Την μετάταξη όμως μου την έκοψε το ΚΥΣΔΕ που αρνήθηκε να με αποδεσμεύσει.

Για ΣΕΠΕ είχα κάνει και εγώ και δεν με κάλεσαν ποτέ. Δεν γνωρίζω αν αυτό είχε να κάνει με τη μη αποδέσμευσή μου (η απόφαση του ΚΥΣΔΕ κοινοποιείται στους φορείς υποδοχής) ή αν δεν έχουν καλέσει ακόμα.

Άλλες ερωτήσεις αφορούσαν τις σπουδές μου και τι γνωρίζω για τη θέση στην οποία έχω αιτηθεί μετάταξη. Στην συνέντευξη στη ΔΟΥ με ρώτησαν μέχρι και τι αλλαγές θα πρότεινα στη φορολογία :D :D :D. Στα τελωνεία ήταν πιο τυπικοί.

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Ιούλιος 18, 2018, 03:46:09 μμ »
ΔΔΕ; Η περίπτωση που ήδη γνωρίζω που δε δίνουν είναι τα Δωδεκάνησα.

Ναι. Στα Δωδεκάνησα ανήκω και εγώ.

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Ιούλιος 18, 2018, 01:40:35 μμ »
Ερώτηση για στατιστικούς λόγους. Εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας σε διάθεση χωρίς υποχρέωση θερινής υπηρεσίας αποσπάται (σε ΠΥΣΔΕ) από παραμεθόριο περιοχή σε μη παραμεθόριο. Τους θερινούς μήνες που ανήκει στην παραμεθόριο λαμβάνει το επίδομα παραμεθορίου; Ρωτάω τι συμβαίνει στην πράξη και όχι τι θα έπρεπε.

Ανήκω ακριβώς σε αυτή την περίπτωση και η ρύθμιση έχει ως εξής: Αν πάω στο σχολείο προσωρινής τοποθέτησης για θερινή υπηρεσία θα λάβω το επίδομα. Αν δεν πάω το χάνω.

Σελίδες: 123 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159414
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 170
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 116
Σύνολο: 120

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.