Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 296
1
Σε γενικές γραμμές όλες οο οδηγίες που έχω δει (και συχνά οι σύμβουλοι παραπέμπουν σε αναλυτικές οδηγίες άλλων περιοχών) δεν έχουν καμία σχέση με την τυποποιημένη αυστηρή εξέταση όλων των μαθητών στα ίδια θέματα. Ή καλύτερα, η ιδέα των ομοιόμορφων εξετάσεων είναι παντελώς αντίθετη με τον σεβασμό των μαθησιακών ιδιαιτεροτήτων του κάθε παιδιού. Όλοι οι σύμβουλοι είναι υπέρ της μεγάλης ελευθερίας στην εξέταση των παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικά στα προφορικα, ενθαρρύνουν τα πάντα, αλλά δεν τα δίνουν πάντα γραπτώς.

Ακόμα και να μην γράφεται κάτι κάπου ρητά, οι γνωματεύσεις των περισσότερων παιδιών έχουν οδηγίες που απαιτούν κάποια παρέμβαση: κατάτμηση σε υποερώτηματα, απλούστευση ερωτημάτων, περισσότερος χρόνος. Αυτά όλα αφήνουν πολλά περιθωρια ερμηνειών.

Κατά τη γνώμη μου και με βάση την εμπειρία μου, το θέμα δεν είναι τι θέλει να κάνει η παράλληλη, αλίμονο αν δεν θέλει να εμπλακεί. Ως κατεξοχήν γνωστης των δυνατών και αδυνάτων σημείων του παιδιού, μεχρι το λύκειο θα έπρεπε να απαιτεί να εμπλακεί τουλάχιστον στην προφορική εξέταση, αν υπάρχει. Το θέμα είναι τι είναι πρόθυμος να δεχτεί ο εκπαιδευτικός της τάξης, κάτι που δεν είναι καθολου αυτονόητο. Επίσης μιας και αυτοί οι θεσμοί στοχεύουν εν τελει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενσωμάτωση των μαθητών στη γενική τάξη, κάτι που εφαρμοζεται στην Α Γυμνασίου δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφαρμοστεί στη Γ Γυμνασίου. Φαντάζομαι ότι η δημιουργική ασάφεια υπάρχει και γι αυτό. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό ούτε δουλεύουν σε όλους οι ίδιες λύσεις.

2
Δίνεται παράλληλη σε παιδιά στο λύκειο και ειδικά το επαλ; Σ εμάς δεν έχουν φέρει ποτέ και μάλιστα σε παιδιά πολύ ειδικών κατηγοριών ενώ δεν υπάρχει ειδικό σχολείο, οπότε είναι σαν να τιυς λενε ότι μετά το γυμνάσιο τέρμα το σχολείο…

3
Στη βθμια συνήθως οι εκπαιδευτικοί κάνουν ο,τι θέλουν (έως ο,τι τους κατέβει). Οπότε δεν έχει νόημα να καλλιεργηθούν στα παιδιά προσδοκίες, γιατί μέσα στην ίδια σχολική χρόνια πιθανότατα ο μαθηματικός θα θέλει το ένα, ο φυσικός το άλλο, και κ φιλόλογος πιθανότατα θα βγάλει όλη τη δυσκαμψία που μπορεί να βγάλει κανεις (εμπειρική διαπίστωση για τις συναδέλφους φιλολόγους). Γονείς και μαθητες πρέπει να ξέρουν ότι στο γυμνάσιο τα πάντα θα είναι αλλιώς και μάλλον άσχημα.

4
Στο σχολείο μου, μεγάλο γυμνάσιο νησιού χωρίς ειδικό σχολείο, παράλληλη έχουμε δει σε μαθητες με αυτισμό (από φυσιολογικός νοημοσύνης και λειτουργικότητας έως σχεδον μη λεκτικά), σε νοητική καθυστέρηση και σε ψυχιατρικής φύσεως δυσκολίες. Τα παιδιά που είχαν την τύχη να έχουν αποκλειστικότητα τους εκπαιδευτικούς, εξελίχθηκαν εξαιρετικά. Έχω δει παράλληλες να κάνουν φοβερή δουλειά σε μαθητες με τελείως δικό τους υλικό. Παιδιά που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις της ηλικίας. Τώρα που έχουμε το ανάποδο, παιδιά να μοιράζονται τους εκπαιδευτικούς, ουσιαστικά δεν γίνεται τίποτα. Δεν
βοηθιούνται γιατί δεν μπορούν να βοηθηθούν στο πλαίσιο του γυμνασίου με τα πολλά αντικείμενα και τους πολλούς καθηγητές, όταν το καθένα έχει την
παράλληλη για 10 - 15 ώρες το πολύ.

Μου έχει τύχει και εκπαιδευτικός παράλληλης που εκμεταλλεύτηκε την ελευθερια που παραχώρησα κάνοντας απλα φύλαξη, για το οποίο έχω μετανιώσει και στο μέλλον θα είμαι πιο προσεκτική (αν κ δεν μου αρέσει η παρουσία ατόμων στην τάξη). Έχω δει αυτό που λέει η ppil, να κρατάνε σημειώσεις μανιωδώς ενώ το παιδί ζωγραφίζει, έχω δει διαφορα περίεργα γενικα, αλλά η φιλοσοφία μου είναι ότι οι τάξεις γενικής παιδείας είναι μια προβληματική σύλληψη με αυτές τις συνθήκες, οπότε αν κάποιοι μπορούν να έχουν εξατομικευμένη διδασκαλία, ας την έχουν, κι ας μην μάθουν την κανονική ύλη.

Αν και όπως είπα δεν μου αρέσει να είναι άλλος στην τάξη όταν κάνω μάθημα, αυτό που αφήνουν να εννοηθεί ως νέο πλαίσιο λειτουργίας και γις παράλληλη και για ένταξη, με δεύτερο εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη, πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι λειτουργικό. Έχω δει να το εφαρμόζουν στην ένταξη άτομα με όρεξη και έχει ωραία αποτελέσματα για όλη την τάξη. Φυσικά όλα αυτά θα αποφεύγονταν αν εξαρχής ήταν όλα τα τμήματα μικρότερα.

@leon σίγουρα η τηλεκπαίδευση έπαιξε ρόλο. Οι συνέπειες στα παιδιά που έκαναν webex στο δημοτικό φαίνεται ότι δεν έχουν εξομαλυνθεί, φυσικά είναι και η απροθυμία των γονέων να ασχοληθούν, και το πώς έχουν
συνηθίσει να απασχολούνται με παιχνίδια και κινητά…

@ppil τις διαφορετικές ομάδες δεν τις κατάλαβα ποτέ. Ούτε καν μεταξύ τμημάτων δεν βάζω τελείως διαφορετικά θέματα. Ακριβώς επειδή είναι διαβαθμισμένα, θέλω να υπάρχει η ίδια δομή και φιλοσοφία οπότε μπορεί απλώς να αλλάξω 1-2 ερωτήσεις. Στους αδύναμους αυτήν ακριβώς τη βοήθεια δίνω: τους υποδεικνύω ποιες ερωτήσεις μπορούν να απαντήσουν ώστε να πάρουν κάποιες μονάδες, αντί να πελαγώνουν με ολόκληρο το διαγωνισμα.


5
Τα τελευταία 2-3 χρόνια εγω έχω αρχίσει να βοηθάω όλα τα αδύναμα παιδιά στα διαγωνίσματα, ασχετωσ γνωματεύσεων. Όχι να λέω απαντήσεις αλλά να τους οργανώνω τη σκέψη. Πχ υποδεικνύω μια πιο εύκολη ερώτηση να ξεκινήσουν ή δίνω μια λέξη-κλειδί για να θυμηθούν κάτι. Τα παιδιά όλα είναι σαν χαμένα πλέον. Αν τα αφήσεις, πελαγώνουν.

6
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ΠΕ70 παράλληλη σε μαθητή Ε δημοτικού. Με αφορμή το γεγονός ότι αν με πάρουν στο ίδιο σχολείο, κατά 99% θα πάρω τον ίδιο μαθητή, θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γενικά για το Γυμνάσιο. Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων. Εξηγούν τα θέματα και τέλος; Βοηθάνε κιόλας κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος; Ο μαθητής μου έχει πολύ μεγάλο θέμα με τα διαγωνίσματα και ζητάει συνεχώς βοήθεια είτε από μένα είτε από τον δάσκαλο της τάξης, αν λειπω. Οπότε θα ήθελα να ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί η παράλληλη στο γυμνάσιο, ώστε αν τον έχω του χρόνου, να τον προετοιμάσω αναλόγως.

Εξαρτάται από την κατάσταση του μαθητή. Είναι σε θέση να γράφει τα διαγωνίσματα της γενικής τάξης; Η γνωμάτευση γενικα θα έχει οδηγίες εξέτασης που λογικά θα περιλαμβάνουν τα συνηθισμένα, περισσότερος χρόνος, κατακερματισμός ερωτήσεων κλπ, που κάποιος πρέπει να τα κάνει. Το άλλο θέμα είναι ποσα παιδιά θα μοιράζονται την παράλληλη στο γυμνάσιο. Για αυτό βασικά πρέπει να ετοιμαστεί το παιδί. Ότι δεν θα έχει κάποιον δίπλα του συνέχεια. Τα υπόλοιπα είναι κ θέμα συνεργασίας ή έλλειψης αυτής. Εγω παραχωρώ πλήρη ελευθεροα σε παράλληλη και ένταξη. Άλλοι στο σχολείο μου το θεωρούν αναξιοκρατικο και άδικο προς τους υπόλοιπους, αυτό που κάνω εγω.

7
Όχι, σε περίπτωση που Γυμνάσιο και ΕΠΑΛ συστεγάζονται. Σε αυτή την περίπτωση, τις ημέρες που γράφει το ΕΠΑΛ πανελλήνιες, το γυμνάσιο είναι κλειστό.
Τότε γράφουν τις μέρες του ΓΕΛ;

8
οι εξετασεισ γυμνασιου δηλωσαν οτι θα ειναι 3 ως 17/6
ξερουμε τισ μερεσ που θε γινουν;

Συνήθως γίνονται τις μέρες των πανελλαδικών του ΕΠΑΛ.

9
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:45:02 μμ »
Εννοειται οτι γινεται παραπομπη, αλλα αυτη γινεται αφου ξεκινησει η αξιολογηση και υπαρχουν ενδειξεις, οχι μονο με την εκθεση του σχολειου. Αυτο δε σημαινει οτι η διαγνωση που θα ερθει απο ενα ΠΨ θα ειναι αυτη που «θελει» το σχολειο ή αυτη που «θελει» το κεδασυ. Πχ πριν χρονια ειδα παιδι πρωτη δημοτικου που εκανε τρελο χαμο στην ταξη και απο το σχολειο ηταν σιγουροι οτι υπαρχει δεπυ. Αυτο το παιδι το εκκαιδευτικο τεστ της ορωτης το ξεπεταξε σε 15 λεπτα και της τριτης, που κρατα γυρω στις 2 ωρες (αναλογα παντα το παιδι), σε 45 λεπτα! Στο wisc εβγαλε σκορ που δεν εχει ηαναϋπαρξει στην υπηρεσια! Παιδι ιδιοφυια. Θεωρειται και αυτο παιδι με ΜΔ, αλλα δυστυχως ειναι απο τις πιο αδικημενες κατηγοριες γιατι περα απο τις συμβουλες για πιο προχωρημενες ασκησεις στους εκπαιδευτικους, δεν υπαρχει καμία προβλεψη. Ε, οι δασκαλοι μεχρι που τελειωσε το δημοτικο επεμεναν στη δεπυ! Αν μπορουσαν θα το εδιωχναν απο το σχολειο, ειμαι σιγουρη! Οντως εξανε τον καταγκιοζη στην ταξη, γιατι οι ασκησεις των βιβλοων του ηταν υπερβολικα ευκολες και βαριοταν. Χρειαζοταν επιπλεον πραγματρ, τα οποια οι εκπαιδευτικοι δεν δεχοταν να του παρεχουν με διαφορες χαζες δικαιολογιες.

Τωρα για τις διαγνωσεις απο το δικο σας κεδασυ, δεν μπιρω και δεν θελω να εκφερω καμια  γνωμη.

Η διάγνωση είναι το βήμα για να προταθούν εργαλεία για την αντιμετώπιση μιας κατάστασης, όχι για την ταμπέλα. Αλλά αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση γιατί εκεί εμπλέκονται και οι προσδοκίες των γονέων
ή και των εκπαιδευτικών, που μπορεί να νομίζουν ότι μια διάγνωση είναι από μόνη της μαγική λύση για να εξαφανίσει ένα πρόβλημα. Ή να στέκονται μόνο στην προφορική εξέταση και όχι στο αν μπορεί να βελτιωθεί κάτι. Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος. Το γεγονός όμως ότι για πολλούς γονείς και μαθητες μια διάγνωση θεωρείται τρόπος να έχουν ευνοϊκη μεταχείριση, δημιουργεί πρόβλημα αν αφορά μαθητή με σοβαρα προβλήματα συμπεριφοράς, είτε μιλάμε για αλλαγή περιβάλλοντος είτε για οτιδήποτε άλλο.

10
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:11:13 μμ »
Ποιοι λόγοι πιστεύετε ότι μπορούν να γίνουν κατανοητοί από τους μαθητές, πέραν εκείνων που άπτονται οικογενειακών δεσμεύσεων και ζητημάτων; Αν, για παράδειγμα, η άρνηση συνοδείας "ιδεολογικοποιείται" επί τη βάσει τού "δεν συνοδεύω εκδρομές που δεν έχουν αμιγώς ή πρωτίστως εκπαιδευτικό χαρακτήρα", όσο κι αν έχει στιβαρή βάση για εμάς τους ενήλικες, θεωρείτε ότι μπορούν να την κατανοήσουν τα παιδιά;

Εδώ δεν καταλαβαίνουν οι συνάδελφοι, θα καταλάβουν τα παιδιά και οι γονείς; Τι καταλαβαίνουν; Αφού γίνονται και καταλήψεις γι αυτό.

11
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:09:17 μμ »
@emmaki γνώριζα ότι δεν μπορούν να διαγνώσουν αυτισμό, δεν γνώριζα για το  ΔΕΠΥ. Αν όμως η περιγραφική έκθεση του σχολείου παραπέμπει εκεί, δεν μπορούν να κατευθύνουν τους γονείς να αναζητήσουν γνώμη ειδικού;
Αυτά που λέω για τις γνωματεύσεις τα βασίζω σε όσα σχολιάζουν οι συνάδελφοι της ειδικής αγωγής που έχουν και γνώσεις και εικόνα των παιδιών, που επαληθεύουν τις εμπειρικές παρατηρήσεις μας. Καταλαβαίνω βέβαια ότι υπάρχουν περιορισμοί, αλλά αν λενε οι αρμόδιοι ότι υπάρχει πρόβλημα, που θα έχουν και μέτρο σύγκρισης από άλλες περιοχες, κάτι ξέρουν.

Εμείς ως σχολείο δεν δίνουμε ημερήσιες αποβολές, αλλά δίνουμε πολλές ωριαίες. Στις ελάχιστες ημερήσιες που έχουν δοθεί μέχρι τώρα, ο μαθητής δε θυμάμαι ποτέ να μην ήρθε και μάλιστα ζητούσε να μείνει στα μαθήματα. Εγώ δέχτηκα σε όλες τις περιπτώσεις που μου ζητήθηκε (θα είχα αρνηθεί μόνο αν η αποβολή αφορούσε σε εκφοβισμό άλλου συμμαθητή ή πραγματική παραβατικότητα, αλλά είχαν να κάνουν με προβλήματα με άλλους καθηγητές και για να πω την αλήθεια δεν θεωρούσα πως έπρεπε να είχαν δοθεί για εκδικητικούς προσωπικούς λόγους.)

Πολλές ωριαίες στους ίδιους μαθητες; Και δεν δίνετε ημερήσια όταν συγκεντρωθούν πολλές; Ή πολλές ωριαίες σε διαφορετικά παιδιά και μετά ηρεμούν και δεν το επαναλαμβάνουν;
Εμάς δεν ηρεμούν πάντως, οι δύσκολες περιπτώσεις. έχουμε φτάσει και σε διψήφιο αριθμό ωριαίων το ίδιο παιδί.
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ένα παιδί που κάνει φασαρία στην τάξη, θα θέλει να είναι στην τάξη έχοντας απουσία, και μάλιστα θα είναι ήσυχο. Απλα πολλοί ππυ παίρνουν
ωριαία ζητάνε να μην κατέβουν κάτω για να μην
περάσει ο διευθυντής την ωριαία στο σύστημα, οπότε να μην μετρηθεί η 5αδα και γίνει συμβούλιο τμήματος. Και δυστυχώς κάποιες φορές έχει πιάσει, και αν ο υπεύθυνος δεν τα σημειώνει τακτικά, μπορεί να περάσει καιρός, να μαζεύει αποβολές και τα παιδιά να λενε ότι δεν του κάνουν τίποτα.

Τις μονοήμερες αποβολές τις απασχολεί ο διευθυντής, κάθονται στο γραφείο ή έξω και ανοίγουν την πόρτα αν χτυπήσει κουδούνι, μοιράσουν
φωτοτυπίες κλπ. Τους αφήνουμε μοο να γράψουν τα διαγωνίσματα, αν έχουν. Διάλειμμα κάνουν κανονικά με την παρεε τους, με το οποίο εγω διαφωνώ. Νομίζω ότι περνάνε καλά έτσι. Η αποβολή πρέπει να επιβαρύνει τον γονέα με την απασχόληση του παιδιού του. Να του δημιουργεί πρόβλημα, μπας και βάλουν μυαλό.

12
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 11:21:52 πμ »
Στα σχολεία που πηγαίνω, έρχονται. Προτιμούν να είναι παρέα με τους φίλους τους από το άλλο τμήμα, παρά μόνοι τους στο σπίτι,  με το fortnite.

τι εννοείς; τους βάζετε σε τάξη;

13
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 11:10:04 πμ »
@emmaki Ευχαριστώ για την ειλικρινή απάντηση.

@Έσπερος Σε διαβεβαιώνω πως υπάρχουν τέτοια σχολεία. Ρωτάς πώς θα το τεκμηρίωνε ο σύλλογος. Εύκολα σε κάποιες περιπτώσεις που έχω στο νου μου, μιας και δεν είναι όλες οι μαθησιακές δυσκολίες ίδιες. Οι δύσκολες περιπτώσεις πολλές φορές δεν ελέγχονται μέσα στην τάξη και ειδικά αν το σχολείο δεν έχει τμήμα ένταξης και η παράλληλη στήριξη δεν επαρκεί, δίνει την αιτιολόγηση που ίσως χρειάζεται. Η εγκύκλιος θα μας απαντήσει αν θα είναι εφικτό.
Εγώ πάντως δεν έχω δει γνωμάτευση να πέφτει έξω και για την ακρίβεια, έχω δει καθυστερημένες διαγνώσεις στην περιοχή μου. Εξηγούμαι: πολλοί γονείς αρνούνται να εξεταστεί το παιδί τους στο δημοτικό, δημιουργώντας ένα κάρο προβλήματα σε όλους και το θυμούνται στο γυμνάσιο για να τύχουν πλέον ευνοϊκών ρυθμίσεων στις εξετάσεις. Συνταγματικά δεν μπορεί να υποχρεωθεί ο γονέας να δεχτεί τη διάγνωση, χάνεται πολύτιμος χρόνος και στο γυμνάσιο δεν μπορούν να γίνουν θαύματα. Έχω δει όμως και καθηγητές να μην έχουν διαβάσει ποτέ γνωματεύσεις. Εμένα προσωπικά μου έχουν ζητήσει περίληψη πολλές φορές. Όσες έχω διαβάσει, είναι καλογραμμένες, με καλές ιδέες, πλην όμως χρειάζεται προσωπικό για να τις υλοποιήσει και φυσικά να είναι πρόθυμο.
Πάντως την ερώτηση την έκανα γιατί δεν είμαι γενικότερα σίγουρη για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Παλιότερα ήταν μια λύση για συμμόρφωση, τώρα είναι λύση μόνο για προστασία του θύματος από τον θύτη. Αλλά όταν σε αποβολή ο θύτης βρίσκεται να "απασχολείται " στο ίδιο σχολείο με το θύμα απορώ πως θα πάμε από την μια κατάσταση στην άλλη.

Από τις 70 ας πούμε γνωματεύσεις που έχουμε, οι 5 είναι βαριές περιπτώσεις, καθυστέρηση ή αυτισμός (δεν έχουμε ειδικό σχολείο). Δυσλεξία, δυσορθογραφία και άλλα δυσ- είναι το πολύ 15. ΔΕΠΥ δεν μας έχουν διαγνώσει ποτέ μα ποτε΄, απ όσο θυμάμαι, ενώ οι εκπαιδευτικοί της ιεδικής στο σχολειό μπορούν να διακρίνουν τέτοια χαρακτηριστικά. Εχουμε λοιπόν 2-3 με στοιχεία ΔΕΠΥ που γυρνάνε με χαρτι δυσλεξίας, από διάγνωση γύρω στην 6η δημοτικού ή α γυμνασίου. Αγόρια, άρα τόσο καιρό οι γονείς θεωρούσαν ότι τα παιδιά ειναι ζωηρά γιατί έτσι είναι τα αγόρια. Πανέξυπνα, φοβερή αντιληπτική ικανότητα, όχι κενά απο το δημοτικό, ξεκινάνε μια χαρά στην  α γυμνασίου με μόνη δυσκολία τη συμπεριφορά, παίρνουν διάγνωση δυσλεξίας και προφορική εξέταση, τα παρατάνε όλα και καταστρέφονται. Έχουμε επίσης παιδιά με "δυσλεξία" που είαι προφανές ότι εμπίπτουν στο προφιλ υψηλής λειτουργικότητας αυτισμού ή άλλα που έχουν "κάτι" αδιόρατο που για όποιον γνωρίζιε οικογενειακό ιστορικό, καταλαβαινει ότι υπάρχει ψυχική πάθηση. Υποθέτω η δυσλεξία δόθηκε για να μπουν στην ένταξη. έχουμε μαθητές με δυσλεξία αριστους, που δουλεύτηκαν πολύ στις προηγούμενες τάξεις, που δεν έχουν καμία διάθεση να παρακολουθήσουν την ένταξη γιατί χάνουν το μάθημα στην τάξη που καταλαβαίνουν, και που η προφορική εξέταση τα αδικεί, αφού στο γραπτό παρουσιάζουν μια χαρά συγκροτημένο λόγο. Και μένουν οι άλλοι 50 με τις "γενικές δυσκολίες" που θεωρώ ότι είναι αφύσικα μεγάλος αριθμός. Γι' αυτο είμαι επιφυλακτική στο θέμα του να βρίσκεται κάποιος με σοβαρά θέματα παραβατικότητας με μια γνωμάτευση που δεν έχει κάποια ειδική μαθησιακή δυσκολία. Σου δένει τα χέρια θεωρώντας αυτονόητο ότι θα έχει προνομιακή μεταχείριση.

Για να επανέλθουμε στο θέμα, επειδή το βλέπω συχνά: εσάς πόσοι από τους αποβληθέντες για ολόκληρη μέρα, έρχονται σχολείο; Εμάς ούτε οι μισοί. Δεν θέλουν και είναι λογικό. Αν τους άρεσε να είναι στο σχολείο, δεν θα κατέληγαν να παίρνουν αποβολή. Έτσι, όσοι έχουν πάρει αποβολή επειδή ας πούμε έδειραν κάποιον, δεν έρχονται. Συνήθως έρχονται αυτοί που οι γονείς τους θεωρούν ότι στο σχολείο θα παραμείνουν σε ένα πλαίσιο ενω σπίτι θα αράξουν να παίζουν ολη μέρα fortnite. Δηλαδή κ άποιοι που χτύπησε το κινητό τους ή κάποιοι που πήραν πάνω από 5 ωριαίες (κι απ αυτοόυς όχι όλοι, γιατί σιγά μη θέλουν να έρθουν σχολείο και σιγά μην τους πιέσει ο γονέας γι αυτό, αν ήθελε να τους πιέσει, δεν θα είχαν 5 ωριαίες). Μου κάνει εντύπωση ότι όπως το διαβάζω, σε άλλα σχολεία είναι δεδομένο ότι τα παιδιά αυτά έρχονται.


14
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Απρίλιος 13, 2024, 09:13:44 πμ »
Συγνωμη, αλλα εδω κανεις λαθος μεγαλο!
Τουλάχιστον εκεί που ήμουνα εγώ, οι γνωματεύσεις δινότανε με πάρα πολύ μεγάλη φειδώ. Άπειρα παιδιά ερχότανε και δεν έπαιρναν καμιά μα καμιά γνωμάτευση. Δεν βρίσκουμε κάτι σε όλα τα παιδιά!

Έχω δει μόνο τα τελευταία χρόνια 3-4 παιδια που να τα έστειλαν χωρίς γνωμάτευση. Ο ένας σίγουρα είχε ΔΕΠΥ που όπως λες κι εσυ, δεν γινόταν αντιληπτή στη λίγη ώρα της εξέτασης. Αυτός μάλιστα ήταν ο πρώτος που είχαμε δει να έρχεται χωρίς χαρτι και μας έκανε τεράστια εντύπωση. Έκτοτε, μόλις φέτος μας ξανά ετυχε και ήταν μεγάλη ανακούφιση ότι μπορεί να συμβεί και αυτό.
Και να δίνονται όμως σε όλους, το κατανοώ. Αν κάποιος δεν έχει καταφέρει να γράφει και να διαβάζει με άνεση τελειώνοντας τη Β δημοτικού, έχει μείνει πίσω σε όλα, δεν θα ανταποκρίνεται, κάποια στιγμή ο γονιός θα τον πάει στο ΚΕΔΑΣΥ, το παιδί χρειάζεται μια βοήθεια, δεν εντάσσεται στο προφίλ κάποιας ειδικής δυσκολίας, η κατηγορία «γενικές μαθησιακές» βοηθάει να φοιτήσει στην ένταξη. Λογικό από πλευράς του ΚΕΔΑΣΥ να δοθεί αυτό, γιατί σίγουρα θα διευκολύνει σε κάτι. Όταν όμως στους 300 μαθητες σε ένα σχολείο που έχει τον γενικό πληθυσμό μιας περιοχης (άρα αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα μιας κοινωνίας που συνδυάζει περιοχές αστικού τύπου, ημιαστικού, χωρια, μεταναστευτικό υπόβαθρο, χωρίς μάλιστα ευάλωτες ομάδες όπως Ρομα, πρόσφυγες, μετανάστες που δεν γνωρίζουν τη γλώσσα και χωρίς οικογένειες με οικονομικές δυσκολίες, ένα τυπικό τουριστικα ανεπτυγμένο μεγάλο νησί δηλαδή), όταν λοιπόν στους 300 μαθητες έχουν γνωμάτευση οι 70, προφανώς υπάρχει μια υπερβολή που μάλλον ξεκινάει από την ευκολια των γονέων να απευθύνονται εκεί, και μάλιστα προς το τέλος του δημοτικού, θεωρώντας ότι θα έχουν ευνοϊκή μεταχείριση στις εξετάσεις. Δεν ευθύνεται το κεδασυ γι αυτό, να βοηθήσει τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς προσπαθει, όμως όλο αυτό πάσχει. και στο πλαίσιο αυτό και ένας μαθητής παραβατικος με χαμηλό κίνητρο εωσ ανύπαρκτο κίνητρο μάθησης, εύκολα θα φύγει με γνωμάτευση και καλά θα κάνει, μήπως το Τμήμα Ένταξης τον βοηθήσει να ενσωματωθεί στο σχολικό περιβάλλον. Αν όμως αυτό δεν δουλέψει, η γνωμάτευση μπορεί να είναι εμπόδιο για πιο αυστηρή αντιμετώπιση και αυτό είναι άδικο στο κάτω κάτω και για τα παιδιά με σοβαρές δυσκολίες, που μπορεί να είναι από ευάλωτες ομάδες, και μπαίνουν όλοι στην ίδια κατηγορία.

Σελίδες: 123 ... 296

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 287
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 290
Σύνολο: 297

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.