Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kellykou

Σελίδες: 123 ... 107
1
Σχολική ζώνη / Απ: Απολυτήριο Γ Γυμνασίου
« στις: Ιούλιος 13, 2016, 10:31:03 μμ »
Δεν πειραζει μου εδωσαν αντιγραφο απο τη διευθυνση. Ηταν διαφορετικο απο την περασμενη χρονια. Παντως ευχαριστω πολυ για την προσπαθεια

2
Σχολική ζώνη / Απολυτήριο Γ Γυμνασίου
« στις: Ιούνιος 21, 2016, 08:00:21 πμ »
Συναδελφοι χρειαζομαι τη βοηθεια σας. Μηπως καποιος απο εσας φτιαχνει τα απολυτηρια να μου αναφερει τον αριθμο μαθηματων; Την περασμενη χρονια Φυσικη-Χημεια ηταν μαζι (μεσος ορος) φέτος οχι; Μπορει καποιος να μου απαριθμησει ολα τα μαθηματα. Βλεπετε το σxoλειο μας ειναι ιδιωτικο και δεν εχει βγαζει απολυτηρια μεσω my school. Aν μπορουσε καποιος να μου δωσει τα μαθηματα ακριβως οπως ειναι στο my school Θα ημουν ευγνωμων.

3
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις . Δηλ μαθητης που ηταν ασθενης σε μαθημα φερνει χαρτι γιατρου και βγαζω νεα θεματα για μετα τις 14 ιουνιου π.χ δυο μερες μετα?

4
Σας παρακαλω πολυ μηπως μπορει καποιος να μου παραθεσει τη νομοθεσια που αναφερεται σε απουσια μαθητη απο καποια εξετασησε προαγωγικες- απολυτηριες εξετασεις και αν εχει τυχει σε κανενα αυτο;

5
Θα ήθελα να σας ρωτησω αν γνωριζετε καποιο καλο δικηγορο για αναγνωρισεις μεταπτυχιακων  εξ αποστασεως για να αναλαβει την ολη διαδικασια. Σα παρακαλω στειλτε π.μ. ευχαριστω

6
Τα Εκπαιδευτήρια της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς και υπό την αιγίδα αυτής, σας καλούν σε μια  ημερίδα  συζήτησης για τη χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά.
Η γενιά των σημερινών παιδιών και μαθητών, είναι πλήρως εξοικειωμένα με τους υπολογιστές και το διαδίκτυο. Έχουν όμως οι μαθητές την απαραίτητη εκπαίδευση για τη σωστή χρήση αυτού του πολυεργαλείου ή υπάρχει άγνοια κινδύνου για τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν από την κακή χρήση του; Πώς μπορούν γονείς και εκπαιδευτικοί να εκπαιδεύσουν αλλά και να προστατεύσουν τα παιδιά τους από τους διαδικτυακούς κινδύνους; Η ενημέρωση, η εκπαίδευση και η πρόληψη είναι απαραίτητα συστατικά για να προστατευτούν οι νεαροί χρήστες του διαδικτύου.
Τα Εκπαιδευτήρια της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς έχουν την χαρά να σας καλέσουν σε μια ημερίδα συζήτησης με εξέχοντες ειδικούς  ομιλητές  με  θέμα «Διαδίκτυο, ένα πολυεργαλείο για το παιδί με πολλούς κινδύνους» το Σάββατο  στις 10-5-2014  στην αίθουσα εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων μας  και ώρα 11,30 π.μ. (Πατρών 122-124 Πειραιάς)
Ομιλητές:
Ιωάννης Παναγιωτόπουλος, Γενικός Γραμματέας Μέσων Ενημέρωσης- Λέκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών
Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Ταξίαρχος , Προϊστάμενος της Υπηρεσίας Διώξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Φώτιος Σπυρόπουλος , Εγκληματολόγος, Νομικός
Γιώτα Ηλιού, δημοσιογράφος Alpha
Θα συντονίσει ο κ. Δημήτριος Αλφιέρης, δημοσιογράφος, διευθυντής του Ιδιαιτέρου Γραφείου του Σεβασμιωτάτου μας κ.κ. Σεραφείμ
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων των Εκπαιδευτηρίων μας οδός Πατρών 122-124 , Πειραιάς
Για πληροφορίες στο τηλέφωνο 210 -4610 915. 
-Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης
-Θα υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς προς και από τα Εκπαιδευτήρια με λεωφορείο των Εκπαιδευτηρίων (11 π.μ , στάση ηλεκτρικού σταθμού Πειραιά)

7
Nα χαρώ εγω το "συναδελφο" -οπως μας αποκαλουσε στα εδρανα της Φιλοσοφικης- ο κ. υπουργος Μπαμπινιωτης.
Σεβεται οπως λεει τον κοπο των γονιων που πληρωνουν και πρεπει να διωχνουν αυτοματα οι σχολαρχες τους κακους εκπαιδευτικους.  Ο νομος τους προστατευει απο ολες τις πλευρες. Τα διοριστηρια ειναι μονοετη και διετη και πρεπει να περασουν 6 χρονια για να εχουν μια δεσμευση. Οποτε θελουν του διωχνουν . Αλλα ακομη και μετα απο 6 χρονια καθε χρονο μπορουν να διωχνουν  και απο εναν. Και αν θελουν μπορουν να πανε στο υπηρεσιακο συμβουλιο να επικαλεστουν διαταραξη κλιματος και παλι να διωξουν
ΠΟιους θελει λοιπον να διωχνει αυτοματα ο κ. Μπαμπινιωτης?
μηπως αυτους που ειναι ειναι λογω πολυετιας υψηλομισθοι κατα την αποψη του?
μηπως αυτούς που δε δεχονται υποδειξεις για χαρισματικους βαθμούς?
μηπως αυτους που δε δεχονται να διαρρεουν θεματα?
μηπως αυτους που συνδικαλιζονται και σηκωνουν κεφαλι?
ΓΙατι αν ηταν λογω ανεπαρκειας δεν θα το ειχαν καταλαβει τα 6 χρονια που τους ειχαν στα σχολεια τους?
Μήπως ο Φιλεκπαιδευτικη εταιρεια εχει γεμισει ρουσφετια και θελει να αδειασει θεσεις για να εξυπηρετησει και αλλους?
Γιος γιατρου καθηγητη πανεπιστημιου δεν ηταν  ο μουσικος του Αρσακειου που σκότωσε τη γυναικα του?
Και ποιου καθηγητη και κοσμητορα της Φιλοσοφικης η κορη ειναι υπευθυνη ψυχοπαιδαγωγικου τμηματος ενω εχει αλλες ψυχολογους με διδακτορικα και πολυ περισσοτερη εμπειρια ανεργες?
Και αν ο κος Μπαμπινιωτης θελει να απολυσει τους κακους εκπαιδευτικους τι θα κανει για την κορη του?

http://www.filonoi.gr/wp-content/uploads/2011/03/picture-573.jpg

8
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμορφωτικά σεμινάρια (varia)
« στις: Φεβρουάριος 08, 2012, 11:33:35 μμ »
Σεμιναριο για τη μεθοδο project στον Πειραια
 ειναι δωρεαν
δειτε εδω http://unescopireas.gr/el/programms/ekpaideutika-programmata/seminaria/725-imerida-gia-tous-ekpaideutikous-project-academy.html

9
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμορφωτικά σεμινάρια ΠΕ60
« στις: Φεβρουάριος 08, 2012, 11:32:34 μμ »
Σεμιναριο για τη μεθοδο project στον Πειραια
 ειναι δωρεαν
δειτε εδω http://unescopireas.gr/el/programms/ekpaideutika-programmata/seminaria/725-imerida-gia-tous-ekpaideutikous-project-academy.html

10
mel,  ο συναδελφος εχει μεταπτυχιακο στα παιδαγωγικα , αρα θα εχει διοριστηριο.
Επιπλεον μονο με την προυπηρεσια ωρομισθιου ή αναπληρωτη δεν προκειται να διοριστει ουτε στην αλλη ζωη. Μονο με ΑΣΕΠ στον οποιο μπορει να δινει καθε φορα. Δεν τον εμποδιζει κανεις γι'αυτο. Αλλα να διοριστει με προυπηρεσια αποκλειεται.
Επισης ποιος σας ειπε οτι απο το 2012 θα δουλευει ο καθε διορισμενος στο δημοσιο για παντα?
Τι σημαινει ο ορος εργασιακη εφεδρια? Αν εχει αναγκη θα σε κραταει αν οχι θα παιρνεις για ενα χρονο το 60% του μισθου και μετα bye bye.
Kαι για χρηματα δε θα το συζητησω.
Αποψη μου ειναι οτι το ελληνικο δημοσιο εχει πεθανει και του εχουν κανει και την κηδεια.
Ασφαλεια δημοσιου δεν υπαρχει, μονιμοτητα δεν υπαρχει, θα σε σερνουν οπου γη και πατρις για τις αναγκες της υπηρεσιας για χρηματα ξεφτιλας.
Το δημοσιο πρεπει να συρρικνωθει (γιατι μας το εχουν επιβαλλει) και θα κανουν το παν για να γινει λιγοτερο ελκυστικο.

11
Αφου εχεις μεταπτυχιακο στα παιδαγωγικο θα εχεις διοριστηριο που σημαινει:
α) δεν μπορει να σε διωξει για ενα ετος και το καλοκαιρι θα πληρωνεσαι
β) δεν μπορει να σου φαει χρηματα- ενσημα γιατι μισθοδοτεισαι μεσω πρωτοβαθμιας αρα τραπεζα και καλυπτεσαι απο καθε ατασθαλια
γ)μπορει τα μορια σου να μην πιανονται για τον ΑΣΕΠ αλλα αν διοριστεις η προυπηρεσια σου αναγνωριζεται κανονικα ως εκπαιδευτικη
δ) η ωρομισθια δεν ειναι πλεον οπως παλια δηλαδη αυτο που λεγαμε οτι μαζευε σιγα σιγα και με μερικα μορια ΑΣΕΠ θα  πας ωρομισθιος και μετα αναπληρωτης δεν ισχυει πια.
ε) οταν επιτελους διοριστεις καποια στιγμη θα ειναι με ορους ιδιωτικους γιατι απο το 2012
1) θα ασφαλιζεσαι στο ικα
2) δεν θα εχεις μονιμοτητα
3) θα εχεις αυξηση του ωραριου
4)θα μεταφερεσαι για 3 χρονια οπου θελουν αυτοι και επειτα εντος νομού για τις αναγκες της υπηρεσιας.
5) Θα παιρνεις 900 ευρω

Αυτη τη στιγμη στον ιδιωτικο τομεα θα παιρνεις 1200

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δίδυμα και τμήμα
« στις: Οκτώβριος 21, 2010, 11:49:15 μμ »
Επειδη καθε χρονο μπαινουμε σε αυτο το διλημμα στο σχολειο (για την α' δημοτικου) και το εχω ψαξει αρκετα απ'οτι εχω διαβασει νομιζω ηπιο συνοπτικη  απάντηση που εχω διαβασει είναι "εξαρτάται", από τα παιδιά, την οικογένεια και το σχολείο.


Λόγοι για να είναι τα δίδυμα ή τρίδυμα χωριστά:
- Όταν το σχολείο και ο πληθυσμός του (μαθητές και δάσκαλοι) δεν είναι έτοιμοι και αρκετά ευαίσθητοι για να αντιμετωπίσουν τα ιδιαίτερα θέματα που προκύπτουν όταν δίδυμα ή τρίδυμα είναι στην ίδια τάξη και το ίδιο τμήμα και κάνουν συγκρίσεις μεταξύ των αδερφών.

- Προβλήματα τα οποία οι άλλοι θεωρούν ότι οφείλονται στο ότι τα παιδιά είναι δίδυμα ή τρίδυμα.

-Τα δίδυμα ή τρίδυμα (ή το ένα από τα αδέρφια) αισθάνεται άσχημα που δεν έχει το δικό του "ιδιωτικό" χώρο και είναι "κολλημένο" με τον/την αδερφό/ή του.

- Το ένα παιδί αποσπά την προσοχή του άλλου.

- Τα δίδυμα ή τρίδυμα αφοσιώνονται το ένα στο άλλο και δεν κοινωνικοποιούνται με τους συμμαθητές τους.

- Τα δίδυμα ή τρίδυμα έχουν διαφορετικό επίπεδο ικανοτήτων.



Λόγοι για να είναι τα δίδυμα ή τρίδυμα μαζί:
- Η αποχώρησή τους θα επέφερε συναισθηματικά προβλήματα στα δίδυμα ή τρίδυμα και στην οικογένειά τους.

- Η δασκάλα είναι η καλύτερη/έχει εμπειρία/έχει κατανόηση/είναι ιδιαίτερα συνεργάσιμη.

- Τα παιδιά είναι στο ίδιο επίπεδο ικανοτήτων και σχολικής απόδοσης.

- Τα παιδιά έχουν διαφορετικές προσωπικότητες και δεν προσκολλώνται το ένα στο άλλο, παρεμποδίζοντας την περαιτέρω κοινωνικοποίησή τους.



Σε γενικές γραμμές:
- Καλό είναι τα δίδυμα ή τρίδυμα να παραμείνουν μαζί στον παιδικό σταθμό, τα προνήπια και τα νήπια.

- Η σταδιακή διαδικασία αποχωρισμού είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης του θέματος, μια που έτσι αποφεύγεται το πρόβλημα του άγχους του αποχωρισμού και τα οδυνηρά συμπτώματά του.

- Τα δίδυμα ή τρίδυμα θα πρέπει ήδη, πριν από τη σχολική εμπειρία, να έχουν ευκαιρίες να είναι μόνα τους, χωριστά.



Επειδη μεχρι τωρα τα περισσοτερα ζευγαρια διδυμων οντως εχουν διαφορετικες δεξιοτητες και ικανοτητες και επειδη εχουμε καλη εικονα γιατι ερχονται απο το δικο μας νηπιαγωγειο τα χωριζουμε με τη συμφωνη γνωμη των γονεων. Μεχρι τωρα σε εφτα ζευγαρια διδυμων που εχουμε χωρισει στο σχολειο ουτε ενα δε δημιουργησε δυσκολιες για αυτο το χωρισμο. Ισα ισα που λειτουργουν πολυ ανεξαρτητα και με ελλειψη ανταγωνισμου. Παρολα αυτα πρεπει να πω οτι προσφατα διαβασα μια ερευνα που ελεγε οτι ο χωρισμος των διδυμων δεν επιφερει και μεγαλες διαφορες στις σχολικες επιδοσεις απ'οτι ο μη χωρισμος τους. Δεν ανεφερε ομως τιποτα για την ψυχολογια τους που για εμενα εκει ειναι ολο το κλειδι.
Επίσης το γεγονος οτι ολη την ημερα αυτα τα παιδια ειναι μαζι μηπως ο χωρισμος στο σχολειο ειναι για αυτα και μια ευκαιρια να δρασουν λιγο αυτονομα και να μετρησουν ετσι τις δικες τους δυναμεις?

13
Για δες αυτο το αρθρο που ειχα στο αρχειο μου. Ισως σε ενδιαφερει:


ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΔΙΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ


   Στη διάλεξη που διοργάνωσε ο ΣΣΝ Ανατολικής Αττικής τη Δευτέρα 1.12.2008, και στις εργαστηριακές συναντήσεις που ακολούθησαν, με ομιλητή τον Συμβουλευτικό ψυχολόγο και ειδικό συνεργάτη του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, κο Γ. Τσίτσα, ως Διαταραχές Διαγωγής ορίστηκαν οι συμπεριφορές εκείνες, κατά τις οποίες το παιδί με επαναλαμβανόμενο και επίμονο τρόπο παραβιάζει βασικά δικαιώματα των άλλων ή τις κύριες κοινωνικές νόρμες και τους κανόνες, εμφανίζοντας αντικοινωνικότητα, επιθετικότητα και εριστική διαγωγή.
   Οι ΔΔ πρέπει να διακρίνονται από τις συνήθεις παιδικές αταξίες ή την εφηβική επαναστατικότητα και, μετά από παρατήρηση, φαίνεται ότι ξεκινούν λίγο πριν από την ηλικία των 13 ετών, ενώ, τουλάχιστον στην Ελλάδα, εμφανίζονται 3-4 φορές συχνότερα στα αγόρια.
   Συγκεκριμένα έχουν τις παρακάτω μορφές:
1.   Επιθετικότητα σε ανθρώπους και ζώα
2.   Καταστροφή περιουσίας
3.   Εξαπάτηση και κλοπή
4.   Σοβαρές παραβιάσεις των κανόνων της οικογένειας πριν από την ηλικία των 13
Γενικότερα τα παιδιά με ΔΔ συμπεριφέρονται είτε μέσα από μια ανοιχτά επιθετική και παραβατική συμπεριφορά, είτε μέσα από μια περισσότερο συγκαλυμμένη και επιθετική. Ο δεύτερος τύπος συμπεριφοράς είναι αποτέλεσμα ιστορικού κακοποίησης και επιβολής σκληρής πειθαρχίας.
   Είναι προφανές πως παιδιά με ΔΔ αναπαράγουν ένα μοντέλο εξαναγκαστικής κοινωνικής αλληλεπίδρασης, που έχουν μεταφέρει από το οικείο τους περιβάλλον. Εμφανίζουν πρόβλημα στην κωδικοποίηση κοινωνικών προτύπων, έχουν επιλεκτική αντίληψη των πραγμάτων και ατυχή τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών. Επίσης δείχνουν ανικανότητα ρύθμισης των συναισθημάτων τους, αποφεύγουν την ανάληψη της ατομικής ευθύνης, φαίνονται σα να μη θέλουν ή να μην μπορούν να καταλάβουν τις αιτίες και τα αποτελέσματα που μπορεί να προκαλεί η συμπεριφορά τους και πάντως επιθυμούν να απαλλαγούν από κάθε αίσθημα ενοχής ή μεταμέλειας. Το τελευταίο, δηλαδή η παντελής  απουσία αισθήματος ενοχής ή μεταμέλειας, αποτελεί και το πιο σημαντικό στοιχείο, για να διαγνώσουμε περίπτωση Διαταραχής Διαγωγής!
    Οι ΔΔ σχετίζονται και εμφανίζουν συννοσηρότητα με:
•   Τις διαταραχές ελλειμματικής προσοχής ή  την Υπερκινητικότητα
•   Την κατάθλιψη
•   Τη χρήση ή και κατάχρηση ουσιών ( που προκαλούν την άμβλυνση του αξιακού κώδικα)
•   Τις μαθησιακές διαταραχές
Οι ΔΔ θεωρούνται εν μέρει το αποτέλεσμα γενετικών επιδράσεων (γονίδια προδιάθεσης), που αλληλεπιδρούν κατεξοχήν με ποικίλους περιβαλλοντικούς παράγοντες, στους οποίους εντοπίζονται και οι κύριες αιτίες πρόκλησής τους. Τέτοιοι παράγοντες είναι:
•   Τα προσωπικά χαρακτηριστικά του ατόμου
•   Το οικογενειακό πλαίσιο
•   Το σχολικό πλαίσιο
Ως προς το πρώτο, είναι γεγονός πως χαρακτηριστικά που σχετίζονται με:
•   Το επίπεδο δραστηριότητας του ατόμου
•   Τη συναισθηματική ανταπόκρισή του
•   Την ποιότητα των διαθέσεών του
•   Την κοινωνική του προσαρμογή,
επηρεάζουν την διαμόρφωση των ΔΔ. Έτσι παιδιά με υψηλή παρορμητικότητα, με ψυχωτισμό (παράλογες σκέψεις), με στόχο την αναζήτηση εντυπώσεων, με χαμηλή συμμόρφωση σε κανόνες, με ψυχρότητα και εχθρότητα, έχουν ιδιοσυγκρασία ανοιχτή σε ΔΔ.
   Ως προς το δεύτερο, είναι γεγονός πως το οικογενειακό πλαίσιο αποτελεί τις περισσότερες φορές φυτώριο γέννησης ΔΔ. Συγκεκριμένα:
•   Η φτώχια και η μειονεξία των γονέων
•   Η ενδεχόμενη ψυχοπαθολογία τους
•   Οι επαναλαμβανόμενες ατυχίες που οδηγούν σε κρίση
•   Οι αδέξιες στρατηγικές πειθαρχίας και ελέγχου
•   Οι συγκρουσιακές σχέσεις μεταξύ των συζύγων
•   Η σκληρή και περιορισμένη γονεϊκή φροντίδα
προξενούν ασαφή όρια, συγκεχυμένες στάσεις ως προς την ευθύνη, τιμωρητικές τάσεις, ασυνέπεια στην άσκηση του ρόλου, αγωγή χωρίς έπαινο και ενθάρρυνση, ολοκληρωτική απουσία, και όλα αυτά με τη σειρά τους, οδηγούν το παιδί σε ΔΔ.
Τα ίδια ισχύουν και για τις διαλυμένες οικογένειες ή και για τις δυσαρμονικά «ενωμένες», που παγιδεύουν τα παιδιά τους με τα ασαφή τους μηνύματα.
   Ως προς το τρίτο, το σχολικό πλαίσιο ευθύνεται με τη σειρά του, από τη μια πλευρά ακούσια, καθώς παρέχει την αφορμή για ΔΔ με τον συγχρωτισμό με τους συνομηλίκους, κι από την άλλη εκούσια, καθώς το σχολικό κλίμα, κατεξοχήν βασισμένο στην ανταγωνιστικότητα, οδηγεί στα παιδιά σε διασπαστική, επιθετική και παραβατική συμπεριφορά.
   Ο ρόλος του σχολείου λοιπόν και του εκπαιδευτικού χρειάζεται να είναι τέτοιος, ώστε να αμβλύνει φαινόμενα ΔΔ, δεδομένου ότι τις περισσότερες φορές, σε μια επιθετική και αντιδραστική συμπεριφορά λανθάνει η επιθυμία του παιδιού να απολαύσει μια ικανοποιητική συναισθηματική σχέση και εμπειρία. Αναγκαίος επομένως είναι ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του σχολείου αλλά και του εκπαιδευτικού. Συγκεκριμένα:
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ   
   Συνεπής και όχι πολύ αυστηρή ανοχή
   Με μέτρο η έμφαση στην ακαδημαϊκή πρόοδο
   Ηγεσία με αποφασιστικότητα
   Δομημένες τεχνικές διαχείρισης της τάξης
   Το χαμηλότερο δυνατό ανταγωνιστικό επίπεδο
   Διενέργεια σχολικών εκδηλώσεων
   Ώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης
   Ξεκάθαροι κανόνες αποδεκτής συμπεριφοράς κατόπιν συμφωνίας
   Συνεργασία σχολείου και οικογένειας
   Εξατομικευμένο προφίλ για κάθε    μαθητή με τα Δυνατά και τα Αδύνατα σημεία τους.   

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ο εκπαιδευτικός:
   Προσπαθεί να κατανοήσει το σκοπό της συμπεριφοράς του κάθε παιδιού
   Αναζητεί τα θετικά σημεία της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς του
   Σέβεται και εμπιστεύεται
   Επαινεί και δίνει θετική ενίσχυση
   Αποφεύγει τις ανοιχτές συγκρούσεις
   Δε δεσμεύει το παιδί με υποσχέσει, αλλά αντίθετα θέτει καθήκοντα και ευθύνες
   Επιδεικνύει σταθερότητα
   Κατακρίνει την ανάρμοστη συμπεριφορά και όχι το πρόσωπο!`
   Επικεντρώνεται στη βελτίωση της μελλοντικής συμπεριφοράς του παιδιού
   Επιβραβεύει σε κάθε ευκαιρία την πραγματική θετική συμπεριφορά
   Χρησιμοποιεί ποικιλία μεθόδων και διδακτικών προσεγγίσεων, κατά τη διδασκαλία, ώστε να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών.


14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Aπό Ειδική σε Γενική Αγωγή
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2010, 12:54:05 μμ »
Επειδη προερχομαι απο το χωρο της ειδικης σγωγης μπορω να κανω μια ερωτηση?
Για ποιο λογο επιθυμειτε να μεταπηδησετε στη γενικη αγωγη?
Αν δεν επιθυμουσατε να δουλεψετε με αυτα τα παιδια τοτε γιατι πηγατε?
Το κινητρο σας ηταν  να δουλεψετε στην ειδικη μονο για  διορισμο?
Γιατι εγω ακουω συνεχεια οτι αυτοι που εκαναν τα σεμιναρια δεν το εκαναν για το διορισμο αλλα απο τη μεγαλη τους αγαπη να προσφερουν σε αυτα τα παιδια.
Αν καποιος μου πει οτι το εκανε απο αναγκη για να εχει εργασια να το δεχτω αλλα τοτε ποιος ο λογος να θελει να μεταπηδησει στην γενικη αφου ο σκοπος του επετευχθη?
Ποιος λοιπον θα με πεισει οτι δεν εκανε τα σεμιναρια ως πλαγια οδο για την γενικη?
Και γιατι τοσο καιρο που μιλουν για καταργηση των σεμιναριων εσεις υπεραμυνεστε οτι το κανετε για να προσφερετε στην ειδικη αγωγη?
Τελος αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι αν εχετε επιγνωση της αναστατωσης που μπορει να προκαλεσετε στις ηδη ευαισθητες ψυχες και ζωες των μαθητων σας που ηδη δυσκολευτηκαν να περασουν το σταδιο προσαρμογης και τωρα πρεπει να το ξαναβιωσουν. Και καλα το υπουργειο. Αυτο ετσι και αλλιως ειναι αναλγητο, αδιαφορο και ανεπαρκες. Αλλα και οι εκπαιδευτικοι? Που ειναι οι ευσυνειδησια ενος ανθρωπου που διαπραττει λειτουργημα? Που ειναι η αγαπη και το ενδιαφερον που υποστηριζατε οτι ειχατε γι'αυτα τα παιδια?


Σελίδες: 123 ... 107

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 465

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.