Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tsa

Σελίδες: 12
1
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Ιανουάριος 08, 2014, 08:52:33 μμ »
και αύξηση ωραρίου έγινε και συνάδελφοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, και τα 2 είχαν αναγγελθεί πολύ νωρίτερα και πολλοί δεν τα πίστευαν.
Για κοίτα τις δηλώσεις τους τι λέγανε, ότι δεν θα γίνει τίποτα και όλα έγιναν!

2
Εξετάσεις / Απ: Ημερομηνια πανελληνιων
« στις: Ιανουάριος 08, 2014, 08:09:25 μμ »
Το 27/5 είναι τόσο σίγουρο και έγκυρο, όσο και οι δηλώσεις τους που έχουν ανακοινωθεί κατά καιρούς (αύξηση ωραρίου, διαθεσιμότητα,.......)!!! Σίγουρα πράγματα.

3
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ με 60-40 επί των θέσεων. 60% των θέσεων χωρίς να προσμετράτε η προϋπηρεσία και 40% των θέσεων να προσμετράτε και η προϋπηρεσία. Αλλά όλοι με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και ας παραμείνει το 60-40. Μόνο έτσι δεν θα υπάρχουν αδικίες και για αυτούς που έχουν προϋπηρεσία αλλά και για τους νέους που δεν βλέπουν να τελειώνει η μεταβατική για να διαγωνιστούν και αυτοί. Μόνο αυτό θα μας σώσει από τη φαγωμάρα προς το παρόν.

4
εσύ φίλε μου αν είσαι κάτω των 30 δώσε οσους ασεπ θέλεις. εμείς δεν θέλουμε. το αποδείξαμε και το αποδεικνύουμε καθημερινά. το κράτος μας χρωστάει και το ξέρει. αντικειμενικά κριτήρια και τέλος. ο νόμος Διαμαντοπούλου μοιάζει παράδεισος μπροστά στις προτάσεις κάποιων!!!
Άλλο η βιασύνη  και το προσωπικό όφελος του καθενός και άλλο η αξιοκρατία.  Στην Ελλάδα η  αξιοκρατία συνδέεται με το προσωπικό όφελος του καθενός και γιαυτό δεν πρόκειται ποτέ να υπάρξει αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων.

5
Άρα ζητάτε να κάνουμε μια νέα μορφή επητηρίδας αυτής των επιτυχόντων και μη διοριστέων εκπαιδευτικών Ασεπ και να συσσωρεύονται πάλι χιλιάδες στους πίνακες.Μια από τα ίδια δηλαδή,πιάσαμε τη βάση και περιμένουμε σειρά στην καινούργια επιτηρίδα.Αυτό λέγεται αξιοκρατία!!!!!!!
Μάλλον τα μπέρδεψες, δεν έχει σχέση με επετηρίδα. Ο διαγωνισμός θα γίνεται για συγκεκριμένες θέσεις,  ή οι πίνακες θα ισχύουν για τρία χρόνια και μετά όλοι πάλι ΑΣΕΠ. Αυτό δεν είναι επετηρίδα.

6
το κακο με τη μεταβατικη ειναι οτι εγινε ....αμεταβατη
απο την ωρα που κοπηκαν οι διορισμοι η μεταβατικη για να εξομαλυνει αδικιες θα πρεπει να διαρκεσει πολλα χρονια
και οι νεοι απο την αλλη μερια θελουν καιεχουν καθε δικαιωμα να ζησουν και αυτοι το ...ονειρο
ολοι δικιο εχουν, αντε να βρεις ακρη
Γιαυτό πρέπει άμεσα να γίνει νέος ΑΣΕΠ  με καθορισμένο αριθμό θέσεων με δυο κατηγορίες 60-40 επί των θέσεων(60% χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας και 40% με προσμέτρηση προϋπηρεσίας). Δηλαδή θα δηλώνεις από την αρχή σε ποια κατηγορία θες να διαγωνισθείς. Και αφού τελειώσει αυτός ο διαγωνισμός διαλύονται οι πίνακες για μόνιμους διορισμούς και ισχύουν μόνο για αναπληρωτές. Έτσι τελειώνει η μεταβατική και ύστερα γίνεται μόνο ΑΣΕΠ για το σύνολο των θέσεων με τα κριτήρια που ανέφερα σε προηγούμενο μήνυμα.

7
Κατά τη γνώμη μου τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά πρέπει να μετράνε. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τον κόπο που έκανε κάποιος να αποκτήσει έναν επιπλέον τίτλο σπουδών. Πρέπει να δίνουν μία έξτρα βαθμολογία στο βαθμό του ΑΣΕΠ όπως δίνει και ο βαθμός πτυχίου. Κόποι τόσων ετών δεν μπορούν να πηγαίνουν χαμένοι. Μη ξεχνάμε ότι στην εξέταση του Ασεπ υπάρχουν ένα σωρό αστάθμητοι παράγοντες. Μπορεί κάποιος να είναι πολύ αξιόλογος εκπαιδευτικός αλλά την ημέρα της εξέτασης να έχει ένα πρόβλημα υγείας ή ένα οικογενειακό πρόβλημα ή να του έχει συμβεί κάτι απρόοπτο και να μην έχει την απόδοση που θα είχε σε άλλες συνθήκες και να γράψει πιο χαμηλά. Γιατί να μην πάρει κάποιον έξτρα βαθμό για το μεταπτυχιακό του που είναι δουλειά χρόνων; Αν δε μετράνε τα μεταπτυχιακά τότε να μη μετράει και ο βαθμός πτυχίου.
Ξεχνάς ότι διαγωνίζεσαι σε ένα κλάδο με συγκεκριμένα τυπικά προσόντα. Δηλαδή βασικό πτυχίο. Το μεταπτυχιακό το έκανες για να εξειδικευτείς σε κάτι συγκεκριμένο και να αποκτήσεις περισσότερες γνώσεις, όχι για να προηγείσαι των τυπικών προσόντων. Εξάλλου θα σου αναγνωριστεί μετά το διορισμό για βαθμολογική-μισθολογική εξέλιξη. Αλλιώς θα πρέπει να προστεθούν στα τυπικά προσόντα όλων των κλάδων και τα Μεταπτυχιακά. Πράγμα δύσκολο γιατί είναι εξειδίκευση και οι εξειδικεύσεις είναι εκατοντάδες. Ποιος θα καθορίσει τι είναι συναφές και τι όχι , άλλες αδικίες εδώ. Τώρα, τους αστάθμητους παράγοντες τη μέρα της εξέτασης δεν μπορείς να τους προβλέψεις όπως σε όλες τις γραπτές εξετάσεις που θα σου τύχουν. Θα υπάρχει και ο επόμενος διαγωνισμός.

8
Με μια μεταβατική περίοδο διορισμών μερικών ετών για να μην αδικηθούν κάποιοι που είναι πολύ κοντά στο διορισμό σύμφωνα με το προηγούμενο σύστημα και αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου τώρα μπορεί να ισχύσει αυτό που λέω και θα είναι το δικαιότερο αν γίνει. Αν και δεν το πιστεύω γιατί η αναξιοκρατία έχει καλλιεργηθεί όλα αυτά τα χρόνια και έχει φωλιάσει για τα καλά μέσα μας. Ίσως σε σε μια εικοσαετία από τώρα...

9
Το κριτήριο είναι ένα, μόνο επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό  ΑΣΕΠ για καθορισμένες θέσεις με καθορισμένα τυπικά προσόντα για κάθε κλάδο, δηλαδή βασικό πτυχίο. Οι προϋπηρεσίες και τα μεταπτυχιακά / διδακτορικά μετά το διορισμό για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Στα σεμινάρια ξέρουμε όλοι πως δίνονται τα πιστοποιητικά. Η παιδαγωγική επάρκεια θα πιστοποιείται στο γραπτό διαγωνισμό, άσχετα αν έχουν ή δεν έχουν χαρτί και μετά το διορισμό παιδαγωγική αξιολόγηση στην τάξη. Για να μη θεωρούμε δεδομένη την παιδαγωγική επάρκεια και στο διαγωνισμό αυτοί που την κατέχουν να πιάνουν μετά βίας τη βάση (μεγάλο ποσοστό κάτω από τη βάση!) και στο τέλος να προηγούνται και αυτών που έγραψαν άριστα! Έτσι με μοναδικό δεδομένο το γραπτό διαγωνισμό ξεκαθαρίζουν ευκολότερα τα πράγματα και οι διορισμοί θα γίνονται όσο πιο αξιοκρατικά γίνεται.  Το τέλειο σύστημα δεν υπάρχει αλλά όσο λιγότερα είναι τα κριτήρια τόσο πιο αξιοκρατικός θα είναι ο γραπτός διαγωνισμός.

10
παραιτησε απο αναπληρωτης και κανεις αιτηση διορισμου?και αν δεν σε παρουν?τι γινεται?παει μετα η δουλιτσα...δεν μιλαω για τους εχοντες το φεκ του τελευταιου ασεπ αλλα για αυτους που ειναι σε καλη σειρα στον πινακα διορισμων
Κάνεις αίτηση, βγαίνει το ΦΕΚ διορισμού, παρουσιάζεσαι για ορκωμοσία, ορκίζεσαι και αμέσως  στέλνεις με Φαξ την παραίτησή σου μαζί με το χαρτί της ορκωμοσίας από τη δευτεροβάθμια που παρουσιάστηκες στη δευτεροβάθμια που ήσουν αναπληρώτρια.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: "παρουσιολόγιο"
« στις: Δεκέμβριος 20, 2013, 01:18:16 μμ »
Το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών χωρίζεται σε δύο μέρη :
Στο ωράριο διδασκαλίας και στη παραμονή στο σχολείο για την ολοκλήρωση συγκεκριμένου  έργου που τους έχει ανατεθεί από τα διοικητικά όργανα του σχολείου
Τα διοικητικά όργανα του σχολείου είναι οι εκπαιδευτικοί με διοικητικά καθήκοντα, δηλαδή οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές και Υπεύθυνοι Τομέων των ΣΕΚ και ισχύει ξεκάθαρα ότι αυτοί παραμένουν στο σχολείο καθημερινά για έξι ώρες και συνολικά 30 ώρες την εβδομάδα. Έχουν οριστεί με απόφαση να ασκούν διοικητικά καθήκοντα και όχι συγκεκριμένο έργο όπως οι εκπαιδευτικοί.
Αντίθετα οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν διοικητικά καθήκοντα στο σχολείο παρά μόνο τους ανατίθεται συγκεκριμένο έργο. Η παραμονή τους στο σχολείο ορίζεται υποχρεωτική ως προς την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου που τους ανατέθηκε μέχρι έξι ώρες και συνολικά 30 ώρες την εβδομάδα Όταν ολοκληρώσουν το συγκεκριμένο έργο που τους ανατέθηκε τότε μπορούν νομίμως να αποχωρίσουν επειδή παύει να ισχύει ο περιορισμός των διατάξεων. Δεν αναφέρεται πουθενά ποια μέρα και πόσες ώρες θα ασχοληθείς. Ο Νομοθέτης θέλει να εξασφαλίσει την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου και όχι να υποχρεώσει τον εκπαιδευτικό να παραμένει στο σχολείο για 30 ώρες την εβδομάδα ασχέτως αν ολοκλήρωσε το συγκεκριμένο έργο που του ανατέθηκε.
Αυτά καταλαβαίνω εγώ διότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να καταλάβω, απλά Ελληνικά είναι.
Αν δεν ισχύουν αυτά που γράφω γιατί το Υπουργείο δεν στέλνει ξεκάθαρη απόφαση για υποχρεωτική παραμονή όλων στο σχολείο άσχετα αν έχουν ολοκληρώσει το συγκεκριμένο έργο τους; Αλλά σε ποιο Νόμο άραγε θα στηρίξει αυτή την απόφαση;;

12
Δεν διαφωνούμε σε αυτό, φυσικά και ο ΟΑΕΔ θα αναλάβει τη μαθητεία στις επιχειρήσεις. Αλλά τα μαθήματα πρέπει να γίνονται από καθηγητές του ΕΠΑΛ (7 ώρες) ώστε να παίρνουν και το πτυχίο από το ΕΠΑΛ. Μάλλον τα μαθήματα θα σταματούν στο τέλος του σχολικού έτους αλλά θα γίνονται έλεγχοι από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ στις επιχειρήσεις μέχρι τις 31 Αυγούστου που τελειώνει η μαθητεία.

13
Μερικές παρατηρήσεις για το σχέδιο νόμου.
1. Στα μαθήματα της Ομάδας Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών έχει:  ''Αρχές Μηχανολογίας (4 ώρες ) ενώ Αρχές Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας (3 ώρες) '' σελ. 16
Με ποιο σκεπτικό η μια ώρα διαφορά τη στιγμή που μάλλον το δεύτερο θα είναι κοινή ανάθεση σε Ηλεκτρολόγους και Ηλεκτρονικούς (λόγω ενοποίησης τομέα);
2. Τα ΣΕΚ μάλλον θα ονομαστούν Εργαστηριακά Κέντρα ''στα οικεία Εργαστηριακά Κέντρα ή στα Σχολικά Εργαστήρια του ΥΠΑΙΘ'' σελ. 18
3. Η μαθητεία θα γίνεται από κοινού με τον ΟΑΕΔ !!! ''Στην «Τάξη Μαθητείας» εφαρμόζεται πρόγραμμα του εργαστηριακού μαθήματος «Ενισχυτική Εργαστηριακή Εκπαίδευση της Μαθητείας» επτά (7) συνολικά ωρών , επιμερισμένο σε δύο ημέρες εβδομαδιαίως , το οποίο διδάσκεται στη σχολική μονάδα του ΕΠΑ.Λ, καθώς και τις σχολικές μονάδες του ΟΑΕΔ , από εκπαιδευτικό προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας και του ΟΑΕΔ για διάρκεια ενός σχολικού έτους , ήτοι από την 1η Σεπτεμβρίου έως και την 30η Αυγούστου εκάστου έτους.'' σελ. 17 επίσης ''Το εργαστηριακό μάθημα πραγματοποιείται σε Εργαστήρια του ΟΑΕΔ ή στα οικεία Εργαστηριακά Κέντρα ή στα Σχολικά Εργαστήρια του ΥΠΑΙΘ.'' σελ. 18
Δηλαδή ποιος θα αποφασίζει που θα διδάσκεται!!! Άρα οι ώρες της μαθητείας (7 ώρες) και το Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης (70 ώρες) δεν πρέπει να προσμετρώνται για το ωράριο των καθηγητών του ΕΠΑΛ.
4.  '' Οι απόφοιτοι της «Τάξης Μαθητείας» λαμβάνουν Πτυχίο Ειδικότητας επιπέδου 4 από το ΕΠΑΛ. '' σελ. 22.
Δηλαδή λαμβάνουν το πτυχίο από το ΕΠΑΛ ενώ οι ώρες της μαθητείας (7 ώρες) και το Προπαρασκευαστικό Πρόγραμμα Πιστοποίησης (70 ώρες)  μπορεί να διδάσκονται από προσωπικό του ΟΑΕΔ!!!

14
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Ιούνιος 17, 2013, 12:41:40 μμ »
Διοριστέοι 2001 , ΦΕΚ Α.Σ.Ε.Π. 484 - 09.11.2001
http://www.et.gr/index.php/2013-01-28-14-06-23/yearly-catalogs-except-tae-epe

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.