Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - raclette

Σελίδες: 123 ... 20
1
Καλησπέρα Ελένη!
Πρόσφατα άκουσα και γι'αυτό
http://alexander-edu.org/
αλλα δε γνωρίζω λεπτομερειες.


2
Απλώς έχε υπόψη σου ότι το ΚΠΓ δεν αναγνωρίζεται στην Ευρώπη.
Αν το χρειάζεσαι για την Ελλάδα όλα καλά, αν είναι για το εξωτερικό θα πρέπει να κοιτάξεις ενα πιστοποιητικό από ξένο φορέα.

3
Α/θμια / Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« στις: Ιούλιος 01, 2018, 11:19:33 πμ »
Ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις.
Νομίζα ότι ακούστηκα πολύ αγχωμένη και φορτική, ενώ δεν είναι καθόλου αυτή η προθεση μου.
Προτιμώ κι εγω το παιχνίδι και τις εκδρομες από τις δραστηριότητες και τις επαναλήψεις καλοκαιριάτικα και είμαι προσγειωμένη ως προς τις παρατηρήσεις μου και το θέμα του προγραμματος. Και η δασκάλα του ειναι επίσης χαλαρή αντίθετα από ότι φάνηκε στο μήνυμα, καμια μας δεν εχει την πρόθεση να πιεσει το παιδι και να επισπευσει καταστάσεις

Και στο σκάκι είναι καλός, και στα μουσεία και στα θέατρα πηγαίνουμε, και τα εξωσχολικά βιβλία του διαλέγει μόνος του και πολύ ελεύθερο χρόνο έχει, αλλά το βλέπω ότι η προχωρημένη του πνευματική κατάσταση επηρεάζει τη σχέση του με το σχολικό περιβάλλον.
Το πρόβλημα μου είναι αυτό που είπε και η συνάδελφος
α άτομα αυτά σε αρκετές περιπτώσεις δεν μπορούν να συμβαδίσουν με τους συνομηλίκους τους, με αποτέλεσμα να νιώθουν μοναξιά, να έχουν τάσεις απομόνωσης, κλπ"

Αυτό λοιπόν με προβληματίζει: πως να προχωράει πνευματικά, με ερεθίσματα αλλά χωρίς πίεση
και κυρίως χωρίς να επηρεάζεται η παιδική του ηλικία και να νιώθει απομονωμένος...

Προς Εριέττα: κανείς μας δεν είναι ταπεινός επαγγελματίας, δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να νιωθεις ματαιωμένη.
Οι συγκυρίες και οι ευκαιρίες μπορεί να καθορίζουν την επαγγελματική εξέλιξη μας, αλλά η ικανοποίηση των πνευματικών μας αναγκών καθορίζει την γενικότερη ισορροπία μας ως προσωπικότητες. Μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι και χωρίς να είμαστε ο Μπιλ Γκέιτς και ο Μαρκ Ζουκενμπεργκ

4
Α/θμια / Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« στις: Ιούνιος 30, 2018, 10:55:42 μμ »
Καλησπέρα

Έχω ένα παιδί 7 ετών που μόλις τελείωσε την Α Δημοτικού. Οι γλωσσικες και μαθηματικές του ικανότητες υπερκαλύπτουν την ύλη της Β Δημοτικού και η δασκάλα του, η οποία είναι εξαιρετική, πρότεινε η ίδια επαναληπτικά βιβλία των ιδιωτικών οίκων για τις διακοπές για πιο προχωρημένες τάξεις.
Ο μικρός σε ηλικία 4 ετών εφτιαχνε παζλ για 6 ετών και στα 5 διάβαζε και στο ελληνικό και στο λατινικό αλφάβητο, ενώ είναι ικανός να συνθέτει μακροσκελείς παραγράφους με μέτρια ορθογραφία. Ειναι εσωστρεφής και αρκετά ώριμος συναισθηματικά, με μεγάλη ικανότητα συγκέντρωσης από νεαρή ηλικία και με κάποια δυσκολία στις κοινωνικές του συναναστροφές.

Διστάζω να τον εντάξω στους χαρισματικούς και δεν ξέρω αν έχει και νόημα...
Εξ όσων γνωρίζω δεν μπορεί να πηδήξει τάξη.
Έχετε κάποια άλλη ιδέα εκτός από το έξτρα υλικό που μπορεί να του δίνει η δασκάλα του;

5
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! πολύ κατατοπιστικές πράγματι...
Είχα μιλήσει με τη διοργανώτρια και είχα καταλάβει ότι ήταν οργανωμένοι.
Πράγματι η έλλειψη χρόνου ήταν σοβαρό αντικίνητρο για μένα τότε, αλλά αν δεν έχει και απαιτήσεις από τον συμμετέχοντα πόσο αποτελεσματική επιμόρφωση θα ήταν;
Εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε.

6
Το είχα δει κι εγώ το συγκεκριμένο σεμινάριο αλλά δεν κατάφερα να το ξεκινήσω για διάφορους λόγους.
Μείνατε ευχαριστημένη από συνολικό πρόγραμμα; πιστεύετε ότι σας βοήθησε να βελτιωθείτε;

7
Αν δεν έχεις οικογενειακές υποχρεώσεις, κάνε το, είναι εμπειρία ζωής, χωρίς όμως να περιμένεις να φεύγεις κάθε Σαββατοκύριακο. Οταν πας στο δυσπρόσιτο μένεις εκεί και τελείωσε.
Το ζήτημα είναι να εισαι συνειδητοποιημένος, να έχεις θετική προσέγγιση και πως έλεγε συνάδελφος που τα είχε φάει με το κουτάλι, επωφελούμαστε απ'ό,τι καλό έχει να σου προσφέρει ο τόπος: ηρεμία, χαλάρωση, θάλασσα μεχρι το Νοέμβριο, πεζοπορία το χειμώνα, πανηγυρια για συλλογή λαογραφικού υλικού αν εισαι φιλόλογος, μαθημα παραδοσιακών χορών με τον γυμναστή, μπιρίμπα και επιτραπέζια με τους συναδέλφους, μαθήματα ξένης γλώσσας και προβολή ταινιών μεταξύ σας, ραπτική/πλέξιμο και μετά όλα στο Χαμόγελο του Παιδιού, διάβασμα εξωσχολικών που σκονίζονταν χρόνια στη βιβλιοθήκη σου ο κατάλογος είναι ατελείωτος αρκει να ΘΕΛΕΙΣ και να μη σκέφτεσαι αυτό που άφησες πίσω αλλά πως θα αξιοποιήσεις στο μέγιστο αυτό που βρήκες. Αδύνατον να είναι όλοι τόσο μονοχνωτοι ώστε να μην μπορείς να συνεννοηθείς με κανένα, εδώ συνάδελφος στην Ηρακλειά και επέζησε αξιοπρεπέστατα μια χρονιά. Εκτός από όλα τα θέματα πάντως που προανέφεραν οι συνάδελφοι, θα προσθέσω ότι εγω ειχα επιλέξει το μικρό νησί και επειδή δεν είχα αυτοκίνητο και γλύτωσα τις μετακινήσεις μεταξύ σχολείων, ενώ τα παιδιά, παρότι μερικές φορές τα έχουν αμολήσει στο έλεος του θεού και της φύσης, δεν είναι τα χαλασμένα κακομαθημένα των μεγάλων νησιών όπως η Κως, η Μύκονος, η Σκιάθος όπου οι συνάδελφοι δεινοπαθούν. Γενικότερα, το μικρο νησί, παρόλα τα αναμφισβήτητα προβλήματα του στο θέμα της επιβίωσης, εργασιακά έχει λιγότερο άγχος.

8
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου
« στις: Ιούλιος 31, 2017, 10:42:42 μμ »
5 χρονια μέχρι τα έκτα γενέθλια του παιδιού.

9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 15, 2017, 08:29:53 μμ »
@chris 75
ευχαριστώ για την απάντηση.
Διάβασα και το προηγούμενο σχόλιο σου και συνηγορεί ουσιαστικα με τις ιστορίες που γνωρίζω...
Τελικά την έκανα τελευταία στιγμή σε άλλο φορέα ελπίζοντας μονο σε ένα γυρισμα της τύχης...
Το ζήτημα των αποσπάσεων σε φορείς είναι από μονο του μια πικραμένη ιστορία, δε θα ήταν ορθότερο να υπάρχει κι εκεί μοριοδότηση αντίστοιχη με αυτή σε πυσδε;
Εφόσον το θέμα των μεταθέσεων έχει φθάσει σε τόσο οριακό σημείο, μήπως θα έπρεπε συνδικαλιστικά τουλάχιστον να υπάρξει κάποια κινητοποίηση ως προς τις αποσπάσεις;
Θα μου πειτε αφελές το ερώτημα, αν οι εκαστοτε κυβερνήσεις το επιθυμούσαν, το προβλημα θα είχε ήδη λυθεί...
Καλά αποτελέσματα εύχομαι σε όλους, καλή δύναμη σε όσους δεν τα καταφέρουν...

10
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 15, 2017, 11:13:17 πμ »
@Sapore ευχαριστώ... θα το κάνω κι ο,τι προκύψει... οποιος έχει καμιά ιδέα ευπρόσδεκτη. Καλά αποτελέσματα σε όλους

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 15, 2017, 08:47:38 πμ »
Συνάδελφοι, καλημέρα σε όλους.
Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να κάνω αίτηση σε φορέα, αλλά δεν διαθέτω καμία γνωριμία που θα μπορούσε να "βοηθήσει"...
Έχετε κάποια ιδέα να προτείνετε που μπορεί να έχει κάποιες ελπίδες;
Ευχαριστώ

12
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2017
« στις: Μάιος 05, 2017, 02:24:04 μμ »
καθε χρόνο και καλύτερα... τώρα πεφτουν τα στοιχήματα για πότε θα μηδενίσουμε το κοντέρ...

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2017
« στις: Μάιος 04, 2017, 05:11:29 μμ »
 ερώτηση για όποιον γνωρίζει ή είναι σε θέση να εκτιμήσει :
αν όντως εφαρμοστεί περαιτέρω αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών όπως κυκλοφορεί με το κλείσιμο της τελευταίας αξιολόγησης της κυβέρνησεις, πόσο αρνητικές επιπτώσεις θα υπάρξουν σε μελλοντικές μεταθέσεις; υπαρχει εικόνα για την κίνηση των υπεραριθμων στα μεγάλα αστικά κέντρα; αν όντως εφαρμοστεί το μέτρο, εικάζω ότι οι μεταθέσεις θα παγώσουν για πολλά χρόνια και σε βασικές ακομα ειδικότητες.

14
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Μάιος 04, 2017, 04:26:17 μμ »
Οποιος ενδιαφέρεται για διδακτορικό στο εξωτερικό σε θετικές επιστήμες μπορεί να εξετάσει επίσης και τα πανεπιστήμια της Ολλανδίας που έχουν όλα αγγλόφωνα προγράμματα και είναι εξαιρετικού επιπέδου. Υπάρχει επίσης η περίπτωση της Σουηδίας για αγγλόφωνους και θυμίζω ότι η Γαλλία δεν έχει δίδακτρα πλέον της ετήσιας εγγραφής κάθε Νοέμβριο.

 Όποιος περιμένει πάντως να τον πάρει ο καθηγητής από το χεράκι και να του υποδεικνύει συγκεκριμένη κατεύθυνση θα απογοητευτεί.
Η πρωτοβουλια είναι το Α και το Ω ενός ερευνητή, είστε επιστήμονες πλέον, όχι φοιτητές.
Η δική μου επιβλέπουσα στη Γαλλία, εξαιρετικός άνθρωπος, κάθε φορά που της έλεγα "πετάει ο γάιδαρος" συμφωνούσε απόλυτα  ;D αλλά πάντα μου θύμιζε ότι πρέπει να έχω επιχειρήματα και μόνο δυο φορές παρενέβη για να μου τραβήξει τα χαλινάρια όταν με είδε να απομακρύνομαι πολύ σε βαλτώδη μονοπάτια. Στην αρχή την έβλεπα κάθε δυο μηνες, αλλά όταν άρχισα να γράφω και να παραδίδω κεφάλαια με σταθερό ρυθμό, υπήρξε συνεπέστατη και με μεγάλη ψυχολογική υποστήριξη κατά τη διάρκεια της πολύ μοναχικής συγγραφής.

Δική μου συμβουλή πλέον όλων των υπολοίπων συναδέλφων, καλό είναι ο επόπτης σας να είναι ειδικός στο αντικείμενο και μεγάλο όνομα για να σας προωθήσει λίγο σε συνέδρια και δημοσιεύσεις, αλλά και το ήθος του μετράει εξίσου, γιατί θα είναι ο μοναδικός συνοδοιπόρος σας σε αυτό το δύσκολο μονοπάτι για μια 5ετία τουλάχιστον,
και δεν αξίζει τον κόπο ενα διδακτορικό να καταλήξετε με νευρικό κλονισμό.

Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 325
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 330
Σύνολο: 338

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.