Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dionp

Σελίδες: 1
2
Συνάδελφοι καλησπέρα,
συγχαρητήρια σε όλους μας και καλή τοποθέτηση να έχουμε. Τώρα, ως προς το που θα πάμε, οψόμεθα...Η αλήθεια είναι πως κατά κάποιο τρόπο περίμενα αυτή την εξέλιξη. Ας μην ξεχνάμε πως δεν είμαστε τα αγαπημένα παιδιά του Υπουργείου. Αντίθετα είμαστε αντίδικοι. Για ποιο λόγο να στηρίξει μια χούφτα ΑΣΕΠΙΤΩΝ που διορίστηκαν με το "έτσι θέλω" και αντίθετα με τις ιδεολογικές κατευθύνσεις των ιθυνόντων του Υπουργείου; Αυτοί ακούνε ΑΣΕΠ και τρέχουν... Κάποτε θα είμαστε παράδειγμα προς αποφυγή. ¨Να τι μπορεί να πάθει όποιος τα βάζει με το Υπουργείο¨. Και δεν αναφέρομαι στα κενά που έδωσε αλλά στην αναδρομικότητα που τεχνηέντως μας έφαγε. Άν και ανήκω στους υψηλόβαθμους με βλέπω σε κάποιο νησί του Αιγαίου. Με κάποιους από εσάς θα γνωριστούμε από κοντά και για πολύ καιρό θα συζητάμε το " πάθημα" μας.

5
Καλημέρα σε όλους.
Ανήκω σε αυτούς που προσέφυγαν και δικαιώθηκαν. Ωστόσο δεν μπορώ καν να χαρώ για την δικαίωση μας... Φοβάμαι πως το υπουργείο με κάποιο τρόπο θα καταφέρει να μην μας διορίσει. Ποτέ κανείς δεν στάθηκε στο πλευρό μας τόσα χρόνια. Εξάλλου θα υπάρξει το δεδικασμένο και θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου πράγμα που θέλει να αποφύγει με κάθε τρόπο. Με συγχωρείτε για την απαισιοδοξία που καταθέτω. Απλά δεν εμπιστεύομαι πια το κράτος και τους θεσμούς του. Εύχομαι να βγείτε αληθινοί όσοι πιστεύετε τον διορισμό μας και να τελειώσει η αδικία τόσων χρόνων.

7
 :(Συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, πέραν του γελοίου του πράγματος οφείλουμε να δούμε την πραγματικότητα κατάματα. Επί χρόνια καταστρατηγούνταν το 60%- 40%. Δυστυχώς τώρα βλέπω αυτό να θεωρείται και θεμιτό και νόμιμο από την πλειοψηφία των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Δυστυχώς δεν βλέπω κανέναν να υποστηρίζει εκείνους που πέτυχαν στο διαγωνισμό. Ο Σύριζα, όσο και αν τον πιέζει το ΣΤΕ, δεν παύει να είναι μια κυβέρνηση της αριστεράς αγκιστρωμένη στις ιδεοληψίες της. Αναρωτιέμαι πολλές φορές πως είναι δυνατόν να τρώμε τόση λάσπη απλά επειδή επιλέξαμε να δώσουμε σε έναν διαγωνισμό σύμφωνα με τους νόμους του κράτους μας. Πάντως και εγώ πλήρωσα για να πετύχω στο διαγωνισμό... Πλήρωνα μια κοπέλα για να μου κρατάει το παιδί και να μπορώ να διαβάζω. Και το απόγευμα έκανα ιδιαίτερα για να μπορώ να την πληρώνω και μετά τις 12 μ.μ επειδή ήμουν κουρασμένη διάβαζα ιστορικά μυθιστορήματα για να μην χάνω την επαφή και να τα εμπεδώνω καλύτερα. Και όταν το μωρό μου 2 ετών τότε μου χτυπούσε την πόρτα και φώναζε " θέλω τη μαμά μου¨έκλεινα τα αυτιά μου να μην το ακούω. Επιτέλους ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Α, και φροντιστήριο δεν έκανα γιατί είμαι από επαρχία. Για να συνεχίσω τον συλλογισμό μου. Φοβάμαι πως όσοι έχουμε υψηλή βαθμολογία στον ΑΣΕΠ αλλά λίγη προϋπηρεσία δεν πρόκειται να δικαιωθούμε. Δυστυχώς δεν μας στηρίζει κανείς και προφανώς είμαστε λίγοι για να μας υπολογίζουν...

8
Άς μου πει κάποιος επιτέλους γιατί πρέπει να υποστηριχθούν περισσότερο οι έχοντες προϋπηρεσία σε σχέση με τους έχοντες μόρια από ΑΣΕΠ. Ο ένας επέλεξε να ρισκάρει και να διαβάσει και να ταλαιπωρηθεί σε μια πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία και ο άλλος να ταλαιπωρηθεί τρέχοντας στα ξερονήσια. Άν είχα έστω και μια δυνατότητα πριν δώσω ΑΣΕΠ να πάω αναπληρώτρια έστω και μακριά, θα το προτιμούσα από το να συμμετάσχω σε έναν διαγωνισμό- καρμανιόλα με αμφίβολα αποτελέσματα ακόμη κι αν έχει διαβάσει κανείς πολύ καλά. Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί εγώ ( απόφοιτη 1995) δεν κατάφερα να μαζέψω μόρια και προυπηρεσία πριν δώσω ΑΣΕΠ 2008 ( αν και κάθε χρόνο υπέβαλα αίτηση για αναπληρώτρια και ωρομίσθια  για οπουδήποτε. Ας μου εξηγήσετε αυτό το πρώτο το έρημο μόριο προϋπηρεσίας πως το αποκτήσατε εκτός ΑΣΕΠ? Νομίζω ότι έχετε ξεχάσει τι συνέβαινε με την πρόσθετη. Αν θέλετε μια πρόταση δίκαιη: να σβηστεί από όλους η προϋπηρεσία που αποκτήθηκε από πρόσθετη. Κουράστηκα να βλέπω στο σχολείο συναδέλφους που έγραψαν λιγότερο από εμένα ( 72 στους φιλολόγους. Δεν είναι και λίγο...) να είναι μόνιμοι ή να προηγούνται στον πίνακα αναπληρωτών και όταν τους λέω την σειρά μου στον πίνακα του ΑΣΕΠ να εκπλήσσονται για το πως τα κατάφερα και έγραψα τόσο καλά. Αλλά τι σημασία έχει ο βαθμός σου σε έναν γραπτό διαγωνισμό που σύμφωνα με το νόμο του κράτους επιλέγει τους μέλλοντες εκπαιδευτικούς?  Να σας πω? Καμία!!!!!!!!!!!!   

9
Βεβαίως και οι προσαυξήσεις είναι νόμιμες. Το σχόλιο μου σε καμία περίπτωση δεν αφορούσε την νομιμότητα των προσαυξήσεων. Απλά ήθελα να τονίσω ότι κάποιοι έχουν υψηλή βαθμολογία και ως εκ τούτου δικαίως θεωρούν ότι αδικούνται όταν βλέπουν να τους περνούν εκείνοι που έχουν υψηλές προϋπηρεσίες αλλά χωρίς ΑΣΕΠ.

10
Θεωρώ τουλάχιστον απαράδεκτο το ειρωνικό σχόλιο για τον συνάδελφο που εξέφρασε απλά μια απορία για την επικαιροποίηση. Επιτέλους, πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν είμαστε όλοι επιτυχόντες που απλά " περάσαμε τη βάση". Πολλοί από εμάς είμαστε σε πολύ καλή σειρά και έχουμε γράψει, ίσως, και καλύτερα από κάποιους διοριστέους που μας πέρασαν λόγω προσαύξησης της προϋπηρεσίας ή  του βαθμού πτυχίου. Δεν μας χαρίστηκε αυτή η επιτυχία, προσπαθήσαμε πολύ ( κάτω από αντίξοες συνθήκες πολλές φορές και χωρίς φροντιστήριο). Υπό διαφορετικές συνθήκες και σε μια ευνομούμενη πολιτεία θα είχαμε διοριστεί. Ας σταματήσουν κάποιοι να μας χλευάζουν και να μας ειρωνεύονται γιατί είναι ανήθικο.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Οκτώβριος 02, 2015, 12:14:06 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι,
εμένα δεν με εκπλήσσει το θέμα της τοπικής ιστορίας. Έχει παγιωθεί πια να μην διδάσκεται η ιστορία από τους ΠΕ02. Αφού οι μαθητές ξαφνιάζονται όταν οι φιλόλογοι διδάσκουν ιστορία. Πέρυσι με ρώτησαν αν μπορώ εγώ ( έχω πτυχίο Ιστορικού και εκπονώ διατριβή)  να διδάξω ιστορία!!! Το ζήτημα για εμένα είναι πολυσύνθετο ( όχι απλά εξοικονόμησης χρημάτων ) αλλά στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, το κατ'εξοχήν μάθημα που δημιουργεί εθνική και πολιτική πρέπει να απαξιωθεί. Το ζήτημα δεν είναι απλά αν κάποιος ¨ξέρει¨ την ιστορία αλλά αν μπορεί να κάνει τις προεκτάσεις και να ακολουθήσει τις σύγχρονες διδακτικές πρακτικές στο συγκεκριμένο μάθημα. Στην εποχή της λατρείας των αριθμών, ποιος χρειάζεται την ιστορία? Το ζήτημα, βέβαια, που για μένα είναι άκρως πολιτικό δεν είναι ευρύτερα γνωστό στους πανεπιστημιακούς κύκλους αλλά αντιμετωπίζεται σαν συντεχνιακή ιδιοτροπία των φιλολόγων που δεν επιδεικνύουν συναδελφικότητα στους ξενόγλωσσους συναδέλφους. Δυστυχώς, σε αυτή τη χώρα η αξιοκρατία του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη κατάντησε συνώνυμο του ¨βολέματος¨.   

12
Συνάδελφοι καλησπέρα,
θέλω μόνο να ρωτήσω όσους καταφέρονται ενάντια στους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ: Γιατί τόσο μένος? Τι ακριβώς μας καταλογίζουν?
Ποιο ακριβώς είναι το λάθος μας? Μήπως πως πιστέψαμε ότι ζούμε σε ευνομούμενο κράτος με νόμους και δικαιοσύνη? Αν δεν κάνω λάθος όταν υπογράφουμε τη σύμβαση του αναπληρωτή γνωρίζουμε και αποδεχόμαστε οτι θα δουλέψουμε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και όσο μας χρειάζεται η υπηρεσία που μας προσλαμβάνει. Δεν μας υπόσχεται κανείς διορισμό ξανά. Αντίθετα όταν δίνουμε ΑΣΕΠ σκοπός είναι ο διορισμός. Ήταν ο μοναδικός τρόπος ( εκτός από παραθυράκια που δεν γνωρίζαμε οι κοινοί θνητοί ή δεν είχαμε πρόσβαση σε αυτά) να προσεγγίσεις το σχολείο. Τουλάχιστον εγώ αυτό γνώριζα. Με αυτό το σκεπτικό, προσπάθησα πολύ. Δεν ήμουν στους διοριστέους αλλά λίγο πιο κάτω. Νόμιζα ότι τουλάχιστον θα ήμουν αναπληρώτρια αλλά με ξεπερνούν άλλοι: συνάδελφοι με μεγάλη προυπηρεσία απο ΠΔΣ, ιδιωτικά τρίτεκνοι,κ.τ.λ. Εμένα δεν μου δίνεται καν η δυνατότητα να δηλώσω δυσπρόσιτο ή να "οργώσω" την Ελλάδα όπως άλλοι συνάδελφοι παραπονιούνται. Και η σειρά μου είναι κάτω από το 600 στον ΑΣΕΠ του 2008  των φιλολόγων. Ας μου απαντήσει κάποιος με το χέρι στην καρδιά. Έχω υποστεί αδικία ή όχι από το κράτος μου?   

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 225
Σύνολο: 225

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.