Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - CBK

Σελίδες: 123 ... 27
1
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας φυσικός δεν θα πρέπει να διδάσκει χημεία ή ένας χημικός βιολογία κοκ. Τουλάχιστον στο ΑΠΘ σε όλα τα τμήματα Θετικών Επιστημών τα κάναμε όλα σε μαθήματα πανεπιστημιακού επιπέδου. Μπορεί να χρειάζεται κάποια προετοιμασία όπως σε όλα τα μαθήματα, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μαθήματα σχολικού επιπέδου. Ίσως στα μαθήματα κατεύθυνσης να είχε κάποιο νόημα κατά περίπτωση.

2
Παιδιά εγώ ήμουν εντελώς αντίθετος στα εμβόλια. Από ότι φαίνεται ομως για διορισμό πρέπει να είμαστε εμβολιασμένοι. Ξέρετε ποιο εμβόλιο θα μετρά περισσότερο?

3
συγχαρητήρια για το κείμενο!!!
πάντως απαντήσεις μη περιμένουμε
Συνήθως οι επιστολές αυτού του περιεχομένου από εκπαιδευτικούς είναι γραμμένες με γκρινιαρικο ύφος και γεμάτες ορθογραφικά λάθη. Η συγκεκριμένη επιστολή είναι πολύ διπλωματικά γραμμένη και έχει μια αίσθηση συμπάθειας ίσως και πιθανής συμπόρευσης με τους αποφασίζοντας αν όλα πάνε καλά. Πιστεύω θα απαντήσουν. Μπράβο στον συντάκτη!

4
Ωραία λοιπόν τα ασυμπτωματική παιδάκια από εκεί που ήταν στο σχολείο τους με άλλα παιδάκια και μετά με τους σχετικά νέους γονείς τους θα πάνε τώρα στους παππούδες.

5
Με κλειστά τα νηπιαγωγεία και τους παιδικούς σταθμούς και γονείς σε τηλεεργασια η μόνη λύση είναι οι παππούδες.

6
Μόνο 3 μόρια; Αδικία...! Αλλά όπως αναφέρθηκε, κάθε φορά αδικείται και μια ομάδα. Δυστυχώς μας έχουν για τράπουλα και σε κάθε νομοσχέδιο μας ανακατεύουν, αφού ανακατευτούμε εμείς μεταξύ μας.
Για το υπουργείο ένα διδακτορικό μετράει όσο 14 παιδιά. 14 παιδιά που δεν κοιμούνται και κλαίνε όλο το βράδυ, 14 παιδιά που όλο θέλουν και δεν συμμερίζονται καμία από τις ανάγκες σου, 14 παιδιά που όλο μαλώνουν ποιο θα πρωτοπαιξει με τα 5 τάμπλετ γιατί μόνο για πέντε φταναν τα λεφτά.

7
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: 40 plus...
« στις: Ιούλιος 13, 2020, 09:13:52 πμ »
Πρέπει να πιέσουμε για μοριοδοτηση του χρόνου κτήσης του πτυχίου πλέον...φτάσαμε τα 40-45-50 ...πρέπει να δοθεί ένα προβάδισμα σε ανθρώπους με οικογένεια που δεν μπορούν να αλλάξουν επαγγελματική πορεία όπως ο 25-40...Είναι δίκαιο και πιστεύω θα γίνει πράξη... :D
Αν το δούμε από την ανθρώπινη πλευρά είναι σωστό. Πολλοί από τους αναπληρωτές 45αρηδες δεν ξέρουν να κάνουν τίποτα αλλο., και δεν έχουν επιλογή. Πολλοί δυσκολεύονται ακόμη και να στείλουν ένα mail ή να πληκτρολογησουν το τελικό ς . Μόνο σαν δάσκαλοι θα μπορούσαν να δουλέψουν.

8
Μαθημα κανατε...αλλα πως την αποκτησατε την προσβαση στην Προυπηρεσια? Με χαμογελο Golgate η κανενα τενεκε λαδι που ελεγε και μια ψυχη εδω μεσα?
Ξέρεις συνάδελφε όταν δίνεις ακόμη και έναν τενεκέ λάδι που τόσο υποτιμητικά αναφερεις, η ζωή σου επιστρέφει δύο και τρεις τενεκέδες. Ξέρεις ''συναδελφε'' όταν χαμογελας, έστω και με Colgate, η ζωή σου χαμογελά. Αυτός ίσως να ήταν και ο λόγος που οι ΑΣΕΠολαγνοι κατατροπωθηκαν, αντί να είναι κολλημένοι με τα διαβάσματα στείρων γνωσεων καλό θα ήταν να προσπαθήσουν έστω και αυτή την ύστατη στιγμή που όλα φαίνεται να χάθηκαν, να συντονιστούν με το καλό, με το χαμόγελο, με την προσφορα, με την θετική συμπαντική ενέργεια.

9
Μόνο εκθέσεις ξέρουμε να γράφουμε για το πόσο αγαπάμε το περιβάλλον και τη φύση και τη κλιματική αλλαγή? Ναι τα κλιματιστικά κλειστά, για να σώσουμε ζωές και να σώσουμε και το περιβάλλον. Από τα ευχολόγια και τις φανφάρες ας περάσουμε μια φορά στη δράση.

10
Δεν είναι τόσο απλή η απάντηση.
Δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ad hoc λύσεις στα νοητικά μας εργαλεία.
Πρέπει να απαλλαγούμε από τη γενικευτική χρήση της αιτιοκρατίας που προβάλλει ο Διαφωτισμός (ΟΚ: Ως απότοκο του Αρχαίου Ελληνικού κ Ρωμαϊκού τρόπου).

Επίσης, σίγουρα πρέπει να απαλλαγούμε από νοητικές κατασκευές, όπως αυτή που προτείνει ο koshl,Dunning–Kruger effect , κάτι που βέβαια δε πρόκειται να γίνει όσο λειτουργεί το εργαλείο μας (δλδ πείσουμε όσο πιο πολλούς ως "ορθό") και δε "σπάει".

Και βέβαια δεν είναι θέμα 1 ή 2 ετών σκέψης κ αποστασιοποίησης , αλλά δεκαετιών ίσως και αιώνων για την ανθρωπότητα.
Και πάντα θα κρίνεται από την πραγματικότητα: Μπορεί η "αλλαγή" να γίνει και μετά από πολλούς αιώνες.

ΔΕΝ αναφέρομαι απλά στο Kuhn για Επαναστάσεις "αφηγημάτων", αν παρεξηγήθηκα σε ό,τι είπα, αλλά σε αλλαγή της ίδιας της πίστης μας στην αποτελεσματικότητα της "αιτιοκρατίας", όπως εκφράζεται με τις νοητικές κατασκευές και τις συνάφειες μεταξύ τους, για να "εξηγήσουμε" την πραγματικότητα.

ΚΑΙ, βέβαια, Αν το ισχυριστεί κανείς, εγώ προσωπικά δε διεκδικώ καμιά "θέση" σε όλο αυτό: Το προσπαθώ για τον εαυτό μου, καταλήγω σε συμπεράσματα, ΚΑΙ ό,ποιος για τους λόγους του (τους έχω εξηγήσει σε προηγούμενα post μου) δε προτιμά αυτά που γράφω, ΑΣ συνεχίσει.
Το σχολείο έχει σημαντικότατο ρόλο σε όλα αυτά και ΑΝ ο die λέει και για άλλους κοινωνικούς δρώντες : ΚΑΙ αυτοί έχουν περάσει από αυτό.

Επιγραμματικά:
Άλλος ένας νέος επιστήμονας που ολοκλήρωσε το σκοιλ ελικικικου masterclass. Είναι η νέα μάστιγα. Και αυτή είναι από τις καλές περιπτώσεις, άλλος απαγγέλει βιβλία ινδονησιακης μαγειρικής μεταφρασμένα από Google translate στα Ελληνικά.

11
Άσχετο (αν και κατακριτέο, αν όντως ισχύει) το τι γράφει ο κάθε Άρειος Πάγος.. Σημασία έχει πόσο ΜΗ φασίστας είναι ο καθένας προσωπικά.-
Πολύ σωστά ο ιός δεν κοιτά χρώμα και εθνικότητα. Αυτή τη στιγμή έχει και μέρη στη Λάρισα και την Ξάνθη που είναι σε καραντίνα και δεν είναι πρόσφυγες.

12
Και όσοι είναι κάτω των 45-40 δηλαδή, θα πρέπει να μπόυνε μπροστά ως human shield για τους υπόλοιπους;;;
Συνάδελφοι, η λογική του στρατού ( ο παλιός είναι αλλιώς) που έχουνε κάποιοι εκπαιδευτικοί χρόοονια τώρα απέναντι στους νεότερους, τώρα μεταφέρεται και στο θέμα του κορονοιού... >:( :( >:(
Με τις μειώσεις στις συντάξεις και τις καθυστερήσεις οι περισσότεροι ηλικιωμένοι συνάδελφοι έχουν αναγκαστεί να μπαίνουν σε τάξεις με χίλια δυο προβλήματα, υγείας, άλλης εποχής κτλ. Τωρα το κράτος θα τους εκθέσει και στον ιό? Κάποιος δεν πρέπει να τους προστατέψει?

13
Μα τι θα πει μεγάλης ηλικίας καθηγητές; Σήμερα, πέθανε ένας άντρας νεώτατος, 35 ετών, χωρίς υποκείμενο νόσημα. Το πρώτο τεστ για τον ιό που του έγινε ήταν αρνητικό... Επομένως, όλοι μπορούν να νοσήσουν, ακόμη κι οι πιο μικρής ηλικίας εκπαιδευτικοί. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή!
Είναι τόσο σπάνιο που το λες ως είδηση. Μπορεί να ξέρουμε λίγα για τον ιό, αλλά το σίγουρο είναι ότι η θνησιμότητα είναι εξαιρετικά χαμηλή για κάτω των 50 χωρίς υποκείμενα νοσηματα.

14
Να μου επιτραπεί η έκφραση ''ανόητα αρθρα χωρίς λόγο ύπαρξης''.
Αναλύσεις επί αναλύσεων χωρίς να λένε ουσιαστικά τίποτα!
Αποθεώνουν την εξ αποστάσεως στήριξη (διότι διδασκαλία ή εκπαίδευση ΔΕΝ είναι).
Οι μαθητές φέτος πρέπει να νιώθουν αδικημένοι. Η χρονιά ήταν λειψή. Τα e-μαθήματα είναι μια απάτη!
Ας πάψουν οι φωνές που ζητάνε όλο και περισσότερο την εξ αποστάσεως στήριξη. Δεν είναι για καλό. Κανέναν δεν ωφελεί!
Μου θυμίζει την άλλη μεγάλη απάτη την δεκαετία του  1910 περί αντικατάστασης αλόγων και καρων από αυτοκίνητα και φορτηγά. Μην πέφτετε στην παγίδα, δεν αλλάζουν έτσι γρήγορα τα πράγματα.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159430
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 281
Σύνολο: 288

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.