Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bloodymary195

Σελίδες: 123 ... 23
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εύσημα
« στις: Φεβρουάριος 20, 2024, 05:23:14 μμ »
Εγώ απλά αυτό που θα πω είναι ότι όσο αφήνουμε τέτοια περιστατικά να διαιωνίζονται, τόσο περνάμε στα παιδιά το μήνυμα ότι ό,τι και να συμβεί θα υπάρχει ένα καθεστώς ατιμωρησίας, καμία επίπτωση ή συνέπεια για τα ίδια και άρα ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ενώ στην πραγματικότητα είναι σαν να τρέφουμε το αυγό του φιδιού. Επομένως μετά να μην διερωτηθεί η διευθύντρια εάν η βρισιά εξελιχθεί σε προπηλακισμό.

2
Καλησπέρα, ευχαριστώ για την απάντηση απλά θα ήθελα κάποιιος να μου πει αν γνωρίζει αν γίνεται πχ μαθηματικός να διδάξει ΤΠΕ ή το αντίστροφο . Ή πχ φυσικός να διδάξει βιολογία. Ισχύουν δλδ οι αναθέσεις όπως στο γυμνάσιο-λύκειο;

Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με την πολιτική του κάθε φροντιστηρίου αν θα επιλέξει για το κάθε μάθημα, καθηγητή της συγκεκριμένης ειδικότητας ή κάποιον για παραπάνω από ένα μαθήματα. Όπως και με τις ξένες γλώσσες, υπάρχουν οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου και αυτοί που έχουν επάρκεια διδασκαλίας. Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι αυτό σε πρακτικό επίπεδο, δηλαδή γνώσεων του αντικειμένου, δεν είναι πάντα εφικτό, αλλά αν όλες οι ώρες είναι δηλωμένες νομίμως, τότε γιατί να μην γίνεται;

3
Καλησπέρα, φαντάζομαι ότι αν σε δηλώσουν ως υπάλληλο γραφείου που μεταξύ μας σε κάποια φροντιστήρια το κάνουν, νομίζω ότι μπορείς.

4
Ειναι η διαφορα μεταξυ α. εχω δουλεια και διεκδικω καλυτερες συνθηκες και β. Δεν εχω τιποτα και περιμενω καποια χρηματα για 10 μηνες... με αβεβαιο μελλον, με το α να επηρεαζει αμεσα το β, αν δεν καταλαβσινεις τη διαφορα,  οκ τι να πω... κλεινω εδω
Υ.γ. αν θεωρουμε "βολεμα" το να βρει ενας αναπληρωτης δουλεια, λυπαμαι ...

Εγώ καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά λυπάμαι και εγώ διαπιστώνοντας ότι δεν έχεις την διάθεση να αποδεχτείς ότι αυτή η λογική της συναδελφικής αλληλεγγύης πρέπει να υπάρχει και μεταξύ αλληλοεξαρτώμενων ειδικοτήτων, να το πω έτσι, καθώς και πάλι επικεντρώνεσαι σε μία και μόνη παράμετρο που αφορά σε μία και μόνη ειδικότητα. Συνεπώς το κλείνω και εγώ εδώ.

5
Ίσα ίσα το αντίθετο είπα. Είμαι πε05 και το ζω από κοντά το σκηνικό. Λόγω της απώλειας οργανικών δεν μπόρεσα να πάρω μετάθεση για 12 χρόνια (ούτε και αποσπαση) και αναγκάστηκα να μεταταχτώ στην πρωτοβαθμια όπου έχω φτάσει να είμαι και σε έξι σχολεία (φέτος είμαι σε 5). Η ώρα αυτή δεν έπρεπε να φυγει από τους ξενογλωσσους, ειδικά όταν το υπουργείο θέλει να προωθήσει την απόκτηση ΚΠΓ μέσα στο σχολειο

Topsy δεν αναφερόμουν σ'εσένα, δεν είχα βάλει το δικό σου ποστ σε παράθεση. Νομίζω είναι σαφές ότι σχολίασα υπερθεματίζοντας σε αυτά τα πολύ εύστοχα που περιγράφεις.

Δεν μιλαω για "βολεμα" φιλολογων. Μιλαω για ξενογλωσσυς που ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ και παιρνουν ιστορια για να συμπληρωσουν και για ΑΝΕΡΓΟΥΣ (μη διοριζομενους ως αναπληρωτες) φιλολογους εξαιτιας αυτου του γεγονοτος, νομιζω οτι ειναι κατανοητο. Τα κεφαλαια μου εξηγουν το φαινομενο. Αν σε ενα μεσο γυμνασιο ο β ξενογλωσσος παιρνει 8-10 ωρες ιστορια για να συμπληρωσει ωραριο (μισος φιλολογος δηλαδη) να πως αμεσως μειωνονται τα κενα φιλολογων σε μια διευθυνση, επομενως και οι αναπληρωτες φιλολογοι που προσλαμβανονται...αναρωτιεμαι αν ολοι οι φιλολογοι ενος σχολειου στην κατανμη παρουν τις ιστοριες (δικαιωμα τους ειναι να επιλεξουν) τι θα συμβει

Δεν λες κάτι διαφορετικό απ'ό,τι στην προηγούμενη ανάρτησή σου... Το γεγονός ότι αναφέρεσαι σε διορισμένους εκπαιδευτικούς δεν αλλάζει την ουσία των όσων λέω εγώ, αντιθέτως επιβεβαιώνει την τοποθέτησή μου. Μεταξύ διορισμένου και αναπληρωτή εντάξει να έχει προτεραιότητα ο διορισμένος, αλλά μεταξύ διορισμένων η πλάστιγγα να γέρνει στους φιλολόγους γιατί; Και οι δύο πλευρές των ΠΕ02 και των ΠΕ05-07 οφείλουν να χαίρουν εξίσου ίσης μεταχείρισης. Θα επαναλάβω λοιπόν είναι λογικό οι καθηγητές γαλλικών και γερμανικών να πρέπει να κάνουν τον τουρίστα για να συμπληρώσουν ωράριο; Μίλησες για ενσυναίσθηση και κατ'επέκταση για αδικία απέναντι σε έναν εν δυνάμει αναπληρωτή φιλόλογο, ενώ για των γαλλικών και γερμανικών δεν είναι; Αυτό δεν είναι τακτική βολέματος; Να μας νοιάζει, προφανώς, τι γίνεται στην δική μας ειδικότητα αλλά τι γίνεται και στις άλλες, και όχι η μεν να είναι ενάντια στις δε.

6
Ειδικα για τους φιλολογους, εκατονταδες κενα εξαφανιζονται εξαιτιας του μαθηματος της ιστοριας η οποια δινεται στην αρχη καθε χρονιας σε ξενογλωσσους...χιλιαδες φιλολογικες ωρες χαμενες για τις οποιες κανενας δεν μιλα...η πρωτη κινηση καθε συλλογου ειναι να "δωσει τις ιστοριες" σε γαλλικων και γερμανικων που δεν συμπληρωνουν ωραριο, οι οποιες βεβαια θα μπορουσαν να κσλυψουν τις ωρες τους σε διπλανο σχολειο, το οποιο θα παρει ... αναπληρωτη ξενογλωσσο για τα κενα του... εχουν μεγαλη ευθυνη τα σωματεια φιλολογων που δεν πιεζουν τα μελη τους να μην δεχονται τετοιες καταστασεις και οι φιλολογοι καθε σχολειου στις κατανομες των μαθηματων τους που δεν διακρινονται για την ενσυναισθηση τους σχετικα με τους αδιοριστους συναδελφους τους...

Δεν συνηθίζω να έρχομαι σε αντιπαράθεση, αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις με όλο τον σεβασμό να σου πω ότι με το σκεπτικό σου είναι σαν να βάζεις μία διαχωριστική γραμμή, δημιουργώντας ειδικότητες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή οι ΠΕ05 και ΠΕ07 δεν πειράζει αν τρέχουν από σχολείο σε σχολείο κάνοντας τον τουρίστα, φτάνει να βολευτούν οι φιλόλογοι, οι οποίοι οφείλουν να δείχνουν συναδελφική ενσυναίσθηση μόνο μεταξύ τους... Η φάση το "διπλανό σχολείο" δεν παίζει! Πληροφοριακά θα δώσω το εξής παράδειγμα: ένας αναπληρωτής ΠΕ05 - ΠΕ07 στην Α'θμια (πολύ πιθανόν και ΑΜΩ) που τοποθετείται σε νομό της περιφέρειας συχνά είναι αναγκασμένος να υπηρετεί ακόμα και σε 5 σχολεία (!!!) για να συμπληρώσει το ωράριό του, προφανώς όχι εντός πόλης διανύοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων καθημερινά.

7
Τα συγκεκριμενα νησια του Ιονιου γιατι τα εχεις αποκλεισει? Αν επιλεξεις σχολεια εκτος αστικων κεντρων τα ενοικια δεν ειναι τοσο ακριβα.

Ίσως γιατί τα νησιά αυτά έχουν αρκετά μεγάλες αποστάσεις, ειδικά η Κεφαλλονιά αλλά φαντάζομαι και τα άλλα δύο, και αν χρειάζεται για να καλύπτει ωράριο να είναι σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, μπορεί να σκέφτεται το καθημερινό πήγαινε-έλα.

8
 
το ECDL και το Cambridge  θεωρούνται ισότιμα;


Καλησπέρα, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το αν θεωρούνται ισότιμα, πάντως τα: Cambridge International Diploma in IT Skills, Cambridge International Diploma in IT Skills Proficiency (αν σε αυτά αναφέρεσαι) αναγνωρίζονται κανονικά από το ΑΣΕΠ ως πιστοποιητικά γνώσης Η/Υ.

9
Καλησπέρα, το ξέρω θα ακουστεί στερεοτυπικό αλλά είσαι ακόμα εντελώς στην αρχή για να έχεις ήδη απογοητευτεί, οπότε ψυχραιμία! Το κακό με τους ΠΕ02 είναι ότι είστε αριθμητικά πάρα πολλοί, αλλά το καλό συγχρόνως είναι ότι οι θέσεις είναι πάρα πολλές. Θεωρώ θετικό ότι σκέφτηκες να κάνεις μεταπτυχιακό. Μέσα στα τρία χρόνια που μεσολαβούν μέχρι το επόμενο άνοιγμα των πινάκων (με την προϋπόθεση ότι όλα θα συνεχίσουν ως έχουν) μπορείς να μαζέψεις μόρια τελειοποιώντας ξένες γλώσσες, παίρνοντας πιστοποίηση στην πληροφορική (ECDL), κάνοντας ένα σεμινάριο. Όλα αυτά το καταλαβαίνω ότι έχουν κόστος κυριολεκτικά και μεταφορικά, αλλά θα σε βοηθήσουν να ανέβεις. Τώρα στο εργασιακό κομμάτι, δυστυχώς πράγματι στα φροντιστήρια όλοι ζητάνε προϋπηρεσία για να σε εμπιστευτούν, την οποία εάν δεν κάνεις από κάπου την αρχή δεν μπορείς να αποκτήσεις... Οπότε θα σου πρότεινα να κοιτάξεις λίγο τις πλατφόρμες Online διδασκαλίας, όπως το Πανελλήνιο δίκτυο καθηγητών, το teacher finder, το Instateacher, το idiaitera.gr κ.α. Γενικότερα θέλουν λίγο υπομονή τα ιδιαίτερα, αν δημιουργήσεις έναν κύκλο, σιγά-σιγά θα έρχονται από μόνα τους. Ως φιλόλογος υπάρχει επίσης στο τραπέζι η διδασκαλία των ελληνικών ως ξένη γλώσσα ή ακόμα και η επιμέλεια κειμένων. Υπάρχουν σεμινάρια που στοχεύουν σε τέτοιες εξειδικεύσεις, για τον μεν πρώτο τομέα, μέσω της Ελληνοαμερικανικής ένωσης, για τον δε δεύτερο, μέσω του Μορφωτικού ιδρύματος της Εθνικής Τράπεζας. Τέλος, σχετικά με το δεύτερο μεταπτυχιακό ή το δεύτερο πτυχίο, αυτό είναι κάτι που θα σου έλεγα να το σκεφτείς πιο μακροπρόθεσμα, και να μην πάρεις μία απόφαση γρήγορη, καθώς είναι δύο πράγματα χρονοβόρα που απαιτούν πολλή δουλειά.

10
Με τον προσωρινό πίνακα θα γίνουν. Έτσι είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Τα οριστικά αποτελέσματα είχαν βγει μετά από έναν χρόνο.

11
χμ καταλαβαίνω τι λες, μάλλον δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις τίποτα από την στιγμή που δεν υπάρχει βούληση για διευκόλυνση από πλευράς τους... Πάντως στο παρελθόν γίνονταν μαθήματα μέσα στο Καλοκαίρι...

12
Καλησπέρα,

Από την εμπειρία μου από ΚΔΒΜ κατά το παρελθόν να πω καταρχήν ότι η υλοποίηση των προγραμμάτων δεν γινόταν από ανθρώπους του δήμου, αλλά από συντονιστές οι οποίοι διορίζονταν μετά από σχετική προκήρυξη. Η μόνη εμπλοκή του δήμου ήταν σε επίπεδο διάθεσης αιθουσών σχολείων για την διεξαγωγή των μαθημάτων και χώρου για να στεγαστεί το ΚΔΒΜ γραμματειακά. Τώρα να έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα τελευταία και οι συνθήκες να είναι διαφορετικές; Θα ξαφνιαστώ... Πάντως από την στιγμή που υπήρχε πεδίο ενδιαφέροντος από μαθητές είναι όντως κρίμα. Άρα, δεν χάνεις τίποτα να κάνεις ένα τηλέφωνο στο ίδρυμα νεολαίας και δια βίου μάθησης που είναι υπεύθυνο.

13
Καλησπέρα, θα το πω με μιά κάποια επιφύλαξη αλλά νομίζω ότι ισχύει, δηλαδή μπορεί να διακόψει το επίδομα για όσο θα εργαστεί και να το συνεχίσει κατόπιν. Ας ενημερωθεί για τις όποιες προϋποθέσεις υπάρχουν σε ένα υποκατάστημα του ΟΑΕΔ.

14
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: ECDL
« στις: Ιούνιος 22, 2023, 03:28:26 μμ »
Καλησπέρα, μπορεί μεν στην κάρτα δεξιοτήτων να υπάρχει σφραγίδα για επιτυχή συμμετοχή στην εξέταση της εκάστοτε ενότητας, αλλά δεν είναι επίσημο έγγραφο. Όταν ολοκλήρωσες των κύκλο των εξετάσεων δεν πήρες το πιστοποιητικό του ECDL; Επειδή αυτή η κάρτα χορηγείται από το εξεταστικό κέντρο στο οποίο έδωσες, εκεί πρέπει να απευθυνθείς. Στο παρελθόν δεν υπήρχε αναμονή, δηλαδή μέσα σε μερικές μέρες μετά την ολοκλήρωση της εξετάσεων, είχες το πιστοποιητικό στα χέρια σου.

Σελίδες: 123 ... 23

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.