Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΤΚ

Σελίδες: 123 ... 54
1

Πάλι δεν έχεις καταλάβει. Αυτά που λες εννοείται θα γίνουνε μέσα στην ταξη και μέσα στο σχολείο. Όλα τα παιδιά μαζί θα αντιμετωπίσουν τα προβλήματα. Η δουλειά πρέπει να είναι συλλογική και πρέπει να έχει συνέχεια. Και φυσικά οι θύτες είναι θύματα. Και φυσικά πρέπει να βρεθεί η πηγή της όποια συμπεριφοράς τους. Και φυσικά τα «ήσυχα παιδιά» πρέπει να ορθώσουν το ανάστημά τους και να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Όλα αυτά γίνονται ταυτόχρονα με τις παρεμβάσεις από οποιονδήποτε άλλον.

Όσο για το τι κάνει ένας ψυχολόγος, θα σου πρότεινα να απευθυνθεί σε κάποιον ψυχολόγο και να συζητήσετε μαζί. Αυτός θα σου πει και για το απόρρητο, αυτός θα σου πει και για την δεοντολογία, αυτός θα σου εξηγήσει τη δουλειά του.

Κενές αοριστολογίες.

2
Και στα σχολεία πόσοι ψυχολόγοι πραγματικά προσφέρουν κάτι;

Μακάρι οι προσωπικές μου παρατηρήσεις να μην αφοορούν την πλειοψηφία. Ναι οκ έρχονται μια φορά την εβδομάδα σύμφωνοι.

Μήπως όμως θα έπρεπε τότε οι ίδιοι να αρνηθούν να εργαστούν με τέτοιο τρόπο στα σχολεία απλά ως βιτρίνα-κράχτης και να απαιτήσουν σωστό θεραπευτικό πλαίσιο;

Το σχολείο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να λειτουργήσει ως χώρος θεραπείας.

Αν μπορούσαν υποχρεωτικά να παραπέμψουν σε ψυχολογικές δομές τους μαθητές και τους γονείς τους τα απογεύματα ίσως κάτι να γινόταν. Και πάλι όμως δεν νομίζω ότι τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά.

Όταν οι γονείς είναι μέσα στο στρες, στην φτώχεια, στην ανεργία κτλ πόσο μπορεί να βοηθήσει ένας ψυχολόγος πρακτικά.

Όταν μια κοινωνία νοσεί πρέπει να θεραπεύουμε την ρίζα του προβλήματος. Οι ψυχολόγοι στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι απλά "τσιρότα".

3
Συμφωνώ 100% με τον Έσπερο. Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ ψυχολόγο να βοηθά σε κάτι όσον αφορά το σχολείο αλλά και γενικότερα η ποπ ψυχολογία την οποία ασπάζονται οι περισσότεροι ψυχολόγοι δεν οδηγεί σε τίποτα ωφέλιμο όσον αφορά το σύνολο.

Συνήθως απλά "χαιδεύουν" το εγώ όσον παρακολουθούν και σπάνια προτείνουν πρακτικές λύσεις.

Βλέπουμε και στην Αμερική που έχουν όλα τα σχολεία ψυχολόγους, πόσο καλά πάει το πράγμα. Γενικά η ψυχολογία είναι και λιγουλάκι ψευδοεπιστήμη, καθώς δεν έχει άμεσα, απτά, πρακτικά αποτελέσματα αλλά όλα βασίζονται σε μια νεφελώδη υποκειμενική ερμηνεία του καθενώς.

Πολύ συχνά πχ ακούω το επιχείρημα : δεν βρήκες, τον κατάλληλο ψυχολόγο, δοκίμασε με άλλους κτλ που αν αφορούσε μια πραγματική επιστήμη δεν θα έπρεπε να ακούγεται με τέτοια συχνότητα.

Γελάω ειλικρινά με όσους προτείνουν για πάσαν νόσον και ........ τον ψυχολόγο χωρίς όμως να έχουμε ποτέ μετρήσιμα στοιχεία για την αποτελεσματικότητά τους.

4
Δεν είναι κακό να φορολογηθοτν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Δεν γίνεται να πλουτίζουν εις βάρος των υπολοίπων. Το θεμα είναι όπως και σε όλα τα υπόλοιπα, η ΝΔ χτυπάει οριζοντίως κάτι που ευνοεί φυσικά τους πλούσιους.


H γυναίκα μου είναι ελεύθερος επαγγελματίας (οικονομολόγος) . Μετά το αβάσταχτο χαράτσι που επέβαλε η κυβέρνηση χωρίς να είναι στο πρόγραμμα της (φαίνεται υλοποιεί αυτά που δεν είναι στο πρόγραμμά της ενώ αυτά που ήταν τα αγνοεί) θα κλείσει το μπλοκάκι της και θα στραφεί να διεκδικεί μια θέση στο δημόσιο πχ εκπαίδευση όπως θα κάνουν χιλιάδες άλλοι αυξάνοντας ήδη τον ανταγωνισμό σε αυτόν τον ήδη κορεσμένο κλάδο.

Να φορολογείς μια κοινωνική ομάδα με περίπου 150 ευρώ το μήνα για να τα δώσεις σε μια άλλη κοινωνική ομάδα η οποία δεν μετέχει στον οικονομικό κύκλο (πχ συνταξιούχοι) είναι απλά καταστροφικό.

Αναδεικνύω μια πτυχή της βάρβαρης αυτής φοροεπιδρομης. :'(

5

Α οκ έλεγα μήπως υπήρχε κάποιο νομικό κόλλημα. Άρα για να καταλάβω μπορεί μαθηματικά να διδάξει και ένας φιλόλογος που λέει ο λόγος ή πρέπει να είναι κάποιος που παίρνει το μάθημα ως β ανάθεση ; εννοώ δηλαδή αυτό που ισχύει στο δημόσιο σχολείο, ισχύει κ για τα φροντιστήρια ?

Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με την πολιτική του κάθε φροντιστηρίου αν θα επιλέξει για το κάθε μάθημα, καθηγητή της συγκεκριμένης ειδικότητας ή κάποιον για παραπάνω από ένα μαθήματα. Όπως και με τις ξένες γλώσσες, υπάρχουν οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου και αυτοί που έχουν επάρκεια διδασκαλίας. Προφανώς καταλαβαίνουμε ότι αυτό σε πρακτικό επίπεδο, δηλαδή γνώσεων του αντικειμένου, δεν είναι πάντα εφικτό, αλλά αν όλες οι ώρες είναι δηλωμένες νομίμως, τότε γιατί να μην γίνεται;

6
Καλησπέρα, φαντάζομαι ότι αν σε δηλώσουν ως υπάλληλο γραφείου που μεταξύ μας σε κάποια φροντιστήρια το κάνουν, νομίζω ότι μπορείς.

Καλησπέρα, ευχαριστώ για την απάντηση απλά θα ήθελα κάποιιος να μου πει αν γνωρίζει αν γίνεται πχ μαθηματικός να διδάξει ΤΠΕ ή το αντίστροφο . Ή πχ φυσικός να διδάξει βιολογία. Ισχύουν δλδ οι αναθέσεις όπως στο γυμνάσιο-λύκειο;

7
Να ρωτήσω : αν έχεις πτυχίο πληροφορικής μπορείς νόμιμα να διδάξεις μαθηματικά σε φροντιστήριο ή κάποιο άλλο μάθημα θετικών επιστημών ή πρέπει υποχρεωτικά να έχεις το αντίστοιχο πτυχίο;

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 19, 2023, 08:44:49 μμ »
@ikc : βέβαια μια μικρή σημείωση, ήμασταν σε μνημόνια και σε στενή επιτήρηση από τους θεσμούς οι οποίο απέρριψαν οποιαδήποτε συζήτηση για διορισμούς στην εκπαίδευση. Δεν είναι τυχαίο ότι όταν ο ΣΥΡΙΖΑ μας έβγαλε από τα μνημόνια, ξεκίνησαν οι διαδικασίες διορισμών που ολοκλήρωσε η ΝΔ.

9
Σε δημοσκοπήσεις για τους ποιο δημοφιλείς Υπουργούς η Κεραμέως ερχόταν τελευταία κι όμως, παρ' ότι ήρθε σε ρήξη με ολόκληρο τον κλάδο κατάφερε χθες να αποσπάσει 57χιλιάδες ψήφους! Αυτό πρέπει να μας προβληματίσει γιατί οι εκπαιδευτικοί εδώ και χρόνια είναι ολοφάνερο ότι έχουμε χάσει το παιχνίδι με την κοινωνία. Τώρα θα μου πείτε, με την ατομική αξιολόγηση οι επιδόσεις των μαθητών θα βελτιωθούν; Ασφαλώς και όχι απλά η κοινωνία θέλει να υπάρχουν επιθεωρητές για δασκάλους και καθηγητές. Αξίζει να σας αναφέρω πρόσφατα σε συζήτηση που είχα με γονιό το πόσο αυτός απογοητεύτηκε όταν του ανέφερα πως όταν κάποιος εκπαιδευτικός κριθεί μη ικανοποιητικός απλώς θα παρακολουθεί επιμόρφωση! Όπως μου είπε θα ήθελε οι εκπαιδευτικοί που κρίνονται μην ικανοποιητικοί θα έπρεπε να απολύονται... σκεφτείτε με νωπή λαϊκή εντολή με έναν νόμο και ένα άρθρο οι "ακατάλληλοι" να απομακρύνονται από την εκπαίδευση... υπάρχουν πολλοί γονείς που θα ανοίξουν σαμπάνιες... απλά! Το παιχνίδι όπως είπα με την κοινωνία το έχουμε χάσει...

Δεν έχουμε χάσει κανένα παιχνίδι με την κοινωνία. Παγκοσμίως το ίδιο συμβαίνει. Έχει να κάνει με τη φύση του επαγγέλματος και πολλούς άλλους παράγοντες. Δεν είναι δηλαδή θέμα σεβασμού. Και στις Η.Π.Α. που οι εκπαιδευτικοί απολύονται, πίστεψέ με, καθόλου σε εκτίμηση δεν τους έχει η κοινωνία.

10
Συμφωνώ με την εξαιρετική απάντηση του Έσπερου. Σε όλα.

Θέλω απλά να προσθέσω ότι και στα ιδιωτικά δεν γίνεται τόσο καλή δουλειά όσο φαντάζονται μερικοί. Ίσα ίσα που στα ιδιωτικά σπάνια θα επιβραδύνουν για χάρη ενός μαθητή όπως κάνουν συχνά στα δημόσια. Δεν είναι τυχαίο που η μέση δαπάνη των νοικοκυριών για ιδιαίτερα μαθήματα είναι μεγαλύτερη στις οικογένειες που στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία από ότι σε δημόσια.

Φυσικά δεν υποστηρίζω ότι δεν υπάρχουν πτυχές που τα ιδιωτικά είναι πολύ καλύτερα από τα δημόσια.
Σίγουρα οι υποδομές του σχολείου, το κτίριο κτλ είναι πολύ πιο όμορφα και περιποιημένα σε σχέση με το δημόσιο σχολείο.

Επίσης συχνά έχουν καλύτερη διαχείριση της ηχορρύπανσης που πιστέψτε με είναι πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας.

Τώρα όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, δεν θεωρώ ότι το επίπεδό τους είναι απαραίτητα καλύτερο από το δημόσιο. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι στα ιδιωιτικά υπάρχει πολύ ο παράγοντας του φαίνεσθε. Δλδ αυτό που απασχολεί περισσότερο ένα ιδιωτικό σχολείο είναι να φαίνεται καλό σχολείο, όχι απαραίτητα να είναι.

Τώρα αυτό που λέτε για τις ασκήσεις, παρακολουθώ σελίδες ιδιωτικών που αναρτούν το καθηκοντολόγιο της ημέρας. Δεν θα έλεγα ότι πάντοτε βάζουν πολύ παραπάνω ασκήσεις σε σχέση με το δημόσιο. Αλλά και έτσι να είναι. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί να μην αγοράσεις ένα ωραιότατο βοήθημα με ασκήσεις και να αναθέτεις στο παιδί σου για επιπλέον εξάσκηση;

11
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 15, 2023, 08:52:44 μμ »
Δεν διαφωνώ στο ότι υπάρχει βιομηχανία ούτε ότι υπάρχουν σκιώδη μεταπτυχιακά από ανυπόστατες χώρες.
Δεν είναι όμως μόνο αυτά μεταπτυχιακά, πολύς κόσμος είχε κάνει πιο πριν, όταν έμπαινες με εξετάσεις και ήταν δωρεάν και έμπαιναν λίγοι. Πολύς κόσμος έχει κάνει στο εξωτερικό (αληθινές σπουδές) και έτσι έχει διευρύνει και τους ορίζοντές του.
Και ακόμα και αυτά της Κύπρου που ξέρω από πρώτο χέρι και το έχω ξαναπεί. Το  μεταπτυχιακό μου στη φιλοσοφική Αθήνας, με την αυστηρότατη επιλογή, που δεν γέμζαν καν τις διαθέσιμες θέσεις, ήταν 50% εξαιρετικό και 50% για κλάματα (όπως εξάλλου και το βασικό πτυχίο της σχολής). Οϋτε οργάνωση ούτε σοβαρότητα. Δεν έχω δει τέτοιο χάλι ερασιτεχνισμού και προχειρότητας σε κανένα ιδιωτικό της Κύπρου και απ' όσο γνωρίζω ούτε στο ΕΑΠ.

Είναι πολύ κουραστική αυτή η ισοπέδωση και η απαξίωση των πάντων.

Για εξετάσεις (σε μελέτη περίπτωσης πχ ή επί της νομοθεσίας) γα επιλογή στελεχών, δεν διαφωνώ. Ίσως είναι και πιο ασφαλές από τη συνέντευξη, αν γίνονται με τις προδιαγραφές των πανελληνίων. (εγώ εξάλλου είμαι υπέρ και του γραπτού διαγωνισμού για διορισμούς). Αλλά 100% ούτε οι εξετάσεις εξασφλαίζουν κάτι. Εγώ πχ είμαι πολύ κακή για διοίκηση γιατί δυσκολεύομαι να διαχειριστώ το κομμάτι των διαπροσωπικών σχέσεων. Σε εξετάσεις, μια χαρά άριστα θα έγραφα, και θα με φορτώνονταν σ ένα σχολείο, αν το δοκίμαζα, ενώ δεν μπορώ να χωρίσω δυο γαϊδάρων άχυρα.

Αυτά όλα όμως δεν αναιρούν τ ηβασική υποχρέωση όποιου είναι στην εκπαίδευση, να επιμορφώνεται. Και επιμορφώσεις δεν είναι μόνο οι πληρωμένες. Και στο παρελθόν γίνονταν επιμορφώσεις και τώρα γίνονται, πχ από το ΙΕΠ δωρεάν και εξ αποστάσεως. Και τα ΠΕΚΕΣ οργάνωναν, και τα ΚΠΕ, και όποιος είναι σε αστικά κέντρα έχει και άλλες ευκαιρίες, από επιστημονικές ενώσεις κλπ.

Έρχομαι να επιβεβαιώσω με παρόμοια εμπειρία τα λεγόμενα σου Έσπερα.

Έχω κάνει μεταπτυχιακό με διαδικασία γραπτών εξετάσεων και συνέντευξης στο ΠΤΔΕ και μεταπτυχιακό ειδικής στο Λευκωσίας.

Κόπιασα 10 φορές περισσότερο για να ολοκληρώσω το μεταπτυχιακό της λευκωσίας. Αντιθέτως στο ΠΤΔΕ συνάντησα ένα μπάχαλο, καθηγητές άλλοτε που δεν ήξεραν τι θέλουν να διδάξουν ή καθηγητές ηλικιωμένοι που τους έιχαν δώσει μια θέσει στο μεταπτυχιακό να απασχολούνται. Ειλικρινά αποκόμισα ελάχιστα.

Αντιθέτως στης Λευκωσίας μου έμειναν περισσότερες γνώσεις χωρίς να σημαίνει και εκεί ότι δεν υπήρχαν και πομπώδη μαθήματα με κενό περιεχόμενο.

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 06, 2023, 05:12:36 μμ »
@ JURE : Επαναλαμβάνεις την ίδια πιπίλα αγνοοώντας τα επιχειρήματα που δεν μπορείς να αντικρούσεις. Η ουσία είναι μία. Όσοι ενημερωνόμαστε και για τα τεκταινόμενα από το εξωτερικό βλέπουμε την χωρίς ουσία εξουθένωση των εκπαιδευτικών (ειδικά των γνωστικών μαθημάτων).

Όσο για την κοινωνία, κάνεις λάθος. Οι απολαβές και τα προνόμια ενός κλάδου είναι ανάλογος της εγγύτητας του στην εξουσία. Γι' αυτό οι αστυνομικοί θα συνεχίζουν να παίρνουν επιδόματα, τυχερά, έκτακτες ενισχύσεις ενώ ο δασκαλάκος θα ζητιανεύει μπας και βγάλει το μήνα.

Σου ξαναλέω. Μελέτησε τι γίνεται στις Η.Π.Α. και στην Αγγλία.

13
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 09:33:54 μμ »
Αφου ειστε η μοναδική ειδικότητα που διατηρει την οργανικοτητα των σχολείων παροτι ο αριθμός των μαθητών εχει μειωθεί.  Πλεον ολοι γνωριζουν τι συμβαίνει αλλα και τις χαρες που εκανε καποιος συγκεκριμένος στον πασαδ.


Δεν βαρεθήκατε το ίδιο παραμύθι; Οι δάσκαλοι έχουν κενά γιατί έχουν και τις περισσότερες συνταξιοδοτήσεις.

Τέλος.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μάρτιος 05, 2023, 08:31:41 μμ »
Συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και όλοι, απόλυτα με αυτή την τοποθέτηση! Υπάρχει ένα "αλλά". Αποδίδεται η ευθύνη αποκλειστικά στην Πολιτεία, ενώ σε μια σχέση φταίνε πάντοτε δύο. Οι συνδικαλιστές μας, για το δικό τους παιχνίδι, έχουν φέρει τον κλάδο σε μια συνεχή αντιπαράθεση, αδιέξοδη με την Υπουργό, για θέματα στα οποία αποτελούν ταμπού για την εκπαιδευτική κοινότητα εδώ και δεκαετίες: αξιολόγηση! Το βασικό αγκάθι! Γιατί; Είναι επιταγή ευρωπαϊκή να αξιολογείται κάθε δημόσιος λειτουργός. Σίγουρα στο υπόλοιπο δημόσιο υπάρχει αξιολόγηση παρωδία και κανείς μας δεν μπορεί να πιστέψει ότι η αξιολόγηση των καθηγητών θα φέρει την Άνοιξη στην εκπαίδευση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δικαιούμαστε να αντιδράμε στην ύπαρξή της. Είμαστε οι πιο πολύτιμοι δημόσιοι λειτουργοί, φέρουμε τεράστια ευθύνη για τη διαμόρφωση των μελλοντικών πολιτών, άρα και των τωρινών, λειτουργούμε στο πιο νευραλγικό πόστο της Πολιτείας...αυτό από μόνο του κάνει επιτακτικό το να αξιολογούμαστε και μάλιστα διαρκώς!!

Το έχω πει πολλές φορές, μέχρι που γίνομαι γραφικός: δεν πείθουμε την κοινωνία ότι η αξιολόγηση είναι κακός διάβολος. Κι αυτό γιατί όλα όσα αναφέρουν οι παρατάξεις του ακροαριστερού τόξου, είναι στο φάσμα του φανταστικού, περιγράφουν μια ζοφερή κατάσταση, την οποία ακούω σχεδόν 30 χρόνια, αλλά ποτέ δεν είδα και είμαι σίγουρος ότι δεν θα δω!! Για δικούς τους λόγους πολιτικής κατανάλωσης και τόνωσης της επαναστατικής τους φύσης, σωρεύουν ό,τι πιο άσχημο υπάρχει σε διάφορα συστήματα ανά τον κόσμο, κυρίως τον αγγλοσαξωνικό, παρουσιάζοντάς το ως δεδομένο κακό που θα μας βρει με την εφαρμογή της αξιολόγησης...

Αχ! Ποιος τους πιστεύει; Γιατί αλήθεια τρομοκρατούν; Τόσα χρόνια τρεις δεκαετίες που τα λένε, δεν τους έχετε βαρεθεί; Ο κλάδος τους έχει βαρεθεί, αφού βρίσκονται στη μειοψηφία πάντα στις εκλογές. Αλλά οι κραυγές τους δυνατές ακούγονται πολύ. Η λογική δεν κραυγάζει, αλλά καίει!

Η λογική λοιπόν επιτάσσει να αξιολογηθούμε με ένα σύστημα που δεν έχει ούτε ποσοστά απόρριψης, ούτε σύνδεση με μισθό, ούτε πολύ περισσότερο με απολύσεις. Να αξιολογηθούμε από τους Συμβούλους μας, συναδέλφους με τους οποίους έχουμε ανταλλάξει τις αγωνίες μας τόσα χρόνια για τη μάθηση των παιδιών μας... (αυτά αναγράφονται στο φεκ, αυτά ισχύουν ΚΑΙ ΜΟΝΟ)

Με πολλή πίκρα παρατηρώ οι συνάδελφοι να διχάζονται ΟΧΙ από το Υπουργείο, αλλά από τους συνδικαλιστές τους, όχι από όλους ΒΈΒΑΙΑ, από αυτούς τους ακραίους που ζητούν κομματική ταυτότητα, ζητούν φρονηματισμό προς συγκεκριμένη ιδεολογία, κι αν διαφέρεις σε χαρακτηρίζουν με τη μία και σου κολλούν μια ταμπέλα ΝΑ! Ξεκινούν τις προσωπικές επιθέσεις και υποτιμούν και απαξιώνουν όσα έχεις πετύχει: πτυχία, επιμορφώσεις, έρευνα, καλές σχέσεις με τους μαθητές, ενασχόληση με τα προβλήματα των μαθητών, των γονιών τους, ανάγκη να μαθαίνεις συνεχώς για να βελτιώνεσαι και και και... όλα τα ακυρώνουν με το αιτιολογικό:
"Αυτός μαζεύει χαρτιά για να φανεί καλός", "Αποζητά την αξιολόγηση, γιατί είναι δεξιός!" και άλλα τέτοια ωραία ακούγονται στους συλλόγους αυτές τις μέρες.

Επειδή κάποιοι θέλουν να κάνουν επαναστατική γυμναστική, φλομώνοντας στα ψέματα τους συναδέλφους που πρόκειται πρώτοι να αξιολογηθούν, τρομοκρατούνται από τους συναδέλφους τους και κάποιους συνδικαλιστές.

Για να κλείσω: ο καθένας έχει κρίση. Μελετά προσεκτικά και δεν επαφίεται στην "καλή" θέληση των συνδικαλιστών του, οι οποίοι με την πρώτη ήττα σε αφήνουν ξεκρέμαστο. Θυμηθείτε ασεπίτες!! Θυμηθείτε κι εσείς που διοριστήκατε δικαστικά!! Αυτοί κοιτούν τον "κ..." τους πάντα και μόνο.

@Jure : περίεργο που πάντα θυμόμαστε ότι επιτελούμε σπουδαίο έργο όταν αναφερόμαστε στις υποχρεώσεις μας αλλά ποτέ όταν αναφερόμαστε στις αποδοχές μας. Τότε ξαφνικά θυμόμαστε ότι υπάρχουν και χειρότερα και πως πρέπει να βγάλουμε το σκασμό επειδή έχουμε ένα καρβέλι ψωμί.

Όταν βγαίνουν κομματικά στελέχη-σύμβουλοι που στοχοποιούν πολιτικά τους συναδέλφους τους σε μια λογική να ξεβρωμίσει ο τόπος από δαύτους, πως να εμπιστευτούμε την αξιολόγηση.

Και στο δικό σου ποστ φαίνεται ξεκάθαρα η μεροληπτική σου στάση απέναντι στους αριστερούς συναδέλφους σου, αγνοώντας ότι και η ΔΑΚΕ έχει ταχθεί ενάντια στην αξιολόγηση του υπουργείου.

Αλλά ας δούμε και στις Η.Π.Α. το σύστημα των οποίων μιμούμαστε, τι συνέβη με την αξιολόγηση. Το μόνο που έγινε ήταν μια συνεχής επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών χωρίς κανένα θετικό αποτέλεσμα για την μόρφωση των παιδιών. Μάλιστα τα τελευταία 10 χρόνια που εντατικοποιήθηκε η αξιολόγηση, οι επιδόσεις των παιδιών έπεσαν. Γιατί;
 
Γιατί όπως και η δική μας αξιολόγηση εστιάζει πάντοτε στον πιο εύκολο στόχο : στους εκπαιδευτικούς. Τους καθιστά υπεύθυνους για τα πάντα, τους μετατρέπει σε ένα είδους Μεσσία που μπορεί να σώσει από μόνος του τους μαθητές : χωρίς σχολεία, χωρίς υποδομές, χωρίς σωστά αναλυτικά προγράμματα κτλ.

Η αξιολόγηση δεν θα φέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα κάνει είναι να αγκυροβολήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια ατελείωτη γραφειοκρατική διαδικασία που θα ενισχύσει μόνο τις καριέρες διευθυντών/συμβούλων/στελεχών εκπαίδευσης. Αλλος ένας τρόπος η boomer γενιά να πηδήξει τις νεότερες...


Σελίδες: 123 ... 54

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 550

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.