Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - grtt

Σελίδες: 123 ... 35
1
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Αμοιβές ιδιωτικών κέντρων
« στις: Οκτώβριος 03, 2023, 08:13:16 πμ »
Πρακτικά ισχύουν τα εξής:

1) Σε ιδιωτικά ΙΕΚ οι αμοιβές είναι χαμηλές, μπορεί να ξεκινήσουν από 5-6 ευρώ καθαρά και να φτάσουν περίπου γύρω στα 10-12 στις περισσότερες περιπτώσεις (φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις με μεγαλύτερα ωρομίσθια). Αμοιβή 10 ευρώ καθάρα σε ιδιωτικό ΙΕΚ θεωρείται εξόχως ικανοποιητική.

2) ΣΕ ΚΕΚ/ΚΔΒΜ που χρηματοδοτούνται από προγράμματα ΕΣΠΑ, οι αμοιβές είναι 12-20 ευρώ καθαρά, πρακτικά αμοιβή κάτω από 15 ευρώ καθαρά δε θα πρέπει να γίνεται αποδεκτή, καθώς υπάρχουν και ΚΕΚ που προσπαθούν να τη βγάλουν φθηνά.

2
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 27, 2021, 10:03:36 πμ »
για να γίνει διαφανέστερη η διαδικασία:


Πολύ ωραία τα λες συνάδελφε, συμφωνώ κι επαυξάνω, μόνο που για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει ένα εντελώς μηχανογραφημένο σύστημα... Εδώ ένα μητρώο πήγαν να φτιάξουν που απλώς καταχωρείς στοιχεία με μόρια και έχει γίνει μπάχαλο και από τεχνικής απόψεως, εμφανίζονται παιδαριώδη τεχνικά προβλήματα και λάθη, λες και προσέλαβαν φοιτητές πληροφορικής για να μάθουν από τα λάθη τους.... Αυτά είναι προχωρημένα πράγματα, από το 2030 και μετά... ;D ;D

3
Φέτος με ποιον θα υπογράψουμε σύμβαση και άρα ποιος θα μας πληρώσει; Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ή η ΓΓΔΒΜ;

4
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού (ΟΤΕΚ)
« στις: Οκτώβριος 23, 2020, 09:20:52 πμ »
Μια και σκέφτομαι φέτος να κάνω αίτηση και στα ΙΕΚ του υπουργείου τουρισμού να κάνω μερικές ερωτήσεις για όσους γνωρίζουν:

1) Η προκήρυξη βγήκε τώρα, φαντάζομαι, λοιπόν, ότι μέχρι να γίνει η επιλογή και να ολοκληρωθεί η διαδικασία τα μαθήματα θα ξεκινήσουν μέσα Νοεμβρίου. Ισχύει ό,τι και στα ΔΙΕΚ σχετικά με τις αναπληρώσεις, τη διάρκεια του εξαμήνου κλπ;
2) Γενικά υπάρχουν διαφορές ως προς τις εξετάσεις, προόδους κλπ;
3) Η πληρωμή γίνεται κάθε μήνα ή μετά το πέρας του εξαμήνου όπως τα ΔΙΕΚ;
4) Διάβασα ότι σε πρώτη φάση πληρώνεσαι βάση πτυχίου και αν το μεταπτυχιακό είναι σχετικό και στο αναγνωρίσουν πληρώνεσαι ως κάτοχος μεταπτυχιακού. Αυτό γίνεται αυτόματα ή κατόπιν δικής μας αίτησης. Επίσης γενικά το κάνουν ή γλυτώνουν λεφτά έτσι;

5
Το μητρώο φτιάχτηκε για να εκλείψει το επάγγελμα"εκπαιδευτές ΙΕΚ" εμείς που είχαμε μόρια μόνο από διδακτική εμπειρία, βρεθήκαμε άνεργοι.. ώστε να έχουν κάποιοι άλλοι δεύτερο κ τρίτο εισόδημα

Από ιδρύσεως των ΙΕΚ ουδέποτε υπήρξε επάγγελμα "εκπαιδευτής ΙΕΚ"... στην πραγματικότητα πάντα ήταν έτσι δομημένο έτσι ώστε να αποτελεί δεύτερη εργασία για τους περισσότερους. Έγινε πρώτο και κύριο επάγγελμα για πολλούς από εμάς με την έναρξη της οικονομικής κρίσης και την εκτόξευση της ανεργίας και ιδιαίτερα μετά το 2013 οπότε έγιναν πολύ πιο αντικειμενικά τα κριτήρια πρόσληψης (καθώς πρώτα έπρεπε να έχεις κυριολεκτικά μπάρμπα στην Κορώνη για να προσληφθείς)..

Η όλη φιλοσοφία των ΙΕΚ είναι να παρέχεται κατάρτιση -και όχι εκπαίδευση- από καταξιωμένους επαγγελματίες οι οποίοι όμως έχουν τα προσόντα να το κάνουν. Διότι ένας μηχανολόγος, μάγειρας, αισθητικός, κομμωτής κλπ πώς θα διδάξει αν δεν έχει δουλέψει πρακτικά στο επάγγελμα του ποτέ; Δε θα εμπνεύσει καν εμπιστοσύνη στους σπουδαστές του.

Από την άλλη φέτος, όμως, στην προσπάθεια να δοθεί έμφαση στα παραπάνω, το παρακάναμε... Δηλαδή δόθηκαν υπερβολικά πολλά μόρια στην επαγγελματική εμπειρία, παραγνωρίζοντας ότι αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται τόσο από ένα θεωρητικό υπόβαθρο, που δε γίνεται να υποτιμηθεί, όσο και τρόπων μετάδοσης της γνώσης αυτής, που εξασφαλιζόταν από την πιστοποίηση των εκπαιδευτών ενηλίκων, και η οποία σχεδόν εξαφανίστηκε. Εξάλλου υπάρχουν ειδικότητες και μαθήματα καθαρά θεωρητικά. Ως οικονομολόγος, για παράδειγμα, διδάσκω Οικονομικά Μαθηματικά και Στατιστική μεταξύ άλλων, η μεγαλύτερη ή μικρότερη επαγγελματική εμπειρία δε θα με κάνει σοφότερο στο να διδάξω τι είναι ο μέσος όρος και η απλή μέθοδος των τριών1.

Άλλα προβλήματα που οφείλονται στην αναγνώριση ή μη διαφόρων προσόντων από το μητρώο πιστεύω ότι οφείλονται στην ταχύτητα -άρα προχειρότητα- με το οποίο αυτό στήθηκε. Μια πλατφόρμα που εμφάνιζε συχνά λάθη και άλλαζε στην πορεία και υποδιευθυντές να κρίνουν σπουδές, προσόντα και δικαιολογητικά χωρίς να έχουν αναλυτικές οδηγίες αλλά και χρόνο, για να κρίνουν (και βέβαια η λύση δεν είναι να δίνονταν αυτά να γίνουν στα κεντρικά ή σε κάποιες εταιρείες, τα ίδια και χειρότερα θα γίνονταν αν δεν είχαν επίσης ενημέρωση και συγκεκριμένα κριτήρια για την αποδοχή ή μη των δικαιολογητικών).

Ας ελπίσουμε ότι του χρόνου θα διορθωθούν τα όποια λάθη, παραλείψεις ή ακόμα και όσα τραγικά έγιναν στα κριτήρια μοριοδότησης για να γίνουν όλα πιο αντικειμενικά.

___________
1 Αυτό μου θύμισε το 2015, όταν είχε πρωτοεκλεγεί η προηγούμενη κυβέρνηση, όπου ήθελε να κάνει το αντίθετο: να πριμοδοτήσει τους ανέργους. Έβγαλε μια μοριοδότηση όπου πραγματικά η ανεργία μοριοδοτούνταν με απαράδεκτα υψηλό αριθμό μορίων, υποσκελίζοντας πτυχία και μεταπτυχιακά. Ξεσηκώθηκαν οι πάντες, καθώς ακόμα και οι ωφελημένοι άνεργοι κατάλαβαν ότι  την επόμενη χρονιά δε θα είχαν την υψηλή αυτή μοριοδότηση καθώς λόγω της εργασίας τους στα ΙΕΚ δεν θεωρούνταν πλέον άνεργοι, και βεβαίως την επόμενη χρονιά εξορθολογίστηκε ο τρόπος μοριοδότησης της ανεργίας

6
Λογικά η σειρά κατάταξής μας θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των δηλώσεων και λόγω των αλλαγών που έγιναν φέτος, αυτό είναι και το λογικό καθώς κανονικά -και πάντα σύμφωνα με την κοινή λογική που δεν είναι πάντα δεδομένη- δεν έχει νόημα να δούμε τώρα μια γενική σειρά κατάταξης αλλά μια σειρά ανά μάθημα. Αν εγώ έχω 80 μόρια (λέμε τώρα) και ένας άλλος 50 αλλά δε δηλώσω ένα μάθημα που το δηλώσει αυτός με τα 50, θα το πάρει εκείνος κι όχι εγώ, οπότε δε θα χε νόημα να ανακοινωθεί από τώρα σειρά κατάταξης.

Μερικές διευκρινήσεις όπως τις καταλαβαίνω εγώ (και το τονίζω με κάθε επιφύλαξη):

* Το σύστημα εμφανίζει μοριοδότηση ανά μάθημα διότι κάποιοι συνάδελφοι μπορεί να έχουν δηλώσει δύο πτυχία, σε αυτή την περίπτωση η μοριοδότηση μπορεί να είναι διαφορετική, ανάλογα με το επιλεγέν πτυχίο και την επαγγελματική προϋπηρεσία που έχει κάποιος ανά πτυχίο (πχ αν κάποιος έχει σχετική επαγγελματική προϋπηρεσία στο πρώτο πτυχίο αλλά όχι στο δεύτερο θα έχει λιγότερα μόρια στο 2ο από ό,τι στο πρώτο

* Οι αναθέσεις δε γίνονται βάση του μεταπτυχιακού αλλά βάση του πτυχίου, εκτός αν αναφέρει στον οδηγό σπουδών πτυχίο τάδε με ειδίκευση εκεί, οπότε μπορεί να ληφθεί υπόψην το μεταπτυχιακό

* Διαβάζετε τον οδηγό σπουδών κάθε ειδικότητας καθώς το σύστημα μπορεί μεν να σας επιτρέψει να δηλώσετε άσχετα μαθήματα, κατ' ουσίαν δεν πρόκειται να σας ανατεθούν ποτέ.

* Διαφορετικά εξάμηνα της ίδιας ειδικότητας μετρούν ως δεύτερο τμήμα- ειδικότητα και άρα συμπεριλαμβάνονται στο όριο των τεσσάρων τμημάτων - ειδικοτήτων ανά ΙΕΚ που δικαιούμαστε.

7
Απο φέτος δεν είναι υποχρεωτικός ο ΕΟΠΠΕΠ; Αν είναι έτσι κακώς κιόλας μοριοδοτειται

Από φέτος όχι μόνο δεν είναι υποχρεωτικός ο ΕΟΠΠΕΠ αλλά ουσιαστικά τον έθαψαν...υποβάθμισαν πλήρως την πιστοποίηση ενηλίκων δίνοντας της δύο ψωρομόρια για τα μάτια του κόσμου...πλέον όλοι θα είναι σε έναν πίνακα..

8
Λοιπόν σήμερα με πιο καθαρό μυαλό, είπα να ξαναρίξω μια ματιά στα κριτήρια μοριοδότησης. Προσπαθώντας να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται:
1) Αν και σε πρώτη φάση φαίνεται λογικό να μοριοδοτείται η επαγγελματική εμπειρία, βασικός πυρήνας της οποίας είναι ο θεσμός της επαγγελματικής κατάρτισης, η μοριοδότηση αυτή είναι υπέρμετρη και υπερβολική. Αφενός διότι υπάρχουν μαθήματα τα οποία δεν απαιτούν ιδιαίτερη επαγγελματική εμπειρία για να διδαχθούν, αφετέρου διότι για να έχει κανείς 22 χρόνια προϋπηρεσίας στο διδακτικό αντικείμενο, και λαμβάνοντας υπόψην τις σπουδές του, τις περιόδους ανεργίας κλπ, θα πρέπει κατά μέσον όρο να είναι τουλάχιστον 50 ετών! Αν μάλιστα, πάψει ο διαχωρισμός των δημοσίων υπαλλήλων - συνταξιούχων από τους υπόλοιπους, τα ΔΙΕΚ θα γεμίσουν από μεσήλικες δημοσίους υπαλλήλους και συνταξιούχους, καθώς είναι οι μόνοι οι οποίοι θα μπορέσουν να έχουν τόσο μεγάλη προϋπηρεσία. (Να τονίσω όμως ότι δεν συμφωνώ και με την αντίθετη άποψη που λέει ότι θα πρέπει να ευνοούνται περισσότερο οι άνεργοι, τα ΔΙΕΚ δεν είναι χώρος ευρέσεως εργασίας και τακτοποίησης αναξιοπαθούντων).

2) Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς και την διδακτική προϋπηρεσία, τότε μπορούμε άνετα να πούμε ότι η πόρτα των ΙΕΚ σε νέους εκπαιδευτές κλείνει σχεδόν οριστικά καθώς διδακτική κι επαγγελματική εμπειρία δίνουν αθροιστικά το 60% της μοριοδότησης.

3) Ωστόσο τίθεται περιορισμός στον αριθμό ΔΙΕΚ/ειδικοτήτων/ μαθημάτων που κάθε εκπαιδευτής καλείται να δηλώσει. Αν και θετική η εξ αρχής δήλωση, για να φαίνεται εξαρχής ποια μαθήματα μπορεί/ γνωρίζει/ έχει τη δυνατότητα να διδάξει κάποιος, νομίζω ότι εδώ θα έχουμε ένα σύστημα "πανελληνίων", με επιθυμητά ΙΕΚ και μαθήματα και, αντιθέτως  είτε "ανεπιθύμητα" ή μαθήματα που θα δηλώνουν λίγοι. Πχ διερωτώμαι, ως οικονομολόγος, ποιος θα δηλώσει να διδάξει το μονόωρο μάθημα "Μάρκετινγκ κομμωτηρίου" στην αντίστοιχη ειδικότητα, τη στιγμή που θα μπορούσε να επιλέξει ένα σωρό πιο σχετικά μαθήματα σε πιο σχετικές ειδικότητες. Υπό την έννοια αυτή, ναι μεν, αυτό ευνοεί όσους έχουν λιγότερα μόρια, διότι ενδεχομένως έχουν περισσότερες πιθανότητες να διδάξουν κάποια μαθήματα, αλλά πλέον θα πρέπει εκτός από τις όποιες επιθυμίες μας να "μαντεύουμε" πού είναι πιο πιθανό να μας επιλέξουν (ποιοι από την Αττική, θα επιλέξουν πχ Αίγινα, εκτός και αν μένουν εκεί;).

4) Η απόλυτη ξεφτίλα: Αφού επί χρόνια γράφτηκαν χιλιάδες γραμμές (θα έλεγα μεταφορικά χύθηκε άπλετο μελάνι, αλλά πλέον δεν εκτυπώνουμε κάτι) για την πιστοποίηση, την αναγκαιότητά της, το γεγονός ότι κάποια στιγμή θα πάψουν να προσλαμβάνονται μη πιστοποιημένοι, το ότι πολλοί από εμάς σκιστήκαμε να στείλουμε δικαιολογητικά, να μελετήσουμε, να δώσουμε εξετάσεις, καθώς υπήρξαν περίοδοι που μείναμε απ' έξω λόγω έλλειψης πιστοποίησης, και αφού μας είπαν ότι δε γίνεται αλλιώς μια και είναι προαπαιτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ξαφνικά μπήκε ένα Χ σε όλα! Πάει και η επιπλέον μοριοδότηση σε μεταπτυχιακά εκπαίδευσης ενηλίκων (ήμουν στο τσακ να αρχίσω φέτος στο ΕΑΠ, τη γλίτωσα ευτυχώς!), πάνε και τα σεμινάρια (μόνο η τσέπη μας παραμένει φτωχότερη κατά τα ευρώ που δώσαμε για να πάρουμε τις "πιστοποιήσεις") και το κυριότερο πάει η πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ, η οποία μάλλον οδεύει προς κατάργηση, ποιος θα ασχοληθεί για 2 ψωρομόρια που μάλλον για τα μάτια του κόσμου δόθηκαν;

5) Ετοιμαστείτε να περάσουμε δύσκολο χειμώνα, συνάδελφοι, οι μισοί από εμάς είτε θα βρεθούμε εκτός ΙΕΚ ή θα πάρουμε μερικές ωρίτσες να έχουμε να ασχολούμαστε, αλλά εκτός και αν είστε 50ρηδες δημόσιοι υπάλληλοι (ή έστω τυχεροί 50ρηδες ιδιωτικοί υπάλληλοι) δε μας βλέπω καλά.

9
Με ΤΠΥ πληρώθηκα 24/4 (δηλ. 27/4 και πάντα μπαίνουν το απόγευμα της προηγούμενης εργάσιμης) για 2 από τα 6 ΔΙΕΚ που ήμουν στο περασμένο εξάμηνο (Ν. Σμύρνη και Πειραιά). Για τις 13/5 όπως μου είπαν θα πληρωθώ τα υπόλοιπα τέσσερα..
Προσέξτε, όσοι πρόκειται να πάρετε πάνω από 1500 ευρώ τη φορά, να στέλνετε εγκαίρως φορολογική ενημερότητα διότι αλλιώς ΔΕΝ.... Εγώ έστειλα δύο φορές, όπως μου ζητήθηκε, μία για τις πληρωμές της 27/7 και μία γι αυτές της 13/5)

10
το παλεύουν κιόλας....πολύ κούραση τα παιδια

Καλά όχι ότι θα είναι και κανένα σπουδαίο ποσό, γνωρίζει κανείς την αμοιβή των επιτηρητών και των εξεταστών; Ήμουν επιτηρητής κι εξεταστής στα προφορικά...

11
Γιατί από το σωματείο ή το ΙΝΕΔΙΒΙΜ δεν αναφέρουν ποία είναι αυτά τα 8 ΙΕΚ. Καλύπτουν κάποιους;

Σύμφωνα με αυτά που διάβασα το σωματείο δεν γνωρίζει ποια είναι αυτά τα 8 ΙΕΚ και δε τους τα λέει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ!

12
Ανακοίνωση του ΣΕΔΙΕΚ:

ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ Δ.Ι.Ε.Κ. ΤΗΝ 11/10/2019

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., την επόμενη Παρασκευή 11/10/2019 πρόκειται να γίνουν πληρωμές Δεδουλευμένων μας.

Συγκεκριμένα θα εξοφληθούν όλοι οι Πιστοποιημένοι Εκπαιδευτές με Ε.Φ.Κ.Α.( Ι.Κ.Α.) και όλοι οι Πιστοποιημένοι Εκπαιδευτές με μπλοκάκι των οποίων έχουν σταλεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα χωρίς λάθη. Μόνο σε 8 Δ.Ι.Ε.Κ. πανελλαδικά ξέρουμε ότι υπάρχει πρόβλημα.

Επόμενες πληρωμές στις 25/10.

Το Σ.Ε.Δ.Ι.Ε.Κ. θα συνεχίζει να πιέζει για την εξόφληση όλων των Συναδέλφων Πιστοποιημένων και μη Πιστοποιημένων.

13
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2019, 11:31:37 μμ »
Καθώς συζητήθηκε πιο πριν, σκεφτείτε το ενδεχόμενο  (αυτοί που ενδιαφέρεστε) να προβείτε σε ένσταση εναντίον άλλου συναδερφου και κάποια στιγμή μελλοντικά να σας αναθέσουν  μαζί σε κάποιο εργαστήριο....!

Μην ανησυχείς καθόλου γι αυτό, φρόντισε το καλό μας ΙΝΕΔΙΒΙΜ να μη συμβεί κάτι τέτοιο καθώς πλέον δεν ανακοινώνονται τα ονόματα, οπότε δε μπορούμε να γνωρίζουμε ποιος είναι ποιος. Χώρια που έτσι κι αλλιώς δεν ανακοινώνονται και αναλυτικά πόσα μόρια έλαβε ο καθένας σε κάθε κατηγορία, αλλά μόνο τα τελικά μόρια...

14
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2019, 09:53:40 πμ »
Το συγκεκριμένο ιεκ το έχουν βάλει πρώτο 3 άτομα (εγώ και άλλοι 2) το γράφει ο πίνακας αυτό (εφόσον λέει ιεκ κατάθεσης φακέλου) είναι το ιεκ που καταθέσαμε τα χαρτιά μας,άρα η λογική λέει ότι θα είναι και το πιο κοντινό σε εμάς για να προτιμήσουμε αυτό για κατάθεση φακέλου. Και με όσους εκπαιδευτές μίλησα με αυτή τη λογική επέλεξαν ιεκ για να καταθέσουν τον φάκελο (με βάση την απόσταση δηλαδή) και αφού οι προτιμήσεις μας πήγαν με αλφαβητική σειρά και όχι με σειρά προτίμησης (να βάζουμε εμείς 2,3,4 στα διεκ), το ιεκ κατάθεσης φακέλου είναι και το ν.1 για εμάς. Εγώ τουλάχιστον έτσι λειτούργησα όπως και άλλοι.
Έτσι και αλλιώς, είναι ηλίου φαεινότερον ότι μόνο με πιστοποίηση εοππεπ θα με προσλάβουν κάποια στιγμή και απλά επιβεβαιώθηκα με τα αποτελέσματα.

Βέβαια τυπικά αυτό δεν ισχύει. Διότι δεν υπάρχει ΙΕΚ πρώτης προτίμησης, ο καθένας μπορεί να επιλέξει όποιο ΙΕΚ επιθυμεί, δηλαδή μπορεί να υπάρχουν άτομα που να είναι πιο ψηλά από εσάς, αλλά να έχουν επιλέξει να καταθέσουν τον φάκελο τους σε άλλο ΙΕΚ. Εγώ σχεδόν κάθε χρόνο καταθέτω τον φάκελο μου σε διαφορετικό ΙΕΚ.

Σελίδες: 123 ... 35

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.