Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sgdoup

Σελίδες: 123 ... 9
1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Αύγουστος 24, 2018, 11:37:13 μμ »
Μπαίνεις και μετά το πέρας της επιμόρφωσης (ο Θεός να την κάνει).

Και πέρισυ τα ίδια έλεγαν. Το χειμώνα (που πέρασε) θα δοθούν οι εξετάσεις.

2
Συνάδελφοι, μία ερώτηση ενός άσχετου: οι εκπαιδευτές σδε ετοιμάζουν μόνοι τους το διδακτικό υλικό τους; υπάρχουν βιβλία ή σημειώσεις;ευχαριστώ!

Δεν υπάρχει τίποτε. Μόνοι τους.

3
Μπράβο σου που λες τα πράγματα με το όνομά τους (ίσως να έλεγες και 2-3 άλλες αλήθειες σε κατάλληλο περιβάλλον συζήτησης-κρίμα που δεν μπορεί να γίνει εδώ, να βρούμε έναν άνθρωπο με συναντίληψη τουλάχιστον). Το "επιστήμονες" πάει και σε μερικούς μόνιμους αλλά και σε ωρομίσθιους που αυτοί κι αν θεωρούν εαυτούς "υπερεπιστήμονες". [σχετικοάσχετο: Για μια ακόμη φορά πάντως και στα ΣΔΕ φαίνεται ότι κλάδος δεν μπορεί να διαχειριστεί την ευελιξία που του δίνεται λελογισμένα και το κλείνω εδώ. Βέβαια, είναι και θεσμικό το θέμα. Αλλά όλα πάσχουν στην Ελλάδα, καμμία λογική πρόταση δεν ζητείται ή εισακούεται για τα απλά καθημερινά εκπαιδευτικά ζητήματα ουσίας]

Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας σοβαρός σχεδιασμός για τίποτα.
Κάθε υπουργός "χωρεύει τη ζεμπεκιά του", μέχρι να έρθει μετά από 1-2 χρόνια,
ο επόμενος να "χωρέψει τη δικιά του ζεμπεκιά" και η ζωή συνεχίζεται.
Δεν υπάρχει καμία συνέχεια και κανένας σχεδιασμός.

Πλατιάζουμε βάβαια και βγαίνουμε εκτός θέματος σιγά σιγά.
Για να το κλείσουμε, να ευχηθώ ότι καλύτερο για όλους με το νέο έτος, μόνιμους και (κυρίως) ωροσμίσθιους...

4
Η αλήθεια είναι πως το σύστημα χρειάζεται βελτιώσεις. Ως επιστήμονες, καλό θα είναι να μιλάμε με επιχειρήματα. Η γενίκευση "μόνο στην Ελλάδα" είναι υπερβολική.
Όσον αφορά το ισότιμο απολυτήριο, γυμνασίου, κάθε χώρα σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή επιτροπή, προσαρμόζει την εκπαίδευση ενηλίκων σύμφωνα με το δικό της Εκπαιδευτικό Σύστημα και τις αντίστοιχες κοινωνικές συνθήκες. Επίσης κάθε χώρα έχει επίσημο συντονιστή ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή συνεργασία μεταξύ των χωρών και της Επιτροπής. Δεν κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://ec.europa.eu/epale/en/policy-in-the-eu/implementing-the-european-agenda-for-adult-learning

Επίσης, πολλές χώρες, αντίστοιχα και η Ελλάδα δίνουν ισότιμο πτυχίο στους αποφοίτους στα ΣΔΕ.
"Some schools can offer the same diplomas (for instance  the  Schulabschluss in  the  case  of  the German  schools,  national  qualifications  in  the case  of  Athens,  the  NVQs  and  GCSEs  in Leeds,  the  scuola  media in  Catania);"

Το παραπάνω αναφέρονται σε έρευνα της Ευρωπαϊκής επιτροπής:
http://www.e2oespana.org/wp-content/uploads/2016/06/Report_E2C-Schools_pilot_project.pdf

Όσον αφορά τα σεμινάρια, όντως έρχεται με κουριερ στο σπίτι η βεβαίωση, όπως μπορεί να έρθει με κούριερ και το πτυχίο του ΕΑΠ ή του Ανοιχτού Πανεπιστημίου της Αγγλίας. Το βασικό θέμα είναι η αξιολόγηση των φορέων. Δεν ξέρω με τι κριτήρια γίνεται, και η προσωπική άποψη είναι πάντα σεβαστή, αλλά δε μπορεί να αντικαταστήσει μια επίσημη έρευνα. Επίσης, εκτός από τη βεβαίωση, παίρνεις και πιστωτικές μονάδες που είναι αναγνωρίσιμες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οπότε, ας μην απαξιώνουμε τα πάντα, έστω κι αν πολλά από τα λεγόμενα έχουν κάποια βάση.

Ας συζητήσουμε με επιχειρήματα πως πρέπει να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στην εκπαίδευση και όντως να διδάσκουν οι καλύτεροι, ανεξάρτητα αν είναι μόνιμοι ή όχι.

Ας μιλήσουμε με επιχειρήματα λες, αλλά δεν βλέπω κανένα επιχείρημα.
Ένα link που αναφέρεται σε έρευνα του 2001 δεν είναι επιχείρημα!!!

Αφού είναι υπερβολικό αυτό που λέω, ποιες άλλες χώρες λοιπόν, δίνουν ισοδυναμία Γυμνασίου?
Τι σχέση έχει το Γυμνάσιο με το ΣΔΕ, είτε στην ύλη, είτε στη δυσκολία απόκτησης, είτε στη διάρκεια?
Ποιο είναι το επιχείρημα λοιπόν ώστε να δίνουν ισοδύναμα χαρτιά?

Υπάρχει κάποια αξιολόγηση των φορέων από τα οποία αγοράζουν όλοι τις πιστοποιήσεις τους?
Ποια είναι αυτή? Η προσωπική σου εμπειρία τι λέει?
Η δική μου λέει ότι μπορώ να πάρω όσες ώρες θέλω μέσα σε 2 μέρες με ένα τηλέφωνημα και μία κατάθεση.

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας με το πρόσχημα ότι είμαστε "επιστήμονες"
Εμπόριο δήθεν πτυχίων και δήθεν βεβαιώσεων γίνεται αυτή τη στιγμή και μάλιστα σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Ακόμη και τα μεταπτυχιακά έχουν ξεφτιλιστεί και ο πήχης έχει πέσει εξαιρετικά χαμηλά.



5
Τα ΣΔΕ δεν θα έπρεπε (όπως σχεδιάστηκαν) να έχουν σχέση με την τυπική εκπαίδευση.
Αν υπάρξει ποτέ σοβαρό υπουργείο παιδείας (μετά 200 χρόνια ίσως),
θα σταματήσει τις αποσπάσεις μονίμων από Δ.Ε./Π.Ε. σε ΣΔΕ αλλά ταυτόχρονα θα σταματήσει
την παροχή από τα ΣΔΕ αποδεικτικού ισοδύναμου με Γυμνάσιο (κάτι που μόνο στην Ελλάδα γίνεται).
Αυτό φυσικά θα σήμαινε ότι το 90% των ΣΔΕ θα έκλειναν. Δεν θα συνέφερε κανέναν κάτι τέτοιο.
Ούτε τους μόνιμους, ούτε τους ωρομίσθιους, ούτε τους μαθητές που με ελαχιστότατο κόπο αποκτούν απολυτήριο
γυμνασίου.

Όσο για τα δήθεν υπερπροσόντα που έχουν (και χρειάζεται να έχουν) οι "υπερεπιστήμονες" που διδάσκουν στα Σ.Δ.Ε.,
με βάση τις πρόσφατες αυξήσεις:
Με μέσο όρο 150 Ευρώ αγοράζεις 200 ώρες εκπαιδευσης σε θέματα ΣΔΕ.
Για τις 600 ώρες που πήγε το νέο όριο πιάνεις ταβάνι με 450Ε.
Και άλλα 450Ε για την Εκπαίδευση Ενηλίκων...
Με 900 Ευρώ γίνεσαι γκουρού σε θέματα ΣΔΕ και Εκπ. Ενηλίκων και σου έρχεται με courier η πιστοποίηση
μετά από την υποτιθέμενη εργασία που θα σου βάλει ο φορέας (συνήθως ΚΕΚ).

Και η δήθεν αριστερή μας κυβέρνηση αύξησε το όριο αυτό απο 300 σε 600 και κατήργησε τα σεμινάρια που είχαν
γίνει από ΕΚΕΠΙΣ, που τουλάχιστον ήταν κανονικά σεμινάρια.
Όλοι θα δώσουν τον οβολό τους. Ετοιμαστείτε μόνιμοι και ωρομίσθιοι να ξαναβάλετε το χέρι στην τσέπη.

Ελλαδιστάν 2018.
Τα υπόλοιπα είναι κουβέντες για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την επιστημονική εξειδίκευση).

 

6
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Οριο απουσιων σε Ιδιωτικο ΙΕΚ
« στις: Μάρτιος 14, 2018, 07:12:33 μμ »
Όρια υπάρχουν και είναι ίδια με τα δημόσια ΙΕΚ (νομίζω 10% ή κάτι τέτοιο).

Πρακτικά όμως δεν υπάρχουν όρια γιατί τα ιδιωτικά ΙΕΚ αποφεύγουν να κόψουν κάποιον, ακόμη και αν δεν πατήσει ούτε στις εξετάσεις, για τους προφανείς λόγους.

7
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 09:29:22 μμ »
Νομίζω ότι επικρατεί μία σύγχηση στην αντίληψή σας για τη λογική ενός forum.
Σε ένα forum κρίνεται το τι γράφει κάποιος και απαντάμε σε αυτό.
Όταν δεν έχουμε κάτι ουσιαστικό να πούμε πάνω σε αυτό που λέει,
τότε αρχίζει η πραφιλολογία-μπουρδολογία  για το τι είναι ο άλλος, σε ποια σχολεία είναι κτλ κτλ.
Σε ένα forum μπορούν να γράφουν όλοι και κρίνουμε αυτό που γράφει (αν θέλουμε φυσικά) χωρίς
προσωπικές επιθέσεις.

Κατά τα άλλα, θα έπρεπε ήδη να γνωρίζεται ότι υπάρχουν οι πιο κάτω εκλογές στους καθηγητές:
1) Εκλογές ΕΛΜΕ/ΟΛΜΕ
2) Εκλογές για αιρετούς (κάθε δύο χρόνια)
3) Εκλογές για το συνέδριο της ΟΛΜΕ (γίνονται Άνοιξη και είναι διαφορετικές από τις πρώτες)
4) Εκλογές για τεχνικές ειδικότητες (ΕΛΤΕ λέγεται? Δεν είμαι σίγουρος)

Σε όλες αυτές τις εκλογές (πλην ίσως της τελευταίας που δεν είμαι σίγουρος) τα σχολεία είναι κλειστά
(γιατί έχει πάγους στο δρόμο  ;D ;D ;D ;D ;D)

Μήπως τελικά εσείς δεν είσαστε καθηγητές  ;D ;D
Εντάξει καθηγητές είσαστε... Ίσως όχι και το  ανοιχτόμυαλοι όσο νομίζετε, ίσως...

8
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 08:57:47 μμ »
@ th1, @ sgdoup

Δυο απλές ερωτήσεις. Έχετε υπηρετήσει σε ημιορεινή ή ορεινή περιοχή; Γνωρίζετε τι σημαίνει πάγος στο οδόστρωμα  7 η ώρα το πρωί χειμώνα και σκοτάδι;

1) Αν θέλεις να αναφερθείς σε μένα, μην αναφέρεις και τον th1. Λέμε διαφορετικά πράγματα με τον th1
και τα "πακεταρίσματα" είναι άστοχα.

2) Έχω υπηρετήσει και σε ορεινή περιοχή και σε παντού.
Αλλά αυτή τη γελειότητα ότι 3 φορές το χρόνο (και όχι μία όπως αναφέρει εσκεμμένα ο/η nemi) δεν κάνουμε μάθημα γιατί πάμε να ψηφίσουμε και φοβόμαστε ότι θα γλυστρίσουμε στον πάγο, κρατήστε την για εδώ.
Μην την πείτε παραέξω γιατί θα γελάνε κανά μήνα με αυτό που είπατε.

Κατά τα άλλα όποιος λεέι κάτι που δεν μας αρέσει, είναι troll και δεν είναι καθηγητής!!!!
Ωραία λογική. Μπράβο.

9
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 04:20:59 μμ »
Η ιστορία μου στο πδε εχει δειξει ότι δεν αποφεύγω τίποτα κι απαντάω σε όλα. Το ποιος είναι εγκάθετος φαίνεται από το τι λέει ο καθενας μας. Μακάρι για μερικούς-μερικούς να ήμουν εγώ το πρόβλημα. Όταν ο άλλος λέει "δεν μου καίγεται καρφί αν εχεις που να καθίσεις, αν έχεις χώρο να εργαστείς, αν κακόπληρωνεσαι ή αν δεν πληρώνεσαι και καθόλου στο φινάλε, αν αν αν αν......" αλλά, όυτε κουβέντα για το γεγονός ότι ο κακοπληρωμένος βάζει από την τσεπη του για αναλώσιμα επειδή δεν υπάρχει ΄σάλιο στα σχολεία-προσωπικά το χω κάνει-, ότι κάποιος κάθεται πολλές φορές και σχεδόν το διπλάσιο ωράριο του για γιορτές και άλλες δουλειές -εντάξει δεν το κάνουμε κάθε μέρα , αλλά δεν είμαστε και είλωτες, το κάνουμε όταν υπάρχει λόγος- περιμένει μέχρι και μία ώρα μέχρι να ρθει ο ξεχασμένος γονιός να παραλάβει το παιδί του που το ξέχασε λες και είμαστε νταντάδες και τόσα άλλα εσένα τι σου λέει;   Επιπλέον δεν είπες να πηγαίνουμε να ψηφίζουμε απογευμα ,αλλά, είπες "κλείνουν τα σχολεία για να πάμε να ψηφίσουμε , για όσους πηγαίνουν κιόλας". Επιπλέον να σου υπενθυμίσω ότι η χωρα αμς είναιι νησιωτική και ορεινή σε μεγάλο μέρος της και κάποιος που είναι στα ορεινά μιας περιοχής δεν μπορεί να κατεβαίνει στο κεντρο του νομού εύκολα ώστε να ψηφίσει μετά το μάθημα γιατι πολλά σημεία πιανουν πάγους -αν δεν το χεις ζήσει-ώστε ναγυρίζει πίσω το χειμώνα που νυχτώνεις κιόλας νωρίς , έχοντας να διανυσει θεοστενους δρόμους γεμάτους στροφές μες στη νυχτα και να είναι απο το πρωι στο πόδι. Δε νομίζω ότι χάνει η Βενετια΄βελόνι με μια μερα, εκτός αν εσύ ψηφιζεις κάθε μήνα!!! Ή εκτός αν νομίζεις ότι μόνο εκπαιδευτικοί στα αστικά κέντρα υπάρχουν...

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Όσο για τους πάγους που πιάνει και σε μερικά σημεία και δεν μπορούμε να γυρίσουμε στο σπίτι μας,
μου φαίνονται τόσο αστεία  ;D, που δεν μπαίνω καν στο κόπο να τα σχολιάσω.




10
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 03:29:26 μμ »



  Ξαφνικά η άλλη άποψη έγινε φασίζουσα νοοτροπία!!!!Πολύ δημοκρατικό εκ μέρους σου , όπως το σχολιακι σου λίγες σελίδες πριν-μιας και σου αρέσει να γυρίζουμε πίσω- οτι ντροπή που κλείνουν τα σχολέια μια μέρα το χρόνο για να ψηφίσουμε!!!, να ασκησουμε δηλαδή το μεγα , το θεμελιώδες δικαιωμα της δημοκρατίας !! Και μετά μιλάμε για φασίζουσα νοοτροπία ή για παραλήρημα και επίπεδο. Υπόλοιπα σχόλια περιττα!!!!!


 όσο για τον άλλο εγκλαθετο ¨"αν και δε συμφωνώ με την άποψη -μία φορά το λέω- είστε τεμπεληδε και καλοπληρωμένοι για την τόση τεμπελιά σας"-5000.0000 φορές το λέω -όλο και κάτι θα μείνει....

   Πρέπει να πω κι άλλα;;;;;

Προφανώς αποφεύγεις να απαντήσεις στο ποιος είναι υπέυθυνος για να κρίνει ποιος είναι εγκάθετος και ποιος όχι. Είσαι εσύ αυτός/ή ή υπάρχει κάποια επιτροπή "σοφών" να κρίνει τους εγκάθετους?

Και μάθε να διαβάζεις σωστά τι λέει ο άλλος και άσε τις εσκεμμένες και δήθεν έξυπνες παραποιήσεις.
Απλά Ελληνικά είναι. Υποτίθεται βγάλαμε και ένα Πανεπιστήμιο.

Φασίζουσα νοοτροπία δεν χαρακτηρίζω την άλλη άποψη. Φασίζουσα νοοτροπία είναι να χλευάζεις την άλλη άποψη και να την καθυβρίζεις πριν καν την ακούσεις ή τη διαβάζεις, με στόχο να μην ακουστεί. Έχει μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Δεν νομίζεις? 

Επιπλέον, είπα είναι ντροπή να κλείνουν τα σχολεία για να ψηφίσουμε. Όχι είναι να ντροπή να ψηφίσουμε.
Δεν μπορούν να γίνουν και τα δύο?
Και αυτό έχει μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Μην διαβάζεις ότι σε συμφέρει.
Να πάμε να ψηφίσουμε μετά το μάθημά μας και όχι να κλείσνουμε τα σχολεία.
Με κάνει αντιδημοκράτη αυτό?

 


11
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 01:13:07 μμ »
   Οι ειρωνίες-παραληρημα-εξυπναδες δεν πάνε σε όσους έχουν αντιθετη άποψη απο κάποιους άλλους , αλλά, σε όσους είναι εγκαθετοι για δικούς τους λόγους. Κι αυτό γιατι σε τετοιους τύπους δεν αξιζει ούτε σοβαρη τοποθετηση μιας και θα συνεχισουν ακαθεκτοι το εργο τους, όχι γιατι  υποστηρίζουν τη θεση τους αλλα γιατι αυτή είναι η''βρωμό''-δουλειά τους. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, είναι πράγματι ανησυχητικό. Και το επίπεδο δημοτικού είναι πολύ υψηλό να πληροφορήσω. Άλλα επίπεδα να φοβόσαστε. Κι ελπίζω το κρυμμέμνο νόημα της τελευταίας προτασης να το καταλαβαν μερικοί.

Εγκάθετοι? Για δικούς τους λόγους? Κάνουν τη βρωμο-δουλειά τους. Πολύ υψηλό το επίπεδο δημοτικού? Κρυμμένα μηνύματα!!!
Πραγματικά εντυπωσιακό!!!!!!!!!


Δηλαδή αν εγώ κρίνω ότι είσαι εσύ εγκάθετη για τους δικούς σου λόγους, δικαιούμαι να γράφω ότι σαχλαμάρα μου κατέβει στο κεφάλι και να παραληρώ με φασίζουζα νοοτροπία? Όπως στις προηγούμενες σελίδες?
Ποιος λοιπόν θα κρίνει ποιος είναι εγκάθετος και ποιος όχι???

Και μιας και στο 1ο μου μήνυμα, μου απάντησες με παραλήρημα, να φανταστώ ότι με θεωρείς και μένα εγκάθετο και κάνω κάποια βρωμο-δουλειά? Ξέρεις τουλάχιστον ποιος με πληρώνει? Πόσα παίρνω? Ή θα το αφήσεις και αυτό σαν κρυφό μήνυμα?

Λίγη σοβαρότητα σε ότι γράφουμε δεν βλάπτει.

12
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 28, 2018, 12:17:36 πμ »
Το να έχεις διάφορους στα καφενεία να χλευάζουν τους καθηγητές και να τους τσουβαλιάζουν ως τεμπέληδες σαφώς είναι άσχημο (εκτός από άδικο).
Το να έχεις καθηγητές που δεν μπορούν να αρθρώσουν 2 σοβαρές κουβέντες χωρίς να αρχίσουν το παραλήρημα και τις ειρωνίες προς τις αντίθετες απόψεις, εκτός από άσχημο είναι και ανησυχητικό.
Μήπως αυτά τα δύο συνδέονται μεταξύ τους;

Τέτοια posts θέλουμε εδώ στο pde; Χιλιάδες posts ειρωνίας και παραληρήματος;
Νομίζουν ότι λένε και εξυπνάδες. Επιπέδου Δημοτικού.
Και βλέπω μία ανοχή ώστε να μαζεύουν και χιλιάδες μηνύματα οι τύποι αυτοί!


13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 27, 2018, 06:57:16 μμ »
@ sgdoup
Επειδή υπεκφεύγεις...διάβασε......είμαι σαφής!


Ακόμη περιμένω να μου πεις τι επεκφεύγω. Αν έχεις την καλοσύνη...

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών;
« στις: Ιανουάριος 27, 2018, 06:51:30 μμ »
Αποφάσισε αν είσαι γονιός ή όχι, αν είσαι εκπαιδευτικός ή όχι και έλα μετά να μιλήσουμε. Επίσης επειδή μιλάς ως γονιός θα σου απαντήσω ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας. Μάθε πρώτα να σέβεσαι ωράρια αποχώρησης, κανόνων λειτουργίας σχολείων, κανόνων συμπεριφοράς και σεβασμού μαθητών ως προς τον δάσκαλο ή τον καθηγητη, τον χώρο και τους υπόλοιπους συμμαθητές και μετά μιλάς. Αν έγώ βλέπω το παιδί σου 6 ώρες την ημέρα και εσύ τις υπόλοιπες ωρες και μέρες που δεν είναι ανοικτά τα σχολεία τότε μάλλον δεν σου φταίω εγώ. επίσης καλό είναι όταν σε καλώ να έρχεσαι και κυρίως όχι με το στυλάκι πως σου χρωστάω για τις δικές σου ανεπάρκειες! Εξαιρούνται φυσικά από τα παραπάνω κάποιοι γονείς υπόδειγμα που οι περισσότεροι είναι συνειδητοποιημένοι και δεν γράφουν τις μπούρδες που μας λες εσύ εδώ λες και φύτρωσες στην εκπαίδευση χθες!

Ναι έχεις δίκιο.

Σελίδες: 123 ... 9

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.