Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Χριστίνα

Σελίδες: 123 ... 113
1
Οχι γενικοτερα και για τις 2 βθμιδες. Η βθμια παραδοσιακα επαιρνε λιγους στην Αττικη.

2
Η Αθηνα εχει το μεγαλο προβλημα φετος.

3
O Don Quixote έχει δίκιο σε κάτι βασικό. Ακόμα και αν δεν μπορέσουμε να βρούμε και να ψηφίσουμε κάποιον που μας εκφράζει, θα μπορούσαμε να γίνουμε "πολλοί" και να πιέζουμε την ΠΕΚΑΠ να ασχοληθεί και με τα θέματα των αναπληρωτών.

Απο την άλλη, όσοι το έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν έχουμε απογοητευτεί. Θυμάμαι συγκεκριμένα τη χρονιά που είχα γίνει μέλος να στέλνω στην mailing list και να ρωτάω γιατί δεν ασχολείται κανείς με το θέμα των προσλήψεων των αναπληρωτών, εξηγώντας την κατάσταση. Είχαν απαντήσει ένας - δυο συνάδερφοι με φιλότιμο πως έχουμε δίκιο και ως εκεί. Τίποτε άλλο. Επίσης το γεγονός πως βρισκόμαστε με το ένα πόδι έξω απο την εκπαίδευση, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δεν βοηθάει στο να ασχοληθεί κανείς ενεργά. Όμως πραγματικά ποια θα μπορούσε να είναι άλλη λύση;
Είδαμε ας πούμε τις προηγούμενες μέρες δυναμική κινητοποίηση απο θεατρολόγους/ εικαστικούς που δεν είχαν καμία ιδιότητα, πέραν αυτής του "αδιόριστου" εκπαιδευτικου. Εμείς άραγε θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό δυναμικά και να διεκδικήσουμε για τον κλάδο μας;; Όχι με τη συμμετοχή λίγων ατόμων αποσπασματικά, αλλά μαζικά; Είναι εφικτό κάτι τέτοιο ή είναι πολύ περισσότερα όσα μας χωρίζουν απο αυτά που μας ενώνουν;

4
Πάντως παιδιά σχετικά με τη διάκριση ΠΕ19-20, θυμάμαι να συζητιέται το θέμα ξανά στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν. Να σημειώσω ότι έως και πριν 7-8 χρόνια η ποσόστωση 60-40 ευνοούσε τους ΠΕ20. Πχ. στον τελευταίο ΑΣΕΠ υπήρχαν αδιόριστοι επιτυχόντες ΠΕ19, ενώ εξαιτίας της ποσόστωσης διορίζονταν ΠΕ20 που δεν ήταν επιτυχόντες. Επίσης, ένας ΠΕ19 για να περάσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να έχει οπωσδήποτε μεταπτυχιακό και ξένες γλώσσες, ενώ οι ΠΕ20 περνούσαν όπου ήθελαν με το πτυχίο τους και μόνο. Θυμάμαι τότε να φωνάζουμε ότι πρέπει να καταργηθεί η ποσόστωση και να προσλαμβάνεται ο καλύτερος ανεξάρτητα από το αν προέρχεται από ΑΕΙ ή ΤΕΙ και οι απόφοιτοι ΤΕΙ ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι.

EDIT: Μάλιστα θυμάμαι το επιχείρημα "Πώς να πάρουμε εμείς μεταπτυχιακά, όταν στις σχολές δέχονται μόνο αποφοίτους ΑΕΙ".

Αυτο ηθελα να πω και εγω και με προλαβες. Μην τα βλεπουμε μονοπλευρα, πως αδικουνται μονο οι ΠΕ20 απο την ποσοστωση. Συμφωνω απολυτα μαζι σου.

5
@LiK αν εννοείς πως παρερμηνευω τα λεγόμενα της Ειρήνης θα διαφωνίσω. Δεν μπορεί να σου λέει Πληροφορικός που διδάσκει στην Αθμια και την Βθμια πως στο δημοτικό "εξηγείς" την ζωγραφική και το word και πως στη δευτεροβάθμια κάνεις αλγόριθμους και αυτό είναι όλο. Μετά καλώς λένε ορισμένοι δάσκαλοι στο δημοτικό πως μπορούν άνετα να διδάξουν το μάθημα μας, γιατί αν είναι αυτό διδάσκει κάποιος τότε ναι ο καθένας μπορεί να το κάνει αντί για εμάς.  Έχεις ακούσει εσύ ποτέ να σου πει πχ. συνάδερφος Αγγλικής πως δεν χρειάζεται και τίποτα φοβερό για να μάθεις το "this is a cat" στο δημοτικό;; Πρέπει λοιπον να προσέχουμε τι λέμε έστω και μεταξύ μας γιατί αυτή η απαξίωση σε όλες τις βαθμίδες μας έχει φέρει ως εδω σε πολλά επίπεδα. Και δεν έχει να κάνει με το αν η Ειρήνη και η κάθε Ειρήνη προέρχεται απο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, την ίδια άποψη θα εξέφραζα σε οποιονδήποτε έλεγε κάτι αντίστοιχο.

Τώρα για το θέμα ΑΕΙ/ ΤΕΙ. Να πω και εγώ πως σίγουρα δεν θεωρώ πως ένας απόφοιτος ΑΕΙ είναι αναγκαστικά καλύτερος ή χειρότερος απο έναν απόφοιτο ΤΕΙ σε καμία περίπτωση. Όμως προσωπική μου άποψη είναι πως εξαρχής οι απόφοιτοι των ΤΕΙ θα έπρεπε να έχουν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα με αυτούς των ΑΕΙ. Δίνω παράδειγμα: μέλος της οικογένειας μου έχει αποφοιτήσει απο το ΤΕΙ Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων. Παράλληλα έχει πτυχίο πιάνου και αρμονίας. Παρότι λοιπόν μπορεί να είναι 100000 φορές καλύτερος στο να διδάξει το μάθημα της μουσικής  στο δημοτικό από πολλούς μουσικούς που έχω συναντήσει στα σχολεία (και πιστεψτε με ισχύει σε πολλές περιπτώσεις), δεν έχει αυτό το δικαίωμα μιας και  ο κλάδος ΠΕ17.14 στον οποίο ανήκει, μπορεί να απορροφηθεί μόνο σε μουσικά σχολεία και συγκεκριμένα για το μάθημα μουσικής τεχνολογίας.
Για να μην παρεξηγηθώ όμως, εννοείται πως τώρα που τόσοι συνάδερφοι των ΤΕΙ δουλευουν τόσα χρόνια στην δημόσια εκπαιδευση προσφέροντας το ίδιο και κατά περίπτωση ακόμα και καλύτερο έργο σε σχέση με ορισμένους που προέρχονται απο ΑΕΙ, δεν γίνεται φυσικά ούτε να "πεταχτούν" απο τον κλάδο όπως ανέφερε κάποιος, ούτε χάρη τους κάνει κανείς που δουλευουν, ούτε τπτ. Δικαιωμάτικά και με το σπαθί τους είναι σε αυτές τις θέσεις. Δεν θα έπρεπε όμως εξαρχής να έχει γίνει η διαφοροποίηση;;


6
Ειρήνη ελπίζω να μην είσαι συνάδερφος και να μιλάς τοσο υποτιμητικά για τη δουλειά που κάνουμε ως Πληροφορικοί στα σχολεία. Αν για σένα αυτό είναι η επιστήμη της Πληροφορικής τότε πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε κάποια πράγματα εδω μέσα και πραγματικά να κριθεί απο που προέρχεται ο καθένας.

ΥΓ: Ας συνεχίσουμε όμως αν θέλετε την κουβέντα εδώ http://www.pde.gr/index.php?topic=15038.854 γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος και παρεμποδίζουμε την ενημέρωση για τα κενά.

7
Ο Μπράτης λέει πως θα γίνουν σήμερα οι προσλήψεις...θα δείξει!

8
Α οκ γραψτε λαθος!

9
Μια χαρά tolaki σ' ευχαριστώ!

Ο πίνακας είναι εδω: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1PiF3Fnq63C_JnYYvR7JzO09VlszQmex5aMqWKgZYjcA/edit#gid=521798738

Της Σιβιτανειδίου τους είχε αφαιρέσει ο συνάδερφος πάντως, Τους χθεσινούς δεν πρόλαβα να δω.

10
Ξέρω αρκετούς συναδέρφους που είναι ψηλά και έχουν δηλώσει μόνο Αττική και για τον λόγο αυτό έχουν "ξεμείνει". Συμφωνώ και εγώ πως δεν έχουν βάλει όλοι κουτάκι και πως θα εξαρτηθεί απόλυτα απο το ποιές περιοχές θα ανοίξουν. Αλλά το θέμα, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ τουλάχιστον, είναι πολύ μεγαλύτερο φέτος.....

11
Στο υπουργείο έχει μαζευτεί κόσμος απο όλες τις ειδικότητες και απαιτούν απαντήσεις. Έχουν ενημερωθεί και κανάλια και ζητούν απο όσους μπορούν να πάνε για ενίσχυση. Το ζήτημα απο οτι κατάλαβα είναι το αν θα γίνει πετσοκομμένη φάση την Παρασκευή ή αν θα καθυστερήσει κάπως αλλά θα συμπεριλαμβάνει και πιστώσεις ΠΔΕ για τις ειδικότητες (επομένως ίσως και έναν πιο αξιοπρεπή αριθμό προσλήψεων).

12
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ   ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΠΕ Α ΑΘΗΝΑΣ
545 εκπαιδευτικοί λείπουν ακόμα στην Α Αθήνας
[............................................................................... 
Ειδικά στην Α Αθήνας υπάρχουν τα παρακάτω κενά.
99  δάσκαλοι γενικής αγωγής σε πρωινό και ολοήμερο πρόγραμμα
39 εκπαιδευτικοί ΣΜΕΑΕ
53 νηπιαγωγοί με την κατάσταση ειδικά στα προνήπια να ναι τραγική αφού η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι εκτός νηπιαγωγείων.
115 εκπαιδευτικοί που απαιτούνται να καλύψουν την παράλληλη στήριξη σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.
15 εκπαιδευτικοί Γερμανικής γλώσσας
 25 εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας
34 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής
35 εκπαιδευτικοί Μουσικής
29 εκπαιδευτικοί Πληροφορικής
52 εκπαιδευτικοί Εικαστικών
48 Εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: 545 εκπαιδευτικοί!!!!
...]
Λουκάς Καβακλής
αιρετός εκπρόσωπος στο ΠΥΣΠΕ Α Αθήνας
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΣΕΙΣ – ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ) τηλ. 6949294781

14
Αυτό είναι το ζήτημα. Αν δεν εξασφαλιστούν πιστώσεις απο ΠΔΕ, δεν βλέπω να παίρνει κόσμο στις περιοχές που δεν καλύπτει πλεον το ΕΣΠΑ. Στη Σιβιτανίδειο δεν μάθαμε ποιός πήγε;

Καλή αρχή και σε όσους ξεκινούν!

Σελίδες: 123 ... 113

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158574
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.