Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - blueswire

Σελίδες: 123 ... 62
1
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 09:48:50 πμ »
Άτομα που αξιολογούν καθημερινά τους μαθητές τους... Φοβούνται την αξιολόγηση και κοιτάνε πως θα την σκαπουλάρουν...Λυπηρότατο...
Δεν ειναι το ιδιο φιλε μου παρα πολλοι εχουμε περισσοτερα προσοντα απο τους αξιολογητες... και ειμαστε και μαχιμοι...

2
Όλη η λάθος νοοτροπία, σε μια πρόταση. (Παρακαλώ μην το πάρετε προσωπικά, δεν το εξατομικεύω σε εσάς, είναι δυστυχώς γενικευμένη νοοτροπία, είναι ενοχική και είναι λάθος.)

Τι θα πει "έχουμε μια ύλη να βγάλουμε"; Όχι, δεν είναι θέμα η ύλη που έχουμε να βγάλουμε. Το θέμα είναι ότι έχουμε να μάθουμε γράμματα στα παιδιά, καθώς και ότι ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, αυτοί είναι οι κανόνες του (ησυχία, ανοιχτό βιβλίο, στοιχειώδης μελέτη, όπως είπατε) -και σε όποιον αρέσουν. Σε όποιον δεν αρέσουν, καλώς ή κακώς θα πρέπει να μάθει ότι η μη τήρησή τους επιφέρει ένα minimum συνεπειών, και θα πρέπει να τις αποδεχτεί, καθώς υπάρχουν και μαθητές που θέλουν να μάθουν. (Και ένας να είναι, αξίζει να γίνεται ευσυνείδητο μάθημα για αυτόν τον ένα.) Από εκεί και πέρα, μετά την υποχρεωτική εκπαίδευση, όποιος δεν επιθυμεί να συνεχίσει μπορεί να ξεκινήσει "το γιαπί, το πηλοφόρι, το μυστρί" από τα 15, που είναι η νόμιμη ηλικία εργασίας. Μέχρι τότε όμως, αυτοί είναι οι κανόνες, οφείλουν να γίνονται σεβαστοί, κι αυτό θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όσους γονείς θέλουν τον εκπαιδευτικό να μην έχει "απαιτήσεις".
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σας. Το πρόβλημα για μένα (ένα τέλος πάντων από τα προβλήματα) είναι πως τους κανόνες αυτούς δεν τους αμφισβητούν πλέον ένας, δύο, τρεις, πέντε μαθητές αλλά η πλειοψηφία μίας τάξης (φυσικά και οι γονείς) και τους δέχονται μόνο ελάχιστοι. Γι' αυτόν τον λόγο και επειδή στην Ελλάδα η πλειοψηφία δυστυχώς διαμορφώνει τις καταστάσεις ακόμη κι αν είναι λάθος η άποψή της, το σύστημα έχει εγκλωβιστεί...

3
(ξανα-) έχασε τη δίκη το Υπ. Παιδείας. Μάλλον θα πρέπει να βρεί (το ΥΠΑΙΘΑ) καινούργιους, πιο ικανούς δικηγόρους. Γιατί τα τελευταία χρόνια οι νυν αποδείχθηκαν χασοδίκες...
Δεν έχασε δίκη, ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΙΚΗ για να την χάσει, φιλικός διακανονισμός έγινε για το ποσό.

4
Σοβαρά τώρα Lodo αυτό είναι το θέμα μας?  έχεις ιδέα τι ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ  πληρώνουμε ως πρόστιμο τα τελευταία δέκα και πλέον χρόνια για ενεργές παράνομες  χωματερές που υπάρχουν στην χώρα ?  για παράνομες αποζημιώσεις, έργα που απεντάχθηκαν από το ΕΣΠΑ κ.λ.π.? επειδή σε ενδιαφέρει το δημόσιο χρήμα που χάνεται ...

5
Σχολική ζώνη / Απ: Σχολικές Εκδρομές
« στις: Δεκέμβριος 12, 2023, 11:51:07 πμ »
Η λύση είναι πανεύκολη: εκδρομή που διοργανώνει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου και που συμμετέχουν μέλη του συλλόγου, αυτό θα λύσει τα πάντα, ούτε ευθύνες για τους εκπαιδευτικούς ούτε τίποτα. Μόνο σημείο που πρέπει να λυθεί οι απουσίες που θα παίρνουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της εκδρομής (αφού αυτή δεν θα είναι εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου πια)

6
Η κατάσταση έχει ξεφύγει, πληθαίνουν οι εκπαιδευτικοί που αν έβρισκαν κάποια άλλη επαγγελματική διέξοδο θα είχαν παρατήσει τη διδασκαλία από καιρό... και μιλάμε για ανθρώπους που ξεκίνησαν με όνειρα, όρεξη και προσόντα... οι γονείς που αδυνατούν να βάλουν όρια, τα κακομαθημένα παιδιά, οι ανίκανοι-ανήμποροι διευθυντές, η αδιάφορη διοίκηση και μία κουλτούρα 'ατιμωρησίας' ή αδυναμίας επιβολής ορίων στα σχολεία έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μείγμα στα περισσότερα σχολεία όπου μόνο χώροι μάθησης δεν είναι πιά...  έχω ανάμεικτα συναισθήματα βλέποντας την χαρά κάποιων που τους παίρνουν για λίγες ώρες αναπληρωτές και δεν έχουν ιδέα τι θα αντιμετωπίσουν... η καθημερινότητα αντί να έχει την γοητεία της διδασκαλίας, την προσφοράς του καινούριου, της συνάντησης με τον κόσμο των μαθητών, έχει καταλήξει να είναι συνεχής προσπάθεια επιβολής των ορίων, της τάξης και αν μείνει λίγη ώρα να γίνει και λίγο μάθημα. Η επανάληψη αυτού του μοτίβου φθείρει απίστευτα...

7
Αν μια περιοχη ζητησε ενα ατομο μιας ειδικοτητας, για ποιον λογο του στελνουν δυο?

8
Ποσο συμφωνω με Εσπερο...

9
Καλησπερα , ξερει  κανεις  γιατι τοσες  ανακλισεις  αναπληρωτων?
Αρκετοί έχουν δηλώσει νομούς στους οποίους πίστευαν ότι μπορούν να πάνε, ιδίως αν τα σχολεία που θα τοποθετηθούν είναι σε αστικά κέντρα ή τουλάχιστον κοντά σ' αυτά. Όταν βλέπουν στον οπσυδ τα συγκεκριμένα σχολεία τα οποία προσφέρονται, που απέχουν μία ώρα ή περισσότερο δεν αποδέχονται την θέση ή πηγαίνουν αλλά σύντομα διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά κ.λ.π.

10
H γυναίκα μου είναι ελεύθερος επαγγελματίας (οικονομολόγος) . Μετά το αβάσταχτο χαράτσι που επέβαλε η κυβέρνηση χωρίς να είναι στο πρόγραμμα της (φαίνεται υλοποιεί αυτά που δεν είναι στο πρόγραμμά της ενώ αυτά που ήταν τα αγνοεί) θα κλείσει το μπλοκάκι της και θα στραφεί να διεκδικεί μια θέση στο δημόσιο πχ εκπαίδευση όπως θα κάνουν χιλιάδες άλλοι αυξάνοντας ήδη τον ανταγωνισμό σε αυτόν τον ήδη κορεσμένο κλάδο.

Να φορολογείς μια κοινωνική ομάδα με περίπου 150 ευρώ το μήνα για να τα δώσεις σε μια άλλη κοινωνική ομάδα η οποία δεν μετέχει στον οικονομικό κύκλο (πχ συνταξιούχοι) είναι απλά καταστροφικό.

Αναδεικνύω μια πτυχή της βάρβαρης αυτής φοροεπιδρομης. :'(
1. Τι σημαίνει 'όσοι μετέχουν στον 'οικονομικό κύκλο"???? δηλαδή μόνο όσοι παράγουν είναι χρήσιμοι? δηλαδή ο δάσκαλος που διαμορφώνει τον αυριανό επιστήμονα και που το έργο του είναι "κρυφό" και φαίνεται μετά από χρόνια, δεν συμμετέχει στον οικονομικό κύκλο?
2. Αν δείτε το εκκαθαριστικό ενός εκπαιδευτικού με 20 π.χ χρόνια δουλειάς θα δείτε κάθε μήνα γύρω στα 130 ευρώ κρατήσεις για εφορία... πληρώνουν άραγε πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες τέτοια ποσά?
3. ήμουν πριν χρόνια έξω από λογιστικό γραφείο και άκουγα τον πελάτη με κατάστημα να λέει στον λογιστή 'μπορείς να μου βγάλεις πάλι ζημιά"?????  και να προσπαθεί ο δεύτερος να του εξηγήσει πως δεν γίνεται για τρίτο χρόνο...
4. Ποιό 'αβάσταχτο χαράτσι'???? ποιά 'βάρβαρη φοροεπιδρομή"? που αγοράζεις ένα προίόν, δεν κόβουν απόδειξη , και ούτε σου χαμηλώνουν την τιμή ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ  το φπα???? που πήραν εκατομύρια ΜΗ επιστρεπτέες κατά τη διάρκεια του κορωνοϊου (εξ ου και το 41 τοις εκατό)? που κρύβουν το pos κάτω από το τραπέζι για να μην πληρώσεις με κάρτα? που δεν θέλουν να πληρώνουν φράγκο στην εφορία και το παίζουν καρμίρηδες??? μην τρελαθούμε, ήρθε η ώρα να πληρώσουν ... ψίχουλα και κάνουν λες και έγινε κάτι... στο κάτω κάτω αν είναι  ανίκανοι να βγάλουν 10.000 το χρόνο ας κάνουν κάτι άλλο, δεν θα τους χρηματοδοτούμε εμείς
5. Μόνο ο Κατρούγκαλος τους κατάλαβε και προσπάθησε ο άνθρωπος να πληρώσουν κατι ξέροντας ότι το 90 τοις εκατό των εισοδημάτων τους είναι μαύρα, αλλά τον έφαγαν τον άνθρωπο

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 10, 2023, 08:24:52 μμ »
Ναι, συμφωνώ, επειδή δεν το έχω ψάξει, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε πού είναι γραμμένο όλο αυτό.
Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο»  που λέει ότι. οι εκπαιδευτικοί αντικαθιστούν εκπαιδευτικό ο οποίος λείπει και, ανάλογα με την περίπτωση, ή καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Διευθυντή.
Όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι πράγματι 'ασάφεια', δεν καθορίζει δηλαδή τί θα γίνει με σαφήνεια...

12
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 09, 2023, 07:47:03 μμ »
Εκτός από εκπαιδευτικοί που αγαπάμε τα παιδιά, διαλέξαμε τη δουλειά γιατί μας αρέσει κ.λ.π. είμαστε και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Ο σωστός επαγγελματίας λοιπόν, που ενδιαφέρεται να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά του, να είναι ποιοτική  και να επενδύσει σ' αυτή αμείβεται και ανάλογα. Η αμοιβή του σ' αυτό το επάγγελμα είναι για 23 ώρες, 21, 20 κ.λ.π. αντίστοιχα με τα χρόνια υπηρεσίας. Ούτε μία παραπάνω! κι ο καλός δικηγόρος που διάλεξε τη δουλειά αυτή γιατί την αγαπάει, αγαπάει, τον πελάτη του   κλπ όσες ώρες δουλεύει γι' αυτόν πληρώνεται και μάλιστα καλοπληρώνεται. Αν θέλουν λοιπόν, απασχόληση, φύλαξη ή δεν ξέρω πως θα το πούνε ας αποφασίσουν να πληρώσουν υπερωρίες, μέχρι τότε τα παιδιά θα βγαίνουν έξω σε ώρα κενού. Κάθε ώρα μέσα σε τάξη που χρησιμοποιείς το μυαλό σου και τις ικανότητές σου για να καθοδηγήσεις, εξηγήσεις, προσεγγίσεις τους μαθητές  κ.λ.π. για οτιδήποτε είναι ώρες ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

13
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Απασχόληση μαθητών σε κενό
« στις: Νοέμβριος 09, 2023, 12:58:50 πμ »
Το σχολείο θα 'πρεπε να 'ναι χώρος μόρφωσης. Δεν είναι. Όπως τ' αντιλαμβάνεται η πολιτεία- κι οι γονείς- είναι χώρος παιδοφύλαξης. Κανείς δε θ' ασχοληθεί άμα μες στην τάξη διδάσκεις ή όχι. Όλοι θ' ασχοληθούν άμα έλειπε μαθητής και συνέβη η στραβή και δεν είχε απουσία στ' απουσιολόγιο. Ή αν συνέβη η στραβή σε διάλειμμα και δεν είχε πάει για εφημερία ο εκπαιδευτικός. Συμπέρασμα. Προσέχετε τα τυπικά της παρουσίας. Για το μάθημα δεν ενδιαφέρεται ουδείς. Και κρεμάλα να παίζετε το ίδιο κάνει (αρκεί να γράφετε στο βιβλίο ύλης ότι προχωράτε). Τα τυπικά μετρούν. Τα ουσιαστικά καθόλου.
Ακριβώς αυτό! δυστυχώς έτσι είναι η πραγματικότητα!

14
Είναι έγγραφο που το ζητάς ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ, καθώς αφορά δικά σου υπηρεσιακά στοιχεία και γιατί μπορεί να το θέλεις για τον οποιονδήποτε λόγο. Κάνεις αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου και το ζητάς. Δεν υπάρχει περίπτωση να αρνηθούν, να γκρινιάξουν λίγο μπορεί γιατί θέλει λίγη ώρα να ετοιμαστεί αλλά είναι υποχρεωμένοι

Σελίδες: 123 ... 62

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 264
Σύνολο: 270

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.