Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mick-21

Σελίδες: 123 ... 6
1
Ρε φίλε κινήθηκα με τη λογική. Μετά από τόσα χρόνια συρρίκνωσης του αριθμού των εκπαιδευτικών κάνουν έναν μεγάλο αριθμό διορισμών πάνω στα λεγόμενα προσδιορισμένα οργανικά κενά.
Τα οποία βάσει της νομοθεσίας σχετίζονται με όλο τον κύκλο των υπηρεσιακών μεταβολών. Γιατί να σταματήσω να διορίζουν ; Γιατί να πηδήξουν έναν χρόνο αφού οι πίνακες αυτοί ισχύουν για δύο χρόνια;
Την επόμενη χρονιά γιατί να πάρει δηλαδή μόνο αναπληρωτές; Αφού είναι δηλωμένος ο στόχος να μειωθούν οι αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν έκτακτες ανάγκες.
Σκέφτηκα ότι τα κενά που βγήκαν ήταν περίπου 15.000 κάλυψαν τις 12.000.
Στον κλάδο το δικό μου στους φυσικούς ήταν μόλις 87 άτομα. Ενώ έχουν βγει στη σύνταξη οι μισοί δηλαδή περίπου 3.000 αφυπηρέτησαν. Τόσα λίγα κενά το θεώρησα από μόνο του μία αδικία για έναν κλάδο πού είναι από τους θεωρούμενους βασικούς.
Αλλά πέρα από αυτό είχα προσωπικούς λόγους να μην πάω μακριά.
Τη θέση μου την πήρε κάποιος άλλος ο οποίος δεν θα μπορούσε να είναι στους διοριστέους.
Δηλαδή γιατί του χρόνου αυτός ο τύπος που που έτσι κι αλλιώς επωφελήθηκε γιατί να θέλει να διεκδικήσει ενδεχομένως μία θέση στην ηπειρωτική Ελλάδα μπορεί εμένα να με εξυπηρετήσει; Γιατί πάλι θα βρεθώ στην ίδια ακριβώς δύσκολη κατάσταση. Και ο τύπος μου πήρε τη θέση μου και δεν θα με αφήσει του χρόνου να πάρω μία πιο κοντινή άρα να μην πάρω καθόλου....
Δεν είναι δυνατόν να διαβάζω σωστά,μάλλον κάποιος μου κάνει πλάκα!Τι λογική είναι αυτή ρε παιδιά;Πρώτον κανένας δεν σου πήρε τη θέση σου ,εσύ δεν τη δέχτηκες για τους δικούς σου λόγους.Δεύτερον,τι νομίζεις ότι γίνεται εδώ,ο ένας εξυπηρετεί τον άλλον;Τριτον,τι θα κάνει τώρα το υπουργείο δηλαδή,κάθε χρόνο θα εξαγγέλει νέους διορισμούς μέχρι να βολευτούμε όλοι εκεί που θέλουμε;Τέλος,τι καινουριο σενάριο είναι αυτό με νέους διορισμούς του χρόνου;Ακούσατε κάποιον να έχει υπονοήσει κάτι τέτοιο;

2
Καμιά σχεση...εσείς αντί να ευχαριστηθείτε το διορισμό σας λυσσατε ακόμη δεν ορκιστηκατε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα ! Και διαβάζω μέρες παντού τι γραφετε.Καπου φτάνει !!!! Και ναι θα χαρώ κάποιος που ευνοήθηκε με το σύστημα και τόσα χρόνια δε κούνησε από το σπίτι του να βρεθεί στο τέρμα θεού αφού δηλωσε τα πάντα ,όπως θα χαρώ  ένας συνάδελφος που οργάνωσε τα πάντα και κράταγε ανοιχτα τα σχολεία ,να βρεθεί δίπλα στο σπίτι του ,γιατί το προσοντολογιο τον καταποντησε!
Πάντως με αυτά που διαβάζω από σένα,μάλλον εσύ θέλεις να ψοφήσει η κατσίκα του γειτονα!Να τα βάλεις μετο σύστημα που σε πολεμά και όχι με τους συναδέλφους σου!Εγώ πάντως τον χαίρομαι το διορισμό μου,μετά απο 2 ΑΣΕΠ και 12 χρόνια αναπληρωτής!

3
Το ότι κάποιοι παρακαλούσατε να διοριστειτε έστω κ στη βραχονησίδα ,τώρα που διορίστηκατε εκεί δε σας φταίει ο υπόλοιπος κόσμος να μείνει στην απεξω
Μπορείς να μας εξηγήσεις ,τι ακριβώς σε ενοχλεί σε εμάς που θα διοριστούμε και μιλάς τόσο άσχημα;Μήπως κάποιος σου έκλεψε το διορισμό και ξεσπάς σε όλους;Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που διορίστηκε να θέλει οι άλλοι να μείνουν στην απέξω όπως ισχυρίζεσαι!

4
Σχολική ζώνη / Απ: Αναπλήρωση χαμένων μαθημάτων...???
« στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 11:28:38 μμ »
η αληθεια ειναι μια το δημοσιο σαν καθηγητης ειναι παραδεισος σε σχεση με ολα τα αλλα..
καθηγητης στην καλλιθεα μαθηματικος κανει μαθημα χωρις καμερα χωρις γραφιδα (δεν του τα πηρε και κανεις)
και απλα διαβαζει στον αερα την λυση της ασκησης..
γιατι τα μαθηματικα ..δεν θελουν πινακα..
αυτο δεν θα μπορουσε να γινει πουθενα αλλου...
και δεν ειναι ο μονος..
μονιμη συναδελφος κανει το ιδιο σχεδον..απλα αυτη κανει share λυμενο pdf ..
Ποιά είναι όλα τα άλλα,θα μας πεις σε παρακαλώ;Μήπως εννοείς κάποιους υπαλλήλους,που μια εβδομάδα πάνε στη δουλειά και δυό δεν πάνε ή μήπως αυτούς που από τις 11 το πρωί ανάβουν  φωτιά και ψήνουν λουκάνικα;Και επιτέλους θα σταματήσετε να μας βάζετε όλους στο ίδιο τσουβάλι;Έχουμε αγοράσει με δικά μας έξοδα εξοπλισμό για να κάνουμε όσο γίνεται  καλύτερα τη δουλειά μας,χωρίς την παραμικρή βοήθεια από το υπουργείο,για το οποίο είμαστε αόρατοι!

5
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 09, 2020, 12:13:01 μμ »
Δεν ξερω για εσας,αλλα εγω σιχαινομαι να με κοροιδευουν μπροστα στα ματια μου.Ακουσα την Ζαχαρακη πριν λιγο στην ΕΤ1 να λεει οτι η πλατφορμα της webex εχει προβλημα σε ολη την Ευρωπη.Εκανα λοιπον εγω ενα λογαριασμο στη webex με διαφορετικο email,εκτος σχολικου δικτυου,και η πλατφορμα λειτουργει κανονικοτατα.Αυτο για να μην νομιζουνε,στο υπουργειο και στα καναλια,οτι μολις κατεβηκαμε απο τα βουνα!

6
Για ψαξτε ποσοι εβγαζαν του κοσμου τα λεφτα απο τα ιδιαιτερα και πληρωναν τις εισφορες τους σε καποιο φροντηστηριο.Μαλλον ψαχνετε και για αλλους αλεξιπτωτιστες!

7
Όχι, δε είναι έτσι! Οι περισσότεροι που εργάζονται ως αναπληρωτές δεν έχουν αποδείξει τίποτε και νομίζουν πως ποτέ τους δε θα χρειαστεί και εγείρουν μάλιστα και αξιώσεις (να δουλεύουν πάντα αυτοί, οι ίδιοι κι οι ίδιοι, να διοριστούν κάποια στιγμή κι άλλα "τρελά")!
Ούτε πάλι όσοι έγραψαν καλά στον ΑΣΕΠ χρειάζεται να αποδείξουν κάτι παραπάνω και τους ανήκει μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση, έστω και σαν αναπληρωτές! Και μη μου πεις ότι εξάγω αυθαίρετα συμπεράσματα, γιατί είτε αρέσει, είτε δεν αρέσει ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι μία αξιολόγηση που πολύς κόσμος δεν την καταδέχτηκε(!) ή την υποβαθμίζει και την απαξιώνει, επειδή δεν πέτυχε σ' αυτή!
Είναι όντως αυθαίρετο το συμπέρασμα σου.Παρόλο που πέρασα τον ΑΣΕΠ,δεν το δέχομαι ως το κατάλληλο κριτήριο αξιολόγησης,αν θέλεις την άποψή μου.Αυτή όμως είναι μια άλλη συζήτηση.Με πειράζει να διαβάζω όμως ότι όλοι οι αναπληρωτές μπήκαν στην εκπαίδευση από τα ''παραθυράκια''(ΠΔΣ,εκκλησιαστικά κτλ).Και είμαστε αρκετοί οι άλλοι,πίστεψε με!

8
Αναφέρομαι γενικά (όχι στον knkn):
Επειδή τα Bold χωράνε πολύ συζήτηση, και αρκετή αναξιοκρατία (με τη μέθοδο της εξυπηρέτησης ομάδων πίεσης συμφερόντων-τα γνωστά lobby), πρέπει να να φύγουν από τη μέση της διαδικασίας ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. Έχεις προυπηρεσία και αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο? ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ .

Για ποιο λόγο δηλαδή να σε πριμοδοτήσω που ήσουν αναπληρωτής x χρόνια? Γιατί αυτό σε κάνει καλύτερο υπάλληλο-εκπαιδευτικό από εμένα που δεν ήμουν? Πληρωνόσουν για να είσαι αναπληρωτής, δεν πήγαινες εθελοντικά. Αν όντως είσαι καλύτερος απόδειξέ το. Αλλιώς σπίτι σου, γιατί στη δημόσια εκπαίδευση πρέπει να υπηρετούν οι πιο άξιοι.
Πολλοί απο εμάς πού δουλεύουμε ως αναπληρωτές ,το έχουμε αποδείξει.Μην το ξεχνάς αυτό και μην μας βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι!

9
ΑΥΤΟ!! Φυσικά το γνωρίζουν συνάδελφε.. κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν! Κ προσπαθούν να υποβαθμίσουν-ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ όλα τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ προσόντα για να καλύψουν την δική τους ανεπάρκεια.

Καταρχήν καλή χρονιά με υγεία σε όλους.Έχω περάσει τον ΑΣΕΠ το 2007 με μεγάλο βαθμό,δεν διορίστηκα διότι δεν είχα προυπηρεσία και δούλευω 8 χρόνια ως αναπληρωτής.Ήξερα τότε ότι αν πέρασω τον ΑΣΕΠ με 2 χρόνια στα σχολεία διοριζόμουν. Μπορείτε όλοι εσείς  που φωνάζετε  να μου πείτε είμαι ανεπαρκής;Πρέπει σε όλη μου τη ζωή να δίνω ΑΣΕΠ για να  αποδεικνύω ότι αξίζω να διδάσκω;

10
Πανελλήνιες / Απ: επιτηρητες πανελλαδικων
« στις: Απρίλιος 18, 2016, 07:49:56 μμ »
Καμμια απολυτως διαφορα με τους μονιμους.

11
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 02:41:15 μμ »
Στον νομό Καβάλας έχει ακόμα 5 κενά. Καλό διορισμό στους συναδέλφους που περιμένουν την επόμενη φάση!

12
Αναπληρωτές / Απ: Πιστοποιητικό Υγείας Αναπληρωτών
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2015, 03:30:59 μμ »
Έχει κανένας από εσάς τις περσυνές βεβαιώσεις για να τις χρησιμοποιήσετε και φέτος? Δεν τις δώσαμε ρε συνάδελφοι στις διευθύνσεις που παρουσιαστήκαμε? Άρα βεβαίωση από παθολόγο και ψυχίατρο από την αρχή και φέτος.Εκτός αν έχετε το πιστοποιητικό υγείας ,που ισχύει για 3 χρόνια και δεν έχει λήξει ακόμα.

13
Sotirios

Είπα ακριβώς το ανάποδο, αλλά δεν μπήκες στον κόπο να το διαβάσεις.
Το μην λες ψέματα τι είναι τώρα; Αστική ευγένεια διακατέχει το φόρουμ.

perastikos_kav

Ενώ συμφωνώ σε πολλά μαζί σου, πώς η επταετής θητεία σε μια θέση -οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή- σε μονιμοποιεί αυτομάτως; Πώς αποδεικνύεται αυτό ότι κάνω καλά τι δουλειά μου, επειδή απλά την κάνω πολύ καιρό;  Ας υποθέσουμε πως δουλεύω στο σχολείο αλλά το κάνω σαν αγγαρεία και δεν κάνω καλό μάθημα, οι μαθητές βαριούνται, βαριέμαι να εμπλουτίσω αυτά που τόσα χρόνια διδάσκω κτλ. ;Όλοι έχουμε να θυμόμαστε έναν τέτοιο εκπαιδευτικό και θυμάστε πώς το σχολιάζαμε ως μαθητές.

Είναι κρίμα να μην μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί και να κολλάμε συνέχεια στον ευσεβή πόθο της μονιμοποίησης.

Εκπαιδευτικοί είμαστε, όχι καρεκλοκένταυροι δημόσιοι υπάλληλοι.

Και για να αποφύγω παραξηγήσεις, δεν υπονοώ ότι είμαι καλύτερη ή ικανότερη από τους άλλους εγώ προσωπικά. Προσπαθώ μόνο να εξηγήσω με ένα παράδειγμα τη σκέψη μου.

Συγγνώμη για τους υψηλούς τόνους.
Προφανώς και έχεις δίκιο, ότι δεν αποδεικνύει τίποτα τα χρόνια που δουλεύουμε στα σχολεία. Αλλά μπορείς  να μου πεις ένα αξιόλογο σύστημα αξιολόγησης?

14
Αυτό δεν είχε να κάνει όμως με την προϋπηρεσία του, αλλά με ειδική κατηγορία. Προσωπικά θεωρώ παράλογο από την πλευρά του υπουργείου κάποιος με 7 χρόνια προϋπηρεσία να μην έχει διοριστεί.
Απλώς σου εξηγώ ότι η παλαιότητα του πτυχίου δεν δηλώνει και ικανότητα.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 532

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.