Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - oretak

Σελίδες: 12
1
Σχολική ζώνη / Απ: Που είναι τα βιβλία;
« στις: Αύγουστος 20, 2011, 01:54:24 πμ »
ναι το περσινό είναι που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά.
Αλλάζει πάλι ;
ούτε 1 χρόνο δεν κράτησε καλά καλά δηλαδή το καινούργιο που βγήκε πέρσι;

δεν ήταν φτιαγμένο από το "καλό" χαρτί, αυτό που έχει κάτω από τον πάγκο

Δεν είπαν οτι θα προσθέσουν κεφάλαια στην άλγεβρα της Α' Λυκείου από φέτος;

Δείτε εδώ:   http://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2011/08/a_lykeiou_mathimatika.pdf

2
Εμάς από τη Δευτεροβάθμια της Κεφαλονιάς μας ζητήσανε να δηλώσουμε σε ποια σχολεία θα θέλαμε να είμαστε φέτος. Την αίτηση την κάναμε και οι νεοδιόριστοι.

3
Νεοδιόριστοι / Απ: Οδηγός νεοδιόριστου
« στις: Αύγουστος 05, 2010, 02:27:06 πμ »
Ξέρει κανείς αν για το πιστοποιητικό Α'βάθμιας υγειονομικής επιτροπής μπορούμε να το βγάλουμε από το ΙΚΑ ή πρέπει υποχρεωτικά να είναι από δημόσιο νοσοκομείο;

4
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ενημερώσω όσους έμειναν εκτός, και δεν το γνωρίζουν ήδη, οτι έχουν αρχίσει κινητοποιήσεις. Χτες πραγματοποιήθηκε μια συνέλευση. Παραθέτω το ενημερωτικό σημείωμα που μου στάλθηκε με mail:

                                                                                        
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ, 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ

 

Μαζική συμμετοχή ( με δεδομένη την αφόρητη ζέστη της Αθήνας και την χωρίς κλιματισμό αίθουσα της ΟΛΜΕ! )  είχε η συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Αυγούστου στην Αθήνα, ημέρα που ανακοινώθηκαν οι σχεδιασμοί σοκ του Υπουργείου Παιδείας για τους διορισμούς του 2010-2011.

 
Η διαδικασία είχε ως εξής:

 
Α. Ενημέρωση από τη Συντονιστική Επιτροπή Διοριστέων

Β. Ερωτήσεις- Θέματα- Προβλήματα για συζήτηση

Γ. Τοποθετήσεις για το τι θα κάνουμε

 
Το περιεχόμενο κάθε μέρους της διαδικασίας είχε ως εξής

Α. Ενημέρωση από τη Συντονιστική Επιτροπή Διοριστέων

Αναφέρθηκε ότι η πολιτική των κυβερνήσεων στην εκπαίδευση εδώ και αρκετά χρόνια αποσκοπεί στην δραστική μείωση των διορισμών και στην εισαγωγή της ελαστικής (φθηνής και χωρίς δικαιώματα) εργασίας στα σχολεία. Αυτό έρχεται να γίνει πράξη μεσα από το νόμο Διαμαντοπούλου για την Παιδεία. Με πρόσχημα το δημοσιονομικό έλλειμμα η κυβέρνηση έρχεται να επιβάλλει λιτότητα σε όλους τους τομείς του δημοσίου (παιδεία, υγεία κλπ). Η δημοσιοποίηση των εγκύκλιων διορισμού για την Α’ βάθμια και τη Β’ βάθμια εκπαίδευση έρχεται να διαψεύσει ακόμα και τη μεταβατική περίοδο με τα ψίχουλα διορισμών που προέβλεπε να γίνονται τρίμματα και η μεταβατική περίοδος να αποδυκνείεται ένα ψέμα για μια σειρά από κλάδους.

Μπροστά στην προσπάθεια διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης εμείς θα αγωνιστούμε για ένα καλύτερο σχολείο με μόνιμους καθηγητές που θα ζουν με αξιοπρέπεια από το μισθό τους. Γύρω από το αίτημα για μαζικούς  διορισμούς πρέπει να φτιάξουμε μια πλατυά συμμαχία στην εκπαίδευση καλώντας και πιέζοντας τόσο τους τοπικούς συλλόγους (διδασκαλικούς και ΕΛΜΕ) όσο και τις ομοσπονδοίες (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ).

Έγινε ενημέρωση για τις επαφές που υπήρξαν με μια σειρά από δικηγόρους για την προοπτική μιας προσφυγής ενάντια στο υπουργείο που δεν διορίζει. Έγινε σαφές ότι η όποια προσφυγή προκύψει δεν θα στρέφεται ενάντια σε συναδέλφους.

Η κίνησή μας ως ενωτική κίνηση όλων των κατηγοριών διοριστέων απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να την ενισχύσουν-πλαισιώσουν και το επόμενο διάστημα να κινηθεί -με αγωνιστική δράση και όχι μόνο νομική- για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας και την πάλη για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση.

Β. Ερωτήσεις- Θέματα- Προβλήματα για συζήτηση

Πάμπολλες οι ερωτήσεις και τα θέματα που τέθηκαν για ενημέρωση προβληματισμό αλλά και για να έχουμε μια εικόνα των προβλημάτων που προκύπτουν  μετά απο τον φετινό σφαγιασμό των διοριστέων. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

-Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης ασφαλιστικών μέτρων κατά των πινάκων διορισμού;

-Το Υπουργείο δεσμεύεται ότι θα διοριστούν οι υπόλοιποι κατά τη μεταβατική περίοδο;

-Τι γίνεται με τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ ;

-Θα μετράει η προυπηρεσία απο εδώ και στο εξής;

-Πόσα είναι τα περυσινά κενά που προέκυψαν απο τις περυσινές συνταξιοδοτήσεις; ( για να δούμε αν αναλογούν στους φετινούς διορισμούς). Γενικά για πόσα κενά συζητάμε φέτος και πως θα καλυφθούν;

-Η μεταβατική περίοδος μπορεί να παραταθεί;

- Ο νόμος που καθόρισε τον τρόπο διορισμού προσβάλλεται στα δικαστήρια; Η εγκύκλιος διορισμών προσβάλλεται στα δικαστήρια;

-Τι γίνεται με τις τεχνικές ειδικότητες; Έχουν κλειδωθεί οι πίνακες για την προυπηρεσία, αλλά όχι για την απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας. Αυτό όμως θα δώσει τη δυνατότητα σε όσους την αποκτήσουν να προηγηθούν.

-Σε ποια νομικά ερείσματα θα πατήσει η ένστασή μας;

Όπως είναι κατανοητό, πολλές από αυτές τις ερωτήσεις δεν ήταν δυνατόν να απαντηθούν από μας, απο κανένα παρευρισκόμενο γιατί αφορούσαν το τι ΘΑ κάνει το Υπουργείο από τώρα έως και τα επόμενα 3 χρόνια.

Πολλές ερωτήσεις επίσης  δεν ήταν δυνατόν να απαντηθούν διότι χρειαζόταν νομική γνώση, και πάλι ακόμα και για έναν δικηγόρο ειδική προετοιμασία.


Γ. Τοποθετήσεις για το τι θα κάνουμε
 

Υπήρξαν πολλές τοποθετήσεις και ιδέες για το δια ταύτα.

Το πιο σημαντικό που έγινε καθαρό από την όλη συζήτηση είναι ότι αυτές οι επιλογές του Υπουργείου Παιδείας καθορίζονται απο τη γενικότερη πολιτική της κυβέρνησης και αυτή βεβαίως απο την τρόικα και το ΔΝΤ. Επομένως μόνο αν κατανοήσουμε αυτό το σημείο μπορούμε να πάμε παρακάτω στα επιμέρους ζητήματα και να τα εξηγήσουμε και να τα αντιμετωπίσουμε έχοντας ως βάση το παραπάνω.

Σε γενικές γραμμές τονίστηκε απο τους περισσότερους ότι οι δικαστικές προσφυγές δεν λύνουν το πρόβλημα από μόνες τους. Πρέπει να προτάσσεται και να τονίζεται η πολιτική- συνδικαλιστική λύση και η μαζική κινητοποίηση και να ακολουθήσει για ότι είναι απαραίτητο ή σκόπιμο και δικαστική προσφυγή.

Σε κάθε περίπτωση δεν τελειώνει η δουλειά μας με την ανάθεση σε κάποιον δικηγόρο της υπόθεσής μας και είναι φανερό ότι πρέπει να κινηθούμε το επόμενο διάστημα πολύ δυναμικά και οργανωμένα εναντίον αυτών των πολιτικών επιλογών του Υπουργείου Παιδείας.

Πολλές ιδέες ακούστηκαν για το τι να κάνουμε και προς τα που να κινηθούμε. Επιγραμματικά καταγράφουμε πολλές απο αυτές και θα καταλήξουμε σε όσες συγκέντρωσαν την αποδοχή των παρευρισκόμενων.

Ανάμεσα στα άλλα που ειπώθηκαν ήταν και τα εξής:

Να έχουμε ως στόχο των κινήσεών μας απευθείας το Υπουργείο και όχι τους συνάδελφους,  να κάνουμε κάτι δυναμικό (π.χ. να κρατήσουμε όμηρο την Υπουργό μέχρι να μας δώσει απαντήσεις). Να καταργηθεί η ωρομισθία. Να φροντίσουμε να μην γίνει ο επόμενος ΑΣΕΠ. Να κάνουμε άμεσα μαζικές κινητοποιήσεις για να μην μείνουν στο απυρόβλητο οι κινήσεις της κυβέρνησης στα μέσα Αυγούστου. Να δημοσιοποιήσουμε τον αγώνα μας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκαν με χρονική σειρά

1. Να βγει ένα ενημερωτικό σημείωμα ( αυτό που διαβάζετε) για να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι που δεν ήταν παρόντες και δήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή.

2.Να βγει άμεσα ένα ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο οποίο να παίρνουμε θέση σύντομα για την χθεσινή ανακοίνωση διορισμών.

3. Να γίνει μια μαζική συγκέντρωση την Τρίτη ή την Τετάρτη,  το αργότερο την τελευταία μέρα των διορισμών στο κέντρο της Αθήνας, κατά προτίμηση, είτε στο Υπουργείο Παιδείας, είτε στο Υπουργείο Οικονομικών με πανό, πλακάτ και ένα κείμενο που θα δίνουμε στους διερχόμενους.

4. Μετά από την συγκέντρωση, ίσως και την ίδια μέρα, να γίνει νέα συνέλευση παρουσία δικηγόρου (μάλλον του Παλαιολόγου ) για να λυθούν απορίες νομικού τύπου. Προυπόθεση εδώ είναι και ο δικηγόρος να είναι ενημερωμένος απο πριν με υλικό αλλά και οι συμμετέχοντες να είναι καλά προετοιμασμένοι.

5. Να αναδείξουμε το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα της εκπαίδευσης.  Να αντικρούσουμε τα επιχειρήματα του Υπουργείου. Να προσπαθήσουμε να πάρουμε την κοινή γνώμη με το μέρος μας  με ένα δελτίο τυπου στο οποίο να αναφέρονται και οι κοινωνικές συνέπειες που θα υπάρχουν όταν τα σχολεία ουσιαστικά θα
υπολειτουργούν (με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και 30άρια τμήματα),

6. Κατά τις 20 - 25 Αυγούστου να γίνει μια νέα, πανελλαδική αυτή τη
φορά, δυναμική κινητοποίηση με τη συμμετοχή ΟΛΜΕ, ΔΟΕ.

7.  Να ασκηθεί πίεση στην ΟΛΜΕ και στη ΔΟΕ να βγάλουν μια ανακοίνωση υπέρ των διοριστέων αδιόριστων.

8. Να ζητήσουμε απο τις επαγγελματικές ενώσεις των ειδικοτήτων να πάρουν θέση για τη μείωση των διορισμών ( π.χ. Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, Ένωση Ελλήνων Φυσικών κ.ά.)

9. Να γίνει προσπάθεια επικοινωνίας με διοριστέους αδιόριστους άλλων υπουργείων για να συντονίσουμε κοινό αγώνα.

10. Να γίνει προσφυγή, στην οποία όλες οι κατηγορίες θα είναι ενωμένες.

 

Θα ακολουθήσει κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής για τις κινητοποιήσεις που έρχονται.

Παρακαλούμε όσους συναδέλφους ενδιαφέρονται να στελεχώσουν την επιτροπή να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους , καθώς κάποια μέλη της επιτροπής διορίζονται και από την μεθεπόμενη εβδομάδα το πιο πιθανό είναι ότι θα μετακομίζουν στην ελληνική επαρχία.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αγώνας σταματάει, αλλά εκ των πραγμάτων θα γίνει από άλλη θέση.

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ολων των κατηγοριών (ΑΣΕΠ, 40%, 24μηνο+ΑΣΕΠ, 30μηνο κλπ)

 


5
Τα μόρια που δίνουν τα σχολεία κάθε περιοχής μπορείτε να τα βρείτε εδώ:  http://www.ypepth.gr/el_ec_page2038.htm     όσα δίνουν από 9 μόρια και πάνω θεωρούνται δυσπρόσιτα.

Θέλει προσοχή και πολύ ψάξιμο πριν κάνουμε την αίτηση. Τουλάχιστον μία μέρα μπροστά στο pc!!!!

εγώ αντί για μόρια βλέπω να γράφει μόνο κατηγορία Α Β Γ Δ Ε Ζ.
Μήπως μπορεί κανείς να με παραπέμψει σε λινκ, που να εξηγεί τι σημαίνει αυτό;
ευχαριστώ

Αν πατήσεις πάνω στις περιοχές σου βγάζει αρχείο excel με τα μόρια.

6
ρε παιδιά...θυμάμαι περισυ είχαν βγει τα κενά που είναι ακριβώς σε κάθε νησί ας πούμε
φέτος πως τα μαθαίνουμε?παίρνουμε τηλέφωνο στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες???


http://2grde.ait.sch.gr/downloads/perioxes.pdf
Αυτα ειναι οι περιοχες μεταθεσης, είναι οι ιδιες κ για μας; Εξήγησε μου σε παρακαλω! :-)

Ναι, περιοχές μετάθεσης=περιοχές διορισμού.

Είσαι σίγουρη? Μήπως αυτά είναι γενικά τα σχολεία που περιέχει κάποια περιοχή?
Αλλιώς σε ποιά ειδικότητα αναφέρονται? Γιατί δεν γίνεται να έχει ίδιες θέσεις για κάθε ειδικότητα...
Επίσης σε πολλά σημεία αναφέρει όλη την περιοχή π.χ. "Σχολεία του δήμου Καστοριάς",
δηλαδή σε όλα τα σχολεία του δήμου έχει θέση? Πολύ χλωμό  ::)

Καλημέρα,

Όταν λέει γενικά σχολεία δήμου Καστοριάς εννοεί οτι κάποιο ή κάποια σχολεία του δήμου Καστοριάς έχει θέση ή θέσεις για τον κλάδο σου. Το πόσες θέσεις είναι η έκπληξη!! Ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να δούμε τα κενά σε κάθε περιοχή;

Τόσα χρόνια που κάνω αίτηση για αναπληρώτρια, καθώς και πέρυσι που έκανα τα χαρτιά μου για διορισμό, αυτά ήταν τα σχολεία που έδιναν σε κάθε περιοχή. Η διαφορά είναι οτι πέρυσι έδωσαν ξεχωριστά τα δυσπρόσιτα. Επιπλέον στα σαιτ αρκετών δευτεροβάθμιων θα βρείτε ακριβώς τα σχολεία που ανήκουν σε κάθε περιοχή και όχι μόνο τους δήμους.

Τα μόρια που δίνουν τα σχολεία κάθε περιοχής μπορείτε να τα βρείτε εδώ:  http://www.ypepth.gr/el_ec_page2038.htm     όσα δίνουν από 9 μόρια και πάνω θεωρούνται δυσπρόσιτα.

Θέλει προσοχή και πολύ ψάξιμο πριν κάνουμε την αίτηση. Τουλάχιστον μία μέρα μπροστά στο pc!!!!

7
ρε παιδιά...θυμάμαι περισυ είχαν βγει τα κενά που είναι ακριβώς σε κάθε νησί ας πούμε
φέτος πως τα μαθαίνουμε?παίρνουμε τηλέφωνο στις κατά τόπους δευτεροβάθμιες???


http://2grde.ait.sch.gr/downloads/perioxes.pdf

8
Και 'γω είμαι μέσα!!! Συγχαρητήρια σε όσους διορίζονται. Για όσους έμειναν έξω σας καταλαβαίνω 100%. Θα μπορούσα να είμαι και 'γω σ' αυτή τη θέση. Έχει κανονιστεί μια συνάντηση σήμερα στις 7:30 στα γραφεία της ΟΛΜΕ για να αποφασιστεί η νομική οδός. Υπομονή και είμαι σίγουρη οτι όλοι θα δικαιωθούν, αφού έχουν το νόμο με το μέρος τους.

9
ευχαριστω ρε παιδια...........χιλια ευχαριστω εχω θεση 430.....ειμαι μεσα δηλαδη..τελεια..................χιλια ευχαριστω

Συγχαρητήρια sofaki!!!! Και σε όσους ακόμα διορίζονται!! Λέω να μην απογοητευόμαστε οι της δευτεροβάθμιας. Οι υπάλληλοι του υπουργείου δεν δουλεύουν μέχρι τις τρεις; Δεν έχει πάει ακόμα ούτε 2.......

10
Καλημέρα,

Έχουν ήδη γίνει επαφές με κάποιους δικηγόρους και έχει ξεκινήσει μια προσπάθεια να οργανωθεί κάποια συνάντηση όσο πιο άμεσα γίνεται.

Δείτε αυτό:

http://groups.google.com/group/dioristeoi10?hl=el

Όσοι έχουν μιλήσει και με άλλους δικηγόρους ας πούνε την γνώμη τους να δούμε μήπως και βγάλουμε κάποια άκρη.

11
Και ποιος δεν το βαρέθηκε;

12
Θέλω να είμαι λίγο πιο αισιόδοξη. Άλλωστε θυμάμαι αρκετές δυναμικές κινητοποιήσεις των καθηγητών και των δασκάλων. Απλώς, εδώ, πρώτα πρέπει να το νιώσουμε καλά στο πετσί μας και μετά να αντιδράσουμε. Όσο απλώς το βλέπουμε να 'ρχεται δεν ασχολούμαστε περισσότερο από το να αναλωνόμαστε σε μια συνεχή γκρίνια.

14
Παράθεση
Έχεις σκεφτεί ότι αν ήθελες να το κάνεις αυτό μπορούσες να το κάνεις και μόνος σου και ότι δε χρειάζεσαι δικηγόρο να σου πάρει 100€?
Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι οι αιτήσεις που θα κάνουμε στο τέλος Ιουλίου αρχές Αυγούστου έχουν περισσότερη ισχύ από αυτή που κάνατε εσείς οι 100? (Αλήθεια τους αριθμούς πρωτοκόλλου από τις περσινές αιτήσεις κάποιος σας τις ζήτησε. Γιατί άραγε?)
Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι αυτό που έχει σημασία είναι να κινηθούμε εναντίον των πινάκων που θα βγουν?
Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι σε αυτή τη χώρα σχεδόν κανείς δεν κάνει κάτι για την ψυχη της μάνας του, πόσο μάλλον οι δικηγόροι και ότι περίπου οι μισοί από τους 1470 θα έδιναν 100€ (ή όσα θα ήταν αν μαζευόταν τόσοι) για πλάκα?
Και τέλος έχεις σκεφτεί ότι σε κάποιους δεν περισσεύουν και δεν μπορούν να κάνουν κινήσεις μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσουν?
Αν τα είχες σκεφτεί.....θα σκεφτόσουν και διαφορετικότερα....άντε καλημέρα τώρα...

και πως θα κινηθεις εναντιον των πινακων που θα βγουν?....με τα ...ποδια.....? ή  με τα...χερια....ή χερια ποδια μαζι ?....ήσουν σε καποια συναντηση με καποιο δικηγορο να μιλησεις?  τα 100 ευρω που λες οτι ειναι για εντυπωσιασμο ,εχεις τσεκαρει εσυ για ποιο λογο προσφερονται?  πως βγαζεις συμπερασματα εσυ και οι ομοιοι της σκεψης σου,χωρις να εξεταζετε τα ακριβη δεδομενα?....δλδ  σηκωθηκαν μια μερα καποια ατομα και ειπαν θα κανουν μια αιτηση για εντυπωσιασμο στο υπουργειο ...απο 100 ευρω ο καθενας.....ποσο μωρος εισαι στη σκεψη...εκει φθανεις?....θελω να σε δω ομως...οταν το υπουργειο δεν παρει ολους τους ασεπιτες...και το ονομα σου δεν ειναι μεσα στον πινακα,πως θα κινηθεις....και παραλληλα να χεις και τον παπακωνσταντινου να σου λεει δεν εχουμε εξασφαλισει τη νεα δοση του ΔΝΤ...να σε δω ποσους αφρους θα βγαζεις...οταν το κρατος θα μπορουσε να πει παιδια ειστε υπεραριθμοι...δεν παιρνω αλλους......τοτε θελω να σε δω....και τοτε θα σου δωσω το τηλεφωνο μου....αντε καλο μεσημερι.....(ειναι η τελευταια φορα που σου απαντω)  








Ήμουν και 'γω σε μια συνάντηση στο γραφείο του δικηγόρου και πρέπει να σου πω οτι δεν με πολυέπεισε για ποιο λόγο ήταν τόσο απαραίτητη αυτή η αίτηση. Για να μην απορριφθεί η προσφυγή έλεγε αλλά χωρίς να εξηγεί για ποιο λόγο μπορεί να απορριφθεί. Από την άλλη έμαθα οτι την αίτηση μπορούσαμε να την κάνουμε από μόνοι μας χωρίς να δώσουμε 100 ευρώ, σε οποιαδήποτε δευτεροβάθμια και αυτοί ήταν υποχρεωμένοι να τη στείλουν υπηρεσιακά στο αρμόδιο γραφείο. Είναι τουλάχιστον προσβλητικό να μιλάς έτσι για συναδέλφους που ίσως να μην είχαν την πολυτέλεια να δώσουν τα 100 έτσι χωρίς λόγο. Από την άλλη αν όπως έχει αρχίσει να διαρρέει οτι εσεις οι 100 έχετε ήδη εξασφαλίσει διορισμό τότε αυτό σημαίνει οτι θα διοριστείτε ανεξαρτήτως από τη σειρά σας στους πίνακες διοριστέων, κάτι που θα είναι ένα πολύ καλό πάτημα για τους υπόλοιπους να προσβάλουν τους πίνακες.

Υ.Γ. Τελικά εγώ την αίτηση δεν την έκανα αλλά σκέφτομαι να πάω να την κάνω τη Δευτέρα. Ίσως να μην είναι μέσα στην προθεσμία που έλεγε ο κ. Χρυσανθάκης αλλά φαντάζομαι δεν έχω κάτι να χάσω. Προτείνω να πάμε όλοι να την κάνουμε.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 257
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 200
Σύνολο: 205

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.