Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Vera_Sp

Σελίδες: 1
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Activate B2- Longman
« στις: Ιούλιος 31, 2009, 12:06:06 μμ »
Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει δουλέψει κάποιος-α το Activate B2 της Longman και αν μπορεί να μου δώσει κάποιες πληροφορίες γι'αυτό. Είναι βατό ή δύσκολο? Έχει αποτέλεσμα? Από λεξιλόγιο πώς είναι? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!  :)

2
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους. Θα ήθελα να σας θέσω κι εγώ κάποιο ερώτημα. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε ΚΞΓ κι αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία τάξη παιδιών ηλικίας 10-11 ετών. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη , αλλά ειλικρινά έχω πελαγώσει. Με τα συγκεκριμένα παιδιά κάνω μάθημα μία φορά την εβδομάδα γιατί τους διδάσκω μόνο γραμματική. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστεί κανείς ότι τους διδάσκω το Grammarway3 της Express, το οποίο είναι δυσνόητο και δεν έχει και καθόλου ενδιαφέρον για παιδιά αυτής της ηλικίας. Οφείκω εδώ να τονίσω ότι είχα πολλές ενστάσεις για τη διδασκαλία του εν λόγω βιβλίου, αλλά καθότι ήμουν καινούρια στο συγκεκριμένο ΚΞΓ, η γνώμη μου δεν μέτρησε στην επιλογή των βιβλίων. Όπως και να έχει, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι προσπάθώ να κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον "κατεβάζοντας" διάφορα κειμενάκια από το Internet για να διδάξω τουλάχιστον in context, αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό γιατί ΔΕΝ υπάρχει χρόνος. .Εχουμε μόλις  μιάμιση ώρα στη διάθεσή μας, τα παιδιά είναι 10 και πολύ ζωηρά και στην αρχή της ώρας τους εξετάζω γραπτώς πάντα στα ανώμαλα ρήματα (7 τους βάζω κάθε φορά) και με μία μικρή άσκηση εξετάζω αν έχουν κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Έτσι χάνουμε αρκετή ώρα, γιατί ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του ρυθμό, συν του ότι κάποιοι καθυστερούν και επίτηδες, οπότε δεν προλαβαίνω πάντα να κάνω όσα θέλω. Δοκίμασα να το κάνω αυτό στο τέλος της ώρας, αλλά κάποιοι χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο, ενώ άλλοι έφυγαν γρηγορότερα αφήνοντας τη μισή άσκηση άλυτη. Κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά η συγκεκριμένη γραμματική χρειάζεται αρκετή ώρα για παράδοση και φανταστείτε δεν τους αναφέρω και όλες τις λεπτομέρειες που έχει γιατί δεν τις θεωρώ απαραίτητες γι' αυτό το επίπεδο. Πώς να διαχειριστώ τον χρόνο μου καλύτερα? Θα ήθελα να αναφέρω ότι σε καμία άλλη τάξη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα ούτε στα ιδιαίτερα μου. Ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα διαχείρισης χρόνου γιατί είμαι πολύ οργανωμένη. Μ' αυτό το βιβλίο όμως και αυτή την τάξη τα έχω βρει σκούρα! Οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και με συγχωρείτε για το μακροσκελές μήνυμα..
 

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Time management
« στις: Μάρτιος 23, 2009, 12:26:12 μμ »
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους. Θα ήθελα να σας θέσω κι εγώ κάποιο ερώτημα. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών σε ΚΞΓ κι αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία τάξη παιδιών ηλικίας 10-11 ετών. Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη , αλλά ειλικρινά έχω πελαγώσει. Με τα συγκεκριμένα παιδιά κάνω μάθημα μία φορά την εβδομάδα γιατί τους διδάσκω μόνο γραμματική. Το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστεί κανείς ότι τους διδάσκω το Grammarway3 της Express, το οποίο είναι δυσνόητο και δεν έχει και καθόλου ενδιαφέρον για παιδιά αυτής της ηλικίας. Οφείκω εδώ να τονίσω ότι είχα πολλές ενστάσεις για τη διδασκαλία του εν λόγω βιβλίου, αλλά καθότι ήμουν καινούρια στο συγκεκριμένο ΚΞΓ, η γνώμη μου δεν μέτρησε στην επιλογή των βιβλίων. Όπως και να έχει, το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι προσπάθώ να κάνω το μάθημα όσο γίνεται πιο ενδιαφέρον "κατεβάζοντας" διάφορα κειμενάκια από το Internet για να διδάξω τουλάχιστον in context, αλλά πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό γιατί ΔΕΝ υπάρχει χρόνος. .Εχουμε μόλις  μιάμιση ώρα στη διάθεσή μας, τα παιδιά είναι 10 και πολύ ζωηρά και στην αρχή της ώρας τους εξετάζω γραπτώς πάντα στα ανώμαλα ρήματα (7 τους βάζω κάθε φορά) και με μία μικρή άσκηση εξετάζω αν έχουν κατανοήσει το μάθημα της ημέρας. Έτσι χάνουμε αρκετή ώρα, γιατί ο κάθε μαθητής έχει τον δικό του ρυθμό, συν του ότι κάποιοι καθυστερούν και επίτηδες, οπότε δεν προλαβαίνω πάντα να κάνω όσα θέλω. Δοκίμασα να το κάνω αυτό στο τέλος της ώρας, αλλά κάποιοι χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο, ενώ άλλοι έφυγαν γρηγορότερα αφήνοντας τη μισή άσκηση άλυτη. Κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχα πρόβλημα, αλλά η συγκεκριμένη γραμματική χρειάζεται αρκετή ώρα για παράδοση και φανταστείτε δεν τους αναφέρω και όλες τις λεπτομέρειες που έχει γιατί δεν τις θεωρώ απαραίτητες γι' αυτό το επίπεδο. Πώς να διαχειριστώ τον χρόνο μου καλύτερα? Θα ήθελα να αναφέρω ότι σε καμία άλλη τάξη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα ούτε στα ιδιαίτερα μου. Ουδέποτε αντιμετώπισα πρόβλημα διαχείρισης χρόνου γιατί είμαι πολύ οργανωμένη. Μ' αυτό το βιβλίο όμως και αυτή την τάξη τα έχω βρει σκούρα! Οποιαδήποτε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

4
Φροντιστήρια / ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΚΞΓ
« στις: Μάρτιος 08, 2009, 03:28:19 μμ »
Καλησπέρα σας! Είμαι καινούρια σ' αυτό το site. Θα ήθελα παρακαλώ τα φώτα σας σχετικά με το θέμα ίδρυσης κέντρου ξένων γλωσσών. Γνωρίζει κάποιος ποια είναι τα βήματα? Πώς πρέπει να ξεκινήσω? Όποιος έχει κάποια ιδέα, παρακαλώ ας βοηθήσει. Ευχαριστώ πολύ!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 331
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 327

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.