Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - SilverPhoenix

Σελίδες: 1
1
Επειδή είχα καιρό να ασχοληθώ με φροντιστήρια,αλλά,στέλνοντας βιογραφικά,με κάλεσαν από δυο την περασμένη βδομάδα. Και στα δυο μου ζητήθηκε να συμπληρώσω ένα τεστακι δικό τους-αν και στο τηλέφωνο μου μίλησαν απλά για μια φόρμα υποβολής στοιχείων δίκη τους. Μου φάνηκε παράξενο,τι παίζει με αυτά τα τεστ;;;Δεν τους είναι αρκετό το πτυχίο κι η προϋπηρεσία πλέον;

2
Αναρωτιέμαι πόσες θέσεις συνολικά θα δοθούν ανά περιφέρεια για τα Αγγλικά, ξέρω  ότι συνήθως δεν είναι πολλές-βασικά,κλασικά, είναι ελάχιστες.

Αξίζει τον κόπο να κάνουμε αίτηση;

3
Για ρίξτε μια ματιά:
http://www.pde.gr/index.php?page=7979

4
Δεν ξέρω πόσοι συνάδελφοι έχετε κάνει αίτηση για τα ΔΙΕΚ φέτος και πόσοι εργαζόσαστε-ας το πούμε κι έτσι-εκεί το περασμένο εξάμηνο όταν το Υπουργείο, μέσα στην απροσμέτρητη σοφία του κατάργησε το μάθημα μας εν μια νυκτι και στην ουσία μας απέλυσε όλους με συνοπτικές διαδικασίες στη μέση του εξαμήνου.

Και τώρα, πριν 2 εβδομάδες, άνοιξαν οι αιτήσεις online για εκπαιδευτές ΔΙΕΚ και με έκπληξη είδαμε ότι η ειδικότητα μας ήταν μέσα!!

Το θέμα είναι ότι από όσο έχω μάθει πλέον, αυτή τη εβδομάδα, όπου πάμε να καταθέσουμε τα δικαιολογητικά στα ΔΙΕΚ-άλλη δουλειά δεν είχαμε, λες και δεν έχουν τα χαρτιά μας ήδη-οι περισσότερες ειδικότητες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ως μάθημα, γιατί, όπως μου είπαν σε 3 ΙΕΚ που επισκέφτηκα για να μαζέψω κάτι ξεχασμένες βεβαιώσεις, θεωρείται ότι οι σπουδαστές έχουν κάνει Αγγλικά μέχρι το Λύκειο και δε χρειάζονται στα ΙΕΚ. Συγκεκριμένα, 2 από τα ΙΕΚ που μίλησα δεν έχουν καθόλου Αγγλικά, αν και έχουν ειδικότητες όπου είναι αναγκαία-όπως σχετικές με Πληροφορική-ενώ το τρίτο θα έχει ελάχιστες ώρες σε σχετικές με Τουριστικά ειδικότητες, κι αυτό δεν είναι σίγουρο καν ακόμα.

Οπότε, ρωτώ εύλογα: για ποιο λόγο μας έβαλαν στη διαδικασία των αιτήσεων, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ώρες και που το μάθημα μας το έχουν προφανώς γραμμένο στα παλιά τους παπούτσια; Υποψιάζομαι ότι αυτές οι ελάχιστες διαθέσιμες ώρες, αν τελικά υπάρξουν, θα μοιραστούν στους ημέτερους των ΙΕΚ κι όχι αξιοκρατικά…
Θεωρώ ότι είναι τεράστια κοροϊδία αυτό που συμβαίνει σε αυτό το μέτωπο αυτή τη στιγμή! Για πολλούς από εμάς, ανέργους, αυτές οι λίγες έστω ωρίτσες στα ΙΕΚ ήταν μια οικονομική ανάσα, έστω και μικρή και καθυστερημένη. Και το μάθημα μας από αναγκαίο και παρόν σε κάθε ειδικότητα, ξεφτιλίζεται εντελώς αυτή τη στιγμή, απαξιώνεται και θεωρείται περιττό… από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ και το Υπουργείο α-Παιδείας.

5
http://www.gsae.edu.gr/el/toppress/1060-nea-orologia-programmata

Μόλις με πήραν τηλέφωνο από το ΙΕΚ Αιγάλεω, όπου είχα ένα δίωρο Αγγλικά όλο κι όλο. Άνεργη κατά τα άλλα, όπως και αρκετοί συνάδελφοι αφού το υπουργείο παιδείας-ντρεπομαι και να το αποκαλώ έτσι- φέτος από αναπληρωτές πήρε ελάχιστους.

Από σήμερα ισχύει η εγκύκλιος μου παραθέτω από πάνω. Καταργούνται εντελώς τα Αγγλικά  από όλες τις ειδικότητες  αλλά και άλλα μαθήματα ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ!

Μόλις μίλησα και με άλλα ΙΕΚ της Γ’ Αθήνας  κι απ’ ότι φαίνεται παίζει και να μην πληρωθούμε και για τις ώρες που έχουμε ήδη κάνει στο εαρινό εξάμηνο!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!

6
Δεν είχα δει τον εν λόγω πίνακα μέχρι προχτές-όντας στο κυνήγι για δουλειά δεν είχα ασχοληθεί, θυμόμουν τη σειρά μου απο πέρυσι και έλεγα φέτος πάω αναπληρώτρια, λογικά.

Και μετά είδα τον πίνακα κι έχω την εξής απορία: Πώς γίνεται άτομα με ελάχιστα μόρια να βρίσκονται στην κορυφή και να είναι προφανώς διορισμένοι αυτή τη στιγμή, αφήνοντας πίσω κόσμο με πολύ περισσότερα μορια??

Ενδεικτικά αναφέρω όχι ονόματα, αλλά θέσεις: 2,3,4, 12-17,στη δε θέση 2 το άτομο δε φαινεται καν να έχει δώσει τελευταίους 2 ΑΣΕΠ και οι υπόλοιπες θέσεις επίσης φαίνονται...ενδιαφέρουσες, αν και δε θα επεκταθώ, ενα μόνο θα πώ:σε μια από αυτές, το άτομο βρίσκεται εκεί με δίχως ΑΣΕΠ και με 1.53 μόριο προυπηρεσίας ως σύνολο...

Πάλι διορίζουμε με μόνο κριτήριο τον παροιμιακό "Μπάρμπα στην Κορώνη"?Αν είναι να μας το πούν, έχουμε σίγουρα καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το να ασχολούμαστε με τον ΑΣΕΠ, σε αυτή την περίπτωση!

Οι πίνακες:
http://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2010/index.html

ΠΕ06

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158573
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.