Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - daffodils

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα, μήπως έχει κανείς εικόνα για την ημερομηνία λήξης σύμβασης αναπληρωτή; Είμαι με ΕΣΠΑ δευτεροβάθμια. Παλιότερα 15 Ιουνίου έληγε, αλλά τα τελευταία χρόνια δε δούλευα και άκουσα ότι μπορεί να είναι 30 Ιουνίου.

2
Δεν ξέρω αν είναι βάσιμος ο κίνδυνος ή όχι, σίγουρα όμως πρόκειται για επικίνδυνη προχειρότητα και μπακαλίστικη αντιμετώπιση των μεγαλύτερων προβλημάτων στο χώρο της παιδείας. Πριν λίγο έλαβα ένα mail (όπως φαντάζομαι και πολλοί ακόμη συνάδελφοι)  για την διαμαρτυρία που ξεκίνησε στο ΕΚΠΑ και τη συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας απευθυνόμενοι προς το υπουργείο. Για περισσότερα:
https://www.change.org/petitions/professor-konstantinos-arvanitopoulos-greek-minister-of-education-save-the-departments-of-english-french-german-italian-and-spanish

3
Μήπως έχετε καμμιά ιδέα η αύξηση του αριθμού των πιλοτικών ολοήμερων τί σημαίνει πρακτικά για εμάς;

4
Μήπως ξέρει κανείς πού και πότε κάνουμε αιτήσεις για παιδικούς σταθμούς? Ενδιαφέρομαι για Αθήνα. Επίσης σαν αναπληρωτές από που παίρνουμε χαρτί ότι εργαζόμαστε?

5
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να χρησιμοποιεί ήδη διαδραστικούς πίνακες στο γυμνάσιο. Θα με ενδιέφερε να ακούσω εντυπώσεις ??? ??? ???

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159628
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 467
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.