Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - giannisn1991

Σελίδες: 123 ... 5
1
Θέμα: Παραβίαση του ωραρίου  εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης

 

            Τις τελευταίες ημέρες έχουν τεθεί υπόψη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πολλές καταγγελίες για την απόπειρα παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης.

            Συγκεκριμένα, με βάση αυθαίρετες ερμηνείες του υφιστάμενου νομικού πλαισίου από «ομάδες» διευθυντών σχολικών μονάδων δίχως καμία θεσμική υπόσταση, εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης δέχονται παράνομες εντολές για παραμονή τους στο σχολείο πέραν του διδακτικού τους ωραρίου με πρόσχημα την ιδιαίτερη εκπαιδευτική σχέση που έχουν εκ του ρόλου τους με τους μαθητές/τριες με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.

            Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι:

Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει ανισότητα στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με βάση το εκπαιδευτικό τους έργο. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα και κανείς δεν έχει την εξουσία να τα παραβιάζει.
Η ευθύνη για την ασφάλεια του συνόλου των μαθητών/τριών ανήκει στο σχολείο συνολικά. Η ασφαλής αποχώρηση όλων των μαθητών/τριών από τη σχολική μονάδα καθώς και η επιτήρησή τους κατά τα διαλείμματα είναι έργο των εφημερευόντων και όχι των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης για τους μαθητές με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.

Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3-        25/08/2023, με θέμα  «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου). Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.

            Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.


Πηγή : ΔΟΕ

2
Το 2017 η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έκανε μια μεγάλη αλλαγή στην Γ΄ Λυκείου και δυστυχώς και οι επόμενες Κυβερνήσεις της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ το συνέχισαν. Θα αναφερθώ μόνο στο μάθημα της Χημείας, αλλά η κατάσταση είναι παρόμοια και στα άλλα μαθήματα.

Διακήρυξαν λοιπόν ότι η Γ΄ Λυκείου θα είναι «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Και για να το πετύχουν αυτό το μόνο που έκαναν ήταν να διπλασιάσουν την εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, και ταυτόχρονα διπλασίασαν τις ώρες διδασκαλίας από 3 ώρες σε 6 την εβδομάδα.

Κατ’ αρχήν δεν νομίζω ότι απλώς με διπλασιασμό της ύλης στην Χημεία, η Γ΄ Λυκείου μεταμορφώθηκε σε «προπαρασκευαστική τάξη» για το Πανεπιστήμιο. Μου φαίνονται πολύ επιπόλαιοι αυτοί οι χαρακτηρισμοί. Γιατί, τόσα χρόνια που έμπαιναν στο Πανεπιστήμιο με εξέταση στην μισή ύλη Χημείας δεν γινόντουσαν σοβαροί επιστήμονες ; Και επιπλέον το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίστηκε ότι επειδή διπλασιάστηκαν οι ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο Σχολείο, οι μαθητές δεν χρειάζεται να πληρώνουν σε Φροντιστήρια. Θα ήθελα επειδή φέτος είναι η 28η χρονιά που διδάσκω σε Λύκειο να παρουσιάσω ποια είναι η πραγματικότητα.

Από το 1998 με την μεταρρύθμιση Αρσένη ορίστηκε η εξεταστέα ύλη της Χημείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις να είναι 3 κεφάλαια. Οι περισσότεροι μαθητές εννοείται ότι έκαμναν Φροντιστήριο στην Χημεία, αλλά ένας μαθητής αν ήθελε μπορούσε να παλέψει και μόνος του, μόνο με την διδασκαλία στο σχολείο. Δεν ήταν μεγάλη η ύλη, μπορούσε να ανταπεξέλθει ο μαθητής με τις δυνάμεις του αν ήταν καλός μαθητής.

Με τον διπλασιασμό όμως της ύλης στην Χημεία, είναι αδύνατον ο μαθητής να τα καταφέρει χωρίς Φροντιστήριο. Δηλαδή η αλήθεια είναι ακριβώς το αντίθετο απ’ αυτό που ισχυρίζεται το Υπουργείο Παιδείας. Και το αστείο είναι ότι την αλλαγή την έκανε μια Κυβέρνηση που υποτίθεται ότι αγωνιζόταν για το συμφέρον του Λαού και όχι για τους πλούσιους. Όχι μόνο με την αλλαγή αυτή οι μαθητές χρειάζονται οπωσδήποτε Φροντιστήρια, αλλά χρειάζονται και διπλάσιες ώρες Φροντιστήρια.

Μα θα πείτε, διπλασιάστηκε η ύλη της Χημείας, αλλά διπλασιάστηκαν και οι ώρες διδασκαλίας στο Σχολείο. Γιατί δεν μπορεί να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ;

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν χανόντουσαν καθόλου ώρες διδασκαλίας της Χημείας στο σχολείο. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι από τις ώρες που υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας ότι θα διδαχθεί η Χημεία τουλάχιστον το 25 % θα χαθούν. Ήδη άρχισαν να χάνονται ώρες με την προετοιμασία της πολυήμερης εκδρομής, ήδη χάνονται ώρες με το Erasmus, θα χαθούν με αθλητικούς αγώνες, με αγώνες επιχειρηματολογίας, με … όρεξη να έχετε για χάσιμο ωρών. Φυσικά όλες αυτές τις χαμένες ώρες δεν τις υπολογίζει το Υπουργείο Παιδείας.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν αρρωστήσει ο καθηγητής. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι και ένα ολόκληρο μήνα να απουσιάσει ο καθηγητής λόγω ασθένειας δεν θα στείλουν άλλο στη θέση του. Το ξέρω, επειδή στο δικό μου Σχολείο έλειψαν καθηγητές που διδάσκουν στην Γ΄ για ένα μήνα και δεν έστειλαν κανένα στην θέση τους. Ευτυχώς υπήρχαν τα Φροντιστήρια.

Και άντε μετά να βγάλεις την τεράστια ύλη της Χημείας. Ξέρετε πόσο φοβάμαι να μην αρρωστήσω, γιατί πως θα βγάλω μετά την ύλη ; Και αυτό που λέει η κ. Υφυπουργός για αναπλήρωση χαμένων ωρών

με αναπροσαρμογή του προγράμματος δεν μπορεί να εφαρμοστεί, αλλά ποιος θα της το πει ; Δεν μπορεί να γίνει αναπροσαρμογή του προγράμματος επειδή η Χημεία διδάσκεται μόνο στους μαθητές θετικής κατεύθυνσης.

Άντε να τους πάρω εγώ να τους διδάξω Χημεία κι ας φορτωθώ χωρίς πληρωμή 10 ώρες πάνω από το υποχρεωτικό μου ωράριο, οι άλλοι μαθητές της Γ΄ τι θα κάμνουν τις ώρες αυτές ; Δηλαδή κομφούζιο. Είμαι υπεύθυνος για το ωρολόγιο πρόγραμμα στο Λύκειο εδώ και 12 χρόνια και άρα γνωρίζω καλά ότι είναι ουτοπία η εντολή του Υπουργείου «να καλυφθεί η ύλη με αναπροσαρμογή του προγράμματος».

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν υπήρχε φασαρία την ώρα του μαθήματος. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι ότι οι μαθητές είναι πολύ πιεσμένοι ψυχολογικά και συχνά κάνουν φασαρία την ώρα του μαθήματος για να ξεσκάσουν. Μη μου πείτε ότι θα μας φοβηθούν αν τους κάνουμε παρατήρηση.

Ναι αλλά τόσο μεγάλη που είναι η ύλη της Χημείας και τόσες λεπτομέρειες που πρέπει να πούμε, χρειάζεται απόλυτη ησυχία για να γίνουν κατανοητές. Οι μαθητές όμως θα κάνουν ησυχία στο Φροντιστήριο που είναι 5 μαθητές ενώ στο Σχολείο που συχνά είναι 25 θέλουν να ξεσκάσουν. Ξέρω, το Υπουργείο θα στείλει αυτούς που δεν μπήκαν ποτέ σε τάξη να μας συμβουλέψουν πως θα διαχειριστούμε σωστά την τάξη.

Θα μπορούσε να είναι επαρκής η προετοιμασία του μαθητή από το Σχολείο αν δεν γινόντουσαν καθόλου καταλήψεις. Δυστυχώς η ελληνική κοινωνία έχει αποδεχθεί το «δικαίωμα» των μαθητών όποτε θέλουν να κάμνουν κατάληψη του Λυκείου. Η εντολή του Υπουργείου Παιδείας για τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις δεν λέει τίποτα. Η Χημεία της Γ΄ είναι πολύ δύσκολη για να μπορεί να γίνει με τηλεκπαίδευση.

Τελικά ποια είναι η πικρή αλήθεια ; Η πικρή αλήθεια είναι ευτυχώς που (σχεδόν) όλοι οι μαθητές κάμνουν στην Χημεία Φροντιστήριο. Επειδή έτσι μπορώ και προχωρώ κάπως γρήγορα για να μπορέσω να βγάλω την ύλη. Επειδή και να χαθούν πολλές ώρες μαθημάτων θα μπορέσω, έστω και με πασάλειμμα, να βγάλω την ύλη.

Πηγή : karatzova

3
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / ΚΕΔΑΣΥ εμπειρια
« στις: Αύγουστος 29, 2023, 08:02:31 μμ »
Τις τελευταίες μέρες αρκετοί/ες με ρωτούν για τα ΚΕΔΑΣΥ, οπότε θέλω να μοιραστώ μερικά συμπεράσματα απ' την περσινή μου εμπειρία.

Ο ρόλος του Μαθηματικού ΕΑΕ σε ένα ΚΕΔΑΣΥ είναι ιδιαίτερα ουσιαστικός καθώς μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμος σε ιδιαίτερες πτυχές των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών σε όλο το φάσμα τους. Από βαριές περιπτώσεις φοίτησης σε ειδικά σχολεία μέχρι και μαθητές ΓΕΛ, η αξιολόγηση και οι προτάσεις του είναι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά, δυστυχώς, υποτιμημένες.

Σε πολύ μεγάλο βαθμό, το έργο των Μαθηματικών το αναλαμβάνουν συνήθως Φιλόλογοι που, κατά συντριπτική πλειοψηφία, είναι ακατάλληλοι να αξιολογήσουν την αριθμητική και τα μαθηματικά. Υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του αντικειμένου μας στην ερμηνεία των ΕΕΑ επειδή στα πρώτα χρόνια αξιολόγησής τους δεν υπήρχε τόση βιβλιογραφία όση για τη γλώσσα και τον λόγο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει εξαιρετικά πολλές και χρήσιμες έρευνες που έχουν φωτίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την κατάσταση και πλέον μπορούμε να βγάζουμε αξιόπιστα συμπεράσματα για το πώς, το αν και σε ποιο βαθμό ένας μαθητής αντιμετωπίζει ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά (δυσαριθμισία) και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται η ανάπτυξη μαθηματικής σκέψης κλπ.

Αν και γνωρίζω ότι πολλοί δεν τα επιλέγουν ως πρώτη επιλογή λόγω μεγαλύτερου ωραρίου (30 ώρες/εβδομάδα) και εργασία κατά τις αργίες (2 Γενάρη, Μ. Εβδομάδα κ.α.), όσοι θα έχουν την τύχη φέτος να βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ, καλό θα είναι να υπερασπιστούν την ανάγκη η αξιολόγηση του αντικειμένου μας να γίνεται από Μαθηματικούς που a priori κατέχουμε τη γνώση. Η "παράδοση" που θέλει άλλες ειδικότητες να κάνουν την αξιολόγησή μας, εκτός από αντιεπιστημονική και αβάσιμη, ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την ανάπτυξη και καθιέρωση της μαθηματικοφοβίας και της πεποίθησης των μαθητών που δυσκολεύονται ότι δε θα τα καταφέρουν στα μαθηματικά.

Στο δια ταύτα, στα ελληνικά δεν έχουν αναπτυχθεί εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθηματικών. Το μόνο σταθμισμένο, μάλλον, είναι το "Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας" που συνήθως αποκαλείται "Εργαλείο Μπάρμπα" που κατασκεύασε ο Γιώργος Μπάρμπας, καθηγητής του ΑΠΘ. Πολύ καλό εργαλείο που έχει σταθμιστεί για τα ελληνικά δεδομένα αλλά με πεπερασμένες δυνατότητες (ηλικιακές και νοητικές κατά βάση) που βασίζεται στην ποσοτική αποτίμηση. Ο σημαντικά αρκετός χρόνος που διαθέτουμε όμως μας επιτρέπει τη δημιουργία και τον συνεχή εμπλουτισμό άτυπων εργαλείων με τα οποία μπορούμε να κάνουμε κυρίως ποιοτικές ερμηνείες που έχουν και όλο το ζουμί. Ενώ, σημαντικός είναι και ο ρόλος των προτάσεων που καταρτίζουμε στο τέλος για κάθε μαθητή που πρέπει να ανταποκρίνεται και στις ανάγκες του.

Τέλος, σημαντικός είναι επίσης ο ρόλος των επισκέψεων σε σχολεία και των επιμορφώσεων και της ευρύτερης υποστήριξης σε συναδέλφους που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία. Ανάλογα με το κάθε ΚΕΔΑΣΥ δίνεται η δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, όπως η παρατήρηση και ανατροφοδότηση εν ώρα μαθήματος, η επίλυση συγκρούσεων μεταξύ συλλόγων γονέων κλπ.

Σε γενικές γραμμές, όσοι βρεθούν σε ΚΕΔΑΣΥ είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να αποδείξουν ότι ο κλάδος εν ασχολείται τυχαία με την ειδική αγωγή κι ότι μπορούμε να είμαστε ιδιαίτερα χρήσιμοι.

Καλή συνέχεια και καλές τοποθετήσεις σε όλες/ους!

4
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΠΕ03 ΕΙΔΙΚΗΣ
3ΕΑ 2019  : 358 άτομα
3ΕΑ 2019  : 101 άτομα
3ΕΑ 2022  : 61 άτομα
Με την 3ΕΑ 2019 εγιναν διορισμοι και στην αρχική αναρτηση και στην ληξη των οριστικων πινακων.

5
Ποσες θα ειναι οι πιστωσεις για την Α φαση Ειδικης Αγωγης 2023-2024 για τους μαθηματικους φετος ?

Περυσι δοθηκαν γυρω στους 400 αναπληρωτες στην 1η φαση

6
Ερώτηση τους 1 εκατομμυρίου :   ;D :D

Μπορεί κάποιος μόνο με σεμινάριο στην Ειδική και αρκετεί προϋπηρεσία να κανει αιτηση για μονιμο διορισμο την Ειδικη Εκπαιδευση ?

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / ΚΕΔΑΣΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
« στις: Μάιος 13, 2023, 04:35:23 μμ »
Γνώμες για τα ΚΕΔΑΣΥ Θεσσαλονίκης αν μπορεί να μου πει κάποιος ;

8
Ξέρει κανείς να μου πει τι είναι τα προγράμματα σπουδών επιλογής που έχει ο ΑΣΕΠ σε κάποιες προκηρύξεις του ;


9
Μια εκτίμηση για το ποσες πιστώσεις θα δωθούν στην Α Φάση για την Ειδική Αγωγή ?

Επίσης μήπως τα κενά θα είναι μειωμένα εξαιτίας των μόνιμων διορισμών ?

10
Δεδομένου ότι στην προηγούμενη προκήρυξη 3ΕΑ 2019 τα προσωρινά αποτελέσματα εκδόθηκαν σε 6 μήνες, κατά πόσο είναι εφικτό το ΑΣΕΠ να βγάλει φέτος τα αποτελέσματα μέχρι 15 Αυγούστου ?

Σύμφωνα με έγγραφο που εστάλει στις διευθύνσεις εκπαίδευσης θα γίνει ηλεκτρονικός έλεγχος με τα στοιχεία που θα περαστούν στον ΟΠΣΥΔ σε σχέση με αυτά που δηλώθηκαν στον ΑΣΕΠ. Μήπως αυτή η ηλεκτρονική διασταύρωση μείωσει τον χρόνο έκδοσης τους ?


11
Εχει καποιος εμπειρια απο το μεταπτυχιακο στην Διδακτικη των Μαθηματικων από το πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας ?

Εχει απαιτησεις γενικα και κατα ποσο ευκολο ειναι να εισαχθεις ?

https://mathmast.uowm.gr

12
Ηθελα να ρωτησω εαν για την μισθολογικη αναβαθμιση απαιτειται το μεταπτυχιακο να ειναι συναφες με το αντικειμενο σπουδων ?

13
Ειδική Αγωγή / Εκμάθηση Braille
« στις: Φεβρουάριος 09, 2022, 07:40:01 μμ »
Τμήματα Εκμάθησης Γραφής & Ανάγνωσης Braille (Ιανουάριος - Μάρτιος 2022)

Έναρξη Τμημάτων Εκμάθησης Γραφής και Ανάγνωσης Braille.

Ανακοινώνουμε την έναρξη τμημάτων γραφής και ανάγνωσης Braille. Τα τμήματα θα ξεκινήσουν την εβδομάδα 10 με 16 Ιανουαρίου 2022, θα διαρκέσουν περίπου 3 μήνες και τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται 2 φορές την εβδομάδα. Το κόστος των μαθημάτων ανέρχεται στο ποσό των 200 ευρώ. Μετά την λήξη των μαθημάτων θα πραγματοποιηθούν εξετάσεις πιστοποίησης από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών.

Διευκρινίζουμε ότι η ένταξη στα τμήματα είναι έως συμπλήρωσης των θέσεων και τηρείται χρονική προτεραιότητα λήψης της επισυναπτόμενης αίτησης και των δικαιολογητικών στο mail μας. Κατά την διεξαγωγή των μαθημάτων τηρούνται όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.

Ενημερώνουμε τους εκπαιδευόμενους, οι οποίοι είχαν ενταχθεί σε τμήματα εκμάθησης της γραφής braille παλαιότερων ετών και για οποιονδήποτε λόγο δεν τα ολοκλήρωσαν, ότι είναι καλό να ενταχθούν στα τμήματα που θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2022 προκειμένου να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους και να συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης, γιατί από τα επόμενα προγράμματα εκμάθησης θα αυξηθούν η διδακτέα ύλη, οι διδακτικές ώρες και τα δίδακτρα και θα πρέπει να καταβάλλουν την οικονομική διαφορά για την ένταξή τους.

Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1

Κατεβάζετε στον υπολογιστή σας την αίτηση συμμετοχής και τις οδηγίες τις οποίες θα χρειαστείτε στη συνέχεια για την πληρωμή των διδάκτρων.

(Τα αρχεία βρίσκονται στο κάτω μέρος της ανακοίνωσης)

Βήμα 2

Συμπληρώνετε και υπογράφετε την αίτηση και το διάστημα από Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 έως την Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021 στέλνετε την συμπληρωμένη αίτηση μαζί με τις δύο όψεις της αστυνομικής σας ταυτότητας και το εκκαθαριστικό εφορίας ή βεβαίωση απόδοσης Α.Φ.Μ. ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΕΝΑ στο e-mail: pst8pekm@gmail.com. Προσοχή!! Ελλείποντα δικαιολογητικά ή μη υπογεγραμμένη αίτηση δεν θα γίνονται αποδεκτά.

Οι εκπαιδευόμενοι με οποιαδήποτε αναπηρία 67% και άνω, καθώς και οι συγγενείς πρώτου βαθμού τυφλού ατόμου ΔΕΝ καταβάλλουν δίδακτρα. Επίσης οι εκπαιδευόμενοι με οποιαδήποτε αναπηρία 50% έως 66%, καθώς και οι συγγενείς πρώτου βαθμού ατόμου με αναπηρία όρασης 50% έως 66% έχουν έκπτωση 50% στα δίδακτρα, δηλαδή πληρώνουν 100 ευρώ. Απαραίτητη σε όλες τις περιπτώσεις η προσκόμιση πιστοποιητικού αναπηρίας ΚΕ.Π.Α. ή Α.Σ.Υ.Ε. ή Απόφασης Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ που να αποδεικνύει την αναπηρία.

Βήμα 3

Μετά την υποβολή των δικαιολογητικών θα επικοινωνούμε μαζί σας τηλεφωνικά για επιλέξετε τμήμα σε μέρες και ώρες που σας βολεύουν.

Βήμα 4

Τέλος, το διάστημα Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021 έως την Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022 θα πρέπει να καταβάλετε τα δίδακτρα στον τραπεζικό λογαριασμό όπως περιγράφουν οι οδηγίες συμμετοχής.

Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών - Περιφερειακή Ένωση Κεντρικής Μακεδονίας

info : https://tinyurl.com/pstpekmnews

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159434
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 381
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 306
Σύνολο: 328

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.