Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - psych@ra

Σελίδες: 123
1
20 Απριλίου 2010: Πάρτε μέρος στο 1GOAL:
Ένα μάθημα για Όλους και ελάτε να σπάσουμε
το Παγκόσμιο Ρεκόρ.

Η ActionAid συντονίζει την Παγκόσια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση κάθε Απρίλη τα τελευταία 7 χρόνια.  Είναι η στιγμή που μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και πολίτες από όλο τον κόσμο ενώνουν τη φωνή τους ζητώντας Εκπαίδευση για τα 75 εκατομμύρια παιδιά του κόσμου που δεν έχουν πρόσβαση στην Εκπαίδευση.  Το 2009 συνολικά 14 εκατομμύρια πολίτες από όλο τον κόσμο έλαβαν μέρος στην εκστρατεία με τίτλο «Ανοιχτά Βιβλία».

Δείτε εδώ <http://www.actionaid.gr/GAW2009>
τι έγινε και στην Ελλάδα το 2009.

Φέτος, μπορείτε και πάλι να συμμετάσχετε στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την εκπαίδευση συμμετέχοντας στο 1GOAL: Ένα μάθημα για Όλους. Συμπληρώστε τη συνημμένη αίτηση συμμετοχής για να σας στείλουμε δωρεάν το εκπαιδευτικό πακέτο συμμετοχής στην εκστρατεία.
 
Την αίτηση συμμετοχής και περισσότερες πληροφορίες
για τη δράση μπορείτε να βρείτε εδώ:

<http://www.actionaid.gr/GAW2010>.
 
Ας λάβουμε όλοι μέρος και ας σπάσουμε το Παγκόσμια Ρεκόρ για το μεγαλύτερο κοινό μάθημα του κόσμου όπου μαθητές ζητούν Εκπαίδευση για Όλους!
 

Εκπαιδευτικός Τομέας ActionAid Ελλάς
Φαλήρου 52, 11741 Αθήνα
τηλ. 210-9211029
φαξ. 210-9212376


Πηγή
Φυλλάδιο
Προτεινόμενο σχέδιο μαθήματος
Βίντεο

2
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της υφυπουργού:

"*Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς θα δίνουν από εδώ και στο εξής μεγαλύτερο βάρος στο παιδαγωγικό σκέλος.

*Οι επιτυχόντες μία φορά στο ΑΣΕΠ θα κατοχυρώνουν για εύλογο χρονικό διάστημα δικαίωμα διορισμού.

*Οι υφιστάμενοι πίνακες διορισμού (60-40) καταργούνται και γίνονται πλέον ενιαίοι. Από αυτούς θα διορίζονται όλοι κατά σειρά."


Οπότε σύμφωνα με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου, στην κορυφή του πίνακα διορισμών (σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα) θα είναι:
Θέσεις 1-10: Τα άτομα της ειδικής κατηγορίας
Θέσεις 11-25: Τα άτομα που έχουν παιδαγωγική κατάρτιση + ΑΣΕΠ (15 άτομα*)
Θέσεις 26-317: Τα άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ (είναι 291 σύμφωνα με τον πίνακα αναπληρωτών)
Θέσεις 318- 455 :Τα άτομα με Παιδαγωγική Κατάρτιση (Είναι 253-15*=238. Φαντάσου πόσοι ακόμα προστεθούν μετά τις νέες αιτήσεις των αναπληρωτών αν θυμηθούμε τον νόμο του Λυκουρέντζου...)
Θέσεις 456 - τέλος: Αυτοί που υπάρχει δυνατότητα να διοριστούν το 2020... (όταν πάρουν σύνταξη οι παλιοί)

(Και δεν πιστεύω τα περί δημοτικών γιατί δεν υπάρχουν χρήματα...)

Μπορούμε να διορθώσουμε τα παραπάνω αν κάτι σας φαίνεται λάθος.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Το OLPC σε Ελληνικά σχολεία
« στις: Δεκέμβριος 11, 2009, 07:28:03 μμ »

Άρχισε μία δράση σχετικά με το OLPC σε Ελληνικά σχολεία. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία να κινηθούν ορισμένα άτομα τα οποία ενδιαφέρονται για την εισαγωγή του μαθήματος Νέων Τεχνολογιών στα Δημοτικά, ανεξάρτητα από το υπουργείο παιδείας χρησιμοποιώντας το OLPC. Είναι πολύ καλή η πρωτοβουλία αλλά για μία ακόμη φορά βλέπω ότι οι περισσότεροι είναι δάσκαλοι. Θεωρώ αναγκαίο για όσους πληροφορικούς θέλουν να ασχοληθούν, να πουν την άποψη τους.
Δείτε τα σχετικά βίντεο από τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν:
Βίντεο από συνάντηση Θεσσαλονίκης
Βίντεο από συνάντηση Αθήνας
olpc στην Ελλάδα


Σχετικά άρθρα:

 Ανοικτό Λογισμικό στο Δημόσιο

Στην ανάγκη "εισαγωγής και ανοιχτού λογισμικού στη Δημόσια Διοίκηση και την εκπαίδευση" αναφέρθηκε πριν λίγο καιρό ο πρωθυπουργός, δίνοντας το στίγμα μιας μεταβολής στη στάση της πολιτείας σε σχέση με τις λύσεις που θα επιλέγονται για το δημόσιο τομέα.

Η δήλωση αυτή έχει προκαλέσει αίσθηση και δημοσιεύθηκαν άρθρα στον τύπο σχετικά με τις επιφυλάξεις των εταιρειών πληροφορικής, όσον αφορά την επιτυχή εγκατάσταση/χρήση και υποστήριξη εφαρμογών ανοικτού κώδικα στο δημόσιο. Δυστυχώς υπάρχουν παρανοήσεις, που οφείλονται στην βαθειά συντηρητικότητα της κοινωνίας μας, που συνήθως βλέπει με "μισό μάτι", κάτι νέο. Μία από τις σημαντικότερες παρανοήσεις είναι ότι το ανοικτό λογισμικό δεν είναι εμπορικό. Για όλους όσους γνωρίζουν από ανοικτό λογισμικό, αυτό, δεν είναι αληθές. Απλά το μοντέλο αλλάζει, από την πώληση αδειών χρήσης, σε πώληση υπηρεσιών υποστήριξης και εγκατάστασης. Η ίδια παρανόηση, δημιουργεί την ψευδαίσθηση, ότι δεν υπάρχει υποστήριξη στο ανοικτό λογισμικό, ενώ κάλλιστα μπορεί κάποιος ακόμα και σήμερα να συνάψει ένα συμβόλαιο συντήρησης με ελληνικές εταιρείες που πρωτοπορούν στο να παρέχουν υποστήριξη σε ανοικτό λογισμικό.

Το ηλεκτρονικό περιοδικό neo2.gr έχει την συνέντευξη που δόθηκε από την ΕΕΛΛΑΚ, στον κ. Γιάννη Μπόθο, σχετικά με τις προοπτικές και την δυνατότητα εγκατάστασης και υποστήριξης του ανοικτού λογισμικού στον δημόσιο τομέα.


Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του περιοδικού, και μπορεί να την βρείτε εδώ.


 Μαθαίνοντας (και) με υπολογιστές – 2ο κάλεσμα
   

Από το Σεπτέμβριο 2009 δύο Ελληνικά σχολεία, το Γυμνάσιο της Σμίνθης και το 2ο πειραματικό δημοτικό Φλώρινας, χρησιμοποιούν μαθητικούς υπολογιστές OLPC XO-1 σε μία τους τάξη. Σε συνέχεια αυτού του πιλοτικού προγράμματος, το Re-public και η ΕΕΛ/ΛΑΚ απευθύνουν ανοικτό κάλεσμα για την αποστολή και χρήση 500 ακόμα μαθητικών υπολογιστών OLPC XO-1 σε Ελληνικά σχολεία.


Καλούμε όποια/ον δάσκαλα/ο* ή σχολείο ενδιαφέρεται να συμμετέχει στο πρόγραμμα να επικοινωνήσει μαζί μας στο pilot@re-public.gr.


Για την πιο αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν δύο εργαστήρια στις 28 Νοεμβρίου 2009 στη Θεσσαλονίκη και τις 5 Δεκεμβρίου 2009 στην Αθήνα. Η αποστολή των μαθητικών υπολογιστών θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο 2010.


Οι προυποθέσεις για την συμμετοχή στο πιλοτικό πρόγραμμα είναι:


    * Η σύμφωνη γνώμη από έναν τουλάχιστον δάσκαλο του σχολείου, τη διεύθυνση του σχολείου, τους μαθητές, και του συλλόγου γονέων για την χρήση των υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία.
    * Η σύμφωνη γνώμη των παραπάνω ότι οι μαθητικοί υπολογιστές θα ανήκουν στους μαθητές για την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
    * Η συνεργασία με την ομάδα του Re-public και της ΕΕΛ/ΛΑΚ στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την χρήση των υπολογιστών μέσα και έξω από την τάξη.


Το πρόγραμμα απευθύνεται πρωταρχικά σε σχολεία ευαίσθητων περιοχών, είτε οικονομικά υποβαθμισμένων, είτε/και περιοχών όπου τα ελληνικά δεν είναι ή μητρική γλώσσα των περισσότερων μαθητών.


Δείτε τις ως τώρα δράσεις του πιλοτικού προγράμματος στα www.re-public.gr/if και http://olpc.ellak.gr


* :o

4
Έχει όρια η πολιτική κοροϊδία;
Τέσσερις μήνες πριν τις εκλογές η νυν υπουργός παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στα Συνέδρια της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ δήλωνε ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταργήσει την ωρομισθία. Χθες η υπουργός δήλωσε ότι θα διατηρήσει την ωρομισθία, αλλά θα καταργήσει τους κόπους, τις θυσίες, την προϋπηρεσία χιλιάδων ωρομίσθιων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Η κα Διαμαντοπούλου ξέρει πολύ καλά, ότι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί υπηρετούν χρόνια και χρόνια ως ωρομίσθιοι, όχι για να παίρνουν 10€ την ώρα μικτά χωρίς βιβλιάριο υγείας, αλλά επειδή το ίδιο το κράτος τους έδινε την προοπτική της μόνιμης και σταθερής εργασιας. Το ίδιο το κράτος επέλεξε να σπάει τα κενά των μονίμων σε αναπληρωτές και ωρομίσθιους και με αυτόν τον τρόπο να καλύπτει τα τεράστια κενά σε διδακτικό προσωπικό. Το ίδιο το κράτος καθιέρωσε τον μεσαιωνικό θεσμό της ωρομισθίας στην εκπαίδευση. Το ίδιο το κράτος έστελνε ωρομίσθιους από χωριό σε χωριό, από νησί σε νησί, από σχολείο σε σχολείο, σε ένα ατέλειωτο κυνηγητό μορίων.
Η κα Διαμαντοπούλου ξέρει πολύ καλά ότι το σχολείο που η ίδια υπηρετεί, είναι το σχολείο του υποαμοιβόμενου, ευέλικτου, ανασφαλούς εκπαιδευτικού. Επιλέγει την πολιτική των μαζικών περικοπών στις δαπάνες για την παιδεία. Των μαζικών περικοπών στους διορισμούς. Επιλέγει να αφήσει τα σχολεία να υπολειτουργούν, με χιλιάδες κενά. Επιλέγει να μην καλύπτει την κάθε θέση ωρομίσθιου ή αναπληρωτή με μόνιμο διορισμό. Επιλέγει να φλυαρεί περί αξιοκρατίας όταν όλοι οι μπλε και οι πράσινοι υπουργοί κατάντησαν την εκπαίδευση μηχανισμό εξαγοράς, εκφοβισμού, υποταγής του εκπαιδευτικού. Επιλέγει να κινείται με επικοινωνιακά τρικ που παρουσιάζουν την ίδια σαν το στυλοβάτη της αξιοκρατίας και τους χιλιάδες ομήρους της εκπαιδευτικής πολιτικής των τελευταίων 10 χρόνων σαν βύσματα!
Η κα Διαμαντοπούλου ξέρει ότι δεν θα δεχτούμε τόσα χρόνια αιματηρής θυσίας, απλήρωτης εργασίας, τσαλακώματος της αξιοπρέπειάς μας, να πάνε χαμένα. Η «μεταβατική περίοδος» που εξαγγέλλει η υπουργός επιχειρεί να κουκουλώσει τον πρωτοφανή εμπαιγμό: Πρώτα το ΥΠΕΠΘ τάζει διορισμό με βάση την προϋπηρεσία για να εξασφαλίσει τους ωρομίσθιους που χρειάζεται, και μετά καταργεί την προϋπηρεσία, ενώ είναι προφανές ότι δεν θα κάνει μαζικούς διορισμούς, παρά τα κενά και τις ελλείψεις…
Οι χθεσινές της δηλώσεις μεταφράζονται σε επίθεση στο δημόσιο σχολείο, επίθεση στον εκπαιδευτικό, επίθεση και εξευτελισμό για τον ωρομίσθιο και τον αναπληρωτή, βάθεμα των ελαστικών σχέσεων εργασίας στην εκπαίδευση, ολοένα και μεγαλύτερη σύνδεση του σχολείου με την αγορά. Την επίθεση αυτή δεν θα την αφήσουμε αναπάντητη. Γιατί η κα Διαμαντοπούλου επιτίθεται με τον πιο ύπουλο και σκληρό τρόπο στα όνειρά μας, στην αξιοπρέπειά μας, στους πολυετείς κόπους μας.
Κα Διαμαντοπούλου να είστε σίγουροι ότι από σήμερα δεν θα αντιμετωπίσετε μόνο εμάς. Θα βαδίσουμε με όλους τους μόνιμους συναδέλφους που μας στήριζαν και μας στηρίζουν, με όλους τους νέους εργαζόμενους που, σε άλλο πόστο ο καθένας, βιώνουν καθημερινά την ανασφάλεια της ελαστικής εργασίας, της μισής δουλειάς, της μισής ζωής, με όλους τους μελλοντικούς εργαζόμενους που έχουν ήδη αντιληφθεί την εργασιακή προοπτική που τους περιμένει..

Υ.Γ: Κρατήστε για τον εαυτό σας κα Διαμαντοπούλου το κριτήριο της αξιοκρατίας. Είμαστε ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί, μπαίνουμε στις σχολικές τάξεις, χωρίς εμάς δεν λειτουργεί το σχολείο. Μας κοροϊδεύετε όταν υποστηρίζετε ότι είμασταν τόσο χρόνια ικανοί να εργαστούμε ως ωρομίσθιοι ή αναπληρωτές αλλά ανίκανοι για να εργαστούμε ως μόνιμοι καθηγητές. Τα προσόντα και τις δεξιότητές μας δεν χρειάζεται μέσα από ολοένα και περισσότερα φίλτρα να σας τα αποδεικνύουμε.. Τα αποδεικνύουμε καθημερινά στην τάξη. Άλλοι ήταν αυτοί που στα 26 τους είχαν τόσα πολλά «προσόντα», που με «αξιοκρατικό» τρόπο διορίζονταν νομάρχες, τρία χρόνια μετά το μοναδικό τους πτυχίο. Αυτοί, πράγματι δεν απέδειξαν πουθενά τα προσόντα τους..

Καλούμε τους Ωρομίσθιους κι όλους τους Εκπαιδευτικούς :

   Σε νέα Ανοιχτή Συνέλευση της Πρωτοβουλίας Ωρομισθίων την Κυριακή 22/11, στις 17:00, στο κτίριο της αντιρατσιστικής πρωτοβουλίας, Ερμού 23 με Βενιζέλου
   Σε μαζική παρουσία στην Πανελλαδική Κινητοποίηση των ωρομισθίων εκπαιδευτικών μαζί με το Συντονιστικό Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών της Αθήνας το Σάββατο 28/11 στην Αθήνα
   Σε παρουσία στις συνελεύσεις των συλλόγων Π.Ε. και των ΕΛΜΕ, που θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες μέρες

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ  ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
www.oromisthioi.gr, http://oromisthioi.blogspot.com/
Τηλ. Επικοινωνίας 6974595897, 6977040779, 6932525200, 6977020973
e-mail: oromisthios@gmail.com


5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Το e-mail των πληροφορικών
« στις: Οκτώβριος 12, 2009, 05:18:06 μμ »
Το πιο αστείο είναι ότι είμαστε ο μόνος κλάδος ο οποίος μπορεί να επιτύχει την ταχύτερη διάδοση της πληροφορίας (Οι άλλοι κλάδοι δεν ασχολούνται τόσο με τις ηλεκτρονικές πληροφορίες όσο εμείς). Τρεις είναι οι φάσεις:
ΣΥΛΛΟΓΗ>ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ>ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να βαριέται να μπει σε όλη την γραφειοκρατική διαδικασία.
Δεν είναι καθόλου δύσκολο όμως να συντάσσουμε όλοι μαζί ένα e-mail, να συζητάμε για το τι πρέπει να αναφερθεί μέσα σε αυτό και τι όχι.
Να μην κάνει ο καθένας το δικό του. Να υπάρχει κοινό αίτημα στο οποίο συμφωνούμε όλοι. Αν διαφωνεί ένας θα πρέπει να επανεξετάζουμε τα περιεχόμενα του.
1)ΥΠΟΒΟΛΗ
2)ΕΛΕΓΧΟΣ>
ΣΩΣΤΟ>ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΛΑΘΟΣ>ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 2
Ανάρτηση του περιεχομένου αυτού του e-mail σε ιστοσελίδες.
Διάδοση των link των παραπάνω δικτυακών τόπων με αλυσυδωτά e-mail προς συναδέλφους (ένα link στο οποίο γίνεται η οργάνωση και ένα στο οποίο έχει αναρτηθεί η "διαμαρτυρία").
Με αντιγραφή επικόλληση "βομβαρδίζουμε" με το "κοινό e-mail" το Π.Ι., το γραφείο της υπουργού παιδείας, ηλεκτρονικές και τοπικές εφημερίδες.
Ας κάνουμε μια αρχή. Ότι συμπληρώνουμε πρέπει να είναι σύντομο. Επαναλαμβάνω, εάν δεν συμφωνεί κάποιος που έχει τα κατάλληλα επιχειρήματα, δεν μπαίνει στη επιστολή η συγκεκριμένη πρόταση. Τι πιστεύετε λοιπόν ότι πρέπει να προσθέσουμε στα παρακάτω;

Κείμενο:
Παράθεση
Ηλεκτρονικές διευθύνσεις: (θα αναρτηθούν όταν θα είναι έτοιμο προς αποστολή)

Προς:  κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κοιν: κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, Υφυπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Γιάννη Πανάρετο, Υφυπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Θέμα: Αιτήματα Πληροφορικών

1) Εισαγωγή μαθήματος "Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" στο βασικό πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
2) Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ
3) Περισσότερες ώρες διδασκαλίας του μαθήματος πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
4) Οι αναθέσεις μαθημάτων Πληροφορικής να γίνονται μόνο σε καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19-20)
5) Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17)
6) ...

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / http://www.wikipolitics.gr/
« στις: Οκτώβριος 07, 2009, 03:30:14 μμ »
Για να δούμε. Υπήρξαν και άλλοι που δημιούργησαν ιστοσελίδες "διαλόγου" (http://www.meafora.gr/)
Το θέμα είναι: Θα απαντήσουν ποτέ στα ερωτήματα μας; Θα γίνουν αλλαγές ή θα παραμείνουν οι απόψεις μας σε ένα ηλεκτρονικό αυτή τη φορά φακελάκι;

7
Η Κοινότητα του PDE / Απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής
« στις: Οκτώβριος 05, 2009, 04:18:48 μμ »
Αν λείπει το όνομα κάποιας σχολής, στείλτε μου pm

8
Γνωρίζω ότι υπάρχει ήδη ένα ανάλογο θέμα αλλά συνήθως γίνεται ένας πανικός στα θέματα αυτά και προτείνω να γίνει από την αρχή κάτι πιο οργανωμένο.

Δηλαδή:
Όποιον ΠΕ19 ή ΠΕ20 καλούν σε μια περιοχή καλό είναι να αναγράφει σύμφωνα με το πρότυπο (θα το κάνετε αντιγραφή - επικόλληση στο μήνυμα σας και έπειτα θα συμπληρώνετε τα κενά). Το πρότυπο θα είναι το εξής:

Παράθεση
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ:
ΝΟΜΟΣ:
ΠΕΡΙΟΧΗ:
ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ:


π.χ:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΝΟΜΟΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΗ: Ε΄
ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ: γύρω στο 20 (Λογικά οι περισσότεροι δε θα λένε το όνομα ή την ακριβή θέση για προσωπικούς λόγους...)

Έτσι, σιγά σιγά θα τροποποιείται ο παρακάτω πίνακας:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ                              ΝΟΜΟΣ/ΠΕΡΙΟΧΗ       ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ (περίπου...)     

ΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ      

ΑΤΤΙΚΗΣ                                                ΓΑΘΗΝΑΣ                                500

                                                                    Α ΑΘΗΝΑΣ                          485
                                                                    Β ΑΘΗΝΑΣ                        176
                                                                    Δ ΑΘΗΝΑΣ                        500
                                                                    ΠΕΙΡΑΙΑΣ                         500
 

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ   
   
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                               ΠΑΤΡΑ                                 33          
                                                                   ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ              60          


ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ                           ΓΡΕΒΕΝΑ                           15          
                                                                     ΚΑΣΤΟΡΙΑ                        15
                                                                     ΦΛΩΡΙΝΑ                         24

ΗΠΕΙΡΟΥ                                                ΙΩΑΝΝΙΝΑ                        30                
                                                                     ΠΡΕΒΕΖΑ                            35

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ                                        ΚΑΡΔΙΤΣΑ                                 111 (Δεν υπάρχουν άλλα κενά)
                                                                     ΤΡΙΚΑΛΑ                              100
                                                                     ΛΑΡΙΣΑ                                72
                                                                     ΒΟΛΟΣ                                  107

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ      

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ                      ΣΕΡΡΕΣ                      240  (Καλύφθηκαν όλες οι θέσεις)                    
                                                             ΚΙΛΚΙΣ                       225 (Καλύφθηκαν όλες οι θέσεις)                      
                                                             ΠΙΕΡΙΑ                       218
                                                             ΠΕΛΛΑ                       240                  
                                                             ΔΥΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ     270
                                                             ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ                 320(Καλύφθηκαν όλες οι θέσεις)    
                                                             ΗΜΑΘΙΑΣ                    320 (θα πάρουν άλλα 4 άτομα κ τέλος)
                                                             ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ       116                      

ΚΡΗΤΗΣ                                             ΧΑΝΙΑ                       50                      
                                                                 ΗΡΑΚΛΕΙΟ                 36                      
                                                                 ΡΕΘΥΜΝΟ                  50                    

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ   
   
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ                                 ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ           9 (Καλύφθηκαν όλες οι θέσεις)      
                                                              ΛΑΚΩΝΙΑ                         11                                  
                                                                 ΚΟΡΙΝΘΙΑ                         20              
                                                                 ΜΕΣΣΗΝΙΑ                       35                
                                                                
              

ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ                            ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ                 35                        
                                                             ΕΥΒΟΙΑ                      49                      
                                                              ΒΟΙΩΤΙΑΣ                 35                      
                                                             ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ               31                        

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο πίνακας ανανεώνεται μόνο μετά από μήνυμα που θα στείλουν τα μέλη του pde σε αυτό το θέμα, ενημερώνοντας για την εξέλιξη των προσλήψεων ωρομισθίων (μπορεί δηλαδή η διεύθυνση να έχει καλέσει και άλλους αλλά να μην το έχει ανακοινώσει κάποιος σε αυτό το θέμα). Καλό είναι όποιος έχει κάτι νεότερο από μία διεύθυνση να στέλνει το σχετικό μήνυμα (σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες).

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όταν οι χρήστες του pde δε δίνουν πλήρεις πληροφορίες, όπως φαίνεται στο πρότυπο, μπαίνει ερωτηματικό στον πίνακα. Όσοι παίρνουν τηλέφωνο στις Διευθύνσεις να ρωτάνε το τελευταίο ΟΝΟΜΑ που καλέσανε, έπειτα να βρίσκουν σε ποιον αριθμό του πίνακα ωρομισθίων αντιστοιχεί αυτό το όνομα στο e-aitisi (πίνακες ολοήμερων) και όχι πόσους καλούνε ή ποιον αριθμό βλέπει η διεύθυνση στους δικούς της πίνακες.
Αυτό γιατί όταν το τελευταίο άτομο που καλέσανε είναι π.χ. στη θέση 50 και ξέρουμε ότι θα πάρουν άλλους 20, δεν ξέρουμε κατά πόσο κοντά είναι στο δικό μας όνομα γιατί καλούν και από άλλες Διευθύνσεις. Μπορεί δηλαδή από τη θέση 50, ο 20ος που θα καλέσουνε να είναι στη θέση 110.



Παρακάτω φαίνεται πότε έγινε αλλαγή στον πίνακα:

9
Μαρούσι , 9 Σεπτεμβρίου 2009

 

Αγαπητοί συνεργάτες εκπαιδευτικοί,

 

Με την ευκαιρία της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, νιώθω την ανάγκη να σας εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου για καλή δύναμη, στο πολύτιμο έργο που καλείστε να επιτελέσετε.

 

Έχω επίγνωση των δυσκολιών, με τις οποίες ασκείτε το λειτούργημά σας, καθώς και τις υψηλές προσδοκίες της ελληνικής κοινωνίας για ποιοτική εκπαίδευση.

Γνωρίζουμε όλοι ότι ο ρόλος του σημερινού εκπαιδευτικού είναι πολυσύνθετος και πολυδιάστατος. Κατά την άσκηση των καθηκόντων σας συναντάτε δυσκολίες και διλλήματα, που σε πολλές περιπτώσεις η ευθύνη αντιμετώπισής τους είναι αποκλειστικά δική σας. Ολόκληρη η κοινωνία εμπιστεύεται  στα δικά σας χέρια τη νέα γενιά, η οποία είναι το μέλλον αυτού του τόπου.

Τα αισθήματα σεβασμού και εκτίμησης της Πολιτείας, αλλά και της κοινωνίας για όλους εσάς που ασκείτε το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι αληθινά και αδιαμφισβήτητα. Το έχω ξαναπεί, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να το επαναλάβω. Είμαστε υπερήφανοι για τους δασκάλους και τους καθηγητές μας.

 

Χωρίς τη δική σας επάρκεια, τον επαγγελματισμό, αλλά και την αφοσίωση στο έργο σας, το εκπαιδευτικό σύστημα θα ήταν αδύνατον να λειτουργήσει. Εσείς, αποτελείτε τη ραχοκοκαλιά που συγκροτεί το γενικότερο πλέγμα της Παιδείας. Άλλωστε, η αποστολή σας ξεπερνά την κατά γράμμα εφαρμογή του αναλυτικού προγράμματος.

 

Ο εκπαιδευτικός σήμερα, εκτός από τη επιστημονική γνώση του αντικειμένου του και την οργάνωση της διδασκαλίας, καλείται να λειτουργήσει σαν πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες, να γνωρίζει τις ατομικές ανάγκες τους, να δημιουργεί ατμόσφαιρα εργασιακής χαράς στην τάξη.

 

Καλείται ακόμη να προσαρμόζεται διαρκώς στις απαιτήσεις της νέας εποχής, να εξοικειώνεται με τις νέες τεχνολογίες και «ό,τι άλλο νέο» απαιτείται, προκειμένου να επικοινωνεί και να μεταδίδει τη γνώση στις επόμενες γενιές.

 

Και ακόμη, με το παράδειγμά του να διδάξει δημοκρατική συνείδηση και τις αξίες του πολιτισμού. Δεν είναι εύκολη η αποστολή σας: Να διδάσκεις κάποιον να μιλά, να διαβάζει, να γράφει σημαίνει να τον διδάσκεις να σκέφτεται.

 

Κύριο μέλημα όλων μας είναι η συνεχής αναβάθμιση της Παιδείας σε όλες τις βαθμίδες. Είναι πεποίθησή μου ότι η ποιοτική παιδεία μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από την κοινωνική συναίνεση, χωρίς διαιρέσεις, ιδεοληψίες και αγκυλώσεις.

Ας εργαστούμε λοιπόν για αυτόν το σκοπό, με γνώμονα τη διαρκή μεταρρύθμιση, την εξωστρέφεια, τη συμμετοχή, την κοινωνία της γνώσης.

Σας εύχομαι από καρδιάς Καλή Επιτυχία στο έργο σας κατά τη φετινή σχολική χρονιά.

 

                                                               Άρης Σπηλιωτόπουλος





Τι ωραία που φαίνονται όλα άμα τα βλέπεις με άλλο μάτι  ::)

10
Οι ωρομίσθιοι είναι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων που διδάσκουν στα σχολεία μας. (σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση).
Σε ολοήμερα δημοτικά -όπου το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων είναι ωρομίσθιοι, ενώ καλύπτουν πάγιες ανάγκες. Σε γυμνάσια, λύκεια, στην πδς και σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης.

Τι θα πεί όμως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στην πράξη;
- Ωρομίσθιος θα πει ωράριο μερικούς απασχόλησης (στο
90% των περιπτώσεων), διαρκείς μετακινήσεις κάθε
χρόνο, επισφάλεια, ελαστικές εργασιακές σχέσεις,
ανταγωνισμός για τη συλλογή των περισσότερων
δυνατών μορίων εις αναμονή ενός αβέβαιου διορισμού
κτλ.

Ο Ωρομίσθιος εκπαιδευτικός είναι επομένως ένας άνθρωπος γεμάτος ΑΓΧΟΣ, ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πώς αυτός ο άνθρωπος να μπορέσει να Λειτουργήσει απερίσπαστος στο εκπαιδευτικό του έργο; Πώς;! ..Όταν "κάνει 2 και 3 δουλειές" όλη μέρα.. απλά για να ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ;;

**το ελληνικό κράτος δίνει περίπου... 7,5€! (όσα περίπου
ένας σερβιτόρος μαζί με τα φιλοδωρήματα..). Αλλά κι
αυτά:
- χωρίς πληρωμές σε αργίες.
- χωρίς να πληρωνόμαστε οδοιπορικά (κάποιοι
διδάσκουν 12 ώρες τη βδομάδα σε 4-6 χωριά..,
κάποιοι κάνουν 200 χλμ τη μέρα, κάποιοι πηγαίνουν
σε απομακρυσμένα νησιά)
- χωρίς να πληρωνόμαστε στην ώρα μας (από 2 μήνες
..μέχρι 2 και πλέον χρόνια καθυστερημένες οι πληρωμές μας)

* Τα τελευταία χρόνια ο θεσμός της ωρομισθίας συνεχώς ενισχύεται και εξαπλώνεται στην Ελληνική Δημόσια Εκπαίδευση, ενώ οι αμοιβές των ωρομισθίων παραμένουν σταθερές από το ...1996!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ;

http://www.facebook.com/group.php?gid=71634619208

11
Ψωμί, παιδεία, παπαγαλία
Σε αντίθεση με την Ελλάδα, στο εξωτερικό δοκιμάζουν
σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας

Tης Ξενιας Kουναλακη / xkounalaki@kathimerini. gr

Το τελετουργικό στη σχολική ζωή έχει μεγάλη σημασία για τους μαθητές. Βοηθάει στην κοινωνικοποίησή τους, ενίοτε αποτελεί κίνητρο για να απολαμβάνουν το σχολείο. Αρκεί να μην παραμένει το ίδιο τα τελευταία πενήντα χρόνια και να εξελίσσεται μαζί με τις επιταγές των καιρών. Προσευχές, αγιασμός, παρέλαση, τιμωρία, αποβολή: οι ίδιες παρωχημένες έννοιες ανακυκλώνονται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα τη στιγμή που σε ολόκληρο τον κόσμο η στοιχειώδης και μέση εκπαίδευση γίνονται πεδίο πειραματισμών και δοκιμής νέων μεθόδων.

Σε σχολείο του Αμβούργου στη Γερμανία, τα μαθήματα δεν έχουν πλέον 45λεπτη διάρκεια και το κουδούνι δεν χτυπάει. Οι μαθητές καταπιάνονται με ένα θέμα κάθε εβδομάδα. Ψάχνουν τη γνώση σε βιβλία, γράφουν εργασίες και τις παρουσιάζουν μέσα στην τάξη. Οσοι δεν καταλαβαίνουν ζητούν πρώτα βοήθεια από τους συμμαθητές τους και στη συνέχεια, αν εκείνοι δεν μπορούν να λύσουν τις απορίες τους, καταφεύγουν στο δάσκαλο. Τα παιδιά παίρνουν πράσινες, κίτρινες ή κόκκινες κάρτες ανάλογα με τη συμπεριφορά τους και στο τέλος της ημέρας συζητούν μέσα στην τάξη. Ο πιο ήσυχος μαθητής ανακηρύσσεται «βασιλιάς του ψιθύρου», φοράει χάρτινο στέμμα και απολαμβάνει τον τιμητικό τίτλο. Τα παιδιά ενθαρρύνονται να παίρνουν πρωτοβουλίες, να διατυπώνουν ερωτήσεις και να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Οταν τελειώνει το μάθημα, ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής σημαίνει ότι όλοι οι μαθητές πρέπει να συγυρίσουν την αίθουσα. Στη διάρκεια του γεύματος, η δασκάλα διαβάζει ιστορίες.

Παρόμοιο είναι το κλίμα και στο πειραματικό γυμνάσιο του Χέντερσον, έξω από τη Μινεάπολη στις ΗΠΑ. Δεν υπάρχουν δάσκαλοι, ιεραρχία, κουδούνια, μαθήματα ούτε τοίχοι. Το περίεργο είναι ότι παρά το φιλελεύθερο πνεύμα του ιδρύματος, τα ποσοστά επιτυχίας στα αμερικανικά πανεπιστήμια είναι μεγαλύτερα σε σχέση με τον εθνικό μέσο όρο.

Τα παραδείγματα των σχολείων στο Αμβούργο και το Χέντερσον είναι απλώς ενδεικτικά. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι ιδανικά, απηχούν όμως την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να προσαρμοστούν στο Zeitgeist, να προσεγγίσουν τα παιδιά όχι από τη θέση της αυθεντίας, αλλά να αναπτύξουν μία ισότιμη σχέση μαζί τους. Σε αντίθεση με τα ελληνικά σχολεία, όπου η παπαγαλία, o κομφορμισμός και ο... σωφρονισμός των μαθητών παραμένουν τα κυρίαρχα αιτήματα του συστήματος.

Δεκαπεντάχρονο παιδί αποβλήθηκε πρόσφατα από ιδιωτικό σχολείο των Αθηνών επειδή δεν αντιμετώπισε με τον δέοντα σεβασμό το Ολοκαύτωμα. Μπορεί τα αντανακλαστικά της διεύθυνσης του σχολείου να μαρτυρούν ιδιαίτερη ευαισθησία στο ζήτημα, ποιο είναι όμως το αποτέλεσμα της τιμωρίας αυτής; Πιθανότατα η εμπέδωση του αντισημιτισμού στον μαθητή και τους φίλους του. Δεν θα ήταν προτιμότερη μία συζήτηση στην τάξη γύρω το θέμα από την εύκολη λύση της αποβολής; Ή ακόμη καλύτερα η ανάθεση μιας ομαδικής εργασίας στους μαθητές για τα ναζιστικά εγκλήματα στη διάρκεια του B΄ Παγκοσμίου Πολέμου;

«Μην αμφιβάλλετε, το μέλλον ανήκει στη χώρα που εκπαιδεύει καλύτερα τους πολίτες της», ανέφερε στην ομιλία του για τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, την περασμένη Τρίτη. Χρειάστηκε λιγότερες από 60 μέρες στον Λευκό Οίκο για να εξαγγείλει τις αλλαγές ο Ομπάμα. Στην Ελλάδα πάλι, ο κύριος Μπαμπινιώτης ζήτησε άλλους έξι μήνες...


Πηγή

12
Παρακολούθησε κανείς το παρακάτω?

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Γραφείο «Κοινωνία της Πληροφορίας»

Μεσογείων 400,  153 42– Αγ. Παρασκευή

Πληροφορίες: Χ. Κόνταρης

Τηλ: 210.6018190,

FAX: 210.6018191

E-mail: xkont@pi-schools.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

«ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ»

Πράξη:

«ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ»

ΜΕ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ

80% ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ

ΚΑΙ 20% ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ

1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» και στο μέτρο  1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» υλοποιεί την πράξη «Ολοκληρωμένη Αξιοποίηση των ΤΠΕ την Εκπαιδευτική Διαδικασία» που συγχρηµατοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (κατά 80% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΚΤ) και από Εθνικούς Πόρους (κατά το 20%)

Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι αφενός η απόκτηση και ολοκληρωμένη αξιοποίηση σύγχρονων εκπαιδευτικών λογισμικών στην εκπαιδευτική διαδικασία, τα οποία θα καλύπτουν μεγάλο αριθμό από διδακτικές θεματικές ενότητες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και αφετέρου η επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εξασφάλιση της αποτελεσματικότερης παραγωγικής εφαρμογής και αξιοποίησης μέσα στην τάξη, τόσο των λογισμικών αυτών, όσο και των ΤΠΕ γενικότερα

2. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ως Τελικός Δικαιούχος και Φορέας Υλοποίησης των Πράξεων «Ολοκληρωμένη Αξιοποίηση των ΤΠΕ την Εκπαιδευτική Διαδικασία» σκοπεύει να διεξαγάγει επιμορφωτικά προγράμματα για 600 Εκπαιδευτικούς και συγκεκριμένα 210 Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλάδου ΠΕ70) και 390 Εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04, ΠΕ06 και ΠΕ19-20) για τη χρήση και αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία. Τα επιμορφωτικά αυτά προγράμματα θα έχουν πιλοτικό χαρακτήρα.

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο µε την παρούσα απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων προκειμένου να υποβάλουν αίτηση για την παρακολούθηση αυτών των προγραμμάτων

Τα προγράμματα θα διεξαχθούν στις πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Ηράκλειο κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2008 και θα οδηγούν σε πιστοποίηση γνώσεων και ικανοτήτων.

Κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δύο Φάσεις.

    * Η Α’ Φάση αφορά στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για τη χρήση και αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού στην τάξη.
    * Η Β’ Φάση αφορά στην εκπόνηση από κάθε επιμορφούμενο μιας εργασίας (project) με βάση τα εκπαιδευτικά που θα χρησιμοποιηθούν στην επιμόρφωση. Το ακριβές περιεχόμενο της εργασίας θα ορίζεται από τους επιμορφωτές και οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να εκπονήσουν και να υποβάλουν τις εργασίες τους δέκα ημέρες μετά την ολοκλήρωση της Α’ Φάσης και αφού πρώτα χρησιμοποιήσουν τα εκπαιδευτικά λογισμικά στις τάξεις τους. Στη συνέχεια οι Επιμορφωτές θα αξιολογήσουν τις εργασίες.

Τα επιμορφωτικά προγράμματα θα διεξαχθούν απογευματινές ώρες, εκτός ωραρίου εργασίας και θα είναι διάρκειας πέντε (5) διδακτικών ωρών ανά εργάσιμη ημέρα.

Επισημαίνεται ότι για όσους συμμετάσχουν στα επιμορφωτικά προγράμματα δεν προβλέπεται ειδική αποζημίωση

3. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο δικτυακό τόπο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: http://zeus.pi-schools.gr/pi-seminarsdb/aitisi.html μέχρι 10/9/2008

Όσοι επιλεγούν θα ειδοποιηθούν λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή των προγραμμάτων επιμόρφωσης για να επιβεβαιώσουν τη συμμετοχή τους.

4. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

Για τη συμμετοχή στα προγράμματα θα ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα

    * Πιστοποίηση Γνώσης ΤΠΕ
    * Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών (master ή διδακτορικό) στο γνωστικό αντικείμενο ή την πληροφορική
    * Χρόνος προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση

    * Επιμορφωτικά σεμινάρια στο γνωστικό αντικείμενο (εισήγηση ή/και παρακολούθηση)



13
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟN ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ                 
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 2 Οκτωβρίου 2008

Μήνυμα του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων,
κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη,
για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εκπαιδευτικών
(5-10-08)


Στη σύγχρονη εποχή της συνεχούς ροής πληροφοριών και της αλματώδους τεχνολογικής προόδου, η παιδευτική διαδικασία δεν είναι απλά η προετοιμασία του νεαρού ατόμου για το μέλλον∙ αντιθέτως, συνιστά τρόπο ζωής για τον άνθρωπο κάθε ηλικίας, δεδομένου ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας συνεχίζουμε να μαθαίνουμε και να αναπτυσσόμαστε. Στις μέρες μας, λοιπόν, η παιδεία αναδεικνύεται ως το κατ’ εξοχήν χρήσιμο και αξιόπιστο μέσο κοινωνικής και ψυχοπνευματικής καλλιέργειας, το οποίο μπορεί να εγγυηθεί την εξέλιξη και την ανάπτυξη των ατόμων, αλλά και των κοινωνιών.
Το γεγονός αυτό υπογραμμίζει ότι ο εκπαιδευτικός λειτουργός, ως ο βασικός συνοδοιπόρος και οδηγός των μαθητών κατά την πορεία τους προς την κατάκτηση του μορφωτικού αγαθού, συντελεί τα μέγιστα στη διασφάλιση τόσο της προσωπικής ανέλιξης, όσο και της κοινωνικής συνοχής και προόδου. Κυρίως, όμως, αποτελεί ένα πρόσωπο διαχρονικά παρόν στη ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, καθώς ο εκπαιδευτικός είναι που φέρει την ευθύνη να καθοδηγήσει νήπια, παιδιά, εφήβους και ενηλίκους στο ταξίδι τους προς τη γνώση, με σύνεση και όραμα.
Σήμερα, στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας των Εκπαιδευτικών, τον οποίο καθιέρωσε η Unesco σε ετήσια βάση από το 1994, τιμούμε με αισθήματα ευγνωμοσύνης την προσφορά των απανταχού λειτουργών της εκπαίδευσης στην κοινωνικο-πνευματική διαμόρφωση των πολιτών του κόσμου. Η Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών, όμως, δεν είναι παρά μια μικρή αφορμή για να τονισθεί εκ νέου πως ο εκπαιδευτικός κάθε βαθμίδας υπήρξε ανέκαθεν νευραλγικής σημασίας για την παιδευτική διαδικασία.
Οι σύγχρονες εξελίξεις στην επιστημονική έρευνα, οι νέες συνθήκες εκπαίδευσης, επικοινωνίας και απασχόλησης, διαμορφώνουν έναν ανανεωμένο, πολυεπίπεδο ρόλο για κάθε εκπαιδευτικό, που πλέον λειτουργεί ως καθοδηγητής, εμψυχωτής και συντονιστής της ανακαλυπτικής πορείας της μάθησης. Ανεξάρτητα όμως από τα εκάστοτε ζητούμενα της εποχής, παραμένει σταθερή η διαπίστωση πως, χωρίς τον εκπαιδευτικό και τις άοκνες, ακόμη και εν μέσω δυσκολιών, προσπάθειές του, για να μεταδώσει γνώση, να κοινωνήσει ήθος, να διδάξει δεξιότητες, και τελικά να αλλάξει τη ζωή των μαθητών του, η όποια εκπαιδευτική πολιτική βούληση θα έμενε, αναπόφευκτα, κενό γράμμα∙ το όποιο τεχνολογικό επίτευγμα θα εξέπιπτε σε στείρα, μηχανική διαδικασία.
Δεδομένου, λοιπόν, του σημαντικότατου έργου που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί έναντι των μαθητών αλλά και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου, αναγνωρίζουμε και εκφράζουμε τον σεβασμό μας για την προσφορά τους στη διαμόρφωση  και την αξιοποίηση της σκέψης και της δράσης των νέων ανθρώπων, στη συγκρότηση ατόμων με δημιουργική πνοή και αγάπη για τη γνώση. Ως εκ τούτου, μείζονα προτεραιότητα αποτελεί για την Πολιτεία το να αξιοποιήσει τις υπάρχουσες δυνατότητες, ώστε να εξασφαλισθεί για τους εκπαιδευτικούς η υψηλού επιπέδου κατάρτιση, η δια βίου επιμόρφωση, η αναβάθμιση των συνθηκών στους χώρους εργασίας, η έμπρακτη υποστήριξη του διδακτικού και κοινωνικού τους λειτουργήματος.
Συναισθανόμαστε πως όλα αυτά αποτελούν αναγκαία συνθήκη για την επάρκεια των εκπαιδευτικών έναντι των σύγχρονων κοινωνικών ζητουμένων, καθώς μέσα από αυτήν την επάρκεια διασφαλίζεται η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας. Γιατί έχει γίνει πλέον εδραιωμένη πίστη όλων μας ότι για κάθε πρόβλημα και κάθε πρόκληση που ο σύγχρονος κόσμος καλείται να αντιμετωπίσει, η λύση ξεκινά από την παιδεία. Γιατί, τελικά, «Όλα είναι θέμα παιδείας».

Ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας
και Θρησκευμάτων
Ευριπίδης Στυλιανίδης

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ασφαλές ίντερνετ
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2008, 12:16:49 μμ »
Η παρακάτω διεύθυνση http://www.saferinternet.gr/ δεν αφορά μόνο τους μικρούς αλλά και τους μεγάλους.
Πολλοί από εμάς δεν έχουμε δώσει πολύ σημασία, την έχουμε επισκεφτεί μια φορά επειδή την είδαμε σε κάποιο διαφημιστικό σποτ και μετά την ξεχάσαμε.  Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας SafeLine έχει ως πρωταρχικό της μέλημα τη δημιουργία όλων εκείνων των προϋποθέσεων που θα κάνουν το Διαδίκτυο πιο ασφαλές, τόσο για τους μικρούς ανήλικους χρήστες του, όσο και για τους μεγάλους - έμπειρους ή μη - επισκέπτες του: http://www.saferinternet.gr/Default.aspx?tabid=223
Σαν εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουμε αυτή τη σελίδα πρώτα για το δικό μας καλό και δεύτερον, ειδικά οι εκπαιδευτικοί του κλάδου μου, να αφιερώνουν αρκετό χρόνο ώστε να μάθουν να τη χρησιμοποιούν και οι μαθητές.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 439

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.