Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - valia87

Σελίδες: 1
1
Φιλολογικά μαθήματα / Πανελλήνιες για δεὐτερη φορά
« στις: Ιούλιος 01, 2017, 09:23:57 μμ »
Καλησπέρα στο φόρουμ! Ελπίζω να είναι κάποιος/κάποια εδώ και να μην κάνετε όλοι μπάνια, γιατί χρειάζομαι τα φώτα σας! Φέτος για πρώτη φορά  θα έχω (ενδεχομένως) σε ιδιαίτερο μαθητή μου που θα δώσει για δεύτερη φορά. Αυτή την χρονιά κάναμε μαζί αρχαία και έκθεση, ιστορία δεν ήθελε, λατινικά δεν επέλεξε. Σας έχει τύχει να διδάξετε 2η φορά τον ίδιο μαθητή και αν ναι πώς οργανώσατε αυτή τη φορά το μάθημά σας/πὀσες ώρες κάνατε για κάθε μάθημα; Οι δικές μου σκέψεις είναι οι εξής :

1) Γνωστό μτφ, θεωρία/ ερωτήσεις θεωρώ περιττό να ξανακάνω μιας και δεν υπήρχε θέμα κατανόησης των κειμένων αλλά αποστήθισης. Θα μπορούσε να τα διαβάζει μόνος του κι εγώ να δίνω για κάθε ενότητα λεξιλογικές ασκήσεις και να βάζω διαγωνίσματα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για να ελέγχω τις γνώσεις του αλλά και να εξασκείται στον γραπτό λόγο!

2) Άγνωστο απαραιτήτως ξανά, γιατί είχε πολλά κενά.

3) Έκθεση (εδώ προβληματίζομαι περισσότερο) σκέφτομαι τα θέματα αφού είναι τα ίδια να τα διαβάζει μόνος του. Δεν ξέρω αν έχει νόημα και αν είναι ενδιαφέρον στην τελική να συζητήσουμε τα ίδια θέματα και να εκφράσει την άποψη του γι' αυτά δις. Ο ρόλος μου να είναι πιο βοηθητικός και καθοδηγητικός δηλαδή να συζητάμε τυχόν απορίες μετά το διάβασμά του, να του στέλνω βέβαια για κάθε θέμα άρθρα/σελίδες κλπ., να του βάζω ασκήσεις + μια έκθεση. Εγώ θα του κάνω μόνο 1 ώρα στην οποία θα του δίνω την διορθωμένη έκθεση + τις διορθωμένες ασκήσεις, θα συζητάμε τα λάθη του.

4) Ιστορία : Φέτος δεν κάναμε καθόλου, γιατί δεν ήθελε (προφανώς για οικονομικούς λόγους). Ο βαθμός του στις πανελλήνιες ήταν το ελάχιστο απογοητευτικός (κάτω από 5) που σημαίνει ότι θα επιμείνω στο να κάνουμε. Σκέφτομαι να κινηθώ περίπου όπως στην έκθεση. Να του βάζω κάποιες σελίδες να μάθει και να τις ελέγχω και την υπόλοιπη ώρα να αναλύουμε μαζί πηγές. Αναφέρω μόνο μια ώρα γιατί η οικογένεια δυστυχώς δυσκολεύεται και δεν θα ήθελαν 2ωρο.

Συγνώμη για το σεντόνι!  ;) Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

2
Καλησπέρα σας! Έχει παρακολουθήσει κάποιος παλιότερα το πρόγραμμα επιμόρφωσης του ΑΠΘ «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία: αρχές και εφαρμογές». Δεν ξέρω αν έχει ξαναγίνει με τον ίδιο τίτλο ή παρεμφερή.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.