Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - vsk

Σελίδες: 1
1
Υπηρεσιακές μεταβολές / Οργανικές επιπλοκές!
« στις: Ιούνιος 23, 2010, 03:52:07 μμ »
Γεια σας!
Εγώ είμαι χημικός. Στο σχολείο που υπηρετώ βγήκε κενό φυσικού εκ του μηδενός (δεν περισσεύει ούτε μία ώρα). Το "κενό" αυτό το δήλωσε και το πήρε ένας πολύτεκνος φυσικός.  Να διευκρινίσω ότι είμαι ο τελευταίος τοποθετημένος χημικός και προφανώς αλλος είναι ο τελευταίος φυσικός.
Οι ερωτήσεις μου:
1) Δεδομένου ότι ο πολύτεκνος δεν κρίνεται υπεράριθμος -εκτός κι αν το επιθυμήσει- και συν το γεγονός ότι έχει ήδη τοποθετηθεί στο οργανικό αυτό "κενό", μπορεί να εκτοπίσει κάποιον από τους ΠΕ04 που ήδη είμαστε εκεί; Και αν ναι, θα φύγω εγώ ή ο τελευταία τοποθετημένος φυσικός;
2) Αν εκτοπιστεί κάποιος, θα κριθεί υπεράριθμος; Τοποθετείται την χρονιά που μας έρχεται σε λειτουργικό κενό ή συμβαίνει κάτι άλλο;
3) Και όσον αφορά για το "κενό" αυτό καθεαυτό που βγήκε με ύποπτο τρόπο, τι μπορεί να γίνει;
Υπόψιν, η περίοδος των ενστάσεων για τις τοποθετήσεις δεν έχει λήξει ακόμη.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!

2
Σε σχολείο της Δωδεκανήσου είναι διορισμένοι πέντε καθηγητές Αγγλικών αλλά...στο σχολείο δεν υπάρχει κανένας!
Πρόκειται για πραγματικό περιστατικό που «ανακαλύφθηκε» από την υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου και δείχνει το μέγεθος του προβλήματος με τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών.
Το πρόβλημα των αποσπάσεων, προκαλεί πράγματι εδώ και χρόνια πολλά προβλήματα στα σχολεία της Δωδεκανήσου, (και σε σχολεία άλλων περιοχών της χώρας) αλλά δεν υπάρχει η πολιτική βούληση για την αντιμετώπισή του.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου έγινε δέκτης παραπόνων, ότι σχολείο της Δωδεκανήσου δεν είχε καθηγητή Αγγλικών. Ψάχνοντας, ανακάλυψε ότι στο συγκεκριμένο σχολείο έχουν την οργανική τους θέση πέντε φιλόλογοι Αγγλικής Γλώσσας αλλά στο σχολείο δεν υπηρετεί κανένας! Συνεχίζοντας το ψάξιμο η κ. Διαμαντοπούλου ανακάλυψε ότι η προσφάτως διορισμένη καθηγήτρια Αγγλικών είχε πάρει απόσπαση για την κεντρική υπηρεσία. Μόλις δόθηκε εντολή να επιστρέψει στο πόστο της, η καθηγήτρια βασιζόμενη σε νόμους με διατάξεις άρχισε να απειλεί με αγωγές!
Το περιστατικό θεωρείται πάντως ενδεικτικό για την κατάσταση που επικρατεί στο δημόσιο, για την οποία βέβαια έχει ο καθένας τις ευθύνες του!
 
Πηγή : Εφημερίδα Ροδιακή (13/5/2010)

3
Βλέποντας την επιτυχία του pde.gr και το γεγονός ότι έχει περάσει στην συνείδηση των περισσότερων εκπαιδευτικών ως μία σοβαρή προσπάθεια αλληλοενημέρωσης, συμπαράστασης κτλ, σκέφτομαι κατά πόσο θα ήταν καλό να φτιάξουμε ένα είδος FAQ (συχνές ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους) σχετικό με βασικά εκπαιδευτικά θέματα. Όχι για να περιορίσουμε τον γόνιμο διάλογο, αλλά κυρίως για να μπορεί ο μη ενημερωμένος συνάδελφος να κατατοπίζεται έγκυρα και οργανωμένα για κάποια πολύ βασικά θέματα. Για παράδειγμα:

- Πως μετατρέπεται ο χρόνος υπηρεσίας σε μόρια;
- Τι μισθό και επιδόματα θα παίρνω;
- Τι σημαίνει ΠΔΣ; Πως θα με πάρουν εκεί;
- Τι άδειες δικαιούμαι;
- Τι δικαιολογητικά χρειάζομαι για διορισμό/μετάθεση/απόσπαση κτλ
.
.
.

Σίγουρα χρειάζεται αρκετή δουλειά γι' αυτό να γίνει, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούμε αρκετοί που ξέρουμε κάπως τα θέματα, για να το συντάξουμε. Μπορούμε επίσης να "ψαρέψουμε" τις απαντήσεις κι από το ίδιο το forum. Τι λέτε;

4
Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τον πόλεμο που μαίνεται μεταξύ ΜΜΕ-ΥΠΕΠΘ-Φροντιστηρίων για το θέμα που ενέσκυψε με την πρόωρη δημοσιοποίηση των θεμάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων. Σαφώς και δεν τίθεται θέμα διαρροής, όμως, απ'όσα μέχρι στιγμής έχουν ανακοινωθεί, προκύπτει ένα κύκλωμα εμπορίας, ας μου επιτραπεί, των θεμάτων από τα φροντιστήρια, το οποίο κατ' ομολογίαν των ίδιων των φροντιστών (βλ. σημερινή τους ανακοίνωση) ανθεί τα τελευταία 30 χρόνια. Μάλιστα όλο αυτό το σκηνικό γίνεται "...προκειμένου να ενημερωθούν έγκαιρα οι μαθητές και οι γονείς τους, την ορθή και ενδεδειγμένη λύση των θεμάτων:o
Κι στην τελευταία αυτή πρόταση βρίσκεται κατά τη γνώμη μου και η λύση του προβλήματος: να δημοσιεύει το ίδιο το ΥΠΕΠΘ τις επίσημες απαντήσεις των θεμάτων, βάσει και των οποίων γίνεται εξάλλου και η βαθμολόγηση των γραπτών των μαθητών.
Με αυτόν τον τρόπο θα είναι άνευ ουσίας οι όποιες τέτοιες ενέργειες από την πλευρά των φροντιστηρίων, στις οποίες - να το τονίσουμε αυτό- δυστυχώς σίγουρα εμπλέκονται και διορισμένοι συνάδελφοι που "διαρρέουν" τα θέματα. Όσο δεν γίνεται αυτό, ο κάθε φροντιστής δικαιούται να διαφημίζει την "πραμάτεια" του για να ψαρέψει πελάτες χρησιμοποιώντας τέτοιες ύποπτες διαδικασίες.

5
Συνάδελφοι, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά στις αρχές της τρέχουσας σχολικής χρονιάς είχαν ανακοινωθεί κάποια σεμινάρια του ΕΠΕΑΕΚ 2 για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με την συνδιοργάνωση του ΕΜΠ και του ΥΠΕΠΘ. Λοιπόν, αυτά τα σεμινάρια, λόγω των απεργιών και καταλήψεων έχουν πλέον μετατεθεί για την επόμενη σχολική χρονιά. Έχουν ήδη ανακοινωθεί τα ονόματα όσων θα συμμετάσχουν στην πρώτη φουρνιά των σεμιναρίων που θα γίνει τον Σεπτέμβριο, όμως οι θέσεις δεν έχουν πλήρως καλυφθεί και οι αιτήσεις συνεχίζονται.
Όσοι/όσες ενδιαφέρεστε, περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: http://geography.survey.ntua.gr/epeaek/

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.