Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - grtt

Σελίδες: 1
1
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Κριτήρια Επιλογής Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ 2018-2019
« στις: Ιούλιος 27, 2018, 11:03:18 πμ »
Μόλις είδα ότι δημοσιεύθηκε στο ΦΕκ η υπουργική απόφαση για τα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτών ΔΙΕΚ.

Με μια γρήγορη ματιά αυτά που άλλαξαν σε σχέση με πέρσι είναι λίγα, και συγκεκριμένα:

1) Μειώθηκαν σε 1600 από 2000 οι συνολικές μοριοδοτούμενες ώρες διδασκαλίας σε ΔΙΕΚ (8 από 10 μόρια, αυτό κάθε χρόνο μα κάθε χρόνο το αλλάζουν!!!)

2) Μειώθηκε κατά 1 μόριο η γνώση χειρισμού Η/Υ (2 από 3 μόρια).

Δεν παρατήρησα άλλες αλλαγές αλλά η αλήθεια είναι ότι το είδα λίγο βιαστικά.

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/kritiria_kai_diadikasia_epilogis_ton_ekpaideyton.pdf

2
Με αφορμή διάφορες αψιμαχίες σε άλλες συζητήσεις σχετικά με θέματα που μας αφορούν είπα να  ανοίξω ένα θέμα που να συγκεντρώνει διάφορες απόψεις πάνω σε μια σειρά ζητημάτων.

Έχουμε και λέμε:

1)   Εκπαιδευτές και πιστοποίηση: Πρέπει να πιστοποιούμαστε; Πόσο χρήσιμη είναι η πιστοποίηση στην καθημερινότητα μας; Είναι επαρκές το περιεχόμενο και ο τρόπος της πιστοποίησης;
Προσωπική μου άποψη είναι ότι όλοι οι εκπαιδευτές θα πρέπει να είναι πιστοποιημένοι καθώς η κατοχή επαρκών γνώσεων πάνω στο αντικείμενο είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη από μόνη της για να μπει ένας εκπαιδευτής μέσα στην τάξη. Θα πρέπει, ωστόσο, να εξαιρούνται της πιστοποίησης όσοι κατέχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο πάνω σε θέματα εκπαίδευσης ενηλίκων.

2)   Κριτήρια πρόσληψης; Μας αρέσουν ή όχι;
Θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές τα κριτήρια είναι σωστά, θα πρέπει να πάψουν, ωστόσο να αλλάζουν κάθε έτος. Από τότε που -ορθώς- βγήκε η αξιολόγηση βάση κριτηρίων, καμία χρονιά τα κριτήρια δεν παρέμειναν τα ίδια σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη.

3)   Αναθέσεις διδασκαλίας: Είναι αντικειμενικές; Τι δε μας αρέσει;
Εδώ γίνεται μπάχαλο και σε πολλά φταίει το ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Θα πρέπει οπωσδήποτε να ανακοινώνονται οι πίνακες κατάταξης ανά ΙΕΚ και όχι ανά περιφέρεια, αλλιώς δεν έχουν κανένα απολύτως νόημα, ειδικά σε μεγάλες περιφέρειες όπως Αττική και Θεσσαλονίκη, οι δε, αναθέσεις να είναι διαφανείς και να ανακοινώνονται άμεσα. Διαφωνώ με την κεντρική ανάθεση των μαθημάτων για πολλούς λόγους, ίσως τους παραθέσω αργότερα αλλά δε θέλω να γράφω σεντόνια τώρα..

4)   Πληρωμές – συμβάσεις: Τι πρέπει να αλλάξει;
Είναι αδιανόητο και παράνομο να υπογράφουμε συμβάσεις ληγμένες. Οι συμβάσεις θα πρέπει να υπογράφονται το πολύ ένα μήνα μετά την υπογραφή τους, οι, δε, πληρωμές να πραγματοποιούνται επίσης το πολύ ένα μήνα μετά τη λήξη του εξαμήνου. Δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν οι όροι πληρωμής και πρόσληψης στα μέσα του εξαμήνου.

5)   Επίπεδο σπουδών στα ΔΙΕΚ; Μας ικανοποιεί;
Εμένα όχι, και φταίμε όλοι γι αυτό. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται 20-30-40 σελίδες ύλη πολλές σε ένα μάθημα, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αντιγραφές, δεν γίνεται να σβήνουμε απουσίες χωρίς λόγο, δε γίνεται να περνάμε πάση θυσία εκπαιδευόμενους που δε το αξίζουν.

Προσθέστε ό,τι άλλο θέλετε. Πολλά από τα παραπάνω παίρνουν πολύ συζήτηση, θα μπορούσα να προσθέσω κι άλλα ζητήματα αλλά είπα να μη γίνει και τεράστιο το μήνυμα..

3
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Διαχείριση εκπαιδευομένων σε ΙΕΚ
« στις: Μάρτιος 13, 2013, 11:09:15 μμ »
Αν και θέματα, όπως συμπεριφορά μαθητών εντός σχολικής τάξης, εξετάσεις κλπ αναφέρονται συχνά σε θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εδώ δεν έχω δει κάτι παρόμοιο. Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για τα εξής:
- Πώς χειρίζεστε τους μαθητές-καταρτιζόμενους όταν κάνουν φασαρία, παρεμποδίζουν το μάθημα κλπ;
- Κατά την διάρκεια των εξετάσεων (πρόοδοι ή τελικές εξετάσεις) πολλοί "συνεργάζονται" μεταξύ τους, κάνουν σκονάκια κλπ.. Ένα πράγμα που διαπίστωσα είναι ότι ο καθηγητής τα βλέπει σχεδόν όλα και κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί, άλλο που οι καταρτιζόμενοι πιστεύουν το αντίθετο..τι κάνετε σε αυτή την περίπτωση; Κάνετε τα στραβά μάτια ή παίρνετε άλλα μέτρα;
- Ποιες οι σχέσεις σας με τους μαθητές σας δεδομένου ότι ουσιαστικά είναι ενήλικοι; Εννοώ ότι ορισμένες φορές κάποιοι μιλούν στον ενικό σε καθηγητές τους, ότι κάποιοι είναι αναιδείς ή κάποιοι άλλοι απλά προσπαθούν να αποκτήσουν φιλικές σχέσεις με καθηγητές τους (έχω βγει μια φορά σε ταβέρνα με δυο μαθητές μου, έναν άλλο συνάδερφο και την κοπέλα του ενός από τους μαθητές με μια φίλη της για παράδειγμα)...
- Έχετε όρεξη για μάθημα; ή λόγω φασαρίας κλπ δε βλέπετε την ώρα να φύγετε από την τάξη;;

E, ok, θα καταθέσω κι εγώ τις δικές μου εμπειρίες λίαν συντόμως αν δω ότι υπάρχει ενδιαφέρον!!   ::)

4
Σχολική ζώνη / Κωδικοί περιοχών
« στις: Ιούνιος 26, 2010, 04:15:38 μμ »
Χαίρεται,

Παλαιότερα είχα βρει κάπου ποιους δήμους περιλαμβάνει κάθε περιοχή για την δήλωση των αναπληρωτών, τώρα δε το βρίσκω. Ξέρει κανείς πού μπορώ να το βρω; Γιατί η προκήρυξη του υπουργείου αναφέρει τους κωδικούς και τις περιοχές αλλά όχι τους δήμους που αυτές περιλαμβάνουν.

Ευχαριστώ

5
Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων / ΠΕ09??
« στις: Οκτώβριος 03, 2007, 04:42:39 μμ »
Ξέρει κανείς αν και πότε θα ανακοινωθούν ονόματα για τον κλάδο ΠΕ09 (Οικονομολόγων); Γνωρίζει κανείς τι κενά υπάρχουν και πού;

6
Χαίρεται,

Να κάνω μερικές ερωτήσεις:

1) Τι πιθανότητες έχει κάποιος με μηδενική προϋπηρεσία να προσληφθεί ως αναπληρωτής;

2) Από τότε που εκδόθηκαν οι πρώτοι προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών μηδενικής προϋπηρεσίας μέχρι σήμερα η σειρά κατάταξης μου αλλάζει διαρκώς (τελευταία αλλαγή σήμερα), με άλλα λόγια βελτιώνεται ελαφρώς (συνολικά έχω ανέβει 62 θέσεις αν και έχω αρκετούς ακόμα από πάνω μου), πώς μπορεί να έχει γίνει αυτό; Οι υπόλοιποι τι έχουν γίνει;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 428
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.