Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - ankas

Σελίδες: 1
1
Πανελλήνιες / Ύλη Πανελληνίων. 2009
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2009, 12:53:14 μμ »
Έχει ακούσει κάποιος συνάδελφος κάτι για την ανακοίνωση της ύλης για τις πανελλήνιες 2009-10;Συγκεκριμένα ενδιαφέρομαι για την ιστορία κατεύθυνσης.Ακούγεται ότι το 1ο κεφάλαιο θα είναι εκτός ύλης,γι΄αυτό και αρκετά σχολεία έχουν ξεκινήσει από το 2ο.

2
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:για να μπει εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που απασχολείται σε ιδιωτικό σχολείο στον πίνακα αναπληρωτών,θα πρέπει να έχει συμπληρώσει 2 χρόνια πλήρους προϋπηρεσίας σωστά(συν επιτυχία στον ΑΣΕΠ);δηλ. ένα ωράριο 21 ωρών την εβδομάδα.Αν κάποιος δεν έχει αυτό το ωράριο,αλλά π.χ 12 ώρες την εβδομάδα,δουλεύει όμως στο ιδιωτικό για 3-4 χρόνια,μπορεί να μπει στον πίνακα;

3
 Τη δημιουργία ολοήμερου γυμνασίου[/u] δρομολογεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, μετά την έγκριση σχετικής πρότασης από το υπουργείο Παιδείας, ενώ εξετάζεται η πλήρης εφαρμογή του ολοήμερου δημοτικού.

    Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Σωτήρης Γκλαβάς, σε ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για την «Παραγωγική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία», η λειτουργία του ολοήμερου Γυμνασίου προβλέπεται να ξεκινήσει πιλοτικά κατά τη σχολική χρονιά 2010-11, αρχικά σε ένα γυμνάσιο ανά νομό. Ακολούθως, μέρος του προγράμματος θα γενικευτεί στα σχολεία όλης της χώρας.

    Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Ηλία Ματσακούρα, το διάστημα ως το 2010 θα είναι προπαρασκευαστικό, έτσι ώστε να γίνει η προετοιμασία για το πρόγραμμα σπουδών και τις υπόλοιπες ανάγκες του ολοήμερου Γυμνασίου.

    Στις δράσεις του Ινστιτούτου εντάσσεται, επιπλέον, πρόγραμμα εγγραμματισμού των μαθητών, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι ποσοστό τουλάχιστον 10% των μαθητών, που περνούν από το δημοτικό στο γυμνάσιο, έχουν σοβαρές μαθησιακές ελλείψεις στη γλώσσα και τα μαθηματικά.

    Το πρόγραμμα, που έχει προταθεί στο υπουργείο Παιδείας, αφορά αρχικά την χαρτογράφηση και τον εντοπισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, καθώς επίσης το σχεδιασμό παρεμβάσεων που θα περιλαμβάνουν την παραγωγή υλικού και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε διδακτικές προσεγγίσεις, που θα διαφοροποιούνται από τη γενική διδασκαλία.

    Σύμφωνα με τον κ. Ματσακούρα, θα προηγηθεί έρευνα για να διαπιστωθεί η έκταση του προβλήματος γραμματισμού και σε τι αυτό συνίσταται.

    Σε ό,τι αφορά το εκπαιδευτικό λογισμικό, που έχει σταλεί ήδη στα σχολεία για την ενίσχυση της διδασκαλίας, ο κ. Γκλαβάς ανέφερε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχει ετοιμάσει 78 τίτλους, που καλύπτουν γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας, της Δευτεροβάθμιας και της Ειδικής Εκπαίδευσης (για μαθητές ΑμεΑ).

    Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει ένα παράλληλο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών (ο αριθμός τους θα ξεπεράσει τις 50.000) πάνω στα νέα αυτά λογισμικά και στις νέες τεχνολογίες, έτσι ώστε να αρχίσει η χρήση τους μέσα στην τάξη. Σταδιακά θα μοιραστεί και σε καθέναν από τους μαθητές της Α'Α τάξης του Γυμνασίου ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής.

    Σχετικά με τον Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αναμένεται από την επόμενη εβδομάδα να καταθέσει πρόταση για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, καθώς και για την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση.

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ινστιτούτου, ο σχεδιασμός νέων προγραμμάτων σπουδών θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση του διαλόγου, ενώ τα νέα βιβλία δεν πρόκειται να κυκλοφορήσουν πριν από μία 5ετία, ώστε να υπάρχει χρόνος για την συγγραφή και την πειραματική εφαρμογή τους.

Πηγή:Express.gr  12/06/09

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / 4η τάξη στο Λύκειο;
« στις: Ιανουάριος 16, 2009, 01:33:52 μμ »
Έχει ακούσει κανείς για την εισαγωγή τέταρτης τάξης στο Λύκειο ως προπαρασκευαστικό στάδιο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση?Ακουσα ότι είναι πιθανό να γίνει.

5
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Πως γίνεται??
« στις: Οκτώβριος 04, 2007, 12:15:30 μμ »
ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΜΕ 5,9-6-7 ΚΑΙ 8 ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ 16 ΚΑΙ 17 ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ!ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟ?ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΟΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 341
Σύνολο: 341

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.