Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - gspiropoylos

Σελίδες: 1
1
Μετά την επιτυχία που σημείωσε ο α΄ κύκλος του τριμηνιαίου επιμορφωτικού σεμιναρίου  “Web 2.0 εργαλεία για την εκπαίδευση”, ανακοινώνεται η έναρξη του β΄ κύκλου στις 30 Μαρτίου 2016.
Το πρόγραμμα, ανανεωμένο και εμπλουτισμένο, θα υλοποιηθεί εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας Moodle. Παρουσιάζει και αναλύει έξι δημοφιλή διαδικτυακά εργαλεία για την εκπαίδευση (Storybird, ToonDoo, Edmodo, Pixton, Tagxedo, Glogster).
Δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες  στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.slideshare.net/Logotherapy-esslepe/web-2o-59128802

Εγγραφές μέχρι την Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

2
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση Λογοθεραπεία Συμβουλευτική[/b]
   - ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ-

                   “ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΙV)”

Άργος, Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015
Ναύπλιο,  Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή
 30 / 31 Ιουλίου  &  1 / 2 Αυγούστου 2015
 
Όλες οι πληροφορίες εδώ: http://www.slideshare.net/Logotherapy-esslepe/v-47970757

3
Το πρόγραμμα (συνολικής διάρκειας 72 ωρών) θα υλοποιηθεί ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ μέσω της πλατφόρμας  Moodle (Απρίλιο – Μάιο – Ιούνιο 2015).
Παρουσιάζονται και αναλύονται τέσσερα δημοφιλή Web 2.0 εργαλεία για την εκπαίδευση: Το Pixton, το Storybird, το Edmodo και το Glogster.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.slideshare.net/Logotherapy-esslepe/web-20-final-46070549

Έναρξη του προγράμματος την Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

4
Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση Λογοθεραπεία Συμβουλευτική

Αράχοβα Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή 6-7-8 Μαρτίου 2015
Όλες οι πληροφορίες εδώ: http://www.slideshare.net/georgespyropoulos2/synedrio-arachova-2015?utm_source=slideshow&utm_medium=ssemail&utm_campaign=post_upload

Περιορισμένος αριθμός θέσεων!!!

5
 ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ

3ο Καλοκαιρινό Συνέδριο στα Καμένα Βούρλα 24 - 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014
Δείτε όλες τις πληροφορίες εδώ:
https://www.dropbox.com/s/cjepuox4w6co0uj/kamena_teliko_2014_3.pdf?n=232988227

Δηλώστε έγκαιρα συμμετοχή...

6
Υπηρεσιακές μεταβολές / Επεισόδια στο ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2010, 07:27:23 μμ »
Διακόπηκε λόγω επεισοδίων η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας. Γονείς και εκπαιδευτικοί που διαμαρτύροταν για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στα περισσότερα σχολεία της Α΄Αθήνας (ελλέιψεις εκπαιδευτικών, άθλια κτίρια, υπεράριθμα τμήματα κτλ.)εισέβαλαν στο κτίριο και διέκοψαν τη συνεδρίαση.
Όσοι συνάδελφοι περιμένουν να μάθουν σε ποιο σχολείο θα τοποθετηθούν ας κάνουν υπομονή ως την Πέμπτη. Το ποτήρι της οργής άρχισε να ξεχειλίζει...

7
Αγαπητές/οι συνάδελφοι με τη λήξη και της φετινής σχολικής χρονιάς , τι θα λέγατε να βρισκόμασταν όλοι μαζί για να πούμε ...τον πόνο μας;;
Προτείνω λοιπόν συνάντηση την Κυριακή 27 Ιουνίου 2010 (θα έχουν επιστρέψει οι ξενιτεμένοι και δεν θα έχουμε αρχίσει να ...αραιώνουμε οι υπόλοιποι  ???). Συμπληρώστε εσείς την ώρα και το μέρος (κατά προτίμιση κοντά σε σταθμό μετρό ή ηλεκτρικού ,για καλύτερη εξυπηρέτηση) και ελπίζω η συμμετοχή να είναι μεγάλη. Έχουμε πολλά να πουμε... ;)

8
Μετά από τρεις μήνες αναμονή και μια εβδομάδα μετά την έναρξη του σχολικού έτους συνεδρίασε επιτέλους το ΠΥΣΠΕ  της Α Αθήνας και ασχολήθηκε με την τοποθέτηση όσων συναδέλφων βρίσκονταν στη διάθεση μετά τις μεταθέσεις του Απριλίου (!!!) και τις οριστικές τοποθετήσεις που έγιναν τον Ιούνιο.
Χρειάστηκαν πολύωρες προσπάθειες σήμερα το πρωί να μπορέσουμε να μάθουμε που πρέπει να παρουσιαστούμε….Φυσικά τα αποτελέσματα των τοποθετήσεων δεν ανακοινώθηκαν πουθενά. Ούτε στο internet ,ούτε στον πίνακα ανακοινώσεων του ΠΥΣΠΕ. Τα τηλέφωνα του ΠΥΣΠΕ ήταν κατεβασμένα και τα γραφεία Π.Ε. δεν είχαν ενημερωθεί…..Γιατί άραγε τόση μυστικότητα;;;;;;;
Βέβαια αυτή δεν είναι η μοναδική πρωτοτυπία του συγκεκριμένου ΠΥΣΠΕ.
Σύμφωνα με πάγια τακτική του ΔΕΝ ανακοινώνει τα λειτουργικά κενά . ;D ;D
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο!!!!
Πριν σας πω περισσότερα στοιχεία καθώς και τις απαντήσεις των υπευθύνων (;;;) θα ήθελα τη γνώμη σας. Γίνονται κι αλλού αυτά;  ??? ???

9
 Αρ. Πρωτ:2324                                                   Αθήνα  20/5/2009

                                                                                                            Προς

                                                                                            Τους Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε.

 

Απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. για την Προσχολική Αγωγή

Πραγματοποίηση κινητοποίησης στις 30 Μαΐου 2009

ώρα 12:00 στο Σύνταγμα

 

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συζήτησε στην τελευταία συνεδρίασή του για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο χώρο της Προσχολικής Αγωγής, μετά και την τελευταία υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 683/ 14-4-2009). Συγκεκριμένα στο τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 5 της ανωτέρω απόφασης αναφέρει: «Οι βρεφονηπιακοί σταθμοί που διαθέτουν άδεια από το Υπουργείο Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, δεν χρειάζονται αλλαγή χρήσης για να αποκτήσουν άδεια νηπιαγωγείου».!!!

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ θεωρεί την εξέλιξη αυτή εμπαιγμό του κλάδου και του εκπαιδευτικού κινήματος, γιατί ουσιαστικά :

Εκχωρεί την προσχολική αγωγή όλων των προνηπίων και μεγάλο μέρος των νηπίων στους ιδιώτες, στην εκμετάλλευση των ιδιωτικών κέντρων και μετατρέπει την προσχολική αγωγή από υποχρέωση του κράτους σε, επί πληρωμή, υποχρέωση της κοινωνίας,
Αφήνει ανοιχτό το δρόμο της υπαγωγής σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων και εκπαιδευτικών λειτουργιών στους Δήμους,
Προωθεί την παραπέρα καταστρατήγηση των εργασιακών σχέσεων στα νηπιαγωγεία και σε όλη την εκπαίδευση, διαμορφώνοντας διαφορετικές σχέσεις εργασίας και σε διαφορετικούς φορείς από το Υπ. Παιδείας,
Οριστικοποιεί την πολιτική της υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης, αφού δεν πάρθηκε κανένα μέτρο στην κατεύθυνση της ίδρυσης και ανέγερσης νέων νηπιαγωγείων, κανένα μέτρο για το διορισμό νηπιαγωγών, που μειώνονται πάλι κατά 50% για την επόμενη διετία, κανένα μέτρο για τη βελτίωση των υποδομών. Προκρίνει τη «λύση» της ιδιωτικοποίησης και της μετακύλισης της ευθύνης για προσχολική αγωγή στους γονείς και την κοινωνία.
Η πολιτική αυτή, στο όνομα της κρίσης, μειώνει δραστικά όλες τις κοινωνικές δαπάνες και τα δικαιώματα, περικόπτει μισθούς, συντάξεις, ασφαλιστικά δικαιώματα, προωθεί τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, και εντείνει τον αυταρχισμό ενάντια στους αγώνες και τη διεύρυνση των δικαιωμάτων.

Έτσι 60.000 παιδιά προσχολικής ηλικίας 4-5 ετών μένουν έξω από τη δημόσια προσχολική αγωγή και οδηγούνται στους ιδιώτες και τους δήμους.

Καταστρατηγούνται οι εργασιακές κατακτήσεις όλου του εκπαιδευτικού κλάδου, με την αυθαίρετη, παράνομη, στοχευμένη και αντιπαιδαγωγική αύξηση του ωραρίου των Νηπιαγωγών. Η καταστρατήγηση του ωραρίου των νηπιαγωγών είναι το άνοιγμα δρόμου για τη συνολική καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων σε όλη την εκπαίδευση. Το διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών παραμένει ακατοχύρωτο και δεν προσαρμόζεται στις εργασιακές κατακτήσεις της υπόλοιπης εκπαίδευσης.

Η χρηματοδότηση της Παιδείας και της Προσχολικής Αγωγής έχει φτάσει στο έσχατο σημείο της ανέχειας και της ντροπής. Στο χαμηλότερο ποσοστό των τελευταίων 50 χρόνων (3,09% του ΑΕΠ) στη χώρα μας.

Το πρόβλημα της σχολικής στέγης οξύνεται διαρκώς, με τους μαθητές να στοιβάζονται σε μαγαζιά, αποθήκες, ακατάλληλες αίθουσες και υπόγεια.

       Η κατάσταση στα νηπιαγωγεία είναι ασφυκτική εδώ και πολλά χρόνια. Οι μέχρι τώρα συνθήκες λειτουργίας τους δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ήδη υπάρχουσες ανάγκες (τις ανάγκες όλων των παιδιών (4-6) για εκπαίδευση, ασφάλεια, κατάλληλους χώρους, εξοπλισμό, εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικό προσωπικό, πρώιμη παρέμβαση για παιδιά με ειδικές ή μαθησιακές δυσκολίες και για αλλόγλωσσα παιδιά).

Τα τμήματα λειτουργούν με 25 παιδιά και οι νηπιαγωγοί δέχονται ασφυκτικές πιέσεις να πάρουν και άλλα, ακόμα και σε αντίθεση με τους υπάρχοντες νόμους. Κανένας σοβαρός σχεδιασμός δεν γίνεται που να αντιμετωπίζει την Προσχολική αγωγή ως 2χρονη υποχρεωτική βαθμίδα, αλλά αντίθετα το πρόβλημα της στέγης μεταφέρεται στις ΣΔΙΤ, με στόχο την εισβολή των ιδιωτών και στο ζήτημα της σχολικής στέγης.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν πλευρές της συντηρητικής αναδιάρθρωσης της παιδείας, που κινείται στη λογική πλήρους αποδόμησης της Δημόσιας εκπαίδευσης, της ιδιωτικοποίησης και της μετατροπής του δικαιώματος στη γνώση και την εκπαίδευση, σε ατομική και ανταγωνιστική διαδικασία καθώς και ταξική επιλογή.

Μπροστά σ' αυτή την κατάσταση:

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκτιμά ότι πρέπει να υπάρξει συντονισμένη, διαρκής και αποφασιστική μάχη που θα συσπειρώνει εκπαιδευτικούς γονείς και εργαζομένους.

Σ' αυτή την κατεύθυνση ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ:

Να διοργανώσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας και ενημέρωσης της κοινωνίας, το Σάββατο 30 Μαΐου στην πλατεία Συντάγματος, στις 12:00 το μεσημέρι, με στόχο να αναδείξει τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος και να συγκεντρώσει κοινωνικές δυνάμεις που θα παλέψουν για την πραγματοποίησή τους.
Η κινητοποίηση αυτή γίνεται με τρεις βασικούς άξονες γύρω από τους οποίους διαμορφώνεται η επίθεση στην εκπαίδευση:

Α. Την υπεράσπιση και διεύρυνση της Δημόσιας Παιδείας και την κατοχύρωση του ενιαίου 12χρονου σχολείου και της δίχρονης, δημόσιας δωρεάν υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής.

Β. Την κατοχύρωση της σταθερής εργασίας και την κατάργηση της ωρομισθίας, ενάντια στις ελαστικές εργασιακές σχέσεις και την καταστρατήγηση του ωραρίου.

Γ. Για το χτύπημα της πολιτικής της λιτότητας και της κατάργησης των ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ενάντια στην καταλήστευση των Ταμείων

 

Καλεί τους Συλλόγους εκπαιδευτικών όλης της χώρας να πραγματοποιήσουν την ίδια μέρα την ίδια ώρα μαζικές δράσεις σε όλες τις πόλεις και πρωτεύουσες νομών, αξιοποιώντας όλες τις μορφές δράσης.
Κοινοποιεί τις θέσεις των ωρομισθίων συναδέλφων σε όλους τους συλλόγους της χώρας.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Δίχρονη υποχρεωτική προσχολική Αγωγή, δημόσια και δωρεάν για όλα τα παιδιά του λαού μας. Άμεση απόσυρση της Υπουργικής απόφασης.(ΦΕΚ 683/ 14-4-2009).
Όλα τα νήπια και προνήπια σε δημόσια νηπιαγωγεία.
Κανένα τμήμα πάνω από 15 παιδιά.
Ίδρυση 1.000 νέων νηπιαγωγείων και μόνιμοι διορισμοί 2.000 νηπιαγωγών, τώρα.
 Κατοχύρωση διδακτικού ωραρίου των νηπιαγωγών και παραπέρα εξίσωσή του με όλη την εκπαίδευση, σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου για ενιαίο ωράριο με βάση τα χρόνια υπηρεσίας από το Νηπιαγωγείο ως το Λύκειο.
 Όχι στη μετατροπή του Νηπιαγωγείου σε baby parking.
Όχι στην αποκέντρωση και συγκεκριμένα στην υπαγωγή σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων και εκπαιδευτικών λειτουργιών στους Δήμους.
5% του ΑΕΠ ή 15% του Γ.Κ.Π. για την Παιδεία.

10
    Καλή σχολική χρονιά σε όλες/όλους τις/ τους συναδέλφους. Αφού η πρώτη δύσκολη εβδομάδα έχει περάσει, θεωρώ χρήσιμο να ανταλάξουμε απόψεις για ενδιαφέροντες προορισμούς που θα μπορούσαμε να εντάξουμε στον ετήσιο προγραμματισμό διδακτικών επισκέψεων.
     Ξεκινάω πρώτος προτείνοντας τις δύο παραστάσεις της Κάρμεν Ρουγγέρη:
      Η Χιονάτη  και οι εφτά ψηλοί νάνοι,Από το Νοέμβριο του 2008, θέατρο "Κιβωτός", Πειραιώς 115,
    Τηλ. 210-3417000
    Οδύσσεια ,Από το Νοέμβριο του 2008, Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού
    Τηλ. 210-3417000
      Επίσης τα θεατρικά έργα του Ε. Τριβιζά πάντα παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
                        Περιμένω τις προτάσεις σας !!!

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 537
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.