Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - oretak

Σελίδες: 1
1
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ενημερώσω όσους έμειναν εκτός, και δεν το γνωρίζουν ήδη, οτι έχουν αρχίσει κινητοποιήσεις. Χτες πραγματοποιήθηκε μια συνέλευση. Παραθέτω το ενημερωτικό σημείωμα που μου στάλθηκε με mail:

                                                                                        
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ, 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2010 ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ

 

Μαζική συμμετοχή ( με δεδομένη την αφόρητη ζέστη της Αθήνας και την χωρίς κλιματισμό αίθουσα της ΟΛΜΕ! )  είχε η συνέλευση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 3 Αυγούστου στην Αθήνα, ημέρα που ανακοινώθηκαν οι σχεδιασμοί σοκ του Υπουργείου Παιδείας για τους διορισμούς του 2010-2011.

 
Η διαδικασία είχε ως εξής:

 
Α. Ενημέρωση από τη Συντονιστική Επιτροπή Διοριστέων

Β. Ερωτήσεις- Θέματα- Προβλήματα για συζήτηση

Γ. Τοποθετήσεις για το τι θα κάνουμε

 
Το περιεχόμενο κάθε μέρους της διαδικασίας είχε ως εξής

Α. Ενημέρωση από τη Συντονιστική Επιτροπή Διοριστέων

Αναφέρθηκε ότι η πολιτική των κυβερνήσεων στην εκπαίδευση εδώ και αρκετά χρόνια αποσκοπεί στην δραστική μείωση των διορισμών και στην εισαγωγή της ελαστικής (φθηνής και χωρίς δικαιώματα) εργασίας στα σχολεία. Αυτό έρχεται να γίνει πράξη μεσα από το νόμο Διαμαντοπούλου για την Παιδεία. Με πρόσχημα το δημοσιονομικό έλλειμμα η κυβέρνηση έρχεται να επιβάλλει λιτότητα σε όλους τους τομείς του δημοσίου (παιδεία, υγεία κλπ). Η δημοσιοποίηση των εγκύκλιων διορισμού για την Α’ βάθμια και τη Β’ βάθμια εκπαίδευση έρχεται να διαψεύσει ακόμα και τη μεταβατική περίοδο με τα ψίχουλα διορισμών που προέβλεπε να γίνονται τρίμματα και η μεταβατική περίοδος να αποδυκνείεται ένα ψέμα για μια σειρά από κλάδους.

Μπροστά στην προσπάθεια διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης εμείς θα αγωνιστούμε για ένα καλύτερο σχολείο με μόνιμους καθηγητές που θα ζουν με αξιοπρέπεια από το μισθό τους. Γύρω από το αίτημα για μαζικούς  διορισμούς πρέπει να φτιάξουμε μια πλατυά συμμαχία στην εκπαίδευση καλώντας και πιέζοντας τόσο τους τοπικούς συλλόγους (διδασκαλικούς και ΕΛΜΕ) όσο και τις ομοσπονδοίες (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ).

Έγινε ενημέρωση για τις επαφές που υπήρξαν με μια σειρά από δικηγόρους για την προοπτική μιας προσφυγής ενάντια στο υπουργείο που δεν διορίζει. Έγινε σαφές ότι η όποια προσφυγή προκύψει δεν θα στρέφεται ενάντια σε συναδέλφους.

Η κίνησή μας ως ενωτική κίνηση όλων των κατηγοριών διοριστέων απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να την ενισχύσουν-πλαισιώσουν και το επόμενο διάστημα να κινηθεί -με αγωνιστική δράση και όχι μόνο νομική- για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας και την πάλη για μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση.

Β. Ερωτήσεις- Θέματα- Προβλήματα για συζήτηση

Πάμπολλες οι ερωτήσεις και τα θέματα που τέθηκαν για ενημέρωση προβληματισμό αλλά και για να έχουμε μια εικόνα των προβλημάτων που προκύπτουν  μετά απο τον φετινό σφαγιασμό των διοριστέων. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

-Υπάρχει δυνατότητα κατάθεσης ασφαλιστικών μέτρων κατά των πινάκων διορισμού;

-Το Υπουργείο δεσμεύεται ότι θα διοριστούν οι υπόλοιποι κατά τη μεταβατική περίοδο;

-Τι γίνεται με τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ ;

-Θα μετράει η προυπηρεσία απο εδώ και στο εξής;

-Πόσα είναι τα περυσινά κενά που προέκυψαν απο τις περυσινές συνταξιοδοτήσεις; ( για να δούμε αν αναλογούν στους φετινούς διορισμούς). Γενικά για πόσα κενά συζητάμε φέτος και πως θα καλυφθούν;

-Η μεταβατική περίοδος μπορεί να παραταθεί;

- Ο νόμος που καθόρισε τον τρόπο διορισμού προσβάλλεται στα δικαστήρια; Η εγκύκλιος διορισμών προσβάλλεται στα δικαστήρια;

-Τι γίνεται με τις τεχνικές ειδικότητες; Έχουν κλειδωθεί οι πίνακες για την προυπηρεσία, αλλά όχι για την απόκτηση παιδαγωγικής επάρκειας. Αυτό όμως θα δώσει τη δυνατότητα σε όσους την αποκτήσουν να προηγηθούν.

-Σε ποια νομικά ερείσματα θα πατήσει η ένστασή μας;

Όπως είναι κατανοητό, πολλές από αυτές τις ερωτήσεις δεν ήταν δυνατόν να απαντηθούν από μας, απο κανένα παρευρισκόμενο γιατί αφορούσαν το τι ΘΑ κάνει το Υπουργείο από τώρα έως και τα επόμενα 3 χρόνια.

Πολλές ερωτήσεις επίσης  δεν ήταν δυνατόν να απαντηθούν διότι χρειαζόταν νομική γνώση, και πάλι ακόμα και για έναν δικηγόρο ειδική προετοιμασία.


Γ. Τοποθετήσεις για το τι θα κάνουμε
 

Υπήρξαν πολλές τοποθετήσεις και ιδέες για το δια ταύτα.

Το πιο σημαντικό που έγινε καθαρό από την όλη συζήτηση είναι ότι αυτές οι επιλογές του Υπουργείου Παιδείας καθορίζονται απο τη γενικότερη πολιτική της κυβέρνησης και αυτή βεβαίως απο την τρόικα και το ΔΝΤ. Επομένως μόνο αν κατανοήσουμε αυτό το σημείο μπορούμε να πάμε παρακάτω στα επιμέρους ζητήματα και να τα εξηγήσουμε και να τα αντιμετωπίσουμε έχοντας ως βάση το παραπάνω.

Σε γενικές γραμμές τονίστηκε απο τους περισσότερους ότι οι δικαστικές προσφυγές δεν λύνουν το πρόβλημα από μόνες τους. Πρέπει να προτάσσεται και να τονίζεται η πολιτική- συνδικαλιστική λύση και η μαζική κινητοποίηση και να ακολουθήσει για ότι είναι απαραίτητο ή σκόπιμο και δικαστική προσφυγή.

Σε κάθε περίπτωση δεν τελειώνει η δουλειά μας με την ανάθεση σε κάποιον δικηγόρο της υπόθεσής μας και είναι φανερό ότι πρέπει να κινηθούμε το επόμενο διάστημα πολύ δυναμικά και οργανωμένα εναντίον αυτών των πολιτικών επιλογών του Υπουργείου Παιδείας.

Πολλές ιδέες ακούστηκαν για το τι να κάνουμε και προς τα που να κινηθούμε. Επιγραμματικά καταγράφουμε πολλές απο αυτές και θα καταλήξουμε σε όσες συγκέντρωσαν την αποδοχή των παρευρισκόμενων.

Ανάμεσα στα άλλα που ειπώθηκαν ήταν και τα εξής:

Να έχουμε ως στόχο των κινήσεών μας απευθείας το Υπουργείο και όχι τους συνάδελφους,  να κάνουμε κάτι δυναμικό (π.χ. να κρατήσουμε όμηρο την Υπουργό μέχρι να μας δώσει απαντήσεις). Να καταργηθεί η ωρομισθία. Να φροντίσουμε να μην γίνει ο επόμενος ΑΣΕΠ. Να κάνουμε άμεσα μαζικές κινητοποιήσεις για να μην μείνουν στο απυρόβλητο οι κινήσεις της κυβέρνησης στα μέσα Αυγούστου. Να δημοσιοποιήσουμε τον αγώνα μας.

Πιο συγκεκριμένα αποφασίστηκαν με χρονική σειρά

1. Να βγει ένα ενημερωτικό σημείωμα ( αυτό που διαβάζετε) για να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι που δεν ήταν παρόντες και δήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή.

2.Να βγει άμεσα ένα ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στο οποίο να παίρνουμε θέση σύντομα για την χθεσινή ανακοίνωση διορισμών.

3. Να γίνει μια μαζική συγκέντρωση την Τρίτη ή την Τετάρτη,  το αργότερο την τελευταία μέρα των διορισμών στο κέντρο της Αθήνας, κατά προτίμηση, είτε στο Υπουργείο Παιδείας, είτε στο Υπουργείο Οικονομικών με πανό, πλακάτ και ένα κείμενο που θα δίνουμε στους διερχόμενους.

4. Μετά από την συγκέντρωση, ίσως και την ίδια μέρα, να γίνει νέα συνέλευση παρουσία δικηγόρου (μάλλον του Παλαιολόγου ) για να λυθούν απορίες νομικού τύπου. Προυπόθεση εδώ είναι και ο δικηγόρος να είναι ενημερωμένος απο πριν με υλικό αλλά και οι συμμετέχοντες να είναι καλά προετοιμασμένοι.

5. Να αναδείξουμε το μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα της εκπαίδευσης.  Να αντικρούσουμε τα επιχειρήματα του Υπουργείου. Να προσπαθήσουμε να πάρουμε την κοινή γνώμη με το μέρος μας  με ένα δελτίο τυπου στο οποίο να αναφέρονται και οι κοινωνικές συνέπειες που θα υπάρχουν όταν τα σχολεία ουσιαστικά θα
υπολειτουργούν (με ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς και 30άρια τμήματα),

6. Κατά τις 20 - 25 Αυγούστου να γίνει μια νέα, πανελλαδική αυτή τη
φορά, δυναμική κινητοποίηση με τη συμμετοχή ΟΛΜΕ, ΔΟΕ.

7.  Να ασκηθεί πίεση στην ΟΛΜΕ και στη ΔΟΕ να βγάλουν μια ανακοίνωση υπέρ των διοριστέων αδιόριστων.

8. Να ζητήσουμε απο τις επαγγελματικές ενώσεις των ειδικοτήτων να πάρουν θέση για τη μείωση των διορισμών ( π.χ. Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, Ένωση Ελλήνων Φυσικών κ.ά.)

9. Να γίνει προσπάθεια επικοινωνίας με διοριστέους αδιόριστους άλλων υπουργείων για να συντονίσουμε κοινό αγώνα.

10. Να γίνει προσφυγή, στην οποία όλες οι κατηγορίες θα είναι ενωμένες.

 

Θα ακολουθήσει κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής για τις κινητοποιήσεις που έρχονται.

Παρακαλούμε όσους συναδέλφους ενδιαφέρονται να στελεχώσουν την επιτροπή να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους , καθώς κάποια μέλη της επιτροπής διορίζονται και από την μεθεπόμενη εβδομάδα το πιο πιθανό είναι ότι θα μετακομίζουν στην ελληνική επαρχία.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αγώνας σταματάει, αλλά εκ των πραγμάτων θα γίνει από άλλη θέση.

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Ολων των κατηγοριών (ΑΣΕΠ, 40%, 24μηνο+ΑΣΕΠ, 30μηνο κλπ)

 


Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 240
Σύνολο: 241

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.