Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - filologos100

Σελίδες: 1
1
Με τροπολογία που κατέθεσε η κυβέρνηση παύουν πλέον να αναγνωρίζονται το lte, το tie , το τοικ και όλα αυτά που εξέταζαν μόνο δύο δεξιότητες αντί για τέσσερις. Η μόνη περίπτωση κάποιος να τη γλυτώσει είναι αν πάρει το πιστοποιητικό μέχρι 30 Ιουνίου . Εννοείται ότι αναδρομική ισχύ ο νόμος δεν θα έχει Ορίστε η τροπολογία.
https://www.esos.gr/arthra/86092/tropologia-gia-ta-pistopoiitika-glossomatheias

2
Αρχικά πίστευα ότι η τοποθέτηση των νεοδιοριστων θα γίνει με βάση τη μοριοδοτηση των κριτηρίων μετάθεσης. Διαβάζοντας σε διάφορα φόρουμ σντιληφθηκα ότι αυτό δεν ισχύει. Επειδή πρόκειται για προσωρινή τοποθετηση την πρώτη χρονιά ένα προεδρικό διάταγμα του 97 ορίζει ότι θα μετρήσουν αθροιστικά οι οικογενειακοί λόγοι , η εντοπιότητα και η συνυπηρετηση. Δηλαδή δεν πρόκειται να μετρήσουν τα χρόνια προϋπηρεσίας και τα μόρια δυσμενών συνθηκών των σχολείων στα οποία υπηρέτησε. Αυτά θα προστεθούν τη δεύτερη χρονιά όταν πλέον θα διεκδικήσει οριστική τοποθέτηση.  Ο γάμος δίνει τέσσερα μόρια  . Τα δύο πρώτα παιδιά από τέσσερα μόρια το καθένα. Η συνυπηρετηση 4 μόρια και η εντοπιότητα 2.

3
Παράλληλα, με νομοτεχνική βελτίωση που κατατέθηκε στην τροπολογία επιτυγχάνεται επιπλέον βελτίωση του ποσοστού επιτυχίας των μαθητών καθώς όταν κάποιος μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ σε έναν ή δυο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», τότε δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται.

Τι είναι πάλι τούτο;γιατί δεν μας το παρουσίαζαν την τελευταία ημέρα που συνεδριάσαμε; Τώρα το σκέφτηκαν ; ότι να ναι, αντε σιγα σιγα να μαζευεστε παλι για καινούργια συνεδριαση  του συλλογου διδασκοντων

4
Η αναγνωρισμένη μισθολογικα προυπηρεσια απο ΤΕΙ με  αναγωγή στο ωράριο της Δευτεροβάθμιας  μετράει μέσα στην  οκταετή εκπαιδευτικη υπηρεσία που απαιτείται  για να θεσει καποιος υποψηφιότητα για διευθυντής;
Για την αλλαγη ωραριου δεν μετραει συμφωνα με εγκυκλιο του υπουργειου που προκαλεσε ομως την επανασταση των συνδικαλιστων που θεωρουν οτι καταστρατηγειται το πνευμα του νομου.
Για την οκταετια πιανεται; Έχω μπερδευτει με αυτες τις προυπηρεσιες

5
Υπηρεσιακές μεταβολές / Ωράριο - Τροπολογία
« στις: Οκτώβριος 11, 2013, 09:50:57 μμ »
οπολογία για τον καθημερινό έλεγχο του ωραρίου των εκπαιδευτικών
Η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης πραγματοποιείται σε μια έως και πέντε όμορες σχολικές μονάδες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Τροπολογία σχετικά με το Βιβλίο Παρουσίας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατέθεσε σήμερα, προς ψήφιση, στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, η οποία ορίζει τα εξής:
Α. Ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας και ο προϊστάμενος κάθε άλλης υπηρεσιακής μονάδας του ΥΠΑΙΘ είναι αρμόδιος και υπεύθυνος για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη «Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού» (ΒΠΠ) για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας  Εκπαίδευσης  που απασχολούνται με οποιαδήποτε φύσεως σχέση σε αυτή. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής ή υπηρεσιακής  μονάδας είναι υπεύθυνο για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη του «Ατομικού Δελτίου Παρουσίας Προσωπικού» (ΑΔΠΠ).
Β. Στο ΒΠΠ και ΑΔΠΠ αναγράφονται ιδίως τα ακόλουθα στοιχεία:
-ημερομηνία και χρονολογία
-ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού
-ωράριο εργασίας (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης)
-οι απόντες εκπαιδευτικοί
-είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολοήμερη) , καθώς και κάθε άλλο στοιχείο
Γ. Σε καθημερινή βάση, από τον Διευθυντή ή προϊστάμενο της σχολικής ή υπηρεσιακής  μονάδας και με ευθύνη του, τα στοιχεία του ΒΠΠ καταχωρούνται ηλεκτρονικά σε ειδικά διαμορφωμένο πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου παιδείας.
Δ. Με απόφαση του υπουργού Παιδείας ρυθμίζεται η δημιουργία του ιστοχώρου φιλοξενίας του πληροφοριακού συστήματος, ο τρόπος πρόσβασης σε αυτό, ο τρόπος λειτουργίας αυτού , καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου.
Ε.Η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών της  Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  Δημόσιας Εκπαίδευσης  πραγματοποιείται σε μια έως και πέντε όμορες σχολικές μονάδες , με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης που εκδίδεται ύστερα από  γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου
Ζ. Οι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο μπορούν να απασχολούνται μέχρι και της συμπληρώσεως του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου:
α/σε ενδοσχολικές δραστηριότητες, όπως η ενισχυτική διδασκαλία, η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενίσχυση της γλωσσομάθειας, οι αθλητικές πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες,  και,
β/σε υπηρεσίες διοίκησης της εκπαίδευσης, στο σχολείο που υπηρετούν ή σε άλλο σχολείο όμορο αυτού. Η ανωτέρω απασχόληση καθορίζεται με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, η οποία εκδίδεται μετά από γνώμη του οικείου ΑΚΥΣΠΕ, ΑΚΥΣΔΕ. Η απασχόληση αυτή θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου, με όλες τις απορρέουσες από αυτό συνέπειες.

6
ο διευθυντής μας σήμερα μας είπε ότι πρεπει απο εδώ και πέρα να ερχόμαστε 8-2 και ότι αν θέλει κάποιος να μην έρθει θα πάρει την ευθύνη αν συμβεί κατί. (δηλαδή ακόμα και επιτήρηση να μην έχουμε όλες τις μέρες 8-2΄)
Εγώ πιστεύω ότι για να σε κρατήσει πρέπει να σου αναθέσει εργασία σχετική με τα καθήκοντα σου  και δεν μπορει να σε κραταει  χωρις να κανεις τιποτα. Έχω άδικο; Παρακαλώ πολύ την βοήθεια σας.

7
έχω δύο πτυχία πανεπιστημίου και εκπονώ διδακτορική διατριβή  στο γνωστικό αντικείμενο της δευτερεύουσας ειδικότητας μου που μου απονεμήθηκε πρόσφατα.  Θεωρώ αδικία αυτό το διδακτορικό να μην μετρήσει καθόλου πουθενά και να πάνε τόσα χρόνια κόποι χαμένοι. Αν δεν κάνω λάθος  στις προκηρυξεις για συμβουλους και διευθυντες μοριδοτείται μόνο το διδακτορικό πάνω στο κύριο γνωστικό αντικείμενο. Ισως η καλύτερη λύση θα ήταν να μοριοδοτηθεί  με τα μισά μόρια  του διδακτορικού πάνω στο κύριο γνωστικό αντικείμενο. Αυτό άλλωστε συμβαίνει  στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα   μέσω ασεπ(για προσλήψεις) όπου το διδακτορικό σε άλλο γνωστικό αντικείμενο  ισούται με τα μισά μόρια  του κυρίως διδακτορικού.  Δεν είπα να πάρει τα ίδια αλλά και αυτή η ισοπέδωση, δεν σου δίνουμε δηλαδή τίποτα είναι ανεπίτρεπτη. Τώρα με την απονομή της δευτερεύουσας ειδικότητας το αίτημα αποκτάει πιο λογικό και επίσημο  και ουσιώδη χαρακτήρα  αφού το κράτος αναγνωρίζει ότι το δέυτερο πτυχίο σου  συνδέεται με την διδασκαλία  στην υπηρεσία  και επομένως πρόκειται για μία γνώση  που μπορεί να αποβεί χρήσιμη και δεν είναι εντελώς ξεκομμένη  από τις διδακτικές ανάγκες του σχολείου. Ποια είναι η γνώμη σας;γνωρίζετε κάτι αλλο επί του θέματος;

8
ερώτηση. Η αδερφή μου έχει τελειώσει πρώτο πτυχίο πληροφορική και δευτερο στο τμημα εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικής ,κατευθυνσης ατομων με ειδικες αναγκες. Στην πληροφορική θεωρείται ότι έχει ασπετε αφού κατέχει το συγκεκριμένο δευτερο πτυχίο;
Ο νόμος ορίζει ότι πτυχία που οδηγούν σε διορισμό στην εκπαίδευση , χωρίς να απαιτειται παιδαγωγικη καταρτιση, θεωρουνται καθηγητικες σχολες και αντικαθιστουν την ασπετε.  Φυσικά περιλαμβάνονται και οι κλάδοι πε60 και πε70 (ας ειναι δασκαλοι χρησιμοποιειται ο τιτλος καθηγητικες σχολες). Τότε όμως που βγήκε αυτός ο νόμος δεν είχε δημιουργηθεί ακόμα ο κλάδος πε71 δασκάλων ειδικής που περιλαμβάνει τους  απόφοιτους του βόλου και της μακεδονίας. Λογικά ο νόμος χρειάζεται μια συμπλήρωση  ,εκτός και αν με διασταλτική ερμηνεια λυνεται το προβλημα . Στην φετινή εγκύκλιο είδα ότι καλύπτονται οι απόφοιτοι του βόλου και του μακεδονίας, αφού το μεν παιδαγωγικό ειδικής αγωγής το αναφέρει στις σχολές που αντικαθιστούν την ασπέτε στην αρχή προσθέτοντας το διπλα στο παιδαγωγικό το κανονικό ενώ η κατεύθυνση ατόμων με ειδικές ανάγκες του μακεδονίας μάλλον καλύπτεται παρακάτω που αναφέρεται στις καθηγητικές σχολές και περιλαμβάνει μέσα τους δασκάλους  ειδικής αγωγής πε71(το πτυχιο αυτο σου δινει το δικαιωμα να παρεις μερος στο διαγωνισμο αυτου του κλαδου). Λογικα έχουν προχωρησει σε διασταλτικη ερμηνεια του νομου και πιθανον για σιγουρια να προχωρήσουν και σε τροποποιηση του σχετικού νόμου. Κάνω κάπου λάθος .Αν κάποιος γνωρίζει ας απαντήσει.

9
Αναπληρωτές / τριτεκνοι 20% καταστρατηγηση;
« στις: Δεκέμβριος 24, 2009, 04:05:38 μμ »
πως είναι δυνατόν όταν το υπουργείο σε μία ειδικότητα παίρνει τρεις αναπληρωτές να δίνει την μία θέση σε τρίτεκνο  ξεπερνώντας το ποσοστό 20% επί των προσλήψεων που τους αναλογεί. Με βάση το νόμο θα έπρεπε να παίρνει 1 τρίτεκνο στις 5 θέσεις και όχι στις τρεις. Αν θυμάμαι καλά το έχω δει και παλιοτερα αυτό να συμβαίνει με βάση κάποιον αλγόριθμο που ειχαν .Μήπως θυμάται κάποιος πως βγάζουν το νούμερο ή γενικα θέλει να εκφράσει την γνώμη του πάνω στο επίμαχο ζήτημα;

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 190
Σύνολο: 197

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.156 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.