Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - ioannis00

Σελίδες: 12
1
Αυτό το είδατε;
Το υπ. Παιδείας εξέδωσε την ακόλουθη εγκύκλιο:

Σύμφωνα με το Ν. 3879/2010 (ΦΕΚ 163 τ. Α 21-9-2010), αρ. 26, παρ. 10 είναι δυνατή η ολική ή μερική διάθεση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΙΕΚ για την κάλυψη του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου τους. Η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των δημόσιων ΙΕΚ γίνεται κατά προτεραιότητα από τους διατιθέμενους εκπαιδευτικούς.


Με δεδομένο ότι η έναρξη του χειμερινού εξαμήνου των ΙΕΚ γίνεται στις 5 Οκτωβρίου και η επιλογή των ωρομισθίων εκπαιδευτικών τους θα πρέπει να γίνει νωρίτερα, προφανές είναι ότι η όλη διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το ΙΔΕΚΕ στο οποίο υπάγονται τα Δημόσια ΙΕΚ θα αποστείλει ηλεκτρονικά στα ΙΕΚ τον επισυναπτόμενο πίνακα με τις ειδικότητες εκπαιδευτικών που μπορούν να διδάξουν σε αυτά.

Τα ΙΕΚ θα συμπληρώσουν τις ανάγκες τους σε ώρες ανά ειδικότητα και θα τα αποστείλουν στο ΙΔΕΚΕ το οποίο αφού τα ομαδοποιήσουν ανά περιφέρεια θα τα αποστείλει στους Περιφερειακούς Δ/ντές Εκπ/σης.

Οι Περιφερειακοί Δ/ντές θα πρέπει το αργότερο έως 23/9 να αποστείλουν στην Υπηρεσία μας τους προς διάθεση στα ΙΕΚ εκπαιδευτικούς, προκειμένου να εκδοθεί σχετική Υ.Α.

http://www.pde.gr/index.php?page=3153

Αυτό σημαίνει, όπως καταλαβαίνετε, ότι στις περισσότερες ειδικότητες (βλ. αναλυτικά http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/various/sectors_IEK.pdf) ωρομίσθιοι θα προσληφθούν μόνο αν δεν επαρκούν οι μόνιμοι καθηγητές δευτεροβάθμιας που θα διατεθούν στα Ι.Ε.Κ.
Με τις υγείες μας!

2
Ανακοίνωση του Σωματείου Συμβασιούχων Εργαζομένων στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_4907.html#more)

Τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.) αποτελούν ευρωπαϊκό χρηματοδοτούμενο έργο (από το Γ’ ΚΠΣ 2000 – 2008 και σήμερα από το ΕΣΠΑ),
με φορέα υλοποίησης το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.), που ανήκει στη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.) του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Σήμερα λειτουργούν 58 ΚΕΕ σε όλη την Ελλάδα, τα οποία στελεχώνονται σε περιφερειακό επίπεδο από 160 περίπου συμβασιούχους εργαζομένους, ενώ η λειτουργία τους συντονίζεται από 15 εργαζομένους στις κεντρικές υπηρεσίες του ΙΔΕΚΕ στην Αθήνα.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα των ΚΕΕ για ενηλίκους (Νέες Τεχνολογίες, Ευρωπαϊκές Γλώσσες, Οικονομία, Πολιτισμός, Περιβάλλον, Εκπαίδευση Τσιγγάνων, Παλιννοστούντων, Μεταναστών κλπ) παρακολούθησαν κατά την περίοδο 2004 - 2008 240.975 πολίτες, ενώ για την περίοδο 2008 - 2013 προβλέπονται 205.000 θέσεις εκπαιδευομένων.

Δυστυχώς, μετά από οκτώ χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, τα ΚΕΕ στις 30/06/2011 κλείνουν! Παρά το γεγονός ότι τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων αναφέρονται ως δράση της Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Εθνικό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης - το οποίο παρουσίασε επίσημα ο Πρωθυπουργός κος Γ. Παπανδρέου στις 17/02 - οι ηγεσίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και του ΙΔΕΚΕ χωρίς καμία ουσιαστική δικαιολογία δεν προχωρούν στις απαραίτητες ενέργειες για συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕΕ. Αποτέλεσμα αυτής της στάσης είναι να μην υπάρχει καμία σοβαρή εναλλακτική πρόταση για τη Γενική Εκπαίδευση Ενηλίκων από τον Ιούλιο και μετά και κυρίως να χάνονται πολύτιμα εγκεκριμένα κονδύλια από το ΕΣΠΑ!
Αντί για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕΕ και την άμεση απορρόφηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων, οι ηγεσίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και του ΙΔΕΚΕ ισχυρίζονται ότι θα περάσουν από Σεπτέμβριο τις αρμοδιότητες της Δια Βίου Μάθησης στους νέους Καλλικρατικούς Δήμους με τη λειτουργία των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης (έργο και αυτό που σχεδιάζεται να χρηματοδοτηθεί από ευρωπαϊκά κονδύλια του ΕΣΠΑ). Φυσικά δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική μια τέτοια προοπτική, με δεδομένο το οικονομικό και οργανωτικό αδιέξοδο στο οποίο έχουν περιέλθει οι νέοι Δήμοι. Το μόνο που οι ηγεσίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και του ΙΔΕΚΕ θα καταφέρουν είναι να μείνουν τον προσεχή Σεπτέμβριο εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες χωρίς υπηρεσίες Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

Πέρα όλων των παραπάνω, η άρνηση των ηγεσιών της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και του ΙΔΕΚΕ να συνεχίσουν τη λειτουργία των ΚΕΕ, χωρίς μάλιστα καμιά αξιολόγηση του έργου και των στελεχών, οδηγεί στην ανεργία 200 περίπου συμβασιούχους εργαζομένους, οι οποίοι προσφέρουν χωρίς διακοπή τις υπηρεσίες τους εδώ και οκτώ χρόνια. Τονίζουμε ότι η χρηματοδότηση των ΚΕΕ ή των σχεδιαζόμενων Κέντρων Δια Βίου Μάθησης προέρχεται από εγκεκριμένα ευρωπαϊκά κονδύλια και η μισθοδοσία των εργαζομένων δεν επιβαρύνει το δημόσιο κρατικό προϋπολογισμό.
Επομένως, είτε με τη συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕΕ, είτε στο πλαίσιο των νέων Κέντρων Δια Βίου Μάθησης, οι συμβάσεις μπορούν να ανανεωθούν και έτσι να διασφαλιστούν και οι θέσεις εργασίας, καθώς και η ομαλή συνέχιση της λειτουργίας των προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης.

Προτού οι ηγεσίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και του ΙΔΕΚΕ αποκλείσουν κάθε ενδεχόμενο ανανέωσης των συμβάσεων των εργαζομένων επικαλούμενοι την επίσημη κυβερνητική πολιτική περί μη ανανέωσης, ας μας δικαιολογήσουν πώς και γιατί ανανεώθηκαν αυτόματα 3.500 περίπου συμβάσεις εργαζομένων στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» με Απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της 30/12/2010.
Γιατί στην περίπτωση των εργαζομένων στον τομέα της Δια Βίου Μάθησης - που επαναλαμβάνουμε ότι δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό - δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, το οποίο μάλιστα προβλέπεται ως δυνατότητα στις συμβάσεις που έχουμε υπογράψει με το ΙΔΕΚΕ;

Όλοι εμείς οι εργαζόμενοι στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων που εδώ και οκτώ χρόνια προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στο χώρο της Δια Βίου Μάθησης, αισθανόμαστε ότι ο μόνος λόγος που κλείνουν τα ΚΕΕ είναι για να εκδιωχθούν από τις δουλειές τους οι εργαζόμενοι!

Είμαστε αποφασισμένοι να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας μέχρι τέλους με κάθε μέσο!

Προβάλλουμε δυναμικά τα αιτήματά μας, όχι μόνο γιατί διασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας σε 200 νέους ανθρώπους με υψηλά τυπικά προσόντα και πολυετή εμπειρία στη Δια Βίου Μάθηση, αλλά γιατί είναι αυτονόητα και για την ομαλή λειτουργία του θεσμού.
Ζητούμε:
1) Οι ηγεσίες της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης, του ΙΔΕΚΕ και της Διαχειριστικής Αρχής του Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2007 – 2013» να προχωρήσουν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την ομαλή συνέχιση της λειτουργίας των ΚΕΕ ή των νέων Κέντρων Δια Βίου Μάθησης από την 01/07/2011, έτσι ώστε να μην χαθούν πολύτιμα ευρωπαϊκά κονδύλια από το ΕΣΠΑ.
2) Να ενεργοποιηθεί άμεσα η παράγραφος 3 των συμβάσεων όλων των εργαζομένων στα ΚΕΕ περί αυτόματης ανανέωσης.
3) Η σχετική απόφαση να ληφθεί άμεσα από το ΔΣ του ΙΔΕΚΕ.


Η αυτόματη ανανέωση των συμβάσεων 3.500 περίπου συμβασιούχων εργαζομένων στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» με Απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της 30/12/2010, αλλά και άλλες παρόμοιες αποφάσεις, ας ισχύσει και για τους συμβασιούχους εργαζόμενους στον τομέα της Δια Βίου Μάθησης!


Γιαγκούλης Τρύφων
Πρόεδρος ΔΣ του Σωματείου Συμβασιούχων Εργαζομένων στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων

3
Υπόμνημα  του Σωματείου Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών (Ωρομισθίων- Αναπληρωτών) (http://seae.forumgreek.com/t55-topic)

"Μέλη του Σωματείου Ελαστικά Απασχολούμενων Εκπαιδευτικών που εργάζονται σε διάφορα προγράμματα και δομές του Ι.Δ.ΕΚ.Ε, όπως στα Ι.Ε.Κ., στο πρόγραμμα Οδυσσέας, στα Κ.Ε.Ε, σε σχολές γονέων κλπ. επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τα κριτήρια πρόσληψης καθώς και το καθεστώς εργασίας που θα ισχύσουν για τη νέα εκπαιδευτική χρονιά. Με βάση τις καταγγελίες που έχουμε συλλέξει μέχρι τώρα, σας καταθέτουμε το παρόν υπόμνημα προκειμένου να σας θέσουμε κάποια βασικά ζητήματα για τα οποία επιθυμούμε να αναλάβετε τις απαραίτητες πρωτοβουλίες προκειμένου να δοθεί άμεσα λύση.

Θεωρούμε μείζονος σημασίας το ζήτημα των κριτηρίων με βάση τα οποία θα προσληφθούν οι εκπαιδευτικοί την επομένη εκπαιδευτική περίοδο. Ζητούμε την πλήρη διαφάνεια και για αυτό το λόγο θα υποβάλουμε και τις θέσεις μας σχετικά με την κατάθεση των δικαιολογητικών και την μοριοδότηση των προσόντων. Κάθε χρόνο, για έναν ανεξήγητο λόγο αλλάζουν τα κριτήρια πρόσληψης. Είναι ξεκάθαρο ότι τέτοιες ενέργειες επηρεάζουν καθοριστικά την εύρυθμη λειτουργία των προγραμμάτων και πολλοί εκπαιδευτικοί, εύλογα προχωρούν όπως γνωρίζετε, σε καταγγελίες και ενστάσεις. Επιθυμούμε ένα νέο πλαίσιο λειτουργίας που θα σέβεται την εργασία του εκπαιδευτικού και θα διασφαλίζει μια συνέχεια στο έργο του, απαραίτητα στοιχεία ειδικά όταν πρόκειται για μια εκπαιδευτική πράξη. Επιπλέων επιθυμούμε να μας καταθέσετε τον ισχύοντα κανονισμό λειτουργίας

Είναι απολύτως βέβαιο ότι κάποιες αποφάσεις που εφαρμόζονται οδηγούν σε καταστρατήγηση βασικών εργασιακών και ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων και απαιτούμε την άμεση διευθέτηση τους. Συγκεκριμένα:
Α) Θεωρούμε απαράδεκτη και χωρίς καμία λογική την απόφαση του Ι.Δ.ΕΚ.Ε. να μην επιτρέπει σε ασφαλισμένους του Ι.Κ.Α, και μόνο για αυτούς, να εργάζονται ταυτόχρονα σε δυο διαφορετικές δομές ή να αναλάβουν 2 τμήματα. Με αυτό τον τρόπο πολλοί συνάδελφοι έπρεπε να διαλέξουν ανάμεσα στις 120 ώρες το χρόνο σε κάποιο σχολείο δεύτερης ευκαιρίας, ή τις 42 (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ώρες σε κάποιο Ι.Ε.Κ. ή τελικά να αναλάβουν ένα τμήμα σε κάποιο Κ.Ε.Ε ή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα.
Η απόφαση αυτή επιβάλλει το καθεστώς της μερικής και ελαστικής απασχόλησης, γεγονός που υποβαθμίζει ξεκάθαρα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επιπλέον, τέτοιου είδους διατάξεις στρέφονται κατά των ίσων δικαιωμάτων πρόσβασης στην εργασία και έχουν κριθεί αντισυνταγματικές από τον Άρειο Πάγο.

Β) Θεωρούμε απαράδεκτη τη σύμβαση έργου ανάμεσα στους εκπαιδευτές και στο Ι.Δ.ΕΚ.Ε. Είναι ξεκάθαρο πως το έγγραφο που καλούνται να υπογράψουν οι συμβασιούχοι εκπαιδευτές δεν μπορεί να αποτελέσει σύμβαση εργασίας. Δεν διασφαλίζει και δεν προστατεύει τα συμφέροντα και τα δικαιώματα των προσλαμβανόμενων. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των επιθεωρητών εργασίας που επισκεφτήκαμε καθώς και τον «Συνήγορο του Πολίτη» είναι ξεκάθαρο ότι οι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται βρίσκονται σε καθεστώς εξαρτημένης εργασίας, και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν εργολάβοι.

Γ) Θεωρούμε ότι γίνεται καταστρατήγηση των ασφαλιστικών μας δικαιωμάτων. Ενώ ασφαλιζόμαστε στο ΙΚΑ και μας γίνονται υπέρογκες κρατήσεις (20%) επί των αποδοχών μας, δεν καταβάλλεται στον ΟΑΕΔ και τον ΟΕΚ το αντίστοιχο ποσοστό των κρατήσεων ώστε να γινόμαστε δικαιούχοι των παροχών που χορηγούν οι οργανισμοί αυτοί (ταμείο ανεργίας, δελτία κοινωνικού τουρισμού κλπ).

Είμαστε εκπαιδευτικοί και θεωρούμε ότι επιτελούμε ένα λειτούργημα με ιδιαίτερες δυσκολίες και απαιτήσεις. Με βάση την κοινή μας επιθυμία, για εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών εκπαίδευσης και υψηλή ποιότητα παροχών, σας καλούμε να μας απαντήσετε εγγράφως σε όλα τα ζητήματα που σας θέσαμε και επιπλέων αιτούμαστε συνάντηση για την καλύτερη έκθεση των απόψεών μας και την εύρεση αποτελεσματικότερης λύσης."

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με το υπόμνημα αυτό  του Σ.Ε.Α.Ε. Μια διαφωνία: το σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτών σε δομές του  ΙΔΕΚΕ, με την ηχηρή εξαίρεση των Ι.Ε.Κ., είναι διαφανές (τα μόρια συνολικά και ανά  κατηγορία προσόντων δημοσιεύονται στο διαδίκτυο), αντικειμενικό (αφού καταργήθηκε η συνέντευξη και προσμετρούνται μόνο τυπικά προσόντα) και στην τελευταία αναθεώρησή του δόθηκε, ορθά, βάρος στη μοριοδότηση της εμπειρίας και των σπουδών στην εκπαίδευση ενηλίκων. Εννοείται ότι κάθε φορέας δικαιούται να υποβάλλει τις προτάσεις του για τη βελτίωση του συστήματος. Και μια απαραίτητη διόρθωση: Η απαγόρευση ταυτόχρονης εργασίας σε δύο δομές του ΙΔΕΚΕ αφορούσε σε όλους τους εκπαιδευτές και όχι μόνο στους ασφαλισμένους στο Ι.Κ.Α. Ειδικά για τους εκπαιδευτές σε Ι.Ε.Κ. επιτράπηκε η απασχόληση και σε άλλη δομή του ΙΔΕΚΕ, εφόσον δεν ήταν ασφαλισμένοι στο Ι.Κ.Α. Η απαγόρευση αυτή, που σημειωτέον δεν ίσχυσε απόλυτα καθώς εξαιρέθηκαν απ’ αυτήν αρκετοί εκπαιδευτές με βάση κριτήρια που αποφάσισε το ΙΔΕΚΕ, ελέγχεται ως προς τη νομιμότητα και  συνταγματικότητά της και είναι βέβαιο ότι θα προσβληθεί στα δικαστήρια απ’ τους θιγόμενους.

4
Παλιότερα είχα ξεκινήσει ένα νήμα για τις αμοιβές των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στο δημόσιο τομέα. Στον ιδιωτικό τομέα, εκτός απ' τα φροντιστήρια για τα οποία υπάρχουν δημοσιευμένες οι συλλογικές συμβάσεις και λίγο- πολύ όλοι μας (ή φίλοι και γνωστοί μας) έχουμε δουλέψει σ' αυτά και γνωρίζουμε το επίπεδο των αμοιβών, υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να έχει δουλέψει αλλού στον ιδιωτικό τομέα (π.χ. ΙΕΚ, πρώην Κολλέγια- νυν ΚΕΜΕ κτλ) για να μας ενημερώσει σχετικά με τα ωρομίσθια που ισχύουν;

5
Στο http://www.opengov.gr/ypepth/ έχει ήδη αρχίσει η δημόσια διαβούλευση πάνω στο κείμενο/πλαίσιο πολιτικών αρχών και προτάσεων για την οργάνωση της δια βίου μάθησης στη χώρα μας. Γράψτε τις απόψεις σας αν θέλετε ή (και) κράξτε τους για τη συνεχιζόμενη παράλυση των δομών και προγραμμάτων του ΙΔΕΚΕ.

6
Παρακολούθησε κανείς την ημερίδα αυτή που έγινε σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας και μεταδόθηκε και διαδικτυακά; Ειπώθηκε τίποτε για την έναρξη των προγραμμάτων του ΙΔΕΚΕ;

7
Το έκανε κι αυτό το "εξωγήινο" ΙΔΕΚΕ. Ανακοίνωσε ότι οι  συνεντεύξεις των εκπαιδευτών εκπαιδευτών όλης της χώρας θα γίνουν μόνο στην Αθήνα. Δηλαδή, πέρα απ' το ότι κάποιος πρέπει να αφήσει τις δουλειές του, θα πρέπει να ξοδέψει γύρω στα 200€  απλά για να δώσει τη συνέντευξη. Και αν τελικά δεν τον προσλάβουν, τότε όλα αυτά θα είναι ένα μικρό δωράκι στο ΙΔΕΚΕ. Δεν πάνε καλά οι άνθρωποι. Εγώ τους πήρα ήδη τηλέφωνο και τους έκραξα. Όποιος άλλος θίγεται ας πράξει το ίδιο. Να πάψουν επιτέλους να μας θεωρούν πρόβατα.

8
Αναπληρωτές / Ο υπ. Οικονομικών για τους ωρομίσθιους
« στις: Οκτώβριος 19, 2009, 12:18:32 πμ »
Κατά τη συζήτηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης στη Βουλή, ο Παπακωνσταντίνου δήλωσε ότι δεν πρόκειται να συνεχιστεί το φαινόμενο των ωρομίσθιων, συμβασιούχων κλπ. του Δημοσίου που κάνουν μήνες για να πληρωθούν και ότι το κράτος θα είναι πλέον εντάξει στις υποχρεώσεις του. Μακάρι, γιατί με την υπάρχουσα κατάσταση αν δεν δουλεύεις κι αλλού δεν μπορείς να ζήσεις.

9
Τεχνική εκπαίδευση / Η κατάρτιση στο Υπουργείο Παιδείας
« στις: Οκτώβριος 08, 2009, 08:41:28 πμ »
Σύμφωνα με δήλωση της υφυπουργού Παιδείας Ε. Χριστοφιλοπούλου που άκουσα πριν από λίγο, όλες οι δομές κατάρτισης, ακόμη και αυτές που μέχρι τώρα υπάγονταν στο Υπουργείο Απασχόλησης (ΟΑΕΔ, ΕΚΕΠΙΣ), θα υπάγονται πλέον στο Υπουργείο Παιδείας. 

10
Ξεκαθαρίζω ξεκινώντας ότι δεν ανήκω σ' αυτούς που εκτιμούν ότι ο Γ. Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ θ' αλλάξουν την Ελλάδα. Παρόλα αυτά στο προεκλογικό πρόγραμμα και στην προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ  τονίστηκε ιδιαίτερα η πρόθεση για εξάλειψη των πελατειακών σχέσεων και αξιοκρατικές προσλήψεις στο Δημόσιο, ενώ  τα ίδια θέματα είχαν προνομιακή θέση και στα ΜΜΕ. Διατηρώ κάποιες αμφιβολίες σχετικά με το κατά πόσο το ΠΑΣΟΚ είναι αποφασισμένο να αγωνιστεί σθεναρά για την επίτευξη αυτών των στόχων, αλλά από την άλλη δεν μπορώ και να το αποκλείσω, καθώς μάλιστα σ' ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας τα αιτήματα αυτά είναι "ώριμα" (βλ. και τα threads αυτού του φόρουμ που σχετίζονται με ζητήματα αξιοκρατίας στις προσλήψεις στο χώρο της εκπαίδευσης).

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν οι προθέσεις του ΠΑΣΟΚ είναι ειλικρινείς, σίγουρα θα συναντήσουν ισχυρές αντιστάσεις ακόμη και απ' το εσωτερικό του κόμματος. Βλέπετε υπάρχουν ακόμη αρκετοί συμπολίτες μας που επιμένουν να "κανονίζουν τις δουλειές τους" στα βουλευτικά γραφεία και δεν θα αποδεχτούν εύκολα το γεγονός ότι παρά τον "αγώνα" τους για να επικρατήσει το κόμμα τους, αυτοί δεν θα "ανταμειφθούν" με προσλήψεις, προαγωγές κλπ. Εξάλλου το παρελθόν μας έχει αποδείξει ότι καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να επιβληθεί, απ' την όποια πολιτική ηγεσία, αν δεν υποστηρίζεται από ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας.

Πιστεύω, λοιπόν, ότι όσοι από εμάς έχουν υποστηρίξει στο φόρουμ αυτό την απαρέγκλιτη εφαρμογή της αξιοκρατίας στις προσλήψεις στην εκπαίδευση (π.χ. ΠΔΣ, ΟΑΕΔ, δημόσια ΙΕΚ, ΙΔΕΚΕ κπλ) πρέπει να κάνουμε ότι περνάει απ' το χέρι μας για να πιέσουμε, αλλά και να υποστηρίξουμε, την κυβέρνηση προς την κατεύθυνση αυτή. Πρέπει να βάλουμε τέλος στη μοιρολατρία, την παθητικότητα και την προσμονή επίλυσης των προβλημάτων μας μόνο απ' την καλή διάθεση των πολιτικών. Αν δεν κινηθούμε και εμείς τίποτε δεν μπορεί να επιβληθεί ούτε να διατηρηθεί. Όπου διαπιστώνουμε ότι οι προσλήψεις γίνονται με πελατειακά κριτήρια πρέπει να αντιδρούμε με όσα μέσα διαθέτουμε (ενστάσεις, αναφορές στις προιστάμενες αρχές ή στις ειδικές ανεξάρτητες -π.χ. Συνήγορος του Πολίτη-, προσφυγή στα δικαστήρια, καταγγελίες  στα ΜΜΕ και σε βουλευτές της περιφέρειας μας που έχουν σχετικές ευαισθησίες κλπ). Ήδη πολλοί συνάδελφοι του φόρουμ έχουν κάνει σχετικές κινήσεις (βλ. ΠΔΣ, ΟΑΕΔίτες). Τους αξίζουν συγχαρητήρια και ελπίζω όσοι συνάδελφοι ενδιαφέρονται για τα ζητήματα αυτά να τους ακολουθήσουν. Στο κάτω-κάτω το μόνο που ζητάμε είναι να εφαρμοστούν επιτέλους στη χώρα μας, μετά από δύο σχεδόν αιώνες πατρωνίας, αυτά που ισχύουν στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης εδώ και πάρα πολύ καιρό. (Και) στο χέρι μας είναι να επιβάλλουμε επιτέλους αυτή τη μικρή, αλλά και τόσο σημαντική, αλλαγή στη χώρα μας.   

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν βρήκα στο πρόγραμμά του καμία θέση του ΠΑΣΟΚ για το εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα των ευέλικτων μορφών ημι-απασχόλησης στην εκπαίδευση (ωρομίσθιοι). Οι περισσότεροι απ' τους συναδέλφους αυτούς καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και θα έπρεπε ένα μέρος απ' την αύξηση των δαπανών για την Παιδεία που εξάγγειλε το ΠΑΣΟΚ να διατεθεί για τη δημιουργία μόνιμων και πλήρους απασχόλησης θέσεων εργασίας. Η διατήρηση του ισχύοντος καθεστώτος καταδικάζει τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς σε μια ζωή αναξιοπρεπή, στα όρια της επιβίωσης, γεμάτη άγχος- αβεβαιότητα  και τους καθιστά εύκολα θύματα των συστήματος προστασίας- πελατείας. Το ζήτημα αυτό εκτιμώ ότι  θα πρέπει να αποτελέσει την άλλη μεγάλη προτεραιότητα στις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών (τουλάχιστο των αδιόριστων). 

11
Μαθήματα κατ'οίκον / Βοηθήματα για ιδιαίτερα Ιστορίας
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2009, 12:20:54 πμ »
Παιδιά μου προέκυψε αναπάντεχα ένα ιδιαίτερο για Ιστορία κατεύθυνσης Γ' Λυκείου, με άμεση έναρξη, οπότε δεν έχω χρονικό περιθώριο για να ετοιμάσω τώρα δικές μου σημειώσεις. Σκέφτηκα λοιπόν για το πρώτο διάστημα να καταφύγω σε κάποιο (-α) απ' τα σχετικά βοηθήματα που κυκλοφορούν. Όσοι έχετε σχετική εμπειρία ποιό (-ά) θα μου προτείνατε;

12
Συνάδελφοι, έχει δουλέψει ποτέ καμία (κανένας) ως υπεύθυνος εκπαίδευσης στο πρόγραμμα "Οδυσσέας" (ή όπως αποκαλούνταν παλιότερα "πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε μετανάστες"); Αυτό που μ' ενδιαφέρει κυρίως είναι το πόσες ώρες απασχόλησης απαιτούνται την εβδομάδα, αφού η σχετική προκήρυξη δεν είναι καθόλου διαφωτιστική ως προς το σημείο αυτό. 

13
Μήπως μπορεί να μου δώσει κανείς τα φώτα του για μια αρκετά ιδιαίτερη περίπτωση; Φοιτήτρια που δίνει κατακτήριες μου ζητάει να μετατρέψω το βιβλίο που θα εξεταστεί σε σημειώσεις (ουσιαστικά μια μορφή περίληψης που θα περιλαμβάνει τα κυριότερα σημεία του συγγράματος). Πως θα μπορούσα να χρεώσω την εργασία αυτή;

14
Έχει εργαστεί ποτέ κανείς σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών που πλέον και επίσημα αναγνωρίζονται ως Ιδιωτικά Πανεπιστήμια (Κολλέγια);
Πως είναι οι συνθήκες δουλειάς και πως αμείβονται οι καθηγητές τους; Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον συνάδελφο γνωρίζει και απαντήσει.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 520
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.