Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ypernouli

Σελίδες: 123 ... 27
1
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 03:17:49 μμ »

Ιωάννα και εγώ σε θέλω πίσω, χαίρομαι να σε διαβάζω όπως και όλους... μου αρέσει που είμαστε ολοι διαφορετικοί χαρακτήρες, θα ήταν βαρετό πολύ βαρετό αν γράφαμε ολοι με έναν συγκεκριμένο τροπο  :P :D

επειδή έλειπα καιρό δεν πρόλαβα να ακούσω τι μουσική βάλατε θα το κάνω όμως.

Αυτό που λείπει απ τη ζωή μας είναι η φράουλα γρανίτα (και μπάνια, μπίρες κλπ)

https://www.youtube.com/watch?v=_RY0kjefZPI

spiritus asper χαίρομαι για τις εξελίξεις, μπράβο!!!

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 02:57:23 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι...
Στην παραγωγή λόγου ,σαφώς κα πρέπει να υπάρχει ισομέρεια στην ανάπτυξη των 2 σκελών σε αριθμό επιχειρημάτων - παραγράφων ,αν πχ γράψει κάποιος 2 επιχειρήματα στο α σκελος ,2 θα πρέπει να γραψει και στ β σκέλος ....
Ωστόσο σε θεμα οπως " να γράφουν τα αιτια του τάδε φαινομένου και οι συνέπειες στο άτομο κ στην κοινωνία ,που το β  σκέλος έχει 2 υποερωτηματα,αν κάνουμε 2 παραγράφους επιχειρήματα για τα αιτία ,2 για τις συνεπειες στο άτομο κ 2 στην κοινωνία ,θεωρείτε ότι υπάρχει ισομέρεια ή επειδή οι συνεπειες στο άτομο κ στην κοινωνια είναι ουσιαστικά ένα σκέλος ,υπάρχει ανισομερεια σε σχέση με το α σκελος;

όχι, στη 2η ν.ε. πρέπει να γράψεις όσα στην 1η ν.ε., ή στο περίπου.. γενικά να είναι ισόρροπα ανεπτυγμένες οι 2 ν.ε. Αν πχ η 1η ν.ε. έχει 1 ερώτημα και έχεις αφιερώσει 2 παραγραφους, στη 2η θα αφιερώσεις και εκεί 2 ή 3 το πολύ, γενικά να είναι και τα δύο εξίσου ανεπτυγμένα. Πάντως και 1 ιδέα να έχεις στην παράγραφο, αν αυτή είναι σημαντική, το παιδί έχει εμβαθύνει και τεκμηριώσει, δεν υπάρχει προβλημα.

πάντως 2 παραγράφους στην 1η ν.ε. και 4 στην 2η ν.ε. (αν κατάλαβα καλά), ακόμα και αν η 2η έχει υποερωτήματα, το θεωρώ αστοχια, γιατί και τα δύο ερωτήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ισοβαρή

3
Άδεια άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου μπορούν να πάρουν;

υπάρχουν 2 φπψ στη φιλοσοφική, το απλο φπψ που έχεις πλήρη επαγγ. δικαιώματα φιλολογου (και μόνο, όπως φιλολογία,καμία σχέση με ψυχολογος) και το φπψ πρόγραμμα ψυχολογίας που δεν μπορείς να εργαστείς ως φιλολογος αλλά ως ψυχολογος (αν και νομίζω μια γνωστή μου που φοιτούσε εκει είπε οτι πρέπει να βγάλει και μια ιδιωτική επιμορφωση για να ανοιξει γραφειο... αλλά δεν ειμαι και σίγουρη)

πάντως με τα 2 αυτά τμήματα πολλοί μπερδεύονται.

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 22, 2016, 12:42:22 πμ »
Με ένα πολύ πρόχειρο γκουγκλάρισμα, τα άριστα γραπτά της γλώσσας του 2015 ήταν 779 στα 79003, ποσοστό 0,99%. Πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα με φέτος. Με ποια χρονιά το συγκρίνεις και το βρίσκεις χαμηλότερο;

πράγματι, κάθε χρόνο τα άριστα γραπτά στην έκθεση (δείτε στατιστικές πανελλαδικών) κινούνται στο 1-2%. Είναι δύσκολο να γράψεις κάτω από την βάση έκθεση και ακόμα πιο δύσκολο είναι να γράψεις 18+... και όλοι βγαίνουν πανευτυχείς από τα εξεταστικά  :)
τα φετινά θέματα ηταν εύκολα, οι διορθωτές είναι πιο απαιτητικοί, τα παιδιά πιο επαναπαυμένα, όλοι κάτι γράφουν, περίμενα λίγα άριστα γραπτά προσωπικά, αυτά που θα έχπυν την ιδιαιτερότητα στο ύφος που θα ξεχωρίσουν... νομίζω όταν τα θέματα είναι πιο δύσκολα πχ το κειμενο της αρβελέρ αυξάνονται και οι αριστούχοι γιατί πιο εύκολα ξεχωρίζει ένας καλός μαθητής με δύσκολα θέματα. Πάντως συμφωνώ με elranna είναι πολύ υποκειμενική η δίόρθωση και τα παιδιά εσφαλμένα θεωρούν ότι εύκολα μπορεί να έχουν μεγάλους βαθμούς στην έκθεση, παρεμπιπτόντως είχα διαβάσει κάπου έρευνα ότι ακομα και το ίδιο γραπτό ο ίδιος καθηγητής με διαφορά μιας βδομάδας θα το βαθμολογήσει διαφορετικά!!

5
Θετικά μαθήματα / Απ: Μαθημα μαθηματικων
« στις: Ιούνιος 09, 2016, 10:13:16 μμ »
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό.

Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή.

Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει συν και συν επί πλην μας κάνει πλην.

Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση.

ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!

elranna έχω μείνει άναυδη!! μπράβο, θα το καρφιτσώσω!!

(κάποια στιγμή πρέπει να ξαναπιάσω και εγώ το σχολικό της α γυμνασίου ...  :-[ )

6

Συμφωνώ σε όσα λες, ειδικά για την ανευθυνότητα!! ωστόσο εδώ απευθυνόμαστε σε μαθητή... αν τον παραπέμψουμε σε βιβλιογραφία δεν θα καταλάβει τίποτα. Δεν πρέπει λοιπόν να του κάνουμε κάποια θετική πρόταση? και όχι μόνο αυτό δεν είναι καλό...ποιο είναι? θεωρώ από το διαδίκτυο για μαθητές είναι από τα καλύτερα εφόσον ελέγχεται παράλληλα με κάποιο άλλο καλό! απο εκεί και πέρα ομως θα με ενδιέφερε και μένα να μας παραπέμψεις στο διαδίκτυο σε σελίδες οργανωμένες για μαθητές.. πολλοί μαθητές μου που είναι αγχωμένοι με ρωτάνε από πού να διαβάσουν και δεν θέλω να τους προτείνω κάποιο βοήθημα που κοστίζει! αυτό μου φαίνεται μια χαρά για τους σκοπούς του μαθήματος!

Όσο για αυτό που λες για βιβλιογραφία για καθηγητές είναι λίγο περίεργο με τα 50 κείμενα των λατινικών που είναι τόσο συγκεκριμένα και αποστεωμένα.. Νομίζω είναι τα ίδια εδώ και δεκαετίες! αλλά ξεφεύγουμε απο το θέμα και δεν χρειάζεται  :)

7
θέλω να κανω μια ερώτηση, είμαι νηπιαγωγός και ενδιαφέρομαι να παρακολουθήσω το μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία, υπάρχει συνάφεια με το γνωστικό μου αντικείμενο; ή θα μου το απορρίψουν όταν το καταθέσω στο ΠΥΣΠΕ; Γιατί είδα πως έχει τον γενικό τίτλο Επιστήμες της Αγωγής και επιλέγεις κατεύθυνση..

αν και έχεις ρωτήσει πριν από μήνες... για να υπάρχει και στο φόρουμ, το συγκεκριμένο μεταπτυχιακο ειναι καθαρά παιδαγωγικό (επιστήμες αγωγής όπως είπες) και αναγνωρισμένο για ολους τους εκπαιδευτικούς ολων των βαθμίδων!! και είναι πολύ ενδιαφέρον!

Έχω σκοπό να ξεκινήσω το μεταπτυχιακό στην ηγεσία τον Σεπτέμβρη. Παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω το καλοκαίρι (θερινό εξάμηνο) έχουμε την δυνατότητα να πάρουμε μαθήματα και αν ναι πόσα;

νομίζω ναι αλλά από πέρσι έχουν βάλει όριο... αφού ομως τώρα ξεκινάς λογικά θα μπορείς, πάρε τηλ. μια ακαδημαϊκή υπεύθυνο και θα σου πουν ποσα μπορείς... απλώς αναγνωρίζονται συγκεκριμένες μόνο μονάδες για θερινά, που σημαίνει ότι μόνο ένα μικρό αριθμό μαθημάτων μπορείς να πάρεις, εγώ για παράδειγμα που τελειώνω όπου να ναι τα έχω εξαντλησει και δεν μπορώ να πάρω άλλα θερινά και αναγκαστικά πάω για σεπτέμβρη.

πάντως είναι καλή ευκαιρία στα θερινά ως εκπαιδευτικοί που έχουμε χρόνο τοτε αν μπορείς να πάρεις και δύσκολα μαθήματα να ξεμπερδέψεις πιο γρήγορα!

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2016)
« στις: Ιούνιος 08, 2016, 01:18:49 μμ »

Τι έγινε εδώ?? με το καλό Ιωάννα!!!! πάντα χαρές  :) :)

και επειδή ήρθα στο θεραπευτήριο για δυνάμεις :P αυτό και απο εμένα

 https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk

9
Γειά σας..υπάρχει κάποιο τιπ για τα δίχρονα?

μόνο για τις καταλήξεις ξερω (ας με διορθώσουν και συνάδελφοι γιατί θα σου πω ό,τι θυμάμαι χωρίς να κοιτάω βιβλία)

στην α κλίση ουσ. το -ας είναι μακρό, το -α κλητικής βραχύ.Το -αι και το -οι με τους γνωστούς κανονες..
στη γ κλίση απο όσο θυμάμαι τα δίχρονα της κατάληξης είναι πάντα βραχέα.
τα υπόλοιπα δίχρονα δεν χρειάζεται να τα ξερεις και δε θα στο ζητήσουν!
Αλλού δε θυμάμαι τώρα..

Dwrina, ούτε για τα Λατινικά είναι καλό. Ελάχιστα το είδα, κι όμως διαπίστωσα λάθη. Φαντάσου δηλαδή να το μελετήσει κανείς επακώς...

έχει λάθη ναι αλλά δεν έχω δει βιβλίο που να μην έχει... εμένα μου έχει φανεί πολύ καλο, σε συνδυασμο βέβαια με κάποιο καλο βοήθημα ή φροντιστηριακο, δηλαδή οτισήποτε διαβάζεις να το συγκρίνεις!! οχι μονο απο ένα! αλλά εγώ που είμαι και καθηγήτρια έχω βρει την προσπάθεια πολύ καλή και για άριστους μαθητές με λεπτομέρειες και εξαιρέσεις.. προσωπικά το χρησιμοποιώ με ένα γκρι μωβ (μεταίχμιο? δεν θυμάμαι τώρα εκδοσεις) και αναγκαστικά όποιο βιβλιο φροντ μου δίνουν. Γιατί ομως να χαρκτηρίζεται οχι καλο? ίσως ειναι και υποκειμενικό (?)

πάντως με τις προχειροδουλειές από φροντιστήρια που έχω δει και απο κάποια βοηθήματα τίποτα δεν δέχομαι μέχρι να το διπλοτσεκάρω  :P

Ευχαριστω!Ενταξει τα ουσιαστικα τα εμαθα
Για την εκθεση εχετε δικιο θελει πολυ δουλεια και με εξασκηση πιστευω θα γινω καλυτερη αν και ακομα δυσκολευομαι πολυ,δηλαδη δεν καταφερνω να πιασω καν το θεματικο κεντρο της περιληψης,παντα βρισκομαι εκτος.

οπως σου ειπε και η elranna (χαχα και εγώ την ίδια παρομοίωση χρησιμοποιώ για τη γυμναστική!!) θέλει δουλειά.. η έκθεση είναι ένα μάθημα που τα αποτελέσματά του θα φανούν μετά απο μήνες με συνεχή επαφή με κείμενα και ανατροφοδοτηση για τα λάθη σου... αλλά δεν πρέπει να απελπίζεσαι, θέλει χρονο για να εξοικειωθείς με τον γραπτό λογο και οσο κάνεις περιλήψεις θα βελτιώνεις και την έκθεση!

Να θυμάσαι να έχεις εύστοχο θεμ. κέντρο, όχι δικά σου σχολια (στο α μέρος αξιολογείσαι αν είσαι καλος δέκτης, μονο στην έκθεση καταθέτεις προσωπικές αποψεις ως πομπος), γ πρόσωπο, να τηρείς αυστηρά το οριο λέξεων, να κατανοείς το αρχικο κείμενο πολύ καλα (το βασικοτερο) με σημειώσεις και να προσπαθείς στην περιληψη να αποδίδεις τη συλλογιστική πορεία του συγγραφέα , δεν χρειάζεται να είναι δουλική μίμηση του κειμένου αλλά να αποδίδει το σκοπο του συντάκτη, γι αυτό να μην αντιγράφεις αυτούσιες φράσεις αλλά να επαναδιατυπώνεις!!! θέλει όμως συνεχείς περιλήψεις!!!

10
αυτό που λες είναι μία μορφή αξιοπρέπειας..άλλη μορφή αξιοπρέπειας είναι να δικαιωθούν και οι προϋπηρεσίες οι αποκτημένες μετά από ασεπ, γιατί κι αυτές αποκτήθηκαν μετά από διάβασμα κι όχι να απαξιώνονται...διότι κύριε origenis θα επιχαίρουν τα ιδιωτικά και τα λοιπά παράθυρα που εσύ καταδικάζεις...ξέρεις τι θα λένε; κοίτα! αυτός που διάβασε για να πάει αναπληρωτής οι κόποι του στα σκουπίδια όπως οι δικοί μας οι ''κλεμένοι''....

Την προϋπηρεσία σου την απαξίωσαν καταρχήν αυτοί που με πρόσχημα ασεπίτες την μοίραζαν στα βύσματα... ότι υπήρχαν και ασεπίτες μέσα δεν καθαγιάζει την προϋπηρεσία ούτε χρήζει δικαίωσης. Αν λοιπόν το επιχείρημα σου είναι να μην απαξιωνουμε τις προϋπηρεσίες γιατί υπάρχουν και ασεπιτες μέσα, σου απαντώ ότι οι ολοένα και αυξανομενοι διορισμοί από προϋπηρεσία χωρίς ασεπ ήταν αυτοί που απαξιωσαν τις προϋπηρεσίες και τον ΑΣΕΠ που εσύ κάνεις σημαία σου!!!

Και να τα βάλεις με τους πραγματικούς υπεύθυνους για τον ευτελισμό της προϋπηρεσίας, όχι ασεπίτες, γιατί αν εκτός από ΑΣΕΠ μετρούσε και η γνωριμία, το κόμμα και τα σχετικά και αφήνουμε και ασεπιτες για να έχει επίχρισμα νομιμότητας η διαδικασία, εσύ δεν το έβλεπες ότι αυτό θα κατέρρεε κάποια στιγμή?  μιλούσες τότε ως ασεπίτης? Ή σκεφτόμουν ότι τώρα που μπήκες θα ωφεληθείς και εσύ? Δεν είναι κακό για τότε, άλλα δεδομένα, ανόητο όμως και επικίνδυνο είναι να συνεχίζεις να υποστηρίζεις κάτι που εναντιώνεται πλέον και αποδεδειγμένα στο Κράτος Δικαίου, είναι δυνατόν να εφαρμόζουμε αποφάσεις στο περίπου ?? !! Σε κράτος δικαίου ζούμε ευτυχώς όχι σε κοινωνικο κράτος του 19ου αι που βάζανε ολους μέσα με αδιαφανή υποκειμενικά "κοινωνικά" κριτήρια... το δίκαιο υπερισχύει των κοινωνικών πολιτικών σήμερα γιατί αυτό απρόσωπα εξασφαλιζει δικαιοσύνη!! εμάς που προσπαθεις να μας πείσεις κάνεις δεν μας ρώτησε και ούτε θα μας ρωτήσουν, μόνο δικαστικά θα τους αναγκάσουμε!!

Και όντως, ασεπίτης είσαι, τι φόβο έχεις με τον ΑΣΕΠ? ή καλός ο γραπτός μέχρι να μπούμε εμείς εκεί που παίζει το βόλεμα.... να αρπαχτούμε από προϋπηρεσία, να διώξουμε και τους μη ασεπίτες και μετά εσείς οι κοινοί θνητοί διαβάστε.... εγώ γιατί να διαβάσω ξανά πορτοκάλι? από τη σειρά κατάταξής μου θα ήμυν διοριστέα στον κλάδο μου σε όλους τους ΑΣΕΠ πριν από το 08. Εσύ? να αποδείξω τι ακόμα?? Εγώ δεν βαριέμαι/ δεν έχω κουραστεί / δεν έχω αξιολογηθεί καθημερινά στην εργασία μου?? Εσύ έδωσες 2 ΑΣΕΠ στο καπάκι, εμείς πετύχαμε στον πρώτο και 8 χρονιά μετά παρακαλάμε για 2ο!! (δανείζομαι τα επιχειρήματα σου... προφανώς και εγώ δεν θεωρώ ότι το κράτος υποχρεούται να μην ξανακάνει διορισμούς συνταγματικούς αν δεν διοριστω εγώ πρωτη)  εμ τι να κάνουμε, χάσαμε και οι δύο, αλλά είναι αστείο να προβάλεις τον εαυτό σου ως υπέρμαχο του ΑΣΕΠ ... και να παθαίνεις αλλεργία στην πιθανότητα διεξαγωγής του και σε μια ακομα ευκαιρία να διοριστούμε ή να προσληφθούμε συνταγματικά ως ασεπίτες και με τις δικές σου προσαυξήσεις μάλιστα. Το 24μηνο με την απλή βάση καταργήθηκε σαφέστατα!!!

Η προϋπηρεσία θα απαξιωνοταν αν δεν μετρούσε στον γραπτό. Με καταξίωση της εννοείς να διοριστείς? Δεν μπορείς, έχει χαρακτηρισθεί αναξιοκρατική για διορισμούς και αυτό δεν σβήνεται με μπλάνκο!! Να μετράει πόσο? Μετρούσε 16,8 και δεν σας άρεσε... με 17 διοριζόσουν στους φιλολόγους!!! Οι πρώτοι 800 ζήτημα να έχουμε  15... που θα μηδενιστούν και κάποιοι δεν θα δούμε αντίκρυσμα στον επόμενο έστω και 0,1!!! και αν ισχύσουν τέτοιες προσαυξήσεις οπως στον 3848, εγώ ειμαι αυτή που με 0 δεν ξέρω αν αξίζει καν να χάσω χρονο να κάνω αίτηση...

πάντως, και εγώ Lasid δεν ξέρω αν θα πετύχουμε αλλαγή στις προσλήψεις από φέτος, αλλά διορισμό με προϋπηρεσία ή 24μηνο δεν θα ξαναδούμε σίγουρα!! Και αυτό είναι το σημαντικό και που τους καιει !!!

Υγ και είναι ντροπή στους φεκίτες να τους λέτε ότι δεν έχουν μπει σε τάξη... αφού τους κλέψανε τις θέσεις και οι άνθρωποι είδαν ΦΕΚ με το όνομα τους, ήταν οι μόνοι που έχουν αδικηθεί τόσο εμφανώς!!! Εκεί ασεπιτη πορτοκάλι δεν πειράζει?!! αυτοί δεν διάβασαν/ κουράστηκαν και άξιζαν αντικειμενικά περισσότερο από εσένα και εμένα να μπουν σε τάξη?

11
Ναι,θα σε αφησω στην ιδια ταξη.Θα σε πεταξω εξω γιατι ενοχλεις το μαθημα μου και απο μενα θα εχεις να λαβαινεις απουσιες.Και κανονισε την πορεια σου.Του δινεις και την δυνατοτητα να επιλεξει.Η ετσι ή γιουβετσι.Λογικες συνεπειες.
Διαβασα οτι συμμπληρωματικα θα υπαρχει η περιγραφικη αξιολογηση.Μην μασατε.Οι βαθμοι δεν μπορουν να καταργηθουν,απλως η περιγραφικη αξιολογηση σερβιρεται ως συνοδευτικο,σαν σαλατα για να ''κατεβαινει'' πιο ευκολα ο βαθμος,να το πω μεταφορικα.
Τον 15χρονο θα τον κρατησεις οπως κρατας και τον 10 χρονο στο δημοτικο,με τους βαθμους τετραμηνων που επηρεαζουν τον τελικο μεσο ορο στο συνολο των μαθηματων και με τις απουσιες μαλιστα που δεν υπαρχουν στο δημοτικο.Δεν μπορεις να πεταξεις εξω ενα παιδι δημοτικου ενω στο γυμνασιο μπορεις.Σε πρωτη φαση αυτο.
Δεν μπορεις να εμφυσησεις πια στο μαθητη τη φιλοσοφια οτι ολα τα μαθηματα εχουν την αξια τους,εχει παγιωθει η διακριση των μαθηματων,αυτο ειναι μια σταθερα.Οι μεταβλητες ομως που μπορουν να αλλαξουν την κατευθυνση της σκεψης του μαθητη σου ειναι η προσωπικοτητα του δασκαλου και η ποιοτητα του μαθηματος του.Δεν πιανει σε ολους τους μαθητες οκ,ομως δεν μπορουμε να κατασκευασουμε ενα γενικο αξιωμα και να αλλαξουμε την αντιληψη των μαθητων περι της σημαντικοτητας ολων των μαθηματων.
Ωραια,ερχεται δηλαδη ο υπουργος και λεει ολα τα μαθηματα ειναι εξισου σημαντικα.Και;Θα εκριζωθει η διακριση;

++++
και συμφωνώ με τα περισσότερα που έχουν ειπωθει.
αν και θα τονίσω οπως ειπε και ο aspinoulas οτι σταδιακά γίνονται οι αλλαγές και οι μεταρρυθμισεις δεν πιάνουν όταν κύριος επιδιωκομενος σκοπος είναι η εξοικονομηση πορων. Με την κατάργηση εξετάσεων όμως σε συγκεκριμένα μαθήματα νομιμοποιειται και απο την πολιτική ηγεσία η διάκριση μαθημάτων και παρουσιάζεται ως αντίληψη σωστή καταρχήν.

για την εκπαιδευτική πολιτική μας είχε πει ένας καθηγητής οτι όσοι γνωρίζουν τη θεωρία βρισκονται απομονωμένοι στα πανεπιστήμια, ενώ οσοι την ασκούν εϊναι ανίδεοι, στελέχη διοικητικά χωρίς όμως εξειδικευμένη γνώση διοίκησης που βασίζονται μονο στην εμπειρία τους. Θα προσθέσω και οτι όταν δεν υπάρχουν λεφτά και πραγματική γνώση οι συνήθως σωστές αλλαγές που προτείνουν οι πανεπιστημιακοί εφαρμόζονται από τους πολιτικούς αποσπασματικά, επιδερμικά, χωρίς επιμόρφωση των ϊδιων των εκπαιδευτικών που αφήνονται στην τ6χη, με κύριο σκοπο την οικονομία και το άρπαγμα χρηματοδοτήσεων απο ε.ε. και κάνουν περισσοτερο κακο παρά καλο αρχικά.. βλ. τράπεζα θεμάτων, πανελλαδικές β λυκείου κλπ

12
Η πρόταση Φίλη ήταν καλός συμβιβασμός. Έστελνε αυτούς που δεν είχαν επιτυχία στον ΑΣΕΠ και μεγάλη προυπηρεσία κάπου στη μέση πάνω από τους επιτυχόντες με μεγάλους βαθμούς και μηδενική προυπηρεσία και μπροστά έβγαιναν αυτοί που είχαν και υψηλή επιτυχία ΑΣΕΠ αλλά και προυπηρεσία.

 στο διόρθωσα... τουλάχιστον για τον δικο μου πίνακα, χωρίς παρεξήγηση.

Δυστυχώς η προσπάθεια δεν απέδωσε καρπούς και οδήγησε τους "αντιμαχόμενους" στην κατά μέτωπο κόντρα.
Ο καθένας διεκδικεί το έννομο ή δίκαιο κατ' αυτόν συμφέρον του  όπως επιθυμεί...

συμφωνώ!! το υπουργείο λειτούργησε χωρίς καμία συναίσθηση ευθύνης...

Ένα να σκεφτούν οι "αντιμαχόμενοι": Αν βρισκόντουσαν στη θέση του άλλου, πάλι την ίδια αντιπαράθεση δεν θα είχαμε;

όχι!! εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη με αναπληρωση και προσαύξηση στον επομενο γραπτό... αλλά κυρίως πάνο δεν θα φώναζα σε φόρουμ αν δεν είχα δικαστικές αποφάσεις, δεν είναι απλώς προσωπική μας άποψη οσα λέμε, γραπτά τα είδαμε από το στε!!! αυτά που ζούσαμε διαβάσαμε, οπως είπε η μάρθα, όταν ζεις κάθε μέρα την ανομία τη νομιμοποιείς μέσα σου...

Μια άλλη λύση θα ήταν πλήρης διαχωρισμός με ποσόστωση. Οι μεν να διορίζονται μέσω της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ και οι δε μέσω της προυπηρεσίας, τόσο για αναπλήρωση, όσο και για μόνιμους διορισμούς, μέχρι να βρεθεί πρόσθετος τρόπος διορισμού μέσω καθηγητικών σχολών στην δευτεροβάθμια  με αυστηρά καθορισμένο  αριθμό θέσεων και την παράλληλη μείωση του αριθμού των εισακτέων στις σχολές της  πρωτοβάθμιας  για να μπαίνουν και νέοι ηλικιακά εκπαιδευτικοί στα σχολεία.
Διορισμοί με μοριοδότηση σημαίνει νέα επετηρίδα με τα αδιέξοδά της και μηδενικές ευκαιρίες για τους νέους...

για το πρώτο σου απάντησε ο trust, το 60-40 αντισυνταγματικο, σαφέστερα δεν θα μποροτσαν να το πουν στην απόφαση. Για το 2ο συμφωνω.

και συμφωνώ και με την ανάλυση του sikat!!

13
κι εγω υπέρ του γραπτόυ ασεπ...αλλα όχι να δίνουμε και μια ζωή...να φτάνουμε στο  τέρμα....να δίνω ασεπ γιατί; για να αποδείξω τι; το ίδιο δεν σκέφτεσαι κι εσύ;

αν δεν υπήρχαν τα ανεκδιήγητα παράθυρα, με ακραίο παράδειγμα των γυμναστών, πολλοί ααεπίτες θα ήταν ήδη διορισμένοι (περισσότερες θέσεις για ασέπ) ή στον 1ο ή στο 2ο... μην κρίνεις από όσα γίνονταν μέχρι τώρα γιατί αναγκαζομασταν να δίνουμε ασεπ γιατι προσλάμβαναν κατά χιλιάδες τους εκτός... τους δικούς τους

14
κοίτα επειδη έχεις  δώσει μία μόνο φορά...ίσως δεν το έχεις καταλάβει...με τη δέυτερη και την τρίτη συμμετοχή θα το καταλάβεις, εγώ έχω ήδη 2, κι όταν θα αθροίζεις 60 και μήνες προϋπηρεσία θα το καταλάβεις...τ

στις προσφυγές μαζι μου πολλοί είναι που έχουν 2 και 3 ασέπ και πολλοί από αυτούς με πολλά πολλά μόρια προϋπηρεσίας... και έχουν κουραστεί να προσπερνώνται από ιδιωτικά κλπ και να χάνουν από αυτούς τα σχολεία δίπλα τους μετά από τόσα χρόνια ξενιτιάς..

Απλώς ο καθένας κρίνει διαφορετικά ανάλογα με τις εμπειρίες του, αν ίσχυε αυτό που λες ολοι μόνο του 08 και μηδενικής θα προσφεύγαμε, καμία σχέση.

Σελίδες: 123 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159613
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 407
Σύνολο: 420

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.