Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - evasp

Σελίδες: 123 ... 8
1
Προβληματισμένη από αυτό "Μετατάξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) σε κενές οργανικές θέσεις άλλου κλάδου, είτε εκπαιδευτικών είτε μελών Ε.Ε.Π., για τις οποίες έχουν αποκτήσει τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού, είναι επιτρεπτές, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι έχουν συμπληρώσει πέντε (5) έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας στον κλάδο που υπηρετούν." και αυτό που αναφέρεται στην εγκύκλιο για πέντε έτη από το ΦΕΚ διορισμού, ξεκίνησα τη δική μου έρευνα. Η διεύθυνση ΠΕ που ανήκω με παρέπεμψε στο Υπουργείο. Εκεί μια "γλυκομίλητη" υπάλληλος μου είπε κατηγορηματικά ότι δεν μπορώ να καταθέσω αίτηση, αφού η εγκύκλιος λέει πέντε έτη από το ΦΕΚ. Της απάντησα ότι ο νόμος στον οποίο στηρίζεται λέει άλλα...μου δήλωσε άγνοια και με παρακάλεσε να την πάρω αργότερα. Όοοολη την υπόλοιπη μέρα το τηλέφωνο ήταν κατεβασμένο :)....Απάντησε σε σας κανένας κάτι διαφορετικό; Πάντως και οι μετατάξεις του 2013 βασίστηκαν σε παρόμοιο νόμο που ανέφερε πέντε έτη εκπαιδευτικής υπηρεσίας, όπως και άλλη μια εγκύκλιος νομίζω του 2015...Η αντίστοιχη για τη Σιβιτανίδειο η φετινή, αναφέρει και πάλι για τα πέντε έτη στον κλάδο. Τελικά υπάρχει μια έλλειψη ισονομίας, γράφτηκε η εγκύκλιος στο πόδι ή μου διαφεύγει κάτι που στο Υπουργείο δεν μπορούν να μου απαντήσουν;;;;   

2
Συγχαρητήρια σε όλους τους διοριστεους και καλη τοποθέτηση! Γνωρίζει κανείς να μας πει τι γίνεται με τις θέσεις των ΠΕ20 που μενουν κενές λογω μη ύπαρξης επιλαχόντων;

3
Σίγουρα θα υπάρξει και γ φάση με λιγότερα κενα...Πότε οι προσλήψεις δε σταματούν αρχές Οκτώβρη. Απλά θα έχουμε λιγότερες προσλήψεις τότε πάλι πλήρους και μείωμενου. Δεν είναι η πρωτη φορά που βγαίνουν ΑΜΩ και ΑΚΩ μαζί. Ωστόσο μάλλον αυτή είναι η τελευταία μεγάλη τρόπος του λέγειν φάση.

4
Το ΣΤΕ δεν αποφάνθηκε ποτέ ότι κάθε ποσόστωση στις προσλήψεις το Δημοσίου είναι αντισυνταγματική και ποσοστώσεις υπάρχουν πολλές (π.χ. άτομα με εμπειρία και χωρίς 60_40, άτομα με αναπηρίες, πολύτεκνοι κ.λπ.). Οι ποσοστώσεις υπάρχουν για να προασπίζουν δικαιώματα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων ή για να δίνουν ισες ευκαιρίες σε όλους τους πολίτες. Νομολογία λοιπόν για το παρόν θέμα ΔΕΝ υπάρχει εκτός αν έχει εξεταστεί τέτοια υπόθεση στο παρελθόν και δεν το γνωρίζω (μπορεί να το ψάξει ένας δικηγόρος αυτό). Γενικά κάποιος ενδιαφερόμενος θα πρέπει να δει με ποιό σκεπτικό όταν συστάθηκε ο κλάδος ορίστηκε το συγκεκριμένο ποσοστό και αν οι λόγοι έχουν εκλείψει ή εαν το ποσοστό ήταν αυθαίρετο εξ αρχής, να προσφύγει στο ΣΤΕ εντός συγκεκριμένου χρονικού ορίου από τη στιγμή που αδικείται! Αυτά για όσους θέλουν να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και δεν ξαναγράφω γιατί είμαστε εκτός θέματος θαρρώ.

5
Τέλος πάντων...κάπου βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Η πρόσληψη αυτή στις ΔΥΕΠ είναι πέρα για πέρα νόμιμη σύμφωνα με την ποσόστωση...Λογικά δεν υπηρξε ΠΕ20 από τη θέση 106 έως την 344 που να δήλωσε τη συγκεκριμένη θέση και εξ ου και προσλήφθηκε η συγκεκριμένη συνάδελφος στην οποία ευχόμαστε καλή αρχή! Για τη θέση στην Αυλώνα δεν ξέρω τι παίζει γιατί ειναι θέση ειδικών προσόντων και ίσως να μην συνυπολογίζεται...Εν πάση περιπτώσει προφανώς το Υπουργείο δεν μπορούσε να κόψει έναν πληροφορικο στα 2 για να βγουν τα ποσοστά! Τώρα αν κάποιος θεωρεί ότι αδικήθηκε χάνοντας αυτή την υπετρομερη ευκαιρία να δουλέψει ως ΑΜΩ (!!!), μπορεί να κάνει ένσταση στο Υπουργείο και αφού λάβει την απορριπτική του απάντηση να κινηθεί δικαστικά. Πιθανολογώ οτι μπορεί και μετά απο 2 ~ 3 χρόνια να δικαιωθεί πληρώνοντας όσα θα κέρδιζε απο τις περιζήτητες θέσεις που μας πασάρουν φέτος (με μισθό 500 το πολυ ευρώ) ως βάλσαμο στο ότι μετά απο αρκετά χρόνια στην εκπαίδευση κάποιοι βλέπουμε την πόρτα της εξόδου. Η ποσόστωση ειναι το δέντρο και το δάσος η απαξίωση, ο εμπαιγμός και οι φάσεις σφηνάκι που ευνοούν τα "κουζινομαγειρεματα" και τις αδικίες. Ταυτόχρονα, πιστεύω ότι η ποσόστωση μπορεί να αδικήσει  ΚΥΡΙΩΣ ως προς την περιοχή τοποθέτησης άλλοτε καποιον 19 και άλλοτε κάποιον 20, ενώ φαντάζομαι ότι ενδεχομένως και να έχει στο παρελθόν στοιχίσει ειτε μονιμο διορισμό σε 19 είτε αναπλήρωση σε 20. Καλό θα ήταν λοιπόν ως σύλλογος καποια στιγμή να προτείνουμε την κατάργησή της, μιας και μπορεί να αποτελέσει πεδίο νέων προστριβών και τακτική διαίρει και βασίλευε. :)

6
Η ποσόστωση ήταν πρωτίστως άδικη για τους ΠΕ19 όταν στον ΑΣΕΠ του 2008 με κοινά θέματα είδαμε πολλοί να διορίζονται άλλοι με πολύ μικρότερες επιδόσεις! Αντισυνταγματική φυσικά και είναι διότι αφορά τις ίδιες θέσεις με το ίδια καθήκοντα. Πάντως πλέον οι πίνακες έχουν διαμορφωθεί έτσι ώστε να υπάρχει ισοκατανομή, οποτε σε γενικές γραμμές δεν αδικείται κανείς. Τεσπα, με μια γενικότερη συναίνεση που νομίζω πως υπάρχει πλέον στους 19 & 20 μπορεί να καταργηθεί εαν το ζητήσουμε ως σύλλογος που δεν έχουμε. Πλέον δεν ευνοεί κανέναν, ουτε και αδικεί οπότε ειναι ανώφελη για όλους.

7
Θεωρητικά για να τρέξουν γρήγορα οι διαδικασίες και να βγει όσο πιο γρήγορα γίνεται η απόφαση. Η οποία απόφαση βέβαια, στην καλύτερη θα βγει λίγο πριν τα Χριστούγεννα...
Τα Χριστούγεννα του 2018 θα εννοείς προφανώς!!! :D Τεσπά...η απόφαση μπάζει ίσως συνταγματικά κατά την άποψή μου γιατί: α) κάνει το διαχωρισμό από 5/θέσια και κάτω (αναθέτει χωρίς επιστημονικά κριτήρια και δημιουργείται μια ανισότητα στους μαθητές των μικρών σχολείων)και β) ίσως να  έχει δίκαιο η ΔΟΕ ότι μια υπουργική απόφαση δεν μπορεί να αλλάξει το ωρολόγιο και ότι θα έπρεπε να γίνει με προεδρικό διάταγμα...Αλλά τίποτα δεν εμποδίζει το υπουργείο να πάρει αναβολές και η απόφαση να βγει κάνα δύο χρονάκια μετά!

8
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί ο συνάδερφος ilith λέει κάτι που είναι απαραιτήτως κακό: Τα εργαστήρια στην πρωτοβάθμια ήταν στα περισσότερα (επαρχιακά τουλάχιστον σχολεία) της κακιάς ώρας, ακόμα κι αν ήταν ΕΑΕΠ με αποτέλεσμα ακόμα και το ένα εργαστήριο να χρειάζεται πολλές ώρες συντήρησης προκειμένου να διεξάγεται ένα "σχετικά" αξιοπρεπές μάθημα. Μάλιστα, συνάντησα και ΕΑΕΠ τα οποία δεν είχε καν εργαστήριο, ούτε φορητούς υπολογιστές (όχι κάποτε παλιααααα, αλλά πέρυσι). Το να μοιράζεται ένας πληροφορικός σε τρία τουλάχιστον σχολεία και μάλιστα εξαθέσια και κάτω, τα οποία κόβω και το κεφάλι μου ότι έχουν κάτι σαν εργαστήριο με 2-3 υπολογιστές του 2000 στην καλύτερη ή τίποτα, πώς συμβάλλει στην αναβάθμιση του μαθήματος μας ή έστω στη "διάχυσή" του σε όλα τα σχολεία; Μπορεί ένας πληροφορικός να κάνει ένα αξιοπρεπές εργαστηριακό μάθημα μοιραζόμενος σε 3-4 σχολεία χωρίς υποδομές; Δεν είναι αυτό υποβάθμιση; Δεν θα έπρεπε ΧΘΕΣ να εναντιωθούμε στην απόφαση Φίλη για το νέο δημοτικό, το οποίο μας σκορπάει σε 2 τουλάχιστον σχολεία χωρίς υποδομές συχνότατα; Δεν είναι αυτό που λέει ο συνάδερφος ένα καλό επιχείρημα;

9
Πέρα από τις αντιπαραθέσεις....που όλοι έχετε εν μέρει δίκαιο, ο θεός Μπράτης δημοσίευσε μόλις τα εναπομείναντα κενά του κλάδου στην ΠΕ και είναι 201, δηλαδή 75/276= 27% ποσοστό κάλυψης...Γελάνε κι οι πέτρες!!!

10
Για μένα το θέμα είναι ξεκάθαρο...Οι διευθύνσεις...έστειλαν περίπου τα σωστά κενά με βάση τα ωρολόγια προγράμματα! Το υπουργείο όμως: 1) υποτίθεται ότι θα κάνει διορισμούς σε κάποιες διευθύνσεις, όποτεεεεε αποφασίσει (-55 κενά), 2) έχει να κάνει επιπλέον διαθέσεις λόγω κατάργησης 4ώρου Project μια μέρα πριν τις προσλήψεις γιατί δεν του βγαίναν τα κουκιά (τουλάχιστον -50 κενά), 3) μπορεί να διαθέσει ώρες σε δασκάλους ή να μετακινήσει πλεονάζοντες σε όμορους νομούς (-χ κενά) 4) να καλέσει κι άλλους αναπληρωτές όταν όλα αυτά ξεκαθαρίσουν (καλό Νοέμβρη δηλαδή...Συνεπώς, αποφάσισε να καλύψει όπως φαίνεται το 40% των κενών και για τ' άλλα βλέπουμε πώς και αν θα καλυφθούν! Όμως ο Φίλης είχε εξαγγείλει ότι φέτος όλα τα σχολεία θα έχουν τα καινοτόμα μαθήματα των ΕΑΕΠ (διάχυση   :o) και ότι  όλα τα κενά θα καλυφθούν με την έναρξη του σχολικού έτους (επιστρέψαμε στην κανονικότητα μετά από τριάντα χρόνια  :o). Νομίζω, ότι αν αναφερθούμε στο θέμα των ακάλυπτων κενών μπορούμε να υπογραμμίσουμε την αντίθεση με τις εξαγγελίες τους!!!

11
Καλό σαν έμπνευση είναι κι αυτό των κοινωνιολόγων: http://www.ipaideia.gr/eidhseis/sfagi-ton-koinoniologon-politikon-epistimonon-stis-proslipseis-anapliroton-genikis-ekpaideusis-1.htm Κι αυτοί δε φαίνεται να έχουν τόσο πλήρη στοιχεία, γιατί νομίζω αυτό είναι αδύνατο. Για την Αττική έχουμε τα κενά όπως δόθηκαν σε ομάδα αναπληρωτών μια μέρα πριν τις προσλήψεις. Γράφει για 26 κενά και προσλήφθηκαν περίπου 6. Μπορούμε κάποιοι να κάνουμε μια αντίστοιχη βόλτα στην Περ. Κεντρικής Μακεδονίας τη Δευτέρα το πρωί κι ό,τι γίνει. Πάντως για τα συνολικά κενά του κλάδου δύσκολα πιστεύω θα έχουμε πλήρη εικόνα. :(

12
Αρχικά, πιστεύω ότι θα πρέπει να καταγράψουμε το πόσοι είμαστε οι ενδιαφερόμενοι. Βλέπω άλλους να γράφουν εδώ και άλλους στο fb σε διαφορετικές ομάδες. Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό; Μέσω ομάδας στο fb, μέσω mail; Μετά, μπορούμε αν φυσικά έχουμε μια δυναμική αρκετών ατόμων να συζητήσουμε για τους τρόπους δράσης και να συντονιστούμε με άλλες ομάδες... π.χ. μουσικοί, εικαστικοί, θεατρολόγοι έχουν ήδη συζητήσει με εργατολόγους για προσφυγή και μάλιστα γράφουν ότι τα χρονικά περιθώρια πιέζουν. Η έγγραφη διαμαρτυρία με δημοσιοποίηση στα σχετικά sites είναι επίσης μια καλή ιδέα. Προσωπική επαφή με αιρετούς είναι άλλη μια ιδέα...πίεση και συμμετοχή στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στο υπουργείο επίσης συζητήσιμο. Όμως χωρίς να καταγράψουμε έγκαιρα τη δυναμική μας δε γίνεται τίποτα!!! Αν είμαστε 3 και ο κούκος, αναγκαστικά θα αρκεστούμε στην προδιαγεγραμμένη β φάση για μας των 40-45 ατόμων, ε και οι υπόλοιποι θα εξαπολύουμε "κατηγορώ" στην ανύπαρκτη όντως ΠΕΚΑΠ και στον κακό υπουργό που "υποβαθμίζει" τον κλάδο. Δεν εννοώ ότι αυτό δεν ισχύει, όμως όσα κενά και να υπάρχουν οι πιστώσεις είναι πάντα δεδομένες και ο διαμοιρασμός τους είναι και θέμα πολιτικής βούλησης.   ;)

13
Συμφωνω μαζι σου.....διαφωνω ομως   με το τελευταιο...κανενας υπουργος και καμμια κυβερνηση δεν πρεπει και δεν μπορει να μας αλλαξει για κατι που επιλεξαμε να κανουμε...στο χερι μας ειναι ...αλλα μονο με αγωνα...

Ακριβώς...ειδικότητες που διεκδίκησαν παρά το "νέο" σχολείο Φίλη, έχουν προσλήψεις ακόμα και από τον πίνακα μηδενικής...εμείς με την ισχνή μας παρουσία και εκπροσώπηση μένουμε εκτός σχολείου μετά από 5-6 χρόνια ο καθένας. Αυτό δεν οφείλεται στο υπουργείο, οφείλεται στη δική μας αφασία... Συνεπώς, αντί να αποδεχτούμε την καταστροφή θα πρέπει να δούμε πως θα συντονιστούμε για να δράσουμε!

14
Μπορεί να κράτησαν θέσεις για τους 55 περίπου διοριστέους εικάζω...Λείπουν παντελώς ή έχουν λίγες θέσεις νησιωτικές και ακριτικές περιοχές με λίγους μεταταγμένους...όπως Έβρος, Λασίθι, Δωδεκάνησα. Ε σ' αυτές τα λειτουργικά κενά ταυτίζονται λίγο πολύ με τα οργανικά. Εκεί το αποδίδω! Τι να λέμε; Βατερλώ!

Σελίδες: 123 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 239
Σύνολο: 241

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.