Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 123 ... 95
1
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2018
« στις: Νοέμβριος 21, 2017, 11:24:46 μμ »
lemonada, τις ίδιες απορίες έχω κι εγώ, αλλά με σιγουριά σου λέω ότι δεν πρόκειται να δεις καμιά μοριοδότηση... Ειδικά για τα μουσικά πέρυσι συζητιόταν εδώ στο forum ότι φιλόλογοι που πήραν μετάθεση σε μουσικό σχολείο της Αθήνας είχαν διδακτορικά (και μπόλικη προϋπηρεσία, προσθέτω εγώ), κάτι που δεν ανακοινώθηκε πουθενά. Ειδικά φέτος το Καλλιτεχνικό Περιστερίου θα είναι περιζήτητο (6 θέσεις φιλολόγων!!!) οπότε εκ των υστέρων θα δούμε τι έγινε... Καλύτερα ρώτα αιρετό του ΚΥΣΔΕ...

2
Έσπερε, ευχαριστώ! Οπότε, αυτοσχεδιάζουμε;

3
Συνάδερφοι, με βάση ποιο ΦΕΚ γίνεται η αξιολόγηση στα Αρχαία Γυμνασίου (από πρωτότυπο και από μετάφραση;)

4
Sali, ευχαριστώ. Με την ευκαιρία, ποια η άποψή σας για το συντακτικό του Γρηγορόπουλου;

5
Dvrina, Sali, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ούτε τον Smith ούτε το συντακτικό του Κυννέρου, ούτε φυσικά τα βιβλία του Καρατσώλη. Μαζί μου έχω αυτή την στιγμή μόνο ένα πρόσφατο Συντακτικό, του Γρηγορόπουλου, εκδόσεις Έννοια, το οποίο αναφέρει μόνο τα συνήθη: οι αναφορικές παραβολικές εισάγονται με αναφορικά τροπικά επιρρήμστα, όταν δηλώνουν τρόπο (σελ. 746).

6
Παράθεση
Το ερώτημα είναι, τυπικά, σε επίπεδο πανελλαδικών, μπορεί / πρέπει να χαρακτηριστεί παραβολική του τρόπου μια αναφορική πρόταση που εισάγεται με αντωνυμία;

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Με την ευκαιρία, δεν ήξερα τον Καρατσώλη, σε ποιο βιβλίο του βρήκες αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Αν βάλουν κάτι τέτοιο στις Πανελλαδικές, θα γίνει χαμός. Πρώτα πρώτα οι βαθμολογητές θα διαμαρτύρονται, κυρίως αν δεν συμφωνούν με την απάντηση της ΚΕΕ, και ο καθένας θα διορθώσει κατά το δοκούν.  ;D

7
Παράθεση
Η αλήθεια είναι ότι στο Γυμνάσιο οι περισσότεροι σπάνια βάζουμε βαθμό. Εγώ προσωπικά στην Α Γυμνασιου στις πρώτες εκθέσεις γράφω μόνο παρατηρήσεις και για τον εαυτό μου τις ταξινομώ με αβγδ. Αργότερα γράφω τον χαρακτηρισμό αυτό και στα διορθωμένα γραπτά. Στη Γ βαθμολογώ στα 10, όπως στα διαγωνίσματα.
Και εγώ αυτό είχα σκοπό να κάνω, χωρίς το Α,Β,Γ,Δ για την Α΄ Γυμνασίου, αλλά Πολύ καλά, κλπ. Ωστόσο, στην Γ΄θεωρώ χρήσιμο το Περιεχόμενο, Γλώσσα, Δομή, απλώς δεν θυμάμαι πόσες μονάδες στην καθεμιά περίπτωση. Κι εγώ είχα κάποιες σημειώσεις συμβούλου, αλλά τις έχασα και τώρα ψάχνομαι. Πάντως, το υφάκι του συναδέρφου "Εγώ διορθώνω με την πείρα μου" το βρήκα προσβλητικό.

8
Συνάδερφοι κι εγώ έχω ένα ερώτημα που αφορά στην βαθμολόγηση της παραγωγής γραπτού λόγου. Οκ, βαθμολογείται με 10 μονάδες. Πώς κατανέμονται όμως αυτές; Απ' ό,τι κατάλαβα, οι συνάδερφοι με τους οποίους το συζήτησα μου λένε ότι ποτέ δεν εξηγούν στους μαθητές πώς βαθμολόγησαν την έκθεση. Ένας συνάδερφος μου είπε ακόμη ότι γράφει μόνο σχόλια και ποτέ βαθμό. Και όταν οι μαθητές τον ρωτάνε τον βαθμό, τους λέει ότι "αυτό είναι δικό μου ζήτημα και όχι δικό σας". Εσείς τι κάνετε; Επειδή προέρχομαι από Λύκειο, το θεωρώ αδιανόητο να μην εξηγώ ειδικά σε μαθητές Γ΄ Γυμνασίου πώς έγραψαν ή πού υστερούν κλπ. Ο παλιότερος συνάδερφος που το συζήτησα μού είπε ότι διορθώνει με την πείρα του και μόνο. Αυτά....

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Οκτώβριος 16, 2017, 10:47:52 μμ »
Παράθεση
Με αφορμή τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες των άλλων τάξεων (Α και Β), στη Γ με βάση ποιες οδηγίες κινείστε; Δεν εννοώ την εξεταστέα ύλη, αλλά ποιο ΠΔ δίνει οδηγίες διδασκαλίας γι' αυτό το μάθημα; Δηλαδή, υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες όπως στις άλλες τάξεις που να λένε το τάδε να το συνδέσεις με το ταδε ή να το διδάξεις μετά το τάδε; Και για τα Αρχαία την ίδια απορία έχ

Με βάση τα όσα έχω διαπιστώσει μέχρι τώρα, βλέπω ότι κάθε καθηγητής κάνει τα δικά του. Η θεωρία είναι κοινή για όλους, αλλά τα κείμενα που επιλέγει κάθε διδάσκων είναι διαφορετικά. Τουλάχιστον πρόσεξε να καλύψεις καθετί που αναφέρει η ύλη ώστε να είσαι καλυμμένος-η. 

10
Παράθεση
Καλησπέρα! Στο Γυμνάσιο ποια συντακτικά φαινόμενα διδάσκονται τα παιδια;;

Σου προτείνω να διαβάσεις τις οδηγίες αυτές https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%93%CE%99%CE%95%CE%A3_%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%91_%CE%93%CE%A5%CE%9C%CE%9D%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9F.pdf
Είναι οι περσινές οδηγίες που δόθηκαν για τα φιλολογικά. Ακόμη δεν έχουν έρθει οι φετινές!

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2017, 08:56:45 μμ »
Παράθεση
Σημειωτέον δεν είναι μόνο κείμενα για το ρατσισμό και την ανοχή που έχουμε συζητήσει εδώ και δύο χρόνια.

Θεωρώ ότι οι Επιτροπές εξετάσεων θέλουν να αποφύγουν τέτοιες αντιδράσεις μαθητών που θα δημιουργούσαν πρόβλημα και γι' αυτό αποφεύγουν τέτοια θέματα επίκαιρα. Π.χ. την χρονιά 2015-16 μαθητές είχαν το προαίσθημα ότι θα "πέσει" κάτι για τους πρόσφυγες. Μάλλον το καλλιεργούσαν τα διάφορα φροντιστήρια. Φώναζα πως πρέπει να είναι έτοιμοι για τα πάντα, δεν υπάρχει SOS. Τελικά "έπεσε" ο κλασικός Παπανούτσος με θέμα την φιλία, που επίσης τους έλεγα "Προσέξτε τον Παπανούτσο, δεν πάμε για Πανελλήνιες χωρίς αυτόν."

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2017, 10:06:31 μμ »
Δίκιο έχεις, knkn, έχουν τοποθετηθεί μόνο οι αναπληρωτές, αλλά εκκρεμούν όλες οι άλλες τοποθετήσεις, και τα κενά στα σχολεία είναι πάρα πολλά...

13
Μαθησιακές δυσκολίες / Απ: Μαθητής με άσπεργκερ
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2017, 10:17:20 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, ήταν πολύ κατατοπιστικές. Όχι, παράλληλη στήριξη δεν έχει ζητηθεί. Το παιδί έκανε εργοθεραπεία (όχι πια, την ολοκλήρωσε), κάνει λογοθεραπεία και ψυχοθεραπεία;;;;; σε κάποιο ιδιωτικό κέντρο παρέμβασης. Μακάρι να κάνω λάθος και να μην είναι παρεμβατική η μαμά. Αλλά γιατί ρωτάει το παιδί της τόσες πολλές λεπτομέρειες για το μάθημα; Πώς θα αποκτήσει το παιδί αυτονομία αν πρέπει να τα λέει όλα στην μαμά; Εκτός αν θέλει μόνο του και τα λέει...

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2017, 11:54:47 μμ »
Η μετάφραση που υπάρχει στο http://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=69&page=2 είναι βοηθητική:
ενώ για τις συγκρούσεις αυτές καθεαυτές παρατηρώ ότι τίποτε δεν είναι τόσο απαραίτητο όσο άνδρες γενναίοι, και τέτοιοι νομίζω ότι ανέκαθεν υπήρχαν περισσότεροι τόσο σε μας όσο και σ᾽ αυτούς που διακινδυνεύουν στο πλευρό μας.

Θεωρώ ότι το ὡς ἀνδρῶν ἀγαθῶν εκφράζει τρόπο, και το πλείους είναι απλό κατηγορούμενο. Γιατί να είναι επιρρηματικό; Δεν δηλώνει τόπο, χρόνο, τρόπο, σκοπό ή σειρά.

Σελίδες: 123 ... 95

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27954
  • Τελευταία: Antonio1976
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 945012
  • Σύνολο θεμάτων: 16460
  • Σε σύνδεση σήμερα: 180
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 91
Σύνολο: 94

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.184 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.