Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - para5

Σελίδες: 123 ... 142
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Τέλος τα Λατινικά..
« στις: Φεβρουάριος 28, 2019, 06:18:48 μμ »
Πιστεύω πως το κάθε μάθημα έχει τη δική του αξία και συμβάλλει στην παιδεία των μαθητών.
Δεν επιθυμώ να κρίνω το υπουργείο αν πράττει σωστά με την υποβάθμιση των λατινικών, αλλά το γεγονός είναι ότι οι κλασικές γλώσσες δέχονται τα τελευταία χρόνια βίαιη επίθεση σε παγκόσμιο επίπεδο. Και αυτό το φαινόμενο αντικατοπτρίζει η τελευταία εξέλιξη με τα λατινικά. Τα αρχαία άντεξαν στην Ελλάδα για διαφόρους λόγους, αλλά και αυτά έχουν αρχίσει να υποβαθμίζονται. Όμως για τα λατινικά δεν συντρέχουν οι ίδιοι λόγοι, οπότε η υποβάθμιση, αν όχι κατάργηση, θα γινόταν κάποια στιγμή. Αν αυτή την αλλαγή την πάρει πίσω ο επόμενος υπουργός παιδείας, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Πολύ φοβάμαι όμως ότι γενικότερα το μάθημα πνέει τα λοίσθια. 

2
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 09, 2018, 01:40:24 μμ »
  Όταν κάποιος λέει κάτι Που δεν ισχυει παραπληροφορει. Και μια χαρα ποσεχω πως μιλαω. Εκτός αν κάποιος θεωρει οτι δεν προσεχουμε πως μιλαμε όταν δεν συμφωνουμε μαζί του. ΤΗν απαντηση που εδωσα την εδωσαν κι αλλοι πριν από μενα . Δεν μπορεις να ανακοινωσεις σε 2 η περισσοτερα συνεδρια την ιδια ακριως εργασια. Το κλεινω εδω συμφωνωντας μαζι σου σε ενα μονο . Να προσεχουμε τι λεμε για να μην παιρνουμε κοσμο -που δεν ξερει και ρωταει για να μαθει -στο λαιμο μας. Καληνυχτα ΄ή καλημερα.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε

3
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 08, 2018, 06:01:23 μμ »
    Μην παραπληροφορειταε αν δεν γνωριζετε.
Ποιος σας είπε ότι δεν γνωρίζω; Και ποιος σας είπε ότι παραπληροφορώ; Για να προσέχουμε λίγο πώς μιλάμε εδώ μέσα.

4
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Απρίλιος 07, 2018, 08:39:48 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να παρουσιάσεις την ιδια εργασια σε δύο  συνέδρια στην ελλαδα με διαφορά λίγων μηνών
Φυσικά και μπορείς. Δική σου είναι η εργασία, ό,τι θέλεις την κάνεις και όπου θέλεις την παρουσιάζεις. Βλ. αρκετά δημοσιευμένα άρθρα όπου οι ευχαριστίες του συγγραφέα απευθύνονται στο κοινό διαφορετικών συνεδρίων.

5
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Μάρτιος 17, 2018, 04:08:10 μμ »
Θεωρείτε ότι είναι αντιδεοντολογικό/αντιεπιστημονικό το ότι κατέθεσα την ίδια πρόταση ταυτόχρονα σε 2 τμήματα; Αγχώνομαι μήπως τυχόν ο πρώτος καθηγητής μάθει ότι έκανα αίτηση και αλλού μιας που είναι ένα θέμα το οποίο αυτός έφερε στην Ελλάδα πρώτη φορά.
Καθόλου αντιδεοντολογικό. Αν π.χ. έκανες αίτηση στο εξωτερικό σε περισσότερα του ενός πανεπιστήμια, πάλι θα υπέβαλες πρόταση διατριβής και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις θα είχες επικοινωνήσει από πριν με καθηγητές που θα σε ενδιέφερε να δουλέψεις μαζί τους, χωρίς απαραίτητα να πρέπει να τους ενημερώσεις για τις άλλες σου επαφές.

6
Να περιμένεις να κλείσεις 15ετία για να κατοχυρώσεις συνταξιοδοτικό δικαίωμα.

7
Αναπληρωτές / Απ: Κυρώσεις από άρνηση πρόσληψης ή παραίτηση
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 04:28:51 μμ »
.

8
Αυτό ακριβώς, είναι απλό, υπάρχει νομική βαση για αυτο μπορουμε να το κυνηγήσουμε.
Οποίος επιθυμεί ας στείλει Π.Μ,
Αυτό ακριβώς, είναι απλό, υπάρχει νομική βαση για αυτο μπορουμε να το κυνηγήσουμε.
Οποίος επιθυμεί ας στείλει Π.Μ,

Πολύ απλά, έχετε ξεφύγει.

9
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, αλλά η όλη υπόθεση είναι χαμένη από χέρι. Όπως σωστά αναφέρεται παραπάνω από nikolopol, οποιαδήποτε πρόσληψη εκτός διαγωνισμού ΑΣΕΠ είναι αντισυνταγματική.
Επιπλέον, μη συγχέετε τις προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ σε δήμους και άλλα υπουργεία με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ: υπάγονται σε διαφορετικό νομικό πλαίσιο.

10
Προσπαθώ να βρω το συγκεκριμένο thread αλλά χωρίς επιτυχία, οπότε βρήκα αυτό ως πιο σχετικό.
Μήπως κάποιος/α γνωρίζει κάποιο καλό δικηγόρο ή δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα που να ασχολείται με τα διοικητικά; Παρακαλώ απαντήστε με προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ

11
Οι εκπαιδευτικοί έχουν ειδικές διατάξεις για τις μετατάξεις οι οποίες αναφέρουν ότι επιτρέπεται να μεταταχθούν!!!!
Δε νομίζω. Περί μετατάξεων οι εκπαιδευτικοί υπάγονται στο νέο νόμο. Περί αποσπάσεων όχι.

12
Αν κατάλαβα καλά όλες οι μετατάξεις προς διοικητικές υπηρεσίες θα γίνεται μέσω του ΕΣΚ. Οι αποσπάσεις σε διοικητικές υπηρεσίες εκτός Υ.Π. θα γίνονται πάλι μέσω ΕΣΚ.
Σωστά

Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών προς διοικητικές ή άλλες υπηρεσίες του Υ.Π. θα γίνονται με τις παλιές διαδικασίες. Οι αποσπάσεις ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ με το παλιό σύστημα.
Σωστά για το πρώτο.
Σωστά και για το δεύτερο, γιατί, όπως το καταλαβαίνω, οι αποσπάσεις ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ δεν εμπίπτουν σε αυτό το νόμο.

Οι μετατάξεις μεταξύ κλάδων πάλι μέσω Υ.Π.
Ναι, γιατί οι μετατάξεις αυτές δεν είναι διοικητικές και κατά συνέπεια δεν πρέπει να εμπίπτουν σε αυτό το νόμο.

13
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 09:19:57 μμ »
Προφανώς πιέστηκαν λόγω χρόνου

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:33:48 πμ »
Αυτο με την ισομερεια στην αναπτυξη των σκελων των  θεματων πως το τεκμηριωνετε? αναφετεται σε σχολικο εγχειριδειο Η' ειναι προταση στους διορθωτες..?
Μπορει καποιος να γραψει για τις συστασεις που δινονται στους διορθωτες..αναλυτικα
Αυτό δεν αναφέρεται πουθενά και φυσικά το μέγεθος ανάπτυξης του κάθε ερωτήματος ποικίλλει ανάλογα με το θέμα. Η οδηγία της 'ισομέρειας' είναι άρχηστη και κυρίως αποπροσανατολιστική.

Σελίδες: 123 ... 142

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 384

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.