Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kos1

Σελίδες: 1234
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Φεβρουάριος 26, 2023, 09:19:41 μμ »
Εγώ ούτε χημικός ούτε βιολόγος είμαι, αλλά θεωρώ αδιανόητο δυο βασικές επιστήμες που συμβάλλουν στην κατανόηση του κόσμου, στην πρόοδο και τον Ορθό Λόγο να μην είναι δίωρες. Είμαι φιλόλογος, δεν θεωρώ την μελέτη τιυ παρελθόντος συντηρητισμό, αλλά δεν κρίνω ως αποτελεσματικό τον τρόπο διδασκαλίας καμίας πτυχής του ελληνικού πολιτισμού ανά τους αιώνες, και σίγουρα θεωρώ υποτιμητική για την όλη ιστορία μας τη στείρα έμφαση στην αρχαιότητα (που ουτωσ ή άλλως δεν οδηγεί και σε καμία εις βάθος κατανόηση αυτού του μεγάλου πολιτισμού). Οπότε δεν με αφορά πόσες ώρες διδάσκονται τα αρχαία με κριτήριο το αν αυτό έχει αντίκτυπο στις θέσεις φιλολογων. Το προσωπικό που έχουμε και ακόμα περισσότερο μπορεί να αξιοποιηθεί δημιουργικά σε άλλου είδους συστήματα κ προγράμματα με μικρά τμήματα για καλύτερη διδασκαλία, υποστήριξη αδύναμων μαθητών κλπ.


+++++++++++++
Αυτος εισαι

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Μέντορας
« στις: Οκτώβριος 08, 2022, 06:35:33 μμ »
Που τον είδες τον φανατισμό; Και λίγα λέει ..
Μας φτύνουν δηλαδή και εσύ θεωρείς ότι βρέχει

Είμαστε ο πιο απαξιωμένος κλάδος του δημοσίου. Μας συμπεριφέρονται και μας πληρώνουνε σαν να είμαστε ανειδίκευτοι παιδοφύλακες, αλλά τα όμως θέλουνε όλα πολυτελείας. Για τους ΠΕ04 που με αφορά άμεσα λόγου χάριν θέλουνε τον μαγκάιβερ πανεπιστήμονα με γνώσεις πάνω σε τέσσερα διακριτά πτυχία. Πέρνω λιγότερα από τον φύλακα όμως
Όσοι περάσατε / μπλέξατε με ΑΣΕΠ ξέρετε ότι είναι ο πλέον δύσκολος γραπτός διαγωνισμός του δημοσίου. Τώρα οι νεοδιόριστοι στο σχολείο μου αραδιάζουν τους τίτλους που χρειάζεται κανείς για να διοριστεί και τον μισθό τους και η κατάσταση είναι για γέλια και για κλάματα μαζί, θα με πείσουνε σε λίγο ότι την έχω και μια χαρά

Τουλάχιστον πέρα από τα καντήλια που τους σέρνει ο κόσμος, για πρώτη φορά φέτος αρχίζουν να γκρινιάζουν πολλοί ανοικτά για το χαρτζηλικάκι που δίνουν για μισθό

Ο κλάδος έχασε τη μεγάλη του ευκαιρία το μάρτη του '20 να ξεβρακώσει αυτά τα λαμόγια. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να παρουσιαστούμε στα σχολεία απαιτώντας να μας παράσχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό να κάνουμε την τηλεκπαίδευση. Πολλοί φοβήθηκαν γιατί βλέπεις αυτή η χούντα το κατέστησε υποχρεωτικό-για εξοπλισμό ούτε λόγος, άλλοι ψήθηκαν ότι πρώτα έρχονται τα παιδιά και πάντα τελευταίοι εμείς, οι ρέστοι γουστάρανε μαθηματάκι χαλαρό από τον καναπέ τους
Θα χάλαγε το σύμπαν, τι θα λέγανε μετά; Οι τεμπέληδες που δεν αγοράζουν οι ίδιοι τον εξοπλισμό τους; Ίσως γινόταν και μια ωραία μεταστροφή της κοινής γνώμης
Έκτοτε η πατρίδα ευγνωμονούσα μας έδειξε πόσο μας υπολογίζει

Ένα μόνο νιώθουν αυτοί, μετράνε τα ψηφαλάκια..Και θέλω να πιστεύω ότι δε θα βρούνε ούτε τα δικά τους σε λίγο καιρό



3
Τώρα θες να σου αναρτήσω την λίστα με την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος στην οποία επιδίδονται τα λαμόγια?

Το σκάνδαλο της cisco δεν σου λέει κάτι; Το ξέχασες;
Η εγκατάσταση στα σχολεία άχρηστων για την διδακτική πρακτική διαδραστικών πινάκων αξίας υπετριπλάσιας του κόστους ενός προτζέκτορα ή τηλεόρασης με την ίδια διδακτική αξία, σου λέει κάτι;
Το πρόσφατο σκάνδαλο υποχρηματοδότησης της ψηφιακής υποδομής του υπουργείου και ανάθεσης  σε ιδιωτικές εταιρίες των ίδιων ακριβώς υπηρεσιών με κόστος 63 εκατομμύριων ευρώ, σου λέει κάτι;
Ο εναγκαλισμός με στοιχεία διεφθαρμένης ελληνικής δικαιοσύνης (την οποία εκπροσωπούν κάποια αναίσχυντα μονομελή πρωτοδικεία), σου λέει κάτι;
Η επιβολή ψευτο-αιρετών εκπροσώπων στον κλάδο μας, με ποσοστό συμμετοχής-αποδοχής στις ψευτοεκλογές κάτω του 5%, σου λέει κάτι;
Οι παρακολουθήσεις πολιτικών αντιπάλων ή ακόμα και εσωκομματικών στελεχών, σου λένε κάτι;
H αθώωση του Χριστοφοράκου της Siemens, χορηγού εταιρίας της οικογένειας Μητσοτάκη, σου λέει κάτι;
Το ότι την στιγμή που τα σχολεία δεν έχουν πετρέλαιο, κάποιο αγοράζουν πανάκριβα έπιπλα στα γραφεία τους, σου λέει κάτι;
H ιδιωτικοποίηση του τομέα της ενέργειας με κρατικοδίαιτες ιδιωτικές επιχειρήσεις που απειλούν με διακοπή ρεύματος στα σχολεία, σου λέει κάτι;

Από που να αρχίσω και που να τελειώσω, οι φασιστικές πρακτικές, η διαφθορά και η κατασπατάληση δημόσιου χρήματος από τα λαμόγια της ΝΔ δεν έχουν τελειωμό!!!

Φυσικά και η ίδια η ψευτο-αξιολόγηση, όπως αυτή εφαρμόζεται, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μονάχα ένας ακόμα τρόπος για να φάνε κάποια λαμόγια τα πακέτα ΕΣΠΑ. Γιαυτό άλλωστε και οι νομοθετημένες δρακόντειες τιμωρίες για όποιον δεν συμμετέχει σε αυτή. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη.

H απεργία (ή η με κάθε εφικτό τρόπο αντίσταση) ενάντια στα λαμόγια της ΝΔ είναι μονόδρομος, για οποιοδήποτε άνθρωπο έχει στοιχειώδη συνείδηση ή έστω στοιχειώδη αξιοπρέπεια.

Που ζεις; Τώρα ήρθες στην Ελλάδα;

https://www.youtube.com/watch?v=gfPeHpO_qCM




+++++++++++++++++++++

4
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Μάιος 05, 2018, 01:36:34 πμ »
επειτα από χρόνια μπερδέματος βγήκε επιτέλους μία εγκύκλιος που αναφέρει με σαφήνεια ποιος προηγείται στην β ανάθεση.

Πλάτωνα δηλαδή σε ένα λύκειο με όλους τους ΠΕ04 φυσικούς, ο παλαιότερος διαλέγει ότι φυσική θέλει και παίρνει Β' ανάθεση μονάχα έτσι ώστε να μη πάρουν οι άλλοι φυσικοί πάνω από 11 ώρες β' ανάθεση? Ακόμα και τότε θα διαλέξει όποια β' ανάθεση θέλει?

5
Πολύ κατατοπιστικός, ευχαριστώ

7
Οικονομικά / Απ: Αποζημίωση Επιτήρησης Πανελληνίων
« στις: Οκτώβριος 19, 2016, 06:20:44 μμ »
Καλησπέρα.

Γνωρίζετε εάν πληρώθηκαν οι επιτηρητές των πανελληνίων για  Α' δδε..?

8
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 02:09:09 μμ »

Λειτουργική Υπεραριθμία σημαίνει κάποιος με Α΄και Β΄Ανάθεση να έχει πλεόνασμα 12 ωρών τουλάχιστον και πάνω..

Δε το κατάλαβα.Δηλαδή κάποιος που ενώ έχει 12 ώρες ή περισσότερες Α' ανάθεση αλλά δε συμπληρώνει το ωράριο του με Β' αναθέσεις, είναι λειτουργικά υπεράριθμος? Ακόμα και εάν του υπολείπεται μία ώρα για να συμπληρώσει ωράριο?
Δηλαδή οι έχοντες οργανική θέση που δε συμπληρώνουν ωράριο προηγούνται των διαθεσιτών όπως και να'χει?

9
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2016, 10:21:49 πμ »
Stellousi
Δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να ορίζει ρητά αυτό που λες. Γιατί σε έβγαλαν; Μήπως έκανε ένσταση κάποιος που προηγούνταν στην τοποθέτηση από σένα πχ υπεράριθμος, διαθεσίτης, αποσπασμένος εντός/εκτός αλλά σε ειδική κατηγορία; Έχει σημασία η απάντηση για να προχωρήσεις σε ένσταση πρέπει να έχεις έννομο συμφέρον (τόχεις) κ να έχει συμβεί "ατασθαλία" σε σειρά τοποθετήσεων, μόρια κλπ.
Πάντως με βάση τα τελευταία φεκ αναθέσεων προηγείται για όλους η συμπλήρωση ωραρίου σε σχολείο.

Καλημέρα.
Μήπως για τη συμπλήρωση ωραρίου προηγούνται όλων οι λειτουργικά υπεράριθμοι ( κάτω από 12 ώρες Α' ανάθεσης) και μονάχα στην ομάδα σχολείων τους ή και σε όμορες και όχι ανεξαιρέτως όλοι όσοι δε συμπληρώνουν ωράριο? Πες μου να ξέρω σε παρακαλώ..

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 25, 2016, 04:41:22 μμ »
Αν αυθαιρετήσουν και διασαλέψουν την σειρά τοποθετήσεων και τα μόρια του κόσμου, λογικά θα πάει η ένσταση σύννεφο.
Αυτό που βλέπω εγώ είναι να κάνουν το εξής μεσοβέζικο: τα πυσδε να μαζέψουν τις προτιμήσεις του κόσμου, να τοποθετήσουν λειτουργικά υπεράριθμους και στη συνέχεια τους διαθεσίτες, να ξεκινήσουν τα σχολεία και στη τελικά τους αποσπασμένους και πρόσληψη αναπληρωτών.
Στην πορεία βέβαια θα προκύπτουν και επιπλέον λειτουργικά κενά, ξέρετε τώρα...

11
Καλησπέρα

1) Ναι, θα έπρεπε να έχουν τοποθετηθεί κι αυτοί...
2) Ξεχρεώνεις όταν υπηρετήσεις μία χρονιά όπου σε ρίξει το πυσδε χωρίς να μετακινηθείς από δική σου βούληση.
Δηλαδή εάν είσαι στη διάθεση του πυσδε και σε τοποθετήσουν κάπου μια χρονιά και εσυ υπηρετήσεις  έχεις καθαρίσει, ας αλλάξεις σχολειο την επομενη χρονια και ας σε τοποθετησουν σε διαφορετικο σχολειο την τριτη χρονια (η περιπτωση μου)

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούνιος 30, 2015, 11:31:44 μμ »
Μια ερώτηση:
Όταν θα δηλώσουμε για τοποθέτηση σε οργανικά κενά, υπάρχει κάποιος νόμος που να περιορίζει τον αριθμό των επιλογών μας?

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Ιούνιος 19, 2015, 01:31:43 πμ »
Το προβλημά μου γιαπωνέζος δεν ήταν αν θα πάρουν οι βιολόγοι μετάθεση.
Ειναι οτι πηραν μετάθεση οι φυσικοί και οι χημικοί σε κενά βιολογίας και γεωγραφίας, με αποτελεσμα στις περιοχές που πάνε η βιολογία να διδάσκεται πάνω από την μισή σε β ανάθεση. Προσεξε! Οχι 10 ωρες β αναθεση. 20 ώρες ο καθένας.
Με αυτό το τροπο που γινοταν και αν επιμενετε θα γινεται, όταν θα γινουν προσληψεις αναπληρωτών δεν θα υπάρχουν κενά βιολογίας και οταν σε 5 10 χρονια ξαναγινουν διορισμοί πάλι δεν θα μεινουν κενα για βιολόγους. Γιατι απο εκεί που εφυγαν αυτοι που πήραν μετάθεση άφησαν μάλλον πραγματικό κενό φυσικής και χημείας. Οπότε καταλαβαίνεις ότι εγινε μετατροπή κενών? και καταλαβαίνεις οτι πρακτικά, στο σχολείο, κατ εξακολούθηση και με δόλο της διοίκησης δεν διδάσκεται ενα μάθημα, πανελλαδικά από τους πτυχιούχους του? αρα απαξιώνεται και το μάθημα και το πτυχίο του? προσπάθησε σε παρακαλώ να το δεις αυτό και πες μου πως το βλέπεις!  Θα σου άρεζε να το κάνουν σε εσένα και στο δικό σου πτυχίο?
Άρα τι μολών λαβέ. Εμείς οι βιολόγοι θέλουμε να ερθουμε, να κάνουμε βιολογία, οχι να κλέβουμε. Αλλά υπάρχει μπροστά μας αυτή η απάτη


Να κάνετε όλες τις αναθέσεις , όπως οι υπόλοιποι κλαδοι, τώρα ο κλάδος ΠΕ04 δε σε βολεύει να είναι εννιαίος? Και τώρα με την αύξηση ωρών στη βιολογία, πολλά νησάκια έχουν το κενό χαρακτηρισμένο βιολόγου μια χάρα και μπράβο σας. Για κάνε ένα τουρ απο μικροκυκλαδονησια να δεις τι εστι βερύκοκο...

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2015
« στις: Νοέμβριος 12, 2014, 08:07:41 μμ »
θενκς αν και δε βλεπω να περνάει τελικά.Μεγάλες αντιδράσεις βλέπω..

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.