Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mariakriti

Σελίδες: 123 ... 5
1
Όποιος αποσπαστεί σε αυτές τις θέσεις, μπορεί να συμμετέχει στις υπηρεσιακές μεταβολές; Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει αν μπορεί να κάνει αίτηση για βελτίωση. Ευχαριστώ

2
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Αύγουστος 31, 2017, 06:09:34 μμ »
7 φιλόλογοι σε ένα σχολείο, αλλά κάποιος θα μείνει μονο Με 4 ώρες. Το πρόβλημα δημιουργειταιε τους τρεις τελευταίους τοποθετηθεντες. Και οι τρεις έχουν κάνει μαζί πράξη ανάληψης στο σχολείο,  αλλα έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικούς χρόνους Πο το πυσδε μέσα στην ίδια χρονιά. Δύο τοποθετήθηκαν μαζί με ρύθμιση υπεραριθμιας και ο τρίτος αργότερα με βελτίωση. Ποιος μένει λειτουργικά υπεραριθμος αν κάνεις δεν επιθυμεί; Ποια παλαιότητα μετράει; Η πράξη ανάληψης ή η απόφαση τοποθέτησης Από το πυσδε; Μπορεί να κριθεί λειτουργικά υπεραριθμος όποιος έχει έρθει με ρύθμιση υπεραριθμιας;

3
Στην ιστοσελίδα του κεκ γράφει κόστος 390€. Ποιο ισχύει τελικά;
http://www.katartisi.gr/seminars/seminars/361-ekpaideusi-ekpaideytwn-enilikwn-rethimno

Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω, ποιο σεμινάριο είναι αποδεκτό να παρακολουθήσει κανείς για να συμμετάσχει στις επόμενες εξετάσεις; Για παράδειγμα τα εξ αποστάσεως του πανεπιστημίου Αθηνών είναι δεκτά; Πού μπορεί να το βρει κανείς αυτό;

https://elearn.elke.uoa.gr/show_programs.php?catID=all&prID=611


Καλή χρονιά και καλά αποτελέσματα εύχομαι.

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Αύγουστος 03, 2016, 08:32:18 μμ »
Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας. Το αυτό ισχύει και για τους αναφερόμενους εκπαιδευτικούς της προηγούμενης παραγράφου 3 δ που διατίθενται ή αποσπώνται σε άλλες σχολικές μονάδες κατά τις κείμενες διατάξεις.

Έχω βρει αυτό, αλλά ήθελα να το επιβεβαιώσω

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Αύγουστος 03, 2016, 08:19:38 μμ »
Κρίθηκα οργανικά υπεράριθμη και τοποθετήθηκαν σε νέα οργανική εντός της ομάδας στην οποία ανήκει το σχολείο μου. Μπορώ να λάβω τώρα μέρος και στη διαδικασία των βελτιώσεων που ακολουθεί;

6
Κάνανε ένα copy paste στις οδηγίες για τη διδακτέα ύλη, μας "πέταξαν" και την τράπεζα και μετά...το χάος..
Μας αφήνουν να κάνουμε υποθέσεις για τις ερωτήσεις, το είδος....ωραίο το νέο σύστημα... ::)

7
Νομίζω ότι όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τη λογοτεχνία της β'.

Εγώ έχω καταλάβει ότι η διδακτέα ύλη πρέπει να αντληθεί αποκλειστικά από το σχολικό εγχειρίδιο.

Ανοίγοντας μερικά θέματα της τράπεζας καταλαβαίνω ότι προσπαθούν να μείνουν κοντά στο είδος των ερωτήσεων με τις οποίες εξεταζόταν το μάθημα προ τράπεζας,απλά έχουν αλλάξει τη μοριοδότηση της κάθε ερώτησης.

Δηλ.

Μία ερώτηση γραμματολογική (συγγραφέας, εποχή του στοιχεία που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα απ' το κείμενο)
Μία ερώτηση για δομή, εκφραστικά μέσα και τρόπους, υφολογική διερεύνηση, αφηγηματικές λειτουργίες, επιλογές του δημιουργού σε διάφορα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης (με δύο υποερωτήματα).

Η τρίτη ερώτηση που περιμένουν από εμάς θα είναι η κλασική μάλλον του σχολιασμού, σύντομης ανάπτυξης χωρίων του κειμένου.
Η τέταρτη τώρα είναι ένα μυστήριο για μένα καθώς, ως γνωστόν, είναι αυτή με το σχολιασμό αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου που σημαίνει ότι τα παιδιά θα έχουν να διαχειριστούν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων δύο άγνωστα κείμενα (της τράπεζας και το παράλληλο το δικό μας) και ότι εμείς θα πρέπει να βρούμε ένα σχετικό παράλληλο κείμενο μέσα σε πόση ώρα από τότε που θα κληρωθούν τα θέματα;

Είναι δυνατόν ρε παιδιά να συμβαίνει αυτό;
Σκέφτομαι κάτι λάθος;


8
Νεοδιόριστοι / Απ: Μονιμοποίηση εκπαιδευτικών
« στις: Νοέμβριος 12, 2014, 02:36:46 μμ »

9
Σχολική ζώνη / Απ: Νομότυπο αλλά απάνθρωπο….
« στις: Οκτώβριος 28, 2014, 06:18:14 μμ »
Συνάδελφε, δεν μπορείς να βρεις συναδέλφους να μετακινείστε όλοι μαζί;;
Στο λέω γιατί εγώ έτσι μετακινούμαι από τότε που ασχολήθηκα με την εκπαίδευση. Πάντα τοποθετούμαι ή υπηρετώ πολύ μακριά απ'το σπίτι μου.
Έχει πολλά μειονεκτήματα...αλλά συμφέρει οικονομικά και σε ξεκουράζει από την οδήγηση κάθε μέρα.

10
Άδειες / Απ: Άδεια για παρακολούθηση σχολικής προόδου
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2014, 04:29:36 μμ »
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που έχουν τέκνα στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δικαιούνται να απουσιάζουν από την εργασία τους μέχρι τη συμπλήρωση τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών, για να επισκέπτονται το σχολείο των παιδιών τους, με σκοπό την παρακολούθηση της σχολικής τους επίδοσης (άρθρο 9 του Ν1483/1984 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 6 του Π.Δτος 193/1988). Η άδεια αυτή είναι με αποδοχές και χορηγείται στον ένα από τους δύο γονείς. Αν και οι δύο γονείς είναι δικαιούχοι, αποφασίζουν με κοινή συμφωνία και υπεύθυνη δήλωση στην υπηρεσία τους, κάθε φορά, ποιος από τους δύο θα κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος και για πόσο χρονικό διάστημα, που πάντως η συνολική διάρκειά της δεν μπορεί να υπερβεί σε διάρκεια τις τέσσερις (4) ημέρες και για τους δύο γονείς.

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD
 

11
Συνάδελφοι, υπάρχει κανείς που να παρακολουθεί μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στις Επιστήμες Αγωγής από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου;
Να μας πει εντυπώσεις και κάποιες πληροφορίες.

12
Λογοτεχνία Γυμνασίου : Φ. Κάφκα Ποσειδώνας
Λογοτεχνία Λυκείου : Κ. Ταχτσή Τα ρέστα
Ιστορία Λυκείου : Β' παγκόσμιος και ατομική βόμβα
Λογοτεχνία Λυκείου : Αναγνωστάκης Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μ.Χ.
Γλώσσα Γυμνασίου : ενότητα 1η, Β1 παρακτική και υποτακτική σύνδεση των προτάσεων
Αρχαία Γυμνασίου : Ανθολόγιο Φιλοσοφικών κειμένων, διαθεματική εργασία για το Θάνατο και τον Πόλεμο

13
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 27, 2014, 11:40:13 μμ »
ισχύει αυτό που έγραψα, στην παραπάνω περίπτωση υπεράριθμος χαρακτηρίζεται αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια, έτσι ορίζει το άρθρο 14 του πδ 50/96 όπως τροποποιήθηκε από το πδ 100/97.
Ευχαριστώ πολύ !!

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014
« στις: Μάιος 26, 2014, 07:39:03 μμ »
Συνάδελφοι, δεν είναι σαφές τελικά : δυο συνάδελφοι της ίδιας ειδικότητας με οργανική στο ίδιο σχολείο επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, ποιος κρίνεται;
Ο αρχαιότερος τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα ή αυτός με τα περισσότερα μόρια μετάθεσης;
Τυχαίνει ο αρχαιότερος τοποθετηθείς να μην έχει πάντα τα περισσότερα μόρια μετάθεσης !!!

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.