Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 123 ... 121
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 03:17:38 μμ »
Στα αλήθεια υπάρχει χειρότερος κλάδος σε προσλήψεις από αυτών των φιλολόγων και θεολόγων; Με ποια λογική να πάει ένα παιδί να σπουδάσει φιλόλογος; Σαν την άλλη στον Εύοσμο που δουλεύει ανασφαλιστη σε φροντιστήριο στα 42 της χωρίς ούτε 1 ένσημο;
Κοινωνιολόγοι, γαλλικής και γερμανικής γλωσσας, εικαστικών, θεατρολόγοι και ένα σωρό άλλες ειδικοτητες που διορίζονται με το σταγονόμετρο…

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 03:14:16 μμ »
Θα ήθελα να αναφερθώ στις ειδικές κατηγορίες,
μιας κι έχω συνάδελφο στην κατηγορία αυτή.
Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν είναι δα και τόσοι πολλοί.
Επίσης όταν κάποιος έχει μεγάλα προβλήματα υγείας,
καλά κάνει και παίρνει μετάθεση. Την υγειά μας να έχουμε
κι ας παίρνουν οι άνθρωποι μετάθεση να βρισκονται
κοντά στα νοσοκομεία και να έχουν την περίθαλψη
που τους πρέπει.
Πρώτα από όλα να είμαστε Άνθρωποι.
Καλό μεσημέρι!!!
Αυτοί που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες παίρνουν πάντα αποσπαση, δεν υπάρχει λόγος (ειδικά οι πολύτεκνοι) να παιρνουν μετάθεση παρακάμπτοντας τους υπόλοιπους . Έτσι κι αλλιώς κάθε χρόνο κοντά στο  σπίτι τους υπηρετούν

3
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 10:15:20 πμ »
Κατά καιρούς έχει γίνει κατάχρηση αδειών ειδικού τύπου από συναδέλφους, πράγμα που αναγκάζει πολλές φορές την υπηρεσια να ζητάει πρόσθετα δικαιολογητικά. Τα πρώτα χρόνια πχ που η προσπάθεια εξωσωματικής έδινε δικαίωμα απόσπασης, είχαμε γεμίσει στο γραφείο βεβαιωσεις κέντρων εξωσωματικής από παντρεμένους που είχαν ήδη παιδιά και από συναδέλφισσες ανύπαντρες (κανεις δεν μπορούσε ή είχε το δικαίωμα να τις αμφισβητήσει) και για αυτό πλέον μπήκαν κάποιες δικλείδες από το υπουργείο. Όταν ζήτησε ο σύζυγος μου πολυήμερη αναρρωτική  λόγω οσφυαλγίας του ζητήθηκε η μαγνητική που επιβεβαίωνε τους λόγους που ανέφερε ο ορθοπαιδικος

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 01:08:18 μμ »
Πάντως γενικά ο τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζεται το υπουργείο τις ειδικές κατηγορίες δημιουργεί πάρα πολλές στρεβλώσεις και μπορεί να δημιουργήσει τεράστιες αδικίες σε όλους του υπόλοιπους.

Κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε να δίνονται μεταθέσεις σε ειδικές κατηγορίες όταν δεν υπάρχουν κενά και φυσικά όταν δίνεται η μετάθεση να αφαιρείται το κενό στη ροή μετά και για τους υπολοίπους. Επίσης επειδή μιλάμε για μεταθέσεις που επιφέρουν μια διά βίου αλλαγή στην υπηρεσιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών, δεν θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται π.χ. οι πολύτεκνοι.

Φανταστείτε το πρώτο παιδί μιας οικογένειας πολυτέκνων να είναι 17 ετών και λόγω αυτού να πάρει μετάθεση στα Ιωάννινα κάποιος με 50 μόρια, όταν η βάση για τους υπόλοιπους είναι 150. Και την επόμενη χρονιά που το παιδί θα ανηλικιωθεί να πάψει να είναι ειδική κατηγορία. Θα έχει όμως κατοχυρώσει τη θέση του στην περιοχή αυτή μέχρι τη σύνταξη, στερώντας την από κάποιον άλλο που μπορεί να βρίσκεται μια δεκαετία στα νησιά.

Και μιλάω μόνο για μετάθεση φυσικά. Οι αποσπάσεις καλό είναι να δίνονται ακόμα και χωρίς κενά σε αυτά τα άτομα, καθώς τη δεδομένη στιγμή έχουν μια διαπιστωμένη δυσκολία να υπηρετήσουν στον τόπο της οργανικής τους. Εφόσον όμως μια πάθηση ή η πολυτεκνία εγγυάται πάντα 100% απόσπαση στο σπίτι τους, τότε νομίζω πως είναι λάθος αυτή η λογική να μεταφέρεται και στις μεταθέσεις.
Πολύ σωστά θέτεις το ζήτημα!

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάρτιος 24, 2024, 10:49:39 πμ »
Κατάλαβα τι εννοεί, αλλά εστίασα στο ότι δεν "τρώει" η ειδική κατηγορία κενό μετάθεσης. Νομίζω παλιότερα έπρεπε να υπάρχει κενό για να μετατεθεί και η ειδική κατηγορια. Αν δεν εφαρμοζόταν αυτή η πολιτική μόνο οι ειδικές κατηγορίες θα έπαιρναν μετάθεση σε νομους με πολύ λίγα κενά. Κάτι είναι και αυτό. Κοινώς καλύτερα στην περιοχή συμφερόντων σου στη διάθεση πάρα μακριά χωρίς να μπορείς να πάρεις μετάθεση. Το πόσο δίκαιο ή άδικο είναι δεν το κρίνω, απλά δέχομαι ότι οι ειδικές κατηγορίες προηγούνται.
Μακροπρόθεσμα η ειδική κατηγορία τρώει κενο μετάθεσης γιατί δημιουργεί υπεραριθμίες στην περιοχή, οι οποίες με τη σειρά τους εξαφανίζουν τα κενα μεταθεσεων. Οι μεταθεσεις μιας χρονιάς  μιας δεκάδας ειδικών κατηγοριων στην Θεσσαλονικη στα τέλη του 2000 μπλόκαρε τις μεταθεσεις καθηγητών Γαλλικων για σχεδόν μια δεκαετια

6
https://www.esos.gr/arthra/87369/teli-martioy-me-arhes-aprilioy-oi-metatheseis-ekpaideytikon-pe
Του αιρετού στο ΚΥΣΠΕ  Νίκου Φασφαλή

Θέλω να σας ενημερώσω ότι οι Μεταθέσεις των συναδέλφων Εκπαιδευτικών της Π.Ε θα ολοκληρωθούν τέλος Μαρτίου ή τις πρώτες μέρες του Απρίλη 2024.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στην πρόθεση του Υπουργείου, όπως μας ανακοινώθηκε στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ,να υλοποιήσει το αίτημά μας να συμπεριληφθούν στον υπολογισμό των κενών και οι νέες οργανικές θέσεις όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων!

Ως Αιρετός εκπρόσωπος του Κλάδου θεωρώ ότι η εξέλιξη αυτή θα αποτελέσει με την υλοποίησή της, πέρα από την προσωπική ικανοποίηση που νιώθω για τη συμβολή μου,  δικαίωση της θέσης του Κλάδου για τη νομοθέτηση των νέων οργανικών θέσεων για όλους.

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 13, 2024, 06:29:15 μμ »
Ρωταω για λογαριασμο συναδελφου, εγω διοριστηκα περυσι ως ΠΕ70. Φετος λογικα ο θεσεις των δασκαλων δεν θα ειναι καπου στις 900-1200 θεσεις? Και νομιζω θα ξαναδωσει θεσεις διοριστεων στην Αθηνα, στην οποία και λογικα μονο Αθηναιοι θα πανε διοτι το 1 μοριο τη χρονια για εναν ξενο δεν ειναι τιποτα.
Εγω ευτυχως ηρθα σε δυσπροσιτο και παιρνω 10 μορια τη χρονια.
Και οι μη Αθηναιοι θα πανε προκειμενου να διοριστουν

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 08:03:51 μμ »
Αν πας εδω
https://diavgeia.gov.gr/search?advanced=true
και γραψεις στο πλαισιο αναζητησης "Διάθεση εκπαιδευτικών κοινών ειδικοτήτων " θα βρεις χιλιάδες τετοιες αποφασεις.
Ενδεικτικα
https://diavgeia.gov.gr/doc/60%CE%9E%CE%A34653%CE%A0%CE%A3-%CE%A322?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A9%CE%92346%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%997%CE%91?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%921%CE%A44653%CE%A0%CE%A3-2%CE%94%CE%91?inline=true

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%A3%CE%A9%CE%A146%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%92%CE%A5%CE%9F?inline=true
https://diavgeia.gov.gr/doc/669%CE%A446%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%A9%CE%920?inline=true
Σε ολες αναγραφονται οι διαταξεις
" ...της περ. α΄της παρ. 5 του άρθρου 25 του Ν. 4203/2013 (ΦΕΚ 235, Α΄), όπως
αντικαταστάθηκε με την περ. α΄ της παρ. 5 του άρθρου 33 του Ν. 4386/2016 (ΦΕΚ83, Α΄)και
στη συνέχεια αντικαταστάθηκε με τη παρ. 8 του άρθρου 10 του Ν. 4452/2017 "

βασει των οποιων συνεδριαζει απο κοινου το πυσπε/πυσδε για να διαθεσουν εκατερωθεν εκπαιδευτικους.

Κανονικα η συνεδριαση αυτη γινεται τη  πρωτη βδομαδα σεπτεμβρη. Εννοειται πως δεν πηγαινεις στο διπλανο γυμνασιο για να ζητησεις ωρες, αλλα πηγαινεις τις πρωτες μερες σεπτεμβρη στον προισταμενο εκπαιδευτικων θεματων για να ρωτησεις εαν προτιθενται να κανουν τετοιες διαθεσεις και αν δε δεις θετικη διαθεση στελνεις γραπτο αιτημα και το οποιο δεσμευει διαφορετικα τους αρμοδιους
Το ξερω οτι γινεται σε διαφορους νομούς. Εγω σου μιλησα για τον συγκεκριμενο νομό όπου, οταν υπαρχουν κενα, ακομα και οταν τα ζητανε συναδελφοι, καλούν αναπληρωτες. Το θεμα εχει αναφερθει παλιοτερα και στους συμβουλους των ειδικοτητων. Απο την δευτεροβαθμια διατιθονται ευκολα στην πρωτοβαθμια, το αντιθετο ειναι δυσκολο αν και υπαρχουν αρκετοι συναδελφοι που θα ηθελαν να συμπληρωνουν ετσι το ωραριο τους

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 09, 2024, 01:03:57 μμ »
τα πυσδε και πυσπε στο πρωτο δεκαημερο σεπτεμβριου θα πρεπει να συνεδριασουν απο κοινου για να διατυπωσουν τις εκατερωθεν αναγκες διαθεσης κοινων ειδικοτητων και στη συνεχεια να αναρτησουν στη σελιδα τους σχετικη προσκληση προς τους εμπλεκομενους εκπαιδευτικούς. Στη δδε που υπηρετω γινεται αυτη η διαδικασια.  Σε οποια διευθυνση δε συμβαινει θα μπορουσαν οι θιγομενοι εκπκοι να στειλουν ενα γραπτο αιτημα με τις σχετικες διαταξεις που επιτασσουν την κοινη συνεδριαση για τη διαθεση κοινων ειδικοτητων απο τη μία βαθμια στην αλλη
Στη Θεσσαλονικη πάλι είχαν γεμίσει αναπληρωτές τα σχολεία από αρχές Σεπτεμβρίου. Στις 6/9 που πήγα να ζητήσω τις ωρες ειδικότητας μου στο διπλανό γυμνασιο της οργανικής μου, είχε ήδη δοθεί…Δεν βγαίνει ποτέ πρόσκληση κάλυψης κενών από πρωτοβαθμια σε δευτεροβάθμια, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις σε πε86, όσο κι αν το ζητάμε χρόνια τωρα, κατά παράβαση των όσων αναφέρεις πιο πανω

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 08, 2024, 11:56:44 μμ »
Γιατί το σημερινό καθεστώς βοηθάει τις ειδικότητες στο να συμπληρώνουν το ωράριο τους σε ένα μόνο σχολείο (ή έστω στον μικρότερο δυνατό αριθμό σχολείων). Σκεφτείτε το κλασσικό 6/θέσιο δημοτικό: σε σχεδόν όλα τα οργανικά 6/θέσια δημοτικά υπάρχει συστημένη από μια θέση ΠΕ06 και ΠΕ11.
Οι απαιτούμενες όμως ώρες διδασκαλίας είναι μόνο 16 για καθένα από τους κλάδους αυτούς. Οπότε το ωράριο των εκπαιδευτικών αυτών συμπληρώνεται κυρίως με ώρες στο ολοήμερο, με εργαστήρια δεξιοτήτων, με γραμματειακή υποστήριξη ή εφόσον υπάρχει όμορο σχολείο χωρίς οργανικά ανήκοντα συνάδελφο τους, με διάθεση κάποιων ωρών σε αυτό (στους ΠΕ06 πλέον και σε νηπιαγωγεία). Και όλο αυτό ήταν εφεύρεση του ΣΥΡΙΖΑ για να περικόψει χιλιάδες θέσεις δασκάλων, όταν τα οικονομικά ήταν σφιχτά, μοιράζοντας ουσιαστικά το ολοήμερο σε όλες τις ειδικότητες και τροποποιώντας με τέτοιο τρόπο το ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να υπάρχουν σημαντικά πλεονάσματα ωρών που θα αξιοποιούνταν για τη στελέχωση του ολοημέρου.

Με την πρότασή σας αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει και οι συνάδελφοι αυτοί θα πρέπει να κάνουν τουρ σε περισσότερα του ενός σχολεία, καθώς δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν το ωράριό τους με β' ανάθεση, γιατί το ολοήμερο και τα εργαστήρια θα έχουν καταληφθεί εξ ολοκλήρου απο τους δασκάλους. Στις υπόλοιπες μάλιστα ειδικότητες που έχουν ακόμα λιγότερες ώρες διδασκαλίας το πρόβλημα θα είναι εντονότερο. Θα πείτε βέβαια και γιατί να μην συμπληρώνουν στη δευτεροβάθμια (αν υπάρχει όμορο σχολείο); Ε ρωτήστε τους ίδιους να σας απαντήσουν...
Πολλοί γυμναστές συμπληρωνουν ωραριο σε δυο σχολεία και ακόμα περισσότεροι αγγλικών μετακινούνται σε δυο και τρία νηπιαγωγεία εκτός από το σχολείο της οργανικής τους. Το γιατί δεν συμπληρώνουμε στη δευτεροβάθμια ενώ το ζητάμε συνέχεια και στη θέση μας παίρνουν αναπληρωτές, θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις τους διευθυντές Αθμιας και βθμιας…

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 08, 2024, 09:49:37 μμ »
Αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι ουσιαστικά το πως λειτουργεί το ενιαίο τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο.

Και για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου γιατί, ενώ είμαι δάσκαλος, στα προηγούμενα μηνύματα πήρα το μέρος των ειδικοτήτων που διδάσκουν στο δημοτικό (χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποιο feedback από αυτούς: μάλλον δεν κατάλαβαν τι καταστροφικές συνέπειες θα είχαν αυτά που προτείνατε για τις ειδικότητες):

Ναι, αυτό που πρότειναν οι oliver και anpath86 θα ήταν εφαρμόσιμο αν είχαμε τις εξής αλλαγές στο ισχύον ωρολόγιο πρόγραμμα και πηγαίναμε ουσιαστικά στην προ Ν. Φίλη εποχή (διατηρώντας βέβαια τη δυνατότητα ύπαρξης ολοημέρου σε όλες τις υφιστάμενες σχολικές μονάδες).

Αυτό θα γινόταν πολύ εύκολα, αν απλώς κόβαμε 5 από τις 10 ώρες των ειδικοτήτων στην Α' και Β' Δημοτικού (σίγουρα οι 2 θα ήταν τα αγγλικά που μπήκαν χωρίς κανένα παιδαγωγικό επιχείρημα έτσι και αλλιώς σε αυτές τις τάξεις), οπότε τα παιδιά θα σχολούσαν στο 5ωρο και θα φοιτούσαν προαιρετικά από τις 12.35 έως τις 13.15 στο ολοήμερο πρόγραμμα (όπως πριν το 2015). Αυτό θα είχε ως συνέπεια το εβδομαδιαίο ωράριο του ολοημέρου να γίνει 20 ώρες και να απαιτείται ένας πλήρης δάσκαλος για τη λειτουργία του όπως παλιά (και θα γινόταν εξαιρετική δουλειά με τη μελέτη των παιδιών στο ολοήμερο όπως γινόταν όντως κάποτε, γιατί 1 ολόκληρη ώρα θα αφιερωνόταν μόνο στα παιδιά της Α' και της Β'). Αν το μέτρο αυτό συνδυαζόταν μάλιστα με την επιστροφή του 7ωρου στην Ε' και Στ' Δημοτικού έστω για 2 μέρες (που είναι απαραίτητο κιόλας αν κρίνουμε ότι τα μαθηματικά διδάσκονται μόνο 4 ώρες και η γεωγραφία 1 στις τάξεις αυτές, εντελώς δυσανάλογα με την υφιστάμενη διδακτέα ύλη), τότε θα εξαλειφόταν σχεδόν εντελώς η ανάγκη για συμπλήρωση του ωραρίου των δασκάλων του πρωινού, στα περισσότερα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Και αυτό το σενάριο θα στερούσε πάρα πολλές ώρες από τις ειδικότητες στο δημοτικό (εξαφανίζοντας την ανάγκη για σύσταση νέων που υπάρχει με το υφιστάμενο ωρολόγιο πρόγραμμα, ίσως πλην ΠΕ08, ΠΕ86), θα εκτόξευε τις ανάγκες σε δασκάλους (άρα θα συνέφερε απόλυτα τον κλάδο μου που δεν θα έχανε οργανικές, αλλά θα κέρδιζε) και θα καθιστούσε την εφαρμογή αυτών που προτάθηκαν από oliver και anpath86 αρκετά πιο εύκολα εφαρμόσιμη, γιατί τότε όντως κάθε τμήμα πρωινού και ολοημέρου θα ισοδυναμούσε με 1 δάσκαλο και οι υπόλοιπες ειδικότητες θα υπολογίζοταν με τον τύπο που πρότειναν. Ποια όμως είναι άραγε η γνώμη των ειδικοτήτων που εργάζονται στο δημοτικό επ' αυτού;
Για τους Γαλλικων/ γερμανικών δεν θα είχε καμία διαφορα. Αν οι δυο τελευταίες τάξεις έκαναν επτάωρα όπως παλιά, θα φτιάχναμε πιο εύκολα πρόγραμμα γιατί μετακινούμαστε σε πολλά σχολεία πολλές φορές και μέσα στο διαλειμμα. Οι οργανικές μας δεν εξαρτώνται από το ολοήμερα, μόνο από τα τμήματα ξένης γλωσσας που βγαίνουν σε κάθε διευθυνση

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 04:48:21 μμ »
Ναι, αλλά στην πρωτοβάθμια δε μειώνονται τα οργανικά κενά με τη λειτουργική μείωση των τμημάτων.

Για να αλλάξει η οργανικοτητα του σχολείου απαιτείται απόφαση δημοτικού συμβουλίου, που δεν βγαίνει ποτέ.
Ακόμα κι αν δεν καταργηθούν οι ανύπαρκτες επι της ουσίας οργανικές, αυξάνεται ο αριθμος των λειτουργικά υπεράριθμων που περιφέρονται απο σχολείο σε σχολείο κάθε χρονιά

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Φεβρουάριος 18, 2024, 10:30:06 πμ »
Πράγματι, αν εξετάσει κάποιος τα στοιχεία γεννήσεων από την ΕΛΣΤΑΤ για τα τελευταία 30 χρόνια, θα διαπιστώσει ότι ο αριθμός των μαθητών στο Γυμνάσιο έπιασε "κορυφή" το 2022-2023, οπότε στην Α+Β+Γ Γυμνασίου πήγαιναν οι γεννηθέντες το 2010+2009+2008, δηλ. 351.001 (Σ.Σ. ναι, υπάρχουν και μαθητές που επανέλαβαν το Νηπιαγωγείο ή "έμειναν" σε κάποια Τάξη του Δημοτικού και πήγαν σε μεγαλύτερη ηλικία στο Γυμνάσιο, αλλά η γενική εικόνα είναι αυτή).

Πρώτο "χτύπημα" στη Δευτεροβάθμια υπήρξε φέτος στο Γυμνάσιο. Εισήλθαν αυτοί του 2011, ενώ αποφοίτησαν αυτοί του 2008. Αποτέλεσμα : -11.874
Το 2024-2025 θα εισέλθουν αυτοί του 2012, ενώ θα έχουν αποφοιτήσει αυτοί του 2009. Αποτέλεσμα : -17.562
Το 2025-2026 θα εισέλθουν αυτοί του 2013, ενώ θα έχουν αποφοιτήσει αυτοί του 2010. Αποτέλεσμα : -20.632
Το 2026-2027 θα εισέλθουν αυτοί του 2014, ενώ θα έχουν αποφοιτήσει αυτοί του 2011. Αποτέλεσμα : -14.279
Δηλ. το 2026-2027 ο αριθμός των μαθητών στο Γυμνάσιο θα είναι -64.347 σε σχέση με το 2022-2023
Αυτή είναι μια μείωση περίπου 20% των μαθητών, η οποία εκτιμώ ότι θα επηρεάσει περισσότερο τα αστικά κέντρα. Ο λόγος είναι ότι οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό προκύπτουν από τα Τμήματα. Σε ένα μικρό Γυμνάσιο με 20 μαθητές ανά Τάξη, ακόμα και 50% να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών, πάλι ένα Τμήμα θα έχει σε κάθε Τάξη. Μία αντίστοιχη μείωση του μαθητικού δυναμικού σε Γυμνάσιο μεγάλου αστικού κέντρου, θα οδηγήσει σε απώλεια πολλών Τμημάτων.
Εμφανής η μείωση και στα δημοτικά. Στα σχολεία που ανηκω πριν 5 χρόνια υπήρχαν τρία τμήματα Ε και Στ ταξης. Εδώ και δυο χρόνια υπάρχουν μόνο δυο και σε κάποια από αυτα τα σχολεία με μεγάλη δυσκολία φέτος οριακά δημιουργήθηκε δευτερο τμημα Α ταξης

Σελίδες: 123 ... 121

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 300
Σύνολο: 301

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.112 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.