Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - typos72

Σελίδες: 123 ... 38
1
1. Προσλήψεις στο Δημόσιο γίνονται πλέον με την έγκριση του εκάστοτε Υπουργού (π.χ. Παιδείας) εφόσον συμφωνήσουν το Υπ. διοικητικής Μεταρρύθμισης και το Οικονμικών σωστά;

Δες λοιπόν το παρακάτω και πες μου γιατί το Κράτος συμφωνεί με το παρακράτος

http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/diorismoi-neodioristoi-ekpaideytikoi/607-egkyklios-diorismwn-devterovathmias.html

2. Αυτοί που βγήκαν σε διαθεσιμότητα δεν βγήκαν λόγω τρόπου πρόσληψης αλλά επειδή καταργήθηκε ο κλάδος...που ως γνωστό από το Σύνταγμα χωρίς οργανικής δεν είσαι Δ.Υ. Δεν λέει, ακόμα τουλάχιστον, το Σύνταγμα ότι χωρίς οργανική άμα είσαι του ΑΣΕΠ μένεις.

3. Την αξιολόγηση θα την κάνουν Διευθυντές και Σύμβουλοι Εκπαίδευσης που μάλλον πλειοψηφικά δεν έχυν διοριστεί με ΑΣΕΠ. Επίσης τα κριτήρια αξιολόγησης θεωρητικά είναι πως αποδίδεις στην δουλειά σου και όχι πως μπηκες.

4. Οταν λες ότι κάποιος συμφώνησε και δεν έχεις στοιχεία τότε μάλλον θεωρήσε συκοφάντης. Και καλά να το κάνεις ανώνυμα μέχρι ενός σημείου. Φαντάσου να το κάνεις επώνυμα εντός Δικαστηρίου....

ΥΓ. Ευχομαι να έχεις ακλόνητα στοιχεία για να κερδίσεις την μάχη σου.
H χώρα πτώχευσε ακριβώς γιατί το κράτος συμπεριφέρεται ως παρακράτος.Αλλά για όλα υπάρχει ένα τέλος και τέλος είναι τώρα:τα δανεικά τέλειωσαν,οι δικαστές σταμάτησαν να κάνουν τα στραβά μάτια και τα βύσματα που θέλουν διορισμό είναι περισσότερα απο αυτά που διόρισες!!!

2
Ποιο παρακράτος και ποιος θα το ξηλώσει;
Επίσης όλο συμφωνίες βλέπω αλλά από ντοκουμέντα και αποδείξεις τίποτα....
Και ξέρεις στο Δικαστήριο καλό το λέγειν αλλά πρέπει να αποδείξουμε και τίποτα...
Προφανώς τα δικαστήρια κερδίζονται με αποδείξεις.Γι αυτό τις εκπλήξεις τις κρατάς για κει,δεν τις εμφανίζεις όπου να ναι.Οπότε,αν κερδίζεις δίκες,τότε καταλαβαίνεις πως αποδείξεις υπάρχουν,αλλά δεν παρουσιάζονταιδημόσια.Σόρρυ,αλλά όταν τα βάζεις με το παρακράτος του Παιδείας,δεν εμφανίζεις τα όπλα σου!

3
Η ΟΛΜΕ προσέφυγε στο ΣτΕ κατα της διαθεσιμότητας με το ισχυρό μεν επιχείρημα πλην δικοπο μαχαιρι, οτι τέθηκαν οι κλάδοι σε διαθεσιμότητα χωρίς αξιολόγηση. Και γω πάντως εκτιμώ οτι θα χαθεί η δική της διαθεσιμοτητας βλέποντας και τι έγινε με την ερτ και δε νομιζω οτι διαφορετικός χειρισμός της ΟΛΜΕ θα είχε καλύτερα αποτελεσματα.
Υποθέτω η συμφωνία της ΟΛΜΕ με τη Χριστοφιλοπούλου αφορα την παράταση της μεταβατικής περιόδου
Πατριώτη,η υπόθεση της διαθεσιμότητας 'κάηκε' απο την ολμε για να κερδηθεί αυτή της αξιολόγησης.Οι ψήφοι των διαθεσίμων είναι λίγοι για να σε στείλουν στην ευροβουλή,αλλά οι ψήφοι όσων δεν θέλουν αξιολόγηση είναι πολλοί και ο μισθός του ευροβουλευτή μεγάλος!!!
Τώρα,για τα όσα λές για την αξιολόγηση,συμφωνώ μερικώς.Η υπόθεση δύσκολα κερδίζεται,αλλά το κυριότερο δεν είναι αυτό.Το πρόβλημα είναι πως απαντάς στο ερώτημα για το πως γίνονταν τόσα χρόνια οι επιλογές στελεχών εκπαίδευσης;Αυτό είναι η αρχή,καθώς το παρακράτος του Παιδείας πάει πλέον για ξήλωμα και πολλοί έχουν αρχίσει να φοβούνται μήπως έρθει η ώρα της ποινικής πλέον δικαιοσύνης.Ειδικά αυτά τα τρομερά "συμπληρωματικά ποσοστά του ασεπ" πολύ τα ψάχνουν!

4
Μετα την ανακοινωση για την υποτιθεμενη ολοκληρωση της διαπραγματευσης με τους τροϊκανους, εγινε η εξης επισημανση:

Ορισμενες πτυχες της συμφωνιας που η συγκυβερνηση κρατα ως επτασφραγιστο μυστικο ειδαν το φως της δημοσιοτητας χθες. Στο δημοσιευμα δε γινεται ευθεια αναφορα στους εκπαιδευτικους, αλλα ειναι παγκοινως γνωστο οτι η συγκεκριμενη κυβερνηση εχει εγγραψει την παιδεια και τους εκπαιδευτικους στους ηδονοπαιδοσπορους αδενες της, αφου το υπουργειο Παιδειας πρωτο εσυρε το χορο με τις διαθεσιμοτητες των συναδελφων της επαγγελματικης εκπαιδευσης και των σχολικων φυλακων, προκαθοριζοντας με τον τροπο αυτο τη στρατηγικη της στο θεμα των απολυσεων στο Δημοσιο και για το μελλον:

Ατομικοί μισθοί και... μονιμότητα απολύσεων!

Τη διατήρηση μόνιμου μηχανισμού απολύσεων μέσω διαθεσιμότητας στο Δημόσιο και μετά το 2015, που θα λειτουργεί ταυτόχρονα με το πρόγραμμα κινητικότητας επιβεβαιώνει το επικαιροποιημένο Μνημόνιο κυβέρνησης και τρόικας για τον δημόσιο τομέα, διαψεύδοντας πλήρως τις πρόσφατες διαβεβαιώσεις του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη ότι δεν θα υπάρξουν άλλες διαθεσιμότητες, δηλαδή απολύσεις, στον δημόσιο τομέα.

http://www.avgi.gr/article/2335123/atomikoi-misthoi-kai-monimotita-apoluseon-
Χριστός Ανέστη.DAMIEN,γιατί μπερδεύεσαι με μνημόνια και δημοσιεύματα;Όταν ο κ.Μητσοτάκης θα έχει εντός 15νθήμερου δικαστική απόφαση για την διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών,γιατί να κάνει απολύσεις μέσω μνημονίου;Προφανώς,για άλλη μια φορά δεν έγινε κατανοητό γιατί κατέκρινα την ΟΛΜΕ.Η αντιφατική της συμπεριφορά στο ΣτΕ έχει ως επίπτωση να χαθεί η δίκη για την διαθεσιμότητα,αλλά όχι για όλους όσους προσέφυγαν.Οι διαθέσιμοι ασεπίτες θα δικαιωθούν αυτή την φορά και οι υπόλοιποι θα έχουν σημαντικό πρόβλημα απόλυσης με βάση δικαστική απόφαση και όχι μνημόνιο!
Την συμφωνία της 27ης Ιουλίου του 2010 με την Χριστοφιλοπούλου η ΟΛΜΕ θα την πληρώσει ακριβά,γιατί συμφωνίες με τον διάβολο τα καλά παιδιά δεν κάνουν!!!!

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 10:04:25 μμ »
πραγματικά το πιστεύεις ? ή απλά το εύχεσαι ?

για να φύγουν πρέπει να πάρουν μονοψήφιο ποσοστό, και πάλι δεν είναι σίγουρο

από την άλλη σίγουρα θα τους φρενάρει στο να περάσουν διάφορα έτσι όπως θέλουν, ελπίζω και την αξιολόγηση που συζητάμε εδώ

η πλάκα είναι ότι λέμε να φύγουν αλλά δεν ξέρουμε τι θα μας έρθει
κάπως έτσι λέγαμε να φύγει η Διαμάντο και μας έσκασε ο Άρβι για να μας κάνει να νοσταλγούμε την πρώην... έλεος δηλαδή
Όπως το πες:θα φύγει ο Άρβι και θα σκάσει κανάς Άδωνις και θα τρελαθεί το σύμπαν!Όσο για τους άλλους,ποιοί είναι οι άλλοι;Η Κατσέλη,η γυναίκα του Αρσένη με την γνωστή μεταρρύθμιση;Γι αυτό τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λέει ο kinegiros:δεν ξέρουμε τι θα μας έρθει!!!

6
δεν κάνω πλάκα, ούτε επίδειξη νομικών γνώσεων που δεν έχω, η συγκεκριμένη παράθεση είχε καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, τα υπόλοιπα βρίσκονται στην κρίση του καθενός.
Δεν είχα πρόθεση να σε θίξω.Για το παραπάνω,το ΥΔΜ υποχρεώνεται να κάνει έφεση εντός τριμήνου στο εφετείο.Ακριβώς όπως έκανε το Παιδείας πέρυσι.

7
Δεύτερη οριστική απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών για τη διαθεσιμότητα των σχολικών φυλάκων:
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD
Ασφαλώς,δεν κάνεις πλάκα!Όταν το θέμα κρίνεται στο ανώτατο ακυρωτικό,τι να το κάνεις το πρωτοδικείο;Ιδιαίτερα όταν για το θέμα των διαθέσιμων εκπαιδευτικών το διοικητικό εφετείο έχει ανατρέψει απόφαση του πρωτοδικείου για τα προσωρινά μέτρα!!!

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 12:16:04 μμ »
Φίλε μου η ηθική είναι μια έννοια....Η έννοια είναι καλή στην θεωρία αλλά πάσχει στην εφαρμογή....Επειδή λοιπόν είναι αφηρημένη ως έννοια δεν υπάρχει μια πρακτική εφαρμογή αλλά πολλές ερμηνείες.
Εξήγησε μου λοιπόν ένα παράδειγμα τι εννοείς αποκλειστικά ηθικό και τι ανήθικο (πως καθορίζεται από ποιους καθορίζεται και σε ποιο πεδίο μπορεί να εφαρμοστεί). Ωστε να μπορω και να το διδάξω και κυρίως τα παιδιά να το καταλάβουν και να το εφαρμόζουν πρακτικά που είναι και το ζητούμενο.
Ίσως δεν γνωριζόμαστε,γι αυτό μιλάς σε θεωρητικό επίπεδο.Προσωπικά,μιλάω πρακτικά για εφαρμογή των νόμων.Δηλαδή,έκλεψες,θα τιμωρηθείς.Όχι είμαι πολιτικός και άποτελώ εξαίρεση,γιατί άμα αρχίσεις τις εξαιρέσεις διαλύθηκες ως κράτος.Πες στους μαθητές σου,πως το άρθρο 120, παράγραφος 4 του Συντάγματος μας αναθέτει ως έλληνες πολίτες την ευθήνη για την τήρηση του.Όταν λοιπόν δεν τηρείς εσύ ο ίδιος το Σύνταγμα της χώρας σου,τότε έρχεται ένας κύριος Τόμσεν και παίρνει τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς.Να είσαι σίγουροι πως θα το καταλάβουν.Το άρθρο μπορεί να το ξεχάσουν γιατί είναι μικροί,τις συνέπειες όμως μιά χαρά θα τις καταλάβουν!!!

9
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 11:46:45 πμ »
άλλη πολιτική μορεί να μην υπάρχει...άλλες κλίκες όμως;
Όσο οι πολίτες μένουν απαθείς,θα υπάρχουν κλίκες.Το ζητούμενο είναι να ξυπνήσουν οι πολίτες και να διεκδηκούν τα δικαιώματα τους.Πότε θα καταλάβουμε πως το χρέος του πολίτη είναι να επιβάλλει ηθική στην πολιτική και τους πολιτικούς.Πρώτα αυτό και μετά να επιλέξουμε πολιτική.Γιατί όσο ορθή και να είναι μία πολιτική,αν εφαρμοστεί απο διεφθαρμένους πολιτικούς,θα γίνει κι αυτή διεφθαρμένη.Ε,λοιπόν, αυτή είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού,να φτιάχνει καλούς πολίτες και να τους μάθει να απαιτούν ηθική στην πολιτική,όποια και αν είναι αυτή!Αλλά πως να το κάνει όταν ο ίδιος είναι χωμένος στο ρουσφέτι μέχρι τον λαιμό;

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 11:03:48 πμ »

Δε θα τους πειράξει πολύ αν πάνε σπίτι τους και ίσως να παρακαλούν να είναι αυτή μόνο η τιμωρία τους, για να μη πληρώσουν το πραγματικό τίμημα, για ό,τι έχουν κάνει στην κοινωνία...!!!

Καλημέρα σ όλες και όλους...
Δηλαδή αν πάει σπίτι του ο Κυριάκος και ο κάθε Κυριάκος,θα λυθεί το θέμα;Η μεταρρύθμιση στην δημόσια διοίκηση είναι μέσα στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η χώρα έναντι της Ε.Ε και θα προχωρήσει ανεξαρτήτου κυβέρνησης.Η διαφορά είναι πως ο Κυριάκος κυβερνάει και αναγκάζεται να πει το πρόγραμμα,ενώ ο άλλος είναι αντιπολίτευση και στο κρύβει.Όποιος πιστεύει κάτι διαφορετικό,θα πρέπει να μας πει που θα βρούμε τα λεφτά να κάνουμε άλλη πολιτική.Επειδή λοιπόν όλοι τα λεφτά θα τα βρουν απο την Ε.Ε,όλοι την ίδια πολιτική θα κάνουν!Γι αυτό καλύτερα θα είναι να απαιτήσουμε οι μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν να γίνουν με σεβασμό στο Σύνταγμα και τους νόμους.Γιατί αν τις κάνει αλα γκρέκα-ρουσφετολογικά,τότε να δεις τι έχει να γίνει!!!

11
Ένα δικόγραφο δεν είναι ασφαλές κριτήριο για να κρίνει κάποιος τις θέσεις ενός συνδικαλιστικού οργάνου. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να μην έχει τεράστια σημασία ο τρόπος και ο λόγος που γίνεται για να αποδεχτεί κάποιος την αξιολόγηση.
Τα έγγραφα με τα οποία ασχολείται ένα δικαστήριο πρέπει να έχουν σφραγίδα στρογγυλή,αριθμού πρωτοκόλλου και υπογραφή με μελάνι.Στην κατηγοριά αυτή ανήκουν και οι ένορκες καταθέσεις που γίνονται σε συμβολαιογράφο,όπως και τα έγγραφα που καταθέτουν οι συνήγοροι με την σφραγίδα του οικείου δικαστηρίου.Συνεπώς,οι απόψεις ενός αιτούντα σε μία δίκη είτε καταγράφονται σε υπόμνημα με σφραγίδα και γραμματόσημο που παριδίδεται στην αρμόδια δικαστική υπηρεσία ή καταγράφονται απο την γραμματέα του δικαστηρίου κατα την παρουσιάση του θέματος στην δίκη απο τον συνήγορο του αιτούντα.Προσωπικά,μόνο τα παραπάνω λαμβάνω υπόψη μου,καθώς δεν ασχολούμαι με την πολιτική.
Τώρα,το τι βγαίνει ο καθένας και λέει στα δελτία ειδήσεων,στις εφημερίδες,στα ραδιόφωνα ή τα εκδίδει με δελτία τύπου ή τα δηλώνει κατα ιδίαν και σε συγκεντρώσεις,δεν με απασχολούν γιατί έχουν πολιτική αξία και μόνο.Γι αυτό δεν μιλάω πολιτικά.Ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα της ΟΛΜΕ,πως αντιμετωπίζει πολιτικά θέματα που δεν είναι πολιτικά!!!
Με βάση τα παραπάνω,το ξαναλέω,η στάση της ΟΛΜΕ σε δύο υποθέσεις στις οποίες εμπλέκεται είναι αντιφατική.Στην δίκη για την διαθεσιμότητα μιλούν για τυφλές απολύσεις γιατί δεν έχει προηγηθεί αξιολόγηση δομών και προσώπων.Στην δίκη για την αξιολόγηση αρνούνται την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών απο επίσημο κρατικό φορέα που είναι επιφορτισμένος με το παραπάνω έργο.Η αντίφαση αυτή θα έχει αρνητικές συνέπειες για τους διαθέσιμους και η τελική απόφαση θα δείξει ποιές θα είναι αυτές.

12
Εδω κανεις λαθος. Η ολμε απο την αρχη εθιξε αρκετα κομματια της αξιολογησης και ιδιαιτερα της ποσοστωσης. Η απαντηση ηταν τοτε οτι το μονο πραγμα για το οποιο δε μπορει να τεθει καν συζητηση ειναι το 15%. Τελικα μετα απο τις μαζικες παραιτησεις διευθυντων το υπουργειο παιδειας ζητησε της εξαιρεση της ποσοστοσης απο το ΥΠΓΔΜ. Αυτο βεβαια οφειλετε κατα κυριο λογο στις πιεσεις της αβαθμιας και της Δοε
Προφανώς δεν αναφέρεσαι στο δικόγραφο,το οποίο συνιστά αίτηση ακύρωσης επι του συνόλου των υπουργικών αποφάσεων.Αν έχει γίνει κάτι άλλο,δεν το γνωρίζω.Προσωπικά αναφέρομαι αποκλειστικά στο δικόγραφο που διάβασα.Τώρα,αν πάνε στην δίκη και αναφερθούν σε αυτά που λές,αυτό θα το δούμε στο μέλλον.
Αν θέλεις την προσωπική άποψη,η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πάσχει λόγω απουσίας αξιολόγησης των αξιολογητών.Οι αξιολογήσεις των διευθυντών είναι διοικητικές πράξεις αναιρέσιμες λόγω του ότι οι ίδιοι δεν έχουν αποδείξει την ικανότητα τους να αξιολογούν!

13
ελεοςςςς
τι σχεση εχει η ΑΤΟΜΙΚΗ προσφυγη στο ΣΤΕ εναντιον της διαθεσιμοτητας (ΑΤΟΜΙΚΗ επειδη καποιος/α που εχει τεθει σε διαθεσιμοτητα εχει εννομο συμφερον)
με την (ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ) προσφυγη της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ εναντιον της συγκεκριμενης ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ του θεσμου της αυτοαξιολογησης της σχολικης μοναδας.

ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ
Πρώτον,ατομική ή ομαδική προσφυγή είναι προσφυγή.Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και το αποτέλεσμα αφορά τους πάντες είτε προσωπικά ως προσφεύγοντες ή ως δεδικασμένο για όσους προσφύγουν στο μέλλον.Άλλωστε στην δίκη για την διαθεσιμότητα η ΟΛΜΕ δήλωσε παράσταση με δικό της δικήγορο,οπότε το ατομικό δεν είναι και τόσο ατομικό.Δεύτερον, δεν μου απαντάς στο ερώτημα μου:πως είναι δυνατόν η ΟΛΜΕ στην υπόθεση της διαθεσιμότητας να απαιτεί προγενέστερη αξιολόγηση,η οποία επειδή δεν υπάρχει,μιλάει για τυφλές απολύσεις,ενώ στην υπόθεση της αξιολόγησης να αρνείται την αξιολόγηση.Απο αυτό,μην το ξεχνάμε εξαρτάται η απόλυση εκπαιδευτικών,δεν κάνουμε κουτσομπολιό.Τρίτον, θεωρώ αντιδημοκρατικό όποιος αμφισβητεί τις πράξεις των συνδικαλιστών και όχι τον συνδικαλισμό στο σύνολο του,να καταγγέλεται ως μετέχων σε συνομωσία.Δικαίωμα μου να λέω την άποψη μου,όπως είναι δικαίωμα σου να διαφωνείς.Αν πρόσβαλλά κάποιον,τότε ευχαρίστως να ζητήσω συγνώμη.Τέταρτον,θα σου συνιστούσα να περιμένεις την σχετική δικαστική απόφαση και να μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.Τα γεγονότα είναι κριτήριο για όλους μας και απο αυτά θα κριθήμουμε!!!

14
Δεν υφίσταται αξιολόγηση 1 ή αξιολόγηση 2,συνάδελφοι.Την αξιολόγηση ή την δέχεσαι σε όλα τα επίπεδα ή όχι και αυτό είναι το πρόβλημα της ΟΛΜΕ.Η ΟΛΜΕ δεν έθεσε θέμα κριτηρίων αξιολόγησης ή μεθόδου αξιολόγησης,αλλά αρνείται την δυνατότητα του κράτους να αξιολογεί μία ομάδα υπαλλήλων του,όπως η εκπαιδευτικοί.Θα ήταν ορθό να αρνείται την σύνδεση αξιολόγησης και απόλυσης ή μείωσης μισθού,αλλά ούτε αυτό κάνει.Απορρίπτει την οποιαδήποτε αξιολόγηση,όπως και αν αυτή γίνεται γιατί ζητάει ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων και όχι τροποποίηση ή έλεγχο της συγκεκριμένης διαδικασίας.Το λάθος είναι ολέθριο και θα έχει συνέπειες.Η κριτική στην κυβέρνηση είναι θεμιτή,αλλά η πλήρη άρνηση είναι αθέμιτη!!!

Σελίδες: 123 ... 38

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 23159
  • Τελευταία: melnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 745554
  • Σύνολο θεμάτων: 13570
  • Σε σύνδεση σήμερα: 285
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1668
  • (Σεπτέμβριος 27, 2013, 10:58:55 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 35
Επισκέπτες: 221
Σύνολο: 256

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.