Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - typos72

Σελίδες: 123 ... 38
1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 10:04:25 μμ »
πραγματικά το πιστεύεις ? ή απλά το εύχεσαι ?

για να φύγουν πρέπει να πάρουν μονοψήφιο ποσοστό, και πάλι δεν είναι σίγουρο

από την άλλη σίγουρα θα τους φρενάρει στο να περάσουν διάφορα έτσι όπως θέλουν, ελπίζω και την αξιολόγηση που συζητάμε εδώ

η πλάκα είναι ότι λέμε να φύγουν αλλά δεν ξέρουμε τι θα μας έρθει
κάπως έτσι λέγαμε να φύγει η Διαμάντο και μας έσκασε ο Άρβι για να μας κάνει να νοσταλγούμε την πρώην... έλεος δηλαδή
Όπως το πες:θα φύγει ο Άρβι και θα σκάσει κανάς Άδωνις και θα τρελαθεί το σύμπαν!Όσο για τους άλλους,ποιοί είναι οι άλλοι;Η Κατσέλη,η γυναίκα του Αρσένη με την γνωστή μεταρρύθμιση;Γι αυτό τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λέει ο kinegiros:δεν ξέρουμε τι θα μας έρθει!!!

2
δεν κάνω πλάκα, ούτε επίδειξη νομικών γνώσεων που δεν έχω, η συγκεκριμένη παράθεση είχε καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα, τα υπόλοιπα βρίσκονται στην κρίση του καθενός.
Δεν είχα πρόθεση να σε θίξω.Για το παραπάνω,το ΥΔΜ υποχρεώνεται να κάνει έφεση εντός τριμήνου στο εφετείο.Ακριβώς όπως έκανε το Παιδείας πέρυσι.

3
Δεύτερη οριστική απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών για τη διαθεσιμότητα των σχολικών φυλάκων:
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD
Ασφαλώς,δεν κάνεις πλάκα!Όταν το θέμα κρίνεται στο ανώτατο ακυρωτικό,τι να το κάνεις το πρωτοδικείο;Ιδιαίτερα όταν για το θέμα των διαθέσιμων εκπαιδευτικών το διοικητικό εφετείο έχει ανατρέψει απόφαση του πρωτοδικείου για τα προσωρινά μέτρα!!!

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 12:16:04 μμ »
Φίλε μου η ηθική είναι μια έννοια....Η έννοια είναι καλή στην θεωρία αλλά πάσχει στην εφαρμογή....Επειδή λοιπόν είναι αφηρημένη ως έννοια δεν υπάρχει μια πρακτική εφαρμογή αλλά πολλές ερμηνείες.
Εξήγησε μου λοιπόν ένα παράδειγμα τι εννοείς αποκλειστικά ηθικό και τι ανήθικο (πως καθορίζεται από ποιους καθορίζεται και σε ποιο πεδίο μπορεί να εφαρμοστεί). Ωστε να μπορω και να το διδάξω και κυρίως τα παιδιά να το καταλάβουν και να το εφαρμόζουν πρακτικά που είναι και το ζητούμενο.
Ίσως δεν γνωριζόμαστε,γι αυτό μιλάς σε θεωρητικό επίπεδο.Προσωπικά,μιλάω πρακτικά για εφαρμογή των νόμων.Δηλαδή,έκλεψες,θα τιμωρηθείς.Όχι είμαι πολιτικός και άποτελώ εξαίρεση,γιατί άμα αρχίσεις τις εξαιρέσεις διαλύθηκες ως κράτος.Πες στους μαθητές σου,πως το άρθρο 120, παράγραφος 4 του Συντάγματος μας αναθέτει ως έλληνες πολίτες την ευθήνη για την τήρηση του.Όταν λοιπόν δεν τηρείς εσύ ο ίδιος το Σύνταγμα της χώρας σου,τότε έρχεται ένας κύριος Τόμσεν και παίρνει τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς.Να είσαι σίγουροι πως θα το καταλάβουν.Το άρθρο μπορεί να το ξεχάσουν γιατί είναι μικροί,τις συνέπειες όμως μιά χαρά θα τις καταλάβουν!!!

5
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 11:46:45 πμ »
άλλη πολιτική μορεί να μην υπάρχει...άλλες κλίκες όμως;
Όσο οι πολίτες μένουν απαθείς,θα υπάρχουν κλίκες.Το ζητούμενο είναι να ξυπνήσουν οι πολίτες και να διεκδηκούν τα δικαιώματα τους.Πότε θα καταλάβουμε πως το χρέος του πολίτη είναι να επιβάλλει ηθική στην πολιτική και τους πολιτικούς.Πρώτα αυτό και μετά να επιλέξουμε πολιτική.Γιατί όσο ορθή και να είναι μία πολιτική,αν εφαρμοστεί απο διεφθαρμένους πολιτικούς,θα γίνει κι αυτή διεφθαρμένη.Ε,λοιπόν, αυτή είναι η δουλειά του εκπαιδευτικού,να φτιάχνει καλούς πολίτες και να τους μάθει να απαιτούν ηθική στην πολιτική,όποια και αν είναι αυτή!Αλλά πως να το κάνει όταν ο ίδιος είναι χωμένος στο ρουσφέτι μέχρι τον λαιμό;

6
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Απρίλιος 16, 2014, 11:03:48 πμ »

Δε θα τους πειράξει πολύ αν πάνε σπίτι τους και ίσως να παρακαλούν να είναι αυτή μόνο η τιμωρία τους, για να μη πληρώσουν το πραγματικό τίμημα, για ό,τι έχουν κάνει στην κοινωνία...!!!

Καλημέρα σ όλες και όλους...
Δηλαδή αν πάει σπίτι του ο Κυριάκος και ο κάθε Κυριάκος,θα λυθεί το θέμα;Η μεταρρύθμιση στην δημόσια διοίκηση είναι μέσα στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η χώρα έναντι της Ε.Ε και θα προχωρήσει ανεξαρτήτου κυβέρνησης.Η διαφορά είναι πως ο Κυριάκος κυβερνάει και αναγκάζεται να πει το πρόγραμμα,ενώ ο άλλος είναι αντιπολίτευση και στο κρύβει.Όποιος πιστεύει κάτι διαφορετικό,θα πρέπει να μας πει που θα βρούμε τα λεφτά να κάνουμε άλλη πολιτική.Επειδή λοιπόν όλοι τα λεφτά θα τα βρουν απο την Ε.Ε,όλοι την ίδια πολιτική θα κάνουν!Γι αυτό καλύτερα θα είναι να απαιτήσουμε οι μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν να γίνουν με σεβασμό στο Σύνταγμα και τους νόμους.Γιατί αν τις κάνει αλα γκρέκα-ρουσφετολογικά,τότε να δεις τι έχει να γίνει!!!

7
Ένα δικόγραφο δεν είναι ασφαλές κριτήριο για να κρίνει κάποιος τις θέσεις ενός συνδικαλιστικού οργάνου. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να μην έχει τεράστια σημασία ο τρόπος και ο λόγος που γίνεται για να αποδεχτεί κάποιος την αξιολόγηση.
Τα έγγραφα με τα οποία ασχολείται ένα δικαστήριο πρέπει να έχουν σφραγίδα στρογγυλή,αριθμού πρωτοκόλλου και υπογραφή με μελάνι.Στην κατηγοριά αυτή ανήκουν και οι ένορκες καταθέσεις που γίνονται σε συμβολαιογράφο,όπως και τα έγγραφα που καταθέτουν οι συνήγοροι με την σφραγίδα του οικείου δικαστηρίου.Συνεπώς,οι απόψεις ενός αιτούντα σε μία δίκη είτε καταγράφονται σε υπόμνημα με σφραγίδα και γραμματόσημο που παριδίδεται στην αρμόδια δικαστική υπηρεσία ή καταγράφονται απο την γραμματέα του δικαστηρίου κατα την παρουσιάση του θέματος στην δίκη απο τον συνήγορο του αιτούντα.Προσωπικά,μόνο τα παραπάνω λαμβάνω υπόψη μου,καθώς δεν ασχολούμαι με την πολιτική.
Τώρα,το τι βγαίνει ο καθένας και λέει στα δελτία ειδήσεων,στις εφημερίδες,στα ραδιόφωνα ή τα εκδίδει με δελτία τύπου ή τα δηλώνει κατα ιδίαν και σε συγκεντρώσεις,δεν με απασχολούν γιατί έχουν πολιτική αξία και μόνο.Γι αυτό δεν μιλάω πολιτικά.Ίσως αυτό είναι και το πρόβλημα της ΟΛΜΕ,πως αντιμετωπίζει πολιτικά θέματα που δεν είναι πολιτικά!!!
Με βάση τα παραπάνω,το ξαναλέω,η στάση της ΟΛΜΕ σε δύο υποθέσεις στις οποίες εμπλέκεται είναι αντιφατική.Στην δίκη για την διαθεσιμότητα μιλούν για τυφλές απολύσεις γιατί δεν έχει προηγηθεί αξιολόγηση δομών και προσώπων.Στην δίκη για την αξιολόγηση αρνούνται την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών απο επίσημο κρατικό φορέα που είναι επιφορτισμένος με το παραπάνω έργο.Η αντίφαση αυτή θα έχει αρνητικές συνέπειες για τους διαθέσιμους και η τελική απόφαση θα δείξει ποιές θα είναι αυτές.

8
Εδω κανεις λαθος. Η ολμε απο την αρχη εθιξε αρκετα κομματια της αξιολογησης και ιδιαιτερα της ποσοστωσης. Η απαντηση ηταν τοτε οτι το μονο πραγμα για το οποιο δε μπορει να τεθει καν συζητηση ειναι το 15%. Τελικα μετα απο τις μαζικες παραιτησεις διευθυντων το υπουργειο παιδειας ζητησε της εξαιρεση της ποσοστοσης απο το ΥΠΓΔΜ. Αυτο βεβαια οφειλετε κατα κυριο λογο στις πιεσεις της αβαθμιας και της Δοε
Προφανώς δεν αναφέρεσαι στο δικόγραφο,το οποίο συνιστά αίτηση ακύρωσης επι του συνόλου των υπουργικών αποφάσεων.Αν έχει γίνει κάτι άλλο,δεν το γνωρίζω.Προσωπικά αναφέρομαι αποκλειστικά στο δικόγραφο που διάβασα.Τώρα,αν πάνε στην δίκη και αναφερθούν σε αυτά που λές,αυτό θα το δούμε στο μέλλον.
Αν θέλεις την προσωπική άποψη,η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πάσχει λόγω απουσίας αξιολόγησης των αξιολογητών.Οι αξιολογήσεις των διευθυντών είναι διοικητικές πράξεις αναιρέσιμες λόγω του ότι οι ίδιοι δεν έχουν αποδείξει την ικανότητα τους να αξιολογούν!

9
ελεοςςςς
τι σχεση εχει η ΑΤΟΜΙΚΗ προσφυγη στο ΣΤΕ εναντιον της διαθεσιμοτητας (ΑΤΟΜΙΚΗ επειδη καποιος/α που εχει τεθει σε διαθεσιμοτητα εχει εννομο συμφερον)
με την (ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ) προσφυγη της ΟΛΜΕ/ΔΟΕ εναντιον της συγκεκριμενης ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ του θεσμου της αυτοαξιολογησης της σχολικης μοναδας.

ΩΡΑΙΑ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΤΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ
Πρώτον,ατομική ή ομαδική προσφυγή είναι προσφυγή.Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και το αποτέλεσμα αφορά τους πάντες είτε προσωπικά ως προσφεύγοντες ή ως δεδικασμένο για όσους προσφύγουν στο μέλλον.Άλλωστε στην δίκη για την διαθεσιμότητα η ΟΛΜΕ δήλωσε παράσταση με δικό της δικήγορο,οπότε το ατομικό δεν είναι και τόσο ατομικό.Δεύτερον, δεν μου απαντάς στο ερώτημα μου:πως είναι δυνατόν η ΟΛΜΕ στην υπόθεση της διαθεσιμότητας να απαιτεί προγενέστερη αξιολόγηση,η οποία επειδή δεν υπάρχει,μιλάει για τυφλές απολύσεις,ενώ στην υπόθεση της αξιολόγησης να αρνείται την αξιολόγηση.Απο αυτό,μην το ξεχνάμε εξαρτάται η απόλυση εκπαιδευτικών,δεν κάνουμε κουτσομπολιό.Τρίτον, θεωρώ αντιδημοκρατικό όποιος αμφισβητεί τις πράξεις των συνδικαλιστών και όχι τον συνδικαλισμό στο σύνολο του,να καταγγέλεται ως μετέχων σε συνομωσία.Δικαίωμα μου να λέω την άποψη μου,όπως είναι δικαίωμα σου να διαφωνείς.Αν πρόσβαλλά κάποιον,τότε ευχαρίστως να ζητήσω συγνώμη.Τέταρτον,θα σου συνιστούσα να περιμένεις την σχετική δικαστική απόφαση και να μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.Τα γεγονότα είναι κριτήριο για όλους μας και απο αυτά θα κριθήμουμε!!!

10
Δεν υφίσταται αξιολόγηση 1 ή αξιολόγηση 2,συνάδελφοι.Την αξιολόγηση ή την δέχεσαι σε όλα τα επίπεδα ή όχι και αυτό είναι το πρόβλημα της ΟΛΜΕ.Η ΟΛΜΕ δεν έθεσε θέμα κριτηρίων αξιολόγησης ή μεθόδου αξιολόγησης,αλλά αρνείται την δυνατότητα του κράτους να αξιολογεί μία ομάδα υπαλλήλων του,όπως η εκπαιδευτικοί.Θα ήταν ορθό να αρνείται την σύνδεση αξιολόγησης και απόλυσης ή μείωσης μισθού,αλλά ούτε αυτό κάνει.Απορρίπτει την οποιαδήποτε αξιολόγηση,όπως και αν αυτή γίνεται γιατί ζητάει ακύρωση των υπουργικών αποφάσεων και όχι τροποποίηση ή έλεγχο της συγκεκριμένης διαδικασίας.Το λάθος είναι ολέθριο και θα έχει συνέπειες.Η κριτική στην κυβέρνηση είναι θεμιτή,αλλά η πλήρη άρνηση είναι αθέμιτη!!!

11
Οι εξελίξεις με την εκδίκαση της υπόθεσης της διαθεσιμότητας στο ΣτΕ είναι δυσάρεστες.Ιδιαίτερα σημαντικό για τις εξελίξεις στάθηκε το γεγονός προσφυγής της ΟΛΜΕ στο ΣτΕ κατά της αξιολόγησης.Να θυμήσω πως η νομική βάση της ΟΛΜΕ στο θέμα της διαθεσιμότητας ήταν η καταγγελία πως οι απολύσεις που προκύπτουν είναι τυφλές,γιατί δεν έχει γίνει η προβλεπόμενη αξιολόγηση.Πως καταγγέλεις τυφλές απολύσεις χωρίς αξιολόγηση και την ίδια στιγμή στρέφεσαι εναντίον της αξιολόγησης;Καλό είναι λοιπόν εκεί στην ΟΛΜΕ αντί να ασχολούνται με τις ευροεκλογές,να προσέχουν τι κάνουν γιατί έχουν τεράστιες ευθήνες έναντι των συναδέλφων που είναι σε διαθεσιμότητα.Στο κάτω-κάτω αν δεν ξέρουν να αγωνίζονται νομικά,ας μην το κάνουν!!!

12
Ειμαι απο τη φύση μου αισιόδοξη.....αλλα τωρα ειμαι στις μαύρες μου κ νιώθω οτι στο τελος δεν θα γινει τιποτα!
Δεν ξερω βρε παιδια, εχω απογοητευτεί απο αυτη τη χωρα!Ολα με μέσον κ χωρις αξιοκρατία.....Να περιμένουμε τοοοοσα χρονια για κατι που θα έπρεπε να γινει απο την αρχή.....κ να νιώθουμε κ τυχεροί......
Μονο την υγεια μας βρε παιδια τιποτα άλλο!
Απλα Μερικές φορές αυτο με κουράζει αφάνταστα ψυχολογικά....
Αλλα θα ξανα ανεβώ .....που θα παει!Τα μοιράζομαι μαζί σας γιατι νιώθω οτι θα με καταλάβει καποιος!!
Ναι κοπελιά,σας το χρωστούσαν απο την αρχή,αλλά δεν το διεκδικήσατε απο την αρχή.Απο το 2010 που έπρεπε να διοριστείτε,δεν κάνατε τίποτα.Οι διοριστέοι του ασεπ έχουν ήδη πάρει απόφασει απο το ΣτΕ και εσείς είσαστε ακόμα υπό σκέψη να προσφύγετε δικαστικά.Μήπως το 2014 που το θυμηθήκατε είναι λίγο αργά;Το να το λέει ένας νομικός,ίσως και να έχει λίγη σημασία, αλλά το κακό είναι πως το λέει το ίδιο το Υπουργείο.Μήπως αντι να απογοητεύστε,το καλύτερο θα ήταν να προβείτε σε ενέργειες;;;

13
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Γενική Συνάντηση ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:15:15 μμ »
Τι ειν'τούτο πάλι;
" 1.   Την από κοινού διεκδίκηση ενός δίκαιου και αξιόπιστου συστήματος μονίμων διορισμών που να στηρίζεται στο χρόνο λήψης πτυχίου και στην προϋπηρεσία ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων. Την έκφραση της αντίθεσης σε διαδικασίες επιλογής διοριστέων εκπαιδευτικών μέσω διαγωνισμού (γραπτού ή προφορικού). 

Να στηρίζεται στο χρόνο λήψης πτυχίου?!!! Δηλαδή η κόρη της κυρίας Μέλπως που εχει το ψιλικατζιδικο κατω από το σπιτι μου και που το κοριτσι τελείωσε περσυ, να μη δει πότε διορισμό; Κρίμα!! Μη σας ακουσει η μανα της, εχει μια γλωσσα πιο μεγαλη απ το μποι της, κοινως τη βαψατε! ;D

Και αντε πηρε το πτυχιο το 2010, την προϋπηρεσία πώς θα την κάνει? Παλι βολέματα βλέπω και παλι θα κλαιτε σε λίγο που ο συλλογος δεν τραβάει....Δικαιοσυνη το λέτε αυτό?

Λοιπον, με ΑΣΕΠ και 60-40 για να μη πω 100% ΑΣΕΠ.
Δεν επρεπε να σας αφήσω μόνους.  μπαχαλο τα κάνατε. ;D



* εσυ βρε, τι μπαινεις στα ξένα χωράφια, ε ;  ;D
Σωστός!!!

14
Για τα κριτήρια αξιολόγησης ισχύουν όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο 91 του νόμου 4172/2013.Οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι ας αναζητήσουν την παραπάνω ρύθμιση και θα καταλάβουν πως λειτουργεί το σύστημα αξιολόγησης.

Σελίδες: 123 ... 38

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 23146
  • Τελευταία: vaggoskats
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 744786
  • Σύνολο θεμάτων: 13554
  • Σε σύνδεση σήμερα: 193
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1668
  • (Σεπτέμβριος 27, 2013, 10:58:55 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 41
Επισκέπτες: 128
Σύνολο: 169

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.