Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - shmar

Σελίδες: 123 ... 5
1
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης αναπληρωτών
« στις: Ιανουάριος 12, 2023, 11:13:39 μμ »
Αν είσαι αναπληρώτρια α φάσης δικαιούσαι και 7 κανονικές μέρες άδειας. Αν τις πάρεις βέβαια θα χάσεις απο το επίδομα μη ληφθείσας άδειας το καλοκαίρι. Τώρα αν σου τελειώσουν και αυτές και δεν μπορείς να γυρίσεις σχολείο λόγω της κατάστασης σου, μόνο με άδεια άνευ αποδοχών μπορείς να βγείς νομίζω μέχρι να αρχίσει η άδεια κύησης, αλλά στην άνευ αποδοχών χάνεις και τα πάντα για εκείνο το διάστημα (προυπηρεσία, ένσημα και μισθό) αν δεν κάνω λάθος..

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Μονιμοποίηση νεοδιόριστων
« στις: Δεκέμβριος 03, 2022, 07:50:08 μμ »
Εγώ δεν καταλαβαίνω εφόσων θέλουν να περάσουμε από ατομική αξιολόγηση και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό, ας πουν στους υπάρχοντες διευθυντές που ολοκληρώσαμε την διετία να μας κάνουν την αξιολόγηση να τελειώνουμε. Έτσι και αλλίως οι διευθυντές είχαν στείλει τα χαρτιά ότι μας θεωρούν ικανούς για μονιμοποίηση, ας στείλει το υπουργείο να συμπληρώσουν και την νέα φόρμα να λήξει το θέμα.

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Οκτώβριος 17, 2022, 06:24:00 μμ »
Δεν τα γνωρίζω πολύ καλά τα πράγματα στην ειδική. Στην Εγκύκλιο Μεταθέσεων αναφέρει:

Επισήμανση: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν μετάθεση από Σ.Μ.Ε.Α.Ε/Ε.Ε.Ε.ΕΚ./Τ.Ε. σε
Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Ε.Ε.Ε.ΕΚ./Τ.Ε. της ίδιας περιοχής μετάθεσης υποβάλλουν αίτηση βελτίωσης εντός των ίδιων
προθεσμιών, που εξετάζονται από το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.


Αυτό καλύπτει την περίπτωσή σου;

Πάντως η Εγκύκλιος αν την διαβάσετε προσεκτικά καλύπτει όλες τις υποπεριπτώσεις και σίγουρα θα βρείτε την απάντηση.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κι όμως δεν είναι τόσο ξεκάθαρο αν θα πρέπει να κανώ χωριστή αίτηση για μεταθεση με εξειδίκευση στην νοηματική, πέρα από την αίτηση για βελτίωση θέσης. Με βάση την επισήμανση που σωστά μου παραθέτεις, εγώ αν δεν κάνω αίτηση δεν θα μπορέσω να διεκδικήσω το συγκεκριμένο οργανικό κενό τον Μάιο που δηλώνουμε για βελτίωση θέσης τα κενά γιατί μπορεί να έχει ήδη μετατεθεί κάποιος από άλλο πυσδε σε αυτό που μπορεί να έχει και λιγότερα μόρια από μένα. Είναι λίγο μπερδεμένο νομίζω.. Θα επικοινωνήσω και με την δευτεροβάθμια να μου πουν και αυτοί την γνώμη τους.

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Οκτώβριος 17, 2022, 05:46:15 μμ »
Σε περίπτωση που κάποιος κάνει αίτηση και στη γενική και από γενική σε ειδική, μήπως γνωρίζετε ποια τρέχει πρώτη;

Κεδασυ και η ειδική αγωγή τρέχει πρώτα

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Οκτώβριος 17, 2022, 04:14:22 μμ »
Να σας ρωτήσω, είμαι στην ειδική αγωγή και έχω οργανική θέση στο νομό που είμαι. Επιθυμώ να αλλάξω οργανική, οπότε θα κάνω αίτηση βελτίωσης θέσης τώρα. Ένα από τα σχολεία που με ενδιαφέρει είναι τ.ε. για κωφούς, θα πρέπει να κάνω και την αίτηση για μετάθεση με εξειδίκευση στην νοηματική ή με καλυπτεί η αίτηση για βελτίωση θέσης εφόσων είναι ο ίδιος νομός;

6
Χθες την ξεκίνησα εγώ. Είμαι στους διορισμένους του 2020. Ξέρω άτομα που την είχαν πάρει και στην δική μας φουρνια και δεν υπήρχε θέμα ούτε στην οριστική τοποθέτηση ουτε στην μετάθεση τους. Εμένα η γιατρός λόγω του ιστορικού μου και της κατάστασης, μου συνέστησε να μείνω σπίτι εφόσων πλέον μπορώ..Φαντάσου σχολείο απορούσαν οι υπόλοιποι μόνιμοι γιατί πήγα και αυτό το λίγο διάστημα και δεν σταμάτησα εξαρχής. Επίσης το Πυσδε μου είπε ότι το σχολείο το συμφαίρει να φύγω τώρα, σε σχέση με τον Δεκέμβριο που θα έβγαινα για να καλυφθεί το κενό μου!

7
Η επαπειλούμενη μετράει κανονικά ως χρόνος υπηρέτησης. Ουσιαστικά μιλάμε για μία μακρόχρονη αναρρωτική άδεια και δικαιούσαι τόσους μήνες όσα τα χρόνια προυπηρεσίας  που έχεις(αφαιρούμενες τις αναρρωτικές άδειες που έχεις πάρει την τελευταία πενταετία). Ο γιατρός (και ιδιώτης) μπορεί να σου γράψει 30 μέρες μέγιστο, οπότε με το πέρας την ανανεώνεις πάλι για άλλες 30 μέρες μέχρι να φθάσεις την άδεια κύησης (2 μήνες πριν την ΠΗΤ). Εμένα η δευτεροβάθμια μου είπε να καταθέτω την αίτηση μαζί με την αναρρωτικη στο σχολείο υπηρέτησης και αυτοί θα το προωθούν δευτεροβάθμια και μετά επιτροπή. Θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με την υπέυθυνη αδειών για να σε κατατοπίσει πλήρως, μήπως και χρειάζεται κάτι εξτρά σε εσας! Με το καλό να έρθει το μωράκι σου!

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Οργανικά κενά στην ειδική αγωγή
« στις: Αύγουστος 01, 2022, 12:30:17 μμ »
Μετάθεση εφόσων αφορά τον ίδιο κλάδο

9
Σε εμάς στην Ειδική Αγωγή που διοριστήκαμε πέρυσι, ο πρώτος χρόνος που είναι η προσωρινή τοποθέτηση, έγινε σε οργανικό ή λειτουργικό κενό, ανάλογα τι δηλώναμε. Τον Νοέμβριο με την εγκύκλιο μεταθέσεων που κάναμε αίτηση για την οριστική τοποθέτηση, αυτή έγινε μόνο σε οργανικά κενά και αν δεν επαρκούσαν παρέμειναν συνάδελφοι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ. οπότε από Σεπτέμβρη όσοι δεν πήραν οργανική θα πάνε σε λειτουργικό κενό.

10
Είχα εργαστεί το 2010-2011 σε ΣΔΕ...Ο τύπος που παρέθεσα (x/87,5)υπολογίζει μήνες και ημέρες προϋπηρεσίας, ενώ εγώ θέλω να υπολογίσω τα "πετσοκομμένα" μόρια του 2010-2011...
Δυστυχώς για την συγκεκριμένη χρονιά πρέπει να υπολογίζεις 4 ώρες/εβδομάδα...

11
Απ΄ ό,τι φαίνεται ή κανένας δεν έχει καταλάβει πώς μέτραμε τα μόρια από τα Σ.Δ.Ε. ή αυτοί που έχουν βγάλει άκρη δε θέλουν να διαφωτίσουν και τους υπόλοιπους. ??? ??? ??? ??? ???

Κανονικά τα μόρια της προυπηρεσίας ωρομίσθιου στα Σ.Δ.Ε. είναι το σύνολο των ωρών/87.5 Προσοχή για κάθε εβδομάδα μπορείς να μετρήσεις μέχρι 11 ώρες / εβδομάδα. Πχ. αν έτυχε σε εβδομάδα να δουλέψεις 13 ώρες εσύ πρέπει να βάλεις 11 ώρες.
Με τον νέο νόμο που ψηφίσαν όμως σου λέει 2010-2013 θα μετρήσεις 4 ώρες/ εβδομάδα και 2013-τώρα 8 ώρες/ εβδομάδα..
Αυτό σημαίνει ότι μας κόβουν μόρια και προυπηρεσία....τώρα, ξαφνικά...

12
Συμφωνώ και εγώ πρέπει να μαζευτούμε όμως για να καταφέρουμε να κερδίσουμε το αυτονόητο. Δεν μπορεί αναδρομικά να μας κόβουν την προυπηρεσία μας. Όταν δεχτήκαμε να δουλέψουμε στα Σ.Δ.Ε, δεχτήκαμε υπό συγκεκριμένο καθεστώς και ξαφνικά 6 χρόνια μετά έρχεται ένας νέος νόμος με αναδρομική ισχύ και στο αλλάζει... :-\ :-[

13
  Συμφωνώ κι επαυξάνω...!
  Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει πώς, τέλος πάντων, υπολογίζονται τα μόριά μας; Δεν βρίσκω άκρη....
  Το μόνο που βρήκα ήταν το εξής: "Παράδειγμα υπολογισμού υπηρεσίας ωρομισθίου εκπαιδευτικού Δ/θμιας Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ, του οποίου το σύνολο της διδακτικής περιόδου είναι 470 ώρες: 
  470/ (21/6*25)=470 / 87,5=5,3714=5,37 (ήτοι 5 μήνες -στρογγυλοποίηση στο εκατοστό) και 0,37*25=9,25 (ήτοι 9 ημέρες -στρογγυλοποίηση στο ακέραιο).
Gwgaki, πες μας σε τι δομή εκπαίδευσης έχεις δουλέψει για να σου εξηγήσουμε τον τρόπο υπολογισμού!

14
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Ιούλιος 26, 2016, 12:27:20 μμ »
Τα Σ.Δ.Ε. υπάγονται στην τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απευθύνονται σε ειδική πληθυσμιακή ομάδα, ενήλικες και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, και περιλαμβάνουν ειδικές εκπαιδευτικές μεθόδους και προγράμματα, τα οποία υποστηρίζονται από τον θεωρητικό κλάδο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, με κύριο πανεπιστημιακό φορέα στην ελληνική επικράτεια το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ε.Α.Π. Η επιλογή μας ως ωρομισθίων εκπαιδευτικών Σ.Δ.Ε. γίνεται ετησίως από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς μέσω προσκλήσεων του Ινστιτούτου Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (πρώην Ι.Δ.ΕΚ.Ε.) και βάσει ειδικών κριτηρίων αξιολόγησης, όπως i) ακαδημαϊκά προσόντα (πτυχίο, μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης, διδακτορική διατριβή) και ειδικότερα σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, γνώση ξένων γλωσσών και νέων τεχνολογιών, ii) επιμόρφωση στη διδασκαλία των Σ.Δ.Ε., στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στο διδακτικό αντικείμενο ανά κλάδο και ειδικότητα, και iii) προϋπηρεσία στην τυπική εκπαίδευση και ειδικότερα στα Σ.Δ.Ε. καθώς και στις δομές της Δια Βίου Μάθησης.

Σύμφωνα με διάταξη του ν. 3027/2002 (άρθρο 6 παρ. 34 περ. β΄) που τροποποιήθηκε με τον ν. 3787/2008 (άρθρο 2) και η οποία ήταν σε ισχύ μέχρι τον Δεκέμβριο του 2015, η προϋπηρεσία στα Σ.Δ.Ε., προσμετρούμενη στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων, υπολογιζόταν «μέχρι το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου», δηλαδή 11 ώρες εβδομαδιαίως από 17.2.1999 μέχρι και 09.05.2013 (ν. 1566/1985, ΦΕΚ 167/Α΄/30.09.1985, άρθρο 14 παρ. 13: ωράριο νεοδιόριστου 21 ώρες) και 12 ώρες από 09.05.2013 και εφεξής (ν. 4152/2013, ΦΕΚ 107/Α΄/09.05.2013, υποπ. Θ.2. παρ. 2: ωράριο νεοδιόριστου 23 ώρες). Στις εγκυκλίους/προσκλήσεις του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν στην ένταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών των τελευταίων σχολικών ετών μέχρι και το 2015-2016 ρητώς ορίζεται ότι «Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας υπολογίζεται μέχρι το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου». Με τον τρόπο αυτό έχει υπολογιστεί η προϋπηρεσία μας στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και Ωρομισθίων των παρελθόντων ετών μέχρι και το σχολικό έτος 2015–2016.

Ωστόσο, μετά την πρόσφατη (Ιούνιος 2016) καταχώρηση των μορίων προϋπηρεσίας μας στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ, opsyd.sch.gr) και την αντιπαραβολή τους με εκείνα που είναι καταχωρημένα στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του σχολικού έτους 2015–2016, διαπιστώθηκαν αποκλίσεις και συγκεκριμένα μειώσεις στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας ως ωρομισθίων εκπαιδευτικών Σ.Δ.Ε. κατά την εκπαιδευτική περίοδο 2010–2016. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με αρμοδίους για θέματα του ΟΠΣΥΔ μας έγινε γνωστό ότι η προϋπηρεσία των ωρομισθίων εκπαιδευτικών Σ.Δ.Ε. προσμετράται πλέον ισότιμα με αυτή των ωρομισθίων εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα δημόσια σχολεία (Γυμνάσιο, Λύκειο) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το άρθρο 38 παρ. 3 του ν. 4351/2015 (ΦΕΚ 164/Α΄/04.12.2015, το οποίο τροποποιεί την προαναφερθείσα παλαιά διάταξη του ν. 3027/2002 (άρθρο 6 παρ. 34 περ. β΄) και του ν. 3787/2008 (άρθρο 2). Με την τροποποίηση αυτή για πρώτη φορά αλλάζει ο τρόπος προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των ωρομισθίων εκπαιδευτικών Σ.Δ.Ε. Η αναδρομική ισχύς όμως της διάταξης, την οποία επικαλούνται οι αρμόδιοι του Υπουργείου Παιδείας, αφενός δεν ορίζεται στον νόμο και αφετέρου αντίκειται στις αρχές της νομιμότητας και αξιοκρατίας και προκαλεί κατάφορη αδικία διότι επιφέρει σημαντική περικοπή/μείωση στη μοριοδότηση του πραγματικού χρόνου προϋπηρεσίας μας.

Το πραγματικό πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας από το 2010 μέχρι και σήμερα μας προσλαμβάνει κατ’ επίφαση ως ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς Σ.Δ.Ε., ενώ ουσιαστικά μας καλεί να εργαστούμε στην πλειονότητά μας ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου υπερβαίνοντας κατά πολύ το εβδομαδιαίο ωράριο των ωρομισθίων εκπαιδευτικών Γυμνασίων-Λυκείων. Αναλυτικότερα, το ανώτατο εβδομαδιαίως όριο διδακτικών ωρών ανά ωρομίσθιο εκπαιδευτικό Σ.Δ.Ε. (11 διδακτικές ώρες διδασκαλίας μέχρι το 2013, 15 ώρες κατά τα σχολικά έτη 2013-2014 και 2014-2015 και 20 έως 30 ώρες κατά το σχολικό έτος 2015-2016) υπερβαίνει κατά πολύ το εβδομαδιαίο ωράριο απασχόλησης των ωρομισθίων εκπαιδευτικών των δημοσίων σχολείων (Γυμνασίου, Λυκείου) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (11 ώρες μέχρι το σχολικό έτος 2009-2010,4 ώρες κατά την εκπαιδευτική περίοδο 2010-2013, βάσει του άρθρου 5 παρ. 1 του ν. 3848/2010, ΦΕΚ 71/Α΄/19.5.2010 και 8 ώρες από το σχολικό έτος 2013-2014 μέχρι και σήμερα, βάσει του άρθρου 36 παρ. 27 του ν. 4186/2013, ΦΕΚ 193/Α΄/17.9.2013) και ως εκ τούτου αντιστοιχεί σε αυτό των αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου των δημοσίων σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (5-15 ώρες κατά την εκπαιδευτική περίοδο2010-2013 και 9-15 ώρες από τοσχολικό έτος 2013-2014 μέχρι και σήμερα).

Μετά από μια εξαετία πολυνομίας, συχνών τροπολογιών και δημιουργικής ασάφειας, το Υπουργείο Παιδείας επικαλείται την αρχή της ισοτιμίας και επιχειρεί αυθαίρετα να μας περικόψει/μειώσει αναδρομικά και σε σημαντικό βαθμό τον πραγματικό χρόνο προϋπηρεσίας μας, ο οποίος όμως είναι ήδη κατοχυρωμένος στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των παρελθόντων ετών, μέχρι και το σχολικό έτος 2015-2016, βάσει της κείμενης νομοθεσίας που ήταν σε ισχύ μέχρι τη δημοσίευση της επαίσχυντης τροπολογίας του άρθρου 38 παρ. 3 του ν. 4351/2015 (ΦΕΚ 164/Α΄/04.12.2015).

Είναι φανερό ότι ο Νόμος έχει πάψει πλέον να υπηρετεί τον πολίτη και συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό προσωπικό που συνεχίζει να εργάζεται υπό εργασιακή ανασφάλεια και ομηρία αντιμετωπίζοντας ποικίλα προβλήματα εν μέσω κρίσης. Ωστόσο, προσβλέπουμε στο κράτος δικαίου και την κοινωνική συνείδηση των ιθυνόντων και ευελπιστούμε στην ικανοποίηση του αιτήματός μας για τη δίκαιη και νόμιμη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας καθώς και για την άμεση αναθεώρηση του άρθρου 38 παρ. 3 του ν. 4351/2015 (ΦΕΚ 169/Α΄/4.12.2015).

https://xenesglosses.eu/2016/07/prosmetrisi-proipiresias-oromisthion-ekpedeftikon-pou-ipiretoun-sta-scholia-defteris-efkerias-s-d-e/

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158517
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 339

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.