Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - PAPEN_13

Σελίδες: 1234
1
Επιτέλους αποκαθίσταται η ισορροπία σιγά σιγά στους ΠΕ04. Καιρός ήτανε!!!! Kery12 θα λείψουν σε όλους τα πινακάκιά σου. Καλή συνέχεια αν και είναι δεδομένη η επιτυχία!!! ;D ;D ;D

2
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Ιούνιος 29, 2016, 11:35:05 μμ »
Η πρώτη μεγάλη σφαγή για τους ΠΕ04 θα φανεί στις αποσπάσεις ΠΥΣΔΕ όπου τα λειτουργικά κενά έχουν εξαφανιστεί. Δεν τολμώ να σκεφτώ πόση θα είναι η μείωση στους αναπληρωτές.

3
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Ιούνιος 29, 2016, 11:32:39 μμ »
Μάλλον πάνε Β΄ Αθήνας όπου είσαι τρίτος αν ο αιρετός σου είπε ότι δεν πήρες.

4
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2016
« στις: Ιούνιος 29, 2016, 11:25:27 μμ »
Πάμε για 2 χημικούς και 1 φυσικό σε όλη την Αττική!!! Πήραν το παιχνίδι στην πλάτη τους οι περιφερειακοί και αγνόησαν τις εκτιμήσεις ΠΥΣΔΕ. Ας ελπίσουμε σε ένα θαύμα και να ταρακουνηθούν οι ιθύνοντες πριν τις υπογραφές με το αρνητικό ρεκόρ μεταθέσεων όλων των εποχών. Ο συνάδελφος Βασίλης με τα 883 κενά μήπως νιώθει ικανοποιημένος τώρα; Geochem κρίμα ρε φίλε πέρσι που ήσουν άνετος δεν μπόρεσες και φέτος με τόσα κενά σε έφαγαν τα πλεονάσματα των περιφερειακών σε Εύβοια και Α΄ Αθήνας. Δυστυχώς μια χρονιά χαμένη για τους περισσότερους από εμάς που περιμένουμε να γυρίσουμε στο σπίτι μας...

5
Δεν υπάρχει κανένας πόλεμος μεταξύ βιολόγων-χημικών. Απλώς έκανα την επισήμανση για να δούμε λίγο καλύτερα τις β΄ αναθέσεις στους ΠΕ04. Από τη στιγμή που δυστυχώς δεν γίνονται διορισμοί στο κλάδο πρέπει να καλυφθούν τα κενά με καλύτερη διαχείριση των μονίμων και στη συνέχεια με πρόσληψη αναπληρωτών. Είναι απολύτως σωστό αυτό που υποστηρίζει ο Βασίλης, ότι ο καθένας θα πρέπει να διδάσκει αυτό που σπούδασε και με τα οργανικά κενά που υπάρχουν θα έπρεπε να διοριστούν σχεδόν 900 βιολόγοι. Επειδή αυτό όμως δεν μπορεί, δυστυχώς, προς το παρόν να γίνει και δεδομένου ότι στα οργανικά κενά βιολόγων που καταγράφονται υπάρχουν πάρα πολλές ώρες χημείας, θα ήταν εφικτό να προχωρήσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές των χημικών (π.χ. για μετάθεση στην Αττική από την περιφέρεια έχουν απομείνει 10 χημικοί, οι οποίοι θα μπορούσαν να διδάσκουν χημεία σε 2-3 όμορα σχολεία από αυτά που καταγράφουν κενά βιολόγων), χωρίς να επηρεαστεί σημαντικά ο αριθμός των κενών. Όσο όμως υπάρχουν τα μονόωρα Χημείας στο Γυμνάσιο δεν θα μπορεί να καταγραφεί ως οργανικό κενό Χημικού σε Γυμνάσιο, με αποτέλεσμα να μένουμε συνεχώς πίσω. Έτσι μια πιθανή ενοποίηση του κλάδου στο Γυμνάσιο θα έχει ως αποτέλεσμα αφενός μεν να μειωθούν τα καταγραφέντα κενά, αφετέρου δε να προχωρήσουν οι υπηρεσιακές μεταβολές του κλάδου. Όσο για το αν μπορούμε να  ανταποκριθούμε στη διδασκαλία Βιολογίας και Φυσικής, ο πίνακας του Βασίλη δίνει την καλύτερη απάντηση.

6
Αγαπητέ Βιολόγε, όπως ορθά απαντάς και για το δίκαιο του θέματος, παρακαλώ να σχολιάσεις ποια ειδικότητα φαίνεται από τον πίνακα που παραθέτεις ότι διδάσκεται περισσότερο τα μαθήματα β΄ανάθεσης σε προπτυχιακό επίπεδο.

7
Σήμερα αναμένεται να περάσουμε το 100%.

8
Α οκ ξέχνα το Υ.Γ. και διάβασε όλα τα άλλα!!! Χαχαχαχα.

9
Αν διαβάσεις προσεκτικά τι λέω αναφέρω ότι το σωστό είναι να σπάσει η τεχνολογική σε δύο κύκλους: τεχνολογική με πληροφορική και παραγωγής με χημεία. Από κεκτημένη ταχύτητα μου επιτέθηκες για ανακρίβειες χωρίς να καταλάβεις πραγματικά τι λέω, ενώ περιέγραφα πραγματικά γεγονότα!! Αν και το προτεινόμενο σύστημα μας συμφέρει πάρα πολύ εργασιακά γιατί οι περισσότεροι θα μπορέσουμε πιο εύκολα να υλοποιήσουμε τις υπηρεσιακές μας μεταβολές, δεν παύω να λέω τη γνώμη μου για το τι θεωρώ σωστό.
Υ.Γ. Πέτρο και κάτι προσωπικό. Πρωτάθλημα στη Λεωφόρο!!!

10
Πέτρο προφανώς δεν είσαι σε σχολείο και διαβάζεις ότι θέλεις. Το μάθημα της πλάκας δεν το είπα εγώ αλλά πληροφορικός!!! Αν το ποσοστό είναι μόνο 7% (δεν το γνωρίζω) τότε είσαι ο άνθρωπός μου. Έλα να μιλήσεις στους μαθητές της β' λυκείου να στραφούν στη θετική και να αφήσουν την τεχνολογική που τη θεωρούν πιο εύκολη για να γίνουν χημικοί μηχανικοί. Μιλάω για μαθητές της β΄λυκείου όπου φέτος είχα πολλές τέτοιες περιπτώσεις σχετικά με τι κατεύθυνση να επιλέξουν. Παρόλα αυτά αποφεύγεις τεχνηέντως να πεις τη γνώμη σου για την αδικία των 15 χρόνων της τεχνολογικής. Πρόσεξε για να καταλάβεις και να μην μιλάς για ανακρίβειες. Μιλάω μόνο για σχολές που έχουν άμεση σχέση με χημεία!!!

11
Ακούω αυτές τις μέρες τους πληροφορικούς να διαμαρτύρονται και να λένε ότι σε κάθε σχολή να εξετάζονται οι υποψήφιοι στα σχετικά με αυτήν μαθήματα. 15 χρόνια τώρα με το τερατούργημα της τεχνολογικής όπου στις σχολές παραγωγής (τροφίμων, γεωπονικό, οινολογίας, συντήρησης αρχαιοτήτων, φυσικών πόρων, μηχανικών περιβάλλοντος, βιοχημικών εφαρμογών, τεχνολόγων φυσικού αερίου κ.ά.) έμπαινες χωρίς να απαιτείται να ξέρεις χημεία, όταν το 60-70% των μαθημάτων έχουν σχέση με τη χημεία δημιούργησε την τωρινή κατάσταση στις σχολές αυτές όπου προστέθηκαν φροντιστηριακά μαθήματα χημείας για να μπορούν να καταλάβουν αρχικά οι φοιτητές τι σπουδάζουν!!! Αν λοιπόν κάποιος πληροφορικός έλεγε τότε τα αυτονόητα, να σπάσει η τεχνολογική σε κλάδο τεχνολογίας με πανελλαδικώς εξεταζόμενο την πληροφορική και κλάδο παραγωγής με πανελλάδικώς εξεταζόμενο τη χημεία θα τον έπαιρναν με τις πέτρες οι συνάδελφοί του!!! Πέρσι σε ερώτηση μαθητή που ήθελε να γίνει χημικός μηχανικός, ο πληροφορικός του απάντησε: τεχνολογική φυσικά, γιατί το ΑΟΔΕ και το ΑΕΠΠ είναι μαθήματα της "πλάκας" και με ελάχιστο διάβασμα γράφεις άριστα, ενώ η χημεία και η βιολογία είναι ολόκληρες επιστήμες και χρειάζονται πολύ διάβασμα!!! Με αυτό το σκεπτικό που περνάνε κυρίως οι φροντιστές στα παιδιά σκεφτείτε τι εργασιακό κόστος έχουμε πληρώσει εμείς οι χημικοί (διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις, συμπλήρωση ωραρίου κ.ά.) Για να μην παρεξηγηθώ θεωρώ ότι ο ψηφιακός εγγραμματισμός (μαζί με την βασική γνώση αγγλικών) είναι απαραίτητος σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές που τελειώνουν το λύκειο. Άλλα άλλο αυτό και άλλο να εξετάζονται οι υποψήφιοι σε σχολές που στηρίζονται σε χημεία σε οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων και προγραμματισμό. Πιστεύω αυτή η αποκατάσταση της αδικίας να είναι ευπρόσδεκτη από όλους.

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 04:20:17 μμ »
Πόσο λογικό είναι σε ένα ΠΥΣΔΕ της Αθήνας να μην γίνεται καμία απόσπαση και λίγες μέρες μετά να παίρνει δύο αναπληρωτές; Εμφανίστηκαν ενδιάμεσα λειτουργικά κενά; Μήπως το πιο σωστό θα ήτανε τα καινούρια λειτουργικά κενά να δίνονται σε μια β' φάση αποσπάσεων;

13
Thrileonta έχεις τίποτα για αριθμό αποσπάσεων στην Αττική; Θα είμαστε στα περσινά επίπεδα;

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: ΟΡΓΑΝΙΚΟ ΚΕΝΟ ΠΕ4
« στις: Ιούλιος 29, 2014, 12:53:59 πμ »
Ακριβώς αυτό το μπάχαλο συμβαίνει και σε εμάς. Δύο υπεράριθμοι Φυσικοί έχουν να διαλέξουν μεταξύ 4 κενών Φυσικής, 2 κενών Χημείας και 3 κενών Βιολογίας. Στη διάθεση είμαστε 3 Φυσικοί, 3 χημικοί και 1 Βιολόγος και περιμένουμε τι θα διαλέξουν χωρίς εμείς να μπορούμε να διαλέξουμε κάτι άλλο. Ο απόλυτος παραλογισμός!!!

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 523
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 530

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.