Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 291
1
Ξύπνησε και η ΟΛΜΕ και έβγαλε ανακοίνωση. Πάλι καλά.
Βέβαια ακολουθεί κι αυτή το αφήγημα ότι το πρόβλημα είναι η ενδοσχολική βία και όχι η γενική παραβατικότητα των παιδιών. Τα παιδιά δηλαδή δεν είναι τέκνα μιας οικογέενιας η οποία είναι υπεύθυνη γι αυτά. Είναι μαθητές σχολείου το οποίο πρέπει να φροντίσει να τους κοινωνικοποιήσει. Λες και ευθυνόμαστε εμείς για την απώλεια ελέγχου και τη μη ενασχόληση των γονέων. Λες και το σχολείο είναι μια νταντά που θα τα ρυθμίσει ολα και μετά θα γυρίζουν παρατημένα στους γονείς που θα κάνουν όλα τα χατίρια για να τα ξεφορτώνονται, και δεν θα γκρεμίζονται όσα χτίζουμε. Αλλά τέλος πάντων. Τουλάχιστον εδέησαν να ασχοληθούν.

2
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Α2 νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 06:56:26 πμ »
Στα αλήθεια με 20 αριθμό μαθητών μέσα στην τάξη και με μαθητές με μόνο πρότυπο το κινητό, πιστεύει κανείς ότι η αξιολόγηση 2 φορές σε δύο σχέδια διδασκαλίας, θα οδηγήσει τα πράγματα σε βελτίωση;

Όχι. Ούτε οι ίδιοι οι γονείς δεν θα το πιστεύουν, αν τους το εξηγήσει κανείς. Απλώς εισάγεται η ιδέα ότι κάποιος θα ελέγχει τη δουλειά σου και θα πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα. Αν ήταν όμως να γίνει κάτι με σκοπό να βελτιωθούν πράγματα, ο τρόπος θα ήταν ένα τεράστιο βάρος για όλους. Αξιολόγηση μέσω επιδόσεων σε τυποποιημένες εξετάσεις; Αξιολόγηση μέσω ελέγχου επίτευξης συγκεκριμένων στόχων; Αξιολόγηση με ενδελεχή έλεγχο του προγραμματισμού σου κατ έτος και κατά διδασκαλία, των φύλλων εργασίας που δίνεις και του πώς διορθώνεις τις εργασίες των παιδιών; Αξιολόγηση με απροειδοποίητη είσοδο στην τάξη σε τυχαία ώρα; Που κι αυτά, σχετικό είναι το αν θα βοηθούσαν. Στο να κινητοποιηθεί λίγο κάποιος που τα έχει παρατήσει; Ίσως αλλά πόσοι τέτοιοι πια υπάρχουν στα σχολεία; Χωρια που όπου εφαρμόζονται τετοια συστήματα, και τρόπους έχουν βρει για να δείχνουν αυτά που θέλει το σχολείο να δείξει, και το έργο δεν βελτιώνεται.

Η παρωδια αυτή πιστεύω ότι κατά βάση είναι επικοινωνιακή. Γι αυτό πιστεύω επίσης ότι η αντίδραση του κλάδου είναι μια επικοινωνιακή αυτοκτονία.

3
Πολύ φοβάμαι πως αυτή η αβελτηρία (για να το πω κομψά) στην καταδίκη του περιστατικού από τον συγκεκριμένο συνδικαλιστικό χώρο, οφείλεται δυστυχώς σε ανεξήγητες κατ' εμέ αγκυλώσεις απέναντι στην εθνοτική προέλευση τόσο του δράστη όσο και του ενός θύματος. Αν ο δράστης ήταν Έλληνας (και το θύμα ο ίδιος Νιγηριανός), θα ήταν στις άκρες των χειλέων τους η ταμπέλα του "χρυσαυγίτη". Ενώ τώρα, ο Γεωργιανός δράστης είναι (ανομολόγητα) ο "καταπιεσμένος μετανάστης"...

Φαντάζομαι ότι και αυτό έφερε μια αμηχανία, αλλά με δεδομένο ότι γενικα για το θέμα έχουν μια φοβερή αδράνεια, πιο πολύ φοβάμαι ότι στο μυαλό τους ο διευθυντής είναι ταξικός εχθρός, μαζί με την αστρονομία. Αγκυλώσεις και συναισθηματική καθήλωση στα χρόνια τα φοιτητικά, όπως έχουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι.

4
Συμφωνώ. Αλλά δε νιώθω την ανάγκη ν' απολογηθώ εγώ για τους συνδικαλιστές της αριστεράς. Τους οποίους δεν έχω και σε καμμιά μεγάλη εκτίμηση. Όμως και τα λάθος μα και τα σωστά τους θα τα λέω.

Φυσικά δεν θα απολογηθεί σ εσυ. Αυτοί πρέπει να απολογηθούν. Τους έχουμε-δεν τους έχουμε σε εκτίμηση όμως, εκπροσωπούν τον ιδεολογικό χώρο με τον οποίο αρκετοί από εδώ αισθανόμαστε πιο κοντά και είναι και αυτοί που περιμένουμε να μας προστατεύσουν από ΟΛΟΥΣ τους κινδύνους. Είναι δυνατόν να μην έχουν εμφανιστεί; Αν ένας διευθυντής ζητήσει από έναν εκπαιδευτικό να κάνει μια δουλειά μετά το μάθημα, θα φωνάζουν για καταπάτηση δικαιωμάτων. Αν μια ομάδα μυστηρίων γονέων βγάλει βρώμα ότι ο τάδε διευθυντής είναι αυστηρός και απαιτητικός, θα δούμε αμέσως ανακοινώσεις. Όταν διευθυντής σχολείου μαχαιρώνεται σε ώρα εργασίας και μαθητής τραυματίζεται, τίποτα. Πάλι καλ που δεν καταδίκασαν τη σύλληψη του δράστη δηλαδή.

5
Η οποία ΔΑΚΕ δε λέει λ έ ξ η για την πλατφόρμα Κεραμέως όπου ο κάθε ψυχάκιας γονιός θα μπορεί να καταγγέλλει καθηγητή πυροδοτώντας ΕΔΕ για ό,τι καπνίσει του καθενός.

https://www-alfavita-gr.cdn.ampproject.org/v/s/www.alfavita.gr/ekpaideysi/431847_mia-platforma-kataggelion-apo-mathites-kai-goneis-kai-metaforas-eythynon-stoys?amp=&amp_gsa=1&amp_js_v=a9&usqp=mq331AQIUAKwASCAAgM%3D#amp_tf=%CE%91%CF%80%CF%8C%20%251%24s&aoh=17115548757860&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.alfavita.gr%2Fekpaideysi%2F431847_mia-platforma-kataggelion-apo-mathites-kai-goneis-kai-metaforas-eythynon-stoys

Όχι δεν λέει.Οι δικοί μας όμως πού είναι για έναν εκπαιδευτικό που τραυματίστηκε από επίθεση άσχετου ατόμου σε ώρα εργασίας; Ή δεν μετράει γιατί είναι διευθυντής; Μπορεί κι αυτό… Ούτε ο μαθητής μετράει όμως; Που τραυματίστηκε από εξωσχολικό;

6
« Ευθύνες στη σημερινή Κυβέρνηση και στη Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για τα συνεχή κρούσματα εγκληματικής συμπεριφοράς που καταγράφονται στους σχολικούς χώρους, επιρρίπτει , με ανακοίνωσή της η κυβερνητική παράταξη των καθηγητών ,η  ΔΑΚΕ,   και   καλεί τον υπουργό Παιδείας  Κυριάκο Πιερρακάκη να λάβει άμεσα και δραστικά μέτρα για να πατάξει την παραβατικότητα στα σχολεία

«Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε εδώ και πολύ καιρό είχε επισημάνει την αυξανόμενη παραβατική συμπεριφορά μαθητών, την ασύδοτη δράση εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία και την προκλητική συμπεριφορά μερίδας γονέων προς τους καθηγητές», τονίζει η ΔΑΚΕ και υπογραμμίζει: 

Δυστυχώς, οιπροηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου Παιδείας κώφευαν  στις επισημάνσεις μας. Έτσι, ο υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου ελαχιστοποίησε τις ποινές για τους παραπτωματίες μαθητές και κατέστησε εξόχως δύσκολη την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. 
Ακολούθησε η κ. Κεραμέωςη οποία με περισσή ευκολίαοδηγούσε το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, αλλά ουδέν έπραξε για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η παντελής εγκατάλειψη των εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Ο καθένας μπορεί να εισβάλει σε σχολικούς χώρους, να κάνει οποιαδήποτε παρανομία επιθυμεί, και να αποχωρήσει ανενόχλητος. Το τραγικό συμβάν στο σχολείο της Κυψέλης μαρτυρεί  το κλίμα που επικρατεί σε πολλά σχολεία της χώρας μας.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε εκφράζει την εντονότατη ανησυχία της για τα συνεχή κρούσματα εγκληματικής συμπεριφοράς που καταγράφονται στους σχολικούς χώρους. Συγκεκριμένα, σε Γυμνάσιο της Αθήνας 19χρονος εξωσχολικός, αδελφός μαθητή του σχολείου χτύπησε με σφυρί μαθητή του σχολείου  και τραυμάτισε με μαχαίρι τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας!!! Την ίδια ημέρα σε Λύκειο της Κρήτης ανακαλύφθηκε εκρηκτικός μηχανισμός!!! Αυτά είναι μόνο δύο-τα πιο ακραία- από τα περιστατικά που συμβαίνουν καθημερινά στις σχολικές μονάδες, γεγονότα που πολλές φορές δεν δημοσιοποιούνται, γιατί οι εκπαιδευτικοί φοβούνται.   

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε εδώ και πολύ καιρό είχε επισημάνει την αυξανόμενη παραβατική συμπεριφορά μαθητών, την ασύδοτη δράση εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία και την προκλητική συμπεριφορά μερίδας γονέων προς τους καθηγητές. Οι συνάδελφοι νιώθουν απροστάτευτοι και αβοήθητοι από την Υπηρεσία.

Δυστυχώς, οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας κώφευαν   στις επισημάνσεις μας. Έτσι, ο Υπουργός Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου ελαχιστοποίησε τις ποινές για τους παραπτωματίες μαθητές και κατέστησε εξόχως δύσκολη την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.  Ακολούθησε η κ. Κεραμέως η οποία με περισσή ευκολία οδηγούσε το συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών στα δικαστήρια, αλλά ουδέν έπραξε για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους.

Άμεσο αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι η παντελής εγκατάλειψη των εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Ο καθένας μπορεί να εισβάλει σε σχολικούς  χώρους, να κάνει οποιαδήποτε παρανομία επιθυμεί, και να αποχωρήσει ανενόχλητος. Το τραγικό συμβάν στο σχολείο της Κυψέλης μαρτυρεί  το κλίμα που επικρατεί σε πολλά σχολεία της χώρας μας.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε καλεί τον Υπουργό Παιδείας να λάβει άμεσα και δραστικά μέτρα για να πατάξει την παραβατικότητα μερίδας μαθητών, την αυθαίρετη συμπεριφορά μερίδας γονέων σε βάρος συναδέλφων και την εγκληματική συμπεριφορά εξωσχολικών μέσα και έξω από τα σχολεία. Σε διαφορετική περίπτωση, δε θα αργήσουμε να θρηνήσουμε τον πρώτο νεκρό καθηγητή ή μαθητή μέσα στο σχολείο.

Η ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε διεκδικεί:

•    Πρόσληψη σχολικών φυλάκων και επιστατών, έτσι ώστε να φυλάσσονται επαρκώς οι σχολικοί χώροι.
•    Αυξημένη εποπτεία από την Αστυνομία των χώρων γύρω από τα σχολεία, ώστε να παταχθεί η δράση των εξωσχολικών.
•    Αυστηροποίηση των ποινών για τους παραπτωματίες μαθητές.
•    Ο Σύλλογος Διδασκόντων να είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος των μαθητών με συνεχή παραβατική συμπεριφορά.
•    Ο Σύλλογος Διδασκόντων να έχει το δικαίωμα να αποκλείει μαθητές με παραβατική συμπεριφορά από όλες τις εκδρομές και τις σχολικές δραστηριότητες.
•    Προσλήψεις Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών.
•    Αυστηροποίηση του νομικού πλαισίου για τους εξωσχολικούς που πραγματοποιούν επιθέσεις σε σχολικούς χώρους.
•    Θεσμοθέτηση του Συνήγορου του Εκπαιδευτικού, ο οποίος θα αναλαμβάνει τις υποθέσεις που αφορούν πάσης φύσεως βία σε βάρος εκπαιδευτικών εντός της σχολικής μονάδας.
•    Κάλυψη από το Δημόσιο  όλων των δικαστικών εξόδων των εκπαιδευτικών,  που έχουν υποστεί βία κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.»

Αυτό μόνο από τη ΔΑΚΕ. Οι υπόλοιποι,σαν να μην έγινε τίποτα. Σαν να μην συμβαίνει τίποτα γενικώς.

7
Δεν βλέπω να τεκμαίρεται από κάπου ότι στο σημερινό επεισόδιο ενεπλάκησαν χρυσαυγίτες. Γεωργιανός ήταν ο θύτης και Νιγηριανός το θύμα (πέραν του έτερου θύματος, του διευθυντή), που κι εκείνος με τη σειρά του ίσως να ήταν θύτης προηγουμένως. Δηλαδή ξεκαθάρισμα λογαριασμών στο Μπρονξ της Ελλάδας. Και αν, εν προκειμένω, υπάρχουν ενήλικες καθοδηγητές, αυτοί πιθανότατα είναι μέλη της γεωργιανής μαφίας, διαβόητης για την περιφρόνηση που επιδεικνύει στην ανθρώπινη ζωή κατά τη διεξαγωγή των "επιχειρήσεών" της.

Νομίζω ότι ο συνάδελφος κάνει μια γενική συζήτηση. Δεν είμαι σίγουρη όμως ότι στο μυαλό του υπάρχουν άλλοι παραβατικοί που πρέπει να αντιμετωπιστούν με σοβαρότητα, πλην των χρυσαυγιτών. Γι αυτό λέω ότι πρέπει να ξυπνήσουμε λίγο όλοι και ιδίως οι αριστεροί συνάδελφοι. Και παραβατικούς έχουμε στα σχολεία και χρυσαυγίτες και συμμορίες με στρατιωτικό λουκ που επισήμως δεν είναι χρυσαυγίτες, και συμμορίες από ξένες μαφίες έχουμε (αυτό φαντάζομαι κι αν είναι δύσκολο σαν διαχείριση για κάποιους), χρειάζονται μέτρα και χρειάζεται καθ παρέμβαση των αρχών ενίοτε σε συνεργασία με τους διευθυντές. Οπότε ας φύγουμε λίγο από τα φοιτητικά μας σύνδρομα να δούμε την πραγματικότητα. Η αξιολόγηση είναι μια ωραία επικοινωνιακή μπούρδα που η ύπαρξη της βολεύει και τις δυο πλευρές. Όταν αναλώνεις όλη σου τβν ενέργεια σε αυτήν, δικαιολογείς την ύπαρξη σου χωρίς να ασχολείσαι με τα σοβαρα.

8
Επιμένω ότι τα πράγματα στην περιοχή είναι δύσκολα. Πληροφορίες από συναδέρφους που δουλεύουν εκεί τώρα και ορισμένοι δεν αντέχουν. Το γιατί δεν το γνωρίζω ακριβώς, αλλά ας λάβουμε υπόψη και το κοινωνικό-οικονομικό προφίλ των μαθητών και τις διαφορετικές πολιτισμικές τους καταβολές....

Δύσκολα είναι και σε «καλές» περιοχές για άλλους λόγους. Γενικα είναι δύσκολα. Άλλες δυο ειδήσεις είδα για εφηβική βία αυτές τις μέρες, εκτός σχολείων. Ο κόσμος πρέπει να ξυπνήσει και οι αριστεροί συνάδελφοι πρέπει να ξυπνήσουν. Δεν είναι όλα τα παιδιά αγνοί επαναστατημένοι έφηβοι. και παραβατικοί υπάρχουν και χρυσαυγίτες υπάρχουν και αυτά δεν αντιμετωπίζονται με παιδαγωγική και ψυχολογικούς τυφλοσούρτες και οι εκπαιδευτικοί είμαστε απροστάτευτοι, όπως απροστάτευτα είναι και τα υπόλοιπα παιδιά.

9
Ούτε οι ποινικοί (ντόπιοι ή ξένοι) ούτε οι χρυσαυγίτες ούτε οι επιθεωρητές έχουν δουλειά στα σχολειά. Όλοι πρέπει (επιβάλλεται) να πάρουν δρόμο.

Ε δεν είναι και ίδια κατηγορία ο σύμβουλος με τους ποινικούς.
Οι συνδικαλιστές πάντως δεν έχουν θέμα με τους ποινικούς. Είναι παιδιά μας και τους χαιδολογαμε.

10
Ευτυχώς όμως οι εκπρόσωποι του κλάδου φροντίζουν μόνο να μην μπει κανένας σύμβουλος στα σχολεία. Όταν μπαίνουν να μας φέρνουν, πετάμε χαρταετό και καταγγέλουμε και τους διευθυντές αν φωνάξουν την αστυνομία.

11
Καλησπέρα σε ολ@!
Μετά την αχαρακτηριστη επίθεση του υπουργείου αλλά και την απόφαση για μη συνέχιση απεργίας από δοε, ποιο είναι το κλίμα που επικρατεί στα σχολεια σας;;;
Εγώ προσωπικά περιμένω την συνέλευση της Ελμε μου κι ελπίζω να προκηρυχθεί συνέχιση της απεργίας.
Στο δικό μου σχολείο, επι θεωρητικού τουλάχιστον, η πλειοψηφία είναι πολύ ανήσυχη για την επικείμενη διάλυση της δημόσιας παιδείας, αλλά στην πράξη δεν ξέρω πως θα κινηθεί.
Με την τελευταία κατάπτυστη εγκύκλιο πάντως, όπου ο γγ το παίζει δικαστής, θορυβηθηκαν αρκετοί γιατί αφορά όλους κι όλες, ασχέτως έτος διορισμού. Γιατί ως τώρα, οι πιο παλιοί ενιωθαν καπως προστατευμενοι. Τώρα όμως που ο διευθυντής (συστημικος φυσικά) ετοιμάζεται να αξιολογήσει κανονικά ακόμα και συναδέλφους πριν την σύνταξη, είναι αλλιώς..
Προσωπικά είμαι απαισιόδοξη, θεωρώ ότι δεν υπάρχει στον κλαδο πρακτικά αλλα και πολιτικά το σθένος για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης (που μόνο αξιολόγηση δεν είναι).

Στο δικό μου σχολείο οι μισοί έχουν αξιολογηθεί. Οι άλλοι μισοί απέχουν αλλά έχουν πει ότι είναι μόνο για φέτος επειδή είναι τελείως καινούργιοι. Νομίζω ότι η όλη στάση τους διέπεται από τη νοοτροπία «πού να τρέχω τώρα» κρίνοντας από τη γενική συμπεριφορά τους στο σχολείο. Αυτοί που αξιολογήθηκαν ήταν οι πιο ευσυνείδητοι και εργατικοί που δεν είχαν κανέναν λόγο να φοβούνται.

Ιδεολογικά κατά τελείως είναι 3-4 παλιοί που απέχουν υποτίθεται από όλα (αυτοαξιολόγηση, μέντορες συντονιστές κλπ).

12
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 06:54:09 μμ »
Βρε παιδιά μην πελαγωνετε. Αυτά που πρέπει να δει ο αξιολογητής είναι συγκεκριμένα. Και η δική του έκθεση ακολουθεί τον τυφλοσούρτη του ΦΕΚ με το πινακακι με τις 4 στήλες και τις ταξινομήσεις που δίνει. Βλέπεις λοιπόν τι πρόκειται να παρατηρήσει και περιγράφεις το έργο σου στο συγκεκριμένο σχολείο με βάση αυτά. Εκεί μέσα προσπαθείς να εντάξεις και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θέλεις για να «διαφημίσεις» τον εαυτό σου.πχ πέρα από τα αυτονόητα για την τυπικότητα στην εκτέλεση του έργου σου, μπορείς να αναφέρεις στοιχεία που έχουν σχέση με τον ρόλο σου στον ΣΔ στη λήψη αποφάσεων, συγκεκριμένες διοικητικές εργασίες πέραν των συνηθισμένων που γνωρίζεις καλά κ συνηθίζεις να κανεις πχ πρακτικό, μητρώο, κάτι τέλος πάντων που δεν κάνουν ολοι, πρωτοβουλίες για δράσεις και συμμετοχή στον συλλογικό προγραμματισμό, παραδείγματα συνεργασίας με συναδελφους, τρόπους επικοινωνίας με γονείς κα.

Και συγγνώμη που το λέω, δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουν τα της αξιολόγησης όσοι δεν αξιολογούνται, και όσοι αξιολογούνται να μην έχουν διαβάσει καν τους νόμους.

13
Άδειες / Απ: Άδεια επαπειλούμενης κύησης
« στις: Μάρτιος 25, 2024, 08:09:27 πμ »
Θυμάμαι συναδέλφους ππυ εγκυμονούσαν πιο παλιά να λενε ότι ο γιατρός τους έγραψε κάποιες φορές στη βεβαίωση για την άδεια διαφορετική ΠΗΤ ώστε είτε να αρχίσει νωρίτερα η άδεια κύησης είτε να αρχίσει αργότερα η λοχείας ώστε να γίνει βέλτιστη αξιοποίηση διακοπών, αργιών κλπ. Μάλλον  τότε δεν κατέθεταν υπερηχογράφημα γιατί εκεί αναγράφονται επακριβώς οι εβδομάδες. Εγω όμως θυμάμαι ότι το κατέθετα, και δεν θα το είχα βγάλει από το μυαλό μου ότι έπρεπε. Γιατί θυμάμαι και ότι είχα την απορία, πώς δήλωναν άλλη ΠΗΤ αφού φαίνεται στον υπέρηχο.  Μήπως στο μεσοδιάστημα αλλαξε κάτι;

14
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Μάρτιος 11, 2024, 08:12:18 μμ »
Αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τις παράλληλες αλλά και με τους ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, σχολικούς νοσηλευτές, τα τμήματα ένταξης και τα ΖΕΠ. Είναι δυνατόν η δασκάλα της ένταξης να παίρνει ένα παιδί μόνο κάθε διδακτική ώρα; Υπάρχει όπως είπατε ασάφεια νόμου όσον αφορά τα καθήκοντά τους και το εκμεταλλεύονται. Έχει δημιουργηθεί προσωπικό δύο ταχυτήτων στα σχολεία. Αυτοί που δουλεύουν και αυτοί που δεν κάνουν τίποτα κοροϊδεύουν.

Εκπαιδευτικοί πολλών ταχυτήτων υπήρχαν και λόγω διαφορετικού φόρτου εργασίας μεταξύ ειδικοτήτων. Το θλιβερό είναι να χρειαχεται η επίκληση στο καθηκοντολογιο, είτε επειδή ο εργαζόμενος κοιτάει να κάνει όσο το δυνατόν λιγότερα, είτε επειδή τον αντιμετωπίζουν σαν παραδουλευτρα του σχολειου και πρέπει να υπερασπίζεται τον εαυτό του.

Σελίδες: 123 ... 291

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 370
Σύνολο: 381

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.