Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kate82

Σελίδες: 123
1
Συνάδελφοι, έχω αναλάβει το προτζεκτ της Α γυμνασιου κ δεν ξερω τι να κάνω....
Είχα κάποιες ιδέες στην αρχή, αλλά βγήκε οδηγία που λέει ότι: στην Α τάξη υλοποιούνται θέματα του διδακτικού αντικειμένου «Σχολική και Κοινωνική Ζωή (ΣΚΖ). Υπάρχει κάποιος που το έχει αναλάβει?Κ αν ναι τι σκοπέυει να κάνει?
Έχω αγχωθεί πολύ κ δεν μπορώ ούτε να καταλάβω τι πρέπει να κάνω........

2
Οι εκπ/κοί που συμπληρώνουν το ωράριό τους σε δύο σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, αυτό που είναι οργανικά τοποθετημένοι. Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπ/κούς που
διδάσκουν σε τρία και περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστο το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό
κτίριο.

Αυτό εχω βρει και ξερω προς το παρον δεν εχει αλλαξει κατι διαβασε αν θες κ το συνημμενο ΦΕΚ......

https://www.dropbox.com/s/zlwakranbg8d9ln/%CE%A6%CE%95%CE%9A%20170-6.3.1997.pdf

η το ακολουθο Link αν δεν ανοιγει

http://www.musicologia.gr/p=048.html

3
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2013-14
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2013, 06:23:40 μμ »
Οσον αφορά τη διδασκάλια  των αγγλικών στο γυμνάσιο υπάρχει υπουργική απόφαση από το 1996 που προβλέπει τη διδασκαλία των αγγλικών σε επίπεδα γνώσης (άλλωστε υπάρχουν 2 βιβλία, αρχαρίων και προχωρημένων).
Παρόλαυτα, υπάρχει ένα παραθυράκι στην υπουργική απόφαση που λέει πως μπορεί να μη γίνουν επίπεδα σε περίπτωση που παρακωλύεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου κατι που χρησιμοποιούν πολλοί διευθυντές μιας και συνήθως δεν τα θέλουν.
Κανονικά απαγορεύεται να προκύψουν περισσότερα τμήματα από τα ήδη υπάρχοντα στο σχολείο και έτσι γίνεται σύμπτηξη τμημάτων πχ. Α1 και Α2 αρχάριοι μαζί και Α1 κ Α2 προχωρημένοι μαζί. Όταν ομως ο αριθμός των τμημάτων είναι μονός (πχ υπάρχει και Α3) τότε το τρίτο τμήμα σπάει στη μέση και έτσι προκύπτουν κάποιες επιπλέον ώρες. Όταν υπάρχουν 2 καθηγητές αγγλικής τότε κάνουν το μάθημα παράλληλα, αλλιώς το μάθημα σπάει με τη γυμναστικη (Α1 κ Α2 αρχάριοι αγγλικά Α1 και Α2 προχωρημένοι γυμναστική και την επομενη ώρα το αντίθετο).
catwoman κανονικά με ζυγό αριθμό τμημάτων απαγορεύεται να σπάει το τμήμα στη μέση...........

4
παντως αν κρίνω από το δικό μου ΠΥΣΔε κ τις λίγες πληροφορίες που έχω οι αγγλικών δεν πρεπει να πολυεκαναν αίτηση........
αυτο δεν ξερω τι μπορει να συνεπαγεται για εμας

5
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω κ ρώτησα για τους πλεονάζοντες και μου είπε άλλο υπεράριθμος άλλο πλεονάζοντες, ότι οι πλεονάζοντες είναι αυτοί που δε θα έχουν ώρες το Σεπτέμβρη......
όχι οτι τους εμπιστεύομαι ότι ξέρουν κ έχουν καταλάβει αλλά τεσπα.....

6

Δεν αμφισβητω το συστημα μοριων ή την ορθότητα που δινονται σε περιοχες. Λεω,ομως, οτι υπαρχουν εκπαιδευτικοι που εχουν χασει την οργανικη γιατι μειωθηκε ο αριθμος των τμηματων. Παρολα αυτα, σε βεβαιω πως την κρατανε με ...σχεσεις. Αυτα τα ατομα, δεν ξερουμε ποσα μορια εχουν καθως ποτε δεν εκαναν αιτηση για βελτιωση, οριστικη τοποθετηση ή μεταθεση ωστε να δουμε τα μορια τους σε πινακα, οπως βγαινουν οσων αιτουμαστε μεταθεση καθε χρονο απο την διευθυνση μας.
 Αυτη την στιγμη καποιοι λεμε ''ειμαι στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ'' εγω και (υποθετικα)αλλοι 10 στο νομο μου. Στην πραγματικοτητα ειναι παραπανω καθως δεν ειναι ολες οι οργανικες αληθεις και μπορει καποιος να την εχει χασει και να εχει λιγοτερα μορια απο μας.


Αν δεν κάνω λάθος δε χάνεις την οργανική σου αν μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο, δεν είναι ζήτημα απλά σχέσεων όπως λες. Έχεις οργανική αλλά είσαι υπεράριθμος, δώρο άδωρο δηλαδη. φαντάσου ότι και σε περίπτωση συγχώνευσης σχολείων αυτό που λέει ο νόμος/εγκύκλιος/απόφαση/διάταγμα (δεν ξέρω τι ειναι αυτό το χαρτί) είναι ότι οι εκπαιδευτικοί παραμένουν στο "καινούριο" σχολείο ως υπεράριθμοι αν και τη θέση την παίρνει ο παλαιότερα τοποθετημένος. Η μο΄νη περίπτωση που τίθενται στη διάθεση εκπαιδευτικοί είναι σε περίπτωση κατάργησης, όχι συγχώνευσης, όχι μείωσης τμημάτων. Δηλαδή προτείνεις να χάσουν και άλλοι την οργανική τους και να μπούνε στη διάθεση;;; Δε φτάνουν οι ήδη υπάρχοντες, θα προτείνουμε κ αλλους ή δεν κατάλα το σκεπτικό;;; κ μην ξεχνάμε τα επαρχιακά σχολεία που είναι ετσι κ αλλιώς μικρα......

7
μας εμπαίζουν κανονικότατα......
και πιστοποίηση Β2 αγγλικών στη Γ Γυμνασιου μην ξεχνιόμαστε.
απλά αναρωτιέμαι κατα πόσο η ανακοίνωση του νέου ωρολόγιου προγράμματος σχετίζεται και με τις μετατάξεις κ με το να μας δημιουργήσει και άλλο πανικό και ακόμη περισσότερους υπεράριθμους;;;;;;;;;;;

8
τέλειο το νεο ωρολόγιο.....
αγγλικά από τρίωρο στην α γίνεται δίωρο κ παραμένει δίωρο συις άλλες τάξεις
πληροφορική παραμένει μόνόωρο σε όλες τις τάξεις, τουλάχιστον επανέφερε την ώρα της τεχνολογίας
καλλιτεχνικά μουσική 1 ώρα σε κάθε τάξη
και μείωσε κ γυμναστική μόνο 2 ωρες σε κάθε τάξη......

μήπως θέλουν να μας πουν κάτι;;;απλα να μας πανικοβάλλουν;;;;

9
εκανε κανεις αίτηση σήμερα για να μας πει αριθμό πρωτοκόλλου;;

10
Συνάδελφος ΠΕ11 μίλησε με το υπουργείο και του είπαν πως αν πάρει μετάταξη (εθελοντικά στην περιοχή που επέλεξε ή υποχρεωτικά σε άλλη) δεν σημαίνει ότι θα πάρει και οργανική, ενώ μπαίνοντας στον πίνακα χάνει σίγουρα αυτή που έχει τώρα. Οι μετατάξεις για όσους είναι ή μπαίνουν με την αίτησή τους στους πλεονάζοντες θα γίνονται σε εθελοντική ή υποχρεωτική βάση κάθε χρόνο.

ρε παιδιά μήπως είναι υπερβολικό αυτό;;;φαντάζομαι ότι ακόμη κ στο υπουργείο θα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν. Πιο πολύ μου κάνει για προσωπική εκτίμηση. Σίγουρα δεν ξέρουμε κ γι' αυτό κάνουμε σενάρια...
Άλλωστε αυτή είναι μια από τις εκδοχές που δόθηκε στην bitch αλλά μας είπε ότι φάνηκε να υπάρχει άγνοια από πλευράς τους. Νομίζω οτί ακόμα δεν ξέρουμε ποιος θα έχει χειρότερη μοίρα στο μέλλον (αλλαγές ωρολογιου προγράμματος όποτε κ όπως θέλουν, μπορούν να κάνουν κ άλλες συγχωνεύσεις κλπ.)
Η νεκροψία δε θα δείξει....................

11
christo πώς το ξέρεις;;;;

12
κ εγω αυτο καταλαβαινω αλλά μπερδευομαι με κάποια από τα σχολια και γενικότερα ψάχνομαι μήπως κάποιος μπορεί να ερμηνεύσει καλύτερα κάποια από όλες αυτές τις βλακείες που μας σερβίρουν συνέχεια

13
νομιζω εχω μπερδευτεί
δηλαδή αυτή η παραγραφος λεει οτι η μετάταξη θα ισχύει μονο για ενα ετος αυτό εννοειτε;;;
δεν ειμαι σιγουρη οτι λεει αυτό. ή κατι δεν καταλαβα απ αυτά που λετε ή απο αυτά που διαβαζω
αν μπορειτε να με διαφωτισετε............

14
Μη χάνετε το στόχο.........
Αν δεν κάνω λάθος οι λέξεις -ων -ούσα -ον στη Νέα Ελληνική θεωρούνται επίθετα τα οποία προέρχονται από μετοχές ενεστώτα στα Αρχαια Ελληνικά (ας θυμηθούμε λύων - λύουσα - λύον) {δεν ασχολούμαι με περισπωμένες..}

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158547
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 377
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.