Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gr8

Σελίδες: 12
1
Καλημέρα,

Από το e-wall που ρώτησα μου είπαν οτι είναι έτοιμες (έτσι τους μεταφέρθηκε), λείπουν κάποια διαδικαστικά και τις περιμένουν να ανακοινωθούν, γνωρίζουν οι διευθυντές στο ΥΠΑΙΘΑ, αλλά δεν έχουν μάθει αριθμους, απλα οτι θα αφορά ειδικότητες και ΕΕΠ/ΕΒΠ, για νηπιαγωγούς δεν γνωρίζουν ακόμη..

Αλλά κρατάνε μικρο καλάθι για μεγάλους αριθμους σύστασης μου είπαν..
Αν δεν αναφέρατε όνομα site θα το πίστευα.
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

2
Η τελευταία αναφορά όσον αφορά τις οργανικές θέσεις, αν δεν κάνω λάθος, είναι εδώ:
https://www.esos.gr/arthra/83863/neo-systima-diorismon-ekpaideytikon-ti-provlepei-proshedio-pierrakaki

3
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Ιούνιος 19, 2023, 03:45:59 μμ »
Ευτυχώς δε διορίζεται ο σπασικλας πληροφορικός που έχουμε στο σχολείο.
Καλό διορισμό στους υπόλοιπους.
:o

4
Οι μηδενικής προϋπηρεσίας πώς ακριβώς θα μπουν στο παιχνίδι; Με κλήρωση; Γιατί από αυτά που διαβάζω, επετηρίδα με βάση την κτήση πτυχίου δε θέτε (και συμφωνώ), με βάση τα προσόντα δε θέτε (ακριβό σπορ και κουραστικό, το καταλαβαίνω), γραπτό ΑΣΕΠ με αποκλεισμό των μη επιτυχόντων δε θέτε, ε τι θέτε;

Αν νομίζετε ότι ένας γραπτός ΑΣΕΠ που δε θα αποκλείει τους μη επιτυχόντες και που θα μετράει ένα 30% θα αλλάξει τις ισορροπίες, πλανάστε. Δε θα αλλάξει τίποτα. Το πολύ πολύ να είναι οκ για εσάς τους ίδιους, με την έννοια ότι έχετε Χ μόρια και χρειάζεστε λίγα παραπάνω (που θα σας δώσει ο γραπτός) για να πάτε αναπληρωτές. Σε πολυπληθείς ειδικότητες όπως οι φιλόλογοι ή οι δάσκαλοι ή σε ειδικότητες που έχουν γίνει λίγοι διορισμοί κι υπάρχουν αδιόριστοι με 10+ χρόνια προϋπηρεσίας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα σχεδόν, ούτε να δώσει ευκαιρίες στους νέους.

Οπότε το ερώτημα είναι θέλουμε ευκαιρίες στους νέους ή ευκαιρία για τον εαυτό μας; Αν είναι το πρώτο, ο μόνος πραγματικός τρόπος που όλοι έχουν ευκαιρία για διορισμό, είναι 100% γραπτός ΑΣΕΠ. Που θα μοριοδοτεί όλα τα προσόντα ΑΦΟΥ περάσεις τη βάση. Πάλι θα ξεκινάει με μειονέκτημα αυτός που δεν έχει άλλα προσόντα πέρα από το πτυχίο του, αλλά ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ θα μπορεί να το αντισταθμίσει με έναν πάρα πολύ καλό βαθμό στα γραπτά.

Η απάντηση σε αυτό είναι φυσικά: "Μα εγώ δουλεύω 10 χρόνια αναπληρωτής και θα με πετάξεις έξω; Ως τώρα ήμουν καλός και τώρα δεν είμαι;". Η αλήθεια είναι ότι από τη μία είναι σκληρό. Από την άλλη, όχι, το ότι κάποιος έχει δουλέψει μέχρι τώρα 10 χρόνια αναπληρωτής, δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι και καλός. Σημαίνει απλά ότι είχε τα Χ,Υ χαρτιά ή αλλιώς, τη Χ θέση στον πίνακα.

Το ρεζουμέ είναι ότι όπως γράφτηκε και πιο πάνω, δε θα υπάρξει ποτέ σύστημα που να μην αφήνει παραπονεμένους κάποιους. Και δυστυχώς η έννοια "δίκαιο/άδικο" είναι υποκειμενική.
Οι παλιοί έχουν πληρώσει με κόπο και με χρήμα. Ο γραπτός ΑΣΕΠ βοηθά ξεκάθαρα τους νέους και απολύει τους παλιούς. Ο νέος τα έχει φρέσκα και με μια μικρή επανάληψη όλα καλά. Ο παλιός πρέπει να ξαναγυρίσει σε διάβασμα 20 ετών πίσω; Για ποιο λόγο αυτή η τιμωρία; Ότι νομοθεσία βγαίνει θα πρέπει να ισχύει για όσους δεν έχουν ακόμα αποφοιτήσει. Δε γίνεται κάθε τρεις και λίγο να αλλάζουν τα κριτήρια. Αλλάζοντας τα κριτήρια βάζεις τα ανήψια σου ψηλά χρησιμοποιώντας ένα απλό φίλτρο σε excel για να δεις τι συμφέρει περισσότερο.

5

Επομένως προτείνεις αν κατάλαβα καλά να μη ληφθούν υπόψη τα οργανικά κενά. Να μπούν ΟΛΟΙ στον ίδιο πίνακα και να προσληφθούν οι πρώτοι 5250 ή 10500 από αυτόν τον ενιαίο πίνακα; Αν εννοείς αυτό τότε όπως έγραψα ήδη, υπάρχει ο κίνδυνος να προσληφθεί κάποιος χωρίς να υπάρχει οργανική. Που θα τον στείλεις;;
Μα ούτως ή άλλως υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο. Υπάρχει περίπτωση να διοριστεί πχ κάποιος με 200 μόρια και να μείνει έξω κάποιος με 199.

Πολύ κακώς δινόταν προτεραιότητα και μάλιστα άτυπα και όχι κάθε χρονιά με τον ίδιο τρόπο. Αν όντως υπήρχε λόγος ας βγάζαν κάποιο νόμο να αντιμετωπισθεί με διαφάνεια και συνέπεια. Έτσι μόνο υποψίες και υπόνοιες μπορούν να δημιουργηθούν.

Ο καθένας στον πίνακά του με τα οργανικά του επικαιροποιημένα και ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του! Και φυσικά προσλήψεις στο ίδιο ποσοστό για όλους!
Το πρώτο που προτείνω είναι να λυθεί αυτό με τα οργανικά.
Γενικά οι θέσεις θα έπρεπε να ανακοινωθούν στην προκήρυξη πριν κάνουμε αιτήσεις για τους ενιαίους πίνακες. Όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

6
Και για να το καταλάβεις καλύτερα. Έβαζα πάντα στη δήλωσή μου όλες τις περιοχές. Εκτός από τα τελευταία τρία χρόνια που δουλέυω από τα τέλη Σεπτεμβρίου όλα τα υπόλοιπα ,με ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ στη δήλωση μου , με παίρνανε Νοέμβριο, Δεκέμβριο και μία χρονια στη μέσα Ιανουαρίου. Στο ξαναλέω και πάλι, έβαζα παντού. Ο δάσκαλος όλα αυτά τα χρόνια δούλευε από αρχες Σεπτεμβρίου εγώ τρεις με τέσσερις μήνες αργότερα, άρα αυτός με περνάει τουλάχιστον 20 μόρια μόνο από την προυπηρεσία του. Κατάλαβες ή να συνεχίσω.
Οπότε λες αυτός που έχει μαζέψει όλη τη χαρτούρα και αυτός που δούλεψε περισσότερο δε γίνεται να διοριστεί άμεσα.
Για κάποιο λόγο έδιναν προτεραιότητα σε μαθήματα.
Άρα τι προτείνεις;

7
Καταρχάς, πάντα οι υποψήφιοι θα είναι περισσότεροι από τα κενά, έπειτα γιατί να προστεθούν όλοι σε ένα πίνακα;
Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως έγραψα θα αφαιρούνται. Όλοι θα προστεθούν για να γίνει η ταξινόμηση ανάλογα με τα μόρια.
Για παράδειγμα θα έχεις πάνω πάνω τους φιλόλογους με 200 μόρια, τους δασκάλους με 200, κλπ κλπ

8
Εντάξει...Οτινάναι...
Το καλύτερο επιχείρημα που είδαμε σήμερα.

9
Υπάρχουν ειδικότητες που είχες μεγάλη προσφορά μεταπτυχιακών ( οικονομολόγοι, φιλόλογοι,δασκαλοι)  ενώ σε άλλες ήταν δύσκολο και να βρεις και να το τελειώσεις. Επίσης ολα αυτά τα χρόνια στην πρωτοβάθμια τους παίρνανε από την αρχή του σχολικού ετους ενώ στη δευτεροβάθμια τουλάχιστον ένα με δύο μήνες μετά, αυτό σημαίνει ότι οι δάσκαλοι έχουν απο τους καθηγητές 10 έως 20 μόρια παραπάνω. Άδικο δεν είναι;
Δεν έχω ούτε μεταπτυχιακό. Κάποιοι που έχουν 200 μόρια θα δουν κάποιον με 50 να διορίζεται;

10
Για να προλάβω κάποιους που θα πουν ότι ανήκω στην ομάδα των ατόμων που προτείνω να διοριστούν, όχι δεν ανήκω σε αυτή. Απλά θεωρώ ότι πρέπει να μπει ένα τέλος στην ταλαιπωρία μερικών ανθρώπων και είμαι περίεργος να δω επιχειρήματα που δε θα μπορούσε να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο:
Υπολογίζεις όλα τα οργανικά κενά. Δημιουργείς αυτά που δεν υπάρχουν. Προσθέτεις όλα τα τα άτομα από τους πίνακες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σε ένα φύλλο εργασίας. Ταξινομείς κατά μόρια σύμφωνα με την τελευταία προκήρυξη. Αν τα άτομα ενός κλάδου είναι περισσότερα από τα κενά, αφαιρείς αυτά που περισσεύουν στον κλάδο αυτό. Οι πρώτοι 5250 που μένουν στον πίνακα διορίζονται.
Επανάληψη της διαδικασίας (εύχομαι) μέχρι να καλυφθούν όλα τα κενά.

11
Σου έχουν δείξει έγγραφο που λέει ότι στην περίπτωση μίσθωσης έργου δεν μετράει η προϋπηρεσία για ΜΚ και μείωση ωραρίου;
"Με τις διατάξεις της παρ. 4. ορίζεται η προϋπηρεσία, που αναγνωρίζεται για την εξέλιξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 26, κατά την πρώτη εφαρμογή του νέου νόμου, η μισθολογική κατάταξη των υπηρετούντων υπαλλήλων πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν μέχρι και στις 31-12-2015. Μετά την αρχική κατάταξη των υπαλλήλων αυτών, αλλά και στις περιπτώσεις υπαλλήλων που διορίζονται μετά την 1-1-2016, είναι δυνατή η αναγνώριση προϋπηρεσίας (ανεξαρτήτως του τυπικού προσόντος με το οποίο διανύθηκε) που έχει προσφερθεί σε φορείς που κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του κοινοποιούμενου νόμου αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 7 (Δημόσιο, ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ κεφ. Α΄ του ν. 3429/2005) των κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σχέση εξαρτημένης εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου (αποκλειομένων σε κάθε περίπτωση των συμβάσεων μίσθωσης έργου)."

12
Άδεια από ΠΥΣΔΕ χρειάζεται ο μειωμένου ή μόνο ο πλήρους ωραρίου αναπληρωτής;

13
Είναι κανείς με μειωμένο ωράριο στη Δευτεροβάθμια που περιμένει πρόσληψη στα ΣΔΕ;
Τα μόρια που θα πάρει για 15 ώρες + 15 στα ΣΔΕ πόσα θα είναι συνολικά στους πίνακες;

14
3814 αιτήσεις * 35 ευρώ για την αίτηση=133490 ευρώ
1625 θέσεις * 600 ευρώ για την φοίτηση=975000 ευρώ

Συνολικά έσοδα: 1.108.490 ευρώ
Επιστρέψτε τα βιβλία τώρα  :-X

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158566
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.